Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      26

    • Αναρτήσεις

      6.273


  2. BillTrantos

    BillTrantos

    Moderator


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      4.443


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      6.218


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/04/2019 σε Αναρτήσεις

  1. Κι εφτασε η ωρα να δουμε το βιντεο με τα ριφ που μας κατεστρεψαν
    22 βαθμοί
  2. Τίποτα δε μας φταίει. Όποιος πραγματικά αξίζει κάνει καριέρα αυτή τη στιγμή στο εξωτερικό, 3-4 μπάντες είναι και τέρμα. Όποιος αμφιβάλει μπορεί να κάνει μια βόλτα από προβάδικα και recording sessions να δει πώς παίζουν όλοι οι "αδικημένοι", τι τραγούδια γράφουν, τι κοπτοραπτική πέφτει για να ακουστεί ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα και πόσο κολλημένοι στα 80s είναι ακόμα οι συγκεκριμένοι. Για κάθε Gus G, Firewind, Septic Flesh, Rotting Christ, Suicidal Angels και SixForNine, υπάρχουν άλλες 200 μπάντες που δεν έχουν στρώσει κ*λο να μελετήσουν ούτε μια μέρα και το παίζουν γνώστες των πάντων. Θα φάω flame, αλλά δεν υπάρχει σκηνή στην Ελλάδα, κοροϊδευόμαστε. Ας αφήσουν τις μπύρες και τα χόρτα μπας και μελετήσουν λίγο οι μεταλοπατέρες και μετά θα μπορούν να κατηγορήσουν τα λόμπι του εξωτερικού για την ανυπαρξία τους.
    8 βαθμοί
  3. 5 βαθμοί
  4. Συνεχίζω με το intro του Crazy Train στο 0:55. Όλα έγιναν με plugins πέρα από την κιθάρα. Κιθάρα: Tokai TTE-50 με Dimarzio Chopper T στη γέφυρα Virtual Overdrive: Mercuriall MSD-1 simulation Amp sim: Mercuriall Spark, Plexi model Impulse Responses: OwnHammer Marshall 4x12 με Celestion G12T-75 Chorus: Mercuriall WS-1 Κάρτα ήχου: Focusrite Scarlett 2i2 (1st gen) DAW: Reaper Δεν υπήρξε από μέρους μου καμία post επεξεργασία, προσπάθησα να φτάσω όσο πιο κοντά στο original γινόταν. Ορίστε και τα Isolated tracks. Crazy Train intro riff (iso).wav
    4 βαθμοί
  5. Ο Σπύρος μια χαρα τα λεει. Βεβαια το "προβλημα" υπηρχε και ΠΡΙΝ απο 30 χρονια..απλα δεν υπηρχε το ΧΡΗΜΑ για ΟΛΟΝ τον "λαο" και ΥΠΗΡΧΕ μια εστω και υποτυπωδης ELITE που κραταγε λιγο τα "γκεμια"....με τον "σοσιαλισμο" ολοι οι "χωρικοι" εγιναν αρχονταδες μονο και μονο γιατι μπηκαν στην κλαδικη (αυτο εγινε και μετα τον πολεμο και τον εξανδραποδισμο της ΑΣΤΙΚΗΣ ταξης απο τους μαυραγοριτες και τις "μεταβιβασεις" τον εβραϊκων περιουσιων στους συνεργατες των Γερμανων ,ειδικα στην Θεσσαλονικη που ετσι κι αλλιως κρατουσε τα σκηπτρα της αστικης ταξης στην Ελλαδα, αλλα δεν αφορουσε ολοκληρα κοινωνικα στρωματα οπως εγινε απο το 82 και μετα). Για οποιον θελει μια εις βαθος αναλυση ο Κορνηλιος τα εχει πει ολα εδω και χρονια http://www.thetoc.gr/politismos/article/kornilios-kastoriadis-i-antifatiki-tautotita-twn-neoellinwn παραθετω τα της "τεχνης" που επισημαινει Αυτή η ίδια στάση έκανε ασφαλώς επίσης αδύνατη τη γονιµοποίηση της λαϊκής παράδοσης και την µεταφορά της στο χώρο της έντεχνης παιδείας, µε εµφατική εξαίρεση την ποίηση. Αρκεί να σκεφθεί κανείς ότι ο τεράστιος µουσικός πλούτος της λαϊκής µουσικής σε µελωδίες, ρυθµούς, κλίµακες και όργανα, έµεινε νεκρός στα χέρια των νεοελλήνων συνθετών, όπως έµεινε άχρηστος και ο αρχιτεκτονικός και διακοσµητικός πλούτος της λαϊκής παράδοσης. Τέλος, αυτή η αναφορά στα δύο µεγάλα παρελθόντα, µε τον αποστειρωτικό τρόπο που ετέθη, είναι στη ρίζα της σχιζοφρενικής µας σχέσης µε τον δυτικοευρωπαϊκό πολιτισµό, του συνδυασµού ενός κακοµοιριασµένου αισθήµατος κατωτερότητας και µιας ψωροπερήφανης και αστήρικτης αυθάδειας. Έτσι παίρνουµε από τους ξένους τις BMW, τις τηλεοράσεις, τα κατεψυγµένα, κλπ, κλπ, χωρίς να µιλήσω για τα πακέτα Ντελόρ, και τους βρίζουµε για την υποδούλωσή τους στην τεχνική και στον ορθολογισµό τους. Πράγµατα που η ∆ύση βέβαια δεν περίµενε τους νεοφώτιστους ελληνοορθόδοξους για να τα κριτικάρει και να τα καταγγείλει η ίδια, και που δεν απαλείφονται µε µια ετήσια εκδροµή στο Άγιο Όρος».
    4 βαθμοί
  6. Το αγαπώ και αν δεν είχε μόνο στο Μεξικό θα το αγόραζα!
    3 βαθμοί
  7. Σε συνέχεια του θέματος Mark For Life "The First Riff" Medley - Noiz.gr members που είναι... συνέχεια του To πρωτο riff που ακουσα και με "κατεστρεψε", σκέφτηκα πως με δεδομένα τα βίντεο και τον ήχο, καλό θα ήταν να πουν οι συμμετέχοντες τι χρησιμοποίησαν για να γράψουν τον ήχο. Ξέρω πως ο παραγωγός του βίντεο σίγουρα θα έχει επέμβει καλλωπιστικά σε κάποια αλλά ακόμα καλύτερα θα μπορούσε και αυτός να προσθέσει ότι θυμάται. Ξεκινάω εγώ που έγραψα το 08 yameth : All Right Now στο 02.51. Κιθάρα: Gibson Les Paul 60's Tribute Πετάλι: Fulltone OCD Ενισχυτής: Roland Cube 30X - Black Panel preset - Recording Out Κάρτα ήχου: SPL Creon - line in DAW: Cubase 9 Plugin: Torpedo Wall of sound (cabinet simulator) 4X12, SM57 mic. Ούτε compressor, ούτε EQ! Δεν ασχολήθηκα καν.
    3 βαθμοί
  8. 05 mpamps : Black Sabbath - N. I. B. Κιθάρα: PRS Standard 22 Ενισχυτης: Kemper Κάρτα ήχου: Focusrite Scarlett 6i6 2nd gen - SPDIF DAW: Logic Pro X Dry track.
    3 βαθμοί
  9. χιλια μπραβο σε ολα τα παιδια που συμμετειχαν ενα πολυ μεγαλο ευχαριστω στον Σπυρο Δελτα ακομα για το τρακ που εβγαλε παιζοντας 2η κιθαρα ,μπασο (Harris κινδυνευεις ρεεεεε) το ισιωσε και εκανε τη βρωμικη δουλεια για ολους!!!!!! γεια μας και στα επομενα!!!!!!!
    3 βαθμοί
  10. Αυτές οι άτιμες οι κλίκες δε μ' αφήνουν να κάνουμε διεθνή καριέρα...Είναι πίσω απ' όλα, κινούν τα νήματα...Μια ζωή η αιώνια μοιρολατρία του Έλληνα...Πάντα κάτι φταίει, πάντα κάποιος φταίει και μόνο διχόνοια...
    3 βαθμοί
  11. Η μαλακία της στιγμης; Α! Σαν το δημοψήφισμα του 2015! Τελικά δεν ειναι και τοσο δύσκολο. Λοιπον mayer ή σβήσιμο.
    3 βαθμοί
  12. Σπύρε, από τα πιο ωραία κλιπάκια που έχουν ανέβει στο noiz, εξαιρετική ιδέα και υποδειγματικά υλοποιημένη. Μπράβο και σε όλους τους που συμμετείχαν -ακόμα γελάω με τον φίλο που έπαιξε το Trooper!
    3 βαθμοί
  13. Αυτο δεν ειναι αρθρο για το μεταλ... διαφημιση του φεστιβαλ που κανουν είναι(πλήσιαζουν κι οι μερες) και πολιτικη προπαγανδα .... Ειπα κι εγω θα διαβασω κατι καλο αλλα μια μετριοτητα απ τους γνωστους κλικαδορους που κινουν τα νηματα στην εγχωρια σκηνη.. Γνωστα πραγματα αυτα παιδια..
    3 βαθμοί
  14. Άλλαξε η αισθητική σιγά σιγά αρχικά, γρηγορότερα μετά. Βασικά δύο συστατικά είναι που προστέθηκαν (και όχι μόνο στη μουσική) και έλαβαν προτεραιότητα. Το εύκολο σεξ και το εύκολο χρήμα (ή για την ακρίβεια η ψευδαίσθηση αυτών). Δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο αλλά εδώ έπεσαν σ' έναν λαό ιδιαιτέρως πεινασμένο και για τα δύο. Μόλις δυο γεννιές πριν, ο κόσμος ήξερε τι θα πει πείνα και όσον αφορά το σεξ, για τις γυναίκες υπήρχε μόνο μέσα στο γάμο και για τους άντρες, πριν το γάμο, μόνο στα μπουρδέλα. Όταν άρχισε η χώρα να συγχρωτίζεται με τον υπόλοιπο δυτικό κόσμο, πέσαμε σαν τις ακρίδες να ασπαστούμε την απελευθέρωσή μας από το συντηρητισμό και τη φτώχεια. Καταλήξαμε πολύ "φτωχότεροι" όμως και χειρότερα συντηρητικοί με ακραίες προεκτάσεις. Φάγαμε το όνειρο στη μάπα, πιστέψαμε ότι το 'χουμε και στην πορεία απωλέσαμε όλα τα εφόδια που θα βοηθούσαν να πάμε ένα βήμα παραπέρα σα λαός. Πολύ πριν αρχίσουμε να πουλάμε κομμάτια της χώρας, "ξεπούλημα" για το οποίο κόπτονται τώρα διάφοροι, είχαμε πουλήσει οτιδήποτε είχε πραγματική σημασία. Οι άνθρωποι κάνουν τον τόπο. Καταφέραμε όμως να ξοδέψουμε άπειρα λεφτά που δεν βγάλαμε και να πηδήξουμε άπειρα κορμιά που δεν είχε σημασία αν μας ήθελαν κι εκείνα δε νοιάζονταν αν τα θέλαμε. Κατ' ουσία φτωχοί κι αγάμητοι όσο ποτέ, ποστάρουμε την υποτιθέμενη ευτυχία μας στο fb να μας θαυμάσουν άλλοι υποτίθεται ευτυχισμένοι και όλοι μαζί να ευτυχούμε με τις ευτυχίες μας και να χαμογελάμε συνέχεια σαν ηλίθιοι. Κι άμα τολμήσει και στεναχωρεθεί κανένας τον πλακώνουμε σε υποχρεωτική θετική ενέργεια, κβαντικό σιάτσου και γαλαξιακό well being γιατί αρρώστησαν τα τσάκρα του αλλά μέχρι να γίνει καλά, παρακαλούμε να μη μας μολύνει τις online ευτυχίες μας.
    3 βαθμοί
  15. Συγχαρητήρια σ'όσους συμμετείχαν και κυρίως στο Σπύρο, που είχε και την ιδέα.
    3 βαθμοί
  16. Μετά τη Λόλα, η Αλέξια μου φαίνεται κάτι ανάμεσα σε Simon και Garfunkel και άριας του Χέντελ. Βάλε και Ρουβά που κάνει διασκευή Μάλμστην να φτιαχτούμε, δε γαμιέται.
    3 βαθμοί
  17. Η τεχνολογική εξέλιξη δε σταματά και συμπαρασύρει ολα τα επαγγέλματα. Δυστυχώς ή ευτυχώς παντα ετσι συνέβαινε και λογικά ετσι θα συνεχισει. Η Μουσική βιομηχανία οπως και κάθε άλλη ακολουθεί τις εξελίξεις. Ισως σε 50 χρόνια να είμαστε διασυνδεδεμένοι κατευθείαν με το δίκτυο και να ακουμε μουσική με τη σκεψη. Τοτε θα βγουν αλλα προϊόντα. Μάλλον οφτοπικ αλλα οκ. Πάντως εμενα αυτο που μου λείπει από τα cd και τους δίσκους δεν είναι μόνο τα εξώφυλλα αλλα και η διαδικασία. Έλεγες τωρα θα ακούσω μουσική και έπαιρνε ωρα η ολη φαση, βαλε βγαλε, σήκω να δυναμώσεις. Τωρα ολα επιταχύνονται και κάνουμε 200 πραματα ταυτόχρονα.
    3 βαθμοί
  18. Για το δικό μου στο 3.41 στο βίντεο του Σπύρου (και το σχεδόν 1 λεπτό που παραθέτω επίσης) έχω ήδη γράψει κανα δυό πράγματα. Η όλη ιστορία δεν ήταν καθόλου εύκολη παρ όλο που με τα σημερινά δεδομένα το σόλο του 1965 είναι σχετικά βατό. Όμως επειδή κυνηγάω τις λεπτομέρειες έπρεπε να κάνω ορισμένα πραγματάκια για να το ματσάρω όσο καλύτερα γίνεται: 1. Το κομμάτι αρχικά ηχογραφήθηκε σχεδόν μισό τόνο κάτω σε C#. Αργότερα κυκλοφόρησε το ίδιο σε πιό γρήγορη ταχύτητα και παίζει σε D. Επρεπε συνεπώς να το εντοπίσω. Το πέρασα σε ένα track και στη συνέχεια έφτιαξα tempo track που κυμαίνεται περίπου στο 122 μέσο όρο από 119 έως 125 και έκανα συγχρονισμό τα μέτρα του για να μπορέσω να περάσω midi drums πάνω του. 2. ο Hilton Valentine παίζει το κομμάτι με μια 12χορδη ηλεκτρική Rickenbacker 1993/12 που προφανώς δεν διαθέτω. Συνεπώς έκανα double tracking παίζοντας το ρίφ σε δυό θέσεις με μια οκτάβα απόσταση. 3. τα τύμπανα τα ματσάρισα ακουστικά με το ezdrummer 2 ψάχνοντας ιδιαίτερα το ξερό και κουδουνιστό ταμπούρο 4. Το μπάσο αναγκαστικά το έπαιξα με το δικό μου άταστο προσομοιώνοντας όπου χρειαζόταν την πένα ή το δάχτυλο. 5. Αντί φωνής του Eric Burdon πέρασα ένα B3 Συνοπτικά χρησιμοποίησα τα παρακάτω: Squier tele /Bill Lawrence, Neck κάτω οκτάβα, Bridge πάνω οκτάβα+CLA metal pedal pluggin - DI (2 tracks + 2 tracks rhythm όπου υπήρχαν) Harper fretless bass Bridge - DI EZ drummer 2 Fishman Triple play B3 simulation Joyo American Sound>Behringer V amp pro (sim Vox AC30 clean 2X12) >Lexicon MX200 καρτα ήχου Focusrite 6i6 / AKG K240DF Cubase 5 εδώ το δικό μου βίντεο πλήρες it's_my_life2.mpg
    2 βαθμοί
  19. 2 βαθμοί
  20. Το καλύτερο πετάλι που έχω παίξει εγώ πάντως, είναι το παρακάτω. Εϊναι κλώνος του κλόουν. Μιλάμε για τον απόλυτα organic tone.
    2 βαθμοί
  21. Η ντροπή των μεταλάδων εξαιρείται Λογγινίδης που είναι παλικάρι guarantee +1 για τους κλικαδόρους, εμετός Long Live Rock n Roll πάραυτα
    2 βαθμοί
  22. Κάποιος έμαθε Αγγλικά με τον ίδιο δασκαλο που εμαθε και ο αΛεκσΗς https://www.youtube.com/watch?v=Vjt6ai5IEaA εξω απο την πλακα..για το SET UP μιλαει ο ανθρωπΑς και το feel των χορδων αναλογα με την κιθαρα (αναλογα με το πως ειναι σεταρισμενη η κιθαρα και αναλογα με την γεωμετρια της) ΠΟΥΘΕΝΑ δεν λεει για ΤΥΠΟ χορδων ή οτι καποιες χορδες ακουγονται διαφορετικα απο αλλες (ακουγονται φυσικα αλλα πουθενα δεν το λεει στο αρθρο) Αλλωστε πουθενα δεν μιλαει για ΗΧΟ.....για FEEL μιλαει Feel-wise, even when a guitar has a 25.5” scale, they’re all different. his statement is probably the closest you can get to capturing the essence of ‘feel’ with words.
    2 βαθμοί
  23. Τα παιδιά που το ζήσαν από το ξεκίνημα και κάποια το ζούνε ακόμα τα έχουν πει όλα....
    2 βαθμοί
  24. Εσύ ήσουνα με το RAT 2 στο χέρι?
    2 βαθμοί
  25. Σκοτωνει,επιεικως! Μπραβο μαγκες,μεγαλο μπραβο στον Σπυρο για ολη τη δουλεια. Το καλυτερο ειναι οτι οταν τελειωνει εχει αυτο το "to be continued",που σημαινει οτι ερχονται κι αλλα ωραια πραγματα. Για αυτο Σερ,οχι Αναμενουμε να σε ακουσουμε. Παντα τετοια.
    2 βαθμοί
  26. Μου άρεσε το γκάλοπ του φούζιου, γράφω κι εγώ: Χριστίνα Κολέτσα: κολέτσα Πάολα: φωνάρα Ρέμος: δεν καταλαβαίνω γιατί αλλά έχει αντέξει στο χρόνο Ρουβάς: είπαμε Θηβαίος: δεν είναι τυχαίος αλλά λιγότερο σπουδαίος απ' ό,τι πιστεύει ο ίδιος Φουρέιρα: επειγόντως +10 κιλά Βίσση: φωνάρα, καταστροφή της ο Καρβέλας Καρβέλας: ταλαντούχος αλλά σχιζοφρενής Βαρδής (ο μπαμπάς): μερικά ωραία Αλέξια: καλή Ρακιτζής: χαζομαρίτσες καλοκαιρινές Οικονομόπουλος: άθλιος γενικώς Κιάμος: δεν έχω παρακολουθήσει Θεοδωρίδου: φωνή Τριαντάφυλλος (όχι ο Υβ): άθλιος γενικώς Παπαρίζου: μια χαρά Βαλάντης: μόνο αυτό με το ασανσέρ ξέρω Τερλέγκας: φωνή, έχει πει και ωραία αλλά και πολλές βλακείες Μαζωνάκης: άθλιος γενικώς Μουζουράκης: φοβερή φωνή σπάνια, σχιζοφρενής Γονίδης: έχει γράψει πολυ΄καλά τραγούδια Δάντης: φωνή αλλά όχι τόσο όσο θεωρείται. Έχει πει κυρίως βλακείες. Μπίγαλης: καλοκαιρινές σαχλαμαρίτσες μια χαρά
    2 βαθμοί
  27. Μπράβο και πάλι σε όλους!! Ααααα ρε yameth πόσο ζηλεύω τον Lonestar σου!!!!
    2 βαθμοί
  28. Τι, να βγάλω γκόμενα από το fb? Καλύτερα να ακούω Ρουβά.
    2 βαθμοί
  29. Η γνώμη μου είναι ότι δεν έπαθε τίποτα παραπάνω από τους άλλους λαούς (πχ αμερικάνικα charts των 80s με τωρινά). Όμως αυτά που έπαθε είχαν και την Ελληνική κουλτούρα/νοοτροπία να βάζει το χέρι της για ακόμα χειρότερα αποτελέσματα.
    2 βαθμοί
  30. Όταν είχα δει τους tribal tech live κάπου στα 90s, την επόμενη μέρα είχα πάει και στο σεμινάριο του Scott Henderson (μαζί με εκλεκτό συνφορουμίτη). Η Αλέξια ήταν εκεί. Όπως και να 'χει όμως υπάρχει κάποιο original (όχι διασκευή ή standard) κομμάτι που να θεωρείς καλό από αυτά που έχει δισκογραφήσει?
    2 βαθμοί
  31. Aλλος ενας Bryan με την συνδρομη του συγχωρεμενου του Paco στην κλασσικη.
    2 βαθμοί
  32. Λόλα να ένα μήλο, το αναγνωστικόν (κοίταξε την μπλούζα του αγοριού).
    2 βαθμοί
  33. Ολοι αυτοι εχουν, λιγο πολυ, κοινα μεταξυ τους. Κανουν κατι που γουσταρουν και χρησιμοποιουν ο,τι εφοδιο εχουν για να το επιτυχουν. Επισης, ολοι εχουν δουλεψει σκληρα για να βρισκονται σε αυτη τη λιστα. Θεωρουνται πολυ επιτυχημενοι στο ειδος τους. Εχουν ολοι τον σεβασμο μου. Δεν θα μπορουσα να ακουσω κανεναν τους.
    2 βαθμοί
  34. Σε πάει σερπαντίνα και ο Σάκης; Ή έχεις άλλα συμπτώματα; Επίσης, ποιος δεν σε αφήνει να εκφράσεις τη γνώμη σου; Πώς κατάφερες να δραπετεύσεις και να τη γράψεις;
    2 βαθμοί
  35. κι ο Μπετόβεν θα έλεγε απλά - πως είπατεεεεε?...
    2 βαθμοί
  36. Μπραβο σε ολους!! Μπραβο Σπυρο!! Μολις μαθω να γραφω -και να παιζω- θα φατε τη σκονη μου στο επομενο medley!
    1 βαθμός
  37. Και σου'πα, παίξε το satisfaction σου, δέσει το γλυκό. Ας ερχόσουν απο δω να εγραφες στην τελική.
    1 βαθμός
  38. Τα πες όλα φίλε. Από το sex grugs n rock n roll, εδώ μόνο το drugs παίζει Κλάψα ατελείωτη από μεταλοπατέρες με τα μισά τραγούδια κλεμμένα από priest/maiden κλπ. Εντωμεταξύ κάτι μπάντες σαν priest και maiden, ούτε ξέρουν πόσες ώρες πρόβα έχουν κάνει και είχαν οργώσει όλη την αγγλία για χρόνια για live πριν κάνουν το μεγάλο βήμα. Εδώ τα ζώα μου αργά και πάντα φταίνε οι άλλοι Έχει και αδικημένους, ελάχιστους όμως. Γραφικοί και ευκαιριακοί οι περισσότεροι, μεταλάδες γιατί απλά για αλλού δεν τους έπαιρνε !!!
    1 βαθμός
  39. Μπράβο ρε μάγκες!! Πάρα πολύ ωραίο αποτέλεσμα!! Φυσικά μπράβο στον @Spyros Delta για το σκάψιμο Και εις άλλα με υγεία εύχομαι!!!
    1 βαθμός
  40. Άψογα παιξίματα και ωραίο μοντάζ! Ευχαριστούμε για την πρωτοβουλία και τον χρόνο σου Σπύρο. Αντε και στο επόμενο να ξεσκουριάζουμε.
    1 βαθμός
  41. Εγώ έκλεισα ως μέλος του noiz... Ότι θα διάβασα Καστοριάδη, με αφορμή το Ρουβά!!!
    1 βαθμός
  42. Μπράβο και απο εμένα για το σύνολο των παιδιών που ασχολήθηκαν και την πρωτοβουλία του Σπύρου.
    1 βαθμός
  43. Δεν μιλάω για λάθη. Άλλο με νοιάζει εμένα. Και απευθύνομαι πιο πολύ στους Βενιαμίν του φόρουμ. Geodim, και bill, έχετε πάρει χαμπάρι πόσο καλοί είστε? Αν ναι, τότε αδικείτε τους εαυτούς σας. ΠΑΙΞΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ, ΒΓΕΙΤΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ ΠΑΙΔΙΑ. Ανεβάστε πράμα λέμε, άμεσα.
    1 βαθμός
  44. Εννοεις να δεις τo skill set του? Αν ημουν Bandleader σε μπαντα ..καταρχην θα εστελνα 2-3 κομματια απο την μπαντα σε οτι οργανο θα ηθελα να κανω οντισιον. Θα ηθελα να δω πως αντιδρανε- πως παιζουν σε κάτι "ετοιμο". Θα ηθελα επισης να δω κατα ποσο μπορουν να σκεφτουν "συνθετικα" , εφευροντας κατι καινουριο στο ηδη υπαρχον υλικο. Θα ηθελα επισης να δω prima vista skills Θα ηθελα επισης παιζοντας ενα Jam..να δω αν "ακουει " την μπαντα οταν παιζουμε .ή ακουει μονο τον εαυτο του. Αν ηταν σολιστας θα ηθελα φυσικα να δω soloing skills\ Aν ηταν drummer θα ηθελα να δω αν υπαρχει η φιλοσοφια του "συνοδευω". Ελπιζω να μην ειμαι εκτος θεματος. Ωραιο θεμα Σπυρο.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου