Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 11/04/2019 σε όλα

  1. 15 points
    Εχω αποθρασυνθει εντελως,το ξερω. Stavros Blues (2).mp3
  2. 12 points
    Να 'στε καλά Yameth και VangelisV. Το είπα απλώς γιατί αναφέρεται στους κανονισμούς του νόιζ. Αυτά τα παρακάτω είναι. Δημήτρης Γιαννόπουλος - "Σύλβια" από εκδόσεις ΑλΔε και "Η αλεπού κοιμάται πια στην άσφαλτο" από εκδόσεις Πηγή.
  3. 10 points
    Προχειρο βραδινο ξεκ@βλωμα με αγαπημενο ριφ EVH. (Τα σολα ειναι ψιλοχυμα). note: Τα εφφε (flanger στη κενη D drop Νοτα και octaver/chorus στα σολο) ειναι του cubase και ανοιγοκλεινουν μεσω automation απο το cubase. Μεγαλη ανεση λεμε. Εχει και μονιμο delay reverb. Το phaser του cubase δεν μου αρεσε και πατησα το δικο μου (στη break down γεφυρα) ΥΓ Το ειχα ξαναπαιξει παλια με την Frankenstrat, αλλα δεν ειχα βαλει τα εφφε. Στo fb ακουγεται καλυτερα νομιζω. Δεν το κομπρεσαρει τοσο πολυ.
  4. 9 points
    Με ενδιαφέρον διάβασα τις απόψεις των συναδέλφων από πάνω και παραθέτω και τη δική μου οπτική: Κατ' αρχήν δεν συμφωνώ με τον τίτλο του thread και την ερώτηση. Αυτή η αγγελία δεν έχει κάτι το "ελληνικό", αν υπάρχει δηλαδή κάποιο τέτοιο ποιοτικό χαρακτηριστικό ας πούμε στον κόσμο της αναζήτησης μουσικών. Με άλλα λόγια θεωρώ ότι θα μπορούσε αυτούσια να υπάρχει σε οποιοδήποτε site μουσικών ή μη αγγελιών οποιασδήποτε χώρας του κόσμου. Στην ουσία ο συντάκτης αναζητά session μπασίστα τον οποίο όμως δεν θα πληρώσει με κάποια εξαρχής συμφωνία (εκτός κι αν κατ' ιδίαν υπάρχει άλλη πρόταση). Θεωρώ ότι εννοείται ότι από τα κέρδη των όποιων δραστηριοτήτων της μπάντας, το νέο μέλος θα πάρει το ποσό που του αντιστοιχεί. Συνχεχίζοντας: Νομίζω ότι το "όντας απογοητευμένος" εξηγεί το υπόλοιπο, αν μου επιτρέπεις, αυθαίρετο συμπέρασμα. Δηλαδή εσύ απογοητεύτηκες για τους λόγους σου, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι οι μουσικοί εν γένει δεν θέλουν τις συνεργασίες. Μπάντες δημιουργούνται και αλλάζουν μέλη συνέχεια και ειδικά στην μικρή Ελλάδα είμαστε λίγο σαν συγκοινωνούντα δοχεία, τουλάχιστον μέσα στο ίδιο μουσικό είδος. Τα μέλη πάνε κι έρχονται και μετά από κάποια χρόνια στην "πιάτσα" καταλήγεις να έχεις παίξει κατά καιρούς με πάρα πολλούς μουσικούς του χώρου σου. Δεν είναι καθόλου ελληνικό φαινόμενο χωρίς να έχω καμιά καούρα να υπερασπιστώ την ελληνική πραγματικότητα, μουσική ή μη. Ο αρχηγός/συνθέτης/ιδρυτής έχει την πρωτοβουλία να συγκεντρώσει τα μέλη της μπάντας. Το τι ζητά είναι αποκλειστικά δικό του θέμα και καλά θα κάνει να το δηλώσει εξαρχής (όπως κι ο συντάκτης της αγγελίας). Από εκεί και πέρα η "αγορά" θα δείξει κατά πόσο μπορεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες του με προτάσεις. Π.χ. σε έναν μικρό πληθυσμό όπως ο δικός μας, μια εξαιρετικά απαιτητική αναζήτηση, μπορεί να μην αποφέρει καθόλου καρπούς. Όσο αυξάνεται το δείγμα στο οποίο κανείς απευθύνεται όμως, αυξάνονται και οι πιθανότητες να βρει ακριβώς αυτό που ζητά. Όσον αφορά την ελληνική πραγματικότητα, το μόνο που αναγνωρίζω ως ελληνικό χαρακτηριστικό στον χώρο, είναι μια εξαιρετικά διαδεδομένη ασυνέπεια. Και το λέω γιατί αυτό το χαρακτηριστικό είναι πολύ κοινό σε όλους τους επαγγελματικούς και μη χώρους στην Ελλάδα. Η ασυνέπεια που προσωπικά συναντώ πάρα πολύ συχνά, ξεκινά από το να αγνοεί (ή ακόμα και να μην διαβάζει) κανείς τους όποιους όρους μιας αγγελίας μέχρι να μην είναι ποτέ διαβασμένος ή στην ώρα του. Το τελευταίο ειδικά, κυρίως στο χώρο των μη αμοιβόμενων/ερασιτεχνών μουσικών είναι κάτι σαν παράδοση. Δηλαδή αν πας στην ώρα σου μπορεί και να κινήσεις υποψίες. Όποτε χρειάστηκε να βάλουμε αγγελία με την μπάντα μου για να βρούμε νέο μέλος, έπεσα σε αυτή την ιδιαιτέρως κοινή συμπεριφορά κι εξηγούμαι: Επειδή κατ' αρχήν το θέμα της μουσικής είναι για μένα κάτι παραπάνω από χόμπι και δευτερευόντως επειδή είμαι ψυχαναγκαστικός, οι αγγελίες που κατά καιρούς έχω συντάξει είναι "σεντόνια" και αναφέρουν συγκεκριμένες απαιτήσεις. Όχι κάτι εξεζητημένο φυσικά αλλά π.χ. όταν γράφω "απαραίτητη προϋπόθεση η ύπαρξη αρκετού ελεύθερου χρόνου για μελέτη και πρόβες" το εννοώ και δεν το βάζω επειδή είναι της μόδας ξέρω γω. Από τα αποτελέσματα της εκάστοτε αναζήτησης είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι ένα ποσοστό τουλάχιστον 50% αυτών που ανταποκρίνονται, δεν διαβάζουν καν τι γράφει το κείμενο. Ούτε που θυμάμαι πόσες φορές και με πόσα μέλη έχω ανατρέξει στην αρχική μου απαίτηση κι έχω εισπράξει βλέμα απόλυτης άγνοιας ή απλά αδιαφορίας. Το "έλα μωρέ τώρα" είναι το θέμα μας πριν από οτιδήποτε άλλο πιστεύω.
  5. 9 points
    Αν βαλω δικο μου μετραει;;
  6. 8 points
    O εξάχρονος γιος λέει στον μπαμπά του: όταν μεγαλώσω θέλω να γίνω μουσικός. Και απαντάει ο μπαμπάς: δεν γίνεται να κάνεις και τα 2.
  7. 7 points
    Αχά, όλοι λείπετε, και βρήκα την ευκαιρία.... Το λοιπόν, έπεσα κατά λάθος πάνω σ' ένα μπουκάλι ρούμι, που έκανε παρέα με μερικές μπύρες (παγωμένες). Πολύ νότος ρε παιδί μου, έβαλα κι ένα κασκορσέ (wife beater που λέει και μια θεία μου), άναψα μερικά τσιγαράκια, απόλαυσα τον ιδρώτα καθώς μούσκευε το φανελάκι μου, και με την γεύση του ποτού ακόμα έντονη, είπα να την χαϊδέψω λίγο (την SG). Κάποια στιγμή, άρχισα τα μπουρου-μπουρου, αλλά συγκρατήθηκα και ήρθα πάλι στον ίσιο δρόμο. Είχα να την πιάσω πολύυυυυ καιρό, συγχωράτε με για τα τσαφ τσουφ που θα ακούσετε, αλλά .... χώστε μου. Βαράτε στο ψαχνό. Να' ναι καλά ο Σταύρος και το ρούμι που με έβαλαν στο τριπάκι. Blues major_fusiongtr.mp3
  8. 7 points
    Trivium: πολυαγαπημένη και βιωματική μπάντα κάτι που την κάνει πολύ ξεχωριστή για μένα προσωπικά. The Sin and The Sentence: Τελευταίος τους δίσκος και μάλλον ο καλύτερός τους ως τώρα μετά από 2 όχι τόσο καλά άλμπουμ. Sever The Hand: Απίστευτη κομματάρα με ένα σημείο καθαρά thrash metal που θυμίζει μέρες Crusade με μπόλικο galloping στα 210 bpm (!!!). Περιττό να πω ότι γούσταρα άπειρα ηχογραφώντας αυτό το κομμάτι και νομίζω φαίνεται και στο βίντεο. Πάμε στα τεχνικά τώρα για όποιον ενδιαφέρεται.DAW: ReaperGuitars: Epiphone les paul Standard 1959 (Seymour Duncan SH-5 Custom στη bridge) ---> Steinberg UR242 ---> Revalver ---> Guitarhack & Catharsis impulsesBass: Harley Benton (μην ρωτάς ποιο!) ---> custom boosterάκι ---> Steinberg UR242 ---> Ignite Amps ---> Amplitube 4Vocals: Rode NT1 ---> Steinberg UR242Drums: Μια μίξη από EZdrummer 2, Addictive Drums 2 και Steven Slate DrumsΜίξη στο Reaper με κατά κύριο λόγο stock pluginsMastering με το T-racks CSΑυτά! Ελπίζω να σας αρέσει!Αναμένω σχόλια!!
  9. 7 points
    Ναι. Σε σημειο που οταν κουρδιζω με το κουρδιστηρι, προσεχω να μην ειναι ποτε πιο ψηλα ουτε στο ελαχιστο απο οτι πρεπει μια χορδη. Αν ειναι λιγο πιο χαμηλα δεν τρελλαινομαι, γιατι ετσι μπορω να το διορθωσω (ανεβασω το κουρδισμα) με τα δαχτυλα. Αν ειναι πιο ψηλα δεν μπορω να κατεβασω. Μου εχει τυχει ουκ ολιγες, να δινω την κιθαρα που παιζω σε αλλον και να ακουγεται ξεκουρδιστη. Την πρωτη φορα που εγινε συνειδοποιησα τι συμβαινει.Μεχρι τοτε, το εκανα αυτοματα/ενστικτωδως το κουρδισμα. Χωρις να το ξερω. Κι αυτο γιατι σημασια εχει τι λενε τα αυτια μας και οχι το κουρδιστήρι. Οταν λεω "ας ειναι λιγο πιο ξεκουρδιστη", εννοω ελαχιστα. Μόριο. Στο στουντιο (ηχογραφηση) ειδικα, αφου κουρδισω με το κουρδιστηρι, μετα κουρδιζω με το αυτι, στη θεση της κιθαρας που θα παιξω και για τα συγκεκριμενα θεματα που θα παιξω. Ενιοτε, την αφηνω επιτηδες ελαχιστα πιο ξεκουρδιστη, οταν ντουμπλαρω την πρωτη κιθαρα και θελω να δημιουργηθει φυσικο chorus και οχι μονο στερεοφωνια. Στο λαιβ, αυτο μπορω να το πετυχω και με delay που κανει detuning στις επαναληψεις. Ειναι πολλα τα κολπα. Διαβαζε και παιρνε ιδιεες. Και βασικα και πρωτα απο ολα κανε πολυ ear training. .
  10. 7 points
    Ας τζαμάρω και γω μια φορά τον εαυτό μου όλο backing tracks φτιάχνω.... Blues_harmo.MP3
  11. 7 points
  12. 7 points
    Εγω νομιζω πως δεν ειναι Ελληνας. Αν ηταν Ελληνας και ειχε παει Αμερικη και ειχε "κατακτησει" τον πλανητη (με το μπασκετ του), θα μας ειχε γραμμενους στα π@π@ρια του και δεν θα ηταν συνεχεια με την Ελλαδα στο στομα του. Κι αν την επιανε στο στομα του, θα την επιανε μονο για να τη σιχτιρίσει για ολα οσα περασε.
  13. 7 points
    Καλές οι δεξιότητες με τις οποίες θα έπρεπε να μας οπλίσει η εκπαίδευση, αλλά ξέχασες τα βασικότερα βρε sharpshooter. Θα έπρεπε πρώτα απ' όλα να "δημιουργήσει" ανθρώπους που να ξέρουν να σκέφτονται, να μπορούν να έχουν κρίση, να αξιολογούν τα δεδομένα που έχουν για να αναπτύξουν απόψεις (δικές τους απόψεις, όχι να αναπαράγουν απόψεις άλλων στα κουτουρού), να μπορούν να κρίνουν (να αναγνωρίζουν πότε μπορούν να κρίνουν με βάση τα δεδομένα που έχουν) τις συνθήκες του περιβάλλοντος στο οποίο ζουν, κλπ. Πχ σχετικά με το μάθημα της ιστορίας στο οποίο αναφερθήκατε πριν, λιγότερο ενδιαφέρει το ακριβές μέρος που έγινε κάτι, καθώς και η ακριβής χρονολογία. Αυτό στο οποίο θα έπρεπε όμως να εστιάσει το μάθημα, είναι οι συνθήκες (κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές, θρησκευτικές, κλπ) κάτω από τις οποίες έγινε κάτι, πώς δημιουργήθηκαν αυτές οι συνθήκες, και οι επιπτώσεις του γεγονότος στην (κοινωνική, οικονομική, κλπ) πραγματικότητα της εποχής, καθώς και στην ιστορική συνέχεια. Επίσης θα έπρεπε η εκπαίδευση να "δημιουργήσει"/"διαπλάσει" υγιείς ψυχισμούς, ανθρώπους με αντιστάσεις στις μάζες, καθώς και να επιδιώκει να ενθαρρύνει την διαφορετικότητα και να την θωρακίσει κιόλας (ακριβώς τα αντίθετα από ότι κάνει δηλαδή). Ουτοπίες. Κρίμα!
  14. 7 points
    Title: Little Wing Original: Jimi Hendrix Cover: Stevie Ray Vaughan (δεν μπόρεσα να βρω album version) Title: While My Guitar Gently Weeps Original: The Beatles Cover: Jeff Healey Band
  15. 6 points
    Δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιος προβληματισμος απο τη συγκεκριμενη αγγελια. Η μπαντα ψαχνει μπασιστα για να καλύψει τη θεση για συγκεκριμενα λαιβ. Ειναι θεμιτο να ζηταει να παιχτουν τα κομματια οπως ακριβως παιζονταν μεχρι τωρα. Μετα απο αυτα τα λαιβ δεν διευκρινιζει τι εχει σκοπο να κανει. (αν θα κρατησει τον μπασιστα και αν θα δωσει "ελευθερια" στην συνθεση των νεων κομματιων - ειναι κατι που θα γινει συζητηση νομιζω, πριν γινει η συμφωνια) Οσο για τα απαιτουμενα (εξοπλισμος, διαθεσιμος χρονος κλπ) νομιζω πως δεν μπορει να μην ειναι απαραιτητα. Το να υπαρχει band leader και να κατευθυνει, να δινει οδηγιες ακομα και "διαταγες" και να παιρνει αποφασεις, ειναι μια "αρχαια" συνηθεια και συνηθως χωρις αυτη δεν υπαρχει επιτυχια. Ωραια η δημοκρατια αλλα στις επαγγελματικες μπαντες δεν βγαινει σε καλο. Απο την αλλη ο μπασιστας που θα δεχθει να κανει τη δουλεια θα ζητησει κι αυτος τα δικα του απαιτουμενα (χρηματα) για να διαθεσει εαυτον, εξοπλισμο και χρονο. Δεν πιστευω να παρεξηγηθει ο band leader οταν ακουσει το ποσον. Το πολυ πολυ να μη συμφωνησει. Ο καθενας ζηταει αυτο που θελει/χρειαζεται και οποιος μπορει το δινει.
  16. 6 points
    Smooth as a baby's bottom, σκληρό σαν πάγκος κουζίνας. Είναι υλικό όνειρο, όποτε έχω refret σε ταστιέρα richlite όλα πηγαίνουν απίστευτα ρολόι (δεν θρυμματίζεται, δεν ξεφλουδίζει, έχει καλή αντίσταση σε κρούση, αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες). Δεν επηρεάζεται από υγρασία/καιρικές συνθήκες, δεν συρρικνώνεται (όπως ο έβενος), δεν στραβώνει, δεν σκεβρώνει. Μπορεί να φινιριστεί ματ, σατινέ ή πιο λείο. Κολλάει όπως ακριβώς το ξύλο. Είναι φιλικό προς τα εργαλεία κοπής. Μπορεί να έχει αποχρώσεις ή απομιμήσεις επιφανειών. Μπορεί μέχρι και να εκτυπωθεί κάτι επάνω. Είναι υλικό που χρησιμοποιείται δεκαετίες σε άλλες εφαρογές. Μη με ρωτήσεις για τον ήχο. Με όλα τα παραπάνω πλεονεκτήματα, είναι απολύτως ασήμαντη ανησυχία... Για τις συγκεκριμένες SG δεν έχω ιδία άποψη. Έχω άποψη για το "ρυθμιζόμενο" nut (από τιτάνιο) το οποίο είναι λίγο gimmick, δηλ. φαγώνεται το μηδενικό τάστο και αλλάζει η επιφάνειά του, με τη χρήση. + ότι το nut, όταν ρυθμίζεται, πατάει στον αέρα (στις δύο βίδες). Τα saddles από titanium επίσης δεν μου έδωσαν κάτι. Δηλ. άλλαξα τη γέφυρα (σε μια Les Paul) με μια των 5 ευρώ και δεν είδα διαφορά. Το είχα ηχογραφήσει κιόλας... Είναι πιο ελαφριά όμως, αν αυτό λέει κάτι. Όσον αφορά το neck dive, μαλλον θα έχει όσο έχει και μια standard (με slim taper neck) αφού και στις δύο το μανίκι ενωνεται με το σώμα στο 22 τάστο.
  17. 6 points
  18. 6 points
  19. 6 points
  20. 6 points
    Από ένα πρόσφατο λάιβ με guest τον εξαιρετικό σαξοφωνίστα (και πολιτικό ακτιβιστή) Gilad Atzmon. .. όταν πας σε τζαζ παίξιμο και το backline είναι ένας μικρός solid state Marshall .. κανονικά καμία σχέση με τέτοιο ήχο κιθάρας και παίξιμο σ'αυτή τη μπάντα..
  21. 6 points
    Σ' ένα κόσμο φτιαγμένο από τους ανθρώπους για τους ανθρώπους (μόνο τους δρόμους και τα αυτοκίνητα να σκεφτείτε φτάνει), σε ένα περιβάλλον κατακρεουργημένο από τους ανθρώπους στο οποίο δεν μπορούν πια τα ζώα (ναι, και αυτά που λέμε ζώα συντροφιάς) να επιβιώσουν και θεωρούνται κάτι σαν βρωμιά (αδέσποτα), και σε μια κοινωνία με δομές τέτοιες, που και οι άνθρωποι δυσκολεύονται πολλές φορές να ζήσουν, ζητάμε και τα ρέστα. Ευτυχώς που τα ζώα δεν ξέρουν γραφή και ανάγνωση, γιατί θα είχαμε γεμίσει τον τόπο πινακίδες που να τους απαγορεύουν ακόμα και την αναπνοή. Το δεσποζόμενο ζώο, δεν είναι πάντα "φυλακισμένο", κάποιες φορές απλά είναι προστατευόμενο. Από εκεί και πέρα βέβαια, έχει δίκιο και ο ρέμπελος του νότου. Αλλά όλη η βλακεία είναι των ανθρώπων, όχι των ζώων.
  22. 6 points
  23. 6 points
    Εγω εγινα στην πορεια φαν της σειρας. Οσον αφορα τον τελευταιο κυκλο, δεν μπορω να καταλαβω τι παραπανω προσδοκιες μπορουν να υπαρξουν και να χωρα η εκπληρωση τους σε 6 επεισοδια. Ειναι αδυνατον, εκτος και εαν ειχαμε αλλους 5 κυκλους για να βλεπουμε τις μαχες και τα πισωμαχαιρωματα μεταξυ των διεκδικητων του θρονου. Εμενα με καλυψε 100% το τελος. Θα σπογοητευομουν εαν ηταν προβλεψιμο (αυτο που ολοι περιμεναν/ελπιζαν) και θυμιζε μια τυπικη αμερικανια. Ολα εληξαν σε μια απολυτη αρμονια. Απλα η εξελιξη ηταν σχετικα απροσμενη και γρηγορη.
  24. 6 points
    Εγώ μικρός άκουγα...Καραμέλες Halls, με βέι παράξενο!. Και αναρωτιόμουν..μα πόσο παράξενο να είναι αυτό το βέι? Μετα που έμαθα αγγλικά έπιασα το vapor action
  25. 6 points
    μπαινει 17χρονο στο ταξι στο beneth στο μαρουσι μου λεει τι ειναι αυτο δεν το ξερω θα σας πω εγω φτανουμε αγ κωνσταντινου και καποια στιγμη μου λεει εδω ημαστε.... κοιταω απεναντι και βλεπω το Βενετη..... ηθελε κ beneth η βλαχαρα......
  26. 6 points
    Ο πρώτος-πρώτων, για μένα αυτή τη στιγμή παγκοσμίως. Αν μιλάμε για λεπτομέρεια σε βαθμό μαζοχισμού, τελειότητα εξωγήινου μεγέθους, επιλογή υλικών, εκτέλεση, βάρος και ιδιαιτερότητα στις φόρμες σε απόλυτα ξεχωριστό βαθμό, εδώ μία επί παραδείγματι: http://www.bostonguitar.com/new-jersey-girl-audrey-holiet/ Αν μου έλεγαν να επιλέξω την πιο "ασύληπτης ομορφιάς" κιθάρα από τις 500-600 περίπου, που είχα δει στην έκθεση του Βερολίνου, θα ήταν τα 3 εκθέματα του Ιάπωνα. Κατά τ' άλλα, αν είχα να παραθέσω την-κατ' εμέ- λίστα οργάνων ασύλληπτης ομορφιάς μάλλον θα γέμιζα καμιά 20αριά σελίδες... Άλλη μία έτσι για να μη λετε ότι βάζω μόνο εξωφρενικά αλλιώτικες:
  27. 6 points
    Δεύτερη ευκαιρία για το κομματάκι.... Άλλαξα μερικά πραγματάκια, πρόσθεσα κάποια άλλα και μάλλον κάτι έκανα. Για την μίξη έχω κάποιους ενδοιασμούς, αλλά ότι μπορώ κάνω... Όσοι έχουν όρεξη και μια τάση προς τον μαζοχισμό, ας το ακούσουν ξανά και εάν έχουν την ευγενή καλοσύνη ας γράψουν το κατιτίς τους... Όσοι το ακούσουν πρώτη φορά, η ακρόαση πάντα με δική τους ευθύνη.... Δεν το έβαλα στο προηγούμενο θρεντ που το ανέβασα πριν κάποιες μέρες... https://www.noiz.gr/community/mix/fields-of-alexandria-cigaret13-r97/?tab=comments αλλά άνοιξα καινούριο, γιατί έβαλα μια κάποια δουλίτσα για να το αναδιαμορφώσω..... νομίζω ότι του "αξίζει" ένα δικό του θρεντ! τόση δουλειά έβαλα για να το αλλάξω, γαμώτο....
  28. 5 points
    Καλησπέρα σε όλους , μετά απο πολύ καιρό είπα να ανοίξω ενα νέο θέμα για ενα όργανο που έχω ξεκινήσει και ειναι στα τελειώματα... Telecaster Esquire κατ όνομα τουλάχιστον γιατι οσον αφορά τα specs δεν μοιάζει και πολύ μόνο το σχήμα και ο ένας μαγνήτης θα θυμίζουν κάτι Σώμα απο φλαμούρι -basswood που πλησιάζει στο alder τουλάχιστον στο βάρος, μπράτσο κελεμπέκι -maple, ταστιέρα rosewood
  29. 5 points
    Ενω εσυ μας αφησες παλικαρι μου? Ανατριχιασα με το σολο,παλι. O ανθρωπος δεν εκανε αστεια,επαιζε. Και εννοουσε καθε νοτα,σα να ηταν η τελευταια του. Σιγουρο.
  30. 5 points
  31. 5 points
    Αν ο 4χρονος γιος μου σε μια ζωγραφιά του κάνει κάτι που δεν του αρέσει, την τσαλακώνει, την σκίζει σε χίλια κομμάτια και την πετάει, όσα "εμένα μου άρεσε" και "ο καθένας έχει το στυλ του" του πω. Η σοφία που έχουν τα παιδιά, ώρες-ώρες είναι αφοπλιστική.
  32. 5 points
    Γιατί δεν το κάνανε σαν τα lidl που βγάζουνε τα κοντόληκτα με έκπτωση? Αστοχία υλικού κύριοι, πάρτε μια 335 στην μισή τιμή, αν είναι μεγάλο το σφάλμα, στο 1/3 της τιμής. Αλλά τι ξέρουνε αυτοί οι καρεκλοκένταυροι από οικονομικά ... Στις σχολές έτσι τους είπανε. Έπιασε μούχλα από πάνω η μαρμελάδα? Πέτα όλο το βαζάκι. Πάρε ρε κουραμπιέ, ένα κουταλάκι και καθάρισε την επιφάνεια, μια χαρά είναι από κάτω η μαρμελάδα. Δούλευα κάποτες θυμάμαι σε σουπερμάρκετ (δεν λέω όνομα). Άνοιγα το βαρέλι με το τυρί, και κάποιες φορές ήταν .... πράσινο στην κυριολεξία (το τυρί, όχι το βαρέλι). Πάω πάνω, λέω στον υπεύθυνο για τα τυριά το και το, πράσινη η βαρελίσια φέτα, να το ξανακλείσω το βαρέλι για επιστροφή? Τι λες ρε παλάβωσες? μου λέει. Κάτσε να κατέβω στην αποθήκη να στην κάνω εγώ πάλι άσπρη την φέτα. Την ξύριζε μια ώρα. Πέταξε την μούχλα, έβαλε κι ένα χαρτάκι στο ψυγείο "φέτα βαρέλι πικάντικη", και η φέτα μοσχοπουλήθηκε.
  33. 5 points
    Πολλοι προσπαθησαν να ερμηνευσουν την λεξη "τεχνη". Για μενα τεχνη ειναι μια μικρη αλλα αληθινη αποτυπωση του ευατου μας - μια συγκεκριμενη στιγμη στο χρονο. Το αν ειναι ιδιαιτερο η οχι, ειναι στο αυτι του ακροατη. Αλλα για μενα {ακομα και αν δε συμφωνω παντα με οτι μουσικες σκαρωνεις} , αυτο που κανεις ειναι Art..και εχει μεγαλυτερη κ σοβαροτερη ουσια απο καθε διασκευομπαντα που προσπαθει να "διασκεδασει" κοσμο. Αυτο το "καλλιτεχνικο σου γυμνωμα" ειναι art my friend..κ να συνεχισεις να το κανεις. No matter what. Καλη επιτυχια κ απο μενα.
  34. 5 points
    To έναυσμα για να πιάσω μουσικό όργανο, να πιάσω τη μουσική..................................... Το έχω ξαναπεριγράψει στο forum όταν το φερε η κουβέντα, να το ξαναπώ. Από ψυχαναγκασμό ξεκίνησε . Η μάνα μου με έκανε μικρή, έδινε εξετάσεις για να πάρει το πτυχίο της στο πιάνο και έπαιζε. Την περίοδο που ήμουν στην κοιλιά και μετά έπαιζε. Όλη μέρα άκουγα πιάνο. Πιάνο, πιάνο, κλασσικό πιάνο. Σαν δασκάλα πιάνου, έκανε ιδιαίτερα στο σπίτι και όλη μέρα πιάνο, πιάνο. Πολύ πιάνο. Άρχισα να παίζω κι εγώ, από μόνος μου, μετά μαθήματα. Πιάνο, πιάνο. Άκουγα όμως σε κομμάτια τους συνθετικούς ήχους, καμπανάκια και άλλους και κατάλαβα πως έχουν τονικότητα και παίξιμο ανάλογο με του πιάνου και τη ρώταγα. Πώς γίνεται αυτό? Και μου λέει, αυτό είναι συνθεσάιζερ. Μου έφερνε κομματια του Ζαρ, τέτοια και εγώ προσπαθούσα να φανταστώ πως γίνονται όλα αυτά. Και μια μέρα με πήγαν στο μινιόν και είχε εκεί τα συνθεσάιζερ. Το πρώτο που είδα ποτέ στη ζωή μου ήταν το DXII Kαι έπαιξα. Και τρελάθηκα. Και το ήθελα, αλλα δεν μου το έπαιρναν γιατι ήταν ακριβο. Λεφτά είχαν αλλά δεν μου το έπαιρναν. Βολεύτηκα με ένα αρμόνιο και φυσικά εγώ το έψαχνα και έμαθα από sequencing, έπαιζα καλά και είχα καλό αυτί και έκανα τις πρώτες μου διασκευές, προγραμματισμούς. Όταν μεγάλωσα λίγο ακόμα άρχισα με τα κομπιούτερ και τη μουσική, atari ST, amiga, άλλα συνθεσάιζερ. Μέσα σε αυτά ήταν το έναυσμα, κυρίως όταν είδα συνθεσάιζερ για πρώτη φορά. Στα εναύσματα και οι μουσικές από ταινίες και video games. Ήθελα να βγάζω μουσική όπως σε αυτά που άκουγα σε ταινίες και video games.
  35. 5 points
    Η Μπουμπού επιμένει να κοιμάται στην πολυθρόνα, αλλά είναι κι αυτή η ζέστη ...
  36. 5 points
    Ναι, τουαλετα κανονικα, απλα με δυσκοιλιοτητα (πλακα κανω φυσικα)
  37. 5 points
    Απολαύστε σολίδι. Αιωνία σου η μνήμη φίλε!
  38. 5 points
    Επειδη ειμαι γεροντοπαραξενος και ολο και κατι θα βρω να με χαλαει σε ολες τις κιθαρες...φΚιανω τις δικες μου οπως μ αρεσουν!
  39. 5 points
    Κανείς δεν μπορεί να διαφωνήσει με αυτό και με όλα του KOK αλλά στην πράξη την μηχανή στην πλειοψηφία δεν τη σέβονται. Και να πηγαίνεις στη λωρίδα σου και να τηρείς τα όρια ταχύτητας, οι οδηγοί των αυτοκινήτων σπανίως σε υπολογίζουν σαν όχημα. Σε πιέζουν. Πιέζεται ο μοτοσυκλετιστής και από τα αυτοκίνητα και από τις μηχανές με αποτέλεσμα όσο αμυντική οδήγηση και να θες να κάνεις να αναγκάζεσαι να οδηγείς επιθετικά και εσύ πολλές φορές για να αποφύγεις αυτή την πίεση. Εγώ προσπαθώ να βρω τη χρυσή τομή και άμα με πιέζουν πολύ........ κάνω στην άκρη να περάσουν. Ήταν μέρος της δουλειάς μου να ασχολούμαι με τα τροχαία ατυχήματα, έχω δει και αντιμετωπίσει θύματα σχεδόν κάθε είδους τροχαίου ατυχήματος σε προνοσοκομειακό επίπεδο, έχω δει πολλά πράγματα κάνοντας την πρακτική μου παλιά στα επείγοντα νοσοκομείου. Κανονικά δεν θα έπρεπε να οδηγώ μηχανή. Αλλά δεν μπορώ, την χρειάζομαι για πρακτικούς λόγους περισσότερο πια αλλά παλιά και για διασκέδαση. Παρόλο που είχα μηχανές μέσου κυβισμού και κανα δύο μικρού, έχω γράψει εκατοντάδεςς χιλιάδες χιλιόμετρα στους ελληνικούς δρομους σε πάσης φύσεως τεραίν, με συντρόφευσε η μηχανή στις διακοπές μου, στις βόλτες μου, τη μοιράστηκα με δεκάδες υπέροχες κοπέλες, με παρέες αλλων φίλων όταν πηγαίναμε βόλτες, ταξίδια, κάμπινγκ, στα νησιά παντού. Είμαι ακόμα ζωντανός και αρτιμελής. Ευτυχώς. Ευτυχώς. Παλιά έκανα και βλακείες, σούζες, οτι θες. Ναι, ανέβηκα μια φορά δικάβαλο σούζα όλη την Ακαδημίας απο την αρχή μεχρι τα τελευταία φανάρια που με έπιασαν. Έπεσα, χτύπησα, ποτέ σοβαρά ευτυχώς και τις περισσότερες φορές κανοντας βλακείες σε αλάνα ΄Έχασα κανα δυο φίλους κι εγώ απο μηχανή και αμάξι. Είναι μεγάλη η χαρά ιδιαίτερα για αυτούς που τις έχουν μεράκι και πολύ πρακτική η χρήση αλλά και μεγάλο το ρίσκο. Το ρίσκο που παίρνω και εγώ κάθε μέρα. Αλλά άμα έχεις μάθει, είναι δύσκολο να ξεμάθεις. Γι αυτό και ο @yameth δεν άντεξε και ξαναπήρε. Το θυμάμαι το κείμενο που είχε γράψει και ήξερα πως θα ξαναπάρει. Δεν την γλυτώνεις άμα μπεις στο λούκι. Πολλοί ακόμα και να πάθουν σοβαρό ατύχημα, με το χρόνο θα ξαναπάρουν. Είναι εθιστικό το όλον. Έιναι αίσθηση ελευθερίας. Ποια γυναίκα, ακόμα και αυτές που δήθεν φοβούνται, δεν γουστάρει μια βόλτα με τη μηχανή ε? Ιδιαίτερα αν έχεις καμια street ή και εντούρο γκαζιάρα, μεγάλου κυβισμού με ψαρωτικό ήχο στην εξάτμιση και την ανεβάζεις πάνω........ δεν θα πάρεις πόντους νομίζεις που θα κ$#@!$σει από την επιτάχυνση που θα της γαργαλάει το στομάχι. Δεν θα γίνεις στιγμιαία ο ηρωας, ο ιππότης καβαλάρης των ονείρων της νομίζεις? Και θα την φέρεις πιο κοντά στο ....... ποθούμενο? Ε?χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Έτσι πάει. χαχαχαχαχαχαχχα
  40. 5 points
    Σε κάθε νήμα είναι ανάγκη να γίνεται αναφορά σε μένα? Νισάφι πια.
  41. 4 points
    Βέβαια ας μην ξεχνάμε ότι πριν την ψηφιακή εποχή, το internet, το mp3 κλπ. η πλειοψηφία του κόσμου άκουγε μουσική από ένα τέτοιο οπότε τελικά για τη μάζα, τα ακουστικά και το κινητό είναι σούπερ αναβάθμιση:
  42. 4 points
    ο τιτλος απλα δεν υπαρχει.. και cult χωρις σουγκλακο δεν ειναι cult!!!και συμπρωταγωνιστρια τζενη χειλουδακη
  43. 4 points
  44. 4 points
    Παρακάτω αυτολεξεί, τα λόγια του μικρού μου υιού (15+ χρονών) μόλις το άκουσε..."" πατέρα αυτή είναι μουσική, όχι σαν κι αυτά που γράφεις εσύ..."" Με πλήγωσε βέβαια, σκέφτηκα την αποκλήρωση... αλλά τελικά μετά από ώριμη σκέψη και νηφάλιος πλέον, είπα ότι μάλλον έχει καλύτερο γούστο από μένα τον παλαιοροκά και εντέλει θα μοιραστεί την τεράστια περιουσία μου με τον μεγάλο του αδελφό!
  45. 4 points
    Κάτι για τα γίδια. Και τα πρόβατα.
  46. 4 points
    Η απαντηση στο ερωτημα του νηματος ειναι γνωστη: αλλη μια ! Το παραβλεπω προς το παρον ... Οπως ανεφεραν αρκετοι συνφορουμιτες, εξαρταται απο πολλες παραμετρους. Αν εισαι σεσιον, ερασιτεχνης κλπ.. Αν εξαιρεσουμε τους επαγγελματιες σεσιοναδες -οι οποιοι πρεπει να εχουν σεβαστο αριθμο (και για επιπλεον λογους, ας πουμε πως εγω πληρωνω για μια παραγωγη και λεω στον κιθαριστα: σε αυτο το κομματι θελω εναν ηχο απο μια 335, ε, πρεπει να υπαρχει), τοτε τα πραγματα απλουστευονται. Θαυμαζω και τους κιθαριστες που μια ζωη παιζουν με το ιδιο οργανο, θαυμαζω κι εκεινους που ο,τι και ν ακουμπησεις στα χερια τους παιζουν θαρρεις και κοιμουνται παρεα μ αυτο, θαυμαζω κι εκεινους τους σοβαρους καλλιτεχνες που επενδυουν σε πολλα οργανα προκειμενου να εμβαθυνουν στις μουσικες που αγαπανε. Πριν πολλα χρονια ο Snowy White μου ειχε πει πως στην ουσια εχει μονο μια κιθαρα (την ιστορικη 57αρα goldtop), ποτε δεν ενοιωσε την αναγκη για κατι αλλο η διαφορετικο. Ασε που ελεγε πως σε μια περιπτωση που επαιξε με καποια PRS μπερδευοταν απο το scale length και τα παραπανω ταστα...μονο μια ακουστικη (ελεγε πως) ειχε, δεν την επαιζε αλλα την κρατουσε γιατι ηταν δωρο της γυναικας του. Προσωπικα, μου αρεσει η ανακυκλωση των οργανων, κυριως γιατι βρισκω inspiration στο παιξιμο και γιατι οντως το καθε ενα απο δαυτα σε ωθει και σε διαφορετικο τροπο πλησιασματος των ηχων και των φρασεων. Αν καποιος παντως μου ελεγε πως εχω το ελευθερο να εχω οσες και οποιες ηθελα, θα ημουν ευτυχης να ειχα: 1 blackguard tele, 1 thinline tele, 1 strat 70s style with round lam neck, 1 50s maple strat, 1 335, 1 les paul standard, 1 Byrdland, 1 J45, 1 L-00, 1 martin D28, 1 National single cone, 1 Dobro, 1 Stella, και μερικες ακομα που ξεχναω ...oh well... Απο την αλλη, σπαζομαι απιστευτα να εχω οργανα και να μην παιζω με αυτα...
  47. 4 points
    Κανε μια καλυτερη τιμη, και συ, και θα σου φερεις και αλλη πελατεια.
  48. 4 points
    Το βρήκα πολύ ενδιαφέρον και σαν ιδέα και σαν υλοποίηση (η καλύτερη μέχρι στιγμής). Συμφωνώ ότι από κάπου ξεκινάνε οι ιδέες και κάποια στιγμή γίνονται πρότυπα, ελπίζω να το αντιγράψουν και άλλες εταιρείες. Θα κάνει καλό και στην τσέπη μας και στον διαθέσιμο χώρο μας και στον πλανήτη. Τώρα κάτι δεν μου άρεσε στον ήχο ,ίσως ο τρόπος ηχογράφησης, ίσως τα δάχτυλα του συγκεκριμένου, δεν ξέρω, δεν ψήθηκα. Το πρόβλημα με όλους τους youtubers είναι ότι προσπαθούν να βγάζουν συχνά βίντεο ακόμα και όταν δεν έχουν κάτι να πούνε, προφανώς για να κρατάνε το κοινό τους. Το αποτέλεσμα είναι τα μισά και βάλε να είναι αδιάφορα. Δεν παραπονιέμαι, τζάμπα είναι και έχει τύχει να παρακολουθήσω βίντεο πριν 2 χρόνια που βαριόμουνα τότε και με έσωσε πριν λίγους μήνες.
  49. 4 points
    Θα συμφωνήσω κι εγώ, αλλά ... every cloud has a silver linning που λεν κι οι φίλοι μας από την Ινγκλαντέρα. Πάμε ένα-ένα, να δούμε πώς μπορεί να γίνει χρήσιμο (όπως είπες κι εσύ Φώταρε). 1. Αν υποθέσουμε ότι το editing το έκανες στα πλαίσια μιας μελέτης και όχι στα πλαίσια μιας παρουσίασης/έκδοσης ενός κομματιού, τότε μπορείς στο τέλος του editing να δεις πώς θα μπορούσες να παίζεις στην πραγματικότητα (εσύ τα παίζεις όλα αυτά έτσι κι αλλιώς), και προς τα που θα πρέπει να στραφεί η μελέτη σου στο φραζάρισμα, για να αποκτήσεις real time το αποτέλεσμα του editing. 2. Σωστό, αλλά βοηθάει στο να βρεις τον ήχο (τους ήχους) σου, καθώς και στην διαπίστωση του πώς ακούγονται μέσα σε μπάντα. Η παρανόηση αυτή είναι τεράστια (έχω ηχάρα, αλλά .... δεν ακούγομαι καλά με άλλους). Αν δεν είναι το φετίχ σου (γενικά μιλάω, όχι για σένα φυσικά) να γίνεις ηχολήπτης, μόνο καλό θα σου κάνει να ξέρεις τα αποτελέσματα των παραμέτρων του ήχου σου. 3. Εγώ έχω να πω, ότι μπορώ να έχω μια μπάντα στο σπίτι μου, που δέχεται να κάνει κάθε παραξενιά μου, που ανέχεται την ασχετοσύνη μου, αν και δεν ξέρω να της πω ακριβώς πώς θέλω να παίζει. Ένα σωρό κόσμος έχει την εκπληκτική δυνατότητα (ποτέ στα χρονικά δεν υπήρξε κάτι τέτοιο) να μελετάει/δοκιμάζει/πειραματίζεται/διασκεδάζει/κλπ με μουσική υποστήριξη αντίστοιχη των δυνατοτήτων του να ακούει και να οργανώνει αυτό το άκουσμα σε άλλα όργανα (άλλη μια τεράστια ωφέλεια, πρέπει να ξέρει ή να μάθει και την λογική άλλων οργάνων). Όπως και να έχει, συμφωνώ σε γενικές γραμμές με την λογική του βίντεο, απλά υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να βλέπει κανείς τα πράγματα, αλλά και να τα βάλει να δουλέψουν γι' αυτόν.
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.