Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      18

    • Αναρτήσεις

      9.351


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      3.887


  4. rockhead

    rockhead

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      278


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 14/04/2019 σε όλα

  1. Θυμησε μου τι ειναι η "πραξη" διοτι εχω ξεχασει!
    6 βαθμοί
  2. Flame τίτλος για να μαζεύουν κλιξ και βγιουζ μωρέ "Ηοw quantizing ruins the feel of some genres of recorded music" είναι και κατά βάση έχει δίκιο, δεν λέει κάτι λάθος. Κατά τ' άλλα υπερβολική ανάλυση για κάτι αυτονόητο και δεδομένο.
    5 βαθμοί
  3. Η ηχογραφημενη μουσική είναι εντελώς διαφορετική τέχνη από την ζωντανα παιγμένη. Είναι σαν να συγκρίνεις το σινεμά με το θέατρο σε νόρμες και κανόνες.
    5 βαθμοί
  4. Δεν φταίνε τα ΕΡΓΑΛΕΙΑ. Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ φταίει. Αν κάποιος θέλει να κάνει μουσική και όχι..... κοπτοραπτικη μπορεί να το κάνει... Επίσης το ΙΔΙΟ το editing μπορεί να ΓΙΝΕΙ "τέχνη"... αλλά και να βοηθήσει στο συνολικό αισθητικό αποτέλεσμα. Επίσης μη γελοιομαστε...editing γίνονταν πάντα.. απλά έπαιρνε την 30πλασια ώρα... Θυμάμαι το 2000 που γράφαμε αυτό, πάντα γράφαμε ζωντανά όλοι μαζί σε ένα δωμάτιο , θέλησα να ξεκινάει με... "ανάποδη ταινία" (έτσι το λέγαμε τοτενες) ε πρέπει να φάγαμε και 3 ΩΡΕΣ για να το πετύχουμε με ξυραφάκια, κοψίματα και δύο μαγνητόφωνα Τωρα το κάνω για πλάκα με ένα plug in σε δευτερόλεπτα....και έχω περισσότερο χρόνο να κάνω μουσική.. Προσωπικά ακόμα και σήμερα τις μπάντες τις γράφω ζωντανά,και υπάρχουν πολλές που μπορούν να παίξουν ζωντανά... ευτυχώς και δεν χρειάζονται κανένα quantizing. Το ίδιο γίνεται και στα εκΣωτερικα δεν είναι τα πάντα κονσέρβα... Να θυμίσω επίσης οτι το quantizing και η "υποδούλωση" στον μετρονόμο υπάρχει από τα 70s και μόνο νέο φρούτο δεν είναι... όπως άλλωστε και το βαρύ editing...και πολλές μπάντες το χρησιμοποιούσαν χωρίς να σημαίνει αυτό ότι δεν ήξεραν να παίζουν... Η τεχνολογία είναι ένα ακόμα ΕΡΓΑΛΕΙΟ και όπως όλα τα εργαλεία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σωστά η λάθος.
    5 βαθμοί
  5. Ευχαριστω αγαπητε, αν και εχω παιξει με διαφορες τοστιερες και αποχυμωτες για να μην "παραμυθιαζομαι" ευκολα... Ειναι καλα πεταλια ολα τους ομως τουτα... Το μελισσακι ναι, ειναι οπως τα λενε, εχω παιξει συναυλιες μονο με αυτο always on, δινει πολυ αληθινο χαρακτηρα στον ηχο, μπορεις να το φερεις προς tweed πλευρα και καθαριζει εκπληκτικα με το volume της κιθαρας. Επισης, ειναι πολυ πιο ευελικτο απ οσο θα πιστευε καποιος...με καταλληλες ρυθμισεις μπορει να δωσει μεχρι "σαπια" φαζιλα , ειναι εξαιρετικο για χρηση klone style light drive και τους ηχους κλασσικου TS τους εχει ψωμοτυρι. Δικαιως εχει κανει ονομα στην "πιατσα". Το Sunface συνηθως το εχω always on, ειναι τετοια η φυση της κατασκευης και το δικο μου στυλ παιξιματος (πολυ δουλεια με το volume knob της κιθαρας) που δεν χρειαζεται καν να το ξεπατησω (το fuzz knob ειναι στο 10)...με το volume της κιθαρας στο 7 περιπου, ειναι σαν να μην εχεις πατησει πεταλι και υπαρχει μονο μια αμυδρη ενισχυση στα πριμα και το δαγκωμα, σχεδον σαν enhacer θαλεγα. Να τονισω ομως πως το εσωτερικο τριμερ παραμορφωσης το εχω λιγο κατεβασμενο απο τη full "fuzzface" ρυθμιση για να μπορω να το χρησιμοποιω πιο απροσκοπτα και με τον νεκ μαγνητη. Για να παρεις μια ιδεα, παραθετω δυο κλιπ. Στο πρωτο (το μακροσυρτο μπλουζ), παιζω με το Honey Bee και μονο always on στον εξαιρετικο ενισχυτη Bluesman amp (Colorsound Amplification) με την Νο1 Τελε μου. Στο δευτερο (μικρης διαρκειας με την ετερη θινλαην μου), το Sunface ειναι επισης always on σε ενα Fender Pro Junior using the neck pickup. Νομιζω φαινεται καθαρα πως "κρυβεται" με τη χρηση του volume τετοιος ογκος παραμορφωσης.
    4 βαθμοί
  6. Σήμερα, είναι μια ιδιαίτερη μέρα για μένα,καθώς συμπληρώνονται εννιά χρόνια,από το θάνατο του Πατέρα μου. Σαρανταπέντε χρόνια στα πάλκα,ασυμβίβαστος κι ακέραιος. Αυτός μου πήρε την πρώτη μου κιθάρα,αυτός μου έδειξε και τις πρώτες ασκήσεις.Κόντρες πολλές απάνω στη μουσική,συμφωνούσαμε όμως στα καλά... Τώρα μένω να γελάω και να κλαίω,με κάτι αφιερώματα στον Καζαντζίδη, που βλέπω στην τηλεόραση, με κάτι τύπους που ερμηνεύουν τρομάρα τους... Αν και το site είναι "ροκεντρολίστικο" όπως θα έλεγε, παραθέτω κάτι από ένα αφιέρωμα στο Στέλιο. Γειά σου ρε Πατέρα...
    4 βαθμοί
  7. Φοβερή νέα μπάντα! Ανακαλύψτε τους Ο Lennon 25. Ο McCartney 23. Ο Harrison 22. Και ο Starr στα 25.
    3 βαθμοί
  8. Ο ορθος τροπος ειναι να ξεκινας απο τα 40 χτυπηματα ανα λεπτο (Largo) και σταδιακα να ανεβαζεις ρυθμο. Οταν δεις οτι ξεκινουν καρδιακες αρρυθμιες κατεβαζεις 5bmp και εχεις βρει τον ιδανικο σου ρυθμο. Εαν εχει πανω απο 30 βαθμους κελσιου, μπορεις να πεσεις και στα 7bpm.
    3 βαθμοί
  9. 3 βαθμοί
  10. Μιας κι εβγαλε μια φωτ. ενας φιλος προχθες, παροτι δεν φαινονται καλα, αυτα μπερδευονται στα ποδια μου τελευταια, αν και συνηθως μενουν απατητα (εκτος απο το πρωτο), σαν καινουργιο χαλι ενα πραγμα... Analogman Sunface Bearfoot Honey Bee Jam Delay Subdecay Spring Theory Mojo Hand Sugar Baby
    3 βαθμοί
  11. Mini board, για το mini gig της Δευτέρας. Aν προλάβω να παραλάβω το VSXO από το ταχυδρομείο αύριο, θα το βάλω στη θέση του Direct Drive...
    3 βαθμοί
  12. Θα συμφωνήσω κι εγώ, αλλά ... every cloud has a silver linning που λεν κι οι φίλοι μας από την Ινγκλαντέρα. Πάμε ένα-ένα, να δούμε πώς μπορεί να γίνει χρήσιμο (όπως είπες κι εσύ Φώταρε). 1. Αν υποθέσουμε ότι το editing το έκανες στα πλαίσια μιας μελέτης και όχι στα πλαίσια μιας παρουσίασης/έκδοσης ενός κομματιού, τότε μπορείς στο τέλος του editing να δεις πώς θα μπορούσες να παίζεις στην πραγματικότητα (εσύ τα παίζεις όλα αυτά έτσι κι αλλιώς), και προς τα που θα πρέπει να στραφεί η μελέτη σου στο φραζάρισμα, για να αποκτήσεις real time το αποτέλεσμα του editing. 2. Σωστό, αλλά βοηθάει στο να βρεις τον ήχο (τους ήχους) σου, καθώς και στην διαπίστωση του πώς ακούγονται μέσα σε μπάντα. Η παρανόηση αυτή είναι τεράστια (έχω ηχάρα, αλλά .... δεν ακούγομαι καλά με άλλους). Αν δεν είναι το φετίχ σου (γενικά μιλάω, όχι για σένα φυσικά) να γίνεις ηχολήπτης, μόνο καλό θα σου κάνει να ξέρεις τα αποτελέσματα των παραμέτρων του ήχου σου. 3. Εγώ έχω να πω, ότι μπορώ να έχω μια μπάντα στο σπίτι μου, που δέχεται να κάνει κάθε παραξενιά μου, που ανέχεται την ασχετοσύνη μου, αν και δεν ξέρω να της πω ακριβώς πώς θέλω να παίζει. Ένα σωρό κόσμος έχει την εκπληκτική δυνατότητα (ποτέ στα χρονικά δεν υπήρξε κάτι τέτοιο) να μελετάει/δοκιμάζει/πειραματίζεται/διασκεδάζει/κλπ με μουσική υποστήριξη αντίστοιχη των δυνατοτήτων του να ακούει και να οργανώνει αυτό το άκουσμα σε άλλα όργανα (άλλη μια τεράστια ωφέλεια, πρέπει να ξέρει ή να μάθει και την λογική άλλων οργάνων). Όπως και να έχει, συμφωνώ σε γενικές γραμμές με την λογική του βίντεο, απλά υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να βλέπει κανείς τα πράγματα, αλλά και να τα βάλει να δουλέψουν γι' αυτόν.
    3 βαθμοί
  13. Το τζίνι βγήκε από το μπουκάλι, και δεν μπορείς να το βάλεις πίσω. Είναι σαν το loudness war, αν δεν τσιμεντώσεις το κομμάτι σου θα ακούγεται, ή μάλλον ΔΕΝ θα ακούγεται όσο γκαζωμένα περιμένει και ΑΠΑΙΤΕΙ πια η όλη φάση. Έτσι και εδώ, αν δε σιδερώσεις το σύμπαν θα ακούγεται σαν ερασιτεχνικό τζαμάρισμα σε σχέση με τα ρομπότ. Όλα αυτά βέβαια μέχρι να παίξει κάνα κομμάτι από ΚΑΝΟΝΙΚΟ μουσικό, και ευτυχώς υπάρχουν ακόμα καλά σκηνικά, οπότε και ξεφτιλίζονται τα ρομποτάκια και τα quantize τους. Βέβαια οι παλαιότερες εποχές με τα άφθονα γκρουπ- μεγαθήρια, που έπαιζαν όπως πρέπει και δάμαζαν τα τέμπι αντί να τα ακολουθούν σα σκυλάκια, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
    3 βαθμοί
  14. Μαθε με εσυ να δουλευω daw, και απο μενα ο,τι θες. Αν και καλο ειναι να υπαρχει ενα feel στον ρυθμο. Η μετρονομικοτητα δεν ειναι το παν. Πολλες φορες το groove ειναι αρκετο. Βεγγελη, κα λαταλ εω???
    2 βαθμοί
  15. Αυτο ειναι το τοπ1, cardiologically approved, για τους γεννηθεντες προ 1940. Και μονο που σκεφτηκαν να παιξουν, χειροκροτηθηκαν...
    2 βαθμοί
  16. 2 βαθμοί
  17. αυτο .....εχει ωραιο ρυθμο κ σωστο τεμπο
    2 βαθμοί
  18. Κι εγώ όταν το πρωτοείδα, νόμιζα ότι εννοεί "τι μουσική ακούτε τώρα στο αυτοκίνητο".
    2 βαθμοί
  19. Νομίζω ότι οι παράγοντες είναι περισσότερο εξωγενείς της μουσικής παραγωγής. Με άλλα λόγια νομίζω ότι δεν φταίνε ούτε οι υπολογιστές, ούτε τα plugins, ούτε και οι άνθρωποι που τα χρησιμοποιούν. Φταίει μία τάση που ακολουθεί ο δυτικός πολιτισμός γενικότερα σε όλες τις πτυχές της παραγωγής του, τους τελευταίους δύο αιώνες, και που από αυτή την τάση δυστυχώς δεν κατάφερε να γλιτώσει ούτε η μουσική. Αυτή η τάση είναι ο εξορθολογισμός των διαδικασιών παραγωγής. Το να μεταφράζονται δηλαδή τα πάντα με όρους αποδοτικότητας, προβλεψιμότητας και ελέγχου. Με άλλα λόγια οι διαδικασίες παραγωγής να εξαρτόνται από διαγράμματα με αριθμούς, οι οποίοι είναι διαχειρίσιμοι, και οι οποίοι αποσκοπούν στο κέρδος μιας βιομηχανίας. Η Rock ξεκίνησε απέναντι από αυτή τη λογική. Η βασική της προϋπόθεση ήταν η ελευθερία της δημιουργικότητας των μουσικών, και όχι το κυνήγι κάποιων "industry standards". Όταν οι διάφοροι μουσικοί παραγωγοί είδαν τις δυνατότητες που είχε η μουσική απελευθέρωση στις νέες γενιές και το potential για τεράστιο κέρδος, εξορθολόγισαν τις διαδικασίες της μουσικής παραγωγής της συγκεκριμένης μουσικής, δημιουργόντας τη μουσική βιομηχανία όπως την ξέρουμε. Και κάπως έτσι γεννήθηκε η Pop μουσική της μαζικής παραγωγής. Ό,τι δεν ακολουθεί τα "industry standards" της μουσικής βιομηχανίας μένει στο περιθώριο και πολύ δύσκολα θα φτάσει να ακουστεί στο ευρύ κοινό. Η χρήση υπολογιστών, τα plugins και οι πρακτικές των τεχνικών της μουσικής λοιπόν, είναι πιο πολύ το σύμπτωμα μιας τάσης παρά η αιτία. Για εμένα, η στιγμή που η Rock πέθανε, ήταν όταν άρχισε να ακολουθεί αυτές τις διαδικασίες, και να μπαίνει στα καλούπια μιας γραμμής παραγωγής εργοστασίου, όπως η Pop.
    2 βαθμοί
  20. Όποιος μπορεί πρώτα απ'όλα και θέλει δευτερευόντως, μπορεί και σήμερα να γράψει χωρίς κοπτοραπτική. Ότι υπάρχουν 5 εργαλεία για να μας κάνουν τη ζωή πιο εύκολη δε σημαίνει ότι πρέπει και να φτάνουμε σε σημείο κατάχρησης. Στην τελική ο καθρέφτης είναι η σκηνή. Εκεί φαίνεται πόσα απίδια πιάνει ο σάκος και όντως, πολλές μοντέρνες μπάντες παίρνουν κάτω από τη βάση σε αυτό. Εξαίρεση σε όλο αυτό είναι κυκλοφορίες που δεν αποσκοπούν σε live εμφανίσεις και interaction με το κοινό, αλλά στην παροχή μιας ακουστικής εμπειρίας στο σπίτι του κάθε ακροατή. Εν τέλει, οι κυκλοφορίες που έχουν όσο λιγότερο edit ή copy-paste φαίνονται σε σχέση με εκείνες που κάθε μέτρο κάθε κομματιού έχει ηχογραφηθεί ξεχωριστά.
    2 βαθμοί
  21. Ιδιωτικής χρήσης.... ΙΧ.... είναι αυτό το τόπικ;
    2 βαθμοί
  22. δεν συμφωνω απολυτα με το "σκοτωσε" ρημα του Beato. Σε μερικες περιπτωσεις το editing βοηθησε την παραγωγη- σε μερικες αλλες ...ισως την χαντακωσε. Ολο αυτο το editing ειναι ενα εργαλειο που το ελεγχει ενας ανθρωπος. Αν ο ανθρωπος ειναι Υπερμαχος του quantize - οποιο μουσικο κ να του βαλεις..θα τον περασει μεσα απο αυτο. Για μενα λοιπον δεν φταινε τα εργαλεια..αλλα ο ανθρωπος που τα χειριζεται με το ιδιο ακριβως τροπο που ενας σεφ μπορει να βαλει λιγο αλατακι στο φαγητο κ να νοστιμισει...μπορει να ριξει ενα κουβα κ να το κανει λυσσα. Δεν θα δαιμονοποιησουμε το αλατι..ο μαγειρας φταιει.
    2 βαθμοί
  23. Ένα από το χαρούμενα και διασκεδαστικά κομμάτια κλασικής μουσικής (γραμμένο για συμφωνική ορχήστρα από το Leonard Bernstein) : ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ !!!
    2 βαθμοί
  24. This is it.........Μπροστα απο ενα Super Reverb 1979
    2 βαθμοί
  25. Μια πρώτη σύντομη δοκιμή της βιβλιοθήκης τυμπάνων GGD Lite Kit (δωρεάν, θέλει kontakt) σε ενα τυπικό μοντέρνο metal / djent ύφος. Φανταστική βιβλιοθήκη με τεράστια room sounds και πολλές παραπάνω εφαρμογές απο αυτην της συνημμένης. Κατα την γνώμη μου οι GGD παρέχουν τα καλύτερα λογισμικά τυμπάνων αυτην την στιγμή, κυρίως από άποψη κουρδίσματος και ποικιλίες δυναμικών. Έχοντας καλύψει επαρκώς μοντέρνους rock και metal ήχους θα είχε ενδιαφέρον να έβγαζαν και κάτι πιο vintage. Τα τύμπανα έχουν δρομολογηθεί απο multi out του kontakt ώστε να μειξαριστούν σε ξεχωριστά κανάλια. Οι κιθάρες και μπάσο είναι περασμένες από amp και cab sims, tse και ownhammer κατα κύριο λόγο. Harvey Djent.wav
    1 βαθμός
  26. Δεν έχω να πω κάτι παραπάνω από όσα λέει πέρα απότι συμφωνώ 100%, το οποίο είναι ειρωνικό καθώς αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ αυτές τις επεξεργασίες στην δουλειά μου συνέχεια.
    1 βαθμός
  27. Δεν λες τίποτα. Ειδικά το smart noiz. Έβαλα αγγελία, και με ρώτησε μια δανέζα αν είναι διαθέσιμο. Αμέ της απάντησα, μολών λαβέ μωρό μου, και ήρθε ...
    1 βαθμός
  28. 2. Εκκλησία FM και καθάρισες. 1. Αν έβαζες απλά μια πλάτη με σύνθια να μην καλύπτουν τον τραγουδιστή? Ιδανικά, αν είχες μια μπάντα στο δίπλα δωμάτιο να παίζει απαλά ambient αυτοσχεδιασμούς? Γίνεται να σου δώκω ένα μετρονόμο να μου τον προγραμματίσεις με automation στο DAW γιατί θα τα ξεχάσω?
    1 βαθμός
  29. Εγώ δε θέλω μουσική γιατί καλύπτονται οι φυσικοί ήχοι και οι στιχομυθίες που είναι απαραίτητες. Αν τώρα κάποια θέλει οπωσδήποτε αλλιώς δεν κβλν, βάζω σκάι ραδιόφωνο.
    1 βαθμός
  30. Να ξερετε οτι το νοιζ φροντιζει για σας!
    1 βαθμός
  31. Για τους δυνατους της παρεας που μενουν σε πολυκατοικια, και παιζουν μπαλα με ταχυτητες allegro και ανω, θα αντιμετωπισετε προβληματα με τον ενοικο του κατω οροφου. Παραπεμψτε τον εδω
    1 βαθμός
  32. 1 βαθμός
  33. 1 βαθμός
  34. Αναλογα την ηλικια. Για μενα που ειμαι του 1982 ειναι ιδανικο. Ενας του '60 παθαινει καρδιακο. Ενας του '99 τον παιρνει ο υπνος....
    1 βαθμός
  35. Συνήθως μέχρι την πράξη είμαι λιώμα και βάζω αυτό που ξεκαθαρίζει τα πράγματα.
    1 βαθμός
  36. Κάποιος πρέπει να φτιάξει ενα τέτοιο σεξουλιάρικο βίντεο
    1 βαθμός
  37. 1 βαθμός
  38. αν τελειωσες Berklee ή Juliard..και κανεις αιτηση για να διοριστεις να διδασκεις σε σχολεια..χεστα κ αστα
    1 βαθμός
  39. tnk χωρίς περαιτέρω λόγια....
    1 βαθμός
  40. Θηρίο είναι ο τύπος, τον παρακολουθώ χρόνια! Μ'αρέσει που έχει βρεί δικό του τρόπο να προγραμματίζει κιθάρες και να καταγράφει τις μουσικές ιδέες του οι οποίες έχουν πολύ ενδιαφέρον, είναι κάτι που δεν κάνουν αρκετά οι ντράμερ κατα την γνώμη μου.
    1 βαθμός
  41. πολυ καλη διασκευη....τελικα ο τυπος εχει φωναρα!
    1 βαθμός
  42. ποσο χαιρομαι που ο Anup παιρνει επιτελους το credit που του αναλογει. Εδω ενα Playthrough απο το session που εκανε στον τελευταιο δισκο του Devin.
    1 βαθμός
  43. Τυχαίος ο όρος "τελεολογία"? Σύμφωνα με την θεώρηση του ίδιου του φιλοσοφικού ρεύματος όχι. Ρε λες ο Αριστοτέλης να έπαιζε με tele (Aristo-tele)?
    1 βαθμός
  44. Χρησιμοποίησε Ασυνάρτητες Λέξεις στους Στίχους σου
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου