Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      9.351


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      46.963


  4. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3.887


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/05/2019 σε όλα

  1. To εκανα με stereo delay (για stereo output μιλαμε παντα, ειτε απο πεταλιερα ειτε με δυο ενισχυτες), με μια επαναληψη στο ιδιο level με την dry και 10-15ms καθυστερηση και λιγο chorus Δεν ειναι κανονικο ντουμπλαρισμα βεβαια, γιατι δεν εχει ολα οσα κανει ενα διαφορετικο παιξιμο (random detuning, random delay κλπ), αλλα μια ψευδαισθηση και ογκο τα δινει. Ποτε σε solo. Χανεται το focus. Μονο για dist pow chords. Παραμυθι, Θα το βαρεθεις/σιχαθεις κι εσυ καποια στιγμη.
    2 βαθμοί
  2. Όσο είναι η φάση εξάσκηση, τότε δε χάθηκε και ο κόΖμος να αλλάζεις πιο αργά. Όταν η φάση όμως είναι ηχογράφηση ή live της προκοπής, τότε είναι must. Το σωστό είναι αυτό που λέει ο SF, τώρα για φάση bedroom player καλύτερα τα προφυλακτικά
    2 βαθμοί
  3. Εντάξει τώρα, έτσι φτιάχνονται οι μύθοι. ΜΙλάμε δε, για ένα άλμπουμ που ηχογραφήθηκε το 1973 και σύμφωνα με τα λεγόμενα του Blackmore, o ΒOLLIN (edit: και όχι ο... Guy) δεν θα είχε αλλάξει χορδές από το 1969, σωστά; Άλλες εποχές! (ΑΚΥΡΟ ΣΧΟΛΙΟ: Ωστόσο, δε νομίζω ότι ο Buddy Guy 20 χρόνια μετά έπαιζε στο Jazz festival του Newport και όπου αλλού, με χορδές πενταετίας στις κιθάρες του (πιο πιθανό μου φαίνεται να άλλαζε κιθάρες πιο συχνά απ' ό,τι χορδές! ) Επιπλέον, αυτό δεν αναιρεί το ότι οι χορδές που έχουν χάσει το λούστρο/γλίστρημά τους και έχουν μεταβληθεί σε σύρματα, δεν "σκοτώνουν" το τάστο. Καλημέρα και καλή Κυριακή σε όλους edit: ΤΙ ΜΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ? ΕΙΔΑ να γράφεις για Buddy Guy? Δεν πάω καλά?... Και με την ευκαιρία, θυμήθηκα και ένα αγαπημένο μου ever κομμάτι του Βuddy Guy από το 1967... (τα πνευστά και η ερμηνεία του σε κάποιους συγκεκριμένους στίχους για τη μάνα του, με στέλνουν)
    2 βαθμοί
  4. Αμεσως μετα το τροχαιο, επιασα το κινητο και καλεσα την αστυνομια. Περιμενα 40 λεπτα και δεν πηγαινα νοσοκομειο διοτι ηθελα να ημουν τυπικος. Ηρθε η αστυνομια, πηρε πρωτες καταθεσεις, εκανε αλκοτεστ κλπ. Και εννοειται πως δηλωσα σωματικες βλαβες, οπου η αστυνομια παει το πραγμα ποινικα. Θα δικαιωθω 100% και εκεινος θα πληρωσει οσο οριζει ο νομος. Αλλα δεν θα κατσω να του παρω και τα σωβρακα, επειδη απλα μπορω. Ελαστικος ειμαι, οχι χαζος. Και ηδη εχω μιλησει με τον δικηγορο μου και κρατω αρχειο των ιατρικων χαρτιων.
    2 βαθμοί
  5. Εγώ πάντως σιγά σιγά το φτιάχνω το προφίλ σου. Βιντεοπαιχνίδια, μηχανές, μποξ, πολεμικές τέχνες, ειδικές στρατιωτικές δυνάμεις, v-synth, συνθεσάιζερ, γυναίκες, αριστερά/κομμουνισμός, Ρουβάς/Κορκολής, overclocker, τεχνητή νοημοσύνη, μαστεράς, διασώστης, χαχαχαχα. Μερικά ακόμα μου λείπουν και .... σ' έχω.
    2 βαθμοί
  6. @Konstantinos Dritsas Η περιπτωση μου εχει καποιες διαφοροποιησεις. Μενω εκτος πολης, εχω ενα αμαξι που το γουσταρω, ολη μερα οδηγω σε επαρχιακο/εθνικο δικτυο, συχνα με τα παιδια μου μεσα. Δεν μου λειπει το διτροχο στην καθημερινοτητα μου. Επισης, εχω γυναικα κερβερο....
    2 βαθμοί
  7. Περαστικά κι αγύριστα. Αν πουλήσεις τις μηχανές, πάρε ένα τέτοιο. Μόνο μ' αυτό θα είσαι ασφαλής στην Ελλάδα.
    2 βαθμοί
  8. Beetroot 2018: Σωτήρης Νικολάου, Κωνσταντίνος Τσιώλης, Πέτρος Παπαβασιλείου. Στο πλαίσιο "αφού αρέσει στον εναν τα πράγματα που κάνει ο άλλος, ας κάνουμε κάτι όλοι μαζί". Καταλήξαμε σε μερικά κομματια που έφτιαξαν ενα self released ep που υπάρχει στο bandcamp και ένα βινυλιακι που εξέδωσε η inner ear στο πλαίσιο μιας συλλογής της. Το κομμάτι παραπάνω είναι η β' πλευρά αυτού του βινυλίου
    2 βαθμοί
  9. ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ. Άπειροι δημιουργοί που φτάνουν στο 92,72% της δουλειάς τους και τελικά δεν κυκλοφορεί ποτέ επειδή τα παράτησαν εκεί...
    1 βαθμός
  10. Βέβαια, καλό είναι τα μισοτελειωμένα τραγούδια/συνθέσεις να είναι η εξαίρεση, γιατί.. αλλιώς κινδυνεύουμε να μείνουμε με ένα τεράστιο πακέτο από μισοτελειωμένα τραγούδια/συνθέσεις/ιδέες/σκίτσα/σχέδια/σχεδιάσματα/και ότι άλλο...
    1 βαθμός
  11. Κράτα Αρχείο με Μισοτελειωμένα Τραγούδια
    1 βαθμός
  12. Το stereo στην κιθάρα είναι πλέον παρωχημένο κατάλοιπο από τα 80s. Το μόνο που κάνει είναι να "εξαφανιζει" την παρουσία σου στη μιξη. Live δε θα έπρεπε να απαγορευτεί δια ροπάλου
    1 βαθμός
  13. Αυτο που "πρεπει" να ακους στερεο ειναι τα εφφε (stereo delay κυριως). Ολα τα αλλα σε μια μιξη χαλανε την ατακα και το focus στο οργανο. Στο λαιβ ιδιως δεν κανει καλο το πολυ (hard balance) stereo των στερεο εφφε, γιατι το κοινο δεν καθεται στο κεντρο, αλλοι ειναι αριστερα της σκηνης αλλοι δεξια αλλοι στο κεντρο κλπ. Δοκιμασε να ανοιγεις mono καναλι γα την κιθαρα, δινε dry σημα απο τον ενισχυτη/plugin/πεταλιερα (no rev+del) και βαζε stereo del + rev στα insert. Αν θελεις ογκο, ντουμπλαριζε (ή και quad) τα παιξιματα (γραφε δλδ 2 ή 4 mono κιθαρες για το ιδιο πραγμα και ριχνετα left right απο 35-100%)
    1 βαθμός
  14. Περίπτωση 1. "Δεν μαμάς που δεν μαμάς, δεν πας να αλλάξεις καμιά χορδή?" Περίπτωση 2. "Μια χαρά ακούγεται η κιθάρα σου αγάπη μου, μην αλλάξεις πάλι χορδές, δεν αντέχω κι άλλη εγκυμοσύνη".
    1 βαθμός
  15. Για τους αθληται του ειδους, κομμενα τα προφυλακτικα...
    1 βαθμός
  16. Εντάξει αν σου λείπουν πέντε ευρώ την εβδομάδα υπάρχει και το crowd founding for decent sound
    1 βαθμός
  17. καμια εναλλακτικη για οσους δεν καπνιζουν ή πινουν καφε εχουμε;
    1 βαθμός
  18. Κοψε τσιγάρο και φρέντο και θα έχεις και ρεστα
    1 βαθμός
  19. Μπορεί και να ήταν και πέντε ωρών. Δεν είναι και λίγοι οι κιθαρίστες με τοξικό ιδρώτα... Η ουσία είναι μία πάντως,οι χορδές μετά από 10 ώρες παιξίματος είναι πλέον για τα σκουπίδια. Αν παίζεις μόνο βρώμικα ίσως να έχουν ακόμα κανά δεκαωρο ζωής ,με το intonation να σε έχει αποχαιρέτησει βέβαια. Αλλά αν θες αξιοπρεπή καθαρό ήχο και παίζεις και single notes στις τυλιχτες χορδές το 10ωρο είναι το maximum . Αν είχα ένα ευρώ για κάθε φορά που μου έχουν πει ότι έχω.... καταπληκτικό ήχο αλλά απλά έχω ολοφρεσκιες χορδές θα ήμουν ο Παναγόπουλος και θα είχα και ΚΟΤΕΡΟ
    1 βαθμός
  20. ΟΛΕΣ οι ψηφιακές πεταλιερας παίζουν ΚΑΛΥΤΕΡΑ όταν τις έχεις ΜΠΡΟΣΤΑ από τον ενισχυτή όχι στη λούπα. Ο λόγος είναι ότι έτσι εκμετάλλευεσαι και την ΛΑΜΠΑΤΗ προενισχυση του ενισχυτή (που αλλιώς πάει χαμένη) Φυσικά ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις ΝΕΕΣ ρυθμίσεις και να ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙΣ τα speaker / simulations ίσως και τα amp simulations (αν και με έξυπνες ρυθμίσεις μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις σαν πετάλια βρώμας)
    1 βαθμός
  21. Jimmy, δεν νομιζω να φτιαξει η σκληροτητα του ηχου με την προσθηκη fx loop. Φτιαξε το eq της πεταλιερας, κοψε resonense και πριμα, φερε τα ολα οπως πρεπει να δεις τι γινεται. Εκτιμω οτι απλα δεν σου κανει ο ενισχυτης.
    1 βαθμός
  22. Εκ πειρας θα σου πω οτι ολοι, αμεσως μετα τη μα..κια που εκαναν, ειναι ... σπαθι. Μετα αρχισουν να μπαζουν νερα κι αυτοι και οι ασφαλειες τους. Γιαυτο κρατα μικρο καλαθι και προσεχε. Μακαρι να κανω λαθος στην περιπτωση σου. Μη τυχων και δεν δηλωσεις τον τραυματισμο σου. Κρατα ολα τα τυπικα και εχε δικηγορο να σε καθοδηγει.
    1 βαθμός
  23. Βαγγελη, βλεπω τα πραγματα με πιο θετικη ματια. Εγκληματικο λαθος εκανε που δεν με ειδε. Δεν ειναι εγκληματιας, ομως. Εκδικητικος δεν ημουν ποτε. Απο τη χαρα μου που δε με σκοτωσε του το συγχωρεσα αμεσως. Ουτε νευρα δεν ειχα μαζι του. Ουτε εχω, καθως φερθηκε σπαθι εκτοτε. Ασφαλισμενος ειναι, και θα διεκδικησω ο,τι μπορω απο τις ασφαλειες. Σηκωνομαι και περπατω κανονικα στο νοσοκομειο, μονο με ενα αιματωμα μικρο (που θελει λιγο προσοχη). Και εχω ολα μου τα δακτυλα. Δεν εχω γρατζουνια. Αυτο μετρα....
    1 βαθμός
  24. Να μαι και εγώ. Ευτυχώς 10 χρόνια μετά βρήκα το στυλ μου, και στη μετακίνηση και στο ντυσιμο
    1 βαθμός
  25. περαστικα φιλε. Ευτυχως εισαι καλα. Αυτο εχει σημασια. Εγω παλι δεν προτεινω το Leopard.. Καλο ειναι..αλλα καιει... Προτεινω αυτο.. με υψος τροχων τα 3 μετρα..αν σε ξανατρακαρει κανεις να με χ$%$ς
    1 βαθμός
  26. Ο George Benson λέει πως ο Dave Creamer είναι 20 χρόνια μπροστά.
    1 βαθμός
  27. πλέον στα πάντα . Και μαγνήτες κορυφαίους και πετάλια και όργανα και ενισχυτές
    1 βαθμός
  28. Άντε, να μην πάς, για μεταμόσχευση μετά...
    1 βαθμός
  29. αν και σας πήραμε το πρωτάθλημα….
    1 βαθμός
  30. Και ήρθαμε στο σήμερα όπου στην άκρη της κρεβατοκάμαρας πάνω στο γραφείο υπάρχει ένας υπολογιστής με οθόνη wide και ηχεία. Το ιδανικό περιβάλλον για τις πιό εμπνευσμένες στιγμές του καθενός. Με την παντοφλίτσα, τον καφέ κάτω από τις αφίσες των AC/DC και του Moby, γρατζουνάω την κιθάρα και την ηχογραφώ ακόμα και το Πάσχα που είναι όλα κλειστά. Τι χρειάζομαι λοιπόν για αυτή τη Νιρβάνα; Πολύ κοινά αλλά σωστά επιλεγμένα πράγματα. Ας τα πάρουμε ένα -ένα. Ο Υπολογιστής Το σημαντικότερο μέρος του σημερινού στούντιο είναι ο υπολογιστής. Οι προδιαγραφές αλλάζουν καθημερινά καθιστώντας το περσινό, παλιό. Για να γράψω μουσική, καλό θα είναι να είναι όσο πιό σύγχρονος γίνεται με τελευταίας γενιάς επεξεργαστή και Windows 10 - 11, 64bit. 16 Gb μνήμη RAM είναι ικανή για σοβαρή δουλειά αλλά σαν κανόνας όσο περισσότερη τόσο καλύτερα για να σηκώνει μεγάλα αρχεία. Ιδανικά ας υπάρχουν 2 δίσκοι. Ένας Solid State SSD NVMe για τα προγράμματα και το λειτουργικό και ένας μεγάλος HDD 7200 rpm με αρκετό χώρο για να σώνω τα αρχεία ήχου και τις τεράστιες ηχοθήκες samples. Σαν αναφορά, ένα τετράλεπτο stereo κομμάτι στα 16-bit, 44.1 Khz = 40 mb και όσο αυξάνεται ο ρυθμός δειγματοληψίας αυξάνεται και το μέγεθος του αρχείου. To motherboard καλό είναι να έχει τελευταίας τεχνολογίας chipset και όλες τις χρήσιμες πόρτες σύνδεσης USB 3, Ethernet, κ.α. Η κάρτα γραφικών μπορεί να είναι μια απλή onboard καθώς τα μουσικά προγράμματα δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις στην εικόνα όπως τα games και επιπλέον θέλουμε να αποφύγουμε τους θορυβώδεις ανεμιστήρες που αυτές διαθέτουν και το σοβαρό κόστος τους που αναλογεί όσο άλλο ένα PC σχεδόν. Και επειδή έχει αποδειχτεί πως το να ρίχνεις εξαρτήματα υψηλών προδιαγραφών σε ένα κουτί δεν κάνει απαραίτητα έναν γρήγορο και λειτουργικό υπολογιστή (λόγω διαφόρων ασυμβατοτήτων), θα κοίταζα για έτοιμες λύσεις απο εταιρίες HP, Dell, κ.α. που το κάνουν καλά αυτό. Στα laptop φυσικά είναι μονόδρομος αυτή η επιλογή, αν δεν σας περιορίζει το μέγεθος της οθόνης. Μία σχετικά μεγάλη οθόνη 24-27" HD ή 4K wide (ίσως και 2) αφού καλό και εύχρηστο είναι να υπάρχει σε θέα το timeline, τα plug-ins (εφέ και όργανα) και ο μείκτης σε μια ματιά. Καλό είναι να κρατώ το σύστημα μου όσο πιό καθαρό και ελαφρύ γίνεται χωρίς περιττές εγκαταστάσεις «δοκιμαστικών» προγραμμάτων, γιατί το βαραίνουν και καθυστερεί μέχρι κάποιο αναπόφευκτο format μετά απο λίγο καιρό ανεμελιάς. Εαν προτιμούσα Apple θα πήγαινα σε iMac και πάνω αν και η δουλειά γίνεται σχεδόν ανέμελα και με MacMini. Το software Για να γράφω θέλω ένα πολυκάναλο recorder και μαζί μια κονσόλα για να μιξάρω τα κανάλια. Φυσικά σε software. Παλαιότερα τα προγράμματα αυτά χωρίζονταν σε audio εγγραφείς και midi sequencers. Τώρα δεν υπάρχει διακριτή διαφορά και ένα sequencer γράφει δεδομένα midi και ήχο πλάι – πλάι και αποκαλείται DAW (Digital Audio Workstation). Ταυτόχρονα επειδή αυτά τα προγράμματα έχουν εξελιχθεί σε σουίτες virtual studio, προσφέρουν και software εκδόσεις οργάνων (πιάνα, μπάσα, synths, drum machines), τα λεγόμενα VST instruments (VSTi) ή TDM ανάλογα με την πλατφόρμα. Επίσης προσφέρουν κάθε λογής εφέ 'οπως reverb, delay, chorus, compressors και ότι περάσει από το νού του φαντασιόπληκτου και δημιουργικού καλλιτέχνη, σε μορφή plug-in. Επειδή μια από αυτές τις σουίτες θα γίνει το περιβάλλον που θα γράφω μουσική, θα πρέπει να το μάθω καλά για να εκμεταλλευτώ τις τεράστιες δυνατότητες του, που σημειωτέον απευθύνονται σε ειδικούς και ξεπερνούν κατά πολύ τις απαιτήσεις του μέσου χρήστη. Στόχος είναι να αφοσιωθώ στο να γράφω μουσική και να μην καταντήσω περιπλανώμενος νομάς απο εταιρία σε εταιρία. Κάτι που συχνά συμβαίνει σε όσους δεν διαβάζουν το manual, αποδίδοντας την δική τους άγνοια σε αδυναμία του software. Οι προτάσεις είναι πολλές. Ableton Live, Cubase Pro, Reason, Reaper, Bitwig Studio, Samplitude, Sonar, Logic Pro, Pro Tools, κ.α. Τα προγράμματα αυτά είναι τεράστια και πέρα απο χρήμα απαιτούν γνώσεις μουσικής τεχνολογίας, που για τις ανάγκες κάποιου που θέλει να γράψει 10 κανάλια ήχου και να βάλει βάθος και delay, είναι σαν να παίρνει ολόκληρη νταλίκα για να πάει στο περίπτερο για τσιγάρα. Αν διαθέτω τις γνώσεις ή την υπομονή να μάθω μελετώντας ολοκληρωμένες λύσεις, είναι το Sonar πλέον δωρεάν και το Reaper με συμβολικό ποσό. Υπάρχουν εκδόσεις light για σχεδόν όλα τα γνωστά DAW που κοστίζουν κάτω από 100 ευρώ όπως τα Sequel, Cubase Essential, Sonar Essential, Live Intro, που περιορισμοί τους όπως τα maximum 64 κανάλια ηχογράφησης δεν θα επηρεάσουν αρνητικά ποτέ έναν ερασιτέχνη μουσικό και θα λειτουργήσουν σαν βάση αν θέλετε να εξοικειωθείτε με κάποιο απο αυτά και αργότερα να αναβαθμίσετε αν χρειαστείτε περισσότερα εργαλεία. Φυσικά υπάρχουν και δωρεάν προτάσεις σοβαρών προδιαγραφών όπως το Garage Band που προσφέρεται απο την Apple, το Krystal για Windows και το Ardour για όσους προτιμούν Linux. Η κάρτα ήχου Η είσοδος και έξοδος στον μουσικό υπολογιστή. Μου δίνει ποιότητα ήχου, αθόρυβη εγγραφή, MIDI για να ελέγχω και να συνδέω εξωτερικά keyboards και synthesizers και επιλογές διασύνδεσης. Να μπορώ να συνδέω όποια εξωτερική συσκευή έχω, στον υπολογιστή δηλαδή. Φροντίζω να υποστηρίζει τεχνολογίες ASIO, κ.α. με εργοστασιακούς οδηγούς/drivers ώστε να μπορώ να κάνω real-time χρήση των VST instruments και plug-in. Έτσι όταν πατάω ένα πλήκτρο στο κλαβιέ, ο ήχος θα ακούγεται σύγχρονα και όχι αργότερα. Latency είναι η λέξη που πρέπει να αποφύγω. Η καθυστέρηση δηλαδή που προκύπτει όταν δεν είναι εγκατεστημένοι οι ειδικοί ASIO drivers Οι κάρτες ήχου είναι το σημείο που θα συνδέσω το μικρόφωνο και τα όργανα μου. Γι αυτό υπάρχει ποικιλία εισόδων και εξόδων (αναλογικές, ψηφιακές, πολυκάναλες με ADAT optical και MIDI). Επιλέγω βάσει των αναγκών που υπαγορεύονται απο τον αριθμό των πηγών (οργάνων) που θα ηχογραφώ ταυτόχρονα. Για έναν τραγουδοποιό π.χ. μια stereo κάρτα είναι συνήθως αρκετή, αφού θα γράφει ένα όργανο ή μια φωνή ή και τα δύο τη φορά. Υπάρχουν εκδοχές εξωτερικών καρτών που συνδέονται στον υπολογιστή με Thunderbolt και USB που είναι τα σημαντικά πρωτόκολλα σήμερα. Μικρόφωνα Τη δουλειά μου για ένα demo την κάνω και με το δυναμικό μικρόφωνο που χρησιμοποιώ στα live. Το Shure SM-58. Στο κάτω-κάτω την έμπνευση της στιγμής θέλω να πιάσω! Αν όχι... και θέλω να το στείλω στην κατανάλωση, ίσως να χρειαζόμουν κάτι πιο πιστό. Ένα πυκνωτικό μικρόφωνο, που πλέον με τα κινέζικα στην αγορά, αρχίζουν απο την ίδια τιμή και είναι καλύτερη επιλογή για το στούντιο αλλά πιο ευαίσθητο στην κακομεταχείριση και τις εντάσεις. Γι αυτό χρειάζομαι έναν αθόρυβο προενισχυτή μικροφώνου στην κάρτα μου, με τροφοδοσία ρεύματος 48 volt (phantom power) για να το συνδέσω. Συνήθως περιλαμβάνονται και στην πιο προσιτή κάρτα ήχου αλλά όσο ανεβαίνει η τιμή ανεβαίνει και η ποιότητα τους. Εναλλακτικά υπάρχουν και standalone προενισχυτές σε άπειρες εκδοχές με 1, 2 ή 8 εισόδους, με Equalizer, compressor, κύκλωμα λυχνίας αν επιθυμώ και έξοδο με Analogue to Digital (A/D) converter. Ηχεία Για να έχω ένα σημείο αναφοράς, καλό είναι να επενδύσω σε ένα σετ active monitors, (δηλαδή ηχείο με ενισχυτή στο ίδιο κουτί). Όταν λέω σημείο αναφοράς εννοώ ότι θα πρέπει να ακούω σωστά, χωρίς χρωματισμούς ώστε όταν μεταφέρω το “αριστούργημα” μου στο αυτοκίνητο ή στο σπίτι του φίλου μου, να ακούγεται σχεδόν το ίδιο. Δηλαδή να μην ακούω μόνο το ταμπούρο και το hi-hat και να είναι χαμένα τα μπάσα ή το arpeggio του 303... και αντίστροφα. Ενα σωστό ηχείο είναι ο καθρέφτης της ηχογράφησης, που φανερώνει τα λάθη και δεν τα καλύπτει, ούτε τα ομορφαίνει, ώστε να μπορώ να τα διορθώνω. Αυτά πάντως δεν είναι τα ηχεία που πήρα με τον υπολογιστή προς €30. Θα βρώ μεγάλη ποικιλία, στα σχετικά μουσικά καταστήματα ενώ ένα αξιοπρεπές ζευγάρι κοστίζει από €250 και πάνω. Χρήσιμο θα είναι και ένα σετ καλών ακουστικών. Μπορεί να κοιμάται το μωρό ή ο κύριος Αλέκος δίπλα... ή να με απειλεί η Στέλλα με το πιστολάκι της, μετά τις 173 επαναλήψεις του κουπλέ που ακούει τις τελευταίες εβδομάδες. Για πολύωρη χρήση, ένα σετ ημι-ανοικτού τύπου είναι σωστό και ξεκούραστο, ενώ για υψηλές εντάσεις απαιτούνται κλειστού τύπου που συνήθως όμως έχουν χαμηλότερη πιστότητα. Η αλήθεια είναι ότι με λιγότερα χρήματα βρίσκεις καλύτερα ακουστικά από ότι σωστά ηχεία. Τα ακουστικά βέβαια δεν αντικαθιστούν τα ηχεία. Controllers Controller λέγεται το μέσον (πέρα από το ποντίκι) που ελέγχει το software. Μπορεί να είναι πλήκτρα πιάνου, pads για να παίζω τύμπανα με τα δάχτυλα ή επιφάνειες εργασίας για να ελέγχω τα fader του virtual μείκτη. Υπάρχει ποικιλία πλήκτρων, από 2 οκτάβες μέχρι 7, βαρυκεντρισμένα και μη, με σύνδεση στον υπολογιστή από τη θύρα MIDI ή την USB. Συνδέω και παίζω. Τόσο απλά. Επίλογος Μ’ αυτά και μ’ αυτά στήνεις μια πολύ σοβαρή βάση για να γράψεις μουσική. Αν μιλάμε για synthesizer και loop-based φάσεις δεν χρειάζεται να πάμε παραπέρα. Αυτά θα χρειαστώ από εργαλεία. Αν μιλάμε για πιό ροκ κι ακουστικές καταστάσεις είναι αρκετά για να στηθούν τα σημαντικότερα όπως κιθάρες, μπάσα, πλήκτρα και φωνές. Τα τύμπανα; Ε... και τι θα κάνουν τα επαγγελματικά στούντιο; Κλέφτες θα γίνουν; Θα μεταφέρω τη δουλειά που έκανα στο σπίτι σε ένα κατάλληλο χώρο για να γράψω ντραμς και να τα μειξάρω με τη σημαντική βοήθεια του επαγγελματία ηχολήπτη. Γίνεται απλά και γρήγορα. Μα πάνω απ’ όλα όμως χρειάζεται να ξέρουμε τα εργαλεία μας. Η μουσική δεινότητα σε συνδυασμό με την τεχνική κατάρτιση δίνει το σωστό αποτέλεσμα. Ικανό φυσικά και για κυκλοφορία. Γιάννης Μεθενίτης
    1 βαθμός
  31. Kαλησπερες. Ενα μικρο κομματακι.
    1 βαθμός
  32. Τελος για μενα οι μοτοσυκλετες. Ειχα ενα αρκετα ζορικο ατυχημα με το παπι πριν 2 μερες. Το παπι θα φτιαχτει (αν φτιαχνει), και μαζι με την μεγαλη θα πωληθουν. Ετσι και αλλιως ειχα κοψει τα πολλα πολλα με βολτες λογω οικογενειας. Ηταν ενα μηνυμα που δεν μπορω να αγνοησω. Ειμαι πολυ τυχερος γενικοτερα, και ημουν πολυ τυχερος και προχθες. Μια φορα εινσι κανεις τυχερος. Η δευτερη δεν χαριζεται. Οποτε θα κανω ο,τι περνα απο το χερι μου ωστε να μην συμβει ιδιο αλλη φορα. Με το ποδηλατο, ευτυχως παω μονο χωμα διοτι φοβαμαι την ασφαλτο. Και ενα μινι ιστορικο των γεγονοτων. Πεμπτη μεσημερι, σε επαρχιακο δρομο, σταματησα στην διασταυρωση με φλας για να στριψω αριστερα. Εκει που ημουν σταματημενος, αρχισα να πετω στον αερα. Με χτυπησε 4x4 απο πισω. Δεν με ειχε δει καν. Ετρεχε με 70-80... Ευτυχως, δεν επαθα κατι αξιο λογου. Λογικα δευτερα παιρνω εξιτηριο. Εννοειται πως το κρανος εσωσε το κεφαλι μου... Καλες βολτες ολοι, και παντα ορθιοι!! Υγ. Για οσους δεν Πιστευουν (και εγω μεσα), την ημερα που τρακαρα ηταν του Αγιου Χριστοφορου, προστατη των οδηγων...
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου