Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      15

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      6.212


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. blue

    blue

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      5.562


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 14/05/2019 σε όλα

  1. Εάν θέλεις να το στήσεις σε local server χρειάζεσαι το xampp (εγώ αυτό χρησιμοποίησα). Το xampp θα σου χρειαστεί ακόμα και αν ανεβάσεις το site σε κάποιον server για να δουλέψεις γρήγορα. Ο τρόπος που θα φτιάξεις το site είναι καθαρά θέμα γούστου και ανάγκης , εγώ διάλεξα ένα wordpress template από το ThemeForest, υπάρχουν και δωρεάν wordpress templates. google "free wordpress templates". Προσωπική μου άποψη. Δεν είναι απλό πράγμα, θα χρειαστείς μερικές μέρες δουλειάς για να καταλάβεις πως λειτουργούν όλα τα παραπάνω. Θα χρειαστούν ημέρες για να βρεις λύσεις σε προβλήματα που θα προκύψουν (και θα προκύψουν). Θα έχεις την ηθική ικανοποίηση ότι το κατάφερες αλλά. Μετά από 6 μήνες δεν θα θυμάσαι τίποτα και στο πρώτο πρόβλημα που θα προκύψει θα σου σπάσουν τα νεύρα και θα χάσεις πάλι χρόνο για να ξαναμάθεις και να μάθεις και κάτι νέο που δεν ήξερες. Και εσύ μπορεί να είσαι τσακάλι και να είμαι εγώ ο βλάκας, αλλά μετά από μερικά χρόνια αποφάσισα να το κλείσω το ρημάδι και να πάω να κάνω ένα squarespace για να έχω κάποιον άλλον να βρίζω εκτός από τον εαυτό μου όποτε κάτι δεν λειτουργεί. Εάν είναι να το κάνεις για δουλειά σου ,ok. Εάν είναι να το έχεις για χόμπι πάλι ok. Εάν θέλεις απλά να φτιάξεις ένα site και να ξεμπερδεύεις μην μπλέξεις.
    5 βαθμοί
  2. στο 2.23 γιατί άλλοτε 50 δολάρια και άλλοτε 20? γιατί στην πρώτη σειρά κάθονταν ο Quincy Jones !
    3 βαθμοί
  3. πολύ καιρό το ετοίμαζα..... κυρίως στην ηχογράφηση του φυσικού υλικού....που μου έφαγε 5-6 μέρες.... το τεχνητό διήρκεσε γύρω στα 15 λεπτά. Μην το πάρετε στα σοβαρά. Αυτοσχεδιασμός 100%, δυό φορές η στρατο και μια το άταστο. Ήθελα να δω πως βγαίνει. Ίσως τις επόμενες μέρες να το ξανασκεφτώ βάζοντάς του λίγο χαλινάρι. Αν θέλετε πείτε μια άποψη, (ακόμα και να μου πείτε τι μλκ είναι αυτή μου φτάνει...)
    3 βαθμοί
  4. Υποθέτω σίγουρα... Μια πιστεύω καλή κίνηση είναι να ξεκινήσετε από παλιούς. Δυό είναι αυτοί: https://www.amazon.co.uk/Here-There-Everywhere-Recording-Beatles/dp/1592402690/ref=sr_1_1?crid=JWYRL6491CKQ&keywords=geoff+emerick+here+there+and+everywhere&qid=1557846726&s=gateway&sprefix=geoff+e%2Caps%2C180&sr=8-1 https://www.amazon.co.uk/Abbey-Road-Ziggy-Stardust-Hardcover/dp/0739078585/ref=sr_1_1?keywords=ken+scott&qid=1557846766&s=gateway&sr=8-1 για διάφορους λόγους: επειδή από κάπου πρέπει να ξεκινήσετε επειδή ...μπορεί να σας αρέσουν οι καλλιτέχνες και ο ήχος που βγήκε επειδή σας ενδιαφέρουν άλλες λεπτομέρειες από την εποχή που ηχογράφησαν επειδή κάτι μπορεί να μάθετε...έστω κι αν δεν γίνετε ηχολήπτες. αργότερα προχωράτε..και σε άλλους Προσωπικά και τα δυό με κράτησαν απασχολημένο τις δυό τελευταίες εβδομάδες.
    2 βαθμοί
  5. Άρα δεν χρειάζεσαι σαϊεντολόγο έτσι κι αλλιώς! Δοκίμασε το άλλο με τα λαχανικά που έλεγες.
    2 βαθμοί
  6. Εμένα γιατί με έβαλες τελευταίο....; ακόμα λίγο και θα ήμουν στους κλπ.....
    2 βαθμοί
  7. Α, ρε νά 'μανε 30 χρονώνε και να το 'ξερα. Πέντε άλμπουμ θα είχα βγάλει με guests τους Sco, Scott Henderson, Metheny, Holdsworth, Chambers, Dave Holland, Richie Beirach, Kenny Garrett, Steve Coleman, Jazzjocker, gvour, terry, loucas, pipityri, paraga, cigaret13, κλπ. Θα είχα ένα βιογραφικό ΝΑ μετά συγχωρήσεως.
    2 βαθμοί
  8. να το προσέξεις αυτό λέω...
    2 βαθμοί
  9. Ναι να ηχογραφεις και τη μελετη γιατι οχι? Αν καταλαβα καλα, εισαι αρχαριος. Αυτο που συμβαινει με τους αρχαριους ειναι το εξης. Αφιερωνουν το μεγαλυτερο ποσοστο της προσοχης τους στο παιξιμο, στα χερια τους, και οχι στα αυτια τους, στο να ακουνε πραγματατικα τι παιζουν. Το πιθανοτερο θα ειναι οτι θα διαπιστωσεις οτι άλλα ακους οταν παιζεις και άλλα (με περισσοτερες λεπτομερειες) οταν καθεσαι να ακουσεις μετα την ηχογραφηση αυτου που επαιζες. Ετσι διαπιστωνεις τις αδυναμιες στο παιξιμο και το βελτιωνεις. Το πως θα ηχογραφεις παιζεται αναλογα τον εξοπλισμο. Aν εχεις ενισχυτη, ειτε με μικροφωνο, ειτε απο το line out (ιδιως αν εχει speaker simulation στο line out κλπ), ειτε απο πεταλιερα ή desktop effect καρφι στην καρτα ηχου, ειτε με software και καρφι η κιθαρα στην καρτα ηχου.
    2 βαθμοί
  10. Θα συμφωνησω με τον Γιαννη. Δεν ξερω αν στεκεται μονο του,ως κομματι,θα μπορουσε ομως καλλιστα να ειναι τρακ απο δισκο που μετα θα ακολουθουσε το March of the ten.Οπως ακριβως γινεται και στο Soundcloud σου χωρις ομως διακοπη μεταξυ τους. Πως ηταν κατι Τζαζροκ δισκοι των 70ς που καποια ηταν ενωμενα?Ετσι. Moυ ακουστηκε ωραιο το σετ.
    2 βαθμοί
  11. @dimsonic @John Tzinieris και @loucas σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια, αλήθεια σημαίνουν πολλά για μένα πόσο μάλλον στη συγκεκριμένη σύνθεση για κλασική κιθάρα που είναι και η πρώτη που επιχειρώ. Ξέρεις, όταν έχεις στην πλάτη σου πτυχία και διπλώματα οι προσδοκίες είναι (ή πρέπει να είναι) υψηλές. Υποτίθεται οτι γνωρίζεις το όργανο.... @pipityri δε νιώθω τα έχω καταφέρει ακόμα όπως θα ήθελα στο κομμάτι της ηχογράφησης, έχω δρόμο. Στο συγκεκριμένο χρησιμοποίησα ένα υπερκαρδιοειδές προς καβαλάρη και ένα tascam Dr-40 σε mode X-Y στοχεύοντας 12ο τάστο. Βέβαια τελικά θα μπορούσα να κάνω τη δουλειά μου και μόνο με το πρώτο μιας και τα bi-tones στο συγκεκριμένο έργο παίζονται σχετικά δυνατά. Μεγάλο πλεονέκτημα οτι στην κλασική κιθάρα, και δη στη δική μου, το action των χορδών το λές και ψηλό, έτσι έχει χώρο η χορδή για να παλεί απο την πίσω πλευρά του δαχτύλου και να ακουστεί η τεχνική αυτή, αλλιώς, με χαμηλό action, είναι δύσκολο εώς ανούσιο.
    2 βαθμοί
  12. Όπως εδω: www.noiz.gr/community/mix/beetroot-fire-in-the-rain-r100/
    2 βαθμοί
  13. Φίλε Γιώργο είσαι απο τις ευχάριστες παρουσίες του forum . Προσωπικά δεν θα μποροϋσα να παίξω και να σκεφτώ με αυτόν τον τρόπο που εσυ αποδίδεις και σκέφτεσαι την μουσική. Είναι ένα είδος που το κατέχεις καλά. Το κομμάτι το άκουσα μόνο στο soundcloud για να εχω καλϋτερη εικόνα. Μπράβο φίλε και να χαϊρεσαι το μεγαλεϊο της μουσικής όπως κάνεις φυσικά εσϋ και τόσοι άλλοι εδω στο noiz. Αναμένω και άλλα.
    2 βαθμοί
  14. Μετά την κόλληση του πάνω veneer έκοψα με νυστέρι να ρθει ακριβώς το σχήμα. Έπειτα τρύπησα για τα κλειδιά. Μετά πέρασα σήλερ στο βενίρι διότι πρέπει να βαφεί λιλά. (Κρίμα δεν ήταν άσχημα τα νερά). Αλλά όπως λέει κι ο Φάνης δε χρειάζεται να γίνει σκρίνιο. Σε σκραπ δοκίμασα τη σκούρα γομολάκα και φαίνεται να τονίζει τα νερά πολύ ωραία οπότε θα κάνω πρώτα stain , μετά θα τρίψω και τέλος θα περάσω νίτρο.
    2 βαθμοί
  15. Beetroot 2018: Σωτήρης Νικολάου, Κωνσταντίνος Τσιώλης, Πέτρος Παπαβασιλείου. Στο πλαίσιο "αφού αρέσει στον εναν τα πράγματα που κάνει ο άλλος, ας κάνουμε κάτι όλοι μαζί". Καταλήξαμε σε μερικά κομματια που έφτιαξαν ενα self released ep που υπάρχει στο bandcamp και ένα βινυλιακι που εξέδωσε η inner ear στο πλαίσιο μιας συλλογής της. Το κομμάτι παραπάνω είναι η β' πλευρά αυτού του βινυλίου
    2 βαθμοί
  16. 1 βαθμός
  17. Ε καλά μη νομίζεις ότι έφαγαν και παραπάνω από ένα τέταρτο για να γράψουν αυτά που έγραψαν. Τους τα έστειλα παιγμένα με Hammond και αυτοί τα ντουμπλαρανε νότα προς νότα , φαντάζομαι για να σου έβαζαν δικά τους horn stabs με επιπλέον ενορχήστρωση ΔΕΝ θα έπαιρναν διακόσια δολλάρια θα ψάξω να βρω το rough mix και θα το ανεβάσω αν το βρω...(το κομμάτι τελικά δεν κυκλοφόρησε ποτέ)
    1 βαθμός
  18. δεν ξέρω ποιό daw έχεις, αλλά παίζεις το μπάσο θεμα στις πρώτες χορδές με κάποιο έτοιμο eq που "κανει" την κιθάρα μπάσο... αυτό εννοώ. από το τίποτα....
    1 βαθμός
  19. Ωραίες κιθάρες με πολύ καλό ήχο, αν και θα προτιμούσα λιγότερες νότες στο 1ο σόλο..., τα τύμπανα ζητάν' το κάτι παραπάνου τους, ωραιότατα αρπέτζιο'ς, του λείπει μπάσο και το σπουδαιότερο Φωνή...... Κοίτα που συμφωνώ σε όλα με τον τζαζίστα παραπάνω.... πάει χάλασε ο κόσμος!!!
    1 βαθμός
  20. όλες οι κιθάρες σου είναι καλές, αν και το είδος μου δεν είναι οι βρώμικες. Τι τσέπη για το μπάσο? αν δεν έχεις, παίξε έστω με την κιθάρα με κάποιο sim. Αν βαριέσαι ή ζορίζεσαι να σου παίξω εγώ. Το χρειάζεται το κομμάτι. Όπως επίσης λίγη ποικιλία στα τύμπανα. Σου είπα δεν τις έχω τις βρώμικες. Τα μισοβρώμικα και τα delay σου ωραία πάντως. δε με λες...χωσέ τι είναι? όπως λέμε Jose Feliciano?
    1 βαθμός
  21. τα τελευταια κανα δυο χρονια εχω βολευτει απιστευτα τα tempo changes που προσφερει το youtube..αλλα κ προγραμματα οπως το media player. Ειναι μεγαλη υποθεση να μπορεις να κατεβασεις το tempo σε ενα κομματι που μελετας. Ξερω για οσους δουλευουν προγραμματα ηχογραφησης αυτα τα εχετε ψωμοτυρια..αλλα εγω δεν τα δουλευω..φανταζομαι ισως και καποιοι αλλοι που μας διαβαζουν.
    1 βαθμός
  22. Ετιμάζετε ήχο... τζιτζίκι ?
    1 βαθμός
  23. Μα τι λες τώρα... ο εφιάλτης του webmaster. Ο στόχος σου πρέπει να είναι: μια σταθερή πλατφόρμα που να ξέρεις τη χρήση της, ένα σοβαρό host και δουλειά στο περιεχόμενο. υπολόγισε απο 100 ευρω και πάνω τον μήνα για managed server που του λες "έχω πρόβλημα, τρέχα". Επίσης ακόμα κι αυτοί δεν σου ανεβάζουν αρχεία, είναι δική σου ευθύνη. Η ρεαλιστική λύση είναι απλά να νοικιάσεις shared χώρο μερικά gb, με 1-2 βάσεις δεδομένων, μερικά email και ένα περιβάλλον που θα σου δίνει τα εργαλεία να ανεβάσεις τα αρχεία που θέλεις να σερβίρεις στο ίντερνετ. Τιμες απο 3-4 ευρω έως 30. Για ρεαλιστική λύση που θα υπάρχει 99% uptime απο 10 ευρώ. Το Wix και οι μεγάλες παρεμφερείς πλατφόρμες που σου ανέφερα πριν, θα είναι εδω ακόμα κι όταν εσύ θα έχεις βαρεθεί. Εξ άλλου με μερικά ευρω μπορείς να έχεις και δικό σου domain. Το αν θα είναι όμορφο εξαρτάται απο το προσχέδιο που θα επιλέξεις και τις εικαστικές σου παρεμβάσεις. Αυτη είναι η λύση σου.
    1 βαθμός
  24. δεν ξέρω αν λες τον ήχο μετά το 0.12... προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ ...μέχρι το 0.12
    1 βαθμός
  25. καλό και ζωντανό. Καλοδεμένο...ίσως με περισσότερες νότες εδώ και εκεί από όσο θα ήθελα στην αρχή από τη μέση και πέρα πολύ καλύτερο μπάσο έχει? δεν πολυκατάλαβα μάλλον όχι. Θέλει
    1 βαθμός
  26. - Καρτα ηχου - προγραμμα ηχογραφησης (γιατι πρεπει και να ακους πως παιζεις για να βελτιωνεσαι) και ηχεια (αυτοενισχυομενα) 85 ευρω https://smart.noiz.gr/details.php?id=417874 https://smart.noiz.gr/details.php?id=420816 Με γεια. Player για μελετη (κατεβαζει ταχυτητα χωρις να χανει πολυ στην ποιοτητα ηχου και αλλαζει και τονο) http://www.seventhstring.com/xscribe/download.html ΥΓ1 Αν παρεις κι ενα ζευγαρι ακουστικα θα μπορεις να μελετας και αθορυβα. ΥΓ2 Διαβασε κι αυτο σαν πληροφορια
    1 βαθμός
  27. Άνετα soundtrack σε indy point n click adventure
    1 βαθμός
  28. Φίλε Γιώργο τα πτυχία καταλαβαίνω ότι πρέπει να αντιστοιχούν σε γνώσεις και τεχνική και πολλά αλλα και όντως εϊναι σημαντικά.Μην ξεχνάμε ότι το βασικότερο είναι η μουσική να " μιλάει" σε εμάς και τους ακροατές κατόπιν και να το ευχαριστιόμαστε.
    1 βαθμός
  29. ειπα οτι δεν το εστησα μονος μου ναι, αλλα απλα πραγματα οπως να προσθαφαιρεσω φωτογραφιες - κ κειμενα - τουτεστιν ανανεωση οπου χρειαζεται μπορω να την κανω μονος μου...αλλα για περαιτερω εχω τον μαστορα μου που του λεω τι θελω κ μου το φτιαχνει. Μονος μου αυτο το σαιτ ουτε σε 1000 χρονια {δεν εχω ουτε υπομονη ουτε χρονο} Ο Dim απο οτι εξηγησε παντως θελει απλα να μπλογκαρει..που αυτο ειναι ευκολο.{ακομα κ για μενα}
    1 βαθμός
  30. Το κομμάτι είναι αυτό που είναι. Δεν νομίζω πως χωράει κάποια συζήτηση για βελτίωση. Εγω το αντιμετώπισα σαν ένα ambient performance και το άκουσα μια χαρά μέχρι το τέλος. Υ.Γ. Το πουλάκι τσίου.
    1 βαθμός
  31. Αρχικά συμφωνώ με τον panorios. Απο τα γραφόμενα σου κατάλαβα πως δεν γνωρίζεις βασικά πράγματα του σπορ. Ξέρω όμως πως έχεις χρόνο. Μια περίπτωση είναι να φτιάξεις κάτι για να έχεις να ασχολείσαι. Σε αυτή την περίπτωση κάνε ότι λέει ο Βαγγέλης, που όμως ενω λέει ποσο εύκολο είναι, είπε επίσης πως δεν το έστησε ο ίδιος. Δεν σερβίρεις απο το σπίτι σου. Βρες host να σερβίρει την σελίδα σου. Τα παιδιά πρότειναν ήδη. Το κόστος είναι 2-3 ευρω τον μήνα για κάτι προσωπικό με χαμηλή κίνηση. Συνήθως προσφέρουν και κάποια CMS έτοιμα για εγκατάσταση. Οπως λέει ο Alter όμως θα το έχεις σαν αναφορά. Θα στέλνεις δηλαδή κόσμο εκεί όταν θέλουν να μάθουν για εσένα. Άλλη περίπτωση είναι να ασχολείσαι κυρίως με το γράψιμο. Σε αυτή την περίπτωση καλό είναι να μην σου τρώει τον χρόνο η λάντζα οπότε να προτιμήσεις κάτι έτοιμο. Κάτι που σου προσφέρει έτοιμη πλατφόρμα για να γράψεις. Ετσι θα έχεις και κοινό να σε διαβάζει. Και μετά σιγα -σιγα αν το συνεχίσεις και έχεις κοινό, το μεταφέρεις σε δικό σου με ταρατατζουμ. Διάβασε εδω: https://bloggingwizard.com/wordpress-vs-blogger/ για παράδειγμα. Το να στήσεις σάιτ δεν είναι πολύ δύσκολο. Θα φας χρόνο, θα διαβάσεις αλλά θα το στήσεις. Το δύσκολο είναι το μετά, γιατί είναι σαν να ανοίγεις ένα σούπερ μαγαζί κάπου στην Σαχάρα και να περιμένεις περαστικούς πελάτες. Και θα το δεις αφου το στήσεις απο τα analytics αν ασχοληθείς. Υπάρχουν νούμερα και στατιστικά εργαλεία που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες και διαφημιστές για να ξέρουν ακριβώς πόσοι σε επισκέπτονται και τι rank έχεις στο κοινό. Υ.Γ. Αν ήξερα πως υπάρχει ενδιαφέρον για να γράφετε σε blog, θα μπορούσα αύριο κιόλας να το προσθέσω στο μενού.
    1 βαθμός
  32. Όχι. Οι TS είναι οι πλέον "γεμάτοι" και μεσαίοι μαγνήτες που φτιάχνει η Fender. Πάντως πριματους μαγνήτες σίγουρα δεν τους λες. Είσαι σίγουρος ότι έχεις σωστά ρυθμισμένο τον ενισχυτή σου;
    1 βαθμός
  33. Ευχαριστώ πολύ για τα σχολια @fusiongtr αν καταλαβαίνω ποιους ήχους εννοείς, είναι rhodes με delay και άλλα καλουδια
    1 βαθμός
  34. 1.domain 2.hosting Τα συνδέεις, εγκαθιστας wordpress ή joomla και αρχίζεις παίζεις με τα templates που υπάρχουν ενώ παράλληλα εξοικειώνεσαι με το περιβάλλον τους. Tutorial στο youtube, google και ο θεός βοηθός! Για αρχή Free hosting εδώ: https://www.000webhost.com/ Μέχρι να πεις ότι "το έπιασα το νόημα" πάμε για πληρωμένο hosting.
    1 βαθμός
  35. Σήμερα παρέλαβα τον ενισχυτή τσέπης /ακουστικών Vox amPlug Joe Satriani αφού πρώτα εντυπωσιάστηκα από ένα ντέμο βίντεο του ίδιου μέγα Τζο. Σκοπεύω να τον χρησιμοποιήσω για αθόρυβη μελέτη τα βράδια αλλά και ως ενίσχυση για σύνδεση με μικρο ηχείο για να παίρνω μαζί μου στις παρέες αυτά τα δύο και όχι τον 30κιλο κανονικό ενισχυτή μου. Τον δοκίμασα μόνο με ακουστικά προς το παρόν και ιδού οι πρώτες εντυπώσεις: • Θετικά: - αξιοπρεπέστατος ήχος από τόσο μικρό χωράει-στην-τσέπη μαραφέτι, ειδικά σε μερικές ρυθμίσεις ακούγεται πολύ όμορφα - εκπλάγηκα από την χροιά του χτυπήματος της πενιάς, και η απόκριση είναι ευαίσθητη σε αυτήν έπειτα από εισήγηση του Τζο -πολύ δυνατή ένταση, χρήσιμο για να χάνεσαι στον κόσμο των ριφ - ότι πρέπει το mode με delay, έχει όσο ένταση πρέπει η "ουρά" της νότας χωρίς να μπλέκεται πολύ με το dry σήμα, δημιουργώντας ιδανική ατμόσφαιρα - όμορφη σχεδίαση, πάει και με την κίτρινη μου κιθάρα - δέχεται είσοδο aux-in για σύνδεση με πχ. κινητό για δεύτερη ηχητική πηγή, για play along με τραγούδια ή τζαμάρισμα με backing tracks • Αρνητικά: - το tone μετά τα 3/4 είναι shrill, αντισταθμίζεται λίγο βέβαια με ελάττωση της έντασης αλλά δεν πρόκειται και για πολύ γοητευτικό ήχο - δεν υπάρχει πρίμα βίστα καθαρό κανάλι, ακόμα και με το gain στο "μηδέν" έχει λίγο overdrive - ακούγεται ελαφρό hiss που αν και δεν γίνεται αντιληπτό αν παίζεις ή έχεις μουσική από πισω είναι συνεχόμενο και ανεξάρτητο του gain level Βαθμολογία: 8.5/ 10 Αν είχε πραγματικά καθαρό κανάλι και ήταν εντελώς αθόρυβο θα έπαιρνε 10/ 10 για τα λεφτά του. Ευχαριστημένος με την απόκτηση του και τώρα σκοπεύω να τον ακούσω και σε σύνδεση με ηχείο που λογικά θα αποδίδει ακόμα καλύτερα απ' ότι με ακουστικά. Θα αναφέρω τις εντυπώσεις μου εδώ μόλις το δοκιμάσω και εκεί. Ποιά είναι η εμπειρία σας με αυτόν ή παρόμοιους ενισχυτές?
    1 βαθμός
  36. Εδώ ο ενισχυτής καρφί, στο βάπτισμα του πυρός, στην μίξη με τραγούδι:
    1 βαθμός
  37. Πολύ καλό κομμάτι, πολύ καλό σε όλα του!
    1 βαθμός
  38. Πολύ καλό το κομμάτι, σε καθηλώνει με το πρώτο άκουσμα, ενώ κάθε επόμενο προσθέτει ενδιαφέρον. Μπράβο σε σενα και στον καταξιωμένο εκτελεστή.
    1 βαθμός
  39. @gmoukouΣυμφωνώ μαζί σου. Όσο για τον Pasieczny μεγάλο τρελοκομείο! Άκου κι άλλα έργα του,έχει ενδιαφέρον. Εύχομαι, ακόμα περισσότερες,ποιοτικές διακρίσεις.
    1 βαθμός
  40. Το ΦΒ ειναι πολύ καλό (ισως το καλλίτερο) στο να μάθει όλος ο κόσμος (ή το δυνατόν περισσότερος) για ενα event. Το καλλίτερο κατα τη γνώμη μου από κάθε άποψη (επισκεψιμότητα-αλγόρυθμος εμφάνισης στο root -και όχι μόνο, συχνα πυκνά λαμβανω ειδοποιήσεις για "κοντινά" σε έμενα live, που θα πάνε οι "φίλοι" μου, και είναι και δωρεάν , οικολογικό κ.λ.π.). Αλλά ....άλλο πράγμα να μάθει κάποιος για ένα event και άλλο να σηκωθεί να πάει. Εκεί δεν παίζει κανέναν ρόλο κανένα μέσο γνωστοποίησης..
    1 βαθμός
  41. Ενα κομματάκι αφιερωμένο στον.... ρεαλισμο...ελπιζω να σας αρεσει
    1 βαθμός
  42. @pipityri Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Με το θέμα του κουρδίσματος (scordatura), πειραματίζομαι έτσι κι αλλιώς πολύ καιρό προσπαθώντας ελεγχόμενα να ξεβολέψω τον εαυτό μου απο την περπατημένη (κλίμακες, συγχορδίες κλπ). Φυσικά όχι οτι έχω κατακτήσει την περπατημένη και πάω για καινούρια...απλώς ερεθίζει το αυτί μου και το μυαλό μου περισσότερο. Πραγματικά ξεπετάγονται πολύ ενδιαφέροντα πραγματάκια με τα διαφορετικά κουρδίσματα, το προτείνω ανεπιφύλακτα. Ελπίζω στο μέλλον να βρώ ένα δύο που θα με βολέψουν τόσο ώστε να τα υιοθετήσω. Στο συγκεκριμένο κομμάτι το κούρδισμα που επέλεξα ήταν αποτέλεσμα αφενός του αρμονικού δομικού υλικού που χρησιμοποιώ και αφετέρου για να μπορέσω να ελέγξω τους φυσικούς αρμονικούς και τα bi-tones της αρεσκείας μου.
    1 βαθμός
  43. Φυσική εξέλιξη για τον συνάδελφο. Εγω είμαι στο next step. Γεροπόρνος.
    1 βαθμός
  44. Με ρώταγαν κάποια παιδιά για το σύστημα που περνάω κομμάτια (covers), καθώς και τον τρόπο μελέτης στη κιθάρα που μπορεί ομως να φανεί χρήσιμο και για άλλα όργανα. Τα έγραψα στο Forum όπου γίνεται σχετική συζήτηση αλλά τα γράφω και εδώ, ενώ στο τέλος φιλοσοφώ και λίγο περι της χρησιμότητας ή οχι, των covers. 1. Ακούω το κομμάτι πολλές φορές. Το πρωτο πραγμα στην εκμάθηση της μουσικης ειναι να ακουμε μουσικη. Και ολων των ειδων τις μουσικες, οχι κολλημα σε ενα ειδος. 2. Μετα το ξανακουω πολλες φορες πιο αργα ομως στο 90% της ταχυτητας, ισως και λιγο πιο αργα, αναλογα το κομματι. Μονο αν μπει στο μυαλο μου, θα το εχω μετα και στα χερια, τα οποια το μονο που χρειαζονται ειναι εξασκηση -πολυ ή λιγη, αναλογα το επιπεδο του καθενος. Πρεπει να το τραγουδαω το κομματι, να ξερω απο εξω τη μελωδια. Χρησιμοποιώ για αναπαραγωγή ήχου και μελετη το προγραμματακι subscribe που υπαρχει για ελευθερο downloading εδω : http://www.seventhstring.com/xscribe/download.html Μπορει να μειώνει την ταχυτητα του κομματιού, χωρις να αλλοιώνει σημαντικά τον ηχο και ετσι ειναι ευδιάκριτος ακομα και σε πολυ αργή ταχύτητα. Επισης εχει τη δυνατότητα αλλαγης τονου, ακομα και σε μορια, παλι με ελαχιστη πτωση ποιοτητας. 3. Μετα καθομαι και προσπαθω να βγαλω την πρωτη φραση στο 90% περιπου (οχι πιο αργα), εστω slopy (με μουτζουρες λαθη κλπ στο αριστερο χερι) για να εχω αρχικά, σωστο το δεξι χερι. Τα ρυθμικα δηλαδη και τα πανω κατω της πενας να ειναι σωστα. Αν το βαλω να το περασω απο τη αρχη πολυ αργα, θα πεσω στην παγιδα και θα το μαθω με οτι πενα βολευει και ετσι στην πραγματικη ταχυτητα δεν θα παιζεται συνηθως με τιποτα. 4. Μετα κανω slowdown στο 80% και αρχιζει η δουλεια για το αριστερο χερι, ετσι ωστε να "καθαρίσουν" οι νοτες. Αν δεν μπορω στο 80% παω και πιο αργα, αναλογα το κομματι. Βασικό: Το δεξι χερι πρεπει να ακολουθει τα patterns που ειχα και στο 90% 5. Μετα ξεκιναω να ανεβαζω 3-4% καθε φορα, οταν πια σε καθε φραση, μετα απο οσες επαναληψεις χρειαστουν, εχει καθαρισει το παιξιμο και εχουν αποκτησει τα χερια muscle memory. Βασικα ολα ειναι θεμα παραγωγης της μυελινης απο τον οργανισμο μας, κατα την διαδικασια των επαναληψεων. Εδω κι ενα σχετικο, πολυ ενδιαφερον βιβλιο γα διαβασμα: The Talent Code. 6. Μετα συνεχιζω μεχρι να παιζω τη φραση και πιο γρηγορα απο το original. 7. Μετα παω στη επομενη φραση, ακολουθω τα ιδια. 8. Μετα παιζω και τις δυο φρασεις σε πιο αργη ταχυτητα, προσεχωντας ιδιαιτερα το σημειο "ενωσης τους". Το οποιο σημειο αν χρειαστει, το απομονωνω και το μελεταω ξεχωριστα, με πολλες επαναληψεις απο αργα σε πιο γρηγορα κλπ. Παντα προσεχω οταν κανω slowdown, το pattern στο δεξι χερι να ειναι ιδιο με της γρηγορης ταχυτητας. 9. Επομενες δυο φρασεις τα ιδια. Και τις κολλαω στις δυο πρωτες που εχω ηδη περασει. κ.ο.κ. 10. Μετα παιζω ολο το κομματι αρχικα στο 80-90% και μετα αυξηση της ταχυτητας οσο παει. Ή αν ειναι πολυ μεγαλο το κομματι, παιζω ενα μερος καθε φορα - A, B, C, bridge κλπ - και μετα τα ενωνω και το παιζω ολοκληρο. Παρόμοιο τροπο ακολουθώ οταν μελεταω κατι απο παρτιτουρα ή tab κλπ, με το μετρονομο. Αρχικα λιγο πιο αργα, για να τσεκαρω τα patterns του δεξιου χεριου, μετα slowdown για το αριστερο χερι και μετα σταδιακη αυξηση της ταχυτητας. Την ταχυτητα στο μετρονομο την φτανω μεχρι το 110%, ή οσο περισσότερο μπορω, ετσι ωστε στο live το 100% να μου φαινεται "παιχνιδακι". Το μονο μειονεκτημα του transcribe software, ειναι οτι δυστυχως μονο μειωνει την ταχυτητα. Δεν μπορει και να την ανεβάζει. Ποτέ στο live δεν μπορουμε να φτάσουμε τις δυνατότητες μας στο 100%, οπως οταν ειμαστε ανετοι στο σπιτακι μας, αραχτοι με το καφεδακι/ποτακια μας κλπ. Θα υπαρχουν πολλοι παραγοντες που θα μας φρεναρουν την αποδοση. Επισης ενας πολυ σημαντικο λογος για να εχουμε ενα κομματι για πλακα πριν το παιξουμε live, ειναι οτι πρεπει να το διασκεδαζουμε κι εμεις, οχι μονο το κοινο. Αν βγουμε να παιξουμε και εχουμε κολλημενα τα ματια πανω στην ταστιερα να μη μας φυγει καμια νοτα και καθηλωμενοι σαν κουτσουρα σε μια μερια, θα χασουμε το fun της υποθεσης και βασικα... δεν θα βλεπουμε τα κοριτσακια απο κατω Θα τελειωσει το Live, δεν θα εχουμε καταλαβει τιποτα και θα ειμαστε και πτωματα (εγκεφαλικα). Ετσι, ουτε μετα το Live, θα διασκεδασουμε. Επίσης θα ήθελα να επισημάνω κατι για τα covers γενικά. Τα covers δεν ειναι πανάκεια, αλλα ειναι ομως απαραίτητα για ανάπτυξη τεχνικης. Απο εκει ξεκινάμε και φτανουμε στο σημειο να παιζουμε τα δικα μας, μεσα φυσικα κι απο τα θεωρητικα της μουσικης και γενικα ολα τα μαθηματα της μουσικης, ακομα και ιστορια κλπ, οχι μονο το practice. Και βασικα πρεπει να ΑΚΟΥΜΕ πολυ, καλη μουσικη ολων των ειδων. Δεν πρεπει να μενουμε και να μελεταμε ενα ειδος και ιδιαιτερα να κολλαμε σε εναν ή ελαχιστους κιθαριστες. Θα γινουμε κοπια του. Οταν παιζουμε τα δικα μας (ειτε σε μια μπαντα, ειτε αυτονομα σαν σολιστες) θα εχουμε φυσικα το δικο μας στυλ και θα το υποστηριζουμε, αλλα η μελετη ειναι διαφορετικο πραγμα και πρεπει να απλωνεται παντου. Ποτε δεν ξερεις τι θα σου ερθει κι απο που, το οποιο θα σου ανοιξει νεους οριζοντες για τη δικια σου μουσικη. Με τα covers που ανεβαζω, ισως (μαλλον σιγουρα δηλαδή), εχω δημιουργησει την εντυπωση του coverά. Εξηγω οτι, με τα covers δεν στηνω ρεπερτοριο. Τα κομματια δεν τα θυμαμαι μετα απο μερικες μερες να τα ξαναπαιξω, και συνηθως δεν τα ξαναπαιζω. Αν καποια στιγμη μετα απο καιρο θελω να τα ξαναπαιξω, θα πρεπει να κατσω να τα ξανακοιταξω. Και τοτε, παντα ανακαλυπτω νεα πραγματα μεσα τους, που δεν ειχα προσεξει αρχικα, λογω του τοτε επιπεδου μου. Ολη η δουλεια λοιπον που χρειαζομαι ως μουσικος, εχει γινει κατα την μελετη τους. Τα "χωνευω", και μου χρησιμευουν αλλου στη μουσικη μου πορεια. Και αυτο ειναι πολυ βασικο, επειδη συμμετεχω και στη δισκογραφια ως (οχι ακριβως "session"), που τις περισσοτερες φορες του ζητουν οχι απλα να παιξει μερικες νοτες απο μια παρτιτουρα, αλλα να δημιουργησει κατι νεο ή γενικα να δωσει κατι δικο του ηχητικα και παιχτικα. Ολα αυτα που ακολουθω στην πορεια μου, ετσι και τα covers, μου εχουν χρησιμευσει πολυ, ως καλη "τροφη" για το μυαλο, για να παιζω χωρις να κοπιαρω. Αν και πολλες φορες εχουμε "παραγγελιες", τυπου "βαλε λιγο Santana, ή Edge, Andy Summers, Nickelback, Pantera, Muse, Pearl jam, Soundgarden, κλπ" και φυσικα, παλι ειναι χρησιμα τα covers. Βασικά χαίρομαι οταν ακουω καποιον να αναγνωριζει το παιξιμο μου, μεσα σε τυχαια κομματια. Καποια στιγμη, Θεου... ή μαλλον χρηματος θελοντος, πρεπει να "χρησιμοποιησω" τον εαυτο μου, και προς οφελος καθαρα δικο μου, σε δικο μου cd εννοω. Μη φοβαστε τα covers λοιπον, αρκει να ειστε ανοιχτομυαλοι και δεν κανετε covers συνεχως μονο ενος ειδους μουσικης ή ενος κιθαριστα. Σπυρος Δελτα
    1 βαθμός
  45. Τιμιοτις, ποιοτις, αυθεντικοτις. Αγαπημενος δισκος 2018. Χωρις υπερβολη.
    1 βαθμός
  46. Βασικά είναι πολύ σαχλό το βίντεο, θα ήθελα περισότερα στοιχεία για την κιθάρα - δες τη γέφυρά της ας πούμε, πώς περνάει η χορδή...
    1 βαθμός
  47. Google is your friend http://www.studybass.com/study-guide/ Παίζει να έχει τα πάντα...
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου