Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      21

    • Αναρτήσεις

      6.265


  2. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      5.201


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. Alter

    Alter

    Guru


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      2.341


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 09/06/2019 σε όλα

  1. ενα κομματι του γιαννη κασσετα που ηχογραφηθηκε/γυριστηκε σε βιντεο στο Sierra προσφατα. H κιθαρα μου ειναι μια 335 καρφι σε εναν princeton reverb, παιγμενη με δαχτυλα λογω τραυματισμου εκεινες τις μερες... (ακομα να βγει το νυχι του δεικτη... )
    7 βαθμοί
  2. Mπορει παρακαλω να μπαναριστει ο κυριος και μαλιστα αμεσα. Οχι τιποτε αλλο αλλα ξερω που μενει και θα εχουμε προβληματα.
    5 βαθμοί
  3. Εγώ περιμένω στη γωνία κανέναν να γράψει κανά Dire Straits ξέρω γω να γίνει το νόιζ καλοκαιρινό.
    5 βαθμοί
  4. Ειπαμε να εχουμε 2-3 "διαστροφες" αλλα εσυ με τοση ξυνιλα σε τοσες μεγαλες μπαντες, σε βλεπω χιπστερ με τσαντουλα και τσιγκελωτο μουστακι και να ξεπερνας και τον dim.
    5 βαθμοί
  5. Με το τελευταίο κομμάτι λοιπόν της τριλογίας "noiz summer jams" ολοκληρώνεται ο κύκλος των αυτοσχεδιασμών, είναι ένα κομμάτι σε Jazz Afro-Cuban ρυθμό και λέγεται.... δεν βρήκα όνομα και το είπα jazzjam πείτε το ότι θέτε εσείς. Θα με ευχαριστούσε να δω και άλλα όργανα εκτός από κιθάρα όπως jazz scats από vocals, synth riffs,solo piano και ιδιαίτερα πνευστά όργανα όπως φλάουτο, σαξόφωνο, κλαρινέτο κτλ Καλό τζαμάρισμα! Tempo=110 Key: Fm-couple/Ebm-refrain Jazzjam.MP3
    3 βαθμοί
  6. @yannispΜας έφτιαξες. Εδώ, μια ωραία εκτέλεση,του "Be Careful With A Fool"από τον Tommy Castro.
    3 βαθμοί
  7. Παιδιά μεγάλες μπάντες είπαμε,όχι μεγάλα ΤΣΙΡΚΑ. Και εμένα δεν μου αρέσει το τσίρκο Μεντρανο αλλά δεν θα το γράψω και σε μουσικό φόρουμ. Τι άλλο θα δούμε δηλαδή Βασίλη Παπακωνσταντίνου και Τερμίτες;
    3 βαθμοί
  8. Να κάτι τέτοια διαβάζει κανείς και διαλύονται και οι συμπάθειες και οι φιλίες.
    3 βαθμοί
  9. U2 REM Δεν μου 'ρχεται τώρα η τρίτη, λέτε να βάλω Dire Straits?
    3 βαθμοί
  10. Σήμερα έμαθα ότι το life of Brian των mony python's το χρηματοδότησε ο George Harrison γιατί κανένα στούντιο δεν τολμούσε να το αναλάβει, ο George το χρηματοδότησε βάζοντας ενέχυρο το σπίτι και το στούντιό του για 5 εκατομμύρια δολάρια. Απλά επειδή ήταν φίλος με τους μόντυ και ήθελε να δει την ταινία.
    3 βαθμοί
  11. Με 12αρες μην ελπιζεις για τρελλα bends. Ή τα μετατρεπεις σε slides, ή βαζεις 11αρες και χανεις λιγο ογκο. ΥΓ Mαθε την χρηση του capo. Η ακουστικη "πεταει" στις κενες χορδες. Και οταν λεω μαθε τη χρηση του capo, εννοω δυο πραγματα. a. που θα το βαλεις για να εχεις περισσοτερα open chords και b. να ξερεις τι συγχορδιες πιανεις βαση των νοτων που πατας και οχι του shape. Δηλαδη οταν εχεις capo στο 3 και πιανεις το shape του Am, να ξερεις οτι παιζεις Cm και οχι Am. ΥΓ2 μαθε τις elixir nanoweb αν δεν τις εχεις ηδη. Διπλασια τιμη μεν, 10πλασια ζωη δε . Αν δεν σου αρεσει το V eq (ή ηδη το οργανο εχει ενισχυμενες εκ κατασκευης αυτες τις συχνοτητες), μη παιρνεις τις phosphor bronze αλλα τις απλες 80/20 bronze .
    3 βαθμοί
  12. Μια προσπάθεια και από μένα σε ένα εξαιρετικό backing track Βαράτε άφοβα NoizBlues jam_rockhead.mp3
    3 βαθμοί
  13. Fm/Ebm? μας καθάρισες....
    3 βαθμοί
  14. Εβλεπα κατι βiντεο του Beato με σουπερ μπασιστες, σουπερ τραγουδιστες κλπ και μεσα σε ολα εδειχνε και μελη μιας θρυλικης μπαντας που μου ηταν παντα αδιαφορη. Υπαρχουν κλασσικες μπαντες που εχουν γραψει ιστορια και για καποιο λογο εσας, δεν σας εχει κανει κλικ? Δεν λεω να μη μπορειτε να τους ακουσετε, αλλα να μη σας προκαλει τιποτα η μουσικη τους. Ας μεινουμε στο top3 μας για να μη ξεφυγουν τα ποστ. edit: μη μου γραψετε οπως παρακατω ο Βαγγελης 200 μπαντες και οι μισες να μη τους ξερει η μανα τους. Μιλαμε για θρυλους, τιποτα Beatles, Stones, Floyd, Zepppelin, Purple, τετοια πραγματα. Για μενα λοιπον, παρολο που ειχαν σουπερ μοναδες (ιδιως η ντραμουκλα τους), οι The Who, ποτε δεν μου εκαναν κλικ. Ακομα και 5-6 τραγουδια που μου αρεσαν, δεν θα μου ελειπαν αν δεν τα ξανακουγα ποτε. Ισως μονο τα behind blue eyes και baba o'riley . Ειχα διαθεσιμους τους δισκους τους την εποχη που δεν υπηρχε internet και διψαγες να ακουσεις μουσικη και αφου τους ακουσα 3-4 φορες, δεν τους ξαναβαλα. Ακομα και σημερα μου ειναι αδιαφοροι.
    2 βαθμοί
  15. ο srv τον προσφωνει..."the baddest guitar player i know".
    2 βαθμοί
  16. Rory Gallagher Deep Purple Pink Floyd Δείτε κι εδώ στο link... https://i.chzbgr.com/full/2753746432/h8C485B03/
    2 βαθμοί
  17. Το νήμα θα κλείσει μόλις κάποιος αναφέρει τους pink floyd.
    2 βαθμοί
  18. Περι Scorpions ο λογος, εμενα μεχρι το Lovedrive αντε και το blackout μου αρεσαν και δεν μπορω να τους βαλω στη λιστα. Ακουω και σημερα ανετα πρωτη δεκαετια (72-82) και μερικα κομματια σαν το sails of charon πρεπει να ειναι must στο μελετηρι ενος ροκα κιθαριστα.
    2 βαθμοί
  19. Εχω την εντύπωση πως ο Γιώργος είναι έμισθο troll και απλά ποστάρει για να σπέρνει έριδες ανάμεσα στα μέλη του φόρουμ.
    2 βαθμοί
  20. Animals as leaders, Μαρίνα Σάττι, Μιχάλης Ρακιντζής
    2 βαθμοί
  21. Είπαμε μεγαλες μπάντες,δεν μετράνε αυτοί. 3 2 1 Να αρχίσουνε τα όργανα παρακαλώ. Να πω και εγώ τα δικά μου,μόνο μην με φάτε. U2 Aerosmith Rolling Stones Να εξηγήσω βεβαίως,βεβαίως οτι θα ακούσω κομμάτια τους και θα μου αρέσουν αλλά δεν θα ψάξω να βάλω την μουσική τους. Είναι και άλλοι,έβαλα τις τρείς πρώτες που μου ήρθαν στο μυαλό.
    2 βαθμοί
  22. Επίσης είπε top 3 ο Σπύρος στο αρχικό ποστ. Άμα δεν έβαζε περιορισμό δηλαδή τι θα γινότανε δω χάμου;
    2 βαθμοί
  23. Χαιρω πολυ και μενα δεν μου αρεσουν οι backstreet boys Ειπαμε θρυλικες μπαντες, οχι τα παντα που δεν μ'αρεσουν. Οι Blink 182 ειναι θρυλικη μπαντα? Nα περιοριστουμε στις τοπ3 μεγαλες μπαντες που θα κανει εντυπωση οτι δεν μας αρεσουν, για να μπορει να γινει και συζητηση.
    2 βαθμοί
  24. Να συμπληρωσω οτι το δεξι χερι ειναι το πιο σημαντικο ΚΑΙ στην ακουστικη. Παρατηρω οτι οποτε δινω (και) την ακουστικη μου σε αλλον να παιξει, πρεπει να παω στον προενιχυτη μου και να αλλαξω τις ρυθμισεις στα παντα σε Gain και EQ. Τις προαλλες επαιζα χαλαρα σε μια μπουατ και ηρθε μια κοπελα τραγουδι-κιθαρα να παρει την κιθαρα και να παιξει ενα τραγουδι. Μου ζητησε και πενα. (στα λαιβ παιζω με μια all around ultex 73). Η πρωτη της αντιδραση, "μμμ εισαι σκληρο αγορι". Βρηκα μια medium-thin και της εδωσα και παρολαυτα, ο ηχος ηταν σαν να παιζω εγω με 5cm πενα απο ατσαλι. Για να καταλαβεις τη διαφορα, για να αντεχεται ο ηχος, εκοψα στη μεση το Gain και τρελλο φαγωμα σε ψηλα και μεσαια. Δυναμικες μηδεν, τρελλο κοπανημα και σφιξιμο τα δαχτυλα στην πενα λες και φοβομαστε μη μας πεσει και χασουμε το δαχτυλιδι των αρραβωνων.
    2 βαθμοί
  25. Serious mood on: Και η ακουστική είναι απλά μια κιθάρα. Αρα τα του σετ απ είναι ίδια: 1.Δεν "κατεβάζουμε το action με τη βέργα αλλά τρώγοντας το κόκαλο του bridge saddle και/η το nut. 2.Αν θέλουμε ίσιο μπράτσο με σχεδόν μηδενικό relief,που είναι και το σωστό και ηχητικά αλλά και παιχτικα σε συνδυασμό με χαμηλό action κάνουμε ένα ΚΑΛΟ fret leveling/dressing Όταν έπαιζα ακουστική είχα πάντα 12αρες με χαμηλό action , σχεδόν μηδενικό relief και μηδενικό buzzing. Όπως πολύ σωστά σου είπε και ο Σπύρος ΜΑΘΕ ΤΟ ΚΑΠΟΤΑΣΤΟ.
    2 βαθμοί
  26. Έχεις λίγο παραπάνω διάρκεια (ειδικά αν παίζει reverb) αλλά μη φανταστείς και τίποτα ιδιαίτερο. Από εκεί και πέρα, δεδομένου ότι είσαι plugged μπορείς να βάλεις ό,τι εφέ θες. Προσωπικά δε θα έβαζα live κομπρέσσορα σε ακουστική αλλά αυτό είναι θέμα προσωπικό. Γενικά θεωρώ ότι αν είναι να παίξω ακουστική, ας ακούγεται ως ακουστική όσο περισσότερο γίνεται.
    2 βαθμοί
  27. Να εισαι κιθαριστας 17 χρονων μεσα στην κ@βλα, να μελετας rory, blackmore, page, hendrix, van halen κλπ και ενας απο τους αγαπημενους δισκους να ειναι το heavy weather που δεν εχει κιθαρα και δεν ειναι ροκ.
    2 βαθμοί
  28. Με 3 mm σεταπ δυσκολο για παιξιμο παντου. Εγω βρηκα το υψος πιο σημαντικο απο το παχος των χορδων. Εχω δει και Harley Benton των 80 ευρω να παιζουν πανευκολα σουπερ σε ολη την ταστιερα, ειναι θεμα σεταπ σε γεφυρα και nut. Επισης σε ακουστικη ειναι σημαντικο απλα να παιζεις απαλα. Δηλαδη παιξε με το οργανο, μη βαζεις πολυ δυναμη. Με λιγη προσοχη αρχιζει να βγαινει ο ηχος πολυ ποι ευκολα, ενω συχνα οταν ερχεσαι απο ηλεκτρικη υπαρχει η ταση να κοπανας στην αρχη.
    2 βαθμοί
  29. Οχι κ 85 π.χ ρε συ τα παραλλες... Αλλα..... 85 ΜΧ...χμμμ i am not so sure. γενικα..η ηλικια του ειναι αντικειμενο μελετης.. Καποιοι λενε οτι ειδε την Αλωση της Κωνσταντινουπολης, την καταστροφη της βιβλιοθηκης της Αλεξαντριας.., ηταν κολληταρι με τον Θεοδοσιο κ του Ιουστινιανο..Τα επινε με τον Αποστολο Παυλο.. Αλλοι λενε οτι ειναι ο μοναδικος επιζων απο τους 300 του Λεωνιδα. The truth...is out there
    2 βαθμοί
  30. Με αυτό το υλικό πράγματι μπορείς να κάνεις διάφορα..
    1 βαθμός
  31. δεν έχει πέραση το είδος....
    1 βαθμός
  32. Του λογου μου ο δισκος τους που μου αρεσει περισσοτερο ειναι το Lovedrive(εξαιρω τις μπαλαντες που ποτε δεν τις γουσταρα) και μετα το Animal magnetism. Και υπηρχαν εδω κι εκει κομματια τους που μου αρεσαν. Μια ομως και μιλαμε για κλικ,ποτε δε με εφτιαξαν ιδιαιτερα σε οτι αφορα τη συνθεση.Αυτο στο μυαλο μου ειναι το ζητουμενο. Στα του κιθαριστικου μερους,θα συμφωνησω απολυτα. Δεν παλευω και τον καραφλα σαν φωνη,με δυσκολευει πολυ. @rgxinap Αχιλλεα σε οτι αφορα τους κιθαριστες,μαζι σου.Και ο Ροθ και ο Ματιας ειναι σπουδαιοι παικτες,εξαιρετικοι. Ο πρωτος μια κατηγορια μονος του και ο Jabs πολυ δυνατος. Αλλα,για τα γουστα μου παντα,οσο καλα και να παιζει κανεις,αν δε με φτιαχνει τοσο το ολο,παει στραφι το πραγμα. Νταξει,γουστα. Εδω ξερω παλικαρι που του αρεσε η φωνη του Uli Jon Roth στα προσωπικα του αλλα δεν τον μαρτυραω γιατι ειναι περα απο συν-φορουμιτης και αδερφος.
    1 βαθμός
  33. Έχεις απόλυτο δίκιο για αυτό και έκανα και την διόρθωση.
    1 βαθμός
  34. Απίστευτο το πως κατάληξε ένας απο τους κορυφαίους μουσικούς που πέρασε ποτέ απο την Γη. Διπολικός και “at-large person” που έψαχνε κάποιον να τον... αυτοκτονήσει. Παρακάτω περιγράφεται η τελευταία μέρα το Jaco. Η Terry που αναφέρεται ήταν η τελευταία φίλη του μετα και τον δεύτερο χωρισμό του. Πηγή: http://www.thestacksreader.com
    1 βαθμός
  35. Τεράστιος. Το πρώτο και το Word Of Mouth είναι δισκάρες, πέρα από το παίξιμο του και το γράψιμο του για big band είναι φανταστικό. Χώρια αυτά που έκανε με Weather Report, Metheny, Stern κλπ Τραγική, κατά τ΄άλλα, φυσιογνωμία. Η βιογραφία του Bill Milkwoski-καταξιωμένος δημοσιογράφος και φίλος του-σου ραγίζει την καρδιά.
    1 βαθμός
  36. Φιλε npap ησουν πληρως διαφωτιστικος και σε ευχαριστω πολυ! Μου δωθηκε η ευκαιρια να κανω επαγγελμα κατι που γουσταρα και γουσταρω τρελα ! Δεν με κουραζουν οι ατελειωτες ωρες δουλειας γιατι για εμενα δεν ειναι δουλεια, ειναι το μερακι μου! Συνεχεια προσπαθω να παιρνω καινουριες πληροφοριες και να εξελισωμαι ! Απλα η εκμεταλευση δεν μου αρεσει οπως και σε κανεναν πιστευω! Σε ευχαριστω πολυ και παλι για τον χρονο σου!
    1 βαθμός
  37. Με (μας) εχεις βοηθησει πολυ, οσο καιρο μελος του φορουμ. Απλα πραγματα, για τα οποια εχουμε συζητησει, αλλαζουν σε πολλες περιπτωσεις την πορεια και την εξελιξη. Ενας που ξεκινα τωρα την πορεια του, ειναι σαν σφουγγαρι που ρουφα λαιμαργα καθετι καινουργιο. Και ειναι και πολλα αλλα μελη που εχουν δωσει απλετη βοηθεια οπου και οταν χρειαζεται. Αυτη η αλληλεγγυη και το ενδιαφερον που υπαρχει εδω μεσα, ειναι κατι το αξιομνημονευτο. 1985? Παει πολυς καιρος και εχουν αλλαξει πολλα, ειδικα στις πολεις. Μεγαλη αναπτυξη. Άλλα (τα καλα), παραμενουν τα ιδια και αναλλοιωτα. Η φιλοξενια ειναι ενα απο αυτα.
    1 βαθμός
  38. Φιλε Dim δεν ξερω ποτε εκανες τελευταια φορα συναυλια η ποτε κατεβηκες τελευταια φορα Κρητη..αλλα σε πληροφορω οτι η Κρητη {και ειδικα το Ηρακλειο } δεν ειναι αλλο ενα νησι στην Ελλαδα.
    1 βαθμός
  39. https://www.youtube.com/watch?v=BOd8YtuPXkI&list=WL&index=307&t=0s
    1 βαθμός
  40. Θα συμφωνήσω με τον Jazzjoker. Το κομμάτι ήταν challenging λόγω ταχύτητας και groove και ήταν πραγματικά καλή ευκαιρία για μελέτη. Όπως θα ακούσετε συνεχώς κυνηγάω το groove χωρίς να καταφέρνω να κουμπώσω πάνω του. Από τη μέση και μετά (όσοι φτάσετε μέχρι εκεί ) λέω ένα δε γαμ^&^&ται και του δίνω να καταλάβει! noiz_summer_jam_mpamps.mp3
    1 βαθμός
  41. Γεια σας κι από μένα. Ένα από τα πιο αγαπημένα κομμάτια για ακουστική του Masaaki Kishibe. Το παίζω χρόνια αλλά τώρα κάθησα να το μάθω κανονικά. Ελπίζω να σας αρέσει. Η ηχογράφηση έγινα με ένα rode nt4 και η κάρτα είναι η spl crimson. Το κούρδισμα είναι DADGAD και η κιθάρα μου είναι η παλιά μου του Λαμπή ,με αλλαγμένο καπάκι πρόσφατα. Κάθε σχόλιο τεχνικής και καλλιτεχνικής φύσης δεκτό! Ευχαριστώ για την ακρόαση.
    1 βαθμός
  42. Το βρήκα πολύ καλή μελέτη το τρακ του Σταύρου και γι' αυτό τον ευχαριστώ. Δηλαδή και η ταχύτητα και το γκρουβ ήταν challenging για μένα και τζάμαρα αρκετά πάνω του (με μικρή μουσική αξία στο σύνολο). Οπότε βάζω κι ένα δικό μου τέικ αφού εκδηλώσω το θαυμασμό μου προς τους προ-ποσταρίσαντες για το skill και το ύφος τους. Εύγετε συνάδελφοι. Υ.Γ. προφανώς και δεν έπαιξα σε όλο το τρακ, ήταν του ματς. Ηχοληπτικά με ταλαιπώρησε λιγάκι ότι το ορίτζιναλ είναι αρκετά πατημένο και δεν έβρισκα χώρο για την κιθάρα. Ενορχηστρωτικά επίσης, δηλαδή το τρακ θέλει μια φωνή κανονικά και όχι σόλα αλλά εμείς που είμαστε rawk ξέρουμε μόνο instrumental & solo. Summer Jam JK.mp3
    1 βαθμός
  43. Με ρώταγαν κάποια παιδιά για το σύστημα που περνάω κομμάτια (covers), καθώς και τον τρόπο μελέτης στη κιθάρα που μπορεί ομως να φανεί χρήσιμο και για άλλα όργανα. Τα έγραψα στο Forum όπου γίνεται σχετική συζήτηση αλλά τα γράφω και εδώ, ενώ στο τέλος φιλοσοφώ και λίγο περι της χρησιμότητας ή οχι, των covers. 1. Ακούω το κομμάτι πολλές φορές. Το πρωτο πραγμα στην εκμάθηση της μουσικης ειναι να ακουμε μουσικη. Και ολων των ειδων τις μουσικες, οχι κολλημα σε ενα ειδος. 2. Μετα το ξανακουω πολλες φορες πιο αργα ομως στο 90% της ταχυτητας, ισως και λιγο πιο αργα, αναλογα το κομματι. Μονο αν μπει στο μυαλο μου, θα το εχω μετα και στα χερια, τα οποια το μονο που χρειαζονται ειναι εξασκηση -πολυ ή λιγη, αναλογα το επιπεδο του καθενος. Πρεπει να το τραγουδαω το κομματι, να ξερω απο εξω τη μελωδια. Χρησιμοποιώ για αναπαραγωγή ήχου και μελετη το προγραμματακι subscribe που υπαρχει για ελευθερο downloading εδω : http://www.seventhstring.com/xscribe/download.html Μπορει να μειώνει την ταχυτητα του κομματιού, χωρις να αλλοιώνει σημαντικά τον ηχο και ετσι ειναι ευδιάκριτος ακομα και σε πολυ αργή ταχύτητα. Επισης εχει τη δυνατότητα αλλαγης τονου, ακομα και σε μορια, παλι με ελαχιστη πτωση ποιοτητας. 3. Μετα καθομαι και προσπαθω να βγαλω την πρωτη φραση στο 90% περιπου (οχι πιο αργα), εστω slopy (με μουτζουρες λαθη κλπ στο αριστερο χερι) για να εχω αρχικά, σωστο το δεξι χερι. Τα ρυθμικα δηλαδη και τα πανω κατω της πενας να ειναι σωστα. Αν το βαλω να το περασω απο τη αρχη πολυ αργα, θα πεσω στην παγιδα και θα το μαθω με οτι πενα βολευει και ετσι στην πραγματικη ταχυτητα δεν θα παιζεται συνηθως με τιποτα. 4. Μετα κανω slowdown στο 80% και αρχιζει η δουλεια για το αριστερο χερι, ετσι ωστε να "καθαρίσουν" οι νοτες. Αν δεν μπορω στο 80% παω και πιο αργα, αναλογα το κομματι. Βασικό: Το δεξι χερι πρεπει να ακολουθει τα patterns που ειχα και στο 90% 5. Μετα ξεκιναω να ανεβαζω 3-4% καθε φορα, οταν πια σε καθε φραση, μετα απο οσες επαναληψεις χρειαστουν, εχει καθαρισει το παιξιμο και εχουν αποκτησει τα χερια muscle memory. Βασικα ολα ειναι θεμα παραγωγης της μυελινης απο τον οργανισμο μας, κατα την διαδικασια των επαναληψεων. Εδω κι ενα σχετικο, πολυ ενδιαφερον βιβλιο γα διαβασμα: The Talent Code. 6. Μετα συνεχιζω μεχρι να παιζω τη φραση και πιο γρηγορα απο το original. 7. Μετα παω στη επομενη φραση, ακολουθω τα ιδια. 8. Μετα παιζω και τις δυο φρασεις σε πιο αργη ταχυτητα, προσεχωντας ιδιαιτερα το σημειο "ενωσης τους". Το οποιο σημειο αν χρειαστει, το απομονωνω και το μελεταω ξεχωριστα, με πολλες επαναληψεις απο αργα σε πιο γρηγορα κλπ. Παντα προσεχω οταν κανω slowdown, το pattern στο δεξι χερι να ειναι ιδιο με της γρηγορης ταχυτητας. 9. Επομενες δυο φρασεις τα ιδια. Και τις κολλαω στις δυο πρωτες που εχω ηδη περασει. κ.ο.κ. 10. Μετα παιζω ολο το κομματι αρχικα στο 80-90% και μετα αυξηση της ταχυτητας οσο παει. Ή αν ειναι πολυ μεγαλο το κομματι, παιζω ενα μερος καθε φορα - A, B, C, bridge κλπ - και μετα τα ενωνω και το παιζω ολοκληρο. Παρόμοιο τροπο ακολουθώ οταν μελεταω κατι απο παρτιτουρα ή tab κλπ, με το μετρονομο. Αρχικα λιγο πιο αργα, για να τσεκαρω τα patterns του δεξιου χεριου, μετα slowdown για το αριστερο χερι και μετα σταδιακη αυξηση της ταχυτητας. Την ταχυτητα στο μετρονομο την φτανω μεχρι το 110%, ή οσο περισσότερο μπορω, ετσι ωστε στο live το 100% να μου φαινεται "παιχνιδακι". Το μονο μειονεκτημα του transcribe software, ειναι οτι δυστυχως μονο μειωνει την ταχυτητα. Δεν μπορει και να την ανεβάζει. Ποτέ στο live δεν μπορουμε να φτάσουμε τις δυνατότητες μας στο 100%, οπως οταν ειμαστε ανετοι στο σπιτακι μας, αραχτοι με το καφεδακι/ποτακια μας κλπ. Θα υπαρχουν πολλοι παραγοντες που θα μας φρεναρουν την αποδοση. Επισης ενας πολυ σημαντικο λογος για να εχουμε ενα κομματι για πλακα πριν το παιξουμε live, ειναι οτι πρεπει να το διασκεδαζουμε κι εμεις, οχι μονο το κοινο. Αν βγουμε να παιξουμε και εχουμε κολλημενα τα ματια πανω στην ταστιερα να μη μας φυγει καμια νοτα και καθηλωμενοι σαν κουτσουρα σε μια μερια, θα χασουμε το fun της υποθεσης και βασικα... δεν θα βλεπουμε τα κοριτσακια απο κατω Θα τελειωσει το Live, δεν θα εχουμε καταλαβει τιποτα και θα ειμαστε και πτωματα (εγκεφαλικα). Ετσι, ουτε μετα το Live, θα διασκεδασουμε. Επίσης θα ήθελα να επισημάνω κατι για τα covers γενικά. Τα covers δεν ειναι πανάκεια, αλλα ειναι ομως απαραίτητα για ανάπτυξη τεχνικης. Απο εκει ξεκινάμε και φτανουμε στο σημειο να παιζουμε τα δικα μας, μεσα φυσικα κι απο τα θεωρητικα της μουσικης και γενικα ολα τα μαθηματα της μουσικης, ακομα και ιστορια κλπ, οχι μονο το practice. Και βασικα πρεπει να ΑΚΟΥΜΕ πολυ, καλη μουσικη ολων των ειδων. Δεν πρεπει να μενουμε και να μελεταμε ενα ειδος και ιδιαιτερα να κολλαμε σε εναν ή ελαχιστους κιθαριστες. Θα γινουμε κοπια του. Οταν παιζουμε τα δικα μας (ειτε σε μια μπαντα, ειτε αυτονομα σαν σολιστες) θα εχουμε φυσικα το δικο μας στυλ και θα το υποστηριζουμε, αλλα η μελετη ειναι διαφορετικο πραγμα και πρεπει να απλωνεται παντου. Ποτε δεν ξερεις τι θα σου ερθει κι απο που, το οποιο θα σου ανοιξει νεους οριζοντες για τη δικια σου μουσικη. Με τα covers που ανεβαζω, ισως (μαλλον σιγουρα δηλαδή), εχω δημιουργησει την εντυπωση του coverά. Εξηγω οτι, με τα covers δεν στηνω ρεπερτοριο. Τα κομματια δεν τα θυμαμαι μετα απο μερικες μερες να τα ξαναπαιξω, και συνηθως δεν τα ξαναπαιζω. Αν καποια στιγμη μετα απο καιρο θελω να τα ξαναπαιξω, θα πρεπει να κατσω να τα ξανακοιταξω. Και τοτε, παντα ανακαλυπτω νεα πραγματα μεσα τους, που δεν ειχα προσεξει αρχικα, λογω του τοτε επιπεδου μου. Ολη η δουλεια λοιπον που χρειαζομαι ως μουσικος, εχει γινει κατα την μελετη τους. Τα "χωνευω", και μου χρησιμευουν αλλου στη μουσικη μου πορεια. Και αυτο ειναι πολυ βασικο, επειδη συμμετεχω και στη δισκογραφια ως (οχι ακριβως "session"), που τις περισσοτερες φορες του ζητουν οχι απλα να παιξει μερικες νοτες απο μια παρτιτουρα, αλλα να δημιουργησει κατι νεο ή γενικα να δωσει κατι δικο του ηχητικα και παιχτικα. Ολα αυτα που ακολουθω στην πορεια μου, ετσι και τα covers, μου εχουν χρησιμευσει πολυ, ως καλη "τροφη" για το μυαλο, για να παιζω χωρις να κοπιαρω. Αν και πολλες φορες εχουμε "παραγγελιες", τυπου "βαλε λιγο Santana, ή Edge, Andy Summers, Nickelback, Pantera, Muse, Pearl jam, Soundgarden, κλπ" και φυσικα, παλι ειναι χρησιμα τα covers. Βασικά χαίρομαι οταν ακουω καποιον να αναγνωριζει το παιξιμο μου, μεσα σε τυχαια κομματια. Καποια στιγμη, Θεου... ή μαλλον χρηματος θελοντος, πρεπει να "χρησιμοποιησω" τον εαυτο μου, και προς οφελος καθαρα δικο μου, σε δικο μου cd εννοω. Μη φοβαστε τα covers λοιπον, αρκει να ειστε ανοιχτομυαλοι και δεν κανετε covers συνεχως μονο ενος ειδους μουσικης ή ενος κιθαριστα. Σπυρος Δελτα
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου