Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      16

    • Αναρτήσεις

      11.676


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      5.457


  4. kardc

    kardc

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      258


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 19/06/2019 σε όλα

  1. Οταν πήγαινα δημοτικό σχολείο, ακούγαμε ότι άκουγαν οι γονείς μας απο μουσική και αυτοί ότι έπαιζε το ράδιο. Η αλήθεια είναι πως ο πατέρας μου είχε ένα πικάπ και μπόλικες πλάκες του Καζαντζίδη πoυ έπαιζε στα συχνά πάρτι που διοργάνωναν. Ηταν Tepaz νομίζω, ένα πικαπ που στο καπάκι του (γιατί έκλεινε σαν κουτί) είχε ένα μεγάφωνο και έπαιζε και με μπαταρίες για λίγο. Η απόδοση του ήταν ικανοποιητική για τα δεδομένα. Αργότερα, πήρε ο μπαμπάς ένα σύστημα National στερεοφωνικό που ακούγαμε τον Καζαντζίδη και εγω πήρα το Tepaz στο δωμάτιο μου και λίγο αργότερα ένα μικρότερο National που το σύνδεσα με δύο μεγάφωνα αυτοκινήτου που όταν ξάπλωνα τα ακουμπούσα δίπλα στα αυτιά μου σαν ακουστικά και άκουγα Mountain - Flowers of evil. Στα 18 μου με το που έπιασα δουλειά, στόχος του εξαμήνου ήταν να βάλω δόσεις για ένα Hi-fi το οποίο και έκανα πραγματικότητα στο τρίμηνο. Απο τότε μέσα στο σπίτι μου πάντα είχα διάφορες εκδοχές πολύ καλών ηχητικών συστημάτων απέναντι απο την πολυθρόνα μου. Έφτασε το σήμερα που δεν ξέρουμε τι να πρωτακούσουμε απο μουσική και όλα είναι εύκολα και φτηνά. Ηρθαν τα στικάκια και μετά το streaming του Spotify και κυρίως του Youtube. Κάθομαι στο μπαλκόνι μου και βλέπω τους απέναντι πιτσιρικάδες να ακουν μουσική. Περπατάω στο παρκο με τον Ρίκο το αρπακτικό σκυλί και γύρω μου τι βλέπω; Άτομα να ακούν μουσική στα παγκάκια. Το ίδιο και στον δρόμο και στα σπίτια που επισκέπτομαι. Και τι ακούν; Ένα τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσουκ. Απο το κινητό τηλέφωνο φυσικά και το μεγάφωνο του. Ήμαρτον ρε φίλε... τι ακούς; Ούτε καν ακουστικά! Κι ο τόπος βρωμάει απο blue tooth speakers. Οχι πως είναι stereo τα φτηνά αλλά είναι τουλάχιστον ένα μεγάφωνο με ηχείο! Τι καταλαβαίνουν δεν είμαι σε θέση να απαντήσω. Το ότι δεν τους ενοχλεί μου προκαλεί εντύπωση. Πόση ώρα να ακούσεις κανείς; Κι όμως χτες τα κοριτσάκια απέναντι κάνανε κόντρες στη διαπασών ποια έχει τα καλύτερα τραγούδια, απο τα κινητά τους για ένα τρίωρο και το διασκέδασαν. Φαντάσου δηλαδή όταν θα ακούσουν κάποια στιγμή απο 8-ιντσο μεγάφωνο τον Σάκη τι αποκάλυψη θα προκύψει! Η κατάσταση αυτή θεωρείται σχεδόν φυσιολογική μιας και τα περισσότερα σπίτια έχουν πάρει τελευταίας τεχνολογίας flat τηλεοράσεις που και αυτές πάσχουν απο το ίδιο πρόβλημα. Λόγω διάστασης δεν έχουν ηχείο αλλά 2 μικρά μεγάφωνα και ότι ακούγεται απο εκεί είναι τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσικι - τσουκ. Λύνεται αυτό με μια μπάρα όπως προβλέπουν οι κατασκευαστες TV αλλά είναι εξτρα. Ενας θεός ξέρει τι θα πάθουν τα αυτάκια των παιδιών και επίσης τι μουσική κουλτούρα διαμορφώνεται. Για να μη μιλήσω για εμάς τους μουσικούς και ηχολήπτες, τι ηχεία αναφοράς πρέπει να χρησιμοποιούμε στο εξής πριν κυκλοφορήσουμε μια δουλειά ηχογραφημένη. Έχω μείνει μ... άναυδος. Κυρίως για το ότι η εξέλιξη δεν σημαίνει απαραίτητα πρόοδο. Τι άλλο έχουν ν' ακούσουν τα αυτάκια μας!
    6 βαθμοί
  2. Πρόκειται για την νέα κυκλοφορία των Doobie Brothers απο ηχογράφηση του 1973 και μάλλον σε stereo μιας και έπαιζαν σε ραδιοφωνικό σταθμό. Η ατμόσφαιρα της ηχογράφησης μόνο τον ιδρώτα και την κάπνα δεν έχει μεταφέρει! Για όσους έχουν ζήσει αυτες τις στιγμές, είναι ανατριχιαστικό να το ακούς πάλι με αυτή την... πιστότητα. Με τους ενισχυτές στο 10 για να βγαίνει η βρώμα (που να βρεις pre και master volume τότε), το μπάσο να βουϊζει απο τον Bassman 100w και τις flat χορδές και ο ντράμερ να πολεμάει να ακουστεί το ταμπούρο. Καλά δεν μιλάμε για τα άλλα τύμπανα και τις λεπτομέρειες στο hihat... γι αυτό έπαιζαν 4α αντε 8α. Τσάμπα θα πήγαινε όποια προσπάθεια. Οι φωνές έβγαιναν απο το P.A.. Ενας 100w ενισχυτής με υποδοχές XLR αν ήσουν τυχερός και 2 κολώνες full range μεγάφωνα. Ευτυχώς που υπήρχε και κάποιος ηχολήπτης του σταθμού που έκανε κάποια σχετική μείξη on the fly για την ηχογράφηση σε stereo αλλά πραγματικά αυτό ήταν τότε. καθως και το απαραίτητα κουρδισματάκια ενδιάμεσα. Ακούστε όλο το άλμπουμ αν έχετε την περιέργεια ή σας αρέσει το είδος και θα καταλάβετε τι εννοώ.
    5 βαθμοί
  3. Η UnXόλη ειναι μια μυστικη ουσια που σε γεμιζει αγχος και τοτε μονο κακα πραγματα συμβαινουν σε σενα η τους γυρω! Μπορει να σημαινει και Ανιερο (Unholy) η διχως χολή...ποιος ξερει; Kαι τελοσπαντων μετα απο ολες αυτες τις χατζηπαπαριές παραθέτω ενα καινουριο κομματακι που δουλευω... καθε κριτικη καλοδεχουμενη... Καλη ακροαση... Gibson Les Paul Classic Custom Antique Natural Boss Gt-100 Cubase 9 EzDrummer 2 H UnΧόλη (alt drums intro bass added).mp3
    4 βαθμοί
  4. Hello και καλό καλοκαίρι. Έφτιαξα ακόμα ένα κομματάκι και μιας και μου άρεσε περισσότερο από ότι συνήθως το ποστάρω κι εδώ ελπίζοντας να διαβάσω τα σχόλια σας που πάντα βοηθούν. Χρησιμοποιήθηκαν τα γνωστά, Εpi Casino, Yamaha Np11, melodica Honher ηχογραφημένη με το green bullet, για ντραμς λούπα απο το zoom g1on όλα μεσω του Yamaha thr10c στο cubase.. Είναι στην μανιέρα μου, στην αρχη έλεγα να το κόψω πρίν το "ροκ" σημείο αλλά μου άρεσε που ήταν πιο ολοκληρωμένο, αν και το πρώτο μέρος μου αρέσει πολύ περισσότερο.. To βίντεο είναι από την Σκιάθο. Ο τίτλος φαίνεται άσχετος αλλά είναι ένα θέμα που απασχολεί λίγο αυτές τις μέρες και το έβαλα κι αυτό αχχαχα. Ευχαριστώ όσους μπουν στον κόπο να το ακούσουν και εννοείται όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα!
    4 βαθμοί
  5. Πείτε με γραφικό αλλά για μένα είναι αυτή, άσχετα που είναι δική μου. Βέβαια πλέον έχει ένα μαύρο Dimarzio στη γέφυρα και δείχνει ελαφρώς καλύτερα νομίζω.
    3 βαθμοί
  6. Θεωρώ ότι σκοπός του βίντεο είναι να αναδείξει το πόσο τα φθηνότερα μοντέλα των εταιριών, και γενικά αν θέλετε, οι πιο budget κιθάρες έχουν ανέβει ποιοτικά τα τελευταία χρόνια σε σχέση με το παρελθόν. Όπως αναφέρεται και στο βίντεο, όταν αυτοί ήταν πιτσιρικάδες, αλλά και εγώ που δεν έχω την ηλικία τους, ξεκινούσαμε τα entry level ή budget όργανα ήταν: 1. Ελάχιστα ως προς την ποικιλία (δεν μιλάω για άπειρα χρώματα, σχέδια, επιλογή ηλεκτρικών, neck shapes, τάστα κτλ που υπάρχουν τώρα, ούτε καν) 2. Είχαν τρομερά θέματα σε quality control και κάποια ήταν σχεδόν ακατάλληλα προς χρήση. 3. Κόστιζαν πολύ παραπάνω Το ότι ένας master builder της Fender δίνει κάποια βασικά tips ως προς το πώς διαλέγει ανάμεσα σε 20-30 κιθάρες το βρήκα ενδιαφέρον. Όπως και να το κάνουμε, πρώτος παράγοντας είναι το μάτι, μετά το χέρι και μετά ο ήχος (τουλάχιστον για μένα), οπότε συμφωνώ μαζί του (όχι απόλυτα για το setup γιατί αυτό το φτιάχνεις και είναι και προσωπικό θέμα). Βέβαια εκτός αυτού, αποτελεί και μία ωραία διαφήμιση για τη Squier, θυγατρική της Fender της οποίας υπάλληλος είναι ο συγκεκριμένος κύριος. Όλα θεμιτά από εμένα, πάντα μου αρέσει το περιεχόμενο του Phillip McKnight άλλωστε.
    2 βαθμοί
  7. τα υπόλοιπα τους για κάποιο λόγο δεν ήταν αντάξια όμως, αυτό είναι στο top 10 του nwobhm άνετα Η μεγαλύτερη μπάντα που δεν έγινε τεράστια outro solo με άντερα
    2 βαθμοί
  8. εδώ προσομοιώνουν αναλογικές κονσόλες και channel strips, και tape recorder eq και adt....εκεί θα κολλήσουν?
    2 βαθμοί
  9. Αν αυτό δεν είναι κουκλί αναρωτιέμαι τι είναι... Mesa Custom Lonestar Special Navy Crocodile with Premier Walnut front panel and Wicker Grille.
    2 βαθμοί
  10. Πριν 10 χρόνια στις 14 Ιούνη του 2009 ένα από αυτά τα "δυνατά" αυτοκίνητα χτύπησε από πίσω με 180 χλμ το μικρό fiat uno που οδηγούσε ο Γιώργος Κωνσταντινίδης τις πρώτες πρωινές ώρες όταν επέστρεφε από τις πρόβες για την θερινή σεζόν. Ο Γιώργος και η συνάδελφος τραγουδίστρια έχασαν τη ζωή τους εκείνη τη μέρα. Με τον Γιώργο γνωριζόμουν από το γυμνάσιο και ήταν ο πρώτος που σκέφτηκα να φωνάξω όταν το 1977 ανέλαβα την "υποχρέωση" να συνεχίσω το όνομα των A PRIORI. Μαζί του και μαζί με τα άλλα παιδιά είχαμε την τύχη να ταξιδέψουμε αυτό το όμορφο ταξίδι για τα επόμενα σχεδόν 10 χρόνια, αφήνοντας ένα μικρό αλλά έντονο σημαδάκι στη μουσική σκηνή της Θεσσαλονίκης και ίσως και παραπέρα. Από την πρώτη περίοδο του γκρουπ δυό πρόχειρες ηχογραφήσεις: Το grand prix το γράψαμε με τον Γιώργο το 1979. Την κάθοδο των Μυρίων την έγραψε ο Γιώργος το 1984 το 1986 ηχογραφήθηκε ο πρώτος και μοναδικός δίσκος των A PRIORI ως κουαρτέτο. Ενα κομμάτι από τον δίσκο αυτό είναι το παρακάτω. Εχουν περάσει πάνω από 40 χρόνια και ήδη 10 που έφυγε από κοντά μας. Δεν νομίζω ότι υπήρξαν στιγμές που να έπιασα κιθάρα και να μην ήρθουν στο νού οι ατέλειωτες πρόβες στα τότε φοιτητικά μας δωμάτια.
    2 βαθμοί
  11. Τουμπανο. Ειδικα τα αργα μερη σκοτωνουν για τα γουστα μου. Και τα γρηγορα ομως,τα τυπου "παλαιοι Μεταλικα"ειναι μια χαρα. Φωνη και λιγη παρουσια στο μπασο ισως και εισαι κομπλε νομιζω. Ωραια πραματα.
    1 βαθμός
  12. καλό.... θα το ήθελα λίγο πιό αργό για να έχει ...βάρος και λίγο να μην επαναλαμβάνεται....
    1 βαθμός
  13. waterfall ειναι τα hammond τύπου πλήκτρα και τα nord θεωρούνται τα κορυφαία stage πλήκτρα τα τελευταία χρόνια.
    1 βαθμός
  14. @yameth Τι να πω τωρα,πολλα ευχαριστω. Αν και ντρεπομαι να μιλαω για την παρτη μου να το κανω παλι. Σχετικα με αυτο,ουτε ξερω τι ειμαι. Καθοτι μη μουσικος(γρατσουνιστης της κακιας ωρας ουσιαστικα),τα χωριζω ολα σε δυο κατηγοριες για να βολευτω. Μπλουζ και ροκενρολ.Ολα τα αλλα ειναι παρακλαδια(στο μυαλο μου βεβαιως). Οτι να ναι δηλ,παιζω και οτι να ναι και....αυτα. Το διορθωσα λιγο. Να σου πω την αληθεια 8 στις 10 φορες τα ανεβαζω μονο εδω. Καλες οι διαφορες πλατφορμες αλλα το συνηθες ειναι να μαζευεις καποια "λαικ" και "μπραβο" απο καλους ανθρωπους και φιλους χωρις πολλα πολλα.Δε λεω οτι δεν ειναι ομορφο και αυτο.Τουναντιον. Το "ξυλο"ομως που εχω φαει εδω καποιες φορες-απο την πρωτη στιγμη καλοπροαιρετα,για ποιο λογο αλλωστε να εχει κανεις κακη προθεση -μου εχει κανει τεραστιο καλο.Αυτο ειναι και το ζητουμενο αλλωστε. Με εχει βοηθησει πολυ κι ας ειμαι απλα ερασιτεχνης. @nasokosm Να σαι καλα Νασαρε.
    1 βαθμός
  15. Κοίταξε FP-30 και FP-10, αφού πρώτα τα δοκιμάσει η ίδια.
    1 βαθμός
  16. Είσαι δίφωνος κύριε κυρ' Γιώργη μου. Νορμάλ και ντέρτι. Σκοτώειιιινς και φοβάμαι. Και γράφεις κομματάρες ψαγμένες και άσε καλύτερα να μην πω τι κάνεις με την κιθάρα. Το 'χεις όλο το πακέτο. Λίγο το μαλλί να μακρύνει (απο πάνω) και είσαι μπερκέτι για τουρνέ. Αρκεί ρε φίλε να μην μας μπερδεύεις κι εμάς τους ανίδεους όταν μας λες πως είσαι χαρντροκάς, γιατί αν παίζεις έτσι τα blues (που δεν είναι το ύφος σου ) αναρωτιέμαι τι θα παίζεις σε αυτό που κατέχεις. Υ.Γ. Καλά κάνεις και τα ανεβάζεις εδω. Θα υπάρχουν για να τα βλέπουν όλοι.
    1 βαθμός
  17. Τεραστια σχεση με chocking Aν εχεις πολυ relief το action στα τελευταια ταστα δεν επηρεαζεται ,ετσι κι αλλιως το action το φτιαχνεις απο τη γεφυρα οχι με το relief (το truss rod δεν επηρεαζει τιποτα πανω απο το 3 και κατω απο το 12 ) τωρα.... λογω της γεωμετριας ΤΡΙΖΕΙ στα ταστα μετα το 14,αντιθετα αν ισιωσεις το μπρατσο (κοντα στο 0 οπως το εχω π.χ. σε ολες τις κιθαρες μου) οι χορδες παιρνουν "αερα" μετα το 14 και δεν τριζουν. Ειναι καθαρα θεμα γεωμετριας. Το "μηδενικο" relief (ή και το ΑΡΝΗΤΙΚΟ οπως το εχει π.χ. ο Εric Johnson ) ειναι και θεμα fret leveling & φυσικα παιχτικου στυλ. Καποιοι μπορουν να παιξουν καποιοι οχι. Γενικα μιλωντας ΙΣΙΩΣΤΕ καργα τα μπρατσα σας....θα ανταμειφθείτε και ηχητικα και παιχτικα. Τα εχει πει αλλωστε πολλες φορες και ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ >Το relief στις ηλεκτρικές κιθάρες (και στις ακουστικές τρόπον τινά) είναι ο μεγαλύτερος αστικός μύθος που κατατρέχει το όργανο από τότε που οι αστικοί μύθοι απέκτησαν σημασία. Τεντώστε τα μανίκια σας κι ένας γενναίος νέος κόσμος ήχου, ωραίου action και -σημειώστε- sustain, εκεί που το όργανο το χρειάζεται περισσότερο, δηλ. από 8-9 τάστο και μετά. Επίσης είναι το κλειδί για χαμηλό action χωρίς πνίξιμο bends στις ψηλές περιοχές μέχρι το 21-22 τάστο. Ή σε 7,25" radius ταστιέρες. Κάθε όργανο διαφέρει (γεωμετρία και μορφολογία), οπότε θέλει λίγο tweak μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή/συμβιβασμός.<
    1 βαθμός
  18. Δεν μου αρέσουν αυτές αλλά μου αρέσει πολύ όταν οι μαγνήτες μπαίνουν στο σώμα χωρίς αυτό το πλαστικό περίβλημα τριγύρω. Επίσης μια που θέλω να τσιμπήσω σύντομα:
    1 βαθμός
  19. Ευχαριστώ για τις ακροάσεις. Καλά το Mykonos remix γαμάτο. Πολύ κάλο μπράβο. Έχει beachbarιανη αύρα. Θα το άκουγα άνετα σε τέτοιες συνθήκες. Εντάξει για να είμαι ειλικρινής στο remix το δεύτερο μέρος είναι που κουνάει, αλλά δεν κάθεται και άσχημα για εισαγωγή, στήνει ατμόσφαιρα. Βρε μήπως να πάω Μύκονο να αλλάξω θεματολογία.
    1 βαθμός
  20. 1 βαθμός
  21. Εμένα δεν μ'άρεσε αυτό της Σκιάθου το βρήκα πολύ μελαγχολικό... μ'άρεσε το άλλο της Μυκόνου όμως το βρήκα πιο χορευτικό... portrait_rmx.MP3
    1 βαθμός
  22. Θα συμφωνησω απολυτα. Και παρεα με το νερο της θαλασσας στο βιντεο ακομα περισσοτερο. Θα προτιμουσα να μην ειχε καθολου κιθαρα και τα τυμπανα να ερχονταν πιο ομαλα πισω απο τα πληκτρα η τη μελοντικα. Η να ειναι σε δευτερο πλανο οι κιθαρες οπως στο Α μερος. Εσυ ομως ξερεις καλυτερα τι ηθελες και δεν αλλαζει το ωραιο του πραγματος. Ετσι η αλλιως και οπως εχομε ξαναπει,γραφεις ομορφες μελωδιες. Να βαζεις πιο συχνα να σε ακουμε.
    1 βαθμός
  23. Aπο τα αριστουργηματα του ειδους.
    1 βαθμός
  24. συμπαθάτε με, δεν γνωρίζω το είδος.... Ωραία ακούγεται όμως....
    1 βαθμός
  25. Σκοτωνει,απο τα καλυτερα σας για τα γουστα μου.
    1 βαθμός
  26. Άψογο! Καλή επιτυχία παίδες.
    1 βαθμός
  27. Δεν ξέρω αν ικανοποιήθηκες απο την απάντηση (βέβαια πρόκειται για εμπεριστατωμένο άρθρο αλλά στα αγγλικά). Σε γενικές γραμμές το αναλογικό delay έχει διάφορες περιόδους ανάπτυξης. Να μια μικρή ιστορική περίληψη. Στα 60'ς η καθυστέρηση δημιουργείτο απο μαγνητικές κεφαλές και μια λούπα ταινίας που επαναλάμβανε το σήμα με καθυστέρηση ανάλογη με την απόσταση των κεφαλών μεταξύ τους όπως το Watkins Copycat. Μετα στα 70'ς δοκίμασαν για μεγαλύτερη αξιοπιστία και χωρίς ταινία αναλώσιμη, λύση με solid state, δηλαδή μια σειρά πυκνωτών γνωστή μεταφορικά ως Bucket brigade (η μεταφορά νερού με κουβάδες απο χέρι σε χέρι στις πυρκαγιές) που επαναλάμβανε το σήμα. Και οι δύο εκδοχές λόγω της απώλειας σήματος που υφίσταντο στην διαδικασία έκαναν τις επαναλήψεις πιο μουντές απο το αρχικό σήμα και περιορίζονταν σε διάρκεια καθυστέρησης. Στα 80'ς προέκυψε το digital delay με DSP (ψηφιακό επεξεργαστή) που προσέφερε μεγάλους χρόνους καθυστέρησης και υψηλής ποιότητας επαναλήψεις, λύνοντας τα προβλήματα των προηγούμενων τεχνολογιών. Με την ίδια λογική που εμείς οι κιθαρίστες δύσκολα δεχόμαστε ότι προοδευτικό , (για παράδειγμα υπάρχει ολόκληρη βιομηχανία λυχνιών που συνεχίζει να υπάρχει μόνο για τους παλιάς τεχνολογίας ενισχυτές μας), αναζητήσαμε πάλι το παλιό και αναβιώσαμε το αναλογικό που είχε πεθάνει. Το αποτέλεσμα του ψηφιακού ίσως να μην είναι τόσο φυσικό (αλλά είναι τίποτα φυσικό στην παραμορφωμένη ηλεκτρική κιθάρα;) μπορείς όμως με ένα φίλτρο (low pass EQ) να θαμπώσεις το αποτέλεσμα αν το επιθυμείς. Άποψης μου και καθημερινή πρακτική μου. Σε γενικές γραμμές είναι καθαρά θέμα προτίμησης. Ακούς και επιλέγεις. Αρκεί να γνωρίζεις και τα παραπάνω βασικά.
    1 βαθμός
  28. Ειχε ζητησει ο Αετος ενα σουφλε. Δεσμευτηκα και επρεπε.
    1 βαθμός
  29. Ελα ρε γατακια που μαθατε και τις σκαφες Με F#13 παρακαλω
    1 βαθμός
  30. @fusiongtr πολύ γουστάρω τα headless εργαλεία
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου