Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 30/07/2019 σε όλα

  1. 3 points
  2. 3 points
  3. 3 points
  4. 2 points
    Οταν ερθει ο Σαντανακης στην Κρητη, δεν χρειαζεται να παρει κιθαρα. Θα του δωσω τη δικια μου. Και μολις παω εγω Αμερικη...θα μου δωσει τη δικια του. Θα του την υπογραψω κιολας αν θελει.
  5. 2 points
    διαλυμένοι Now Playing: The Beloved - Sweet Harmony
  6. 2 points
    Εκείνη την εποχή αν ήσουν ένας μέσος Ευρωπαίος συνθέτης - studio owner, με αυτά τα σύνθια δούλευες. Ηταν σχετικά προσιτά και μπορούσες να έχεις ένα αναλογικό (Oberheim OBX), ένα sampler (Ensoniq Mirage) και ένα ψηφιακό (Yamaha DX7 ή Roland d-50). Το δε Alesis HR16 ήταν το φτηνότερο και πιο overhyped ντραμοκούτι. Ολοι το πήραμε. Μουσικά το soundtrack πάντως δεν με τρελαίνει καθως είναι μια απ' όλα τα νεωτεριστικά κόλπα που ακούγονταν εκείνη την εποχή, βλέπε φλάουτο που το διαφήμιζε η Roland και το είχε σαν preset με μια φράση σαν του Sledgehammer καθως και όλοι αυτοί οι χαμηλοσαμπλαρισμένοι ήχοι αν εξαιρέσεις τα pads. To sountrack πάντως είναι του 89 και όλη αυτη η εποχή του συγκεκριμένου ήχου έληγε κάπου εκεί. Μάλλον ήσουν πιτσιρικάς και εντυπωσιάστηκες και με την ταινία τότε. Αν θες να ακούσεις την επιτομή παραγωγής των συνθ και sampler των 80'ς άκου το άλμπουμ So του Peter Gabriel.
  7. 2 points
    αφού συνηγορήσω ότι μαγικές λύσεις στο θέμα "αφαίρεση φωνητικών" δεν υπάρχουν, να πω ότι οι καλύτερες απλές "επαγγελματικές" λύσεις (που προσωπικά γνωρίζω) αλλά παράλληλα και φοβερά εύκολες στη χρήση και για έναν ερασιτέχνη, είναι οι κάτωθι... χρησιμοποιώ ενδεικτικά το imagine όπως και ο Σταύρος για να είναι συγκρίσιμα τα δείγματα... δεν κάνω καμιά περαιτέρω επέμβαση - ρύθμιση... στο πρώτο ένα preset με κλειστό το center και στο δευτερο απλά mute το mid... εννοείται ότι "πειράζοντας" εκτενώς και με άλλα εργαλεία και τεχνικές όπως το eq, το plus midi tracking support κλπ (και ανάλογα το κομμάτι και τις επιλογές στο αρχικό του mix όπως έχουν επισημάνει οι φίλοι παραπάνω), μπορούν να βελτιωθούν "κάπως" τα πράγματα αλλά εδώ φαντάζομαι μιλάμε για λύσεις για όλους... εδώ το original sample original sample.mp3 πρώτα το plugin Center της Waves Waves Center sample.mp3 https://www.waves.com/plugins/center ακολουθεί η δωρεάν λύση, το MSED της Voxengo Voxengo MSΕD sample.mp3 https://www.voxengo.com/product/msed/ τέλος να πω ότι και τα διάφορα audio editors διαθέτουν ανάλογους αλγόριθμους... ακολουθεί ενδεικτικά ένα δείγμα με τον αλγόριθμο του Adobe Audition... Adobe Audition sample.mp3
  8. 2 points
  9. 2 points
    Δύσκολο κομμάτι και στην εκτέλεση και στο programming και στη μίξη , όμως το λατρεύουμε και το προσπαθήσαμε. Mat Black : Lead and backing vocals Spyros Delta : Guitars, Basses, Keyboards, Programming, Mix and Mastering. To original
  10. 2 points
    Καλημέρα! Αυτό είναι το τελευταίο κομμάτι που συνέθεσα με καλοκαιρινή και μάλλον νοσταλγική διάθεση και γι'αυτό το ονόμασα Journey... Τα σχόλια και οι συμβουλές σας για τη βελτίωση του είναι πάντα ευπρόσδεκτα. Αν υπάρχει κάποιος πιανίστας στην παρέα που θα ήθελε να το ηχογραφήσει με κανονικό πιάνο, μπορεί να μου ζητήσει να του στείλω τις παρτιτούρες κι οτι άλλο χρειαστεί. Θα ήταν μεγάλη η χαρά μου να το ακούσω παιγμένο από κάποιον αληθινό πιανίστα. Σας ευχαριστώ και καλό καλοκαίρι σε όλους!
  11. 1 point
    Το soundtrack της ταινίας Kickboxer, σημαίνει πολλά για εμένα. Το είχα ξεχωρίσει από τότε που είδα την ταινία στο cinema πιτσιρικάς μιας και πάντα ενδιαφερόμουν για τα sountrack και ιδιαίτερα άμα άκουγα synth μέσα σε αυτά. Το είχα γράψει από την βιντεοταινία μετά σε κασέτα για να το μελετάω. Δυσεύρετα κάποια soundtrack τοτε να τα αγοράσεις, πολλές φορές καταφεύγαμε όλοι φαντάζομαι σε πατέντες όπως εγώ. Με τα χρόνια και ιδιαίτερα με το διαδίκτυο μου ήρθε και στο πιάτο καλύτερα Δεν κρύβω πως όντας παιδί των αθλημάτων και δη των μαχητικών το άκουγα και για να πορώνομαι, ήταν ανέκαθεν μέσα στο playlist για τις προπονήσεις. Επικεντρωνόμουν στα πάρα πολύ ωραία και ιδιαίτερα θέματα και στις υπέροχες επιλογές ήχων που έδεναν πολύ και εντυπωσίαζαν τα αυτιά μου και επίσης στον πολύ καλό προγραμματισμό. Το ακούω ανά καιρούς και πιστεύω αξίζει να το ακούσει κάποιος, ακόμα και σήμερα, ακούγεται ιδιαίτερο, νοσταλγικό και ροκάρει μάλιστα σε πολλά σημεία Εδώ είναι μια συγκεντρωτική απόπειρα στο youtube των καλύτερων κομματιών, αν και όλο το sountrack μου αρέσει τα άκουγα σήμερα και θυμήθηκα πως όταν έψαχνα να βρω στοιχεία γι αυτό κάποια στιγμή, δεν έβρισκα τίποτα και λέω τότε, δεν ψάχνω στο facebook μπας και τον βρω τον ίδιο να τον ρωτήσω κάποια πράγματα. Τον βρήκα και μου απάντησε. Δεν περίμενα τότε να έχουν βγει πολλοί από τους ήχους από το D50 που το κατέχω μάλιστα τώρα ως επέκταση του V-Synth με την ανάλογη κάρτα. Τα παραπάνω κομμάτια αναδεικνύουν τις γνωστές δυνατότητες προγραμματισμού αυτού του θρυλικού οργάνου, που βέβαια είναι μακράν των δικών μου δυνατοτήτων προγραμματισμού για τέτοιο ποιοτικό επίπεδο που ξεφεύγει από τις φαινομενικές του δυνατότητες όσων αφορά τα factory patch. Παραθέτω το σχετικό μήνυμα για όσους το ακούσουν και θέλουν να μάθουν με τι φτιάχτηκε λοιπόν, όπως μου είπε ο ίδιος ο Paul (αποκλειστικότητα) "....... You ask about the synths on Kickboxer: I used mainly a Roland d-50 for the pads, but I also added some real strings to several of the cues to warm them up. I also used a Yamaha DX7, Ensoniq Mirage, Oberheim OBX, and for the drums, an Alesis HR16. I also added a lot of real percussion. Most of the weird sounds were programmed by me on the D-50. Also the main wooden flute sound. Glad you enjoy the music. Hard to believe it's more than 20 years ago............................." Να τα ακούσετε όσοι δεν το ξέρετε και αγαπάτε τα synth. αξίζει. Εγώ χ..... όποτε τα ακούω και δεν τα βαρέθηκα ποτέ και μάλιστα έμαθα από αυτά. χαχαχαχααχαχαχαχαχα Ο Paul Hertzog έγραψε κυρίως για τις δυο ταινίες του van damme και κανά δύο άλλες. Μετά το γύρισε στην διδασκαλία κυρίως. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
  12. 1 point
    Μιας κ πιασαμε τους τραγουδιστες...ενα θεματα που παντα ηθελα να ανοιξω ηταν ποια - ποιες ειναι η αγαπημενη σας δευτερη φωνη σε τραγουδι.. Να ξεκινησω με τους Bon Jovi.. H φωνη του Sambora..σοναρε τοσο πολυ στην φωνη του Jon.. O Edge εχει επισης χροια απολυτα ταιριαστη με του Bono Eδω κανει δευτερες ο Sting H Paula στηριζει εξαιρετικα τον Peter σε αυτο το Live.. Ο Γιωργος κανει σεκοντο στην Ελενη {που γιορταζει σημερα} Η Ελενη στον Γιωργο.
  13. 1 point
    νομίζω οι καθυστερήσεις για τα πιστοποιητικά της ξυλείας παρουσιάζονται στις εισαγωγές / εξαγωγές Αμερική - Ευρώπη
  14. 1 point
    Θα μου κρατα τα ακορντα, μιας και δεν εχουμε 2ο κιθαριστα....
  15. 1 point
    @sharpshooter μυστη μου μην αγχώνεσαι παίζω με 100αρη σπίτι μου χαχα. ειμαι στη μέση του πουθενά ο θόρυβος δεν είναι πρόβλημα θέλω απλά λιγότερα βατ για να μην με κούραζει τόσο και να ηχογραφώ καλύτερα αυτό είναι όλο . καλος ο 5150 αλλά προτιμώ τον 6505 από αυτά που έχω ακούσει και έχω παίξει στα mini heads πάντα. Θέλω μαρσαλ πάνω απολα λολ
  16. 1 point
    Τι απερίγραπτο τέρας αυτός ο Thackery.
  17. 1 point
  18. 1 point
    Εδω ο Herbie Hancock εξηγεί το Watermelon Man και πως ο Mongo Santamaria το διασκεύασε, ενω παίζει την original εκτέλεση του 1962 και την έκδοση του 1973 με τους Headhunters. Οπως λέει στο τέλος, ήταν 23, έπαιζε στην μεγαλύτερη μπάντα της jazz του Miles Davis και ταυτόχρονα είχε το Chart hit με τον Santamaria. Ογκόλιθος!
  19. 1 point
    Ήταν αυτή η εποχή που ακούγαμε και αρκετές συνθετικές σούπες της GRP μεταξύ άλλων, αφού ήταν μαζεμένοι οι καλύτεροι μουσικοί και ηχολήπτες σε κάθε δίσκο και έγινε η αφορμή να προκύψει η Soft Jazz σαν όρος και ραδιοφωνικό format. Lee, Larry, Weckl, Eubanks, Rippingtons αλλά και Corea, Yellowjackets, Breckers, κ.α. Άσε δε που ήταν και σημεία αναφοράς για να ακούσεις το ηχητικό σου σύστημα... Σίγουρα οι συμμετέχοντες στο θέμα έχουμε αρκετή δισκοθήκη.
  20. 1 point
    Aγαπημένη ''δεύτερη'' φωνή, πέραν όσον προαναφέρθηκαν, είναι του Pete Townsend στους the Who (αν και σε κάποια tracks αναλάμβανε όλα τα φωνητικά, είτε εξ'ολοκλήρου είτε τμηματικά). Επίσης ο Portnoy όσο ήταν στους Dream Theater έκανε κάποια δεύτερα φωνητικά που ήταν χαρακτηριστικά. Φυσικά στους Pink Floyd o Richard Wright κυρίως με τον David Gimlour έκαναν κάποια εκπληκτικά ''ντουέτα'' (βλ. Echoes)
  21. 1 point
    Για το metal που θες να παίξεις, ο Origin συν ένα σπρωχτήρι είναι μια χαρά. Για οτιδήποτε πιο σύγχρονο το ξεχνάς πριν καν το σκεφτείς.
  22. 1 point
    Θα τα δοκιμάσω αύριο στην πρόβα και ενημερώνω. Looper master σε delay και looper slave θα είναι οπότε δε νομίζω να θέλει ιδιαίτερο ψάξιμο. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
  23. 1 point
    Αξιοπρεπής είναι, δεν μπορείς να πεις, απλά του αξίζει μια καλύτερη, σύμφωνα με τα αυτιά μου πάντα. Περιμένω περισσότερα από εσένα λόγω των άλλων δουλειών σου που έχω ακούσει σε overall μικτικό και μαστεράδικο επίπεδο. Elements αυτό εννοώ, κάτι στις κιθάρες και όχι τόσο εκεί όσο συνολικά στα drums. Καπου εκεί τέλος πάντων το compression. Το οριτζιναλ έχει πιο...... πετυχημένο. Μπορώ να σου πω τι ακούω εμπειρικά, τι ακριβώς να κάνεις δεν μπορώ να σου πω γιατί άμα τα ήξερα θα τα έκανα κι εγώ, εγώ στην τύχη κάνω ότι κάνω και άλλες φορές κάθεται, άλλες όχι χαχαχαχαχαχαχαχα
  24. 1 point
  25. 1 point
    Μα δεν είπα να μπλοκάρεις όλα τα άγνωστα mail. Απλά όσα τέτοια λαμβανεις, τα ρίχνεις χωρίς δεύτερη σκέψη στα spam.
  26. 1 point
    To Live at the record plant ειναι ακομα κ σημερα σημειο αναφορας για μενα.. Εξαιρετικα παιξιματα απο ολους τι να λεμε.. Abraham Laboriel στο μπασο..ο συγχωρεμενος ο Carloς στα τυμπανα...Ολοι ενας κ ενας. Ακομα κ σημερα το βλεπω πολυ ευχαριστα.{Και ας παιζει ο πληκτρας με DX7}
  27. 1 point
    Δεν μπορω να κρινω με ηχογραφηση απο τηλεφωνο. Απο Gain παντως εχει καργα, αν αυτο σε ενδιαφερει μονο. Ναι ο Οrigin εχει βγει για να καλυψει και καλα αυτους που τους αρεσει ο παλιακος ηχος, αλλα σιγουρα ειναι καπως διαφορετικος. Ο mkII (1987x) και JCM800 (2210 δικαναλος) ειναι οι αγαπημενοι μου. Ακομα και οι reissue ειναι καλοι. (προσοχη ομως εχω ριξει τοιχο σε στουντιο) Αλλα ο Οrigin δεν εχει τετοια χροια. Το BB ειναι σουπερ πεταλι για boost. Ακομα κι αν δεν εχεις βρει ακομα που μπορει να σου χρησιμευσει, μη το δωσεις. Καποια στιγμη μαλλον θα χρειαστεις και δεν θα το εχεις.
  28. 1 point
    Για τη ειδη που αναφερεις, dsl με κλειστα ματια. Με τον origin θα ψαχνεις πεταλι να βγαλεις γκαζι (για τα ειδη που αναφερεις) και στο τελος θα χασεις αρκετα το marshall χρωμα, κατι που θα εχεις ετοιμο με τον dsl. ΥΓ η αποψη μου βασιζεται στο οτι δεν χρησιμοποιω ποτε distortion πεταλια με τους marshall (παρα μονο micro amp booster always on ή και λιγο ts overdrive) και παιρνω το γκαζι απο τον ιδιο τον ενισχυτη. ΥΓ2 μη παρεις combo YΓ3 δεν παιζουν καλα αν δεν τους ανοιξεις ΥΓ4 σπιτι δεν παιζει κανεις απο τους παραπανω ενισχυτες.
  29. 1 point
  30. 1 point
    Δύο πραγματάκια χρειάζεσαι. 1. Volume pedal (ρυθμίζεις τις εντάσεις εύκολα) 2. Eq pedal.(να μπουστάρεις με αυτό και τσιμπημένη ένταση στο καθαρό κανάλι, αν θέλεις ρυθμίζεις και ποιες συχνότητες θέλεις να σπρώξεις πιο πολύ στο boost)
  31. 1 point
    Μια μπάντα δυο γυναίκες
  32. 1 point
    Ωραιοτατο jam. Ωραιοι ηχοι και ωραιες πενιες. Θα ηθελα να ακουσω και κατι πιο φρεσκο, καθως εαν επαιζες ετσι παλια, φανταζομαι πως θα παιζεις σημερα.
  33. 1 point
    ^ συγκλονιστικός. Απίστευτος
  34. 1 point
    Ένα από τα πράγματα που εκτιμώ πολύ στο noiz και νιώθω τυχερός , όντας μέλος πολλά χρόνια, είναι το ότι έχω ακούσει πολύ ενδιαφέρουσες κιθαριστικες στιγμές από τα μέλη - κιθαρίστες. Και σε ολοκληρωμένες παραγωγικές προσπάθειες και σε συνθετικά τζαμαρισματα, σε covers κλπ. Εξαιρετικά παιξιματα και εξαιρετικές διαμορφώσεις. Τα θαυμαζω και εμπνέομαι παράλληλα. Αλλη μια τέτοια στιγμή ακούω. Μπράβο φίλε που το μοιράστηκες μαζί μας. Του αξίζει και μια πιο ολοκληρωμένη απόδοση του συγκεκριμένου. Να το ξαναπιασεις. Nice!!!!!
  35. 1 point
  36. 1 point
  37. 1 point
  38. 1 point
  39. 1 point
    coverdale-hughes gilmour-right-pratt-carin jagger-clayton
  40. 1 point
    Ενα βιντεακι για τον ενισχυτη που συζητείται πολυ τωρα τελευταια. Οι ηχοι σωνονται σε preset και μπορουμε με ενα footswitch να τους αλλαζουμε. Φυσικα υπαρχει και free download software (boss tone studio) οπου συνδεοντας τον ενισχυτη με usb στο πισι, μπορουμε να κανουμε ολες τις ρυθμισεις απο εκει και με μεγαλυτερη ακριβεια και περισσοτερες επιλογες στις παραμετρους του καθε εφφε. Η αναβαθμισμενη εκδοση του software (Ver.2.1.0) προσφερει κι αλλα preset, ηχους κλπ. Γραφει κι απευθειας στο PC με το usb. Δεν τα εχω κανει ακομα αυτα. Οτι ερωτησεις εχετε, πολυ ευχαριστως. ΥΓ Χρωσταω κι ενα κλιπ με τη strat με το piezo, γιατι εχει και acoustic επιλογη που δεν δοκιμασα στο βιντεο. Το δοκιμασα με αυτη τη strat μετα τη βιντεοσκοπηση. ΟΚ καλο ειναι για ωρα αναγκης, αλλα με το piezo θα σκοτωνει.
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε.