Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      5.457


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      46.837


  4. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1.713


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/08/2019 σε Αναρτήσεις

  1. Ναι αδερφε μου,ξυπνιος Παντως στο δικο μου μυαλο και ψυχη ο Μουρ ηταν και θα ειναι ροκ κιθαριστας. Ακομα και οταν επαιζε τα μπλουζ. Ο λογος ειναι οτι μεγαλωσα με ολα αυτα που εβαλε ο Ρεμπελ και διπλα στο Corridors η το Victims και το Wild frontier δεν μπορω να βαλω τιποτα.Οσο κι αν το θελω.Ειμαι κολλημενος και το παραδεχομαι. Για αυτο και οταν εμαθα οτι θα βγαλει χαρντ δισκο με Ιρλανδεζικα στοιχεια γουσταρα οσο τιποτε αλλο.Δεν προλαβε ομως.... Η οποτε εκανε πραγματα σαν το αποκατω με την τεραστια ριφφαρα,εδινα τα ρεστα μου.
    5 βαθμοί
  2. 3 βαθμοί
  3. ΣουΣτεϊν γυρευα πολυ τη νοτα να κραταει μεχρι να πΓιω την μπυρα μου ντιστορσιο να βαραει Γιατι το ροκ που κΣερουμε σΟυστεϊν ειναι γεματο και πρεπει να κραταει πολυ ωστε να βγει γαματο Τι κι αν κλανιες ακουγονται απ'το πολυ σΟυστεϊν αν πας να παικΣεις λιγο φανκ απ'τις χορδες τις plain Εμεις σΟΥΣΤεϊν γουστάρουμε και είμαστε μαθημένοι πενήντα δευτερολεπτα η νοτα να πηγαίνει Για αΦτο σας λεΓω φίλοι μου αν εχετε σοΥστεϊν αστερες ροκ θα γινετε ωσαν τον Kurt Kobain Μονη θα παιζει η Gibson σας του Malmsteen τα ριφακια και ολοι οι ανταγωνιστες θα καΜνουνε κακακια Την εκανα τη Fender μου ολο σΟυστεϊν και χάριν με γεφυρα απο προτομη του πατερουλη Σταλιν Μπρουτζινα τα σελακια της τη νυχτα λαμπυρίζουν και ολη την ατμοσφαιρα σουστΕϊν την γεμιζουν Της εβαλα και σιδερο βαρυ παχυ ατσαλι κατω απ'το Pickguard κι ετσι πΓια ουρλιαζει σαν τσακαλι Η ΦΑ ακουγεται σαν ΣΟΛ σαν γρηγορα σρενταρω και ακκορντο open οταν βαρΩ μπορει και να σε γδαρω Ογδόντα δευτερολεπτα στο ταστο (το) τελευταιο κρατΕι η νοτα φιλοι και πΣεμματα δεν λεω
    2 βαθμοί
  4. Gary Moore: ο Σαραβάκος της κιθάρας. Σπουδαίος παίκτης. Απίστευτο τσαγανό. Αll time favourite πανηγυρισμός (μετά του Hugo Sanchez) Αυτό άκουγα πριν λίγο πάντως... Έρως η Tina
    2 βαθμοί
  5. Φανταστικό EP. Από τις καλύτερες κιθαριστικά δουλειές του ψηλού. Ο Gary ήταν πραγματικά σπουδαίος, από τους πολύ λίγους. Κρίμα που δεν πρόλαβα να τον δω live...
    2 βαθμοί
  6. Ακόμα ξύπνιος? Εκτελεσάρα. A shredder in disguise.
    2 βαθμοί
  7. Κιθαρισταρα ο ανθρωπος. Και το παραδεχοταν οτι μεχρι και κοπιαριζε.Μια εποχη ακουγε μονο Moore και Lizzy. Και ο αποκατως(ο Vivian)το ιδιο.
    2 βαθμοί
  8. Μιάς και θυμηθήκατε τον Ιρλανδό. Μας είχε πάρει το σκάλπ,στο Φάληρο μ'αυτό.
    2 βαθμοί
  9. Όπως λέει κι ο τίτλος, λόγω της ημέρας. https://www.roland.com/global/promos/roland_tr-808/
    1 βαθμός
  10. Η κατάρα του Loudness War. Αν ανέβαινε απλά το volume θα ήταν καλά, αλλά δυστυχώς η καταστροφή είναι ανεπίστρεπτη. Ακολουθεί ένα ενδεικτικό βίντεο.
    1 βαθμός
  11. μάνα μου τι μας λες εδω περάσαμε τα 'ξήντα την άνοια προσπεράσαμε και πάμε γι άλλα ήντα κρύψου σιν σε έφαγα θα φτιάξω κομματάρες με μπουρδοπαίξιμο ξεκούρδιστες κιθάρες και συ να φας παπάρες
    1 βαθμός
  12. Αμα περασεις τα πενηντα σε πιανει η ανοια και εαν εισαι στα δεκαοκτω σε τρωει η μαλακια. Γιαυτο τρεξε τωρα που μπορεις τωρα που προλαβαινεις γραψ'το στιχακι το καλο και δωστο στον (πιο) απο πανω.
    1 βαθμός
  13. Νέστορα φίλε μου ο στίχος σαν του σιν θέλει κιθάρα μπούρδα τύμπανα μλκία κι όχι της στρατοκάστερ σου τα λικς και των driver's hit τα μπητ κάτσε λοιπόν να γράψεις θέμα μπούρδα πιασάρικο μπιτάκι κιθάρα μλκία και άσε τα κλάσικ ροκ για αυτούς που έχουν ηλικία
    1 βαθμός
  14. Ήρθε κάτω ο Σπύρος? Κοίταξε να σου πω. Όταν παίζεις με άταστη, μαθαίνεις να έχεις κουρδιστήρι στα δάχτυλα.
    1 βαθμός
  15. Μιλαμε για ΚΑΝΟΝΙΚΟΥΣ ανθρωπους..και κιθαριστες αΦτος δεν ειναι ανθρωπΑς αΦτος είναι απανθρωπΑς
    1 βαθμός
  16. Μου άρεσε πολύ αυτό το άρθρο γιατί μηλάει με μετρήσεις και αποδείξεις,και όχι με το τι άκουσε κάποιος ή τι νομίζει κάποιος άλλος. Κάθε ήχος έχει κάποια στοιχεία που τον χαρακτηρίζουν και από αυτό βλέπουμε πως είναι κάτι το αντικειμενικό (αφού τα στοιχεία αυτά είναι μετρήσιμα) το αν μας αρέσει ή οχι (δηλαδή το γούστο του καθενός μας) είναι υποκειμενικό.
    1 βαθμός
  17. Ένα ωραίο τσεκ είναι το εξής: τσεκάρετε μια μια τις νότες του σολ η λα μπαρέ. Τις περισσότερες φορές θα είναι οκ σε μια κουρδισμένη κιθάρα. Μετά πιάστε το μπαρέ και ξανατσεκάρετε τις νότες μια μια με το μπαρέ πατημένο. Τυχόν διαφορές = χαρακτηριστικό θέμα τεχνικής!
    1 βαθμός
  18. Έλα με το σαστέην και τα μυθεύματα. Fender, καλή ΚΑΙ για σαστέην. https://www.cycfi.com/2013/11/sustain-myth-science/
    1 βαθμός
  19. Αν ήταν το #0u^! βιολί, θα 'ταν όλοι μουσικοί.
    1 βαθμός
  20. Δεν ειναι ετσι. Δεν χρειαζεται να περιμενεις 13 δευτερολεπτα για να αλλαξεις νοτα. Επισης, το sustain που εχει η κιθαρα κανει τη μεγαλη διαφορα και σε low/medium gain staff. Πχ Εαν με les paul παιξω το europa θα εχω μπολικο sustain, χωρις πολυ gain σε ενισχυτη. Εαν θελω να παιξω το ιδιο σε telecaster θα πρεπει να δωσω παραπανω γκαζι για να επιτυχω το sustain που πρεπει (και θα ψιλοχαλασει ο ηχος). Διοτι πολυ απλα στο ενα οργανο πατας τη νοτα και συνεχιζει, ενω στο αλλο σταματα. Βεβαια υπαρχει και διαφορα στους μαγνητες. Αλλα και τους ιδιους να ειχαν, η les paul εχει πολυ περισσοτερο sustain. Και αυτο σου επιτρεπει να παιζει με λιγοτερο comppression.
    1 βαθμός
  21. E,καλα δεν μιλαμε για ανυπαρκτο σημα,η χορδη να δονΟΥται και μετα ας ειναι καλα το compression και το γκαζι για να δωΚει σοΥστεϊν.... Ο τυπος εχει βαλει το gain στο 22,το delay στο 100% και το comression στο 200 ...... Μεγαλυτερη ΜΠΟΥΡΔΑ απο το να ψαχνει καποιος "sustain" στην ΚΙΘΑΡΑ δεν υπαρχει.....λες και θα περιμενεις ποτε ...13 δευτερολεπτα (καποιοι καθονται ΣΟΒΑΡΑ και...μετρανε σε ποση ωρα σβηνει η νοτα....) για να πας στην επομενη.... Αν θες απειρο sustain στο κατω κατω της γραφης ριχτο στο βιολι...
    1 βαθμός
  22. Κάθε χρόνο, ένα 10% των μαθητών που ξεκινάει συνεργασία μαζί μου, είναι αριστερόχειρες. Πάρα πολλές φορές έχω απαντήσει e-mail από συναδέρφους καθηγητές drums, πώς να προσεγγίσουμε έναν αρχάριο αριστερόχειρα μαθητή όσον αφορά το στήσιμο του σετ. Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση? Στήνουμε αριστερά ή τον βάζουμε να «κάτσει» σε σετ δεξιόχειρα? Σε αυτό το άρθρο θα προσπαθήσω να αναλύσω εγώ πως σκέφτομαι πλεόν αλλά κ πως πράτω σε μια τέτοια περίπτωση. Κανονικά, ένας αριστερόχειρας αρχάριος drummer, πρέπει από την αρχή να στήσει αριστερά.{κάσσα στο αριστερό πόδι κ hi-hat στο δεξί με την φορά των τόμ από το μικρότερο στο μεγαλύτερο προς τα αριστερά.} Αλλά πολλές φορές μου έχουν έρθει αριστερόχειρες που έχουν μάθει {για χρόνια αρκετές φορές} να παίζουν δεξιά, και δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Συνεχίσαμε κανονικά την συνεργασία, σε σημείο που ξέχασα ότι είναι αριστερόχειρες..και νομίζω ότι «ντραμιστικά» το ξέχασαν κ οι ίδιοι. Αυτό που κατάλαβα τελικά είναι ότι επειδή πρόκειται για μια εντελώς καινούργια διεργασία, ο εγκέφαλος δεν έχει πρόβλημα να την στήσει με οποιοδήποτε τρόπο. { Για παράδειγμα μπορούμε να σκεφτούμε τα αριστερο-τίμονα vs δεξιο-τίμονα αυτοκίνητα. Σε ότι αυτοκίνητο μάθει κανείς να οδηγεί, θεωρεί ότι είναι κ το σωστό.} Σε αυτό να συμπεριλάβω κ την περίπτωση ενός αρχάριου δεξιόχειρα drummer που ενδεχομένως να κάτσει σε ένα αριστερά στημένο σετ. Αν κάποιος δεν του πει ότι κάθεσαι «λάθος»…πιθανότατα να μάθει έτσι. Δεν θα είναι το ιδανικό - αλλά θα παίξει. Απλά θα μάθει μετά από καιρό να οδηγεί με το αριστερό. Και ενδεχομένως να είναι πιο δύσκολο για αυτόν. {παρακάτω θα παραθέσω μερικούς διάσημους αριστερόχειρες που παίζουν έτσι.} Αυτό που έχω καταλάβει επίσης με τους αριστερόχειρες drummer είναι, ότι πολύ σπάνια ένας αριστερόχειρας είναι 70/30 στα μέλη τους όπως ένας δεξιόχειρας.{70% αριστερόχειρας – 30% δεξιός}. Και αυτό το αποδίδω γιατί νομίζω ότι μεγαλώνουν σε ένα κόσμο όπου όλα σχεδόν είναι φτιαγμένα για δεξιόχειρες. Ενας αριστερόχειρας, μαθαίνει να χρησιμοποιεί πολύ περισσότερο το δεξί του χέρι/πόδι σε σχέση με έναν δεξιόχειρα την αριστερή του πλευρά, και αυτό τον κάνει πιο ευέλικτο να μπορεί να παίξει σε δεξιά στημένο σετ. Ωστόσο, μου έχουν τύχει κανά δυό περιπτώσεις αριστερόχειρων μαθητών, όπου ενώ ήθελαν να παίξουν σε δεξί σέτ, ανήκαν σε αυτές τις λίγες περιπτώσεις 70/30 αριστερόχειρων, που δεν μπορούσαν να οδηγήσουν με το δεξί. Αυτούς τους ονομάζω «καθαρόαιμους» αριστερούς. Σε αυτή την περίπτωση τους γύρισα το σετ κ ξεκινήσαμε από την αρχή. Για να συνοψίσω..μετά από σχεδόν 20 χρόνια διδασκαλίας η άποψη μου πλέον όσον αφορά: · Αρχάριους αριστερόχειρες{που δεν έχουν κάτσει ποτέ ξανά σε σέτ}, το σωστό είναι να στηθούν από την αρχή σε αριστερά στημένο σετ. · Αρχάριους ή προχωρημένους αριστερόχειρες που έχουν μάθει {λίγο ή πολύ} σε δεξιά στημένο σέτ – νομίζω πρέπει να γίνει μια σοβαρή εκτίμηση και συζήτηση με τον μαθητή αν κρίνουμε σαν δάσκαλοι ότι αυτός ο τρόπος στησίματος δεν τους βοηθάει. Θα είναι ένα σοβαρό πισωγυρίσμα για τον μαθητή, όπου το 90% της δεξιότητας θα πρέπει να στηθεί από την αρχή. · Προχωρημένος αριστερόχειρας που παίζει αρκετά χρόνια στημένος δεξιά, τον αφήνουμε ως έχει. Διάσημοι αριστερόχειρες drummers {που στήνουν αριστερά} είναι οι Phil Collins, Ian Paice , Derrick Mc Kenzie , Rod Morgenstein κ.α Υπάρχουν κ αρκετές περιπτώσεις διασήμων αριστερόχειρων drummers που έστησαν από την αρχή δεξιά . Mερικοί από αυτούς είναι οι Stewart Copeland, o Simon Philips, o Carter Beauford κ.α Ελπίζω να βοήθησα – ειδικά όσους νέους αριστερόχειρες drummer μας διαβάζουν. Είναι πραγματικά ένα πολύ σοβαρό θέμα για όσους ξεκινάνε κ ανήκουν σε αυτή την κατηγορία τυμπανιστών. Βαγγέλης Μουλακάκης.
    1 βαθμός
  23. Έχω την αίσθηση ότι για έναν αριστερόχειρα που μαθαίνει με δεξιόχειρο όργανο, ακόμη κι αν εκπαιδευτεί σε αυτό και το συνηθίσει και διαπρέψει σε αυτό, πάντα θα πλανάται το ερώτημα τι θα είχε καταφέρει και πόσο πιο γρήγορα ή ανώδυνα, αν εξ' αρχής μάθαινε με το όργανο φυσικής του κλίσης. Κατά τ' άλλα συμφωνώ σε όλα με τον Βαγγέλη.
    1 βαθμός
  24. Aξεχαστο θα ελεγα καλυτερα παλικαρι μου. Δισκαρα. Κριμα που κρατησαν τοσο λιγο. Το αγαπημενο μου απο τον δισκο.
    1 βαθμός
  25. Στην καινουργια αυτη εγκεφαλικη διαδικασια πρεπει να ειναι οντως οπως μαθεις. Γιατι αν δεν ηταν ετσι τοτε... θα υπηρχαν και αναποδα κλαβιε σε πιάνα και αλλα κημπορντς. Ειδικη περιπτωση ειναι ο Ρινγκο Σταρρ που παιζει δεξια αλλα χτυπα τομς ως αριστερος ή καπως ετσι...!
    1 βαθμός
  26. η 80'ς περίοδος του , η χαρντ ροκαδικη , είναι ο,τι πιο επιδραστικό στους μεταλ κιθαρίστες της εποχής και όχι μόνο προσωπικά μου αρέσει ελαφρώς περισσότερο ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΠΗ
    1 βαθμός
  27. Δεν πειραζει. Κι αυτο ειναι δυνατο. The real deal. Παρεα με τον αλλο Ιρλανδο γιγαντα.
    1 βαθμός
  28. Νταξ το παιξιμο,γαζω. Αλλα και,το κυριοτερο,ωραια συνθεση.
    1 βαθμός
  29. 1 βαθμός
  30. Χθες είχαμε τον Ιρλανδό, σήμερα πάμε στην κληρονομιά που άφησε σε άλλους ... θαυμαστές του. Πήρα κι άλλη τσικουδιά μαμώ το κέρατό μου! Κι άλλος ένας ... Το κομμάτι αυτό του Jeff Kolman, είναι από το ομώνυμο άλμπουμ του "silence in the corridor", βγήκε λίγο μετά τον θάνατο του Gary, και είναι αναφορά στο "corridors of power" το άλμπουμ του Moore.
    1 βαθμός
  31. Ενω εσυ μας αφησες παλικαρι μου? Ανατριχιασα με το σολο,παλι. O ανθρωπος δεν εκανε αστεια,επαιζε. Και εννοουσε καθε νοτα,σα να ηταν η τελευταια του. Σιγουρο.
    1 βαθμός
  32. Πάρτε κι άλλα .... Νομίζω ότι δεν θα φτάσει η τσικουδιά τελικά.
    1 βαθμός
  33. Αφού πιάσαμε τον τιτάνα...
    1 βαθμός
  34. Μου μάμησες την ψυχολογία τώρα ρε αδερφούλη. Αυτό είναι ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΠΟΝΟΣ. Ίσως κάποτες .... ποιος ξέρει ...
    1 βαθμός
  35. Eδωκα. Να δωκω ομως λιγο ακομα.
    1 βαθμός
  36. Έτσι, δώστε πόνο! Είναι κι αυτό το chorus ....
    1 βαθμός
  37. Αυτά συμβαίνουν όταν δεν το κουνάς ρούπι από το σπίτι λόγω καύσωνα Hope you'll enjoy! ps Όπως πάντα, περιμένω σχόλια και παρατηρήσεις
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου