Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Sami Amiris

    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      277


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      46.938


  3. nasokosm

    nasokosm

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      2.288


  4. SpyrosCh

    SpyrosCh

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1

    • Αναρτήσεις

      812


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 22/08/2019 σε Αναρτήσεις

  1. Χαίρετε. Εδώ και πολλά χρόνια είχα μία ιδέα του πως θα ήταν να συνδυάζονταν πολλαπλά timing στην ίδια μουσική, όπως πχ στη μουσική του Conlon Nuncarrow και άλλων πολυχρονιστών, αλλά σε ένα αυτοσχεδιαζόμενο setting. Μετά από πολύ ψάξιμο και με τη βοήθεια ενός μουσικού Τιτάνα που έχω τη χαρά και την τιμή να συνεργάζομαι πολλά χρόνια, του Αντώνη Λαδόπουλου, ξεκινήσαμε το PolyTempora Project, που είναι ένα σύνολο από πολυχρονικά κομμάτια. Πολυχρονικότητα (polytemporality) σημαίνει ότι ο καθένας από εμάς υπακούει σε άλλο timing από ότι ο άλλος. Οπότε ακριβώς ή ίδια μουσική την ακούει ο καθένας αλλιώς, διότι αντιλαμβάνεται τη φόρμα διαφορετικά. Τις περισσότερες φορές, οι παλμοί του ενός σε σχέση με τους παλμούς του άλλου σχηματίζουν πολυρυθμικές σχέσεις. Στα δύο πρώτα βίντεο παίζουμε δύο διαφορετικές φόρμες που ξεκινούν και τελειώνουν ταυτόχρονα, αλλά συνεχίζουν ανεξάρτητα: και η αντίστροφη αναλογία: Στο τρίτο βίντεο παίζουμε την ίδια φόρμα (3 φόρμες blues) αλλά ο ένας την κρατάει σταθερά ενώ ο άλλος αλλάζει τέμπο συνέχεια, και ξανά reset στην αρχή. Σαν να βάζει κανείς το Accelerando του Vijay Iyer πάνω από τον εαυτό του χωρίς την επιτάχυνση ένα πράμα: Kαλή ακρόαση!
    2 βαθμοί
  2. Από τα τρία βίντεο θεωρώ το ποιό ενδιαφέρον το τρίτο γιατί τα μοτίβα που παίζει ο καθένας ειναι πλέον σχετικά και αυτό που αλλάζει ειναι ο ρυθμός οπότε ειναι ποιο εύκολο σε ένα απαίδευτο αυτί να παρακολουθήσει πότε το ένα και πότε το άλλο όργανο ή και τα δύο μαζί εφόσον συμπέσουν πάντως το όλο, σαν μαθηματική άσκηση μοιάζει εκφρασμένη με μουσικά όργανα, ειναι σαν δύο υποσύνολα ανεξάρτητα που αλλάζει ο βαθμός και ο τρόπος που το καθένα προσεγγίζει το άλλο τρίτο υποσύνολο πχ κρουστός δεν θα ταίριαζε εδώ γιατί μοιραία θα ταυτίζονταν με ένα από τα υπόλοιπα και αυτό θα ανέβαζε την πολυπλοκότητα ή θα έγερνε την μπαλάντζα σε ήδη ακούσμένα μονοπάτια σαν άσκηση ανεξαρτησίας ειναι άριστη καλή συνέχεια στην μουσική εξερεύνηση
    2 βαθμοί
  3. Είδα τα βίντεο εχθές τρώγοντας λίγο κολλημα αφού διαβασα το αρχικό ποστ, μετρώντας αντίστοιχα για να αντιληφθώ τις συγχρονιες και το "δέσιμο" των.... αχρονιών. Αφού λοιπόν το απόλαυσα μετρικά και με ικανοποίησε σε τεχνικό επίπεδο,τα ξανάκουσα αποστασιοποιημενος από μουσικά μέτρηματα, καθαρά ως ακροατής και εκεί το απόλαυσα πραγματικά. Αρα για εμένα το πείραμα όπως το συλλαβατε και το εκτελέσατε έχει όχι μόνο εξαιρετικό τεχνικό αποτέλεσμα αλλά και ουσιαστικά μουσικό για το είδος. Τέλος θα αναφέρω και για το οπτικό του θέματος. Απόλαυσα το ότι σας είδα να παίζετε και όλο το στήσιμο ήταν πραγματικά spectacular. Ενα από τα πιο ωραία μουσικά βίντεο που έχω δει από μελος/μέλη του noiz και όχι μόνο, πλέον ένα από τα αγαπημένα μου. Τοσο πολύ μου άρεσε και η πιανιστικη απόδοση που ζήλεψαν και άνοιξα το καπάκι του φυσικού μου πιάνου και γρατζουνισα λίγο για να μου φύγει!!!!! (βέβαια δεν έχω καμία σχέση με εσάς, γιατί τα έχω παρατήσει κιόλας, παλιά κάτι γρατζουναγα αλλά..... όταν βλέπεις τέτοια εγχειρήματα και τόσο άρτιο και καλαίσθητο αποτέλεσμα.... είναι ρε παιδί μου.... ξυπνάει το τέρας μέσα σου χαχαχαχαχα) Τέλος πάντων πολλά είπα, αλλά από χαρά και ευχαρίστηση μου βγήκαν. Συμπαθάτε με.
    1 βαθμός
  4. Και καλα κανει,αφου τους εχει .... (και φυσικα και ΜΑΜΑΝΕ & ΔΕΡΝΟΥΝ ειδικα αυτοι που εχει) Παντου στον κοσμο τα επαγγελματικα στουντιΑ χρησιμοποιουν ΚΑΙ τα 2 (και plug ins & outboard gear). Η Sylvia χρησιμοποιει τους προσομοιωτες μικροφωνων του Slate (ειδικα οταν ΜΙΞΑΡΕΙ)...οταν στο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ οργανο που υπαρχει (δηλ. στη ΦΩΝΗ ) χρησιμοποιεις plug in σιγουρα ΔΕΝ μισεις τα plug ins... Πρεπει λιγο να ...ξεκολησεις απο τους δογματισμους και να καταλαβεις οτι και τα plug ins ειναι απλα "just another tool".... Καποιοι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ λοιπον χρησιμοποιουν Plug Ins αποκλειστικα,κάποιοι χρησιμοποιουν outboard gear σε συνδιασμο με plug ins & σιγουρα ΟΛΟΙ χρησιμοποιουν DAW.......δεν νομιζω να υπαρχει αυτη τη στιγμη ηχοληπτης/παραγωγος ή στουντιο που να μη χρησιμοποιουν ΚΑΘΟΛΟΥ plug ins πάντως (οσο παραδοσιακος και αν εισαι ειδικα για delay,reverb,drastic eq /comp,filters κτλ..... plug in θα χρησιμοποιησεις θες δε θες....)
    1 βαθμός
  5. Ο Ari είναι θηρίο, δεν το συζητώ. Αλλά και εδώ υπάρχουν άνθρωποι που θα μπορούσαν να το κάνουν, απλώς θέλει τρελή δουλειά. Από οποιονδήποτε, δεν υπάρχει κάποιος που θα το έκανε prima vista αυτό. Θέλει δουλειά.
    1 βαθμός
  6. Απίθανη! (Αν και το επεισόδιο με τον Albini παραμένει από τα κορυφαία)
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου