Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. vagelism

    vagelism

    Μέλος


    • Πόντοι

      13

    • Αναρτήσεις

      3.881


  2. Tamtam

    Tamtam

    Μέλος


    • Πόντοι

      8

    • Αναρτήσεις

      2.416


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Πόντοι

      8

    • Αναρτήσεις

      11.479


  4. Jazzjoker

    Jazzjoker

    Μέλος


    • Πόντοι

      6

    • Αναρτήσεις

      4.325


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/09/2019 σε όλα

  1. Δύο πράγματα να συμπληρώσω στα προλεχθέντα: - Δεν υπάρχει πολλή ψυχή και λιγότερη ψυχή. Ή έχει ή δεν έχει. Υποκειμενικό σε κάθε περίπτωση βέβαια. - Η τεχνική αρτιότητα στη μουσική είναι εργαλείο/μέσον. Αν γίνει αυτοσκοπός και αντικείμενο προβολής τότε η δραστηριότητα πλησιάζει περισσότερο το επάγγελμα του ακροβάτη ή ταχυδακτυλουργού. Τίποτε το επιλήψιμο φυσικά. Απλά πρόκειται περί διαφορετικού τομέα. Ωραίο το παράδειγμα με τους Χάρλεμ.
    4 πόντοι
  2. Βρε σεις, δεν βλέπετε ότι άλλαξαν οι καιροί? Δεν φταίνε τα σόσιαλ μύδια. Κάποτε υπήρχαν δισκογραφικές, μεγάλες μπάντες, αγορά, δίσκοι, cd, μύριζε χρήμα η δουλειά. Τώρα πολλά από αυτά πέθαναν. Τι θα κάνει ο νέος μουσικός, που έχει βγάλει τα σηκώτια του να παίξει "καλύτερα"/διαφορετικά από την πεπατημένη? Πώς θα ζήσει ο Govan? Ο Quale? Θα φτιάξει μπάντα? Αλλού είναι πια τα φράγκα. Εδώ μπαίνουν τα social media στην εξίσωση. Επίδειξη, τι άλλο? Backing track και άγιος ο θεός. Να κάτσω να γράψω κομμάτι? Να το παίξει ποιός, να κάνει τι?
    2 πόντοι
  3. ε ναι.... στην ίδια φράση ο Ραχμάνινοφ και ο σινμπου Μουσική κάνουν όλοι....
    2 πόντοι
  4. Είναι και αυτό και το ξέρεις κι εσύ. Αυτά από μένα, καλό ντιμπέι.
    2 πόντοι
  5. Μπα. Η λέξη είναι groove. Kαι τα κομμάτια που διδάσκονται σήμερα (συν το quantize των σύγχρονων μορφών ηχογράφησης) το έχουν εξορίσει. Αυτό που πόσταρε πιο πάνω ο Jazzjocker, αν και θα χρειαζόμουν πολλές μπίρες για να τη βρω με αυτό, έχει πιο πολύ groove απ' όσο θα καταφέρουν ποτέ στην άψυχη, άμπαλη ζωή τους οι καλλιτέχνες που πόσταρες, σόρι κιόλας. Εδώ οι Nirvana που τους απεχθάνομαι σαν τα κρίματά μου, τους βγάζω το καπέλο στο ότι κατάφεραν να κάνουν τον κοσμο να δονείται. Δεν υπάρχει σχεδόν κομμάτι τους που να μην σε κάνει να κουνήσεις το πόδι σου... Δεν ξέρω αν με πιάνεις.
    2 πόντοι
  6. Τώρα το χόντρυνες. (Συμφωνώ μέχρι κεραίας και είναι και ανούσιο να εξηγήσεις κτγμ, διότι θα καταλήξεις σε παρομοιώσεις βλαβερών συνδυασμών φαγητού σε άμυλο και λίπη). Και τα μακαρόνια με κιμά; Αν ναι, θα ξέρεις ότι υπάρχουν και κάποια που απλώς δεν τρώγονται. Υπάρχει λοιπόν, καλή και κακή μουσική και μουσικοί. Και υπάρχουν και μη μουσικοί που νομίζουν ότι είναι μουσικοί. Ή κάτι περισσότερο από κουρδισμένες μαριονέτες - για συνθέτες δε, ούτε λόγος. Όπως ειπώθηκε εύστοχα από κάποιον συμφορουμίτη, σαν εκείνες τις ζογκλερικές επιδείξεις μπάσκετ χωρίς αντίκρυσμα άλλο
    2 πόντοι
  7. συγνώμη τώρα σοβαρά, βάζεις το παραπάνω της κοπέλας δίπλα στον σρεντερά? δεν ξέρω, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι άλλο η 2η του Ραχμάνινοφ, άλλο το Girl from Ipanema, άλλο το sultans, άλλο το παραπάνω της κοπέλας, άλλο του σρεντερά και άλλο του sinboy.
    2 πόντοι
  8. εμείς να δεις Βαγγέλη που το κάναμε από τα τέλη του 70. Αλλά ο knopfler μπορεί να βάζει με μαεστρία 2 νότες στη σειρά, και το έχει κάνει ουκ ολίγες φορές, κάτι που προφανώς δεν μπορεί να κάνει ο σρέντερ του βίντεο.
    2 πόντοι
  9. και ο Brian φοβερος ηταν και ο Jimis και ο Blackmoore κ ολοι. Εγω δεν ανηκω σε αυτους που αφοριζουν το παρελθον.. Ισα ισα... Ειμαι σχεδον 45 ..με αυτους μεγαλωσα κ εγω..{καλα οχι με τον Jimi} και ολους.. τους σεβομαι απολυτα,. Η βασικη διαφορα μου νομιζω σε σχεση με πολλους εδω μεσα , ειναι οτι εγω ειμαι φιλαθλος της μουσικης με ανοιχτα αυτια κ οχι φανατικος μιας μουσικης { η μιας εποχης.} Και οσο κ αν αγαπω το Sultans...το ακουσα κ το ξανακουσα κ το επαιξα με μπαντες κ το ξαναπαιξα... Βαριεμαι πλεον φιλε μου. Τα εκανα αυτα αρχες του 90 και πλεον εχουμε 20
    2 πόντοι
  10. Bαγγέλη δεν μιλάω για φθηνή επίδειξη, ελπίζω να έγινε κατανοητό. Ακόμη και για την δική τους, εσωτερική γαλήνη να γίνεται, το αποτέλεσμα για εμένα, τον ακροατή είναι το ίδιο. Επικροτώ την ενασχόληση με το όργανο αλλά λόγω μέσου και έκθεσης, εκ των πραγμάτων αυτό έχει πάει σε άλλα μονοπάτια. Επίσης, λόγω κορεσμού συνθέσεων και τεχνικών (κακά τα ψέμματα, όσο περνούν τα χρόνια, όλο και πιο δύσκολο είναι να γραφτούν ή να παιχτούν οriginal πράγματα) οι μουσικοί αναλώνονται σε ένα ατελείωτο παιχνίδι υπερβολικά στυλιζαρισμένης τεχνικής που, δεν το συζητώ, θέλει κόπο και πολλή δουλειά για να επιτευχθ
    2 πόντοι
  11. Καλό μήνα, συνάδελφοι! Μόλις επέστρεψα από Κρήτη, μετά από έναν μήνα γεμάτο φανταστικό φαγητό, αρκετό ποτό και πολλή μουσική. Είχα επίσης την χαρά να γνωρίσω και από κοντά τον gkourmoul1-Γιώργο, σ΄ευχαριστώ για την φιλοξενία, το jam και την ξενάγηση στο ωραίο σου gear. Μ΄έβαλες σε σκέψεις με κείνη την PRS. Ανάμεσα στα πολλά και διάφορα που έπαιξα, κάναμε κι ένα live στο Mermaid Cafe ( ναι, το...Come on down to the Mermaid Cafe/and I will buy you a bottle of wine...Mermaid Cafe) με τους εξαιρετικούς Βασίλη Καλιαμπέτσο-πολυοργανίστας που εδώ έπαιξε μπάσο-και Ori Balak, τύμπανα. Έγραψα
    2 πόντοι
  12. H μουσικη εξελισσεται κυριοι. Αν οτι δεν μπορουμε να καταλαβουμε - το βαφτιζουμε αψυχη κ φτηνη επιδειξη τεχνικης, το μονο που κανουμε ειναι να αφηνουμε το δικο μας αυτι πισω. Ναι υπαρχουν ΚΑΙ αυτοι...Οι ζογκλερς... Παντα υπηρχαν κ παντα θα υπαρχουν. Αλλα δεν ειναι ο κανονας οτι οποιος παιζει ετσι ειναι κ ρηχος επιδειξιομανης με σκοπο να μας πουλησει προιοντα. Προσωπκα στο "τι μουσικη ακουω" εχω ακουσει νεους - διαμαντια που εχουν ποσταρει 2-3 συναδερφοι απο εδω{οχι απο σενα Dim} με εξαιρετικη τεχνικη κ καταπληκτικες συνθετικες ικανοτητες. Πραγματικα καταπληκτικ
    2 πόντοι
  13. Σοβαρά τώρα; Εννοείται πως ναι!
    2 πόντοι
  14. @dimsonic Τα τελευταία χρόνια, έχουν γίνει από τις αγαπημένες μου μπάντες και όποτε έρχονται για συναυλία στα μέρη μου, ευτυχώς συχνά, δεν τους χάνω ποτέ. Δεν παίζουν ποτέ με τον ίδιο τρόπο το ίδιο πράγμα δυο φορές... Δες ένα παράδειγμα σύγχρονης μουσικής από λευκούς, μαύρους, ινδιάνους, ωραίους ανθρώπους, λίγο soul, λίγο soul, κι άλλο λίγο soul και jazz και blues και ινδική μουσική (ας όψεται ο άνθρωπος που παίζει το καλύτερο slide αυτή τη στιγμή στον κόσμο), και θα δεις τι συντελείται εκτός των αποστειρωμένων charts - είναι huge στις ΗΠΑ. Αν δεν βαριέσαι δες και τους στίχους, πόσο απλο
    1 πόντος
  15. Αρχίσανε τα οπαδικά,σε λίγο θα μπουν και τα πολιτικά στην μέση και θα ισιώσουμε
    1 πόντος
  16. εχεις δικιο. Με ενοχλει αφανταστα αυτη η πολωση κ ο μηδενισμος.
    1 πόντος
  17. Ξαναπετάγομαι σαν την βούρτσα, και λέω. Τα πετάξαμε όλα τα υλικά σε μια τεράστια κατσαρόλα και τα βράζουμε. Από εκεί και πέρα στην δοκιμή, βάζει ο ένας την κουτάλα μέσα και πιάνει πατάτα και μανιτάρι. Ο άλλος πιάνει κρεατάκι, ο άλλος φασόλια. Ο καθένας πιάνει και δοκιμάζει ότι του αρέσει και λέει την γνώμη του για το φαί. Κανένας όμως δεν δοκιμάζει όλο το φαί, απλά ότι αρέσει στον καθένα. Πώς διάολο να έχει μετά άποψη αν το φαί είναι νόστιμο?
    1 πόντος
  18. Ευχαριστώ, Στράτο. Είχα μαζί μου την start, την πεταλιέρα και τα περισσότερα live τα έκανα με τον pignose. Εδώ παίζω έναν blackstar 5αρι . Καθαρό κανάλι, το riot μπροστά και λίγο delay από το flashback.
    1 πόντος
  19. Όπως λοιπόν υποσχέθηκα-ή μήπως επρόκειτο για απειλή?- ορίστε ένα ακόμα τεμάχιο από το live μας στο Mermaid Cafe. Lucy's Vivid Nightmare, και όπως ίσως προσέξετε στην περιγραφή, σύνθεση και των τριών, με άλλα λόγια πρόκειται για αυτοσχεδιασμό. Ζητούμενο ήταν να δημιουργηθεί κάτι που να έχει μια σαφή δομή, με θέμα που να επανέρχεται συχνά πυκνά-επίσης, είχα συνεχώς στο μυαλό μου πως παίζαμε για ένα γενικό κοινό, πιθανότατα όχι ιδιαίτερα εξοικειωμένο με τέτοια πράγματα, πράγμα που με βοήθησε να παίξω πολύ πιο εστιασμένα και μαζεμένα. Νομίζω... Lucy's Vivid Nightmare, λοιπόν. 5/8 σε B Locri
    1 πόντος
  20. Πες μου τώρα ως άνθρωπος που έχει σχεδόν τα τριπλά μου χρόνια, υπάρχει λόγος να τις βγάλουμε να τις μετρήσουμε; Η φάση εδώ είναι "μικροί-μεγάλοι στο ίδιο καφενείο", αν δεν είναι πείτε το να το μάθουμε.
    1 πόντος
  21. Mουσικοδιδάσκαλος είσαι, θα πρεπε να ξέρεις. Όλα είναι μουσική, ακόμη και αυτά που αποκαλείς ουρλιαχτά. Ρώτα με και ότι άλλο θες, χαίρομαι να βοηθάω. DiMeola και McLaughlin, ντροπή να τους βάζεις δίπλα σε αυτό. Μάλλον δεν έχεις ακούσει αρκετά τη μουσική τους. Δεν ξέρω με τι δεν "συμφωνείς", αλλά δεν μου προξενεί και το ενδιαφέρον να μάθω. Νομίζεις ότι όλοι οι άλλοι έχουμε παρωπίδες και ότι μόνο εσύ είσαι ανοιχτόμυαλος στις μουσικές επιρροές σου, κι αυτό είναι ενα λάθος που δεν έχω καμία διάθεση να σε βοηθήσω να το συνειδητοποιήσεις. Keep on. Μια χαρά ζούμε "στη σφαιρα"
    1 πόντος
  22. Πολώνουμε το πράγμα χωρίς να είναι έτσι. Δεν ειναι οι μεν και οι δε. Συζητάμε για την τάση των καινούργιων μουσικών για υπερκατανάλωση πληροφοριών σε κάθε παίξιμό τους. Δεν τους αδικώ, η νέα γενιά είναι πιο έξυπνη, πιο γρήγορη, πιο αδίστακτη. Φτάνουν (τεχνικά)στα επιτεύγματα των προηγούμενων πολύ πιο νωρίς και βαριούνται πολύ πιο γρήγορα. Ο διαρκής εμπλουτισμός του παιξίματος, σε ενοχλητικο βαθμό, τιθασεύει την ανία τους.
    1 πόντος
  23. μμμ ναι γιατί όχι. Μια χαρά μου κάνει για προσβολή. Καλά τώρα....μάλλον αστειεύεσαι.... Meola Mc Laughlin..... Τί σχέση έχουν με τα άμπαλα αυτά πλάσματα... Βρε συ Βαγγέλη, με το συμπάθειο δηλαδή.... μας βάζεις συνέχεια και συνέχεια ονόματα επι ονομάτων εκ των οποίων το 90% καλλιτέχνες του γιουτουβίου και δεν μας είπες (εκτός από μια φορά αν θυμάμαι σωστά) τι κάνεις εσύ με τη μουσική. Εγώ τουλάχιστον έχω εκτεθεί εδώ επανειλημμένα και έχω ακούσει τις κριτικές. Εγώ ειλικρινά μη γνωρίζοντας τι και πως παίζεις δεν μπορώ να καταλάβω από πού ξεκινάει η εκτί
    1 πόντος
  24. Ώρα για λίγο ΖΡΕΝΤ του διαβόλου
    1 πόντος
  25. Μου κανει εντυπωση με ποση ευκολια μηδενιζουν καποιοι το συνολο της τεχνης καποιου ειτε γιατι δεν τους αρεσει ειτε γιατι δεν το καταλάβαινουν.. Σρεντερας? Τι ειναι αυτο? προσβολη? Μπορεις να το κανεις κ εσυ ρε φιλε κ το μηδενιζεις? Μηπως οι Meola - McLaughlin της γενιας σας τι ηταν? Και εγω δεν συμφωνω με το παιξιμο του Κολλια και τις επιλογες του, αλλα δεν μπορω να μην σεβομαι αυτο που κανει γιατι πανω απο ολα...ΕΓΩ δεν μπορω να το κανω. Βγειτε λιγο απο την σφαιρα του εγω σας κ δειτε λιγο πιο ανοιχτα τα πραγματα . εισαι εκτος θεματος.
    1 πόντος
  26. Η μουσικη Μιχαλη μου ειτε ειναι κακη ειτε καλη{υποκειμενικο κριτηριο} αν πληρει τα κριτηρια που την κανει μουσικη { υφος , δομη , ρυθμο , συναισθημα.. για μενα παραμενει ...μουσικη. Αλλιως μιλαμε για αναρθρες κραυγες σε ενα αοριστο πλαισιο. Αυτο συζηταμε..Τι ειναι μουσικη..Οχι τι ειναι καλη μουσικη. Αλλα ακομα κ ο Sin Boy για μενα παραγει μουσικη. Το αν ειναι καλη η κακη ειναι στο αυτι του ακροατη κ παει κ αλλου η συζητηση. Αλλα μουσικη αμεροληπτα αν το δουμε....ειναι.
    1 πόντος
  27. Μπέρδεμα το πράμα και νομίζω βάζουμε όλοι υποκειμενικά κριτήρια. Πάντως ούτε και αυτό της κοπελιάς μου άρεσε. Δηλ. πέρασε και δεν ακούμπησε που λένε. Το έκλεισα στο 1ο λεπτό. Γιατί έκλεισα τα μάτια και άκουσα ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πράγμα που παίζουν όλοι οι σύγχρονοι παικταράδες και ηχητικά και φρασεολογικά. (και δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου αλλά τείνει να ομοιογενοποιηθεί και με τα σύγχρονα φωνητικά-ala Sia). Όλα ίδια. Τώρα, αν θες ένα παράδειγμα όσον αφορά το υποκειμενικό μου κριτήριο το δευτερόλεπτο μεταξύ 0:51 και 0:52 στο παρακάτω βίντεο μου αρκεί για να κατατάξω τον Rory πχ στο πάνθεον των
    1 πόντος
  28. να προσθέσω ότι εδώ το Maximum SPL Output αναφέρεται σε peak στάθμη... δηλαδή πόσα db σε στιγμιαίες κορυφές σήματος μπορεί να αντέξει το ηχείο... οπότε τα db ως μέση τιμή σε συνεχές πρόγραμμα θα είναι πολύ πιο χαμηλά (και "μεταβάλονται" και ανάλογα το συχνοτικό περιεχόμενο)... στην περίπτωσή μας αν συνυπολογίσουμε ότι το peak SPL στη μια περίπτωση υπολογίζεται σε φουλ εύρος συχνοτήτων 42.9 Hz - 19.5 kHz και στην άλλη μεταξύ 36 Hz - 98 Hz, μόνο ως ΄'ένδειξη" (δυστυχώς μάλλον και "παραπλανητική" συγκριτικά) μπορούμε να το θεωρήσουμε... για την συνδεσμολογία
    1 πόντος
  29. Very nice indeed. Πολύ ωραίες μελωδικές γραμμές και σόλο. Ρε φίλε τι εξοπλισμό κατέβασες στην Κρήτη?
    1 πόντος
  30. Ολα μουσικη ειναι. Με δομη - μελωδια - ρυθμο κ συναισθημα. Το τι σ αρεσει εσενα αλλαζει κ φυσικα το στυλ μουσικης.
    1 πόντος
  31. Ο alnico 2 classic ειναι θεωρητικα ο πιο low output. Σηκωνει αρκετο γκαζι, εχει σπουδαια καθαρα, καθαριζει πολυ καλα με το vol της κιθαρας και ειναι αρκετα πριματος. Τον εχω σε les paul και δεν θα ηθελα να εχω αλλον στην θεση του. Ο rocksong ειναι μεν alnico 2, αλλα πιο hot. Σηκωνει παραπανω γκαζι, βγαζει πιο κομπρεσαρισμενο ηχο. Σε σχεση με τον classic εχει λιγοτερη ευκρινεια και λιγοτερα πριμα. Σπλιταρει ωραια. Για ροκιες ειναι πολυ καλος και με single coil δενει αψογα (τον φοραω σε HS squier 51). Ο alnico 4 ειναι οπως ο alnico classic 2, με τη διαφορα οτι ειναι ακομα
    1 πόντος
  32. 1. Μουσικός - συνθέτης (π.χ. Πλιάτσικας) 2. Μουσικός - παρουσιαστής Youtuber 3. Μουσικός - εκτελεστής που έχει ενεβάσει demo στα Youtube / Facebook κ.α. 4. Μουσικός - performer στο Youtube Ολα διαφορετικά και νομίζω συζητάμε για το 3.
    1 πόντος
  33. Διαφωνω καθετα μαζι σας συναδερφοι αλλα σεβομαι την αντιληψη κ τα γουστα σας.
    1 πόντος
  34. Πριν λίγο καιρό μάθαμε για την καταστροφή στις αποθήκες της UMG όπου χιλιάδες masters της αμερικάνικης μουσικής βιομηχανίας από το 1950 μέχρι σήμερα απλώς....καταστράφηκαν. Εκείνο που δεν είχα συνειδητοποιήσει στην πραγματικότητα ήταν ότι αυτό συνέβη πριν 10 χρόνια και μαθεύτηκε μόλις πρόσφατα.... Η αλήθεια και μερικές σκέψεις στα παρακάτω βίντεο
    1 πόντος
  35. Πολϋ ωραϊο.Με πήγε πϊσω στο sixteen century greensleeves των Raimbow live αλλα και McLaughlin.Ολα αυτα και άλλα ωραία ακούω.Και είσαι και διακοπές. με φίλους....τι άλλο?Νά σαι καλά.
    1 πόντος
  36. Ο μουσικός των social media και ο παραδοσιακός μουσικός που ασχολείται με μπάντες, παιξίματα κτλ, είναι δύο εντελώς διαφορετικά επαγγέλματα. Το όλο social media πακέτο, είναι εξαιρετικά προσοδοφόρο, καινούργιο και δυναμικό, αλλά και εξαιρετικά απαιτητικό και ανταγωνιστικό. Είναι μια μίξη μουσικού, επιχειρηματία, διαφημιστή, "τηλεοπτικού αστέρα", παραγωγού, κτλ. Τα μεγάλα κανάλια στο YouTube, Instagram, twitch κτλ έχουν ολόκληρη ομάδα πίσω τους συνήθως με εξαψήφιους προϋπολογισμούς και έσοδα. Φυσικά υπάρχουν και σήμερα ποιοτικοί μουσικοί που ασχολούνται αποκλειστικά με παίξιμο, και
    1 πόντος
  37. Οι άνθρωποι είμαστε ατελείς και πεπερασμένοι οργανισμοί. Κατά κανόνα εστιάζουμε σε όσα είναι γύρω μας η πάνω μας. Δημιουργούμε μικρόκοσμους (διαφόρων μεγεθών και ποιοτήτων) οι οποίοι και αποτελούν τον ορίζοντα μας και συνήθως αδυνατούμε να κοιτάξουμε παραέξω μεγαλοποιώντας την σημασία όσων αντιλαμβανόμαστε. Η διαχείρηση της πληροφορίας στην εποχή μας είναι σχεδόν αδύνατη απο φυσιολογικούς ανθρώπους. Κάποιοι ελάχιστοι καταφέρνουν να διαρρήξουν τους ιστούς των μικρόκοσμων και γίνονται οι ήρωες που γνωρίζουμε, τα σύμβολα και οι μέντορες. Οι νέοι τριγύρω μεγαλώνουν σε πολύ δύσκολους καιρ
    1 πόντος
  38. Εγω πάντως θα επιμείνω στο ότι το πρόβλημα δεν είναι καινούργιο. Ανέκαθεν η πλειονότητα των Ελλήνων μουσικών δεν έπαιζε για το τραγούδι. Επίσης δύσκολα βρίσκεις κόσμο που εμβαθύνει στα "εύκολα" είδη. Το band coaching είναι το σημαντικότερο μάθημα που πρέπει να παρακολουθήσει ο μέσος ερασιτέχνης μουσικός. Διότι ο καθένας ακούει τον εαυτό του και όχι τι παίζουν οι γύρω του. Να προσθέσω όμως πως αν και το παικτικό-σολιστικό επίπεδο έχει ανέβει πολύ, η επιδειξιομανία δεν είναι νέο σπορ. Σόρι αν είμαι off topic ή ακούγεται επιφανειακή τοποθέτηση αλλά δεν είμαι σίγουρος πως φταί
    1 πόντος
  39. Για μενα ενα και μονο κομματι {εστω απο youtube} δεν ειναι αρκετο σαν ντεμο..για αυτο κ σου ειπα να πας να τον δεις σε πραγματικες συνθηκες.. Αν επρεπε να στειλω μεσω youtube..θα εστελνα 4-5 λινκς...σε διαφορετικα settings κ στυλ.. Προσπαθωντας ισως να δειξω ολο το ευρος μου σαν παικτης.
    1 πόντος
  40. το οτι μπορεις να κανεις οντισιον σε μια μπαντα στελνοντας μερικα λινκ απο τα παιξιματα σου θεωρω οτι ειναι εξαιρετικο κ γλιτωνει παρα πολυ χρονο κ κοπο σε ολους.{Εσυ μεσα σε μερικα λεπτα καταλαβες οτι αυτο το παιδι δεν ΣΟΥ κανει}. Απο εκει κ περα ενα ντεμο ειναι ενα ντεμο. Δουλεια του ειναι να δειξει τις ικανοτητες του παικτη , στο επακρο. Ειναι στο αυτι {η το ματι} του ακροατη να δει περα απο την επιδειξη ικανοτητων κ να καταλαβει αν αυτος ο ανθρωπος "παιζει στα κοκκινα " αν θες , η απλα στρεφει την προσοχη του ακροατη εκει που ειναι καλυτερος. Αλλα γενικα, ..θεωρ
    1 πόντος
  41. Ε ανεβάζετε σάλτανς και μπαντ πέννυ το οποίο είναι και λίγο αδικία ας πούμε γιατί αυτά είναι κάποια από τα κομμάτια που τερμάτισαν το ροκ γενικότερα. Είναι τόσο τεράστια κομμάτια από τόσο τεράστιους δημιουργούς/εκτελεστές που κανένας νέος δεν μπορεί να συναγωνιστεί (ακόμα). Ίσως κάποια από τα κομμάτια που βγαίνουν τώρα, να γίνουν classics σε 20 χρόνια ξέρω γω αλλά μέχρι τότε η σύγκριση είναι λίγο αστεία. Αλλά μια και μιλάμε για νέους που έχουν κάτι να πουν, ιδού και η δική μου πρόταση (το έχω ξαναβάλει) με σοβαρά εχέγγυα για να γίνει κλάσικ:
    0 πόντοι
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.