Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. gmoukou

    gmoukou

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1.410


  4. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      5.457


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 13/09/2019 σε όλα

  1. Πηγε τοσο νεος και κριμα. Μια κατηγορια μονος του,για τα γουστα μου παντα. Aπο καθε αποψη,κιθαρα,φωνη. Εκοβε κωλους. Παλεψε με την διπολικη διαταραχη αλλα τον εβαλε απο κατω τελικα. Ουσιες και αλλα τετοια σκατα. Δεν ξερω που παει ο ανθρωπος οταν πεθανει αλλα ελπιζω να βρηκε λιγη γαληνη και ηρεμια οπου και να ειναι. Τεραστιος.
    3 βαθμοί
  2. Κάποτε είχα την ευκαιρία να φτιάξω μουσικά θέματα για ένα θεατρικό θρίλερ, ερασιτεχνικού θιάσου με πολύ κέφι. Μάλιστα σε όλη την διάρκεια της παράστασης υπήρχε τεχνική βροχή για να γίνεται περισσότερο βαριά η ατμόσφαιρα.... Ο σκηνοθέτης έδωσε τόσο καλές οδηγίες που τα θέματα ήταν σαν να φτιάχτηκαν μόνα τους. Τότε κατάλαβα ότι ο σκηνοθέτης πρακτικά έχει το αποτέλεσμα συνολικά στο κεφάλι του και προσπαθεί να το περάσει στους συντελεστές. Στο θέμα της μουσικής όμως δεν μπορεί να σου πει ούτε ηχοχρώματα ούτε μελωδίες ούτε αρμονίες, μπορεί όμως να σου πει τι αίσθηση θέλει να βγάλει. Ωραία εμπειρία. Μιλώντας πριν λίγα χρόνια με τον Alexandre Desplat, τον ρώτησα: τι είναι πιο εύκολο; Να γράφεις ελεύθερα μουσική ή να επενδύεις μουσικά μία ταινία; Η απάντηση ήταν κάθετη: ΦΥΣΙΚΑ το δεύτερο, γιατί δεν ξεκινάς από το μηδέν. Όπως διάβασα παραπάνω, πρέπει να προχωρήσεις παράλληλα με τον σκηνοθέτη. Έτσι, η άσκηση ίσως είναι περισσότερο να βρεις τι θέλει ο σκηνοθέτης παρά τι ταιριάζει στην ταινία. Εκτιμώ ότι καταλαβαίνοντας την απαίτηση μετά η έμπνευση θα έρθει μόνη της. Α, και κάτι τελευταίο: να θυμάσαι πάντα τη σημασία του ηχητικού κενού και της σιωπής, ειδικά σε δραματικές ταινίες. Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία. Εύχομαι να ευχαριστηθείς την κάθε στιγμή του επόμενου καλλιτεχνικού σου βήματος! ΥΓ Για τι ύφους ταινία λέμε;
    3 βαθμοί
  3. @gkourmoul1 @John Tzinieris @Ledge @LK @WrTsXxx @npap @Αετός @fusiongtr σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις ιδέες και την εμψύχωση. Πραγματικά το εκτιμώ! @panorios ρε τι φανταστικό το Arcade της Output! Θαρρώ αναμενόμενο να ξεπετάγονται τέτοια εργαλεία με όλη τη ρετρίλα που παίζει το τελευταίο καιρό. Πάρα πολύ ενδιαφέρον! Ακόμα και απο εγκυκλοπαιδικής σκοπιάς αξίζει να το δεί κανείς!
    3 βαθμοί
  4. Elixir nanoweb τέλος. Ήχος και αντοχή στη σκουριά για τριπλάσιο χρόνο από οποιοδήποτε άλλο "coated" μοντέλο. Αυτή η δωρεάν πληροφορία έρχεται από άνθρωπο που σκουριάζει κοινές χορδές σε μία πρόβα.
    2 βαθμοί
  5. Σε ζηλεύω!Είναι κατι που το φαντασιώνομαι χρόνια.Εχω μόνο γράψει για παιδικό θέατρο παλιότερα.Καλή επιτυχία και κράτα μας ενήμερους!
    2 βαθμοί
  6. 2 βαθμοί
  7. Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του noiz.gr. Στο σημερινό επεισόδιο Ask The Guitar Coach μιλάω για ένα θέμα εξοπλισμού, το οποίο πιστέυω πως ταλεπωρεί πολλούς από εμάς. Πιο συγκεκριμένα η ερώτηση που μου στείλανε είναι η εξής... Αν έχετε κάποια απορία μην διστάσετε να την γράψετε από κάτω.
    1 βαθμός
  8. To ακουγα κι αυτο πριν λιγο.Στο τελος που επαιξε μια τζουρα Over the hills,μας εστειλε. Πως περνανε ετσι τα χρονια ρε γμτο? Την ευχη μου παλικαρι μου και να εισαι καλα.
    1 βαθμός
  9. Εγώ είμαι παλαιοχορδίτης κύριοι. Ειδικά στις τυλιχτές, τις καινούριες χορδές δεν τις αντέχω.
    1 βαθμός
  10. Αν παίζεις κυρίως με ΚΑΘΑΡΟ ήχο και θες twang στις τυλιχτες δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Αν παίζεις με βρώμικο μέχρι και 20-30 ώρες είναι ανεκτό... μετά κλαΦτα Χαράλαμπε...
    1 βαθμός
  11. Χαιρετώ τη κοινότητα. Πρόσφατα μου εμπιστεύτηκαν τη σύνθεση μουσικής για ταινία μεγάλου μήκους. Φυσικα είμαι σούπερ χαρούμενος και σούπερ χεΖμένος γιατί η μονη εμπειρία που έχω μέχρι στιγμής είναι η σύνθεση (κατά παραγγελία) για ταινία μικρού μήκους και δη animation (κοινως not even close) Ανοιγω λοιπόν αυτό το topic με σκοπό να μαζέψω από πιο έμπειρους συμβουλές γύρω από το θέμα. Συμβουλές και tips που ο καθενας θεωρεί χρήσιμα είναι ευπρόσδεκτα και σίγουρα δε θα πάνε χαμένα. Απο το πως να στήσεις το project, να δουλεύεις με timecode ή templates μέχρι το ποια κούπα για τον καφέ είναι πιο εργονομική. Ενα θέμα για το οποίο θέλω να προλάβω πριν βρεθώ προ των πυλών είναι το οικονομικό και τι θα χρειαστεί να κάνω προκειμενου να τσουλήσει όσο πιο ομαλά γίνεται και χωρίς παρατράγουδα. Σε αυτό δηλώνω μαυρα μεσάνυχτα. Τέλος, προς πιθανή τροφή για συζήτηση, να αναφέρω ότι αυτή τη στιγμή έχουν γίνει οι κινήσεις με ντέμο, με έχουν επιλέξει και δεν έχει βγει ακόμα κάποιο budget. Επίσης σκοπεύω να δουλέψω σε Cubase 10 Pro (ακούς @dimsonic ?)
    1 βαθμός
  12. @Jet72 σε ευχαριστώ για τα συγχαρίκια και τις ευχές! Πάνω στην αναφορά της θεατρικής σου εμπειρίας έχω να πω οτι μια απο τις πιο ωραίες και απολαυστικές καλλιτεχνικές εμπειρίες που είχα ήταν αυτή που πήρα μέρος σε εναλλακτική θεατρική παράσταση (στο υπόγειο του Bios για όσους γνωρίζουν το χώρο - αυτό τον πέτρινο, ψυχρό, υγρό τάφο). Η συνεργασία με τη σκηνοθέτη ήταν η πιο άψογη συνεργασία που είχα ποτέ αφενώς γιατί ζητούσε live performance (ηλεκτρική κιθάρα, extended techniques, live sampling κλπ) με πολλά στοιχεία αυτοσχεδιασμού ώστε να είμαι σε πλήρη ταύτηση με το αυτοσχεδιαστικό κομμάτι των ηθοποιών και αφετέρου γιατί μου έδωσε τεράστιο χώρο για να δημιουργήσω και να εκφράσω κάτι πηγαίο (φυσικά υπο το πρίσμα της αισθητικής της). Εδώ έρχεται και το περί καλών οδηγιών που ανέφερες. Είναι το Α και το Ω να ξέρει τι θέλει και τι θα ζητήσει απο σένα ο άλλος (και τούμπαλιν) Κοινώς, η επικοινωνία. Στο θέμα του ύφους της ταινίας. Αυτό που θέλει να κάνει ο σκηνοθέτης είναι λίγο περίεργο γιατί ακροβατεί μεταξύ ασπρόμαυρης κιν/κης ταινίας και ντοκυμαντέρ, με πλήρη απουσία ηθοποιών η οποία αντικαθίσταται απο πραγματικούς ανθρώπους των οποίων οι ιστορίες θα πάρουν εξίσου μέρος. Ο κεντρικός άξονας/θέμα της ταινίας είναι ένας τόπος του οποίου η ανάλυση, αν θες, θα αποτελέσει το δομικό υλικό του "σεναρίου". Και παρόλο που δεν είναι αμιγώς δραματική ταινία (θα υπάρχουν αρκετά δραματικά στοιχεία) η ανάγκη για ηχητικά κενά και σιωπές όπως σωστά έθεσες θα είναι πολύ σημαντική. @ggsaxman σε ευχαριστώ πολύ! Εύχομαι και στα δικά σου σύντομα! (υγ: να μας γράψεις κάποια στιγμή για την εμπειρία σου με το παιδικό θέατρο)
    1 βαθμός
  13. Δεν ειναι φοβερο να μπορει να παιζει καποιος ακομα ετσι στα 77 του? .. Μας δινει ελπιδες..
    1 βαθμός
  14. Αυτό! Αλλά δεν με χαλάει καθόλου.
    1 βαθμός
  15. Και ακουστηκε μια φωνη απο ψηλα "Αυτή για την οποία θα χαριζες την άσπρη tele σου ειναι η ξεχωριστη"
    1 βαθμός
  16. Ένας από τους αγαπημένους μου κιθαρίστες της "νέας γενιάς". Ο Tim Miller.
    1 βαθμός
  17. κρίμα ρε συ.... αν ειχες αλλη μια θα ελεγες το 50ways to leave your lover...
    1 βαθμός
  18. Για βίδες θα σου πουν οι μάστορες του Νoiz, ίσως χρειαστεί να κλείσεις τις τρύπες και να ανοίξεις νέες. Έχω άγνοια από ενεργούς μαγνήτες γιατί παλαιότερα οι περισσότεροι είχαν υψηλή έξοδο, θεωρώ ότι με τους ενισχυτές και τα πετάλια που υπάρχουν διαθέσιμα σήμερα είναι άχρηστη η τεράστια έξοδος στον μαγνήτη. Τα τελευταία χρόνια βλέπω ότι στην EMG έχουν μεγαλώσει σημαντικά τη γκάμα τους, αν επέλεγα κάποιους θα ήταν το 57/66 σετ. Μου αρέσει ο ήχος του Faulkner στα βίντεο για το EMGtv. Για τους Fishman είμαι πιο περίεργος μιας και έχουν τα εξτρά voicings και έχω διαβάσει θετικά σχόλια. Όμως λειτουργούν με μπαταρία λιθίου, το battery box που έβαλες δεν το χρειάζονται. Η πρόταση decal για το headstock είναι καθαρά αισθητική, αν σου αρέσει όπως είναι ακόμα καλύτερα μιας και δε θέλει εξτρά εργασία. Ένα καλό nut να βάλεις, και από καλό υλικό και κομμένο σωστά.
    1 βαθμός
  19. Φαντασου το κρεβατι του να ειχε χορδες αντι ταβλες. Δε θα εβρισκε χρονο να ασχοληθει με τις 49...
    1 βαθμός
  20. Οπως εγω με τους εκτυπωτες ενα πραμα. 20 εκτυπωτες εχω αλλαξει. Μελανι καμια.
    1 βαθμός
  21. Ευτυχώς δεν μου έχει τύχει ακόμα να σπάσει ή να παλιώσει χορδή. Ούτε καν στην πρώτη μου κιθάρα που έχω ακόμα, από το 80κάτι νομίζω. Έχω ένα φίλο που τις αλλάζει όμως. Αυτός βέβαια έχει πολλές κιθάρες, αλλά τις αλλάζει. Τις βγάζει από την μια κιθάρα, και τις βάζει στην άλλη.
    1 βαθμός
  22. ίσως αυτό σου δώσει κάποιες ιδέες !
    1 βαθμός
  23. Πολλά ενδιαφέροντα. κάπου στην αρχή ο δικός μας Βαγγέλης, και παρακάτω βέβαια.
    1 βαθμός
  24. αΦτος ο πιτσιρικάς έχει μπει μέσα στην καρδιά μου,ο ορισμός του "ταπεινού" καλλιτέχνη άρα και το ταπεινό rig του δεν με εξέπληξε..
    1 βαθμός
  25. namaste πάλι εδώ... μια και δεν βλέπω ενδιαφέρον και από άλλους (και στεναχωριέμαι τα μάλα ), συνεχίζω μόνος κι έρημος να ρίχνω "δεύτερες ματιές"... αυτή τη φορά σε ένα κομμάτι που ανέβασε πρόσφατα ο (πάντα καλή τη πίστει συνήθης ύποπτος για παρόμοια εγχειρήματα μου) Σπύρος (Jazzjoker)...
    1 βαθμός
  26. θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν στο Joe's Garage του Zappa...
    1 βαθμός
  27. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με μουσική για ταινίες αλλά από τα λίγα που ξέρω θα πρέπει να βρεις ένα κυρίως θέμα και εκεί πάνω να χτίσεις παραλλαγές ανάλογα τις σκηνές. από εκεί και πέρα η μουσική πάει ανάλογα τη ροή, τις εναλλαγές σκηνών (στο πόσο γρήγορα αλλάζει το καρέ δηλ) και το είδος της σκηνής αν είναι action, mellow,sad, intro, pass σε άλλη scene οπότε καλή έμπνευση με όλα αυτά!
    1 βαθμός
  28. Ανακάλυψε Πού υπερτερείς ως Τραγουδοποιός Μην κυνηγάς την Τάση, Γράψε Ό,τι σε Συγκινεί
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου