Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Costas Siachamis

    Costas Siachamis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      4.951


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      20.926


  4. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      6.265


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 12/10/2019 σε όλα

  1. ..θα μοιραστώ το βασικό κανάλι. ήταν και η πηγή έμπνευσης. Καλή ακρόαση. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας..και εύχομαι λύπες λίγες και χαρές πολλές σε όλους σας.
    7 βαθμοί
  2. Αν πας τέρμα κάτω στην σελίδα και αλλάξεις το region σε US θα τις δεις όλες. Η παραγωγή πάντως των classic vibe μεταφέρθηκε από Κίνα σε Ινδονησία. Η Fender Europe έχει άλλες δουλειές, το site θα κοιτάξει τώρα...https://www.theguardian.com/business/2019/oct/08/us-guitar-firm-fender-discounts-cma-uk-sale-price-deals
    3 βαθμοί
  3. Αν αυτό τηρείτο έστω και λίγο, το όλον ίντερνετ θα ήταν πιο ρεαλιστικό. Το κράξιμο σε ένα φόρουμ, ο ψόγος έστω, αντιστοιχεί σε δημόσια παρουσία. Είναι σαν να βγω στην πλατεία στις καφετέριες εκεί που πίνουν όλοι καφέ και να αρχίσω να φωνάζω, ή να αναγγέλλω - μη θεωρηθεί η φωνή άναρθρη: " Με έγδαρε ο καργιόλης, πώς τη πάτησα έτσι, πού είναι το κράτος!" Για κάποιον εσωστρεφή άνθρωπο η δημόσια αυτή έκθεση φαντάζει τρομακτική, ίσως να είναι πιο εύκολο σε ένα φόρουμ να πει κάτι τέτοιο, αλλά και πάλι νομίζω είναι δύσκολο. Για κάποιον εξωστρεφή άνθρωπο είναι πιο εύκολο να τα πει να ξεσκάσει οπουδήποτε. Μα και πάλι, και στις δύο περιπτώσεις, το πρόβλημα δε λύνεται. Το μόνο που επιτυγχάνεται είναι η εξωτερίκευση με σκοπό την αποδοχή ή την παρηγοριά. Δε στο λύνει το πρόβλημα αυτός που ακούει συγκαταβατικά, κουνάει το κεφάλι και λέει "τους αλήτες, ρε". Πιο σωστό είναι κατευθείαν να κατευθύνεται το παράπονο στο γαϊδούρι, και όχι στο σαμάρι. Σε πίκρανε ο καφετζής, ο πιεϊτζής (PA), ο μάshτορης, ο βενζινάς; ΠΕΣ ΤΟΥ ΤΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ. Αλλά συζήτα σαν άνθρωπος. Μην πας σαν καρδινάλιος και ξες ποιος είμαι εγώ γιατί θα πέσεις σε ζονγκ. Όλοι άνθρωποι είμαστε, και έχω καταλήξει ότι σε μια ξινή συναλλαγή το 99% είναι εσφαλμένη επικοινωνία. Δεν είναι συκοφαντική δυσφήμιση πάντως να πεις έφαγα στο x και με πήγε σερπαντίνα αν έχεις εξιτήριο στα χέρια σου από τροφική δηλητηρίαση. Δεν ενέχει συκοφαντία, αυτό εννοώ. Τώρα αν πεις ο τάδε με κλέβει στο ζύγι, και πάνε τα Μέτρα και Σταθμά και κοιτάξουν το ζύγι και δεν κλέβει το ζύγι, εεε εκεί την πάτησες και είσαι συκοφάντης και μπορεί ο τάδε να σε μηνύσει για συκοφαντική δυσφήμιση, άσχετα αν ποτέ δε μηνύει ο τάδε παρά σου λέει "Άει χάσου και μη σε ξαναδώ εδώ παλιοσαχλαμάρα". Εγώ προσωπικά δεν έχω όρεξη για προστριβές, κι άρα όταν δυσαρεστηθώ από κάποιον επαγγελματία ή κατάστημα, απλά πληρώνω τη δουλειά που έκαναν και δεν ξαναπατάω. Και δεν λέω μα μου απατεώνας μπήξε δείξε, λέω δεν κάνει για μένα, αλλού. Στους φίλους μου μπορεί να πω πήγα και έγινε αυτό. Αν είναι τόοοοοσο μεγάλο "ταλέντο" που θεωρώ ότι γλίτωσα από του χάρου τα δόντια μπορεί να τους πω "Παιδιά, ψιλομακριά κι αλλάργα." Αλλά να βγω και να κάνω PSA που λένε κι οι Αμερικάνοι, όχι. Είμαι παρτάκιας. Δική μου η ζωή, δικές μου οι εμπειρίες.
    3 βαθμοί
  4. Πανέμορφο, υπέροχο, με φανταστικές δυναμικές, και ... νομίζω χαρακτηριστικό σου, οι μεγάλες αξίες με sustain, αντί για παύσεις, για να εδραιωθεί ο χώρος, που είναι εμφανής σε όσα δικά σου έχω ακούσει. Με τι έγραψες Κώστα (εννοώ το πιάνο, ήταν vst ή όχι)? Μπράβο σου!
    2 βαθμοί
  5. Μα, πιάνετε διαρκώς ακραίες περιπτώσεις. Κι εσύ και ο Αλιμπαρούτης! Ξέρεις τι είπε ο Ξέρξης στον ηχολήπτη του, έτσι; . . . . -"Κόψε μου λίγο τους τριακόσιους..."
    1 βαθμός
  6. Με έχει καλύψει πλήρως ο Υameth και ο Ali Barout. Όλα τα υπόλοιπα είναι ερμηνείες ή αναγνώσεις κατά το δοκούν. Δεν έχει νόημα να επαναλαμβάνουμε μοτίβα Σήμερα μόλις, είχα πελάτη ο οποίος ήρθε με σπασμένο-σε δύο σημεία- headstock κλασικής και τηρουμένων των αναλογιών του έκανα μια προσφορά και μου ζητούσε το λόγο "γιατί τόσο ακριβά;" συνεχίζοντας, "μια απλή κόλληση δεν είναι;" μαντέψτε το ποσό (χωρίς ΦΠΑ) μαντέψτε τι θα γινόταν αν τον πετούσα έξω (επειδή ήρθε εκτός ωραρίου και με διέκοψε την ώρα που ένα drop fill σε χτύπημα κιθάρας πήγε στραβά και τα νεύρα μου δεν ήταν στην καλύτερη των καταστάσεων). Αντιστοίχως, έχω υπάρξει απίστευτα Μ#$$*κας με Μ κεφαλαίο, απέναντι σε επαγγελματίες, την εποχή που νόμιζα πως ήξερα ή νόμιζα πως όλοι θέλουν να μου φάνε τα λεφτά. Και ευτυχώς δεν υπήρχε το fb ή το google reviews. Αν αυτό το σενάριο δεν είναι κακή επικοινωνία εκατέρωθεν τότε ποιο είναι; Αν δεν είναι καλοπροαίρετος ο ένας, τότε δύσκολα τα πράγματα και για τους δυό, αλλά όχι ακατόρθωτα. Στο google έχω κριτική δύο αστέρων επειδή καθυστέρησα όργανο* (και καλώς έγινε η κριτική και δεν θα σβηστεί φυσικά), με σημείωση "καλή δουλειά, κακή διαχείριση ραντεβού". Ο ίδιος πελάτης, όταν βρέθηκε σε ανάγκη μετά από κανα μήνα, τον εξυπηρέτησα on-the-fly, εκτός ωραρίου και αμισθί. Η κριτική εξακολουθεί να είναι δύο αστεράκια... Ως επαγγελματίας, αν έχεις λίγη έστω αυτογνωσία και διάθεση για αυτοκριτική και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, μπορείς να δεις με θετικό μάτι, καλοπροαίρετες κριτικές, παρατηρήσεις, επισημάνσεις, μπορείς να αναγνωρίσεις λάθη σου και έτσι μπορείς να διορθώσεις οτιδήποτε στραβό αλλά και να μαθαίνεις. Αν είσαι ανένδοτος ή πετάς στο σύννεφο μιας αυτάρεσκης αυθεντίας, τότε δεν ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣ ούτε με τους πελάτες σου, ούτε με τον ίδιο σου τον εαυτό. Αργά ή γρήγορα θα μείνεις χωρίς δουλειά ή θα δουλεύεις μόνο με κόσμο που θα τρέφει την αυταρέσκειά σου, ο οποίος βέβαια δεν είναι ποτέ αρκετός. Γι' αυτό επιμένω στην επικοινωνία. Για κάποιους, ο τάδε είναι ο καλύτερος μάστορας, ενώ κάποιοι ούτε να πατήσουν. Κάποιους δεν τους αρέσει η φάτσα, άλλους δεν τους σηκώνουν το τηλέφωνο, άλλοι δεν έχουν καταλάβει τι πρέπει να κάνουν και άλλοι δεν μπορούν να εξηγήσουν τι θέλουν. Άλλοι πάλι έχουν δυο ή τρεις επαγγελματίες με τους οποίους συνεργάζονται άψογα. Ενώ άλλοι, πέτυχαν μια κακή στιγμή (ναι υπάρχουν κι αυτές και το να το αναγνωρίσει κάποιος είναι κι αυτό ζήτημα επικοινωνίας). *υπάρχει και το γνωστό ανέκδοτο: πόσοι οργανοποιοί χρειάζονται για να αλλάξουν μια λάμπα
    1 βαθμός
  7. Να προσέχουμε λίγο τι λέμε, έτσι? Είμαστε κι εμείς, οι κοπέλες του πεζοδρομίου εδώ, και ζηλεύουμε. 300 και χωρίς νταβά ... όλα στο σουτιέν μου θα έμπαιναν, και σε 5 χρόνια θα μπορούσα να κάνω μια φυσιολογική δουλειά, όπως όλες οι άλλες κοπέλες, δηλαδή να παντρευτώ.
    1 βαθμός
  8. Σόρι, αλλά θα απαντήσω σοβαρά, σβήνοντας τις ειρωνείες, αποδεικνύοντας ότι σε κάθε άλλο παρά γενικότητες αναφέρθηκα: Μπορεί να σου πει ότι ξέρει να κάνει μια δουλειά και να μην ξέρει - να σου πουλήσει φούμαρα ότι έχει Χ χρόνια μαγαζί στην Αυστραλία που έφτιαγνε κιθάρες και να είναι μούφα. Να διαδίδει ότι μαθήτευσε στον τάδε διάσημο λούθιερ, ο οποίος ούτε διάσημος είναι ούτε λούθιερ. Να πιάσει κορόϊδο έναν πελάτη πουλώντας του ότι το τάδε ξύλο είναι τίμιο κσύλο και κοστίζει ένα καράβι λεφτά, ενώ κόβει ξύλα με ειδική άδεια του δασαρχείου από τον Ταϋγετο. Του επισημαίνεις ότι το action το θέλεις πιο χαμηλά και σου απαντάει ότι δεν γίνεται γιατί α)β)γ)...ψ). Παίρνεις το όργανο και το πας σε άλλον τεχνικό και στο φτιάχνει όπως το θες, γεγονός που αποδεικνύει ότι εν τέλει γινόταν και απλά εκείνος βαριόταν να ασχοληθεί , διορθώνοντας αυτό που σου παρέδωσε in the first place επειδή δεν μπόρεσε / ήθελε να το κάνει όπως του το ζήτησες. Σοβαρά τώρα; Θα πρέπει να με ενδιαφέρει για ποιο λόγο μπορεί κάποιος να μη θέλει άλλους πελάτες και όχι ότι έχει ένα μαγαζί σε λειτουργία, που προσφέρει συγκεκριμένες υπηρεσίες; Και θα είναι "ζήτημα επικοινωνίας" αν καταλάβω ότι δεν θέλει να ασχοληθεί με το όργανο που του πήγα επειδή το θεωρεί "φτηνό" ή ξερω γω τι άλλο ή επειδή θέλει να δώσει προτεραιότητα σε άλλον πελάτη που θα του ακουμπησει περισσότερα, παραβλέποντας το γεγονός ότι μπορεί να είμαι πιστός πελάτης του 10 χρόνια; Θα είναι ζήτημα "προβληματικής επικοινωνίας", αν απαιτήσω να κάνει αυτό για το οποίο έχει άδεια να λειτουργεί το μαγαζί του αλλιώς να το κλείσει το ρημάδι; Αυτό είναι φυσικό όμως φίλε μου, και συμβαίνει σε όλους, και σε όλα τα επαγγέλματα (σχεδόν), από υπάλληλους σουπερμάρκετ μέχρι αεροσυνοδούς και από τραπεζικούς μέχρι δικηγόρους, γιατρούς και πρωθυπουργούς. Δεν είναι κάτι καινούριο. Εγώ θα ήθελα όμως να σε ρωτήσω τα εξής - με δεδομένο ότι "βλέπεις 300 τη μέρα": α) πόσοι είναι αυτοί που σου φτιάχνουν τη μέρα και πόσοι αυτοί που στη χαλάνε; b) Eκτός από το άσπρο και το μαύρο, στο ενδιάμεσο, δεν υπάρχουν και άλλοι, άνθρωποι , πελάτες φυσιολογικών διαθέσεων που να αξίζουν τις υπηρεσίες σου τις οποίες στο φινάλε δεν τους τις κάνεις δώρο αλλά στις πληρώνουν; Αυτούς δεν νομίζεις ότι πρέπει (οφείλεις) να τους αντιμετωπίζεις έντιμα και χωρίς απατεωνιές, λαμογιές και φυγοπονιές; Και κάτι τελευταίο: Αν βλέπεις 300 πελάτες τη μέρα (και δεν είσαι ο Ξέρξης αλλά ένας τεχνικός δικτύων/υπολογιστών) πότε προλαβαίνεις και μας γράφεις αυτά τα σεντόνια;~!
    1 βαθμός
  9. το έψαχνα χρόνια να το βρώ, και το είδα πριν 2 χρόνια σε άθλια ανάλυση.... Φυσικά δεν αλλάζει τίποτα....ήταν κορυφαίος. Θεωρώ πολύ σημαντικό ότι μια εβδομάδα αφ ότου έφυγε όλα τα media γράφουν ακόμα. Σε κανέναν δεν έχει γίνει αυτό. Ούτε πχ στον BBKing ούτε σε κανέναν. το έψαχνα χρόνια να το βρώ, και το είδα πριν 2 χρόνια σε άθλια ανάλυση.... Φυσικά δεν αλλάζει τίποτα....ήταν κορυφαίος. Θεωρώ πολύ σημαντικό ότι μια εβδομάδα αφ ότου έφυγε όλα τα media γράφουν ακόμα. Σε κανέναν δεν έχει γίνει αυτό. Ούτε πχ στον BBKing ούτε σε κανέναν. Να πω επίσης σημαντικό το 1972 όταν στην Ελλάδα δεν κινιούνταν τίποτα ο Πετρίδης έβγαλε δυο μονά history of Eric Clapton. Δεν ήταν τυχαίο που στον ένα όλη η δεύτερη πλευρά ήταν το Toad του Baker.
    1 βαθμός
  10. Ευχαριστώ άπαντες για την ανταπόκρισή σας Συγνώμη που καθυστερώ να απαντήσω, αλλά ήμουν απασχολημένος με τη δουλειά. Συνονόματε για το σενάριο 2 ευτυχώς η γυναίκα δε γκρινιάζει ούσα καλλιτέχνης η ίδια (έχει τελειώσει καλών τεχνών με κατεύθυνση χαρακτική). Το μια ζωή την έχουμε το σκέφτομαι κι εγώ έντονα. Τα τελευταία χρόνια, αλλά και πριν και μετά τις διακοπές μας πριν λίγο καιρό, έχουν γίνει πολλά και έχω αποφασίσει ότι θέλω να κάνω πράγματα που με κάνουν χαρούμενο. Ένα από αυτά είναι η μουσική Για τον Katana δες παρακάτω. Κάθισα λίγο τις προάλλες και σήμερα και πέρασα καινούργιες χορδές στις κιθάρες μου και ξανάνοιξα τον ενισχυτή. Σκεφτόμουν να την έδινα την PRS, αλλά τελικά μου αρέσει πολύ και παικτικά και στον ήχο (τα σπάνε οι EMG 81/85 που έχει μαμά). H Edwards Explorer είναι ένα τσικ λιγότερο aggresive (τις έχω βάλει EMG 57/66) και λιιιίγο πιο bright, αλλά και πιο ευέλικτη να βγάλει κι άλλους ήχους πιο ροκ με χαμηλωμένο volume ή στο overdrive/crunch κανάλι. Έχω και μια Ibanez RG550LTD (μοντέλο 98 ή 99) και βλέπω πως τους θέλει τους Di Marzio μάλλον. Οι μαμά μαγνήτες της είναι μέτριοι. Ο ενισχυτής τώρα. Τον είχα πάρει refurbished από την Bugera στο ebay, μισή τιμή απ' όσο έκανε καινούργιος. Μόλις τον είδα τρελάθηκα και τον πήρα χωρίς δεύτερη σκέψη (μέχρι τότε είχα τον 333XL combo που τον είχα αγοράσει μαζί με την PRS). Τον γούσταρα από παλιά, αλλά δεν έβγαινα για κεφάλη και καμπίνα μαζί τότε. Πολύ καλός γι' αυτό που είναι και για τα ροκ/μέταλ, ψιλοκαλό το καθαρό του, ΑΛΛΑ το varipower δεν κάνει και πολλά (έτσι αναγκάστηκα να πάρω το attenuator της Rivera που έχει και cab sim) και φυσικά είναι θηρίο/πάνβαρυς (νταξ δεν παίζω με άλλους σε μαγαζιά, κτλ, και πάλι όμως). Λίγο καιρό μετά την αγορά του Trirec η Boss έβγαλε τον Katana και χτυπιόμουν Τεσπά, επειδή πολυλογώ λέω να τον δώσω να πάρω τον Katana που κάνει τα πάντα και συμφέρει. Μαζί με το footswitch του ή κάνα φθηνό midi controller (βλέπω ότι πολλοί παίζουν με το Behringer FCB1010) είναι ότι πρέπει! Τo Rivera είναι όντως καλό κομμάτι, οπότε λέω να το κρατήσω όπως και να χει. Ποια νεαρή ηλικία;;!; Όχι ότι με πήραν τα χρόνια βέβαια, σαρανταρίζω όμως τον επόμενο μήνα κι ακόμα μυαλό δεν έχω βάλει με τις κιθάρες, τους high gain ενισχυτές και τα heavy mental καφριλίκια Τεσπά, θα δω τι θα κάνω. Μπορεί και τίποτα τελικά. Πρέπει να πάω όμως στο μαγαζί αύριο, γιατί τους είχα δώσει και ένα μικρό ποσό για να μου φέρουν τη Solar από το άλλο τους κατάστημα. Ότι και ν' αποφασίσω στο τέλος, νιώθω ωραία που κατέβασα τις κιθάρες μου από τον τοίχο και ξανασχολήθηκα μετά από καιρό Σας ευχαριστώ όλους
    1 βαθμός
  11. πολλές φορές αυτοσαρκάζομαι ή έστω κριτικάρω τον εαυτό μου, όταν θεωρώ ότι κάτι δεν είναι συνθετικά ισχυρό ώστε να κάτσει μόνο του, αλλά πρέπει να αναδειχτεί μέσα από το multiplexing διαφόρων μικροθεμάτων κλπ.... τεσπά....θα το δείτε (ξανά) σε λίγες μέρες...
    1 βαθμός
  12. Γαλήνη ε;...Έχεις VST plug-in της Singer;
    1 βαθμός
  13. ησύχασαν τ αυτάκια μου απ την ραπτομηχανή που κάνω editing τον καιρό αυτό....
    1 βαθμός
  14. Είναι εύκολη λύση το να βλέπεις εχθρούς γύρω σου. Σε βγάζει κι απο την σκέψη. Ενα τεράστιο ποσοστό παρεξηγήσεων οφείλεται στην κακή συνεννόηση. Υπάρχουν κακοί επαγγελματίες αλλά και κακοί καταναλωτές. Το ένα χωρίς το άλλο δεν θα υπήρχε. Το θέμα είναι πως δεν μπορείς να εξαλείψεις τους μισούς με καταγγελίες ανώνυμες που μπορεί να θεωρηθούν και στημένες φυσικά. Προσωπικά κάνω κριτική στα Google maps πολύ προσεκτικά και σε λίγες περιπτώσεις. Και κυρίως επώνυμα. Ετσι έχει την ευκαιρία ο περι ου ο λόγος να απαντήσει αν τον ενδιαφέρει και να δικαιολογήσει ή να ζητήσει συγγνώμη για την αστοχία. Συνήθως αυτοί που ασχολούνται είναι καλοπροαίρετοι και απαντούν ευγενικά. Και αυτό κερδίζει περισσότερους απο όσους χάνει. Το ίδιο βέβαια πρέπει να ισχύει και για τον καταναλωτή.
    1 βαθμός
  15. Το δοκιμασα στον amstrad 128k. Δεν μου αρεσει σε πρασινο η tele!
    1 βαθμός
  16. +1... Το κορίτσι να κλαίει πάνω απ'το νεκρό αγόρι, μέχρι το 1:30 και μετά από αυτό να σηκώνετε αργά και να απομακρύνετε ρίχνοντας μια τελευταία ματιά πίσω.... Δεν ξέρω γιατί (ξέρω δηλαδή, έχω δει πολυυυυύ Χόλυγουντ...), αλλά το πολύ καλό κομμάτι σου μου "βγάζει" ένα non happy end ταινίας....φυσικά όχι γλυκανάλατης αισθηματικής! Εμπνευσμένο, αν και κάτι μου θυμίζει....
    1 βαθμός
  17. Θα μείνει έτσι. Δεν θα το πειράξω. Χτες καθόμουν και το άκουγα μπροστά στην οθόνη και ήταν ήδη ώριμο,γεμάτο. Δεν άφηνε χώρο για κάποιο άλλο όργανο. Ήταν και η ψυχολογία τέτοια.. Κάθαρση ήταν και για μένα Σπύρο.
    1 βαθμός
  18. Τι εγραψες ρε φιλε? Θεραπευτηκαν τα αυτια μου (ειχα μια δυσκολη -μουσικα- μερα). .
    1 βαθμός
  19. 1 βαθμός
  20. Nομιζω το βασικο καναλι φτανει. Δεν χρειαζεται τιποτα αλλο. Γ@μαει μονο του.
    1 βαθμός
  21. Συχνά κρατάω αξίες..ειδικά όταν είμαι πολύ στενοχωρημένος..παίρνω ανάσες έτσι, και γράφω. Το πιάνο είναι sampletank. VST plug-in. Σε ευχαριστώ.
    1 βαθμός
  22. dir/fender_telecaster/cd squier/classic_vibe/new Μπορεί και να κάνω λάθος, δεν θυμάμαι, πάω να ανοίξω τον Commodore 64.
    1 βαθμός
  23. Οταν χάνω έναν πελάτη για ένα πλαστικό knob,δεν είμαι επαγγελματίας
    1 βαθμός
  24. Φρέσκος στην πόλη που ήρθα να ζήσω στο εξωτερικό, ρώτησα τον μπασίστα μας, χρόνια μουσικό, δικτυωμένο, με μπάντες κλπ, που παίζει κόντρα μπάσο, ηλεκτρικό, φλάουτα και πιάνα κλπ, τον εκτιμώ και σαν μουσικό και σαν άνθρωπο, να μου συστήσει guitar tech να πάω μια μεταχειρισμένη κιθάρα που πήρα (και την οποία γουστάρω πολύ) για σετάρισμα, τσεκ στα ηλεκτρικά κλπ (η κιθάρα δεν είναι επώνυμη, αλλά Κορεάτικη, λες πολ μαόνι, μάρκας Spear). Αυτός που μου σύστησε και πήγα, εκτός του ότι με σνόμπαρε για το όργανο, μου το επέστρεψε σεταρισμένο μια χαρά (είναι set neck) με σπασμένο/ραγισμένο το ένα πλαστικό knob. Όταν παραπονέθηκα, μου είπε "ας έπαιρνες σκληρή θήκη, ξέρεις πόσες κιθάρες στοιβάζονται εδώ μεσα κάθε μέρα?" Όσο κι αν βρίσκω ότι έκανε σωστή δουλειά (που σιγά τη δουλειά δηλ. για κάποιον που ξέρει), δεν ξαναπήγα έκτοτε. Και είναι η πρώτη φορά που "γκρινιάζω" γι' αυτό, ούτε στον φίλο μου δεν το είπα. Γνώμες;
    1 βαθμός
  25. Η διαφήμιση που λες, όπως πχ η αναφορά μεσα σε ένα ποστ ή μια εκπομπή, "απαγορεύεται" στα παραδοσιακά ΜΜΕ γιατί έτσι έχουν διαφυγόντα κέρδη. Δηλαδή ο διαφημιζόμενος δεν πληρώνει για να διαφημιστεί στο μέσο. Το μέσο ως γνωστόν αυτό πουλάει για να ζήσει. Διαφημιστικό χώρο ή χρόνο. Δεν απαγορεύεται η διαφήμιση απο τον νόμο. Εγώ εδώ όμως θέλω να υπάρχει μια ισορροπία και να μην χάνεται το νόημα για να μην τυχόν διαφημίσουμε κάποιον. Να μπορούμε να πούμε, αν το φέρει η κουβέντα (και όχι επι τούτου) έβαλα D' Addario χορδές (και όχι κάποιες) και είδα το φως μου! Να συστήσουμε κάποιο ωδείο ή οργανοποιό στην περιοχή, που ξέρουμε ότι κάνει καλή δουλειά. Και βέβαια την άποψη μας λέμε εδω μέσα. Με τακτ. Τίποτα δεν είναι θέσφατο και πρέπει να μην λαμβάνεται ως τέτοιο.
    1 βαθμός
  26. Όπως λένε και οι Κανονισμοί, το μεμπτό είναι "να αυτοδιαφημίζεται κάποιος". Σκοπός μιας σελίδας σαν το Noiz είναι να βοηθάει. Οταν κάποιος έχει θετικές εμπειρίες απο ένα επαγγελματία ή κατάστημα (και δεν είναι ο πρώτος που δοκίμασε), γιατί να μην το πει σε κάποιον που ρωτάει; Τα καλά πρέπει να λέγονται. Βέβαια στο παρελθόν αυτό παρερμηνεύτηκε και στα καλά καθούμενα γέμισε το φόρουμ με ικανοποιημένους πελάτες ΕΝΟΣ επαγγελματία που προφανώς έκανε μάρκετινγκ με αυτό τον τρόπο. Άνοιγαν θέματα για να μας μεταφέρουν τον ενθουσιασμό τους... Έχει υπάρξει και το αντίθετο βέβαια. Άτομο που μπαίνει για να δυσφημίσει επώνυμο επαγγελματία, ανώνυμα γιατί δεν έγινε η δουλειά όπως νόμιζε. Και είναι πολλές οι φορές που απο άγνοια κάποιος νομίζει πως τον κορόιδεψαν. Χωρίς να το συζητήσει με τον επαγγελματία. Έχει φανεί εξόφθαλμα μέσα στην συζήτηση αυτό. Ναι γράψε την εμπειρία σου χωρίς να αναφέρεις ή προσδιορίζεις πρόσωπα. Αν προκύψει πως εχεις δίκιο μπορεί να ζητηθεί και απο τον επαγγελματία η άποψη του. Και τα δύο παραπάνω είναι κατακριτέα γιατί παραπλανούν. Το να πεις όμως πως εγω πηγαίνω τις κιθάρες μου στον Χ, χρόνια τώρα και είμαι πολύ ικανοποιημένος αλλά στις τιμές τσούζει, δεν είναι κακό για κανένα. Είναι δείγμα συνειδητοποιημένου καταναλωτή που ξέρει τι θέλει, το απαιτεί και το πληρώνει. Και παράλληλα είναι μια ενημέρωση προς τους ενδιαφερόμενους. Δεν είναι διαφήμιση.
    1 βαθμός
  27. το βίντεο αυτό ήταν περιζήτητο και πολύ δύσκολο να βρεθεί στο νετ. Νομίζω το είχα βαλεί παλιότερα. Αξίζει όσο τίποτα. Τώρα το βρίσκεις εύκολα αυτές τις μέρες, αλλά...ποιός ξέρει. ΔΕΙΤΕ ΤΟ
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου