Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      46.963


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      9.351


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 18/10/2019 σε όλα

  1. Νά'μαστε πάλι... με λίγα λόγια: το μουσικό αυτό πόνημα πίσω από την 10ετία του 70 το παίζαμε με τους A priori σε κάθε συναυλία. 'Ηταν (και είναι) τεράστιο σε διάρκεια, και ζωντανά ξεπερνούσε την μισή ώρα. Το είχα ξαναπαρουσιάσει πριν 2 χρόνια ή κάτι τέτοιο. Το κομμάτι είναι μια διχασμένη προσωπικότητα και ουσιασιστικά αποτελείται από 2 μέρη, ένα αργό σχεδόν swing που επιταχύνει σε latin ύφος, σχεδόν bossa nova... για να συνεχίσει εντελώς απότομα και χωρίς προφανή λόγο σε ένα jazzrock fusion μέρος όπου υπήρχε χώρος για αυτοσχεδιασμό για όλα τα μέλη του γκρουπ. Συνεπώς όσοι θέλουν να πάνε στα πιό ενδιαφέροντα (?) πράγματα πρέπει να τρέξουν από το 8:00 και μετά. Τους τελευταίους μήνες αναθεώρησα λίγο την ενορχήστρωσή του, προσθέτοντας ορισμένα πραγματάκια και σφίγγοντας κάποιες χαλαρές στιγμές. Επίσης έκοψα περίπου 2 λεπτά από το τεράστιο σόλο κιθάρας. Το ανεβάζω γιατί νομίζω ότι έφτασε σε ένα ικανοποιητικό σημείο και επειδή έχω να κάνω και άλλες δουλειές, και όταν υπάρχει κομμάτι στον πάγκο εργασίας όλα τα άλλα γύρω αφήνονται στην άκρη και πλέον μαζεύτηκαν πολλές υποχρεώσεις. Για άλλη μια φορά προειδοποίηση....σχεδόν 18 λεπτά.... Αν θέλετε αφήστε από κάτω τα αρνητικά και θετικά σχόλιά σας. Kalo kouragio...
    4 βαθμοί
  2. μη πας, Staytrem & dry bread.... Αλλωστε και ο ΘΕΟΣ staytrem χρησιμοποιει
    3 βαθμοί
  3. Χριστέ μου! Του γύρισαν ανάποδα όλη την κιθάρα!!!
    3 βαθμοί
  4. Διάφορα δωρεάν vst και vsti καλούδια. https://www.samplescience.ca/2019/10/oberom.html https://www.samplescience.ca/2019/09/sq8rom.html Αυτό είναι για Kontakt https://www.samplescience.ca/2019/02/the-total-composure-orchestra.html
    2 βαθμοί
  5. Και εγω περιμενω να φορτισω το κινητο, για να με βγαλει η μπαταρια ολο το κομματι...
    2 βαθμοί
  6. Στην αρχή .... τρόμαξα από αυτά που είδα. Μετά σκέφτηκα, ότι ο Joe Pass μετενσαρκώθηκε, και είδα κι άλλα. Κακώς τα είδα. Γιατί ο Antoine Boyer, έχει την ίδια απίστευτη, δολοφονική διάθεση, παίζοντας Jazz, κλασσική, και gypsy swing, και έμεινα κόκκαλο. Χάζεψα ρε παιδιά. Τι θαύμα είναι αυτό! Γεννημένος το 1996, εδώ σε live με τους Rosenbergs που ανέβηκε το 2011, δηλαδή ήταν το πολύ ... 15 χρονών!!!!!!!!!!! Φαίνεται πώς "ντρέπεται" γιατί κοιτάζει μόνιμα την κιθάρα του! Εδώ σε ένα live του στα 14! Κόβει κwλους στην κυριολεξία! Το 2012, κυκλοφόρησε το cd του Sita, ήταν 16 χρονών! Ένα teaser είναι το από κάτω.
    1 βαθμός
  7. Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια, φίλε satanas ευχαριστώ για την ερώτησή σου, για τα καλά σου λόγια και συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησής μου. Το κόστος ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της κατασκευής (δουλειά-περιφερειακά-όλα) ήταν λίγο λιγότερο από 300 ευρώ τελική τιμή, τιμή που ανέφερα και στην απάντηση που έδωσα στον fusiongrt (…oπότε φάνηκε από την ΑΡΧΗ ότι το ΚΟΣΤΟΣ επισκευής της θα ήταν λίγο μεγαλύτερο από το να την ξαναπαίρναμε την ίδια, και στο ίδιο μήνυμα ανέφερα ότι …αν μια τέτοια κιθάρα χαμηλού κόστους 200-250 δολάρια μεταχειρισμένη)… Μάλλον έτσι πως το έγραψα δεν έγινε κατανοητό για κάποιους και συγνώμη για αυτό. Το κόστος σίγουρα είναι το πρώτο πράμα που πρέπει να συζητιέται για να δούμε που θα καταλήξει το όλο εγχείρημα, βέβαια δεν συνηθίζεται να το γράφουμε στα forums, αλλά καλός ή κακός πρέπει να λέγεται σε κάθε ενδιαφερόμενο. Τα χρήματα που ανέφερες τα θεωρώ υπερβολικά πολλά και δεν νομίζω κάποιος να δεχτεί να επισκευαστεί ένα όργανο δίνοντας τόσα χρήματα, είναι παράλογο θεωρώ. Εμείς εδώ, ποτέ δεν έχουμε επισκευάσει όργανο με τόσο υψηλό κόστος! Η λογική μας είναι να προσπαθήσουμε να πετύχουμε μια ΤΙΜΗ συμφέρουσα που να είμαστε ευχαριστημένοι και οι δύο. Γι’ αυτό σε κάθε κατασκευή/επισκευή προηγείται συζήτηση ώστε να παρθούν σωστές αποφάσεις και να γίνει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Έτσι βγαίνουν όλοι κερδισμένοι…
    1 βαθμός
  8. Μα άλλαξα και μαγνήτες αφού Πλάκα πλάκα οι stock ήταν όντως βρώμικοι, καθάρισε ο ήχος (δυστυχώς μόνο αυτός)
    1 βαθμός
  9. κοντέψαμε.... βασικά πήγα στο workshop, αλλά ψιλοάργησε να έρθει, οπότε αρκεστήκαμε όλοι να χαζεύουμε σα χαζοί... ήμουν τόσο γκαζωμένος που αν έλεγε τίποτα "ποιός θέλει να..." θα σήκωνα χέρι...βασικά όλες τις ερωτήσεις εγώ τις έκανα... ασε...πονεμένη ιστορία. τουλάχιστον τον είδα και τον ...έπιασα.... (έκανα δυό μήνες να πλύνω χέρι)
    1 βαθμός
  10. βασικά στα 13 μου οι Rosenberg δεν είχαν πάει ακόμα ούτε στον παιδικό.... οπότε υπήρχε ένα θεματάκι...
    1 βαθμός
  11. πάντα ήθελα να παίξω με τους Ροζενμπεργκ.... ποτέ δε με κάλεσαν....
    1 βαθμός
  12. Αυτό ήθελα να αναφέρω κι εγώ,φοβερή ανεξαρτησία και ελαστικότητα.
    1 βαθμός
  13. 1 βαθμός
  14. Δε λέει και πολλά, είναι γεννημένος μετά το 1955 Πέρα από την πλάκα, ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΣ παίκτης.
    1 βαθμός
  15. Ξύδι. Λευκό κατά προτίμηση αλλά αν δεν έχεις δοκίμασε με κανονικό. Βρέξε ένα χαρτί και κάνε μερικές εφαρμογές αφού έχει καθαριστεί καλά από μάκα και αποθέσεις στα τάστα. Ίσως να χρειαστεί να το ξανακάνεις για μέρες.
    1 βαθμός
  16. Not my cup of tea αλλα πολυ καλο για το ειδος του και εχεις βελτιωθει και "παραγωγικα" πολυ.
    1 βαθμός
  17. Κάνεις λάθος Kαι με ενα μια χαρα δουλεια γινεται αν ξερεις που....να το ...βαλεις Η front & back (με reverse phasing) ηχοληψια μιας ανοιχτης καμπινας (η ενος combo amp) ειναι απλά ακόμα μια ΤΕΧΝΙΚΗ που μπορει καποιος να εξερευνησει (προσωπικα μετα απο χρονια πειραματισμων προτιμω ΕΝΑ και καλο μικροφωνο τα πολλα μικροφωνα φερνουν και πολλά ..προβληματα...σε ΟΛΑ τα οργανα οχι μονο στις κιθαρες..)
    1 βαθμός
  18. και εγώ πρώτης γενιάς έχω, αλλά ό,τι πρόβλημα υπήρξε λύθηκε. Αλλα θέματα που επηρεάζουν την φόκους είναι το usb (ίσως θα δουλέψει καλύτερα σε 2.0 και όχι 3.0).
    1 βαθμός
  19. Δεν θα είναι. Ναι, το μικρόφωνο δε καταλαβαίνει διαστάσεις, μπορείς να βγάλεις τεράστιο ήχο σε ηχογράφηση από μικρή καμπίνα - μικρό ενισχυτή. Εκεί που θ' αλλάξει ο ήχος θα είναι στο δωμάτιο, το πως τον νιώθεις και τον ακούς. Είναι θέμα χώρου? Από τη στιγμή που την έχεις και σου αρέσει εγώ δεν θα την άλλαζα εκτός και δε χωρούσε πια. Έχω 4x12 γι' αυτό το λέω, δεν την αλλάζω με τίποτα γιατί σε θέμα όγκου δε συγκρίνεται. Αν παίζεις με high gain τον χρειάζεσαι τον όγκο. Από την εμπειρία μου με καμπίνες 1 ή 2 μεγαφώνων τις προτιμώ μεγάλες, να μην είναι δηλαδή οι διαστάσεις της ακριβώς όσο χρειάζονται τα μεγάφωνα να χωρέσουν. Είχα αυτές τις δύο, τυχαία βγήκαν με τις ίδιες διαστάσεις. Η 1x12 ακούγεται πιο μεγάλη με παρουσία και χώρο, η 2x12 πιο μικρή σαν να μην "ανέπνεε" ο ήχος. Αν πας σε 1x12 προτείνω μεγάλων διαστάσεων, όχι τύπου Bogner cube. Προσωπικά δε θα έδινα την 4x12 πριν αγοράσω νέα καμπίνα και περάσω κάποιο χρόνο μαζί της, μάλλον θα απογοητευτείς πως ακούγεται αν και όπως είπα η ηχογράφηση είναι άλλο θέμα. Προσωπικά αν ήθελα να αντικαταστήσω τη 4x12 θα πήγαινα σε vertical 2x12.
    1 βαθμός
  20. συνθετικά κατα το ήμισυ. Την πρόσφατη βερσιόν μόνος... όπως πάντα. Τα τύμπανα σε μερικά σημεία είναι νότα νότα... όντως. Και δυστυχώς τα time signatures δεν βοηθάνε. Πχ σε κάτι σημεία απο 4/4 πάει σε 11/8 και μετά 33/16 και δυστυχώς το ez drummer δεν τα πάει καλά μετα μονά. Τα υπολοιπα τύμπανα κρουστά είναι ez drummer ή άλλες λούπες, αλλά κυρίως επιλογή και splicing-editing και ταίριασμα midi clips ανάλογα με τις ανάγκες.... Βέβαια δεν υπάρχει ένα drum track αλλά νομίζω 11 μαζί με όλα τα percusion. Πλατειάζει στο σόλο τουλάχιστον, που ως συνήθως γράφτηκε σχεδόν σαν οδηγός για να μπεί κάααποτε άλλο, αλλά δυστυχώς όταν το ακούσεις κάτι χιλιάδες φορές δεν το πειράζεις μετά. Μετα βίας βρήκα 2 λεπτά να κόψω. Live στνήθως παίζονταν δυό σόλο κιθάρας, πλήκτρων, σαξοφώνου, κρουστών και μπάσου. Στο συγκεκριμένο είχα ένα σόλο μπάσου που το άλλαξα με κάτι σαν τρομπέτα. Ευχαριστώ για τα καλά λογάκια. Κανονικά ήθελε δυό τρία πραγματάκια ακόμα, αλλά είπαμε μαζεύτηκαν και άλλες υποχρεώσεις. θυμάσαι που σου έλεγα για ραπτομηχανές vs απλές και καθαρές συνθέσεις..... θενκς
    1 βαθμός
  21. Και να που περάστηκαν και οι χορδές! λείπει το τρας ροντ καβερ! Σύντομα βίντεο με το αποτέλεσμα!
    1 βαθμός
  22. είναι πράγματι πολύ ενδιαφέρον
    1 βαθμός
  23. Δεν κουράζει Έχει τις δυναμικές του στιγμές. Έχει ενορχήστρωση. Έχει..έχει..έχει.. Συγχαρητήρια! Άκρως ενδιαφέρον άκουσμα.
    1 βαθμός
  24. Φοβερό, δε με κούρασε καθόλου, με έβαλε και σε συνθετικές σκέψεις. Ίσως φταίει ότι άρχισα να ακούω πρόσφατα τέτοια είδη βέβαια. Πολύ καλός, βάλε και τα 2 λεπτά solo, κανέναν δε θα πειράξει.
    1 βαθμός
  25. Φανταστικο...επος. Χορταστικο και δεν το βαριεσαι, παρολη τη μεγαλη διαρκεια. Μεχρι το 8ο λεπτο μου μου ανοιξε τη ορεξη. Στο 8ο λεπτο με "κουρασε" λιγο, αλλα μετα το 10ο πηρε μπροστα παλι και με κρατησε μεχρι το τελος. Ειδικα μετα 15ο χορτασα ηχους και ρυθμομ Ωραιες κιθαρες και πληκτρα. Ειναι πραγματι κομματι για λαϊβ. Μπραβο. Πολλη δουλεια εριξες και εκανε τη διαφορα.
    1 βαθμός
  26. Είσαι πολύ μερακλής Φώταρε, τι να λέμε τώρα!
    1 βαθμός
  27. Αυτό το έγραψες μόνος σου? Κάθησες και προγραμμάτισες όλα αυτά τα τύμπανα? Τι λες τώρα! Το κομμάτι είναι προφανώς φτιαγμένο για να παίζεται live. Κατά μια έννοια θεωρώ ότι πλατειάζει, σε κάποια από τα μέρη του, αλλά σε live θα ήταν "μανούλα". Πολύ ωραίες οι αλλαγές, πολύ ωραίες οι μπασογραμμές, και επίσης η αντίληψη των αυτοσχεδιασμών των οργάνων, καθώς και το "μπλέξιμο" μεταξύ τους. Αλλά ρε φίλε, πολύ δουλειά για να το στήσεις όλο αυτό. Και η παραγωγή μου άρεσε πολύ. Υποκλίνομαι. Υπερπαραγωγή.
    1 βαθμός
  28. Ωχ ωχ ωχ....! Θα το ακούσω αύριο αφού περάσω πρώτα απ'το σουπερμάρκετ για προμήθειες (κονσέρβες, στερεά τροφή, καμιά δεκαριά εξάδες νερά και μερικές μποτίλιες Jameson....) Μας περιμένει "δύσκολος" χειμώνας!
    1 βαθμός
  29. 0.75 χιλιοστα στο πρωτο ταστο ειναι ενα μεσο, νορμαλ υψος. Οπως και το 2mm στο 12 ρυθμιζονται αναλογως τα γουστα και το παιξιμο (αλλα μπορει να χρειαστει δουλεια στο nut). Tο buzz σιταρ με ανοιχτη χορδη ειναι προβλημα. Μπορει να ειναι λογω nut η λογω back bow, δηλαδη το μανικι να εχει παρει προς τα πισω, το οποιο διορθωνεις χαλαρωνοντας τη βεργα (αν ειναι ηδη τερμα χαλαρη εχεις προβλημα). Επισης μπορει να ειναι απο το βαγονακι της σελας στη γεφυρα (πολυ συνηθισμενο, εφτιαξα δυο ηλεκτρικες μου τελευταια που το ειχαν παθει αυτο με τα χρονια παιξιματος), αλλα σε αυτη την περιπτωση θα ακουγεται σε ολα τα ταστα της χορδης, ακομα και στο τελευταιο.,
    1 βαθμός
  30. Με γεια αρχικά και μην αγχώνεσαι τόσο με λεπτομέρειες. Δεν υπάρχει τίποτα το αφύσικο στα όργανα που παρέθεσες. Το .75 στο nut είναι πολύ σχετικό αν είναι ψηλό ή όχι και εξαρτάται και από άλλες γεωμετρίες. Ο μπούσουλας είναι να πατήσεις στο 3ο τάστο και να τσεκάρεις η απόσταση της χορδής από το 1ο να είναι απειροελάχιστη (και λίγο λιγότερο). Δεν μπορείς να κάνεις μέτρηση ακρίβειας με το χάρακα δυστυχώς, θέλει τουλάχιστον feeler gauge. Το action χαμηλώνει και από το nut, όταν αυτό χαράσσεται πιο χαμηλά. διόρθωση χάραξης στο nut, θέλει τεχνικό (ή το κόλπο με το διπλωμενο ντουκοχαρτο) Δεν φτιάχνεται. Δυστυχώς είναι ένα από τα (αρκετά) δύσκολα σημεία της ιδιοσυγκρασίας του οργάνου αυτού. Θα γίνει προσωρινά (θα ξαναστραβώσεις δηλ. τις δαγκάνες που πιάνουν το λεβιέ) αλλά μετά από λίγη χρήση θα ξαναχαλαρώσει. Υπάρχουν aftermarket λύσεις γι' αυτό ή πατέντες του τύπου να "αγριέψεις" την επιφάνεια του λεβιέ που βυθίζεται στην υποδοχή. Η βαφή πάνω από το nut είναι standard στα περισσότερα εργοστασιακά, ακόμη και hi-end. H κόλλα είναι πταίσμα-με ένα stanley knife φεύγει εύκολα Το knob μάλλον θέλει λίγο σήκωμα. Επίσης, όσο θυμάμαι από τις Squier τα ποτενσιόμετρα περιστρέφονται -υπέρ του δέοντος- ζόρικα. Το χρώμα είναι πάλι σχετικό. Πάντα υπήρχαν διακυμάνσεις στην ένταση των χρωμάτων. Το ανοιχτόχρωμο ίσως να μη βγηκε ποτέ από το κουτί. Αλλά μπορεί και να έφυγαν έτσι από το εργοστάσιο. Γενικά δεν βλέπω κάτι προβληματικό στα όργανα (τουλάχιστον από ό,τι περιγράφεις-και τα περιγράφεις πολύ ωραία). Για το ύψος της γέφυρας πιθανόν να χρειαστείς shim αλλά αυτό είναι κάτι που εφαρμόζεται ως πρακτική και σε US made όργανα (μιλάω πάντα για Jazzmaster/Jaguar). Πιθανόν να ακούσεις buzzes και από τη γέφυρα (βαγονάκια, ρηχή γωνία κλίσης χορδών) και από το τρέμολο (χαλαρός λεβιές, βίδες που δεν είναι countersunk και ακουμπούν στις χορδές-ειδικά η Ε μπάσα) Καλό θα ήταν να κάνεις μια εκτίμηση κατάστασης (ειδικά όσον αφορά το σεταπ και κατά πόσο είναι εφικτό το χαμήλωμα action) σε κάποιον τεχνικό της εμπιστοσύνης σου. Επίσης θα πρέπει να προσέξεις ιδιαίτερα, μέχρι να αποφασίσεις αν θα τις κρατήσεις, να μην υποστούν κάτι που σπάει την εγγύηση ή την επιστροφή. Οι Jazzmaster είναι εν γένει ιδιότροπα όργανα και χρειάζονται λίγη παραπάνω δουλειά (και χρήμα) για να στρώσουν και να έρθουν στα μέτρα σου. Όλα τα θέματα που ανέφερες είναι εντός των πλαισίων "κανονικότητας". ***To tremolo arm υπάρχει πιθανότητα να μην έχει "μπει" στον σφιγκτήρα της υποδοχής του και να είναι απλά στον αέρα; Δοκίμασε να το πιέσεις με περιστροφικές/παλινδρομικές κινήσεις.
    1 βαθμός
  31. Θεσπέσιο. ...επίσης είδα/άκουσα το Clair de Lune, θεσπέσιο επίσης. Ευχαριστούμε για την πληροφόρηση!!!
    1 βαθμός
  32. ενα χαλαρο κοματακι ενοψει του χειμωνα που ερχεται(γιατι θα ερθει καποια στιγμη..που θα παει!!)
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου