Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/11/2019 σε όλα

  1. 2 points
  2. 2 points
    Η βιολογία αυτό λέει ότι είναι το κλειδί σε μια ευχάριστη για τον εγκέφαλο σύνθεση. Από το άρθρο καταλαβαίνω ότι αυτό που αγαπάει ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι η ευχάριστη έκπληξη σε σχέση με την πρόβλεψη. Κάτι μας είπες θα μου πεις. https://www.cell.com/current-biology/fulltext/S0960-9822(19)31258-8
  3. 2 points
    Ένα απ'τα αγαπημένα μου και ίσως το δυσκολότερο κομμάτι μέχρι στιγμής που έβγαλα. Ευπρόσδεκτο κάθε σχόλιο
  4. 2 points
    Καλημέρα σε όλους! Νεο βίντεο που παρουσιάζω το Friedman phil X signature head. Τα χαρακτηριστικα του ενισχυτη: 100-Watt All Tube Head Single Channel Handwired in the USA 4 x EL-34 ower tubes 3 x 12AX7 preamp tubes Two master volumes and one gain control Full EQ consisting of bass, middle, treble and presence Gain switches varies the global gain structure of the amp Switch to select high and low voltage (think variac) Line out with level control Ultra transparent series FX loop 4, 8 and 16 ohm Impedance selector switch Custom USA made transformers Single button footswitch with LED Limited lifetime warranty Dimensions: 8.75" (D) x 29.25" (W) x 12.25" (H) Weight: 43 lbs. Σε πιο απλη περιγραφη ειναι ενα πιο μοντερνο Plexi σε στεροειδη που εχει να προσφερει εξτρα gain αν θες, tighter bass responce και master voloume ανθρωπινο Setup : Κιθαρα - καλωδιο - ενισχυτης - καμπινα - μικροφωνα ( se electronics VR1 / V7x ) και καμια επεξεργασια.
  5. 2 points
    Κι εγώ έχω "ακούσει" ότι ο τύπος είναι λίγο επηρμένος, μεγαλόστομος κλπ. Και μάλιστα παρέθεταν κι ένα factory tour ως παραδειγμα. Έκατσα το είδα όλο, οκ ο Μr Kiesel είναι λίγο φαφλατάς και πολύ παθιασμένος αλλά και υπερήφανος για την εταιρεία του. Δηλ. κλασσικός Αμερικάνος. Εγώ μια χαρά τον είδα, παρακολούθησα όλο το tour, είδα πώς δουλεύουν και τι είδους βιοτεχνία έχουν. Εξακολουθούν κι επιμένουν να κάνουν κιθάρες στο Δυτικό κόσμο, εκεί όπου δεν συμφέρει πλέον να παράγεις ΤΙΠΟΤΑ, παρά αέρα κοπανιστό και να προσφέρεις υπηρεσίες. Οι κιθάρες τους είναι υπόδειγμα για άλλους πιο δεινόσαυρους. Δεν έχω ακούσει ούτε μια φορά παράπονο από ιδιοκτήτη, μάλιστα όσοι πάτησαν το κουμπί (buy) τους ήρθε ένα όργανο πάρε-παίξε. Ούτε tweaks ούτε εγκλιματισμοί, ούτε ρυθμίσεις. Και το βασικό, ότι γίνονται σε τιμές προσιτές, ειδικά για τον μέσο Αμερικανό/Ευρωπαίο. Δηλ. η επιτομή της αποτελεσματικής μαζικής παραγωγής. 'Εχω την εντύπωση ότι αν αλλάξει προφίλ και μπει σε διαδικασία distributing με μεσάζοντες και deals σε καταστήματα οι τιμές του αυτομάτως θα είναι 20-25% πάνω. Επίσης, το βασικό, δεν θα ΜΠΟΡΕΙ να καλύψει τη ζήτηση, θα αναγκαστεί να ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ σε κάτι που θα αυξήσει την παραγωγή αλλά θα μεγαλώσει και το κόστος παραγωγής σε βαθμό να μην τον συμφέρει όλο αυτό. Και αυτό εγώ το σέβομαι. @dimsonic δεν μπορείς να φανταστείς πόσο θα σου πήγαινε μια Strandberg, ειδικά τώρα, που είδα από κοντά πώς παίζεις. Μιλάμε για απίστευτο εργαλείο/παιχνίδι. Θα πετούσες και τη Σκουίρελ και την Έριφον και την Tele απ' το πανάθυρο.
  6. 2 points
    Έχω ακούσει άσχημα λόγια για την Kiesel κι εγώ, όχι μόνο για την εταιρία, αλλά και για τον κ.Kiesel. Περίεργα "ψιλά γράμματα" στα endorsement deals, εξωφρενικές απαιτήσεις προς τους endorsees και κακό customer support ενώ το φθηνότερό τους όργανο ξεκινά από $$$$. Και αρκετό τουπέ, λες και είναι η Fender. Με Sandberg που έπαιξα πρόσφατα έπαθα σοκ, φοβερή κιθάρα κι ας μου ξένισε στην όψη αρχικά. Άνετα θα έπαιρνα μια αν υπήρχε κασέρι. Ωραίες οι νέες Fender, μοντέρνες με ωραία features. Απάντησα σε όλα, πάω για ύπνο.
  7. 2 points
    Στη Fender δε μπορείς να κάνεις κάτι αντίστοιχο, πρέπει να πατήσεις πάνω σε υπάρχον μοντέλο (π.χ. '63 strat) και να κάνεις μικροπαραλλαγές. Ίσως να γίνεται σε επίπεδο masterbuilt (πάνω από 10.000) αλλά δε ξέρω αν είναι και για τη μάζα ή μόνο για celebrities. Στη Jackson είναι ακόμα λιγότερες οι επιλογές, συνηθισμένος από Warmoth κοίταγα τι επιλογές δίνουν και δε δίνουν σχεδόν τίποτα. Υπάρχουν πάλι επίπεδα και πρέπει να πληρώσεις ΠΟΛΛΑ για να έχεις βασικές επιλογές όπως προφίλ μπράτσου. Γενικώς, τα λογότυπα τους τα πληρώνεις πολύ ακριβά αν πας σε παραγγελία. Είναι για γέλια όταν συγκρίνεις τι επιλογές έχεις με 1000€ από Warmoth. To μόνο θέμα είναι να ξέρεις τι κάνεις, τη Warmoth τη παντρεύεσαι, ειδικά αν έχεις βάλει figured woods. Δύσκολα πουλάς μια quilt maple strat, αντίθετα μια fiesta red strat φεύγει ευκολότερα, η μάζα θέλει παράδοση. Για Fender style τα οικονομικά μου μέχρι Warmoth και αντίστοιχα μαγαζιά μου επιτρέπουν. Αν είχα περισσότερα θα πήγαινα σε Anderson/Grosh/Suhr πρώτα και μετά στο Fender CS, και για παραδοσιακές και για superstrat. Δεν έχω κόλλημα με vintage correct κιθάρες οπότε ακόμα και για παραδοσιακές strat/tele η Fender δε θα ήταν πρώτη μου επιλογή. Για Carvin/Kiesel απλά δε μ'αρέσει η αισθητική τους, πάντα βρίσκω κάτι που με χαλάει.
  8. 2 points
    Δεν το συζητώ. Μάλιστα θυμάμαι πιτσιρικάς, να "τσακωνόμαστε" μεταξύ μας, για το "αντίπαλο δέος σε μελαχρινό". Αυτήν ....
  9. 2 points
    ΘΕΑ.... κάπου εκεί αρχές '80ς το είχα αγοράσει σε 45άρι,. Έχω εδώ και 3-4 μέρες που το ψάχνω και δεν το βρίσκω ρε γαμώτο...ή το δώρισα, ή το "έχασα", ή μου το πήραν..αρχίζω να ξεχνάω, γεράματα.....!
  10. 2 points
    Γιατί, σε χαλάνε σ' αυτή την Kiesel οι 12άρες? https://www.kieselguitars.com/catalog/guitars/sh550 ή σ' αυτήν που έχει έτοιμο midi access? https://www.kieselguitars.com/catalog/guitars/sh575
  11. 2 points
    Εδώ θα γίνω λίγο αιρετικός. Τα μάτια είναι η πρώτη επαφή, και γι' αυτό νομίζω επικράτησε αυτή η έκφραση. Η γνώμη μου είναι ότι μουσικό όργανο (και όχι μόνο αυτό) διαλέγουμε με την φαντασία. Στην πραγματικότητα ότι μας εξιτάρει την φαντασία (υποσυνείδητα όλα αυτά) επιλέγουμε (και η όψη φυσικά είναι ένα από αυτά). Φανταζόμαστε πώς μπορεί να ακούγεται, πόσους και τι είδους ήχους μπορούμε να βγάλουμε από αυτό, πώς θα είναι η σωματική επαφή μαζί του, πόσο καλά θα είναι τα δάχτυλά μας στην ταστιέρα του, πόσο ωραίοι θα φαινόμαστε παίζοντάς, πόσο ωραία θα αισθανόμαστε βλέποντάς το, κλπ Ότι ακριβώς ισχύει και με τις γυναίκες δηλαδή.
  12. 2 points
  13. 1 point
  14. 1 point
  15. 1 point
    Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή. Πήρα τηλέφωνο την αεροπορική και με ενημέρωσαν. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, δεν υπάρχει πρόβλημα να την πάρω μαζί στο αεροπλάνο με μαλακή θήκη ως χειραποσκευή.
  16. 1 point
    Ακόμα καλύτερα να φύγει και να ξανάρθει με φουσκωτό, χωρίς λοιπά στοιχεία ταυτότητας... Θα αποκτήσει : δωρεάν στέγαση, επίδομα, 3-4 γυναίκες με το δικό τους επίδομα, και όσα παιδιά μπορεί να αντέξει (με επίδομα τέκνων πάντα...). Επιπλέον θα μπορεί να παίζει για την πάρτη του ΟΠΟΤΕ θέλει και ΟΠΟΥ θέλει, γιατί όλοι οι υπόλοιποι κατανοούμε το πρόβλημα του και σεβόμαστε τις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες ΤΟΥ (δηλαδή κάθε παπαριά που έχει στην κούτρα του και την ονομάζει Πίστη ή όπως θέλει). A και, αρκεί βέβαια να μην κάνει στο έμπα την μλκία να δηλώσει : α. Χριστιανός, β. γκαίη, γ. τα α και β ταυτόχρονα
  17. 1 point
    Πάντως , αν θες απλώς να βγάζεις κάθε λίγο το "social justice" άχτι σου, το ΠΑΜΕ τους χρειάζεται κάτι μπρατσαράδες σαν και σένα ! Είμαι σίγουρος πως τους επιδοτεί κιόλας
  18. 1 point
    αν ήταν αθροιστικό θα είχε κάποιο πραγματικό ενδιαφέρον
  19. 1 point
    εγώ παληκάρι μου σε κανα χρόνο θα τραγουδάω αυτό. Δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθώ με νεωτερισμούς, κουρτινες, κρετόν Πειραϊκής Πατραϊκής
  20. 1 point
    Εγω πάντως έχω ένα Carvin-άκι DC135 24.75" neck-thru floyd του 1988, που πηρα σε πολύ άσχημη κατάσταση το 1997 κάπου 100000 δρχ, του έχω αλλάξει τα φωτα απο αριστερόχειρη σε δεξιόχειρη, φουλ μετατροπή ηλεκτρικά, και άλλα πολλά. Ευαίσθητη κιθάρα, ευαίσθητα ξύλα, (το κορεατικό τάνκ Kramer 210 της ίδιας χρονιάς δεν έχει καταλάβει Χριστό σαν ξύλο) απίστευτο μπράτσο, απίστευτα πρίμα (και unplugged και plugged in). Δεν την αποχωρίζομαι. Ανήκει στην οικογένεια.
  21. 1 point
    Πολύ ωραίος συσχετισμός. Όντως. Κι εγώ θιασώτης του οφθαλμού είμαι. Πρώτα απ' όλα σε κερδίζει η εικόνα, διαλέγεις ή απορρίπτεις με βάση αυτό. Αλλά πολλές φορές βρίσκω τον εαυτό μου να φαντάζεται ότι κρατάει μια Steinberger φερ' ειπείν και επίσης, τι είδους μουσική μπορεί να έπαιζα σε αυτήν. (Duran-Duran ή Johnny Winter?) Eπίσης, πολλές φορές με κέρδισε όργανο που έχασε την πρώτη εντύπωση, την οπτική.
  22. 1 point
    Ε καλά, τότε φτιάχναμε και τοστ!
  23. 1 point
    Αναλόγως τι κιθάρα παραγγέλνεις, μια basic strat/tele (χωρίς figured woods) δεν είναι ακριβή αλλά τα Ασιατικά όργανα έχουν βελτιωθεί τόσο πολύ που πρώτα εκεί θα κοίταγα. Τις Warmoth τις έφτιαξα 10+ χρόνια πριν με το δολάριο χαμηλά και με όλα φθηνότερα, από τα parts μέχρι τα ταχυδρομικά. Ευτυχώς άντεξαν στο χρόνο, δεν έχω βαρεθεί καμία.
  24. 1 point
  25. 1 point
    Να πω εδώ ότι η καλύτερη "Strat" που έχω παίξει, ήταν μια Carvin (Kiesel) bolt-t (ταστιέρα έβενος βέβαια) που είχα κάνει παραγγελία με ένα σωρό καστομιές (quilted maple καπάκι και matching headstock, σπλιταρίσματα μαγνητών, bird's eye maple ταστιέρα, locking tuners, 12'' radius, κλπ) και 24 τάστα για ένα φίλο. Πραγματικά απίστευτη κιθάρα για τα χρήματά της (λίγο πάνω από χιλιάρικο) Έχω την εντύπωση ότι αν είχα κάνει την παραγγελία στην fender, δεν θα ήταν λιγότερο από 4k.
  26. 1 point
    πάντως όσον αφορά τη νέα γενιά που λέτε , εγώ είμαι παραδοσιακός μια Jason Becker θέλω , σουπερστρατ απλά πράγματα . Γουστάρω και Flying V . Nothing fancy https://www.kieselguitars.com/catalog/guitars/jb200c
  27. 1 point
    Διάβασες το "more information"? Σου είπα και πριν ότι δεν έχει μόνο σύγχρονα όργανα. Εξ' άλλου δεν θέλεις πρωτοπορία. Αν θέλεις, κοίτα αυτή που έχει έτοιμο midi access https://www.kieselguitars.com/catalog/guitars/sh575 Αν θέλεις κι άλλη πρωτοπορία, κοίτα αυτήν https://www.kieselguitars.com/catalog/guitars/za6 Αν και η Kiesel δεν πουλάει και τόσο καινοτομία. Η Stranderg το κάνει. Από εκεί και πέρα ρίξε μια ματιά σε specs και τιμές, και πες μου αν είναι ακριβά ή φθηνά για made in usa κιθάρες. Σχετικά με benedetto .... εμείς ψάχνουμε audi, και μιλάς για Φεράρι? Με 5-6 Kiesel, ίσως παίρνεις μετάχειρη benedetto.
  28. 1 point
    μα φυσικά δεν με εξιτάρει. Τι να κάνω να πάρω την kiesel και να βάλω 11άρες ή 12άρες φλατ? Δεν ξέρω για ποια τελε ρωτάς, αλλά όταν πήρα πχ την deluxe, ήταν άλλες εποχές, ήταν ας πούμε η αγορά του αιώνα, η αγορά μιας και μοναδικής καλής κιθάρας, όποιας έρθει μπροστά μας και δεν ρωτάμε πολλά πολλά. Υπήρχε επιλογή μεταξύ και στρατ, αλλά είχε η deluxe το κάτι άλλο..., πάντα είχες το κάτι άλλο, αλλά ποτέ αυτό που κατα βάθος ήθελες (στρατ). Αν ρωτάς τώρα βέβαια για την "κανονική" τελε squier που πήρα πριν λίγα χρόνια ε, δεν πολυσκέφτηκα τα 2 κατοστάρικα. Για την epiphone τα πράγματα ήταν ακόμα πιό απλά, όταν δεν μπορείς να πάρεις 335, τι θα πάρεις?
  29. 1 point
    Θα μπορούσαμε να συζητάμε μέχρι αύριο για όσα καταγράφει αυτό το δυναμικό timeline. Από το τι ήταν η mainstream σκηνή στα 70-80s και τι στα 90s-10s, μέχρι τα νούμερα των πωλήσεων, το πώς από το ΄90 και μετά εξαφανίστηκε η ηλεκτρική κιθάρα από τον χάρτη των επιτυχημένων εμπορικά καλλιτεχνών / συγκροτημάτων, από το πόσο διάρκεσαν στα χρόνια οι massive επιτυχίες κάθε εποχής κ.λπ. κ.λπ. Και κάτι ακόμη: Τους Nirvana δεν είδα πουθενά! (ίσως και να κάνω λάθος βέβαια, θα το ξανακοιτάξω)
  30. 1 point
    Μα γι' αυτό έγραψα για φαντασία. Με τις παραπάνω ερωτήσεις σου δείχνεις ότι δεν σε εξιτάρει κάτι τέτοιο, αλλιώς δεν θα ρωτούσες, θα προσπαθούσες ενδόμυχα να φανταστείς την αίσθηση από μόνος σου. Φαντάζομαι ότι όταν πήρες την Tele δεν αναρωτήθηκες αν .... οτιδήποτε. Και εντάξει, πες ότι αυτό ήταν παλιά. Όταν πήρες την epiphone κάτι σε έκανε να την επιλέξεις, πέρα από την τιμή της. Από την στιγμή που υπάρχει nut, μάλλον διαφωνώ για τον ρόλο του zero fret. Ίσως να μην φθείρεται τόσο το nut, αλλά δεν νομίζω ότι σε τέτοιες κατασκευές έχει άλλο ρόλο. Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια.
  31. 1 point
    Αν τα ταυράκια κούρδιζαν απο την γέφυρα,δεν θα είχαν θέμα neck dive. Επίσεις με το zero fret δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις τα προβλήματα που έχει ενα κακοκομένο nut,χώρια που πας απο 12αρες σε 9ρες χωρίς πολλά πολλά
  32. 1 point
    Το κομμάτι είναι φτιαγμένο με μπόλικη αφέλεια οπότε bear with me, απ τις πρώτες μου προσπάθειες να γράψω κάτι, με τον Brian Eno και τον Damon Albarn σαν επιρροές. Κατάλαβα πόσο πιο δύσκολη γίνεται η παραγωγή/μιξη αν βάλεις φωνή και κιθάρα και απομακρύνθηκα πολύ :Ο
  33. 1 point
    Κυρ Πνοή μου, κι εγώ τα έχασα τα επεισόδια. Και μάλιστα έμαθα ότι η παραγωγή είχε πάει στην Κορέα πρώτα (OS σειρά), και μετά πήγε Ινδονησία, και κατασκευάζονται από την Cort. Θα το ήθελα το review, το περιμένω. Πρόσφατα δε, κυκλοφόρησε και neck-through μοντέλα, που κάποτε τα είχε μόνο custom shop επιλογή. Θα ήθελα και τις απόψεις σου πάνω στην εργονομία του οργάνου, και θα εκφράσω κι εγώ απόψεις.
  34. 1 point
    Και για όποιον θέλει tele,υπάρχουν και αυτές
  35. 1 point
    Oι Strandberg @dimsonic είναι πολύ πιο ευέλικτα όργανα ως προς το εύρος ρεπερτορίου που μπορείς να παίξεις (αναλόγως μοντέλου) και φυσικά απευθύνονται κυρίως σε ΜΕΤΑL κοινό που, ως συνήθως δεν είναι προσκολλημένο στο παρελθόν ούτε και έχει αναφορές στα sixties και σχεδόν στα 70s. Mε άλλα λόγια είναι μια υλοποίηση που προσπαθεί να μας κατσικωθεί από παλιά (Klein-όχι μάιν-guitars, ovation breadwinner, Steinberger, Carvin κλπ) αλλά κανένας κιθαρίστας δεν μπόρεσε ούτε να ταυτιστεί-γιατί μόνο κάτι εξωγήινοι τύπου Holdsworth έπαιζαν με τέτοια όργανα, αλλά ούτε και μπόρεσε να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητές του γιατί απλά δεν ήταν τεχνικά έτοιμοι. Πλέον τα πιτσιρίκια που παίζουν κιθάρα (όσα παίζουν κιθάρα τελωσπάντων) και την παίρνουν στα σοβαρά γίνονται για πλάκα μικροί βιρτουόζοι και μπορούν να εκμεταλευτούν στο έπακρο τις δυνατότητες τέτοιων οργάνων. Οπότε και γίνεται ανατροφοδότηση. Όσον αφορά την τιμή, η Strandberg που έπαιξα εγώ στο 1μιση χιλιάρικο, ήταν αψεγάδιαστη, ελαφριά, στιβαρή, με ακούνητο μανίκι, με specs που-ως πανκομπλούζμαν- θα έπρεπε να χλευάζω αλλά αντιθέτως, με βρήκε να θέλω να παίξω καλύτερα. Να θέλω να παίξω πιο καθαρά, με καλύτερη άρθρωση κλπ. Ανεξαρτήτως προέλευσης, μιλάμε για world class όργανο. Ορκίζομαι στις τελεκάστερ και στα ταυράκια μου, αλλά μιλάμε για μέρα με τη νυχτα. Απλά οι επιλογές μου είναι συνειδητές, κι αν μου έλεγαν πχ, σε δυο χρόνια πρέπει να μάθεις να παίζεις σαν τον Ηοldsworth ή σαν τον Hiland ή σαν τον Friedman ξερωγώ, κάτι τέτοιο θα διάλεγα για να "πεθάνω προσπαθώντας". ( Ή καμιά Parker Fly-χαλαρά). Απλά ο θάνατός μου θα ήταν λίγο πιο ανώδυνος. @fusiongtr παρακολουθώ τη Strandberg (όχι πολύ φανατικά) από τότε που φτιαχνονταν στην Καλιφόρνια, δεν κατάλαβα πότε έγινε το transition στην παραγωγή έχω χάσει επεισόδια. Κάποια στιγμή δεσμεύομαι να κάνω ένα review σε όργανο που μπορώ να βρω για εκτεταμένο τεστ drive. Ήταν mindblowing που λέμε και στα Shέρραs.
  36. 1 point
    Η Carvin (που υπαρχει απο τη δεκαετια του 40), πριν απο το 1970 εφτιαχνε βασικα μαγνητες και steel guitars. Τα διαφορα μοντελα που εμφανιζονται στον καταλογο της ηταν rebranded φτηνες κιθαρες Harmony, Kay, Hofner αργοτερα κ.α. Οι δικες της κιθαρες αρχιζουν απο τη δεκαετια του 1970 και μετα (βασικα απο το 80 και μετα σε ευρεια κλιμακα). Ηταν απο τις πρωτες εταιριες (οπως η Warmoth πχ αργοτερα) που χρησιμοποιησε εκτεταμενα την πρακτικη του mail order - με τα συν και τα μειον που αυτο συνεπαγεται. Για τις τιμες εγω δεν βλεπω κατι φτηνοτερο στις Kiesel απο τις Fender, το αντιθετο. Τιμες που αρχιζουν απο τις τιμες των αμερικανικων Fender (και πιο φηλα), με πολυ μικρη μεταπωλητικη αξια κτλ.. Και για το τι θα διαλεγε καποιος κτλ σημερα, δεν βλεπω και πολλους επαγγελματιες να παιζουν με Kiesel εκτος sponsoring deals.
  37. 1 point
    Ok επανερχομαι με πιο προσεγμενη δουλεια.Το κομματι πλεον ετοιμο...
  38. 1 point
    Εντάξει, σίγουρα, υπερβάλλω. Σούπερ μάρκετ είναι ο Thomann. Η DS είναι delicatessen.
  39. 1 point
    Πολύ λες! Στη Σουηδία πτώχευσε και το 4sound η μεγαλύτερη αλυσίδα μουσικών καταστημάτων. Δεν ασχολείται ο κόσμος με την υπερπροσφορά μουσικών οργάνων.
  40. 1 point
    Καλησπέρα παιδιά. Στον παρακάτω (ή παραπάνω) σύνδεσμο μπορείτε να ακούσετε (και να δείτε) το πρώτο single του επερχόμενου δίσκου μας (Bag of Nails - ''The Wolf Inside Me'') που θα κυκλοφορήσει σε βινύλιο απ' την Nasoni Records, Berlin το Νοέμβρη που μας έρχεται. Καλή ακρόαση. Πάνος από Bag of Nails.
  41. 1 point
    Αφότου άκουσα αυτό το δίσκο αρκετές φορές, προσέχοντας κάθε φορά και κάτι διαφορετικό, αποφάσισα να ξεκινήσω να μελετάω τέτοιο ρεπερτόριο με μία κλασική Yamaha C40 που μου έκαναν δώρο πρόσφατα. Παραμένω ιερόσυλος παίζοντας με πένα, αλλά νιώθω ότι άρχισε ένα μεγάλο ταξίδι.
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.