Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      7.492


  2. blue

    blue

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      5.562


  3. g.avram

    g.avram

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      332


  4. stavros_d80

    stavros_d80

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      1.813


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 20/11/2019 σε όλα

  1. Το ότι γράφονται επιστημονικά αρθρα για το θέμα σημαίνει κάτι. Και ότι το λινκ του pkyrou έχει κεφάλαιο "assumptions" λέει ακόμα περισσότερα. Το απλό πρόβλημα φυσικής είναι ότι έχουμε 2 ελατήρια που έχουν να κάνουν μια συγκεκριμένη δουλειά, να επαναφέρουν το σύστημα εκεί που ήταν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ομαλά, κουρδισμενα, χωρίς απότομες περιοχες στην επαναφορά. Ποιος θα το κάνει αυτό? Μια δύναμη. Πόσα ελατήρια θέλουμε? Όσα θες, αρκεί να δίνουν τη σωστή δύναμη. Ξέρουμε ποια είναι αυτή? Περίπου, πολύ χοντρικά, ναι. Είναι ίδια παντού? Βέβαια όχι. Μπορούμε να βάλουμε σύστημα ελατηρίων που να το κάνουν ιδεατά? Βέβαια όχι. Με πρόχειρους υπολογισμούς, μια διαφορά 10° προκαλεί διαφορά στις απομακρυνσεις των ελατηρίων 1,8 cm. Τι σημαίνει αυτό? Το ένα ελατήριο ασκεί παραπάνω δύναμη από το άλλο, όμως το κανει σε σημείο εφαρμογής ασύμμετρα με το κέντρο μάζας του συστηματος, δημιουργώντας μια ροπή σε κατεύθυνση που δεν επιτρέπεται να κινηθεί το σύστημα. Αυτό από μόνο του είναι επιπλέον τριβές. (τριβές θα λέω όλες τις δυνάμεις που καταπονούν το σύστημα γιατί δεν έχουν φορέα πάνω στον άξονα της κίνησης, δλδ πάνε να το κουνήσουν σε κατεύθυνση που δεν γίνεται να κινηθει). Πάμε στις τάσεις των χορδων: οι μπασες E,A,D ασκούν τάση 1,146 φορές μεγαλύτερη από τις G,B,E (από ότι είδα σε πίνακες για 10ρι σετ). Αν το σύστημα ήταν σπασμένο στα 2 και έπρεπε να το στηρίξουμε με ίδια ελατήρια τότε ναι, θα έπρεπε το ένα να είναι πιο εκτεταμένο από το αλλο. Αρκούν 1,8cm για την εξισορρόπηση αυτης της ασυμμετρίας? Κατά τους υπολογισμούς μου, όχι. Κάνει κάτι όμως το ότι είναι έστω λίγο μεγαλύτερη η δύναμη από τη σωστή πλευρά? Θα μείωνε λίγο τη διαφορά των τάσεων των χορδων, αν δεχτούμε ότι οι τάσεις ανά 3 χορδές μπορούν να αθροιστουν τόσο χονδροειδώς. Αλλά αν το δεχτούμε αυτό, γιατί να μη δεχτούμε και ότι η τάση συνολικά από όλες τις χορδές είναι μια ταση όπως συνηθίζεται στα προβλήματα με κιθάρες? Κατά την κίνηση του τρέμολο, πχ στη μέση της διαδρομής του, οι τάσεις των χορδων είναι προφανώς μικρότερες από ότι όταν δεν χρησιμοποιούμε το τρέμολο, οπότε δεν καταλαβαίνω καν τι σχέση έχουν οι τάσεις κατά την κίνηση. Εξάλλου η συνισταμένη δύναμη επαναφοράς από τα ελατήρια (η οποία είναι πολύ μεγαλύτερη από οποιαδήποτε τάση χορδών, όπου και να τη μετρήσουμε) αντισταθμίζεται από το χέρι μου. Πίσω στις ροπές, το ότι η δύναμη του χεριού μου στο τρέμολο αρμ έχει σημείο εφαρμογής μονομπαντα στη γέφυρα δημιουργεί σοβαρότατη ροπή και άρα τριβές (πάλι, γιατί η γέφυρα δε στρίβει όπως θα ηθελε). Κάνει κάτι η αντίρροπη δύναμη από το δυνατό ελατήριο? Κάτι ψιλά, αλλά επουδενί δεν αντισταθμιζει. Συμπέρασμα 1) δυνατότερο ελατήριο από τη μια πλευρά ενδεχομένως μειώνει κάποιες ροπές που είναι όντως υπαρκτές 2) Δεν είναι η γωνιά που τα κάνει αυτά, τα κάνει δυνατότερο ελατήριο. 3) Αντίρροπες τριβές δε σημαίνουν λιγότερες φθορές, σημαίνουν συμμετρικές φθορές. Στα λάστιχα του αυτοκινήτου αυτο έχει σημασία, στις κιθάρες δε νομίζω. Αυτές είναι οι βασικές αρχές κατά τη γνώμη μου, και αν δε μου διαφεύγει κάτι, αλλά θέλω να προσθέσω κάτι σημαντικό. Το ότι αυτά είναι βασικές αρχές σημαίνει ότι μπορεί αυτή να είναι μια ευλογοφανης εξήγηση για να κρατήσει ο καθένας ότι νομιζει. Σε κάθε τέτοια απάντηση παίρνουμε παραδοχές και άρα ποτέ δεν είναι επαρκής εκτός αν το πρόβλημα απαιτεί όντως επίλυση, οπότε θα πάρουμε σοβαρές μετρήσεις και θα πάμε να το λύσουμε σε πραγματικές συνθήκες λαμβάνοντας υπόψη ότι τα πραγματικά ελατήρια δεν είναι ιδανικα κλπ. Κατανοούμε δηλαδή οτι οι βελτιώσεις που γίνονται συνεχώς βιομηχανικά στις αναρτήσεις των οχημάτων δεν γίνονται στο χαρτί με σχολική φυσική. Η εκτίμηση μου για αυτό το πρόβλημα είναι ότι τίποτα από αυτά δεν έχει πρακτικά σημασία, γιατί αν πχ το πρόβλημα ήταν η τάση ανά χορδή (δλδ για πιέσεις σε διάφορες περιοχές της γέφυρας) τότε η πρώτη λύση θα ήταν να βάλουμε 6 διαφορετικά ελατήρια, όπου το καθένα θα ασκούσε ακριβώς την σωστή αντίρροπη δύναμη και μετά βλέπουμε. Το τρέμολο κινείται σαν πόρτα και ενώ υπαρχει ένα χάος από υπαρκτές δυνάμεις που ασκουνται, ο λόγος που δε θα κλεινει καλά μια πόρτα με μηχανισμό ελατηρίου είναι ότι χάλασε ο μηχανισμός, όχι οτι τη σπρώχνουμε μακριά από το σημείο εφαρμογής του μηχανισμου επαναφοράς. Με όμοιο σκεπτικό, θεωρώ ότι αν κάποιος δοκίμασε να βάλει υπό γωνία τα ελατηρια (εννοω να σχηματίζουν τρίγωνο ενώ πριν ήταν παραλληλα), και αυτό αποδεδειγμένα του έκανε δουλειά, ο λόγος είναι ότι απλά χρειαζόταν μεγαλύτερη δύναμη επαναφοράς συνολικά είτε γιατί η κιθάρα του δεν είχε σωστά ελατήρια εξαρχής είτε γιατί ως πραγματικά ελατήρια παραμορφωθηκαν από τη χρήση. ΥΓ. Ελπίζω να είναι σαφές ότι η άποψη μου δεν είναι άποψη αυθεντίας, και δεν υπάρχει καμία πρόθεση για διδακτικό υφος. Βρίσκω το ζήτημα ενδιαφέρον από κάθε άποψη.
    4 βαθμοί
  2. 3 βαθμοί
  3. Το κομματάκι γράφτηκε για να μπουν κάποιοι στίχοι μου. Τελικά το άφησα instrumental γιατί έτσι μου άρεσε καλύτερα....
    2 βαθμοί
  4. Αλλά επειδή το Νόιζ το νιώθω σαν το δεύτερο σπίτι μου, ανεβάζω εδώ και την έκδοση με τους στίχους. Συγχωρέστε μου την απαράδεκτη μίξη της φωνής με το υπόλοιπο κομμάτι, αλλά δεν έδωσα μεγάλη σημασία επειδή, όπως θα ακούσετε, δεν πολυταιριάζει με το όλον, οπότε και δεν υπήρχε λόγος να παιδευτώ...
    2 βαθμοί
  5. το πρωτόκολλο Bluetooth στις τελευταίες του εκδόσεις aptx (και τις παραλλαγές του aptx) έχει υπερ υψηλή ανάλυση. Ο,τιδήποτε επιλεγεί από aptx και άνω παίζει εξαιρετικά και εφάμιλλα.
    1 βαθμός
  6. Λοιπόν Φώτη μου κατά την γνώμη μου, αυτό το κομμάτι, είναι κάτι σαν συνέχεια του προηγούμενου. Δύο κομμάτια τα οποία με βοήθησαν να βγάλω το παρακάτω συμπέρασμα. Είσαι φοβερός σκηνοθέτης μουσικής. Έχεις ένα τεράστιο ταλέντο σ' αυτό. Λέγοντας σκηνοθέτης μουσικής, εννοώ ακριβώς αυτό. Φτιάχνεις εκπληκτικές μουσικές σκηνές (και ταινίες ολόκληρες), χειρίζεσαι καταπληκτικά τους ηθοποιούς σου (τα μουσικά όργανα που συμμετέχουν), καθορίζεις πότε θα μιλήσει ο ένας, πότε ο άλλος, τι θα κάνουν οι άλλοι όταν η κάμερα εστιάζει σε έναν, πότε θα πεταχτεί κάποιος να πει κάτι, φτιάχνεις το background κάθε σκηνής (το τοπίο από πίσω), την κίνηση της κάμερας, όλα αυτά τα κάνεις απίστευτα καλά. Δεν είναι μόνο θέμα ενορχήστρωσης (στο οποίο είσαι πάρα πολύ καλός για το είδος των κομματιών σου), εδώ είναι μουσική σκηνοθεσία κανονικά. Αν και δεν φοράω καπέλο, εσένα σου το βγάζω. Εύγε σου!
    1 βαθμός
  7. πρόβλημα θα εχεις στην ποιότητα του ήχου το bluet είναι για το αυτοκίνητο.... βάλε ένα καλώδιο...
    1 βαθμός
  8. Dynacord και να χεις φαει σουβλακια και να πιανουν λίγδα τα ποτενσιόμετρα... ενώ με το tablet δεν πιάνει η λίγδα
    1 βαθμός
  9. Να θεσω κι αλλη μια σκέψη μου; Γενικα προσεχω τα πραγματα μου...υπερβολικά. Δεν τα χαλαω. Το tablet μου, το εχω απο το 2014....αλλα πλεον .....δεν. Και η μπαταρια δεν....και το βασικοτερο ειναι λιγο... ακομα και για απλα apps. Αν ορισουμε οτι ο μεσος χρόνος ζωής ενος tablet-κινητου ειναι τα πεντε -εξι χρονια θα μπαίνατε σε μια τετοια υβριδικη αγορα με κινδυνο να χρειαστειτε για να το δουλεψετε την αγορα νεου tabket? Σε πεντε χρονια το tablets θα ειναι συμβατά με το παρον software? Θα συνεχισει η soundcraft να υποστηρίζει σε βαθος πενταετίας με αναβαθμισεις software το προϊόν ; Σε βαθος δεκαετιας; Για τους παλαιοτερους εδω ειναι γνωστες οι ψυχώσεις μου .....με τη διατρκεια Εκτος αν πει καποιος...δινω 4 κατοσταρικα για πεντε ετη και θεωρω πως εκανα αποσβεση.. Οποτε οκ.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου