Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 22/11/2019 σε όλα

  1. 5 points
    Την είχα αρκετό καιρό στο μάτι και το αποφάσισα. Ο λόγος για τη Yamaha Revstar 720b. Σας παραπέμπω στη σειρά μοντέλων Revstar καθότι έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον. Όσον αφορά τη συγκεκριμένη τώρα, αντιγράφω technical features: Construction: set-in Scale Length: 628 mm (24 - 3/4") Neck: Mahogany Neck Profile: medium Fingerboard: Rosewood radius: 350mm (13 - 3/4") Frets: Jumbo Body: Flamed Maple / Mahogany Body Cut : Top & Back Tuners : Diecast Hardware Color: Satin Nickel Nut / Width: plastic / 43 mm Bridge: Tune-O-Matic Tailpiece: Bigsby B-50 Pickguards: Black 3-ply Pickups: Filtertron style Humbucker Controls: Master volume/ tone Additional Function: Dry-switch (push-pull) Finish on Top: Steel wool Δε θέλω να κουράσω με πολλά τεχνικά γιατί δεν τα ξέρω κι όλας. Ακολουθούν φωτογραφίες και κλιπ σε κάθε θέση των μαγνητών. Να συμπληρώσω ότι δεν έχω γράψει με coil split (tone push-pull) καθότι δε με ενθουσίασε ο ήχος και αυτά τα θεωρώ και λίγο worst of two worlds. Δηλαδή αφού πάμε σε διπλούς θα ακούσουμε διπλούς. Τέλος να πω ότι οι χορδές είναι οι στοκ (noname) και ειδικά οι τυλιχτές ακούγονται τελειωμένες. Δεν τις έχω αλλάξει ακόμα. Να πω ότι το μαλλί πήγε γύρω στα 750 από Νάκα, με έκπτωση καθότι πρόκειται για εκθεσιακό μοντέλο πλην όμως σε άψογη κατάσταση. Επιφυλάσσομαι για κλιψ με βρώμικο ήχο, προς το παρόν Deluxe Reverb clean. Revstar 720B.mp3
  2. 3 points
    Όταν βγήκε το Reckless έλεγα στους φίλους συν-ροκάδες ότι είναι γαμάτος δίσκος, και έτρωγα κράξιμο. Το οποίο ήταν αναμενόμενο, γιατί οι μισοί απ' αυτούς ήταν αποκλειστικά μεταλάδες, οι άλλοι μισοί αποκλειστικά πανκο-νιούγουέιβ-ολτέρνατιβ-κι-έτσι, οι άλλοι μισοί κλάσικόροκ-μπλουζάδες (φάση, 'Ρόρυ, θεός ρε φίλε'), κι οι άλλοι μισοί προγκρέσιβο-φιούζιον (τα μαθηματικά είναι κβαντικά, don't bother). Τι να κλάσει λοιπόν ο φλώρος ο Καναδός... Πλάκα είχαμε τα πιτσιρίκια. Φαστ φόργουορντ γύρω στον ένα αιώνα μετά, το Reckless θεωρείται ένας από τους καλύτερους ροκ δίσκους όλων των εποχών, κι όλοι μου οι φίλοι παντρευτήκανε. Συγγνώμη αν είμαι εκτός θέματος (τυπικά το λέω, δεν με νοιάζει ).
  3. 3 points
    Εγω πάντως μια χαρά ακούω μεσω blue tooth μουσικούλα. Οχι βέβαια για δουλειά αλλά για casual χρήση. Ραδιόφωνο, Spotify κλπ. Δεν χρειάζεται να είναι απόλυτο κάτι για να κάνεις απλά πράγματα στην καθημερινότητα σου λέω 'γω και το εφαρμόζω σαν αρχή για να κάνω την ζωή πιο εύκολη.
  4. 3 points
    Ναι , γενικά δεν είναι στα ακούσματα μου , "φλωριες" τα λέω για πλάκα στους φίλους μου ( αλλά επουδενί δεν είναι ) Αλλά είναι μεγάλος καλλιτέχνης και αφού τέτοια ονόματα μας έρχονται σπάνια , πηγαίνω Εξάλλου είναι ο τύπος που έχει πει αυτό , ξέρω γω
  5. 3 points
    Όπως σωστά προαναφέρθηκε το "spring tension equals string tension" είναι ένα catchphrase που αφενός δεν ισχύει (οι ροπές είναι αντίθετες - όχι οι δυνάμεις) αφετέρου αφού το τρέμολο κάπου ισορροπεί τότε προφανώς όλες οι δυνάμεις και οι ροπές πάνω του αντισταθμίζονται. Πρόκειται λοιπόν για μία κενολογία υπό την έννοια ότι δεν χρειάζεται κάποια ειδική ρύθμιση για να επιτευχθεί η αντιστάθμιση των ροπών, αυτή θα ισχύει πάντα, όπως και να το ρυθμίσουμε. Επίσης όπως σωστά προαναφέρθηκε τα ερωτήματα είναι δύο: 1) Αν υπάρχει ροπή η οποία υποβάλλει το ίδιο το τρέμολο σε στρέψη και 2) αν ασκείται διαφορετική δύναμη στα "μαχαίρια" (ή στις διαφορετικές βίδες στο 6-βιδο). Για το πρώτο, πιθανώς ισχύει στην γενική περίπτωση αλλά δεν βλέπω πρόβλημα. Δεν έχω δει τρέμολο να σταβώνει με αυτό τον τρόπο, δηλαδή να σηκώνονται οι τυλιχτές και να μένουν κάτω τα καντίνια. Ίσως αν τα φτιάχναμε από λάστιχο να έπρεπε να το συζητήσουμε). Για το δεύτερο, πράγματι μπορεί το ένα μαχαίρι να δέχεται λίγο μεγαλύτερη δύναμη. (Σκεφτείτε να στέκεται κάποιος με τα πόδια ανοιχτά σε δύο ζυγαριές και να κρατάει στο ένα χέρι μια βαριά βαλίτσα και στο άλλο μια μικρή τσάντα: Η ζυγαριά στη μεριά της βαλίτσας θα γράψει περισσότερο). Αυτό θεωρητικά θα μπορούσε να οδηγήσει σε φθορά το μαχαίρι και σε προβλήματα της μέσης αυτού που κρατάει τη βαλίτσα μονόπαντα. Η συζήτηση ξεκινά από την φαλασία (εκ του fallacy) ότι οι τυλιχτές χορδές έχουν μεγαλύτερη τάση και άρα κάπως πρέπει να ρυθμίσουμε το τρέμολο για να δουλεύει καλύτερα. Όπως επίσης σωστά προαναφέρθηκε οι διαφορές στις τάσεις είναι σχετικά μικρές και η συζήτηση είναι περισσότερο θεωρητική παρά πρακτική. Γενικά όλα σωστά προαναφέρθηκαν, δεν ξέρω γιατί σχολιάζω. Παρεμπιπτόντως το άλλο με τα διαστήματα ημιτόνιο, τόνος κλπ στις διαφορετικές χρδές όταν τραβάμε πίσω το τρέμολο έχει να κάνει αποκλειστικά με τη θέση στην οποία το ρυθμίζουμε να ισορροπεί (δηλαδή πόση διαδρομή του αφήνουμε να έχει προς τα πίσω) και όχι με το αν το spring claw είναι υπό γωνία ή αν έχουμε 2, 3 ή 5 ελατήρια.
  6. 2 points
    Χμμμμ ... EDIT: Επειδή το "χμμμ" είναι όντως μπερδευτικό, να συμπληρώσω/εξηγήσω. Δεν μου άρεσε η συνύπαρξη παιχτικά. Μου δίνει την εντύπωση ότι άκουσε για Meola ότι έχει γρήγορη πένα, και θεώρησε ότι το πράγμα θα πάει στην ταχύτητα και μόνο, οπότε έριξε όλο το βάρος του εκεί. Σίγουρα χωρίς πρόβα, με μουσικούς που έχουν άλλη νοοτροπία για τον αυτοσχεδιασμό μπάντας, δεν καταλάβαινε πότε έπρεπε να μπει και πώς να παίξει, οπότε αναλώθηκε σε μια προσπάθεια να αντιπαρατάξει όσο πιο γρήγορη πένα μπορεί, χαλώντας στην πραγματικότητα τον ήχο του από αυτό. Υπό συνθήκες, θα μπορούσε να είναι επιτυχημένη η συνύπαρξη αυτή, στην προκειμένη περίπτωση η γνώμη μου είναι ότι απέτυχε.
  7. 2 points
  8. 2 points
    Το ότι γράφονται επιστημονικά αρθρα για το θέμα σημαίνει κάτι. Και ότι το λινκ του pkyrou έχει κεφάλαιο "assumptions" λέει ακόμα περισσότερα. Το απλό πρόβλημα φυσικής είναι ότι έχουμε 2 ελατήρια που έχουν να κάνουν μια συγκεκριμένη δουλειά, να επαναφέρουν το σύστημα εκεί που ήταν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ομαλά, κουρδισμενα, χωρίς απότομες περιοχες στην επαναφορά. Ποιος θα το κάνει αυτό? Μια δύναμη. Πόσα ελατήρια θέλουμε? Όσα θες, αρκεί να δίνουν τη σωστή δύναμη. Ξέρουμε ποια είναι αυτή? Περίπου, πολύ χοντρικά, ναι. Είναι ίδια παντού? Βέβαια όχι. Μπορούμε να βάλουμε σύστημα ελατηρίων που να το κάνουν ιδεατά? Βέβαια όχι. Με πρόχειρους υπολογισμούς, μια διαφορά 10° προκαλεί διαφορά στις απομακρυνσεις των ελατηρίων 1,8 cm. Τι σημαίνει αυτό? Το ένα ελατήριο ασκεί παραπάνω δύναμη από το άλλο, όμως το κανει σε σημείο εφαρμογής ασύμμετρα με το κέντρο μάζας του συστηματος, δημιουργώντας μια ροπή σε κατεύθυνση που δεν επιτρέπεται να κινηθεί το σύστημα. Αυτό από μόνο του είναι επιπλέον τριβές. (τριβές θα λέω όλες τις δυνάμεις που καταπονούν το σύστημα γιατί δεν έχουν φορέα πάνω στον άξονα της κίνησης, δλδ πάνε να το κουνήσουν σε κατεύθυνση που δεν γίνεται να κινηθει). Πάμε στις τάσεις των χορδων: οι μπασες E,A,D ασκούν τάση 1,146 φορές μεγαλύτερη από τις G,B,E (από ότι είδα σε πίνακες για 10ρι σετ). Αν το σύστημα ήταν σπασμένο στα 2 και έπρεπε να το στηρίξουμε με ίδια ελατήρια τότε ναι, θα έπρεπε το ένα να είναι πιο εκτεταμένο από το αλλο. Αρκούν 1,8cm για την εξισορρόπηση αυτης της ασυμμετρίας? Κατά τους υπολογισμούς μου, όχι. Κάνει κάτι όμως το ότι είναι έστω λίγο μεγαλύτερη η δύναμη από τη σωστή πλευρά? Θα μείωνε λίγο τη διαφορά των τάσεων των χορδων, αν δεχτούμε ότι οι τάσεις ανά 3 χορδές μπορούν να αθροιστουν τόσο χονδροειδώς. Αλλά αν το δεχτούμε αυτό, γιατί να μη δεχτούμε και ότι η τάση συνολικά από όλες τις χορδές είναι μια ταση όπως συνηθίζεται στα προβλήματα με κιθάρες? Κατά την κίνηση του τρέμολο, πχ στη μέση της διαδρομής του, οι τάσεις των χορδων είναι προφανώς μικρότερες από ότι όταν δεν χρησιμοποιούμε το τρέμολο, οπότε δεν καταλαβαίνω καν τι σχέση έχουν οι τάσεις κατά την κίνηση. Εξάλλου η συνισταμένη δύναμη επαναφοράς από τα ελατήρια (η οποία είναι πολύ μεγαλύτερη από οποιαδήποτε τάση χορδών, όπου και να τη μετρήσουμε) αντισταθμίζεται από το χέρι μου. Πίσω στις ροπές, το ότι η δύναμη του χεριού μου στο τρέμολο αρμ έχει σημείο εφαρμογής μονομπαντα στη γέφυρα δημιουργεί σοβαρότατη ροπή και άρα τριβές (πάλι, γιατί η γέφυρα δε στρίβει όπως θα ηθελε). Κάνει κάτι η αντίρροπη δύναμη από το δυνατό ελατήριο? Κάτι ψιλά, αλλά επουδενί δεν αντισταθμιζει. Συμπέρασμα 1) δυνατότερο ελατήριο από τη μια πλευρά ενδεχομένως μειώνει κάποιες ροπές που είναι όντως υπαρκτές 2) Δεν είναι η γωνιά που τα κάνει αυτά, τα κάνει δυνατότερο ελατήριο. 3) Αντίρροπες τριβές δε σημαίνουν λιγότερες φθορές, σημαίνουν συμμετρικές φθορές. Στα λάστιχα του αυτοκινήτου αυτο έχει σημασία, στις κιθάρες δε νομίζω. Αυτές είναι οι βασικές αρχές κατά τη γνώμη μου, και αν δε μου διαφεύγει κάτι, αλλά θέλω να προσθέσω κάτι σημαντικό. Το ότι αυτά είναι βασικές αρχές σημαίνει ότι μπορεί αυτή να είναι μια ευλογοφανης εξήγηση για να κρατήσει ο καθένας ότι νομιζει. Σε κάθε τέτοια απάντηση παίρνουμε παραδοχές και άρα ποτέ δεν είναι επαρκής εκτός αν το πρόβλημα απαιτεί όντως επίλυση, οπότε θα πάρουμε σοβαρές μετρήσεις και θα πάμε να το λύσουμε σε πραγματικές συνθήκες λαμβάνοντας υπόψη ότι τα πραγματικά ελατήρια δεν είναι ιδανικα κλπ. Κατανοούμε δηλαδή οτι οι βελτιώσεις που γίνονται συνεχώς βιομηχανικά στις αναρτήσεις των οχημάτων δεν γίνονται στο χαρτί με σχολική φυσική. Η εκτίμηση μου για αυτό το πρόβλημα είναι ότι τίποτα από αυτά δεν έχει πρακτικά σημασία, γιατί αν πχ το πρόβλημα ήταν η τάση ανά χορδή (δλδ για πιέσεις σε διάφορες περιοχές της γέφυρας) τότε η πρώτη λύση θα ήταν να βάλουμε 6 διαφορετικά ελατήρια, όπου το καθένα θα ασκούσε ακριβώς την σωστή αντίρροπη δύναμη και μετά βλέπουμε. Το τρέμολο κινείται σαν πόρτα και ενώ υπαρχει ένα χάος από υπαρκτές δυνάμεις που ασκουνται, ο λόγος που δε θα κλεινει καλά μια πόρτα με μηχανισμό ελατηρίου είναι ότι χάλασε ο μηχανισμός, όχι οτι τη σπρώχνουμε μακριά από το σημείο εφαρμογής του μηχανισμου επαναφοράς. Με όμοιο σκεπτικό, θεωρώ ότι αν κάποιος δοκίμασε να βάλει υπό γωνία τα ελατηρια (εννοω να σχηματίζουν τρίγωνο ενώ πριν ήταν παραλληλα), και αυτό αποδεδειγμένα του έκανε δουλειά, ο λόγος είναι ότι απλά χρειαζόταν μεγαλύτερη δύναμη επαναφοράς συνολικά είτε γιατί η κιθάρα του δεν είχε σωστά ελατήρια εξαρχής είτε γιατί ως πραγματικά ελατήρια παραμορφωθηκαν από τη χρήση. ΥΓ. Ελπίζω να είναι σαφές ότι η άποψη μου δεν είναι άποψη αυθεντίας, και δεν υπάρχει καμία πρόθεση για διδακτικό υφος. Βρίσκω το ζήτημα ενδιαφέρον από κάθε άποψη.
  9. 1 point
    Με δεδομένο οτι με κάποιο τρόπο κάπως θα υπάρχει ένα overdrive (απο τον ενισχυτή π.χ.) τότε,κατά τη γνώμη μου πάντα,το μοναδικό πετάλι που θα χρειαζόταν είναι ένα ΚΑΛΟ delay. Με αυτό ειδικά σημερινά μοντέλα (Βoss dd-500, EHX Grand Canyon κλπ) μπορείς να έχεις ρυθμίσεις για reverb,modulation,detune κλπ περα απο τα κλασικά delay που "παχαίνουν" τον ήχο του οργάνου έτσι κι αλλιώς!
  10. 1 point
    όσο περνάει ο καιρός θα βλέπεις πόσο σημαντικό είναι αυτό
  11. 1 point
    Εχω τρεις. Δεν εχω κανενα θεμα so far. Τα infinium μοντελα εχουν καλη φημη περι αξιοπιστιας.
  12. 1 point
    Το πιο πιθανό είναι να κάνανε μια πρόβα στο soundcheck. Ετσι γίνεται στα περιοδεύοντα σύνολα αυτού του μουσικού επιπέδου. Αν είσαι και σφήνα για να παίξεις 2-3 νύχτες στην τάδε χώρα σαν σύνολο, παίρνεις ένα playlist και το CD για να εμφανιστείς πανέτοιμος. Αλλιώς δεν κάνεις. Δεν γνωρίζω ποια η συμφωνία με την διοργάνωση και το πιο πιθανό είναι να προστέθηκε ένας ακόμα σολίστας σε αυτοσχεδιαζόμενο jazz πρόγραμμα αλλά υπάρχει μια διαφορά κλάσης και σίγουρα δεν είναι γνώριμα νερά αυτά.
  13. 1 point
    Είπα ότι είναι κβαντικά μαθηματικά βρε Στράτο. Μη την ψάχνεις λέμε.
  14. 1 point
  15. 1 point
    Στην ελληνικη στατιστικη υπηρεσια εργαζεσαι?
  16. 1 point
    Κάτσε ρε φίλως, εγώ ξέρω ασούμε δω, ότι τα δύο μισά μας κάνουν ένα ολόκληρο. Πώς στο διάτανο εσύ έβγαλες τέσσερα μισά? Μήπως είσαι στην τριμελή επιτροπή από πέντε άτομα?
  17. 1 point
    πραγματικά και εμένα μού έκανε μεγάλη εντύπωση η φωνή του, τραγουδάει στα τέρματα! Πολύ καλό και intimate show θα έλεγα..
  18. 1 point
    Όχι βέβαια, απλά μου έκανε εντύπωση, επειδής ξέρω ασούμε ότι ο ρέμπελος είναι ... "σκληρός" και "άγριος" στα ακούσματά του. Είναι όμως και πολύ ανοιχτόμυαλος, και ανοιχτοαύτης. Απλή περιέργεια ήταν.
  19. 1 point
  20. 1 point
    Γιατί ρε Φάσιον... πως ξηγιέσαι έτσι; Πρέπει να δείχνει και πιστοποιητικό τεστοστερόνης κανείς για να πάει να δει έναν απο τους συνεπέστερους και αξιοπρεπέστερους μουσικούς με την πάντα άψογη (όπως αποδεικνύεται) ροκ μπάντα του; Εγω ήθελα να βρίσκομαι εκεί αλλά έπρεπε να είμαι αλλού. Και να πω την αμαρτία μου, πίστευα πως θα είχε ξεφτίσει με τον χρόνο. Αλλα βλέποντας τα βίντεο που κυκλοφόρησαν, μόνο και μόνο για να δω αυτό θα άξιζε το εισιτήριο.
  21. 1 point
    πω πω Yameth, μ' έκαψες πρωί πρωί...Κοιτάω τη φώτο και λέω "πώς έγινε έτσι ρε ο Bryan Adams";
  22. 1 point
    Εμένα με ενδιέφερε και το emulation out που και εκεί μου βγάζει λίγο μουντό. Για μεγάφωνο ακόμα δεν καταστάλαξα είχα ενα απο έναν mg ίσα ίσα για να τεστάρω τον ενισχυτή. Αν είχα και έξτρα bright switch ώστε να επηρεάσει και το emulation out,για μεγάφωνο θα ξεκινούσα απο το 75άρι celestion στα 16ohm. Ξέχασα να αναφέρω πως στο drive channel έχεις full tone stack. Ενώ στο clean έχεις μόνο tone. Έχω την εντύπωση και το σχολίασε σε βίντεο του Sweetwater. Ότι αν έχω χαμηλό master volume και πιο δυνατό το channel volume έχει πιο mid χαρακτήρα,με την αντίθετη ρύθμιση έχει κάπως "mid cut".
  23. 1 point
    +ένα εκατομμύριο από τους αγαπημένους μου αφανείς ήρωες της κιθάρας. Από τους κιθαρίστες που δεν θυμάται κανείς το όνομά τους αλλά τραγουδούν τα παιξίματά τους. Ο ορισμός της περιεκτικότητας σε λίγες νότες.
  24. 1 point
    ΝΑΙ και ΝΑΙ η μπάντα του ( βάζω και μπασίστα - πιανίστα ) ήταν φανταστική. Ο ίδιος μεγάλη φωνή , αναλλοίωτη
  25. 1 point
    για την ηλικία μας καλή κι η... συμπίεση 4:1 όταν ήδη καταπίνουμε Mp3 128 και 256... αμάσητα...
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.