Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. TamTam

    TamTam

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      2.626


  2. Μανώλης Χναράκης

    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      6.240


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      20.926


  4. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      5.457


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/12/2019 σε όλα

  1. Από το Billboard.com https://www.billboard.com/articles/news/8545450/tommy-lee-greek-government-stop-donkey-taxi-rides «Κύριε Υπουργέ Μάκη Βορίδη Είναι για μένα μεγάλη τιμή να έχω γεννηθεί στην Αθήνα. Όταν βρίσκομαι σε περιοδεία με τους Mötley Crüe μιλάω περήφανος για την ελληνική μου καταγωγή. Όμως κάτι αμαυρώνει το όνομα της Ελλάδας και ελπίζω εσείς να μπορέσετε να συμβάλλετε στην επίλυση αυτού του προβλήματος: Εννοώ την φρικτή κακοποίηση εξαντλημένων γαϊδουριών και μουλαριών, τα οποία πρέπει να κουβαλούν τους τουρίστες στους κατακόρυφους λόφους της Σαντορίνης. Επισκέφτηκα το νησί αυτό το καλοκαίρι σε ταξίδι με θαλαμηγό. Προσδέσαμε στο νησί δύο ημέρες κι εγώ αρνήθηκα να μεταφερθώ στο κέντρο της πόλης πάνω σε ένα γάιδαρο. Στο CNN είδα πρόσφατα αυτό το άρθρο και μετά από αυτό αποφάσισα να αναλάβω δράση μαζί με τους φίλους μου από την PETA, ώστε να σταματήσει αυτός ο βασανισμός των ζώων. Με εξόργισε ιδιαίτερα ότι ο νόμος που υιοθετήθηκε πριν από λίγα χρόνια για την προστασία των γαϊδουριών δεν εφαρμόζεται. Οι τουρίστες της Σαντορίνης θα πρέπει να χρησιμοποιούν το εξαιρετικό συρματόσχοινο! Αντί αυτού κάθονται μαζικά πάνω σε εντελώς εξαντλημένους γαϊδούρια, που κουβαλάνε τους ανθρώπους και ανεβοκατεβαίνουν πολλές φορές την ημέρα τα 500 σκαλοπάτια μεταξύ του λιμανιού και της παλιάς πόλης των Φηρών. Σαμάρια που δεν είναι καλά τοποθετημένα προκαλούν ανοιχτές πληγές οι οποίες πολλές φορές δεν λαμβάνουν θεραπεία. Τα ζώα δεν έχουν καθόλου προστασία από τον καυτό ελληνικό ήλιο και κάνουν μόνο σπάνια διαλείμματα. Ούτε καν τα δίνουν τροφή και νερό. Οι εικόνες αυτών των ζώων που υποφέρουν με ακολουθούν μέχρι σήμερα. Είναι στο χέρι σας, να σταματήσετε αυτόν τον βασανισμό των ζώων και η Σαντορίνη να γίνει ένας ωραίος τόπος για τουρίστες και για ζώα. Παρακαλώ σταματήστε την ξεπερασμένη ταλαιπωρία των «ζώων-ταξί». Θα χαρώ για την απάντησή σας. Ευχαριστώ για το χρόνο και τις προσπάθειές σας. Με φιλικούς χαιρετισμούς Tommy Lee»
    5 βαθμοί
  2. Κάλλιο αργά παρά ποτέ. Πολύ ωραία. Κακώς αν ηχογραφούσες μία κι έξω μόνο σε mp3. Διότι με αυτό τον τρόπο αν ήθελες να αλλάξεις - διορθώσεις κάτι, θα έπρεπε να παίξεις τα πάντα από την αρχή. Καθόλου. Στο Youtube ο κάθε ένας κάνει ό,τι θέλει, όπως θέλει κι όπως τον βολεύει. Δεν είναι αντιπροσωπευτικό του τι ακριβώς θέλεις να κάνεις εσύ. Εννοείται. α) Αν έχει την δυνατότητα το πρόγραμμα που χρησιμοποιείς, θα πρέπει να επιλέξεις multi record. Δηλαδή κάθε εισερχόμενο midi channel να γράφεται σε ανεξάρτητο midi track. Για αρχή δεν θα σου το πρότεινα. β) Μπορείς να γράψεις τα πάντα ως SMF (Standard Midi File) σε κάποιο αποθηκευτικό μέσο και στην συνέχεια να τα εισάγεις στο πρόγραμμα για περαιτέρω επεξεργασία κλπ κλπ κλπ... γ) Μπορείς να γράψεις όλα τα midi channels που θα στείλει το όργανο (δηλαδή τα πάντα) σε ένα midi track, όπου δεν θα έχεις προεπιλέξει midi channel για το συγκεκριμένο track στο πρόγραμμά σου. Αυτό, για να μην γίνει re-channelise, δηλαδή να μην καταλήξουν όλα τα midi channels που θα δεχτεί το πρόγραμμα σε κάποιο συγκεκριμένο - μοναδικό midi channel μέσα στο midi track. Για παράδειγμα στο Cakewalk (Sonar) στα midi track υπάρχει ως επιλογή του midi channel από το 1 έως το 16 και το --. Εσύ θα επιλέξεις το --. Στο Cubase είναι any. Οπότε το συγκεκριμένο midi track κατά την εγγραφή θα μπορεί να γράψει όλα τα midi channels που θα του στείλεις αλλά και κατά την αναπαραγωγή θα στείλει όσα midi channels έχει (από το 1 έως και το 16). Στη συνέχεια, για λόγους τακτοποίησης - οπτικούς λόγους αλλά κυρίως για πρακτικούς λόγους όπως θα καταλάβεις στη συνέχεια, θα μπορείς να βγάλεις κάθε midi channel από το αρχικό midi track σε διαφορετικό midi track για επεξεργασία κλπ κλπ. Ως αποτέλεσμα θα έχεις κάθε midi channel σε διαφορετικό midi track ή αλλιώς κάθε midi track θα περιέχει ένα midi channel. Από κει και πέρα οι κινήσεις είναι δικές σου... Πριν κάνεις τα παραπάνω, θα πρέπει να έχεις συνδέσει μέσω midi το όργανο με τον υπολογιστή αμφίδρομα (handshake). Δηλαδή, Midi Out από το όργανο στο Midi In του υπολογιστή ή της κάρτας και Midi Out από τον υπολογιστή στο Midi In του οργάνου. Επίσης θα πρέπει στο όργανο να επιλέξεις διαφορετικό Midi Channel για κάθε μέρος του οργάνου, δηλαδή για κάθε part. Ως part (μέρος) θεωρούμε για παράδειγμα το Upper 1, Upper 2, Lower 1, Lower 2 κλπ καθώς και τα μέρη του ρυθμού, δηλαδή το ADrum, ABass, ACC1, ACC2, ACC3 κλπ. ADrum είναι το μέρος που παίζουν αυτόματη συνοδεία (Accompaniment) τα Drums, εξ'ού και ADrum. Το ίδιο ισχύει για τα ABass, ACC1, ACC2, κλπ. Συνήθως όλα αυτά τα parts από το εργοστάσιο είναι ρυθμισμένα σε διαφορετικά midi channels. Επίσης στις ρυθμίσεις του οργάνου πρέπει να έχεις για κάθε ένα από αυτά την ρύθμιση Tx (Transmit) στην θέση ON, καλό είναι να βάλεις και την ρύθμιση Rx (Receive) στην θέση ON για την αναπαραγωγή. Τέλος και επειδή θα είναι συνδεδεμένα αμφίδρομα (handshake) να ρυθμίσεις στο όργανο την λειτουργία Local στην θέση OFF ή καλύτερα από το πρόγραμμα στον υπολογιστή ρύθμισε την λειτουργία Soft Through στην θέση OFF, διαφορετικά θα σου κολλήσουν οι νότες (εννοώ με το που θα παίξεις στο πλήκτρο ο ήχος δεν θα σταματάει). Καλύτερα χρησιμοποίησε το δεύτερο (Soft Through = OFF) από το πρόγραμμα στον υπολογιστή. Στις ρυθμίσεις του προγράμματος στον υπολογιστή που αφορούν τις Midi θύρες, να επιλέξεις τις θύρες της κάρτας που έχεις συνδεδεμένο το όργανο, και για το Midi In και για το Midi Out. Ελπίζω να μην έκανα κάποιο λάθος και να μην ξέχασα κάτι ουσιαστικό. 20 κανάλια δεν είναι... Γι'αυτό που ρωτάς, συνήθως μέχρι 8 κανάλια είναι η συνοδεία και άλλα 2 με 3 κανάλια για τα Upper 1, Upper 2, Lower, μας κάνουν 11. Κάπου εκεί, γύρω στα 12 κανάλια. Για να γράψεις ένα-ένα τα κανάλια στο πρόγραμμα, σημαίνει πως δεν θες απολύτως τίποτα από τα έτοιμα του οργάνου και θα γράψεις τα πάντα από το μηδέν. Τέλος πάντων, εσύ αποφασίζεις τι θες και πως σου αρέσει καλύτερα. Θα επιλέξεις το όνομα της κάρτας του ήχου σου, όπου εκεί έχεις συνδεδεμένα τα Midi In και Midi Out του οργάνου. Αυτό μόνο αν θες στην αναπαραγωγή να παίξουν ήχοι από VST όργανα. Όχι. Δεν κάνει τίποτα. EDIT Κάτι πολύ βασικό Για να βγάλεις ένα - ένα τα midi channels από το midi track θα πρέπει να κάνεις extract midi channel στην γλώσσα του midi. Αφού επιλέξεις στο πρόγραμμα το αντίστοιχο clip/part του track, επιλέγεις να κάνει extract. Μπορείς να επιλέξεις τα σημεία - μέτρα στα οποία θέλεις να το κάνεις αυτό με την βοήθεια των locators (Left & Right Locator) Για παράδειγμα στο Cakewalk κάνεις Split Channels, αν θυμάμαι υπάρχει στα CAL (Cakewalk Application Language). Στο Cubase επίσης αν θυμάμαι καλά υπήρχε ως Explode by Midi Channel ή κάτι αντίστοιχο.
    4 βαθμοί
  3. Γιατί όλα τα funk πρέπει να είναι uptown θα φτιάξω ένα να είναι downtown...
    3 βαθμοί
  4. Το πρόβλημα με έχει απασχολήσει ξανά στο παρελθόν - έχω αναρωτηθεί πως είναι δυνατόν να συνεχίζεται αυτή η ιστορία τόσες δεκαετίες από τότε που το συνειδητοποιήσαμε και το συζητήσαμε για πρώτη φορά. Προσωπικά αντέδρασα πρώτη φορά στα τέλη της δεκαετίας του '80 όταν έφτασα στη Σαντορίνη ως τουρίστας και με ανέβασαν σε ένα γαϊδούρι το οποίο στην πορεία το λυπήθηκε η ψυχή μου και κάποια στιγμή κατέβηκα και συνέχισα με τα πόδια. Από τότε, κάθε λίγα χρόνια, κάπως τυχαίνει και το βρίσκω μπροστά μου το θέμα και ντρέπομαι πάλι για την κατάσταση αυτή. Τα πράγματα όμως είναι λίγο πιο πολύπλοκα από την απλοϊκή επιστολή του Τομυ Λι. Αυτό που προκύπτει είναι ότι τα γαϊδούρια και τα μουλάρια της Σαντορίνης θεωρούνται μέρος της παράδοσης του νησιού και όλοι οι εμπλεκόμενοι (περιλαμβανομένων των διάφορων οργανώσεων για animal welfare) πιστεύουν ότι θα μπορούσαν να συνεχίσουν να υπάρχουν προσφέροντας αυτή την υπηρεσία υπό προϋποθέσεις. Οι προϋποθέσεις είναι να ελέγχεται το βάρος που φορτώνεται στο ζώο και να περιορίζεται το πλήθος των διαδρομών που αναγκάζεται να κάνει. Ισχυρίζονται, ότι για ένα σωστά φροντισμένο και υγιές γαϊδούρι δεν είναι πρόβλημα ούτε κακοποίηση το να κάνει 2-3 διαδρομές σε μια μέρα μεταφέροντας έναν τουρίστα μικρού βάρους. (Το βάρος που έχει νομοθετηθεί είναι τα 100 κιλά - αυτός είναι ο νόμος που παραβιάζεται και στον οποίο αναφέρεται ο Τόμι Λι.) Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο συνεχίζεται αυτή η ιστορία: Υποτίθεται ότι μπορεί να γίνει "σωστά". Οι προσπάθειες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια έχουν και τη στήριξη παραγόντων του νησιού και του διεθνούς τουρισμού. Το 2018 το Donkey Sanctuary που προωθεί τέτοιες καμπάνιες μεταξύ άλλων στην Ισπανία, στο Ισραήλ (Αγ. Τόπους) και αλλού έκανε μια μεγάλη διεθνή καμπάνια για το θέμα και τότε πάλι πίεζαν τις αρχές (υπουργείο και δήμο). Η γνώμη μου είναι ότι το γαϊδούρι θα έπρεπε να καταργηθεί τελείως ως μέθοδος μεταφοράς. Θα δεχόμουν (αφού υποτίθεται είναι μέρος της παράδοσης) να παραμείνουν κάποια λίγα "εργαζόμενα" γαϊδούρια για να ανεβαίνουν παιδάκια για βόλτα στο ίσιωμα, να τα ταΐζουν, να τα χτενίζουν, να βγαίνουν φωτογραφίες κλπ. Όμως αυτό δυστυχώς δεν πρόκειται να γίνει, αφού ούτε καν οι οργανώσεις ζώων δεν το ζητούν. Δείτε κι εδώ: https://www.protagon.gr/epikairotita/metra-gia-tin-prostasia-twn-gaidouriwn-tis-santorinis-apo-ti-fetini-sezon-44341810670
    2 βαθμοί
  5. Ένα φρέσκο κομμάτι με oriental καταβολές
    2 βαθμοί
  6. Συμφωνώ με την επιστολή. Μακάρι και ο Hulk Hogan να γράψει στον υπουργό συγκοινωνιών μας για το θέμα των αυτοσχεδιων αγώνων με πειραγμενα αυτοκίνητα και μηχανάκια. Να εφαρμοστεί ο νόμος και εκεί. Και ο Deontay Wilder για τα μπάζωματα, τα αυθαίρετα. Αν γράψουν όλοι οι ΔΙΆΣΗΜΟΙ μπορεί να ιδρώσει και κάνα αυτί. Ακόμα να γραφτεί αυτός ο νόμος που να επιβάλλει να εφαρμόζονται οι νόμοι αλλά ίσα για όλους. Και για τους λαϊκούς αλλά και για τους προυχοντες.
    2 βαθμοί
  7. Βλάσφημος Τα εφφέ θα τα προχωρήσω μιας και δεν ακούτε πρόβλημα. Για τα λοιπά πρέπει να πέσει δουλειά. Ευχαριστίες!
    2 βαθμοί
  8. Ένα κομμάτι προσθέτω στην συλλογή του noiz, που προέκυψε τυχαία εχθές, παίζοντας και ηχογραφώντας για να περάσει η ώρα. Χρησιμοποιήθηκαν για την παραγωγή τα εξης όργανα: Οmnisphere Roland V-Synth NI Damage Το κομμάτι αφιερώνεται στον γιό μου με αφορμή τα πολλά victory που έχει κάνει και πανηγυρίζει στο video game Fortnite παρά το σχετικά μικρό της ηλικίας του. Να μου ζήσεις παλικάρι μου!!!!!! Κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο! ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΗ Λιγο καλύτερη μίξη κάποιων στοιχείων, ιδιαίτερα των κιθάρων σολο που μάλλον έβγαιναν πολύ μπροστά. Νομιζω πως πετυχα το sweet spot τελικα στην τελευταία αναθεώρηση. Αυτό ειναι. Ναι!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  9. Χαιρετώ, Ενα ακόμη κομμάτι που θέλω τα φώτα σας για να το στρώσω στην τελική του μορφή. Τα σημεία που έχω τις ανησυχίες μου ειναι τα εξής: α)Στο 0.42 να το κάνω να ακουστεί πιο διάφωνο?να πατήσω τα χέρια στα πλήκτρα και όποιον πάρει ο χάρος? β)Σ το 1.27 και 1.34 κολλάει αυτό που έχω κάμει ή να το στρώσω? γ)Στο 2.41 να το ομαλοποιήσω καλύτερα ή κάνει την δουλειά του όπως είναι? ε)Τα εφφέ που έχω βάλει στην αρχή,να τα προχωρήσω μέχρι τέλος ή ακούγονται χάλια? Οποιαδήποτε άλλη πρόταση/διόρθωση είναι καλοδεχούμενη,με ξέρετε,δεν λέω όχι Υ.γ Μήπως το έχω παραφορτώσει με θέματα και δεν μένει στον ακροατή τίποτα στο τέλος(μήπως τα θέματα είναι γτπ και γι'αυτό δεν μένει τίποτα)? Ευχαριστίες! oti na nai.mp3
    1 βαθμός
  10. ακόμα και με ένα κινητό μπορείς. Πας μια βόλτα στη θάλασσα, βγαίνεις ένα βράδυ με μπόρα στο μπαλκόνι... είναι πιό εύκολο από όσο νομίζεις
    1 βαθμός
  11. Θυμίζει αρκετά genesis (τα κομμάτια του Tony Banks) ή της εποχής Wind and Wuthering με την διαφορά όμως ότι δεν ξεχωρίζει ποτέ το θέμα από τα ακομπανιαμέντα. Κατά την γνώμη μου δεν μένει κάτι που να μένει στη μνήμη για την επόμενη μέρα. Βέβαια είναι φυσιολογικό γιατί εσύ το έχεις ακούσει ήδη 2381 φορές και εμείς μία. Προσπάθησε να βγεις από το λούκι αυτό που πέφτουμε όλοι. Προσπάθησε τουλάχιστον το βασικό θέμα (όποιο κρίνεις ότι είναι αυτό) να το δώσεις με ένα άλλο κύριο ή εξέχον όργανο. Να καταλαβαίνει ο άλλος ότι εκεί πρέπει να δώσει βάση. Τα χρονικά σημεία που ρωτάς, όντως είναι κάποια που πάνε να κάνουν κλικ, απλώς όμως συνήθως ανεβάζουν ένα φρύδι για μισό δευτερόλεπτο και μετά πάμε παρακάτω. Τα εφέ σου...δεν ξέρω, μου φάνηκαν ψεύτικα και βεβιασμένα. Αποψή μου, αν θες να βάλεις εφέ, κάνε τον κόπο και ηχογράφησε δικά σου. Ξέρω, δεν είναι εύκολο. Αλλά φαίνεται. Εκτός αν αγοράσεις καμιά ακριβή βιβλιοθήκη. Ίσως ακούγομαι σκληρός... Κράτα λοιπόν την πρώτη μισή φράση και μελέτησε το υπόλοιπο κείμενο. Δεν είναι κακό να έχεις και μια διαφορετική άποψη. Επίσης εκείνος που έκλεισε τα εφέ στο 1.25 στο πρώτο να απολυθεί άμεσα. Ο επόμενος που απλώς τα χαμήλωσε να εκπαιδευτεί περισσότερο.
    1 βαθμός
  12. Νέο Reaper και νέος rig manager για kemper θα είναι ένα γεμάτο Σαββατοκύριακο.
    1 βαθμός
  13. Και στα δύο. Καλό είναι να ταυτίζονται για να μην χάσεις τον μπούσουλα. Είναι αυτά που μου γράφεις πιό πάνω, δηλαδή η σελίδα που έχει τα MIDI IN και MIDI OUT. Ναι, αυτές πρέπει να είναι. Το κατάλαβα εξ'αρχής. Επέλεξε να γράψεις σε ένα track με την επιλογή του midi channel στο any. Ναι, με τον τρόπο που σου περιγράφω. Όχι, το ξέρω. Ακολούθησε τον τρόπο που σου περιγράφω. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Σαφώς, και αυτό γίνεται που σου έγραψε πριν από μένα ο manosx, σου το αναφέρω κι εγώ πιό πάνω. 1) Μπορείς να γράψεις ολόκληρο το τραγούδι και να το μεταφέρεις μέσω δισκέτας στον υπολογιστή. ή 2) Μπορείς να γράψεις τα μέρη του τραγουδιού ξεχωριστά ένα ένα. Για παράδειγμα το κουπλέ σε ένα midi file, το ρεφρέν σε άλλο midi file, την εισαγωγή σε άλλο midi file κλπ. Στο τέλος τα εισάγεις ένα ένα στο πρόγραμμά σου κάνοντας merge τα midi file στα ανάλογα μέτρα (μουσικά μέτρα) και από κει και πέρα κάνεις τις επαναλήψεις - διορθώσεις - αφαιρέσεις - προσθέσεις κλπ κλπ κλπ
    1 βαθμός
  14. Μεγάλη αλήθεια, ντροπή και κρίμα. Ειμαι σίγουρος πως το πρόβλημα είναι τα επαγγελματικά συμφέροντα των ανειδήκευτων για ότι άλλο ιδιοκτητών. "Και πως θα ζήσουμε εμείς;" Θα ζητούν αποζημιώσεις μετά. Πρέπει να εφαρμοστεί ο νόμος. Τελεία.
    1 βαθμός
  15. Αυτά που λες στο πρώτο ερώτημα λογικά γίνονται, αλλά θα πρέπει να κάνεις τις κατάλληλες ρυθμίσεις στο Korg. Να ορίσεις δηλαδή ποια κανάλια θα ακούνε το cubase, και ποιά κανάλια θα στέλνουν στο cubase. Πρέπει να μελετήσεις το manual του οργάνου, και να αναθέσεις τα διάφορα tracks σε internal ή external mode. Αφού ορίσεις μετά το midi channel που θα στέλνουν, θα φιλτράρεις στο cubase τα αντίστοιχα κανάλια για να γίνει η δουλειά. Εναλλακτικά μπορείς να γράφεις σε midi αρχείο στο ίδιο το όργανο και να το κάνεις import στο cubase. Σίγουρα πάντως η έξοδος που θα στέλνεις δεδομένα είναι η έξοδος που έχεις συνδέσει, δηλαδή αυτή με το όνομα της κάρτας ήχου.
    1 βαθμός
  16. Για μια ακομη φορα με εκπλησσεις ρε Νικολα.ευχαριστα βεβαιως. Για τα δικα μου γουστα ειναι εξαιρετικο οπως ακριβως ειναι. Το μονο ισως που με ξενιζει ειναι οτι τα εφε κοβονται αποτομα στο 1,20κατι.Θα επρεπε,νομιζω,να πεφτουν πιο ομαλα. Δε λεει κατι ομως,ειναι καταπληκτικο στο σύνολό του και μπραβο σου. Χρονια πολλα και καλα!
    1 βαθμός
  17. Ζορικο... Θα ηθελα τα εφε παλι στο κλεισιμο... Μου θυμιζει το "Πουλιά" απο Ξυλινα Σπαθια στο πολυ καλυτερο του ομως...
    1 βαθμός
  18. Eιμαι Σαμπαθικος και μετα την περιγραφη σου ακουσα το πρωι ολο το αλμπουμ. Σκοτωνει. Πριν λιγο ακουσα αυτο που εβαλες Σπυρο. Τι σχεση εxει με τους Green Lung? Καμμια,φαινομενικα. Για την παρτη μου ομως μεγαλη διοτι και τα δυο με εκαναν να ανατριχιασω το ιδιο. Σας ευχαριστω αμφοτερους.
    1 βαθμός
  19. Όμορφο, αλλά λίγο κοινότοπο μου φάνηκε αρμονικά (μην υπολογίζεις την γνώμη μου σε κάτι τέτοια). Όντως πολύ όμορφο αισθητικά, σε πάει μια βόλτα συναισθηματικά. Επί των προβληματισμών σου ... α) Μια χαρά είναι. Σαν πρόταση θα σου έλεγα ότι από την στιγμή που έχει παύση αμέσως μετά, μπορεί η διάφωνη φράση να κρατήσει παραπάνω (ένα μέτρο ακόμα) χρόνο, και να μπορέσεις εκεί να τα δώσεις όλα βάζοντας και τα πόδια ακόμα στα πλήκτρα, για να είναι μεγαλύτερη η αντίθεση με το πριν και το μετά. β) Κολλάει αλλά .... θέλει λίγο δουλίτσα στο πώς θα κολλήσει (να φαίνεται/ξεχωρίζει ευκρινώς η αλλάγή μέτρου που προηγείται και να ολοκληρώνεται πλήρως το προηγούμενο μέτρο), γιατί στην αρχή φαίνεται σαν πρόβλημα χρόνου (θα πω αργότερα). γ) ΣΚΟΤΩ, θέλω κι άλλο. δ) Γιατί πήδηξες το (δ)? ε) Μια χαρά μου φάνηκαν τα εφφέ στην αρχή, αλλά θα τα ήθελα και προς το τέλος πάλι (προς το 2:45 μέχρι τέλος) για να δέσει το γλυκό. Υ.γ ) Ούτε να το σκέφτεσαι. Θα ήθελα επίσης να προσθέσω εδώ τα θέματα με τον χρόνο, που επειδή είναι ελεύθερο, κάπου είναι οκ, αλλά κάπου αλλού φαίνεται να μην ελέγχεις τον χρόνο. Αυτό κάνει και τα σημεία που επίτηδες είναι ρουμπάτα να ακούγονται "κάπως" και είναι κρίμα ρε συ, γιατί είναι πολύ ωραία. Αγαπημένα σημεία του κομματιού, όσα έχεις γράψει στους προβληματισμούς σου. Μου άρεσε πολύ, ειδικά αυτή η ρημάδα η ατμόσφαιρα που φτιάχνεις .... με στέλνει. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!
    1 βαθμός
  20. M' έφτιαξες, κράτα εσύ το πιάτο με τις μπαμνιίτσες που τις έλεγε κι η μάνα μου, κι εγώ ορμάω στα υπόλοιπα. Άκου μπάμιες... Χρόνια πολλά στους Νίκους και στις Νίκες/Νικολέτες.
    1 βαθμός
  21. τεσπα δεν θα κάτσω να απολογηθώ κι όλας που στο Γυμνάσιο οι Genesis ήταν κάτι πολύ σημαντικό στα ακούσματά μου. Όσον αφορά το αν ευλογάει γένια στην αυτοβιογραφία του θα έλεγα δεν μπορείς να το κρίνεις αν δεν την διαβάσεις, κατι που από όσο βλέπω μόνο εγώ είχα την τύχη. Τα βίντεο που είχαν ανεβεί με την ανάγνωσή της από τον ίδιο έχουν κατέβει. Με λίγα λόγια θα πω όσα θυμάμαι ή όσα μπορείτε να βρείτε ακόμα στο διαδίκτυο διότι όντως οι Ζεπ έχουν φροντίσει να τα κατεβάσουν όλα. Το 1985 όταν έγινε το live aid, έγιναν δυό εκδηλώσεις μια στο Wembley και την ίδια μέρα στην Philadelphia. Για διάφορους λόγους προτάθηκε ότι ο Phil ήταν ικανός και άξιος και για τις δυό παραστάσεις. Το πως θα τις κατάφερνε κι ο ίδιος απορεί πως δέχτηκε. Παίζει λοιπόν πρώτα Λονδίνο, παίρνει το concorde και πάει Αμερική όπου παίζει με τους Ζεπ. Εκεί για κακή του τύχη βλέπει ότι τον έχουν για δεύτερο ντραμερ, χωρίς να το ξέρει, με πρώτο τον μακαρίτη Tom Thompson, έναν κατα γενική ομολογία εντελώς έξω από την φιλοσοφία του Μπόνζο. Οι Page & Plant δεν αντέχονται κυριολεκτικά και ο ίδιος για να μην χαλάσει εντελώς μια χαλασμένη εμφάνιση ακολουθεί απλώς τον Thompson. Δυστυχώς όπως σας είπα δεν υπάρχει πλεον το βίντεο να ακούσετε τι λέει και πως ξεκίνησε η όλη ιστορία, όπου ουσιαστικά του ζητήθηκε να το κάνει αυτό και ο ίδιος δέχτηκε να παραστεί σε δυό παραστάσεις σε δυό ηπείρους την ίδια μέρα με λίγες ώρες διαφορά... Η δική μου άποψη βλέποντας τα λίγα βίντεο που έμειναν στο δίκτυο από τις εμφανίσεις είναι ότι οι εκτελέσεις ήταν εντελώς χάος αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι φταίει ο Collins. Διαβάστε λίγα εδώ https://www.loudersound.com/features/phil-collins-why-im-not-to-blame-for-led-zeppelins-live-aid-fiasco και λίγα εδώ In July 1985, Collins took part in the Live Aid concerts, a continuation of the fundraising effort started by Band Aid. Collins was the only performer to appear at the London concert at Wembley Stadium and the U.S. concert at JFK Stadium in Philadelphia on the same day. After he performed "Against All Odds" and "In the Air Tonight" and sang alongside Sting, Collins travelled to Philadelphia via Concorde to perform his solo material, play drums for Clapton, and drum with Plant and Jimmy Page for a Led Zeppelin reunion. The latter performance was poorly received and later disowned by the band.[86] Page later said that Collins had not learned his parts for the set.[87] Collins responded that the band "weren't very good", that a "dribbling" Page had made him feel uncomfortable, and only continued with the set rather than leave the stage in order to avoid negative attention.[88]
    1 βαθμός
  22. Εγω εφτιαξα μια Epiphone Les Paul Nightfall που εχω καπως ετσι...
    1 βαθμός
  23. κι εγώ το άκουσα στα 20, στα 30 και στα 39 μου. Του έδωσα πολλές ευκαιρίες, είναι μουσική που με άφησε και εξακολουθεί να με αφήνει αδιάφορο. Τι να κάνουμε τώρα. Αυτή είναι η επιτομή του thread. Μετατρέπουμε μια κουβέντα του χαβαλέ και του πειράγματος σε γιαούρτι 0%.
    1 βαθμός
  24. +1000 Οι μπάμιες είναι πεντανόστιμες. Αν έχεις φέτα και ένα μπουκάλι κρασί .... είναι μαγεία.
    1 βαθμός
  25. 1 βαθμός
  26. Μια συμβουλη. Καντε πιο συγκεκριμενο το ονομα σας, καθως οποιος παει να κανει αναζητηση για την μπαντα θα του βγαζει το γνωστο πινακα. Πχ αλλαχτε την ορθογραφια και αντι για c γραφτε το με k (guernika) ή προσθεστε στο ονομα και κατι ακομα που σας χαρακτηριζει. πχ guernika addictive
    1 βαθμός
  27. Συγγνώμη προκαταβολικά αν φανώ βέβηλος για τους φαν αλλά ένας πολύ μεγάλος αριθμός μπουζουξήδων, τα σόλο αυτά τα παίζει νεράκι. Ξέρω είναι flaming σαν statement αλλά έπρεπε να το πω. Αν θες speed... μπουζούκι. Είμαστε αξεπέραστοι. Η περιορισμένη δυναμική περιοχή στο 8χορδο, έχει οδηγήσει εκεί. Το ίδιο και τους shredders.
    1 βαθμός
  28. Παλι τα ιδια.... ρε παιδια, sorry που παιζω με τον πονο των παθοντων αλλα... ΔΕΝ αφηνουμε οργανα στο πορτ παγκαζ κι ας χαλασει η διαθεση, κι ας χαλασει η μπυρα "μετα το live" η για να "συζητησουμε τα κομματια που θα παιξουμε" ή δεν ξερω κι εγω τι.... μια φορα ειχα την κλασικη μου κιθαρα αξιας καμποσων χιλιαδων ευρω στο πορτ παγκαζ και παρκαρα προς μοναστηρακι για βολτα. Ουτε στιγμη δε σκεφτηκα να την αφησω μεσα κι ας μου ηταν φορτωμα. Αλλη φορα ειχα μεσα μηχανηματα και μου λεει ενας φιλος "περνα απο δω" για μπυρα. Και του λεω δε γινεται, εχω τα μηχανηματα κλπ και με αρχιζει στο " ελα ρε μ@λ@κ@, μην ξηγιεσαι" και "κοιτα τον που εχει και τον ηχο του τωρα και καλα" και αλλα τετοια. Και του λεω να πα να γ@&%$^... Μια αλλη φορα ειμουνα με ενα φιλο κι ειχαμε εγω την ακουστικη μου κιθαρα κι αυτος το μπουζουκι του στο αμαξι μου. Θα πηγαιναμε στο ασχετο σ΄ενα καφενειο, κι ο αλλος επεμενε να αφησουμε τα οργανα στο αμαξι "για να μη μας παρουν στο δουλεμα". Τελικα αφου επεμεινα τα πηραμε στο καφενειο.... Ε,κι ειπαν δυο τρεις κατι του στυλ "τι εγινε,εχουμε λαϊκη βραδυα? " και κατι τετοια. ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ? τους αφησαμε να πουν δυο τρεις μ@λ@κιες και εληξε το θεμα. το λεω γιατι εχω παρατηρησει οτι πολλοι μουσικοι για καποιο λογο ντρεπονται να κουβαλανε το οργανο σε ασχετους χωρους για να μην εισπραξουν πειραχτικα σχολια και ματιες, και τα παρατανε στο αμαξι.... και το κακο γινεται.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου