Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      7.492


  2. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      4.452


  3. manosx

    manosx

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      6.218


  4. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      11.666


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 02/01/2020 σε όλα

  1. αντικειμενικά υπήρξα μέτριος ερασιτέχνης κιθαρίστας (διαχρονικά πλην του πρώτου χρόνου του ενθουσιασμού, η μελέτη μου πήγαινε κατά συντριπτικό ποσοστό υπέρ της ηχοληψίας) και λειτούργησα καθαρά αξιοποιώντας ακατέργαστα το όποιο έμφυτο ταλέντο και μουσική αντίληψη διέθετα... αυτό όμως δεν με εμπόδισε να κάνω μια πολύχρονη και κατά γενική ομολογία αξιοσέβαστη (στο χώρο που κινήθηκα) επαγγελματική καριέρα ως μουσικός... το "μυστικό"?... - συνέπεια αλλά και όρεξη για σκληρή δουλειά στις πρόβες χωρίς μεμψιμοιρίες - "έξυπνο" παίξιμο (έπαιζα με τέτοιο τρόπο, κρύβοντας έντεχνα τις τεχνικές μου αδυναμίες φροντίζοντας κατά κανόνα να φτάνει στον μέσο ακροατή αυτό που "έπρεπε" κατ ελάχιστον να ακούσει) - προσφορά και σε άλλα επίπεδα (τεχνικά, οργανωτικά και συναισθηματικά με ειλικρινές ενδιαφέρον για το άρτιο δεδομένων των συνθηκών κάθε φορά αποτέλεσμα) - κυρίως όμως σεβασμός στις πραγματικές ανάγκες του σχήματος που καλόμουν να υπηρετήσω (τις ανίχνευα ως εν δυνάμει στόχο από πριν και δεν επιχειρούσα καν περιττές συναντήσεις ακροάσεις που θα με έκθεταν ή θα έτρωγα τον χρόνο τον δικό μου και των άλλων αν θεωρούσα ότι αντικειμενικά δεν θα μπορούσα να ανταποκριθώ) μέσα σε αυτά τα χρόνια βρέθηκα (αναγκαστικά λόγω τις φύσης της δουλειάς) σε πολλά διαφορετικά μουσικά σχήματα με ανάλογες προσεγγίσεις είτε σαν μουσικός που ανταποκρινόμουν σε μια πρόσκληση, είτε αναζητώντας ο ίδιος κάποιον-ους συνεργάτη-ες... μπορώ λοιπόν να καταλάβω ΑΠΟΛΥΤΑ τον Σπύρο και το γιατί άνοιξε το θέμα... έχω ζήσει σωρεία απίθανων ιστοριών (αστείων και σοβαρών)... όλες όμως είχαν μια συνισταμένη που θα μπορούσε αν υπήρχε στη στάση των εμπλεκομένων να τις κάνει λιγότερο επώδυνες για κάποιους (ακόμα και οι αστείες είχαν ως θύμα τον εκτεθειμένο από την μια πλευρά)... τον σεβασμό που ανέφερα παραπάνω και που είτε σαν ερασιτέχνης είτε σαν επαγγελματίας είσαι "υποχρεωμένος" να δείξεις πρώτα από όλα στην ίδια την μουσική, μετά στον εαυτό σου και τέλος στον εν δυνάμει συνεργάτη... το "καλύτερα παράφωνος παρά βουβός και άφωνος" που επικαλούμαι αρκετές φορές, τελειώνει στα όρια του μπάνιου του καθενός μας αλλά όχι μόνο ως τεχνική κατάρτιση - ταλέντο αλλά και ως κοινωνική συμπεριφορά... εγώ αυτά έμαθα, αυτά έκανα, αυτά λέω...
    7 βαθμοί
  2. Καλη χρονια καταρχην. Ρε παιδια, εχουμε μπερδεψει την βουρτσα... Εδω εχουμε να κανουμε με μια αγγελια για αναζητηση μουσικου σε ερασιτεχνικη μπαντα με σκοπο την προσωπικη ευχαριστηση. Ειναι απλα τα πραγματα. Απο τα λεγομενα του ΟΡ, καταλαβαινω οτι εχουν δωθει οι απαραιτητες πληροφοριες για το που πας να "δοκιμαστεις". Βαζω τον εαυτο μου λοιπον στη θεση του μουσικου που διαβαζει την αγγελια. Βλεπω ποια ειναι η μπαντα ψαχνοντας στο youtube τα βιντεακια απο τα λαιβ τους και αποφασιζω καταρχην αν θα ηθελα να παιξω σε αυτην την μπαντα. Απο εκει και μετα, αν αποφασισω οτι θελω να παιξω, δεν μενει να κανω και οτι θελει η μπαντα για να με δοκιμασει. Αν μου ζηταει να κανω πασαρελα με το σωβρακο για να με δει κι εγω δεν γουσταρω, απλα δεν σηκωνω καν το τηλεφωνο να παρω. Αν δεν με πειραζει η πασαρελα, ή αντιθετα γουσταρω κιολας γιατι αυτο μου δειχνει τον χαρακτηρα της μπαντας και ειναι του γουστου μου αυτα τα κολπα, δεν καθυστερω στιγμη να παρω. Αφου γινει λοιπον η δοκιμη και "περασω", ξεκιναει η συζητηση για να δω αν μου ταιριαζει η φιλοσοφια που δουλευει η μπαντα, ο τροπος που κανει προβες, ο τροπος που κανει λαιβ, ο τροπος που κανει ηχογραφησεις κλπ Μεσα στο χρονο θα δω κι αν ταιριαζουν τα χνωτα μας σαν ανθρωποι και καπως ετσι απο αυτα θα εξαρτηθει αν θα συνεχιστει η "συνεργασια" μας. Στο κατω κατω σε μια μπαντα πας να παιξεις, δεν παντρευεσαι. ----------------------------------------------------- Και εκτος θεματος Οσο για επαγγελματικη αγγελια δεν νομιζω οτι παιζει να υπαρχει αγγελια για σοβαρη δουλεια. (οποτε ειμαστε εκτος θεματος) Εδω παιζει μονο η προυπηρεσια και το ονομα σου στην πιατσα και μια δυο συγκεκριμενες απαιτησεις που εχει ο "εργοδοτης" (συνηθως ο μαεστρος της δουλειας). Θα πω μονο μια περιπτωση που μου ετυχε παλια ως μουσικος και που ακολουθω απο τοτε και ως εργοδοτης, γιατι καταλαβα οτι αυτη ειναι ολη η ουσια. Μου ζητηθηκε απο μαεστρο που συνεργαζομουν (και που τον θεωρω ως ενας απο τους μεγαλυτερους στην ελληνικη σκηνη ... εντεχνου τραγουδιου ας πουμε), να του προτεινω ντραμερ για μια παραλληλη δουλεια που ετρεχε παλι με μεγαλο ονομα και γνωριζοντας οτι οι μουσικοι που συνεργαζοταν ο μαεστρος, ηταν για εθνικη ελλαδος, οπως λεγοταν. Τον ρωτησα αφελως τι στυλ ντραμερ θελει, εννοωντας αν θελει να ειναι πιο ροκας ή πιο τζαζυ παιχτης, γιατι ειχα στο μυαλο μου 2-3 παιχτες, αλλα διαφορετικης ... κλισης. Μου απαντησε το εξης: "Δεν μ' ενδιαφερει. Θελω μονο να εχει αισθητικη", εννοωντας να ξερει να προσφερει αυτο που πρεπει στο κομματι, χωρις να χρειαζεται ειδικη καθοδηγηση και διδασκαλια. Τον ρωτησα παλι αφελως, "καλα δεν σε ενδιαφερει τιποτα αλλο? διαβασμα, τυπικοτητα στα ωραρια, συμπεριφορα κλπ"? Μου απαντησε, "αυτα εννοουνται, δεν χρειαζεται να τα αναφερω". Ο επαγγελματιας πρεπει να τα εχει ολα λοιπον. Οσο πιο πολλα και σε μεγαλυτερο βαθμο εχει, τοσο περισσοτερες πιθανοτητες εχει να φτασει εθνικη ελλαδος. Αλλα το Α' ζητουμενο δεν ειναι να ειναι πριμαβιστας ή να ειναι στρατιωτακι. Το Α' ζητουμενο ειναι να ειναι ... μουσικος. Σε αλλες δουλειες τυπου σκυλαδικο, ΟΚ μαλλον το στρατιωτακι ειναι το Α ζητουμενο. Εκει τι προετοιμασια να κανεις? ή εχεις το ρεπερτοριο ή δεν το εχεις. Και ενα υποτυπωδες διαβασμα για να περασεις τα καινουρια στην προβα (που διαρκει 5 φορες απο οτι χρειαζεται πραγματικα για να δικαιολογησει και ο μαεστρος το μεροκαμματο του) Η μονη προετοιμασια που χρειαζεσαι ειναι η ψυχολογικη. .
    5 βαθμοί
  3. Βαγγέλη στο έγραψα και προηγουμένως: λυπάμαι αλλά είσαι out of context. Μας ανέφερες Zappa, Vai, Sting, Dreamtheater ενώ η κουβέντα εδώ ξεκίνησε από εμένα και αφορά συγκεκριμένο προβληματισμό σε συγκεκριμένο πεδίο: Η μπάντα λοιπόν είναι ερασιτεχνική και κινείται στον αντίστοιχο ελληνικό χώρο. Τουτέστιν είναι ένα σύνολο απ' όπου έχουν περάσει αρκετοί μουσικοί (και κάποιοι επαγγελματίες) αλλά η μπάντα δεν βγάζει λεφτά από τη δραστηριότητά της (πλην των πενιχρών εσόδων των Live) ούτε συντηρεί οικονομικά κανέναν. Τη δημιουργήσαμε και την κρατάμε γιατί μας αρέσει να παίζουμε μουσική. Τις άπειρες ώρες προβών, τον εξοπλισμό μας κι ένα άλμπουμ που ηχογραφήσαμε, τα έχουμε χρηματοδοτήσει εξ ολοκλήρου εμείς. Σε αυτό το context λοιπόν και έχοντας κάνει αρκετές audition κατά περιόδους και έχοντας δουλέψει κοντά σε μουσικούς διαφόρων κατηγοριών και επιπέδων (ανεξαρτήτως επαγγελματικής ιδιότητας), το συμπέρασμα που έχουμε βγάλει είναι το εξής: Η πλειοψηφία των μουσικών που θα έρθουν σε δοκιμαστικό, έρχονται αδιάβαστοι, ο καθένας για το λόγο του και συνολικά για ένα βασικό λόγο: γιατί βαριούνται να μελετήσουν. Αυτή η αντιμετώπιση ως προς το αντικείμενο λοιπόν, πάντοτε μεταφέρεται και εντός της μπάντας από τη στιγμή που κάποιος γίνεται μέλος. Ναι είχαμε και μουσικούς που έπιαναν πουλιά στον αέρα αλλά ήταν τεμπέληδες. Ε η κατάληξη κάθε φορά ήταν ότι αυτοί που κρατούσαν την μπάντα πίσω ήταν ΠΑΝΤΑ οι τεμπέληδες ακόμα κι αν ήταν γάτοι. Γιατί όσο γάτος κι αν είσαι, μπορεί να μη χρειάζεσαι καμιά μελέτη όσον αφορά την αρμονία και το γκρουβ των κομματιών αλλά τουλάχιστον τη φόρμα και τα κλεισίματα ρεπερτορίου 40+ κομματιών, δε θα τα θυμηθείς χωρίς να τα έχεις παίξει και μόνος σου. Με αυτή την εμπειρία λοιπόν, όταν θα μου έρθει στο δοκιμαστικό παίχτης αδιάβαστος, με το καλημέρα είναι μείον ένα για μένα. Στο άλλο context τώρα: αν ήμουν ο John Mayer κι έψαχνα drummer, προφανώς και δε θα με ενδιέφερε αν ο υποψήφιος έχει μελετήσει και προφανώς δε θα του έδινα κομμάτια για την audition. Απλούστατα γιατί σε αυτά τα επίπεδα όπως έγραψε κι ο SF, τα βασικά θεωρούνται εκ των πραγμάτων κεκτημένα. Τέλος αν ήμουν ο John Mayer δε θα είχα χωρίσει την Katy Perry και δε θα δεχόμουν να μου φτιάξει η PRS στρατοκάστερ. Γιατί μπορεί να με έχουν εκθειάσει ο Clapton κι ο BB King αλλά οι παραπάνω ιεροσυλίες παραμένουν ιεροσυλίες, ακόμα και για μένα.
    5 βαθμοί
  4. Όταν υπάρχει επαγγελματική σχέση είναι αλλιώς. Πληρώνεσαι και κάνεις ότι πρέπει. Ο κατσαπλιαδισμός που υπάρχει σε αυτή τη χώρα, ειδικά από κάτι "άρχοντες" και "μουσουργούς" πιο άμπαλους και από αναπληρωματικούς Γ' ερασιτεχνικού σπάει κόκαλα, και σου πέφτουν τα δόντια από τις μαλακίες και τα καραγκιοζιλίκια που ακούς και βλέπεις από τα ταγάρια με τα πόστα και την κομπόστα. Αλλά κάνεις το μαλάκα, πετάει ο γάιδαρος; Πετάει, αν πετάει λέει, τον κώλο του πηγαίνει, διπλή τουρμπίνα έχει, F-15 ο γάιδαρος. Αλλά όταν η φάση είναι ερασιτεχνική, να πάνε να γαμηθούνε. Είπαμε ρε φίλε να παίξουμε τρία κομματάκια να ξεσκάσουμε, και εσύ δεν ξέρεις πότε μπαίνει το ρεφρέν; Κλοτσά και έξω από την πόρτα, όξω LGBT απ' την παράγκα. Αρκετά σκατά τρώμε στη ζωή, να τα τρώμε και τσάμπα παραπάει. Όξω. Ρε όξω.
    5 βαθμοί
  5. Παίζω επαγγελματικά σημαίνει πληρώνομαι για την δουλειά μου και πρέπει να παίξω ότι μου ζητηθεί σε ένα σχετικά καλό επίπεδο και ανάλογα με τις απαιτήσεις του εργοδότη. Ετσι υπάρχουν και επίπεδα επαγγελματιών με το ανάλογο μεροκάματο. Ακόμα και κακοί διεκπεραιωτές. Το "επαγγελματίας" δεν ορίζει αναγκαστικά και το επίπεδο παρα μόνο ότι παίζει ένα όργανο για να ζει. Ο ερασιτέχνης είναι αυτός που ασχολείται με κάτι από ευχαρίστηση, όχι επαγγελματικά ή με σκοπό το οικονομικό κέρδος. Δεν σημαίνει φυσικά πως δεν έχει τις προδιαγραφές, αν και υπάρχουν και αυτοί. Αντιθέτως αν κάποιος προτιμάει να ασχολείται μόνο με την μουσική που γουστάρει, συνήθως έχει άλλον τρόπο για να βιοπορίζεται. Εδω λοιπόν είναι ξεκάθαρο τι συζητάμε απο την αρχή και πολύ συγκεκριμένα. Δεν έχει να κάνει με πόσα ντραγκαγκαγκουπ κάνεις στο δευτερόλεπτο αλλα πόσο σοβαρό άτομο είσαι στις υποχρεώσεις σου. Ακόμα χειρότερα δε αν θες να λες πως είσαι και επαγγελματίας και υποστηρίζεις πως καλά κάνεις και εμφανίζεσαι απροετοίμαστος και χαλαρός σε κάτι που είναι προυπόθεση για τη συνεργασία. Υπάρχουν σοβαροί και επιπόλαιοι άνθρωποι είτε είναι επαγγελματίες, είτε ερασιτεχνες. Τυχαίο είναι που βλέπουμε τους ίδιους και τους ίδιους επαγγελματίες στις μεγάλες δουλειές; Και υπάρχουν ερασιτέχνες με δισκογραφία και λίγα live. Και αυτοί επίσης που παίζουν covers κάθε δεύτερο ΣΚ. Υπάρχουν και αυτοί όμως που θελουν μια παρέα με το ίδιο όνειρο, που θα βάλουν τον χρόνο που διαθέτουν στην δημιουργικότητα τους χωρίς να περιμένουν άμεσο αντάλλαγμα. Αν το θες, συνέταιροι και επιχειρηματίες είναι αυτοί. Δεν είναι επαγγελματίες, μισθωτοί που δουλεύουν για μεροκάματο. Ξεκινούν ένα venture με μόνο κεφάλαιο την τέχνη και τον χρόνο τους. Και όσο κι αν τα περισσότερα απο αυτά πέφτουν έξω, για πολλούς είναι μια ωραία προσπάθεια. Και σίγουρα όταν επιλέγεις συνέταιρο δεν το κάνεις επειδή παίζει και 127 ένατα και λα μιτζόρε. ΥΓ. Καλως ήρθες πάλι.
    5 βαθμοί
  6. 4 βαθμοί
  7. Καλή χρονιά σε όλους. Το πρόβλημα που περιγράφει ο OP είναι γενικότερο και δεν σχετίζεται μόνο με την ερασιτεχνική προσέγγιση με την οποία πολλοί (δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα) προσεγγίζουν το θέμα μιας αγγελίας για μπάντα. Τα τελευταία χρόνια έχει τύχει αρκετές φορές να βάλω αγγελία για κάποια εργασία και απαντούν άνθρωποι που δεν δείχνουν κανένα ουσιαστικό ενδιαφέρον. Δεν μιλώ για περιπτώσεις που ο άλλος ξεκάθαρα δεν είναι qualified (π.χ. δεν έχει το πτυχίο που απαιτείται). Ο άλλος που ψάχνει για δουλειά μπορεί να δοκιμάζει την τύχη του και αυτό είναι σεβαστό. Αναφέρομαι σε κάποιες (πολλές) περιπτώσεις που συμπεριφέρονται σαν πριμαντόνες κατά την πρώτη επαφή, χωρίς επίγνωση των απαιτήσεων, χωρίς να δείχνουν διάθεση να μάθουν, χωρίς καν διάθεση να απαντήσουν αν και πότε είναι διαθέσιμοι. Μερικές φορές αισθάνομαι ότι ζω σε παράλληλο σύμπαν στο οποίο οφείλω εγώ να αγχώνομαι για λογαριασμό όλων αυτών που δεν ανησυχούν για τίποτα.
    3 βαθμοί
  8. η δικια μου εκδοχη για το χρονο που αποχαιρετουμε και για το χρονο που καλωσοριζουμε.. το πιο σημαντικο ειναι οτι ολο το track γραφτηκε ψηφιακα(που ηταν και θεμα συζητησης τις προαλλες).δεν χρησιμοποιησα ενισχυτη για τα εγχορδα,οι κιθαρες και το μπασο γραφτηκαν απευθειας με d.i στο cakewalk και απο εκει τα "εντυσα"με καποια plugins που εχει το cake walk,τα τυμπανα ειναι drum machine(alesis sr16) και οι ηχοι απο συνθεσαιζερ ειναι παλι απο το cakewalk μεσω ενος midi keyboard alesis.καλη ακροαση και καλη χρονια με υγεια για ολους.
    2 βαθμοί
  9. Ένα καινούριο τεμάχιο. 5 διαφορετικές σκηνές για μια φανταστική ορχήστρα (υπνο)δωματίου+ κιθάρα. Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία.
    2 βαθμοί
  10. Πραγματικά μου κάνει φοβερή (=αρνητική) εντύπωση αυτή η άποψη, η οποία εκφέρεται από μουσικό ο οποίος μάλιστα δηλώνει και δάσκαλος.
    2 βαθμοί
  11. Σωστά τα λετε Σπύροι. Αλλά έτσι κι αλλιως η αναφορά στο τι θα έκανε ένας επαγγελματίας, είναι εκτος θέματος όπως κι εσύ είδες και έγινε για να μας πει ο ανανήψας vagelism πως είναι γαμάτος μισθοφόρος ντράμερ και δάσκαλος που δεν παίζει με 15χρονα. Και δεν ξεχνάει να το λέει σε κάθε ποστ σε αυτό το φόρουμ που φτύνει κι επανέρχεται καθε τόσο. (υποψήφιε μαθητή ακούς;)
    2 βαθμοί
  12. Τώρα δηλαδή για να καταλάβω, θεωρείται "διάβασμα" να βγάλεις τρία τραγουδάκια; Και δε μιλάμε υποθέτω για 17λεπτα progressive έπη έτσι; Μιλάμε λογικά για τρια προσιτά κομματάκια του είδους, για να παίξουμε άνετα χωρίς να ψαχνόμαστε και να σταματάμε συνέχεια, και να δούμε πως πάει το πράγμα. Αν δεν μπορείς να το κάνεις αυτό μέσα σε, τι να πω, κάνα δυο ωρίτσες ΜΑΞ; ΟΚ, μπορεί σε αυτό το διάστημα να μη βγει ΑΚΡΙΒΩΣ και στο μιλισεκόντ, ίσως ξέρω γω το σόλο να είναι κάπως διαφορετικό ή ξέρω γω κάποιες κρυφές να λείπουν, αλλά με μια αξιοπρέπεια θα στέκεται, η πρόβα θα βγει. Και το θεωρείς αυτό το παιχνιδάκι κόπο και ζάλισμα και πω πω τι θα πάθω και που να τρέχω τώρα, πάω έτσι και βλέπουμε; Ε τότε άστο, γάματο, εσύ βαριέσαι να κλάσεις, μόνο φύρα θα είσαι.
    2 βαθμοί
  13. Υπομονή. Είναι μια, συχνά, αργή διαδικασία. Πρώτα θα πρέπει να ενταχθείς κοινωνικά, μέσα από άλλες δραστηριότητες, να γνωρίσεις, να σε γνωρίσουν. Δεν είναι εύκολο, δώσε του χρόνο.
    2 βαθμοί
  14. Όλο το ζουμί είναι εδώ. Στην Katy Perry. Πού πας ρε μορφονιέ, δεν τη χωρίζουν τέτοια γυναικάρα, να τα βράσω τα skills σου και τις κομματάρες στο Continuum.
    2 βαθμοί
  15. ... αν και δεν ξέρω αν θα έρθει στο πιθανό live που θα κλείσουμε, γιατί μπορεί να έχει πάει βόλτα με την γκόμενα. Απλά το συνέχισα Βαγγέλη..... Ξανασκέψου το. Να αναφέρω επίσης κάτι από την δική μου μικρή εμπειρία πάνω στο θέμα. Κάποτες, στα χρόνια τα παλιά, είμασταν τρεις φίλοι, ένας κιθαρίστας, ένας ντράμερ και ένας μπασίστας. Είπαμε λοιπόν να μαζευόμαστε και να παίζουμε, στην αρχή κάποια standards (σχετικά ασυνήθιστα όμως) με τον τρόπο μας, και μετά κάποια δικά μας, όλα πάνω σε μια jazz/fusion πλατφόρμα και λογική. Ο μπασίστας ήταν επαγγελματίας, αλλά γούσταρε να δει και κάτι διαφορετικό από αυτά που έπαιζε συνήθως. Σχεδόν ποτέ δεν είχε κοιτάξει τα κομμάτια που δουλεύαμε (δύο-τρία ήταν ακόμα). Όμως προσπαθούσε στις πρόβες, και όλα πήγαιναν σχετικά καλά. Δύο μήνες περίπου μετά μας λέει "παιδιά φεύγω 20ήμερο με τον τάδε για live και δεν μπορώ μέχρι τότε να έρθω". Οκ, δεν μπορούσαμε φυσικά να πούμε τίποτα, η δουλειά του ήταν, και παίζαμε οι άλλοι δύο για ένα διάστημα. Αυτό όμως έγινε αρκετές φορές (το να φεύγει 15ήμερα και 20ήμερα για δουλειά/live), οπότε κατάντησε σχεδόν μόνιμο το να παίζουμε μόνο τύμπανα κιθάρα. Κάποια στιγμη ατόνησε το εγχείρημα. Δύσκολος ο γάμος ερασιτέχνη με επαγγελματία.
    2 βαθμοί
  16. Μου έφερε laptop ο Άι Βασίλης . Δεν το πήρα ακόμα εις χείρας μου, αλλά είναι επίσημα δικό μου. Είναι τσεκαρισμένο ότι δουλεύει, απλά έχει να ανοιχτεί .....ούτε ξέρουν πόσο. Ελπίζω να έχει windows 95 πάνω Πρόκειται για το Toshiba Satellite 105Cs......μοντέλο 1995 Επιτέλους θα γίνω portable. Οι δύο πρώτες φωτο.....στο σημειο που βρεθηκε και μου τις έστειλαν (κάτι σαν barn find ) H τρίτη , τα καταπληκτικά specs του H τεταρτη, μια από το net (closeup). Μπήκε καλά το 2020
    1 βαθμός
  17. άσχετο και σόρυ για το οφτοπικ: πριν μερικές μέρες πρέπει να είχες έντονο λόξυγγα μια και σε μνημόνευα στον πεθερό μου κάνοντας ακρόαση τα κάτωθι πάλαι ποτέ hi end γιαπωνέζικα και αμερικάνικα μωρά του με τους "μουσικότατους" χάρτινους κώνους... Coral bx 2000 και Jbl lx4-1... κι όμως, ειδικά με τα πρώτα (μοντέλα του 1970) μάλλον θα μπορούσα να συζήσω και σήμερα...
    1 βαθμός
  18. Εδω και κάμποσες σελιδες για καποιο λογο συζητάμε τα αυτονόητα. Σου ζήτησε η μπαντα να μαθεις 3 κομματια και να πας... Και πας χωρις να τα μαθεις...Τηλεφωνακι μια ωρα πριν την audition... -Tα εβγαλες; -Οχι.... -Οκ μην ερθεις καν.. Απορριπτεσαι. Με συνοπτικες διαδικασιες... για ΣΤΑΡΧΙΔΙΣΜΟ... ΥΠΕΡΟΨΙΑ...η ειναι τιποτα ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑΔΕΣ...με απεριόριστο χρονο για χάσιμο. Αν ειναι ετσι στην αρχη.... Φαντασου μετα..... ΠΟΥΛΟ λοιπον.... και ολα καλα!
    1 βαθμός
  19. Ακριβώς. Και εδώ το δεύτερο μέρος.
    1 βαθμός
  20. Απαράδεκτη απάντηση και σε τόνο τουλάχιστον προσβλητικό απολύτως αδικαιολόγητα. Λόγω ημερών, απλά σε προσπερνώ.
    1 βαθμός
  21. Αυτό δεν μπορεί να αποτελεί δικαιολογία! Αν είναι δυνατόν... Τους όρους της audition δεν τους θέτει ο υποψήφιος. Όπως ακριβώς και στα παραδείγματα που ο ίδιος έφερες. Τους θέτει η ενδιαφερόμενη μπάντα με βάσει τις ανάγκες της, γνώσεις της και τις ικανότητες της. Και ναι ίσως και την αλαζονία της και την μεγάλη ιδέα που έχουν τα μέλη για τον εαυτό τους και την μπάντα. Είναι όμως η δικιά τους audition. Από τη στιγμή λοιπόν που αποφασίζεις να πάρεις μέρος (δε σε κάλεσαν με το ζόρι) και αποφασίζεις να αδιαφορήσεις για τους όρους αυτούς, είσαι λάθος πώς να το κάνουμε. Όσο super κι επληκτικός μουσικός κι αν είσαι, δίνεις εξ αρχής την εντυπώση ότι θεωρείς εαυτόν υπεράνω της μπάντας. Edit: Ο δευτερός ενικός δεν απευθύνεται σε εσενα τον Βαγγέλη, αλλά στον εκάστοτε υποψήφιο.
    1 βαθμός
  22. Ευχαριστώ Bill, αλλά ας μην υπερβάλουμε. Ως προς το τεχνικό του πράγματος, όλα τα παραπάνω είναι βασική jazz θεωρία. Είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους πιστεύω πως είναι ωφέλιμο για όλους να μελετήσουν jazz, ασχέτως του στυλ που παίζουν(άλλοι λόγοι είναι ο τρόπος διάδρασης των μουσικών σε ένα γκρουπ, η αίσθηση της φόρμας, το concept της κατασκευής lines). Και δεν έχει καν να κάνει με το ρεπερτόριο ή με τα στυλιστικά χαρακτηριστικά, αλλά με την απάντηση στο ερώτημα....οκ, τι μπορώ να παίξω πάνω σε ένα Dm7? Και αυτό που θα παίξω τι επιπτώσεις έχει στην αρμονία? Στην πραγματικότητα δεν είναι jazz, απλά η jazz παιδαγωγική το προσεγγίζει πρωτίστως από την οπτική του παίχτη/αυτοσχεδιαστή, κάτι που προσωπικά απλά το βρίσκω πολύ βολικό. Κατα τ΄άλλα, ένα F#/EmMaj7 δεν είναι Scriabin, Zappa, Pini ή jazz μέχρι να τεθούν σε λειτουργία άλλοι μηχανισμοί. Τώρα πάω να ξαναδώ τον Gould να παίζει Bach που ανέβασε ο Αετός. Να μην ξεχνιόμαστε.
    1 βαθμός
  23. 1 βαθμός
  24. Η χαρά του ανύπαντρου-ελεύθερου άνδρα.......σε ζηλεύω λίγο, αλλά μόνο λίγο!
    1 βαθμός
  25. Πάντα η απόκτηση μιας παλαιότερης συσκευής , έχει για εμένα τις έξης "εφαρμογές". Πέρα της διάσωσης ή του ντεκόρ (αν και πιο πολύ σε storage επίπεδο αποθηκεύονται- δηλαδή δεν εκτίθενται σαν μουσειακά αντικείμενα) , σκοπός μου είναι να λειτουργήσει, όπως λειτουργούσε την περίοδο που βγήκε. Π.χ. θα δω τι λειτουργικό έχει πάνω του, τι του λείπει από προγράμματα της εποχής, και θα του τα περάσω , αν υπάρχει κάποια έλλειψη. Μετά θα παίξω μαζί του λίγο, και μετά θα τον αποθηκεύσω. ¨Ένα χρόνο μετά, θα τον ξανα θυμηθώ και θα περάσω μαζί του ένα ή δύο απογεύματα. Αν βάλεις ό,τι έχω x τέτοια παιχνίδια, μπορείς να καταλάβεις ότι θα καλύψω αρκετά απογεύματα........π.χ. ενός μηνός απογεύματα, Απογεύματα που θα βαριέμαι να κάνω κάτι άλλο, μιλάμε πάντα για χρόνο "διασκέδασης", π.χ. θα βαριέμαι να βγω μια βόλτα ή για ένα ποτό ή να διασκεδάσω με σύγχρονα μέσα. Πρακτικά λοιπόν , διασκέδαση και ίσως ενασχόληση του μυαλού (π.χ. άντε να θυμηθώ τα windows 95)...και αποφυγή αλτσχαιμερ
    1 βαθμός
  26. Τώρα βέβαια εδώ που τα λέμε....., μπορεί να υπάρχουν σε μυστικά εργαστήρια έτοιμες συσκευές τηλεμεταφοράς, συσκευές διαβάσματος σκέψης, κάψουλες-θάλαμοι που βγαίνοντας από αυτές να σε απαλλάσουν απ'όλες τις αρρώστιες κ.τ.λ κ.τ.λ.....
    1 βαθμός
  27. @cigaret13 Έτσι είναι...πάνω κάτω ή μάλλον έτσι ακριβώς. Σε συνδυασμό με κάποια άλλα, που βρίσκονται τα εργοστάσια παραγωγής, πόσο φορολογούνται τα προϊόντα, ανταγωνισμός μεταξύ περισσότερων πλέον εταιριών........πολιτική να έχουν όλοι υπολογιστή -κυρίως μέσω επιδοτήσεων (για όποιον λόγο, είτε γιατί είναι κάλοι άνθρωποι είτε για θεωρίες συνωμοσίας....) ........
    1 βαθμός
  28. Καλημέρα και Καλή Χρονιά, jazzjoker, το χω αντιμετωπίσει κ γω το θέμα που παραθέτεις, κ όχι, σε ερασιτεχνική φάση, αλλά σε επαγγελματική. Εγώ πιστεύω, οτι όποιος έχει αυτή την στάση, δεν σέβεται κατα πρώτον τους ανθρώπους που θα ασχοληθούν μαζί του, και κατα δεύτερον τον εαυτό του. Όταν, έχεις ως προαπαιτούμενο μιας audition, καποιος να έχει δει/μελετήσει κάποια κομμάτια, ε, πρέπει να το κάνει. Τι να κάνουμε; Ακόμα και καθόλου χρόνο να μην έχεις, ένα απο αυτα κάτσε ακου το, βγάλ'το, να ξερεις και εσύ με τι μπαντα έχεις να κάνεις, και να μπορεί κ η μπάντα να δει την προσεγγισή σου πανω στο υλικό. Δεν έχει να κανει ουτε με το ιντερνετ, ουτε με τον ερασιτεχνισμό παντως, κατα τη γνώμη μου. Ειναι η συνειδητοποίηση του καθενός και ο σεβασμός.
    1 βαθμός
  29. βγάλτο έξω και έλεγξέτο το, κατα πάσα πιθανότητα θα είναι του συγκεκριμένου τύπου (αφαιρέσιμο), ίσως και double action. Όταν το γυρνάς ανάποδα τότε το τόξο του μπράτσου αυξάνεται ? Τεσπα ελπίζω να είναι αφαιρέσιμο οπότε και το αλλάζεις με καινούργιο και καθάρισες.
    1 βαθμός
  30. Σπύρο εντάξει τι να πω, τα λόγια είναι περιττά. Τι μουσικό μυαλό έχεις, αυτό τίποτα άλλο.
    1 βαθμός
  31. 1 βαθμός
  32. Μα το θέμα είναι ότι ο op ζήτησε 3-4 basic πράγματα για να έχουν ένα μπούσουλα, που στο κάτω κάτω αυτοί βάζουν την αγγελία, αυτοί θέτουν και τους κανόνες. Εσύ ως υποψήφιος αν αποφασίσεις να πας, θα πρέπει να ακολουθήσεις αυτούς τους κανόνες. Διαφορετικά υποχρεούσαι να ξεκαθαρίσεις ότι πας για jam. Παιδιά και φίλε Βαγγέλη χίλια συγνώμη που επιμένω με το θέμα και ίσως το βλέπω πιο σοβαρά απ’ ότι θα έπρεπε, αλλά για μένα είναι θέμα συνέπειας πρώτα προς τον εαυτό μας.
    1 βαθμός
  33. Ότι έγραψε ο αποπάνω. Ακριβώς όμως, εκτός από το "Ωραία μπάντα". Πάρα πολύ ωραία μπάντα, όχι απλά ωραία. Χαίρομαι που βλέπω ότι τα πρώτα κομμάτια σας δεν ήταν πυροτέχνημα, αλλά συνεχίζετε ακάθεκτοι και γίνεστε ακόμα καλύτεροι. Εσύ Χαρά "το 'χεις", αλλά νομίζω ότι αυτό το ξέρεις ήδη.
    1 βαθμός
  34. Μας άρεσε. Ωραία και τα 2α φωνητικά. Ωραία μπάντα.
    1 βαθμός
  35. Aπό άποψη σύνεσης, ναι. Όμως η αγορά ενός μουσικού οργάνου, πέρα από σύνεση, χαρακτηρίζεται από αυθορμητισμό και παρορμητισμό. Και πολλές φορές μπορεί να κερδίσεις περισσότερα, αποκτώντας ένα όργανο επειδή έτσι το φαντάστηκες. Αν η Μartin σου κάνει κλικ ενώ η Takamine ή η Υamaha όχι, το συνετό είναι να πάρεις τη Martin.
    1 βαθμός
  36. Πρόσφατα πήρα το Helix Native από τη Line 6. Είναι η software έκδοση του Helix Rack-Floor-LT, με την εταιρία να ισχυρίζεται ότι χρησιμοποιούν τους ίδιους αλγορίθμους, άρα με μία καλή κάρτα ήχου έχει κανείς το ίδιο ηχητικό αποτέλεσμα. Στην αρχή ήμουν αρκετά σκεπτικός, μέχρι που κατέβασα το 15ήμερο trial που δίνει δωρεάν η Line 6. Το πιο εύκολο menu που έχω δει, ανάμεσα σε Axe FX, Kemper, κλπ και πολύ εύκολο/γρήγορο Impulse Response loading. Αφού πέρασα μερικές μέρες προσπαθώντας να βρω τους ήχους μου να μάθω να το λειτουργώ πιο εύκολα, είπα να κάνω reamp σε κάτι DI tracks που είχα από ένα κομμάτι των Nevermore. Χρησιμοποίησα ό,τι ακριβώς και ο Jeff Loomis, αλλά μέσω του Helix Native. Δηλαδή: Maxon OD808 - Mesa Boogie Dual Rectifier - Marshall 1960B cab με Celestion G12T-75. Το αποτέλεσμα είναι το παρακάτω: [soundcloud] [/soundcloud] Ελπίζω να σας αρέσει, αν θέλετε και κάτι λιγότερο metal, ίσως μπορέσω να κάνω κάτι!
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου