Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      6.265


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      1.713


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 31/01/2020 σε όλα

  1. Απο το 3.35 αρχιζει το ζουμι Μπορουμε να το συζητησουμε κιολας. Διαφωνω ας πουμε με τον ορο "λαθος" στη μουσικη. Παντα λεω οτι δεν υπαρχει λαθος. Για ολα τα "λαθη" υπαρχει "δικαιολογια". Και νομιζω το ιδιο πιστευει και ο ιδιος, αλλα υποθετω οτι το λεει για να καταλαβουν κι αυτοι που δεν εχουν εμβαθυνει. Πχ το "λαθος" που κανει στο 5.48, δεν ειναι λαθος. Και εξηγω αυτο που ... δεν εξηγησε. Πανω σε Β add2 ακορντο (1-2-3-5) αρχιζει και παιζει μια απλη Β major pentatonic (1-2-3-5-6). Οταν γυριζει το ακορντο σε A add2, (κατι που του "λεει" οτι ειμαστε στις βαθμιδες 4 και 5 της E major scale) αυτο του συμπληρωνει στην B major pentatonic (1-2-3-5-6), τις βαθμιδες 4 και b7 και πλεον γινεται Β Mixolydian (1-2-3-4-5-6-b7). Oταν επιστρεφει το ακορντο στο Β add2, αντι να συνεχισει σε Β mixolydian, το γυριζει σε Β superlydian (ακομα πιο "exotic" scale: 1-2-3-#4-5-6-b7) που ουσιαστικα ειναι η mixolydian που επαιζε πριν (1-2-3-4-5-6-b7), που απλα τωρα εχει #4 . Μια βαθμιδα που δεν υπαρχει στο ακορντο (1-2-3-5) και ετσι ειναι ελευθερος να τη βαλει οπως θελει. Ειτε ως 4 ειτε ως #4. Λαθος δεν ειναι ομως. Και αυτα τα εκανε χωρις να σκεφτεται θεωρια Δεν παω καν στο 11.20 που αρχιζει να παιζει Bb lydian πανω στο E D riff της κιθαρας. (θεωρει τις E και D ως 3 και #4 της Bb lydian)
    4 βαθμοί
  2. Ακολουθεί αποκάλυψη βαθιά κρυμμένου μυστικού και προϊόν εκτεταμένης συζήτησης και αντιπαράθεσης.WOMAN TONE-Πιάνουμε το περιστρεφόμενο κουμπί με την ένδειξη "ΤΟΝΕ". -Περιστρέφουμε το κουμπί αριστερόστροφα -Συνεχίζουμε να περιστρέφουμε το κουμπί μέχρι να τερματίσει -Περιστρέφουμε μέχρι το κουμπί να τερματίσει και να μην περιστρέφεται άλλο. -Η περιστροφή θα σταματά ακριβώς εκεί που τερματίζει. Ούτε περισσότερο, ούτε λιγότερο. Το πολύ λίγο is way off. - Μόλις τερματίσει έχουμε πετύχει το στόχο μας. - Οκ παιδιά, το ξανανοίγουμε. Woman tone και μ@#($&ίες
    3 βαθμοί
  3. off topic/on Και κλίμακα της ερτ θα μπορούσε να λέγεται https://m.youtube.com/watch?v=Q_jNvmGDqwk&feature=youtu.be off topic/off
    3 βαθμοί
  4. Είσαι σε καλό δρόμο ηχογραφικά και ταυτόχρονα θα βρεις τα αδύνατα σου σημεία και στα εκτελεστικά σου προσόντα ακούγοντας σε ηχογραφημένο. Θα φύγουν γρήγορα όμως όπως τα συνειδητοποιείς. Γι αυτό καλό είναι να ανεβάζεις εδω τις τελειωμένες σου συνθέσεις. Για τα δοκιμαστικά, ιδέες και τέτοιου είδους συζητήσεις καλύτερα στο Clips. ΥΓ Ακόμα κι όταν ερθει πρωτα η ιδέα στην κιθάρα, γραφεις πρώτα τα ντραμς και ΞΑΝΑΓΡΑΦΕΙΣ κιθαρες και μελωδικά όργανα.
    2 βαθμοί
  5. @gvour πάρε άλλο ένα για πάρτη σου!!
    2 βαθμοί
  6. 1. Κατι πρεπει να γινει με το feedback. Δεν εχω καταφερει να δωσω ουτε ενα σε οποια συναλλαγη εχω κανει. Δεν ξερω αν κατι δεν κανω εγω καλα ή φταιει το συστημα. 2. Επισης αυτο με το log in. Αν και παταω "να με θυμασαι", με "ξεχναει" αμεσως. 3. Νομιζω καλο ειναι να συνδεεται με καποιο τροπο η αγγελια με τα μελη. Δηλαδη να ξερω οτι αυτος που πουλαει κατι και με ενδιαφερει, ειναι καποιο μελος που διαβαζω.
    2 βαθμοί
  7. Εντάξει, το γλίτωσα το ρύζι. Θα ήθελα να συμπληρώσω εδώ κάτι. Αυτές οι επικεφαλίδες ΕΦΚΕΡΗΑ ΜΕΓΑΛΙ κλπ θα πρέπει να τελειώνουν. Όταν κάποιος συμπληρώνει μια αγγελία, θα πρέπει στην φόρμα να γράψει εταιρία, πχ. Behringer (κεφαλαία-μικρά να μην έχει σημασία) και αυτομάτως να υπάρχει ένα drop-down list με τα προϊόντα της Behringer να επιλέξει (νομίζω ότι υπάρχουν στο internet τέτοιοι κατάλογοι ανά εταιρία). Αυτό που θα επιλέξει θα είναι το αντικείμενο αγοραπωλησίας, και θα μπαίνει στον τίτλο της αγγελίας. Αν γράψει λάθος το όνομα της εταιρίας, λυπάμαι αλλά δεν θα βρίσκει το προϊόν που θέλει να πουλήσει. Τέρμα τα v-amp2, vamp2, v-amp 2, Vamp 2, κλπ Μέσα στο κείμενο της αγγελίας ας γράψει ότι θέλει, και εφκαιρήα και για γνόστες, κλπ. Γιατί το λέω αυτό. Για να υπάρχει χαμηλή-υψηλή-μέση τιμή πώλησης (ενεργή, αλλά και ιστορική ακόμα) για κάθε αντικείμενο. Σε περιπτώσεις πχ partcaster ή ιδιοκατασκευής, να υπάρχει μια επιλογή άλλο εκεί που καλείται να γράψει το όνομα της εταιρίας. Αεροβατώ το ξέρω.
    2 βαθμοί
  8. Μια χαρά είναι η κιθάρα, άστη ήσυχη.
    1 βαθμός
  9. Τι "αριστερόστροφα" μου τσαμπουνάς ρε Φάνη. Πες "ξεβιδώνουμε" να καταλάβω ρε παιδί μου. Ή έστω counterclockwise για μας που δεν είμαστε σπουδαγμένοι.
    1 βαθμός
  10. Ασε δε που παίζει με bridge στο καινούργιο! Χάλια τα νεύρα μου...
    1 βαθμός
  11. Δεν μπορώ να σχολιάσω ως προς το αποτέλεσμα. Για μένα το βασικό είναι να διαχωριστούν το "μουσικό" με το "τεχνικό". Δηλ, σε επίπεδο δημιουργιας δεν χρειάζεται κάτι να είναι άρτιο συχνοτικά/χωροθετικά/παικτικά. Το χρησιμοποιείς ως εργαλείο δημιουργίας, ως ένα εξελιγμένο μαγνητόφωνο. Τεχνικά, θα σε συμβούλευα να ηχογραφήσεις με την μπάντα σου πολυκάναλα και να πάρεις τα κανάλια να τα δουλέψεις μόνος σου με την ησυχία σου και να πάρεις λίγο μια εικόνα του τι σημαίνει διαμόρφωση ήχου εντός συνόλου. Νομίζω θα σε βοηθήσει πολύ να καταλάβεις πως να χειριστείς λίγο καλύτερα το πρόγραμμα, τα virtual instruments και επίσης θα βελτιώσει και την εικόνα σου στον live ήχο σου. Είναι ένας νέος γενναίος κόσμος και έχει πολύ "κάψιμο" ακόμη να γίνει. Καλή όρεξη θα σου ευχηθώ!
    1 βαθμός
  12. Το μπάσο,κιθάρες μου άρεσε Τα ντραμς μου ακούγονται λίγο περίεργα,αλλά συμπάσχω
    1 βαθμός
  13. ο μετρονόμος είναι το ελάχιστο προαπαιτούμενο. Όμως πολλές φορές μπορείς πχ να έχεις 4/4 ή 8/8, αλλά οι τονισμοί να είναι σε παράξενες θέσεις ή άρσεις και όχι στο 1 που συνήθως δίνει ο μετρονόμος στο cubase 5. Στο 10 τονίζεις οπου θες. Καταλαβαίνεις ότι μπορείς ακόμα και με τον μετρονόμο να βγεις εκτός όταν αυτός τονίζει το 1 και όλα τα άλλα είναι ίδια. Καλύτερα λοιπόν να βάζεις ένα pattern στο περίπου, ή ακόμα καλυτερα φτιάξτο εξ αρχής αλλάζοντας ένα άλλο, έστω στο περίπου. Εδώ η ρυθμική σου είναι πολύ ιδιόρυθμη γι αυτό έγινε αυτό που έγινε.
    1 βαθμός
  14. Για Mesa και ειδικά Mark υπάρχει μόνο ENA speaker όλα τα άλλα είναι ύβρις...αΦτο ήταν το original speaker όλων των παλιών Mark. https://www.thomann.de/de/ev_evm_12l_classic_8_ohm.htm Άντε και ένα δεύτερο αλλά ως εκεί https://www.thomann.de/de/eminence_delta_pro_12_tieftoener.htm Κάτι Celestion που βάζει η Mesa για να γλυτώσει κόστος είναι για κλάματα...
    1 βαθμός
  15. Πρωτα απο ολα τα πηρες ολα σβαρνα,γραφεις ασταματητα και καλα κανεις. Ολο και πιο ωραια ακουγεσαι,ηχητικα και παικτικα. Θελουν ενα καλυτερο δεσιμο τα τυμπανα με το ολο,να σφιξουν δηλ. Το μπασο ειναι υπερβολικα δυνατα για τα γουστα μου. Και θα βοηθουσε νομιζω να εχει το κομματι μια πιο συγκεκριμενη κατευθυνση και δομη,να πηγαινει καπου,μια μελωδια που να το χαρακτηριζει η κατι τετοιο. Φαινεται απο το παιξιμο σου οτι εχεις πολλες μελωδικες γραμμες,ωραιες επισης. Δυνατοι ηχοι στις κιθαρες,ειδικα ο βρωμικος lead. Αυτα τα ολιγα. Μπραβο και παλι μπραβο Τζορτζ.
    1 βαθμός
  16. ...επιρροές superfunk με τις λαμπρές κιθάρες στην εισαγωγή. (αρχικά...) αλλά....θα σε στεναχωρέσω. 1. στην εισαγωγή η ρυθμική δεν πατάει στο χρόνο. 2. το μπάσο επίσης δεν πατάει γενικώς. Ίσως επειδή ...ρεγγίζει, ή ακόμα δεν είσαι μπασίστας. Εχω την εντύπωση ότι το έγραψες πριν τα τύμπανα και δεν δένει μαζί τους. 3. τα τύμπανα μπαίνουν ...καταστροφικά. Για να κάτσουν κάπως περνάει πολλή ώρα. 4. Στο 2.40 κάποιος έβγαλε την πρίζα από τα τύμπανα 5. Το πρώτο σόλο δεν μου είπε πολλά. Το δεύτερο από το 3 και πέρα είναι καλύτερο 6. Τα ακόρντα στο μιξ είναι παρα πολύ ψηλά 7. Τα πλήκτρα σου γενικά έχουν φτηνιάρικο ήχο (το είπαμε και χτες) 8. fade out. Δηλώνει αδυναμία ή βαρεμάρα να βρούμε κάτι για κλείσιμο Το θετικό? Βελτιώθηκες στην παραγωγή σε μεγάλο βαθμό. Γενικά έχεις φόντα για ωραία πράγματα, αλλά βιάζεσαι, το κατανοώ. Θέλεις το χρόνο σου. Επίσης τα κομμάτια δείχνουν ότι είσαι κιθαρίστας, φτιάχνονται για το σόλο και ζούν γι αυτό. Παρ όλα αυτά, θα έλεγα ως προσπάθεια ίσως η καλύτερη μέχρι στιγμής, ή θα γίνει αν διορθώσεις αρκετά.
    1 βαθμός
  17. Αυτό δεν ξέρω πόσο εφικτό θα ήταν για να γίνει. Βέβαια αν γινόταν η αναζήτηση του κάθε αντικειμένου θα ήταν πανεύκολη. Τώρα πρέπει να το αναζητήσεις με όλους τους πιθανούς τρόπους που ενδεχομένως το έχει καταχωρήσει ο εκάστοτε πωλητής
    1 βαθμός
  18. Μεγας παικτης. Πολυ το μετανιωσα που καποια χρονια πριν ειχε ερθει απο τα μερη μας και δεν πηγα να τον δω.
    1 βαθμός
  19. Ψήφισες όμως την επιλογή 1; Κοίτα, υπάρχει πεδίο και τώρα που μπορείς να βαλεις το username του forum στις αγγελίες αλλά δεν ξέρω πόσο το εκμεταλλεύεται κανείς ή αν το έχει λάβει υπόψη. Φαίνεται πως ο κόσμος έχει βολευτεί με την σημερινή κατάσταση, οπότε θα κάνω ότι είναι δυνατόν να λυθούν όσα προβλήματα υπάρχουν. Τα σχόλια υπήρξαν αλλά δημιούργησαν τσακωμούς χωρίς να έχουν μπει καν σε συναλλαγή οι... τσακωνόμενοι. Οπότε αφαιρέθηκαν. Το moderation είναι ήδη δυνατό ως προς τους κανονισμούς των αγγελιών. Δεν υπάρχει λόγος να γίνει και αστυνόμος σε νέο χώρο για κακόβουλα σχόλια μιας και είναι χόμπι ορισμένων. Επίσης οι ανορθόγραφοι τίτλοι ήταν και ο δικός μου εφιάλτης. Διορθώνονταν για χρόνια, μέχρι που συνειδητοποίησα πως η ορθογραφία κάνει... κακό στην αναζήτηση μέσω Google! Οι περισσότεροι που ψάχνουν κάτι στο Google το γράφουν ανορθόγραφα ή και greeklish. Οπότε τα σωστά γραμμένα των αγγελιών δεν εμφανίζονται στις πρώτες σελίδες αναζήτησης! Τρέχα γύρευε δηλαδή. Καταλαβαίνεις ΄πόσο κακό γίνεται πλαγίως στην γλώσσα; Σχεδόν προωθείται το ότι να'ναι. But that's life.
    1 βαθμός
  20. 1 βαθμός
  21. Ναι ναι ξενη πλεον και εκει ειναι το "λαθος". Αλλα αυτο λεω οτι δεν ειναι ουσιαστικα λαθος, γιατι εκει τη στιγμη δεν υπαρχει πλεον A add2. Υπαρχει μονο B add2 και η 4 ειναι "ελευθερη" να την παιξουμε ειτε 4, ειτε #4, δεν ειναι λαθος κανενα απο τα δυο. Απλα το #4 ξενιζει σαν να ειναι λαθος, επειδη ειχαμε συνηθισει τη 4 ως εκεινη τη στιγμη.
    1 βαθμός
  22. Το είδα το βίντεο και είναι πολύ καλό. Πάνω σ' αυτό που έγραψες τώρα. Λάθος δεν είναι αλλά .... Όταν κάποιος σκέφτεται τονικά (αν δηλαδή αντιμετωπιστούν τα Aadd9 και Badd9 ως 4η και 5η βαθμίδα της E major scale), τότε η #4 της B lydian b7, είναι η E# δηλαδή η F, δηλαδή η b9 του E, που είναι ξένη νότα προς την E major κλίμακα. Από εκεί και πέρα, από την στιγμή που το μπάσο κατά κάποιον τρόπο "ρυθμίζει" και την τονικότητα του συνόλου, οποιοδήποτε ριφφ με πχ δυο νότες, μπορεί να θεωρηθεί μέρος οποιασδήποτε κλίμακας που τις περιέχει, οποιουδήποτε τονικού κέντρου δηλαδή που δίνει το μπάσο. Το μπάσο μπορεί κατά βούληση να μετακινεί αυτό το τονικό κέντρο, αρκεί να υπάρχουν στην εκάστοτε κλίμακα αυτές οι δύο νότες. Έτσι μπορεί να γίνει από πολύ σύμφωνο, μέχρι πολύ "διάφωνο" το ριφφ, πράγμα που δείχνει εδώ πολύ παραστατικά ο Wooten. Πολύ ωραίο βίντεο πράγματι!
    1 βαθμός
  23. Από ονόματα άλλο τίποτα. Εγώ αυτή την ήξερα ως "ποιμενική" κλίμακα. .
    1 βαθμός
  24. Με ένα τέτοιο θα κάνεις άνετα την δουλειά σου.
    1 βαθμός
  25. Νομιζω κατάλαβα... Κατα τη γνώμη μου, σε συνθήκες live, και εφόσον χρησιμοποιείς έναν ήχο κάθε φορά, δε θα χρειαστεις κάτι παραπάνω από ένα λαπτοπ στο οποίο θα έχεις φορτώσει τους προηχογραφημενους ήχους (βροχή, κόρνα, ατμόσφαιρα) σε έναν media player και την ανάλογη στιγμή, έχοντας βάλει στη σειρά τους ήχους, θα παιχτεί ο ανάλογος ήχος. Αν, απ’την άλλη, χρειάζεσαι περισσότερα του ενός επίπεδα ήχων ταυτόχρονα (πχ να ακουγεται η αλυσίδα και λίγο αργότερα παράλληλα και ένα μαστίγιο) θα πρέπει να καταφύγεις στη λύση χρήσης midi controller σε κάποιο DAW (δλδ λαπτοπ) όπου σε κάθε πλήκτρο θα έχει ανατεθεί και ένας ήχος. Έτσι οποτε χρειάζεσαι μια αλυσίδα πατάς το ανάλογο πλήκτρο, χρειάζεσαι αλυσίδα μαζί με κάτι άλλο; πατάς και τα δυο μαζί. Υπαρχει όμως και η λύση ενός sampler όπως αυτό όπου φορτώνεις τους ήχους σε μια κάρτα SD, κανεις τις ανάλογες ρυθμίσεις και το χρησιμοποιείς χωρίς να χρειάζεται να κουβαλάς λαπτοπ κλπ. Το τι θα επιλεξεις εξαρτάται από τις ανάγκες σου και τι μπορείς να διαθέσεις. Ολα αυτά φυσικά χρειάζονται χέρια για να γίνουν οποτε, αν δε μπορείς εσυ, ο πληκτρας που ανέφερε ο @stavros_d80 είναι (μάλλον) η λύση σου.
    1 βαθμός
  26. Αυτό που διαβάζεις 73 είναι. Όπως και στα ποτς. Αλλά οι μαγνήτες λενε 74. Το sn πέφτει στην περίοδο 73-74 Απλά εγώ όταν την πρωτοάνοιξα γύρω στο 80 θυμόμουν μόνο του μανικιού. Τότε δεν ήξερα που αλλού μπαίνουν χρονολογίες
    1 βαθμός
  27. Καλά, βάλε να πουλήσεις κάτι που δεν θα υπάρχει στη database, να σε δω. Θέλω να πουλήσω ένα Tremolessence ας πούμε... Γραψε το σωστά κι έλα πε μου μετά.
    1 βαθμός
  28. Αυτό που θα ήθελα να αλλάξει ή μάλλον να βελτιωθεί στις αγγελίες είναι το σύστημα feedback. Να υπάρχει κάτι σαν ειδοποίηση για τον αγοραστή ώστε να αφήσει feedback καθώς επίσης και όταν το αντικείμενο είναι σημειωμένο ως sold, δεν μπορείς να μπεις ν' αφήσεις feedback. Κάποιες μικρές λεπτομέρειες δηλαδή, κατά τα άλλα κι εμένα μου αρέσει ως έχει.
    1 βαθμός
  29. Ήταν η κιθάρα του Γουίλι, του θερμαστή από το Τζιμπουτί.
    1 βαθμός
  30. Απέφευγα να διαβάσω το thread καιρό τώρα, αλλά τις τελευταίες μέρες έριξα μια ανάγνωση. Νομίζω ότι το αυτονόητο είναι ότι αν σου ζητήσουν να ετοιμάσεις κάποια κομμάτια για να πάτε και να έχετε μια κοινή αναφορά, να το κάνεις όσο καλύτερα γίνεται. Να ξοδέψεις και 5ώρες/κομμάτι αν χρειαστεί. Γενικά είμαι άνθρωπος που δεν μου αρέσουν οι μετριότητες και χαλιέμαι όταν τα πράγματα δεν βγαίνουν όπως τα φανταζόμουν, ακόμη/ειδικά από εμένα. (το οτι δεν μου αρέσουν οι μετριότητες δεν σημαίνει ότι δεν έχω επίγνωση του επιπέδου μου ή των άλλων). Δεν καταλαβαίνω τη λογική του πασαλείμματος, πέρα από την έλλειψη αυτοεκτίμησης και αυτοσεβασμού. Μου φαίνεται αδιανόητο να δώσεις μικρό ποσοστό των ικανοτήτων/δυνατοτήτων σου από καχυποψία, επιφύλαξη ή δεν ξέρω κι εγώ τι. Αυτό για μένα είναι αδιαπραγματευτο. Για μένα είναι απλά σοβαρή έλλειψη αντίληψης και αυτογνωσίας. Υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα, και όσο πάει θα αμβλύνεται, κατανόησης ικανοτήτων/δυνατοτήτων/επιπέδου και έλλειψη κοινωνικών δεξιοτήτων. Οι άνθρωποι δεν ξέρουν να μιλούν και δεν ξέρουν να ακούν. Γινόμαστε έρμαια αντικοινωνικής κοινωνικότητας. Προτιμώ έναν μέτριο που ξέρει ότι είναι μέτριος παρά έναν μέτριο που νομίζει ότι είναι καλός ή έναν καλό που νομίζει ότι δεν είναι καλός/ έχει το ανικανοποίητο. That said, δεν σημαίνει ότι μετράει η αρτιότητα στην εκτέλεση ή η υπακοή για να κερδηθεί ένα νέο μέλος μπάντας. Αλλά είναι το πρώτο πεδίο συνεννόησης. Το τι επίπεδο είναι ο μουσικός ή η μπάντα είναι εντελός αδιάφορο. Το που παίζει ή που στοχεύει, επίσης. Τα υπόλοιπα επίσης προαιρετικά. Δνε χρειάζεται να είσαι κολλήτός με κάποιον ή να ακούς τα ίδια πράγματα για να κάνετε χωριό μουσικά. Ίσα ίσα που βρίσκω ενδιαφέρον σε αυτό, γιατί δείχνει πόσο μπορεί να θυσιάσει ο καθένας από την προσωπικότητά του χαριν του αποτελέσματος. Πρόσφατα χρειάστηκε να βάλουμε αγγελία για μέλος μπάντας. Χαλαρή κατάσταση, όχι πολύ βαρύγδουπα πράγματα, ούτε ομως και χαζοχαρούμενα. Έπρεπε να γίνει οντισιόν μιας και ενδιαφέρθηκαν 6 άνθρωποι, οι οποίοι μας τίμησαν με το χρόνο τους και προσπαθήσαμε μέσα από ένα μισάωρο έκαστος να κάνουμε μια πρώτη προσέγγιση. Διαθέσαμε μια μακρά playlist 80-90 κομματιών να επιλέξουν 4-5 έκαστος για να τα δουμε σε πρόβα. Κάποια επειδή είχαμε χρόνια να τα παίξουμε, έπρεπε να κάνουμε και εμείς μια επανάληψη. Δεν υπήρξε απαίτηση για "δέσιμο" ή "ξεπατίκωμα δομικό" Ούτε σύγκριση. Η πρόβα ηχογραφήθηκε, τα ακούσαμε όλοι, επισημάναμε υπέρ/κατά κλπ. και καταλήξαμε. Όχι στον καλύτερο, ούτε στον πιο συνεπή. Σε αυτόν που μας έκανε να παίξουμε/περάσουμε καλύτερα. Τελικά. Kαι το άλλο που συνέβη ήταν ότι έπρεπε να αλλάξουμε/προσαρμόσουμε σε πολύ μεγάλο ποσοστό το πρόγραμμα που υποτίθεται είχαμε έτοιμο για να κουμπώσει πάνω του. Οπότε όλα εξαρτώνται από συγκυρίες και καλή διάθεση. Αυτή ήταν η αγγελία, έτσι για το εύθυμον.
    1 βαθμός
  31. Μπορεις να χαμηλωσεις το Monitoring των αλλων οργανων ή να βαλεις ενα comp στη φωνη οπως το RVOX των WAVES. Αν εχεις συνολικη χαμηλη ενταση, μπορεις να βαλεις ενα comp limiter στο insert του stereo out, οπως το L2 των WAVES και παλι. Λογικα δεν επρεπε να εχεις προβλημα με τα 80 Ohms https://support.beyerdynamic.com/hc/en-us/articles/202503041-Which-DT-770-for-which-source- ΥΓ αν καταλαβα καλα απο τη φραση σου "το software δεν έχει το μικτάκι είναι τελειώς απλο" προσπαθεις να ρυθμισεις ενταση monitoring απο καπου αλλου εκτος του DAW σου?
    1 βαθμός
  32. Εγώ έχω τα 250Ω και η ένταση μου ακούγεται ικανοποιητική με τη scarlett στο τέρμα... τι παίζει; Αν παίξεις cd (ή αν τo εισάγεις στο project (import), πάλι ακούγεται χαμηλά; Να έχω τόση πια ευαισθησία στις υψηλές εντάσεις που να μου φαίνεται η ένταση σωστή ενώ είναι ψίθυρος; Δεν ξέρω. Περίεργο όμως. Τα 80 έπρεπε να σου παίρνουν τα αυτιά κανονικά!
    1 βαθμός
  33. Καταρχην χρησιμοποιουν λαθος κεφαλι, λαθος κιθαρα και λαθος χορδες (μονο την καμπινα πετυχαν), το παχος των χορδων τους ενοιαξε?
    1 βαθμός
  34. Αν και πάμε offtopic, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Στη ζωή, είτε μιλάμε για επαγγελματική δραστηριότητα είτε για ό,τι άλλο, σε πολύ λίγους σχετικά τομείς υφίσταται μετρήσιμη και αντικειμενική αξία για το άτομο. Ο καθένας παίρνει, κυρίως, αυτό που πιστεύει ότι αξίζει και διεκδικεί καλύτερα από τον ανταγωνισμό. Αυτό εντός κάποιων ορίων λογικής προφανώς, δηλαδή αν εγώ πιστεύω ότι αξίζω να γίνω πρόεδρος των ΗΠΑ, όσο κι αν το διεκδικήσω, δε θα το πετύχω ποτέ. Απλά η εικόνα της αξίας που έχουμε για τους ανθρώπους είναι, σε πλειοψηφικό βαθμό, καθρέπτισμα της αξίας που πιστεύουν ότι έχουν. Να το πω και λίγο μπακάλικα, πιο προσανατολισμένα στο μουσικό πεδίο. Πολύ συχνά, ο καλύτερος μουσικός, δε θα πάρει τη θέση. Θα την πάρει ο λίγο χειρότερος ο οποίος όμως προωθεί τον εαυτό του αποτελεσματικότερα. Γενικά ως είδος, δεν έχουμε πολύ καλή σχέση με την ουσία των πραγμάτων (αντικειμενικότητα). Είμαστε συναισθηματικά όντα που σημαίνει ότι εντυπωσιαζόμαστε, συγκινούμαστε, παθιαζόμαστε και κυρίως πιστεύουμε με ένταση πράγματα που δε βασίζονται πουθενά. Ωραία όλα αυτά αλλά απ' την άλλη θολώνουν τα νερά.
    1 βαθμός
  35. Την αλητεία του ο καθένας να την αποδείξει έξω, αν μπορεί. Όχι κρυμμένος πίσω από ένα πληκτρολόγιο και με ψευδώνυμα, ............αν έχει το στομάχι. Και αφού δεν κατάλαβες τι με ενόχλησε στο ύφος , να στο σπάσω σε τάλαρα (έτσι αλήτικα). Αντιπαρέρχομαι τα σεξιστικά να "γαμήσεις μια σαύρα" ......λες και υπάρχουν σαύρες γυναίκες, και αυτός (ο οποιοσδήποτε τα λέει) είναι το δώρο του Θεού στις γυναίκες....και τις έκανε και τη χάρη......και τις γάμησε. Όσο για την προτροπή σε μαγκιές ηλεκτρονικά....οποίος θέλει,, ας πάει να πλακωθεί στις μπουνιές, να κρίνει πρώτα όμως .....αν μπορεί να αντέξει σε μισή ....σφαλιάρα Έχω υπερασπιστεί/ γνωρίσει μαχαιροβγάλτες επαγγελματίες που δεν μιλούσαν έτσι, για την ακρίβεια πίστευες πως μιλάς με τα καλλίτερα παιδιά ....ίσως γιατί δεν είχαν την ανάγκη να αποδείξουν ότι είναι κάτι , αντιδιαστέλλοντας/ διαχωρίζοντας έτσι αυτή τη συμπεριφορά τους από τους φλώρους......που παίζουν κιθάρα στο σπίτι τους...και αν έχεις τον Θεό σου, ΔΕΝ παίρνουν ναρκωτικά. ΗΜΑΡΤΟΝ. Γράψε την πρώτη παράγραφο , όπως είπα, και έχει ενδιαφέρον. Η δεύτερη (προς ατυχή υποστήριξη της πρώτης) ΔΕΝ έχει θέση στο νόιζ, όσο το κρίνω εγώ.........με την εμπιστοσύνη και την την τιμή που ο Γιάννης μου έδωσε (για όσο μου την έδωσε/ δόσει) .
    1 βαθμός
  36. Επειδή ανήκω σε κείνους τους ευτυχείς "μουσικους μπλουζ στην Ελλάδα", να πω κι εγώ δυο πραγματάκια. Οι ντραμερς εν γένει (και απο κοντά πολλάκις και οι μπασίστες) είναι αυτοί που κατα κανόνα "στραβώνουν" όταν παίζουν μπλουζ, κυρίως γιατι θεωρούν οτι αυτή η μουσική δεν τους παρέχει έδαφος και χώρο για να αναδείξουν το παίξιμο τους, κάτι που θεωρούν πως συμβαίνει για κιθαρίστες, τραγουδιστές, πιανίστες κλπ.. Το να πω οτι αυτό δεν ισχύει είναι περιττό. Αν κάποιος έχει αντίθετη άποψη, στην ευχή της παναγίας και καλό δρόμο. Όπως έχει πεί ο φίλος μου ο Σωτήρης Ζήσης, "ξεκινήσαμε να παίζουμε μουσική, όχι μουσικά όργανα". Ο Αλέξης Αποστολάκης, αναντίρρητα ένας επιφανής ντράμερ της χώρας τα τελευταία χρόνια, είναι κατά την άποψη μου ο μουσικός με την πληρέστερη γνώση του μπλουζ ντραμινγκ στην Ελλάδα. Αυτή η γνώση όμως ήρθε μέσα απο την αγάπη για την ίδια τη μουσική και πέρασε απο αμέτρητες ώρες ακροάσεων δίσκων, παιξιμάτων σε πάλκα κάθε είδους και μεγέθους και φυσικά απο την τύχη να συνοδεύεις ογκόλιθους του ιδιώματος και να μαθαίνεις απο εκείνους και τις γενικότερες συνθήκες. Κοντολογής, το ταλέντο είναι απαραίτητο, η βαθειά όμως ενασχόληση με τη μουσική απαιτεί την ίδια σου τη ζωή. Κι αυτό δεν είναι ούτε εύκολο, ούτε μπορεί ο καθένας να βρεί τη δύναμη και τον χρόνο να το κάνει, θυσιάζοντας όσα πολύτιμα δεν χωράνε σε μια τέτοια ζωή. Έχει επίσης τη σημασία του το γεγονός πως πολλά - για μας που ξεκινήσαμε να παίζουμε σε εποχές χωρίς κινητά και ιντερνετ - κατακτώνται και μαθαίνονται the hard way...φυσικά και μου αρέσει η σημερινή τεχνολογική ευκολία, μπορεί όμως να γίνει παγίδα για άγουρους χαρακτήρες που ονειρεύονται μουσική καριέρα. Για παράδειγμα, ορίστε ένα χαριτωμένο στιγμιότυπο. Συνοδεύαμε τον Eddie Cambell για πρώτη φορά, κανονίζουμε να παίξουμε 2-3 κομμάτια σαν warm up και μετά να μπούμε σε ένα shuffle και να παρουσιάσω τον καλεσμένο. Όντως έτσι γίνεται, φτάνει η στιγμή της εισόδου του, φωνάζω στο μικρόφωνο τα σχετικά, γυρίζουμε τα κεφάλια μας στην άκρη της σκηνής περιμένοντας τον πρωταγωνιστή, τον βλέπουμε με την κιθάρα στα χέρια να μην κάνει βήμα, να μας κοιτάζει με ορθάνοιχτα αλλαφιασμένα μάτια και να ωρύεται: double shuffle, double shuffle!! Κοιταζόμασταν μεταξύ μας σαν χαμένοι, πρώτη φορά ακούγαμε τον όρο και αγνοούσαμε τη σημασία του. Δεν το ξεχάσαμε ποτέ. Ένα ακόμη μάθημα στην πορεία. 'Οταν προτείναμε στη Νίκη (Γουρζουλίδου, τωρινή ντράμερ του γκρουπ) να παίξουμε μαζί, είχαμε δοκιμάσει με 2-3 εξαιρετικούς ντράμερς το ταίριασμα μας και παρότι η τεχνική και οι γνώσεις τους ήταν σε πολύ ψηλά επίπεδα, η Νίκη "κέρδισε" τη θέση για δυο λόγους. Ο πρώτος ήταν το οτι λατρεύει αυτη τη μουσική και ο δεύτερος γιατί η "γκρουβίλα" που βγάζει στα shuffle επι σκηνής μας κάνουν ευτυχισμένους, μοναδική και πολύτιμη αίσθηση. Κι αυτό με φέρνει στα όσα αναφέρει αρχικά ο Σπύρος. Αγαπημένε μου φίλε, βάλε αγγελία για shuffle drummer, δύσκολα θα φανεί κάποιος, αν και όταν έρθει όμως, πριν τα παιξίματα και τις δοκιμές, πιες ένα καφέ μαζί του και μιλήστε για τη μουσική που αγαπάτε. Θα μάθεις όσα χρειάζεται να ξέρεις. Καλή τύχη.
    1 βαθμός
  37. Στα μέσα Δεκέμβρη θα κυκλοφορήσει ένας δίσκος που χρόνια περίμενα. Μια συλλογή απο ακυκλοφόρητα κομμάτια απο το μακρινό 1988 μέχρι το 2016. Σύντομα θα γράψω λεπτομέρειες, προς το παρόν είναι διαθέσιμος για ακρόαση (3 τραγούδια) και παραγγελίες εδώ: https://thicktonerecords.bandcamp.com/album/keep-what-i-got?fbclid=IwAR2pbChPxly-uYREqqnt4-KLtqHcZGFruat5ejk7_yQ3cs3vShxJi3qwjrM
    1 βαθμός
  38. Κι επειδη καποιοι θα ξεχασουμε εξω μερικα αλμπουμ, ακομα και εκατο αν γραψουμε, μετα θα ειναι ωραια ιδεα να καταρτιστει μια λιστα με ολα τα αναφερομενα στα ποστ αλμπουμς και γινει μια τελικη ψηφοφορια για τα 100 Noiz Greatest Albums of All Time
    1 βαθμός
  39. 10 με τιποτα Αυτα κι εχω κοψει πολυ πραμα AC/DC: discography Billy Cobham: Spectrum Black Sabbath: Black Sabbath, Paranoid, Master of Reality Deep Purple: Machine Head, Made in Japan Derek Trucks: Already Free, Revelator , Everybody's Talkin Dire Straits: Dire Straits, Communique, Making Movies, Brothers in Arms Iron Maiden: The Number of the Beast Dio: discography James Brown: Best Jamiroquai: discography Jeff Beck: Blow by Blow, Wired, Guitar Shop Jethro Tull : Bursting Out (live) Jimi Hendrix: Band of Gypsys, Are You Experienced Joe Satriani: discography Judas Priest: Sad Wings of Destiny Led Zeppelin: I, II, III, IV, Houses of the Holy Lynyrd Skynyrd: Pronounced 'Leh-'nerd 'Skin-'nerd, Second Helping Ozzy: Blizzard of Ozz, Bark at the Moon Pantera: Far Beyond Driven Pearl Jam: Ten Peter Frampton: Frampton Comes Alive Pink Floyd: Dark Side of the Moon, Wish you were here, The Wall, Animals Porcupine Tree: Coma Divine, In Absentia, Deadwing, Rockpalast Prince: Lovesexy, Diamonds and Pearls, Love Symbol RATM: Rage Against the Machine RHCP: Blood Sugar Sex Magik Rory Gallagher: Calling Card, Photo-Finish, Top Priority Rush: Moving Pictures, Permanent Waves Sex Pistols: Never Mind the Bollocks Socrates: Waiting for Something, On The Wings Soundgarden: A-Sides Stevie Ray Vaughan: Couldn't Stand the Weather, In Step, The Sky Is Crying The Beatles: White Album, Abbey Road The Police: Outlandos d'Amour, Reggatta de Blanc Thin Lizzy: Live and Dangerous Tower of Power: Tower of Power, Back to Oakland U2: War, The Unforgettable Fire Van Halen: discography ZZ Top :Tres Hombres
    1 βαθμός
  40. πάντως για την ώρα δεν μπόρεσα να χρησιμοποιήσω κανένα. Τουλάχιστον να έχουν την ευχρηστία του variaudio του cubase. Κατέβασα 4 από τα 7, το ένα είναι 32μπιτο συνεπώς δεν πάει με το sonar, τα άλλα σχεδόν όλα δουλεύουν σε ρομποτικό mode όπως λένε και σε μικρό τμήμα που θέλω εγώ δεν τα κατάφερα να δουλέψουν. Το κομμάτι επίσης σκρολάρει συνέχεια και δεν βρήκα ακόμα τρόπο να το πηγαίνω μπρος πίσω καθώς κάνω editing.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου