Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      11.666


  2. mpamps

    mpamps

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      1.271


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      20.926


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      9.297


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/02/2020 σε όλα

  1. Μιας και η γρίπη με καθήλωσε σπίτι, βρήκα την ευκαρία να κάνω γα πρώτη φορά μια “παραγωγή” δική μου. Όχι έτοιμο backing track δηλαδή. Οι κιθάρες είναι όλες παιγμενές απο εμένα. Drums: EZDrummer Keys: Logic VSTis Reverbs-delays + Mastering (:D) με plugins του Logic. Αναμένω τη γνώμη σας και πάνω από ολα τις συμβουλές σας. Opeth_Burden_mpamps_final.mp3
    6 βαθμοί
  2. Τοτε που το rock n'roll ηταν rock n'roll
    3 βαθμοί
  3. 50 ετών ο Richie, έβγαλε και δίσκο με 50 τραγούδια. Ένα από αυτά το παρακάτω:
    3 βαθμοί
  4. η ορθή χρήση του κερατου της στρατοκαστερ
    2 βαθμοί
  5. ΠΣΒΕΦΜ =Πολύ Σημαντική Βοήθεια Έδωσες Φίλε Mpamps
    2 βαθμοί
  6. 2 βαθμοί
  7. BU: Bend upwards. The “target” pitch is always shown in brackets. BD: Bend downwards. The “target” pitch is always shown in brackets. PB: Pre-bend. The starting note of a bend, which is performed but not heard. Usually shown prior to a LD or LB. LD: Let down. The string is let down after upward bend. RPB: Re-pick bend. LB: Let back. The string is let back after a downward bend. BSS: Bend slightly sharp. Microtonal bends. S: Slide. This is usually accompanied by the gliss designation. H: Hammer-on PO: Pull-off tr: Trill Vib: Vibrato MU: Muted note(s). In the music copy, brackets highlight severly muted notes. Also, staccato dots are used where appropriate. T: Right hand fingerbpard tap. Two hand tapping technique. L/H: Left hand only hammer-on. CO: Cut off, A note played staccato/cut off prematurely by right hand muting. TA: Tremolo arm. This is often combined with other symbols: e.g. TAS, TABU TA Vib: Vibrato produced vi the tremolo arm. TAS: Using the tremolo arm to either ‘slide” into or away from a note. TABU: Raising the pitch of a note with the tremolo arm. TALD: Letting the note back to the starting pitch after a TABU Ph: Pinched harmonic. THe music notation usually shows both the fundamental note and the overtone. Th: Tapped harmonic Nh: Natural harmonic LS: Let hand slap.
    2 βαθμοί
  8. Μια μέρα δοκίμαζα ένα fuzz και βγήκε αυτό το ριφφ στο 0.53 δεν είναι δικό μου, όποιος το βρει κερδίζει την αγάπη μου! Enjoy
    2 βαθμοί
  9. Να αρρωσταίνεις συχνότερα! Εύγε.
    1 βαθμός
  10. Κάτσε στην θέση του ακροατή, κλείσε τα μάτια και τοποθέτησε τα όργανα όπως θα ήταν σε μια σκηνή μπροστα σου. Εκτός απο το μπάσο. Αυτό έχει καθιερωθεί στη μέση καθώς οι χαμηλές συχνότητες δεν προσδιορίζουν κατεύθυνση. Επίσης μπορείς να το κάνεις και ανάποδα και να φανταστείς πως είσαι στην σκηνή βλέποντας το κοινό.
    1 βαθμός
  11. Ξερω,ειμαι παλι εκτος θεματος να σου ξαναπω ομως Γεωργιε ποσο μου αρεσει η χροια της φωνης σου.
    1 βαθμός
  12. Oτι ειπαν και οι προλαλησαντες,εξαιρετος. Μπραβο Μπαμπη.
    1 βαθμός
  13. Άψογος!! Ωραίος ήχος και ωραία θέματα από τις κιθάρες. Μόνη λεπτομέρεια είναι ότι τα strings θα μου άρεσε να τα άκουγα κέντρο, όχι αριστερά που είναι τώρα.
    1 βαθμός
  14. πολύ καλό. Τα πάντα όλα.
    1 βαθμός
  15. Respectable. Ηχογράφηση και μείξη.
    1 βαθμός
  16. Δεν τήρησα βέβαια τον λόγο μου, διότι σετάρω καινούργια strings ανα εξάμηνο. Πάλι καλά διότι άλλοι παίζουν με σκουριασμενα strings για χρόνια... Που 'σαι superfunk! Ανα δέκα, ημερολογιακές, ώρες νέο σετάπ! edit Δεν ξέρω πως και γιατί, αλλά το cakewalk δουλεύει ρολόι τώρα. Φταίει που έκανα επανεκκίνηση μάλλον.... Λέω να το γράψω και εκεί μια, για δοκιμή. Τη φωνή τη μετάφερα όπως είναι. Nτραμς ήδη βρήκα και έκανα και edit. Τα ρέστα με midi.
    1 βαθμός
  17. Εγώ φταίω που της είχα υποσχεθεί οτι θα της αγοράζω κάθε βδομαδα strings. Και με διαφορετικό gauge για ποικιλία....
    1 βαθμός
  18. Ρε τωρα το εδειξα μολις στη γυναικα μου. "Εσυ πηρες τηλεφωνο με αλλο ονομα???" της λεω. Με κοιτα με ενα απορημενο βλεμμα και μου λεει "τελικα ειναι κι αλλες που τραβανε τα ιδια"
    1 βαθμός
  19. του τα είπα προσωπικώς... εγώ αφιέρωσα 6 μήνες στο κεικ, αλλά ... you can't teach an old dog
    1 βαθμός
  20. Δεν εχω σπασμενο daw. Ηταν δωρεαν μαζι με την m audio καρτα ηχου, μαζι και το ableton lite. Απλως δεν εχει vst οργανα. Το ezd μονο εχω σπασμενο. Το cakewalk εχει ενα θεμα (περα απο τα ντραμς που δεν γνωριζω-ακομα-), και δεν ξερω να το λυσω. Ολους τους midi ηχους δεν τους ακουω στην καρτα ηχου. Audio ηχους και μετρονομο τα ακουω κανονικα. Εχω φαει ωρες με τις ρυθμισεις και δεν βγαζω ακρη. Εχω πολυ καιρο να αγορασω πεταλακι...
    1 βαθμός
  21. ΓΑΤΑΚΙΑ.... έτσι γράφεται η ιστορία...
    1 βαθμός
  22. Καλύτερο για μένα. Παρατηρώ πως γράφεις keyboards σαν audio. Είναι πιο απλό και εύκολο να αλλάξεις ήχους αργότερα όταν τα γράφεις MIDI. Αντί να ηχογραφήσεις απο το εξωτερικό πλήκτρο με audio out, σύνδεσε το MIDI out στην κάρτα σου ή πάρε ένα μετατροπέα (δεν ξέρω τι κλαβιέ χρησιμοποιείς και τι δυνατότητες σύνδεσης δίνει) σε USB. Οταν θα έχεις το MIDI recording όπως είναι του drum θα μπορείς να αλλάζεις ήχους είτε εσωτερικά με κάποιο VSTi είτε στο εξωτερικό σου πλήκτρο. Η επιλογή των οργάνων και της χροιάς αυτών (της ενορχήστρωσης δηλαδή) παίζει σημαντικό ρόλο στο αποτέλεσμα. Τώρα χρησιμοποιείς τα πλήκτρα σαν κονσέρβα για one man arranger band. Άκου σύγχρονες και σχετικές με το ύφος που σε ενδιαφέρει ηχογραφήσεις. Θα σε βοηθήσουν πολύ. Άκου, άκου, άκου.
    1 βαθμός
  23. μ αρέσεις γιατι έχεις θράσσος! Γιατί αυτό χρειάζεται για να παίξεις τέτοιο κομμάτι. Μόνο και μόνο για το τόλμημα παίρνεις μπράβο. Και αν σκεφτεί κανείς ότι έπιασες το cubase πριν μια εβδομάδα είναι απλά...τρομακτικό! Μπράβο ρε συ
    1 βαθμός
  24. Η φωνή ακούγεται λαμπρά και καθαρά. Σιγα σιγά να προσέχεις τα π που σκάνε στο μικρόφωνο. Βάλε pop filter η τραγούδα με κάποια κλίση 45 μοιρών προς το μικρόφωνο. Κατα τ' άλλα είναι πολύ δυνατά σε σχέση με την ορχήστρα. Πρέπει να είναι λίγο πιο μέσα και ιδανικά το πιάνο να αποκτήσει λίγο όγκο με EQ ίσως και compression ή απλά να βάλεις άλλο πιάνο. Κάνε χρήση των έτοιμων preset που υπάρχουν για τα εφε σε κάθε track για κάθε όργανο και σιγά σιγά θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις τι σου κάνει και αν χρειάζεται κάποια διόρθωση.
    1 βαθμός
  25. Για να υπερβάλω, βάζω κι εγω μια εκδοχή απο την εξαιρετική σελίδα https://www.theguitarlesson.com/guitar-lessons/how-to-read-guitar-tabs/: h = hammer-on p = pull-off / = slide up \ = slide down s = slide b = bend r = reverse bend, or release bend t = right hand tap x = muted/dampened string ~ or v = vibrato <5> = harmonic P.M. = palm muting (5) = ghost note, or optional note
    1 βαθμός
  26. Με την ευκαιρία αυτού του thread http://www.noiz.gr/index.php?topic=191221.0 θα γράψω όσο πιο απλά γίνετε, πως μπορεί κάποιος να βιντεοσκοπήσει και να ηχογραφήσει ταυτόχρονα χωρίς απώλειες καρέ και όσο πιο συγχρονισμένα γίνετε (αυτό εξαρτάται κατά πολύ απ'τη Ram και την CPU). Το "κόλπο" εδώ είναι να χρησιμοποιηθεί μία κάμερα USB, είτε είναι βιντεοκάμερα χειρός (handheld video camera), είτε Web Camera ή ακόμα και σε μερικές περιπτώσεις ψηφιακή φωτογραφική με δυνατότητα χρήσης ως web camera (δεν το υποστηρίζουν όλες). Γιατί όμως USB και όχι Firewire? Στο πρωτόκολλο USB η εικόνα και ο ήχος (που μεταφέρονται real-time στον υπολογιστή) είναι αποπλεγμένοι, που σημαίνει ότι μπορεί να επιλεγεί μία άλλη πηγή ήχου από αυτή της κάμερας ή ψηφιακής (εννοώντας των ενσωματωμένων μικροφώνων). Στην περίπτωση του Firewire πρωτοκόλλου, η μεταφορά εικόνας και ήχου γίνετε ταυτόχρονα χωρίς να μπορεί να γίνει επιλογή άλλης πηγής ήχου πέραν αυτής της κάμερας. Άρα προς το παρόν ξεχνάμε τις Firewire κάμερες (αν και υπάρχουν λύσεις, αλλά πιο επαγγελματικές και επίσης πολύ ακριβές). Τι θα χρειαστούμε? 1) Μία κάμερα USB (κατά προτίμηση να υποστιρίζει USB2.0) 2) Μία ελεύθερη θύρα USB που -αν γίνετε- να μην έχει κάτι άλλο συνδεδεμένο στον ίδιο controller, κάτι που βρίσκουμε απ'το hardware profile του PC ή MAC. 3) Ένα μικρόφωνο ή ταιριασμένο ζευγάρι (matched pair) μικροφώνων. 4) Μία κάρτα ήχου με είσοδο XLR για το/τα μικρόφωνο/α 5) Ένα πρόγραμμα σύλληψης βίντεο όπως για παράδειγμα το Power Director της Cyberlink ή το Sony Vegas Studio (είναι η φθηνή έκδοση) ή κάποιο άλλο που να υποστηρίζει επιλογή πηγής ήχου κατά τη σύλληψη. Θα μιλήσω εδώ για το Power Director (όσον αφορά το capture) που είναι και το πιο εύκολο να βρεθεί αφού υπάρχει και σε δωρεάν εκδόσεις (από περιοδικά κλπ) και πάνω κάτω η διαδικασία είναι ίδια και για τα υπόλοιπα προγράμματα. Αφού λοιπόν έχουμε περάσει τους drivers της κάμερας στον υπολογιστή και έχουμε συνδέσει τα μικρόφωνα στην κάρτα ήχου, ανοίγουμε το PD και πηγαίνουμε στην καρτέλα capture. Στα δεξιά κάτω εμφανίζεται απευθείας η πηγή εικόνας που θα ονομάζεται όπως και η κάμερά μας και από μόνο του το πρόγραμμα έχει επιλεγμένη πηγή ήχου το USB μικρόφωνο της κάμερας. Εκεί λοιπόν κάνουμε κλικ στο βελάκι και επιλέγουμε την κάρτα ήχου μας (ή το κανάλι της που έχουμε πάνω τα μικρόφωνα). Τέλος επιλέγουμε τη μορφή/φορμάτ που θα αποθηκευτεί το αρχείο. Εδώ να σημειώσω ότι επιλέγουμε πάντα την καλύτερη δυνατή ποιότητα άσχετο με το πόσο μεγάλο θα βγάλει το αρχείο, αφού μετά μπορούμε να το "μικρύνουμε" με ένα πρόγραμμα μετατροπής φορμάτ βίντεο. Αυτό γίνετε για να αποφύγουμε τυχόν droped frames και τα γνωστά μας ticks&clicks στον ήχο. Οπότε μπορείτε άφοβα να βάλετε το maximum frame rate στο 9000Kbps. Στις ρυθμίσεις του ήχου θα πρέπει να επιλέξουμε τις ίδιες ρυθμίσεις που έχει και η κάμερά μας, δηλαδή για παράδειγμα αν η κάμερα είναι στα 16bit 44.1KHz το ίδιο θα πρέπει να βάλουμε και στα settings του προγράμματος. Όταν έχουμε τελειώσει με τις ρυθμίσεις πατάμε το κόκκινο κουμπάκι στα αριστερά (εκεί που θα πρέπει να έχομε ήδη την εικόνα μας) και ξεκινάμε να γράφουμε. Στα της επεξεργασίας του ήχου θα πρέπει να πω ότι το Sony Vegas Studio/Pro κλπ είναι κατά πολύ ανώτερο, αφού υποστηρίζει VST και DX plugins, πράγμα που θα μας κάνει τη ζωή πολύ πιο εύκολη στην επεξεργασία. Επίσης η Sony δίνει το πρόγραμμα με ένα καλό πακέτο mastering effects ήχου που αν έχετε μία καλή πηγή δεν θα αργήσετε να φτιάξετε τον τέλειο ήχο με 2-3 κινήσεις, δηλαδή: Πάμε στο EQ λοιπόν, το οποίο χρησιμοποιούμε σε home videos διότι αυτές οι κάμερες έχουν το κακό συνήθειο να προσθέτουν "αέρα" στον ήχο. Δεν πειράζει όμως, ανοίγοντας το eq πάμε στις συχνότητες που είναι από 12Κ και πάνω (συνήθως πάει μέχρι 20Κ) και τα κόβουμε όλα (τέρμα κάτω), επίσης το 10Κ το κατεβάζουμε μέχρι να σταματήσει τελείως ο αέρας, αλλά να μην μας πειράξει τα πρίμα. Από κει και πέρα τα υπόλοιπα κατά το γούστο του καθένα. Το σημαντικό είναι να κοπεί ο "αέρας". Αν έχουν γίνει σωστά τα παραπάνω δεν θα χρειαστεί να βάλουμε κανένα άλλο εφέ. Τέλος να πω ότι προσωπικά έχω και τα δύο προγράμματα. Το PD (το βρήκα τζάμπα σε περιοδικό) το χρησιμοποιώ για capture (το συν του είναι ότι ποτέ δεν έχει χάσει frame σε ότι και αν έχω κάνει, εν αντιθέση με το Vegas που αν και πιο ακριβό, χάνει λίγο στο capture) και το Vegas Studio Platinum (μόλις €90, αλλά αξίζει πάρα πολύ) για επεξεργασία, αφού έχω και ένα κάρο plugins και μπορώ να τα δουλέψω όλα (και 64Bit, βλ ΟΖΟΝΕ).
    1 βαθμός
  27. Mπαρουτι. Δυνατο και πορωτικο. Το δε φαζ ακουγετια γ@..το.
    1 βαθμός
  28. Βαλε και το τελαρο για την κλιση,και το jig για το binding.
    1 βαθμός
  29. Συνεχίζοντας τις ηχογραφήσεις... αυτό είναι το κομμάτι μας με τίτλο "Refugee". H κιθάρα είναι οδηγός για να γράψουν οι άλλοι από πάνω - λογικά θα εμπλουτιστεί το σόλο και κάποιοι τονισμοί στο ρεφραίν. Και όπως πάντα ο μπασίστας μας είναι για τα μπάζα (όχι για τα μπάσα). Βρήκαμε άλλον και δουλεύουμε πλέον με αυτόν... Κριτικές ευπρόσδεκτες - το ξέρω ότι σε φάσεις θυμίζει Τρύπες, αλλά είχα οργισμένη διάθεση όταν το γραψα.
    1 βαθμός
  30. αντικειμενικά υπήρξα μέτριος ερασιτέχνης κιθαρίστας (διαχρονικά πλην του πρώτου χρόνου του ενθουσιασμού, η μελέτη μου πήγαινε κατά συντριπτικό ποσοστό υπέρ της ηχοληψίας) και λειτούργησα καθαρά αξιοποιώντας ακατέργαστα το όποιο έμφυτο ταλέντο και μουσική αντίληψη διέθετα... αυτό όμως δεν με εμπόδισε να κάνω μια πολύχρονη και κατά γενική ομολογία αξιοσέβαστη (στο χώρο που κινήθηκα) επαγγελματική καριέρα ως μουσικός... το "μυστικό"?... - συνέπεια αλλά και όρεξη για σκληρή δουλειά στις πρόβες χωρίς μεμψιμοιρίες - "έξυπνο" παίξιμο (έπαιζα με τέτοιο τρόπο, κρύβοντας έντεχνα τις τεχνικές μου αδυναμίες φροντίζοντας κατά κανόνα να φτάνει στον μέσο ακροατή αυτό που "έπρεπε" κατ ελάχιστον να ακούσει) - προσφορά και σε άλλα επίπεδα (τεχνικά, οργανωτικά και συναισθηματικά με ειλικρινές ενδιαφέρον για το άρτιο δεδομένων των συνθηκών κάθε φορά αποτέλεσμα) - κυρίως όμως σεβασμός στις πραγματικές ανάγκες του σχήματος που καλόμουν να υπηρετήσω (τις ανίχνευα ως εν δυνάμει στόχο από πριν και δεν επιχειρούσα καν περιττές συναντήσεις ακροάσεις που θα με έκθεταν ή θα έτρωγα τον χρόνο τον δικό μου και των άλλων αν θεωρούσα ότι αντικειμενικά δεν θα μπορούσα να ανταποκριθώ) μέσα σε αυτά τα χρόνια βρέθηκα (αναγκαστικά λόγω τις φύσης της δουλειάς) σε πολλά διαφορετικά μουσικά σχήματα με ανάλογες προσεγγίσεις είτε σαν μουσικός που ανταποκρινόμουν σε μια πρόσκληση, είτε αναζητώντας ο ίδιος κάποιον-ους συνεργάτη-ες... μπορώ λοιπόν να καταλάβω ΑΠΟΛΥΤΑ τον Σπύρο και το γιατί άνοιξε το θέμα... έχω ζήσει σωρεία απίθανων ιστοριών (αστείων και σοβαρών)... όλες όμως είχαν μια συνισταμένη που θα μπορούσε αν υπήρχε στη στάση των εμπλεκομένων να τις κάνει λιγότερο επώδυνες για κάποιους (ακόμα και οι αστείες είχαν ως θύμα τον εκτεθειμένο από την μια πλευρά)... τον σεβασμό που ανέφερα παραπάνω και που είτε σαν ερασιτέχνης είτε σαν επαγγελματίας είσαι "υποχρεωμένος" να δείξεις πρώτα από όλα στην ίδια την μουσική, μετά στον εαυτό σου και τέλος στον εν δυνάμει συνεργάτη... το "καλύτερα παράφωνος παρά βουβός και άφωνος" που επικαλούμαι αρκετές φορές, τελειώνει στα όρια του μπάνιου του καθενός μας αλλά όχι μόνο ως τεχνική κατάρτιση - ταλέντο αλλά και ως κοινωνική συμπεριφορά... εγώ αυτά έμαθα, αυτά έκανα, αυτά λέω...
    1 βαθμός
  31. Καλή χρονιά σε όλους. Το πρόβλημα που περιγράφει ο OP είναι γενικότερο και δεν σχετίζεται μόνο με την ερασιτεχνική προσέγγιση με την οποία πολλοί (δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα) προσεγγίζουν το θέμα μιας αγγελίας για μπάντα. Τα τελευταία χρόνια έχει τύχει αρκετές φορές να βάλω αγγελία για κάποια εργασία και απαντούν άνθρωποι που δεν δείχνουν κανένα ουσιαστικό ενδιαφέρον. Δεν μιλώ για περιπτώσεις που ο άλλος ξεκάθαρα δεν είναι qualified (π.χ. δεν έχει το πτυχίο που απαιτείται). Ο άλλος που ψάχνει για δουλειά μπορεί να δοκιμάζει την τύχη του και αυτό είναι σεβαστό. Αναφέρομαι σε κάποιες (πολλές) περιπτώσεις που συμπεριφέρονται σαν πριμαντόνες κατά την πρώτη επαφή, χωρίς επίγνωση των απαιτήσεων, χωρίς να δείχνουν διάθεση να μάθουν, χωρίς καν διάθεση να απαντήσουν αν και πότε είναι διαθέσιμοι. Μερικές φορές αισθάνομαι ότι ζω σε παράλληλο σύμπαν στο οποίο οφείλω εγώ να αγχώνομαι για λογαριασμό όλων αυτών που δεν ανησυχούν για τίποτα.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου