Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      9.334


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      11.677


  3. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      11.915


  4. odis13

    odis13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      6.100


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 10/02/2020 σε όλα

  1. Μιας και μετα απο ενα διαστημα γενικοτερης αποχης απο τη μουσικη ξαναξεκινησα εδω και κανα χρονο να παιζω λιγο κλασσικη (που ειχα να ακουμπησω απο το λυκειο) και ακουστικη κιθαρα (που δεν ειχα πιασει ποτε σοβαρα) ειπα να ξαναδοκιμασω και την τυχη μου στο home recording. Περισσοτερο για λογους προσωπικης μελετης και περιεργειας. Θα ταλαιπωρησω λοιπον τα αυτια σας με μια πρωτη αποπειρα. Το Σαββατο που ειχα λιγο χρονο εκατσα και ηχογραφησα μια νωχελικη και αρκετα προχειρη εκτελεση του Gnossienne 1 του Satie (σε arrangement για κλασσικη κιθαρα). Εγραψα με ενα stereo pair απο small condenser mics (Superlux Hi-10, χαιλικια οχι αστεια) λιγο λιγοτερο απο ενα μετρο απο την κιθαρα με καρτα ηχου ενα Zoom R6. Ακολουθησε ενα υποτυπωδες eq/mix στο cakewalk το οποιο δεδομενου του οτι δεν εχω studio monitors και κυριως του οτι δε ξερω τι κανω ηταν μαλλον τολμηρη αποφαση. Φιλικη συμμετοχη στο background το ψυγειο μου το οποιο αποφασισε να δωσει λιγο πονο ειδικα εκει στην αρχη του κλιπ. Feedback, συμβουλες, κραξιμο για το παιξιμο, την ηχογραφηση, το σπιτι μου ολα ευπροσδεκτα. Gnossienne 1.mp3
    8 βαθμοί
  2. Λογικα, θα μετρας με το ματι τα hz στη συχνοτητα ανανεωσης.....
    5 βαθμοί
  3. Εαν βλεπεις και καμια κινεζικη ταινια/σειρα, απομακρυνσου τουλαχιστον 2 μετρα απο την τηλεοραση.
    4 βαθμοί
  4. Το κορίτσι που μάζεψε τα βραβεία Oscar μουσικής για τη δουλειά της στο Joker. Οταν είδα την ταινία 2 πράγματα μου έκαναν εντύπωση. Ο Phoenix και η μουσική της Ισλανδής Hildur Guðnadóttir. Εχει γράψει και για το miniseries Chernobyl, ενω εδω μέσα απο το home studio της στο Βερολίνο όπου ζει μας περιγράφει το πως αντιλαμβάνεται τη δουλειά της. Κάποτε λέγαμε "εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε αυτα που κάνουν οι Αμερικάνοι επειδή δεν έχουμε τα μέσα". Σήμερα που όλοι έχουμε κι ένα Cubase τουλάχιστον στο Pc μας τι να πούμε;
    4 βαθμοί
  5. Μην τυχόν μαλώσετε. Σας παρακολουθώ με την τελευταία υπερσύγχρονη λέξη της τεχνολογίας λέμε. Υ.Γ. Συγνωμη αλλα σημερα θα σας σπασω τα @@ με το νεο μου παιγνίδι
    4 βαθμοί
  6. Gear: CAR EMG Fender Stratocaster - Compulator - Whammy 5 - Tube Driver - Colorsound PowerBoost - Free the Tone Future Factory - Hiwatt DR103 (1974). Mics: Shure sm57 and a Rode NT1-A for room mic. Reverb added in post. Ολα τα σχόλια είναι ευπρόσδεκτα! *Μάλλον δεν είναι για covers ο συγκεκριμένος χώρος.. τώρα το είδα.. αν υπάρχει θέμα βγάλτε το να το βάλω στο forum.. sorry.
    4 βαθμοί
  7. Βρε παιδιά αφου σας είπα ότι σας βλέπω απο το IBM ναούμε . όχι επι προσωπικού.
    3 βαθμοί
  8. Σε παρακαλώ μην συνεχίσεις σε αυτη την συζήτηση. Πάει αλλού. Μονο προς ενημέρωση τι είναι το Ετμεαρ που είπες και δεν έχει σχέση με αυτά που συνέδεσες: Δεν βοηθάς κάποιον ιδιώτη αλλά στη διαδικασία επένδυσης σε καθαρή ενέργεια για να αποφευχθούν τα τεράστια πρόστιμα ρύπανσης (αυτα τα πληρώνουμε πλαγίως και δεν φαίνονται στην ΔΕΗ) επειδή καίμε λιγνίτη μεταξύ άλλων, όπως και την ατμόσφαιρα που θα αφήσουμε στα παιδιά μας.
    2 βαθμοί
  9. Ρε φίλε μου έχεις διαλύσει τα analytics για την ανάλυση οθονών που συμμετέχει ο κόσμος! Με ανάλυση κινητού, βλέπεις το Noiz. Και είναι και IBM...
    2 βαθμοί
  10. Απλά μην ασχολείσαι, δεν υπάρχει τέτοιο θέμα.
    2 βαθμοί
  11. Ηχητικα, σιγουρα ειναι το καλυτερο μου. Και εντος χρονου, και καθαροι ηχοι και αξιοπρεπες μιξαρισμα. Η καθαρη κιθαρα, μονο, ηθελε παραπανω gain (στο οριο του breakup) και compression. Θα ηταν και το αγαπημενο μου, εαν ειχα πιο ξεκαθαρες μελωδιες. Ειχε παει 2 το βραδυ και ειχαν μεινει τα σολο να γραψω. Και απλα επαιζα, αναρχα, σα να παιζω σε backing track. Καθολου δομημενο και με σχεδιο παιξιμο. Και το κομματι χανει πολυ λογω αυτου. Το επομενο θα ειναι καλυτερο!
    2 βαθμοί
  12. Το καλυτερο σου Γιωργο,απο οσα εχεις βαλει μεχρι τωρα. Συνθετικα και ηχητικα. Ισως θελει μια πιο ευδιακριτη μελωδια. Και τα τυμπανα λιγο πιο χαμηλα. Σε γενικες ομως ωραιο και μπραβο.
    2 βαθμοί
  13. Πολυ ωραιο και μελωδικο,οπως παντα. Οντως κουναει σε σημεια αλλα αυτο ειναι κατι που φτιαχνει. Μπραβο Νικολαε.
    2 βαθμοί
  14. Τα θέλει κι εσένα ο κ***ς σου μου φαίνεται.....
    2 βαθμοί
  15. Ένα παλιό ρητό λέει, "όλα να τα δοκιμάζεις, πουθενά να μην κολλάς".
    2 βαθμοί
  16. Περίπου 10 χρόνια συμπληρώνονται από τη συγγραφή του τραγουδιού αυτού, αλλά ποτέ δε βρήκε το δρόμο του προς τα έξω. Όλα αυτά τα χρόνια συνόδευε εμάς ενώ το παίζαμε σε ένα σπίτι-ερείπιο που είχαμε τότε για αυτή τη δουλειά. Απο τότε συνέβησαν πολλά και διάφορα στις ζωές μας. Ανατροπές αρκετές και σημαντικές. Το τραγούδι όμως παρά το βαρύ του τέμπο πάντα μας έφτιαχνε τη διάθεση. Τελικά έγινε ένα soundtrack καλών και κακών αναμνήσεων θυμίζοντας μας πως διανύσαμε την απόσταση μέσα από όλα αυτά και τι μας έκανε να συνεχίζουμε. ακ.κιθάρα-μπασο-τραγούδι: Σωτήρης Νικολάου τύμπανα: Αντώνης Δούνιας ηλ. κιθάρες: Αργύρης Βασιλείου ηλ. κιθάρες: Πέτρος Παπαβασιλείου
    2 βαθμοί
  17. 1 βαθμός
  18. Γίνεται και με το pitch εργαλείο του Reaper... ανεβάζεις την πράσινη line του στον Θεό σε προηχογραφημένη νότα της κιθάρας... όχι παίζουμε! Σόρυ Ηλία, δεν φταίω εγώ, ο fusiongtr φταίει για το offtopic....
    1 βαθμός
  19. Ναι ναι ναι... Edit: Θα το ψάξω σε vst...
    1 βαθμός
  20. Και που θες να το ξέρω εγώ αυτό....; Τελικά το γκούγκλαρα και το έμαθα
    1 βαθμός
  21. Λέει ότι μεταδίδεται και από επαφή με επιφάνειες. Μα τόσα καθημερινά προϊόντα που αγοράζουμε, κατασκευαζονται στην Κίνα! ρουχα και κάθε σχεδόν ηλεκτρονική συσκευή... Εγώ παρήγγειλα ένα pop filter μικροφώνου. Το ακύρωσα βέβαια, αλλά είναι όντως επικίνδυνο? Και από το eshop να το πάρω, made in China Θα γράφει απο πίσω
    1 βαθμός
  22. ....και το midi drum map να συμπληρώσω εγώ.
    1 βαθμός
  23. Οπως πρεπει να παιζει ενας πιανιστας,full σε συναισθημα και να στο περναει μεσα στην καρδια.
    1 βαθμός
  24. Χαίρομαι που το λύσατε όσο πετάχτηκα στο φαρμακείο. Δεν λύνεται ρε φιλαράκια μου γιατί έχει υπάρξει τόση παραφιλολογία ένθεν κι ένθεν που όποιος θέλει μαθαίνει αυτό που θέλει να μάθει κι όχι τα γεγονότα per se. Αν και πσοφάω κι εγω να παρασυρθώ, την επόμενη συμμετοχή στο γνωστό επίκαιρο θέμα (τα τελευταία δεκα χρόνια) θα τη φάει η μαρμάγκα για να ασχοληθούμε με κάτι πιο χρήσιμο.
    1 βαθμός
  25. Δοκιμή στην δοκιμή, σήμερα, κάτι καλό βγήκε. Όλα midi εκτός τις κιθάρες. Απλά παιξίματα, αλλά έδωσα βάση στον ήχο και στο μιξάρισμα. Πως σας φαίνεται???? new6.mp3
    1 βαθμός
  26. Μα δεν είναι samples. Είναι MIDI. Είναι πληροφορία. Ή εγώ γράφω λάθος ή κάτι έχει χαθεί με την μπάλα. Το να σωσεις το project σου σε midi αρχείο είναι απλά πληροφορία εντολών . Είναι ελάχιστη χρήση του σκληρού σου δίσκου. Το ανοίγεις όποτε θες , του πατ΄σαρεις τα vst και τότε η πληροφορία γίνεται ήχος. (SAMPLE/WAV). Αν αυτό το export σε audio (αναλογα την δειγματοληψεία και το format) καταλαβαίνεις ότι ο όγκος των δεδομένων πλέον γίνεται ΟΓΚΩΔΗΣ αναλόγω το εκπόνημα. Διορθώστε τον τίτλο του thread. Προτείνω το MIDI data και samples.
    1 βαθμός
  27. "Ευτυχως" δεν ασχολουμαι επαγγελματικα με τη μουσικη και δεν εχω αυτο το "αγχος" της αψογης δουλειας σε συναρτηση με τον διατιθεμενο χρονο. Στη θεση σου, θα προτιμουσα να σπαταλω τον χρονο μου στη δημιουργια, και φυσικα θα προτιμουσα τον ειδικο για την στουντιο δουλεια. Ειναι το αποδοτικοτερο και με το βελτιστο ηχητικο αποτελεσμα.
    1 βαθμός
  28. κάνε export και τις δύο περιπτώσεις και δες τη χωρητικότητα. Σε commodore γράφεις; Midi είναι, δεν είναι αρχεία wav
    1 βαθμός
  29. ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΗ στο θέμα. Παρακαλώ πολύ. Οχι πως θα είχα πρόβλημα να συζητήσω κάτι τετοιο συνήθως αλλά οδηγούν σε flame wars.
    1 βαθμός
  30. Αν είναι σωσμένα ως .mid ελαχιστότατη.
    1 βαθμός
  31. Έχεις πέσει σε βαθιά νερά και κολυμπάς. Αυτή είναι η ουσία. Μην τρελαίνεσαι. Γράψε σωστά. Ώστε κάθε κανάλι σου να θέλει μετά eq. Μετά θέλει studio παραγωγή αν είναι να βγεί έξω από το σπίτι και να πάει στην "Αγορά". Θέλει mastering θέλει monitors, θέλει plugins. Υ.Γ. λίγο εκτός εντός θέματος από το Facebook μου. Κωνσταντίνος Σιαχάμης 5 Φεβρουαρίου στις 10:30 μ.μ. · Σπουδάζει Μουσική. Με το που τελειώνει πρέπει να μάθει και ψηφιακή ή αναλογική εγγραφή. Μαζεύει λεφτά και χρόνο δοκιμάζοντας μηχανήματα και διαβάζοντας εγχειρίδια χρήσης. Ταυτόχρονα φροντίζει την προβολή του εαυτού του σε ψηφιακά κοινωνικά δίκτυα. Συν τις δημόσιες σχέσεις. Συν τις συμφωνίες. Συν να μελετά. Συν να συνθέτει, συν να παράγει. Κι όλα αυτά όσο είναι νέος και γερός για να τα ζήσει και να τα χαρεί. Τόσο πονάει, τόσο αξίζει, τόσο το αγαπάμε.
    1 βαθμός
  32. Πολύ καλό Γιώργο ! Μπράβο!
    1 βαθμός
  33. Εάν εννοείς midi πληροφορίες, μπορείς να τα ενώσεις. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Καλό είναι να χρησιμοποιείς markers έτσι ώστε να ξέρεις σε ποιό σημείο είναι τι.
    1 βαθμός
  34. Ο όρος midi samples είναι ανύπαρκτος. Το midi μεταδίδει πληροφορίες on/off, π.χ. πάτημα τάδε πλήκτρου, δεν έχει να κάνει με ήχο. Ο ήχος προέρχεται απο το μηχάνημα ή VSTi που είναι συνδεδεμένο στο κανάλι που εκπέμπονται οι πληροφορίες. Οπότε αν κατάλαβα τι ρωτάς, φυσικά μπορείς να συνδέσεις -κολλήσεις τα blocks με δεδομένα midi που βρίσκονται στο track, απλά ίσως δεν μπορείς μετα να ξέρεις πιο μέρος είναι για το ρεφρέν και πιο για τη γέφυρα. Καθαρά πληροφοριακό είναι το θέμα.
    1 βαθμός
  35. Ειναι "ακανονιστο/μικροδεμα" οποτε δεν περναει απο διαλογη ως δεμα αλλα ως επιστολικη αλληλογραφια (γραμμα δηλαδη)
    1 βαθμός
  36. οποτε αφου ειναι κατω απο 150ε πληρωνω ΦΠΑ + εκτελωνισμο.... 70 χ 24%ΦΠΑ =86ε..... +15 εκτελωνισμος 101ε..... με τις υγειες μας.... αν εκανα λαθος και βγαινει παραπανω μη με διορθωσετε....αφηστε με να ζησω το ονειρο οτι μπορει να ΜΟΥ ΤΟ ΦΕΡΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΧΩΡΙΣ ΕΞΤΡΑ ΚΟΣΤΟΣ!!!!
    1 βαθμός
  37. Πληροφοριακα, μολις παρελαβα δέμα απο StewMac. Είχε αποσταλλεί με Fedex Airmail, παρέλαβα απο ΕΛΤΑ. Δηλωμένη αξία $16.62. Δεν πλήρωσα απολύτως τίποτα.
    1 βαθμός
  38. Θέλει λίγο δουλίτσα για να γίνει "τεχνικά άψογο".... Ξεφεύγει χρονικά σε κάμποσα σημεία...(σόρυ Νίκο)
    1 βαθμός
  39. Νίκο, τεχνικά, άψογο όπως συνήθως. Η μελωδία όμως είναι προβλέψιμη IMHO αρκετες φορές παιγμένη στο παρελθόν, υπάρχει μια ευχάριστη ανατροπή εκεί στο 03:05 , αλλά συμβαίνει λίγο πριν το τέλος. Μου φαίνεται πολύ "καθωσπρεπει" δηλ το τραγούδι. Θα σου έλεγα οτι σαν βασική μελωδία ειναι καλό, αλλά να βάλεις ένα δυνατό ρεφραίν και ίσως να τονίσεις την ανατροπή στο τέλος.
    1 βαθμός
  40. Δεν το έχω ξανα ακούσει αλλά μαζί σου!
    1 βαθμός
  41. απλα αδερφε μου ειμαι ανηλικος ακομα κα επειδη μαζευω μονος και θα μου δωσουν και οι δικοι προσπαθω να το μαζεψω λιγο. ωστοσο καλυτερα να δωσω κατι παραπανω και να κανω τη δουλεια μου. για τις μινοταυρ εχω ακουσει και εγω ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια. εντωμεταξυ το salt river ειναι δικο σου/ μαγικο...
    1 βαθμός
  42. Οι βασικές εγχώριες "επιχειρήσεις" είναι ΔΗΜΟΣΙΕΣ και φυσικά μη παραγωγικές(το κράτος παραμένει ο μεγαλύτερος εργοδότης στη χώρα) η ΜΗ παραγωγικές... σκέτο (καφετέριες, σουβλατζίδικα,προπατζιδικα,μπαρ) . Ως εκ τούτου δεν υπάρχει θέμα προστασίας τους. Αλλά ακόμα και εκεί που ΟΝΤΩΣ επιβάλλονται ΔΑΣΜΟΙ σε ομοειδή προϊόντα (δηλ.στα ΑΓΡΟΤΙΚΑ και τα προϊόντα ελαφράς βιομηχανίας έκτος ΕΕ γιατί ουσιαστικά τέτοια παράγουμε ) και ΠΑΛΙ τα ελληνικά δεν μπορούν να "προστατευτούν" λογω μη ανταγωνιστικότητας... για αυτό τα... μπρόκολα... Αργεντινής έχουν τη μισή τιμή από τα ελληνικά ή τα στρώματα Cocomat κάνουν τα διπλά από τα αντίστοιχα αμερικάνικα και ας τρώνε δασμούς. Καλοί οι μύθοι του ΑΙΣΩΠΟΥ λοιπόν αλλά καιρός είναι να ξυπνήσουμε αν θέλουμε να δούμε άσπρη ημέρα. Δεν φταίνε οι .. φόροι και οι δασμοί ,που να δεις τι φόροι και δασμοί πέφτουν στις ανεπτυγμένες βιομηχανικά χώρες...το αποτυχημένο μοντέλο της οικονομίας μας φταίει και δεν το σώζει κανένας δασμός...μόνο μια μαζική ΜΕΤΑΜΌΣΧΕΥΣΗ ...φαιάς ουσίας στο 80% του πληθυσμού το σώζει...
    1 βαθμός
  43. Άλλαξα αρκετά. Στάθμη προενίσχυσης σε κάθε όργανο, επίπεδα μίξης, compression και eq. Επίσης, άλλαξα ρύθμιση στο wah της πρώτης ρυθμικής κιθάρας ώστε να μην θάβει την lead. new6.mp3 Ευχαριστώ Δημήτρη! Υπερπολύτιμες οι συμβουλές σου και δεν τις γράφει και κανένα μανουάλι!
    1 βαθμός
  44. Νομίζω ότι ξεκαθάρισε το τοπίο. "Διευκρινίσεις για τα ειδικά τέλη εκτελωνισμού σχετικά με ηλεκτρονικές αγορές από χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης εξέδωσαν τα ΕΛΤΑ. Ενώ προηγουμένως χρεώνονταν αναλογικά με τέλη εκτελωνισμού τα δέματα εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης των οποίων το κόστος ξεπερνούσε τα 22 ευρώ, πλέον σε κάθε αντικείμενο με τελωνειακή διασάφηση που θα εκτελωνίζεται, θα επιβάλλεται "Τέλος Εκτελωνισμού". Το ελάχιστο ύψος του τέλους καθορίστηκε σε 15 ευρώ, σύμφωνα με εγκύκλιο των ΕΛΤΑ. Πιο συγκεκριμένα: - Για δέματα αξίας από 0 έως και 22 ευρώ, τα τέλη εκτελωνισμού ανέρχονται στα 15 ευρώ. - Για δέματα αξίας από 22 έως και 150 ευρώ, τα τέλη εκτελωνισμού ανέρχονται στα 15 ευρώ + ΦΠΑ 24%. - Για δέματα αξίας πάνω από 150 ευρώ, τα τέλη εκτελωνισμού ανέρχονται στα 15 με 50 ευρώ ανάλογα το κόστος του πακέτου, + ΦΠΑ 24% + τους τελωνειακούς δασμούς." Επίσης "Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία διαβεβαιώνουν τους πελάτες που πραγματοποιούν αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. ότι για όλα τα αντικείμενα επιστολικού ταχυδρομείου που χαρακτηρίζονται από τις Τελωνειακές Αρχές "Ελεύθερα", δηλαδή χωρίς τελωνειακή διασάφηση, το τέλος εκτελωνισμού ήταν και παραμένει μηδενικό." Άρα, μόνο τα γράμματα δεν τρώνε το 15άρι, όλα τα πακέτα ανεξάρτητα τιμής και κόστους το τρώνε.
    1 βαθμός
  45. 'Small Maypole' is a track of jazz music.It was created using various jazz sounds and was written in 2017.If you like this track, you may visit my website and download 8 hours of FREE John Tzinieris music: www.johntzinieris.comEnjoy the music!
    1 βαθμός
  46. με τα 20 ευρω μεταφορικά? οι ευρωπαίοι δεν το έχουν σε αυτον τον τομέα.
    1 βαθμός
  47. ΚαποτεΣ ο κοΖμος ανέβαζε στο Νο.1 τέτοια ασΘματα.. Τι ΜΟΥΣΙΚΑΡΑ ο κιθαρίστας... ίσως ο αγαπημένος μου "παλαιοροκας" κιθαρωδός...
    1 βαθμός
  48. Με ρώταγαν κάποια παιδιά για το σύστημα που περνάω κομμάτια (covers), καθώς και τον τρόπο μελέτης στη κιθάρα που μπορεί ομως να φανεί χρήσιμο και για άλλα όργανα. Τα έγραψα στο Forum όπου γίνεται σχετική συζήτηση αλλά τα γράφω και εδώ, ενώ στο τέλος φιλοσοφώ και λίγο περι της χρησιμότητας ή οχι, των covers. 1. Ακούω το κομμάτι πολλές φορές. Το πρωτο πραγμα στην εκμάθηση της μουσικης ειναι να ακουμε μουσικη. Και ολων των ειδων τις μουσικες, οχι κολλημα σε ενα ειδος. 2. Μετα το ξανακουω πολλες φορες πιο αργα ομως στο 90% της ταχυτητας, ισως και λιγο πιο αργα, αναλογα το κομματι. Μονο αν μπει στο μυαλο μου, θα το εχω μετα και στα χερια, τα οποια το μονο που χρειαζονται ειναι εξασκηση -πολυ ή λιγη, αναλογα το επιπεδο του καθενος. Πρεπει να το τραγουδαω το κομματι, να ξερω απο εξω τη μελωδια. Χρησιμοποιώ για αναπαραγωγή ήχου και μελετη το προγραμματακι subscribe που υπαρχει για ελευθερο downloading εδω : http://www.seventhstring.com/xscribe/download.html Μπορει να μειώνει την ταχυτητα του κομματιού, χωρις να αλλοιώνει σημαντικά τον ηχο και ετσι ειναι ευδιάκριτος ακομα και σε πολυ αργή ταχύτητα. Επισης εχει τη δυνατότητα αλλαγης τονου, ακομα και σε μορια, παλι με ελαχιστη πτωση ποιοτητας. 3. Μετα καθομαι και προσπαθω να βγαλω την πρωτη φραση στο 90% περιπου (οχι πιο αργα), εστω slopy (με μουτζουρες λαθη κλπ στο αριστερο χερι) για να εχω αρχικά, σωστο το δεξι χερι. Τα ρυθμικα δηλαδη και τα πανω κατω της πενας να ειναι σωστα. Αν το βαλω να το περασω απο τη αρχη πολυ αργα, θα πεσω στην παγιδα και θα το μαθω με οτι πενα βολευει και ετσι στην πραγματικη ταχυτητα δεν θα παιζεται συνηθως με τιποτα. 4. Μετα κανω slowdown στο 80% και αρχιζει η δουλεια για το αριστερο χερι, ετσι ωστε να "καθαρίσουν" οι νοτες. Αν δεν μπορω στο 80% παω και πιο αργα, αναλογα το κομματι. Βασικό: Το δεξι χερι πρεπει να ακολουθει τα patterns που ειχα και στο 90% 5. Μετα ξεκιναω να ανεβαζω 3-4% καθε φορα, οταν πια σε καθε φραση, μετα απο οσες επαναληψεις χρειαστουν, εχει καθαρισει το παιξιμο και εχουν αποκτησει τα χερια muscle memory. Βασικα ολα ειναι θεμα παραγωγης της μυελινης απο τον οργανισμο μας, κατα την διαδικασια των επαναληψεων. Εδω κι ενα σχετικο, πολυ ενδιαφερον βιβλιο γα διαβασμα: The Talent Code. 6. Μετα συνεχιζω μεχρι να παιζω τη φραση και πιο γρηγορα απο το original. 7. Μετα παω στη επομενη φραση, ακολουθω τα ιδια. 8. Μετα παιζω και τις δυο φρασεις σε πιο αργη ταχυτητα, προσεχωντας ιδιαιτερα το σημειο "ενωσης τους". Το οποιο σημειο αν χρειαστει, το απομονωνω και το μελεταω ξεχωριστα, με πολλες επαναληψεις απο αργα σε πιο γρηγορα κλπ. Παντα προσεχω οταν κανω slowdown, το pattern στο δεξι χερι να ειναι ιδιο με της γρηγορης ταχυτητας. 9. Επομενες δυο φρασεις τα ιδια. Και τις κολλαω στις δυο πρωτες που εχω ηδη περασει. κ.ο.κ. 10. Μετα παιζω ολο το κομματι αρχικα στο 80-90% και μετα αυξηση της ταχυτητας οσο παει. Ή αν ειναι πολυ μεγαλο το κομματι, παιζω ενα μερος καθε φορα - A, B, C, bridge κλπ - και μετα τα ενωνω και το παιζω ολοκληρο. Παρόμοιο τροπο ακολουθώ οταν μελεταω κατι απο παρτιτουρα ή tab κλπ, με το μετρονομο. Αρχικα λιγο πιο αργα, για να τσεκαρω τα patterns του δεξιου χεριου, μετα slowdown για το αριστερο χερι και μετα σταδιακη αυξηση της ταχυτητας. Την ταχυτητα στο μετρονομο την φτανω μεχρι το 110%, ή οσο περισσότερο μπορω, ετσι ωστε στο live το 100% να μου φαινεται "παιχνιδακι". Το μονο μειονεκτημα του transcribe software, ειναι οτι δυστυχως μονο μειωνει την ταχυτητα. Δεν μπορει και να την ανεβάζει. Ποτέ στο live δεν μπορουμε να φτάσουμε τις δυνατότητες μας στο 100%, οπως οταν ειμαστε ανετοι στο σπιτακι μας, αραχτοι με το καφεδακι/ποτακια μας κλπ. Θα υπαρχουν πολλοι παραγοντες που θα μας φρεναρουν την αποδοση. Επισης ενας πολυ σημαντικο λογος για να εχουμε ενα κομματι για πλακα πριν το παιξουμε live, ειναι οτι πρεπει να το διασκεδαζουμε κι εμεις, οχι μονο το κοινο. Αν βγουμε να παιξουμε και εχουμε κολλημενα τα ματια πανω στην ταστιερα να μη μας φυγει καμια νοτα και καθηλωμενοι σαν κουτσουρα σε μια μερια, θα χασουμε το fun της υποθεσης και βασικα... δεν θα βλεπουμε τα κοριτσακια απο κατω Θα τελειωσει το Live, δεν θα εχουμε καταλαβει τιποτα και θα ειμαστε και πτωματα (εγκεφαλικα). Ετσι, ουτε μετα το Live, θα διασκεδασουμε. Επίσης θα ήθελα να επισημάνω κατι για τα covers γενικά. Τα covers δεν ειναι πανάκεια, αλλα ειναι ομως απαραίτητα για ανάπτυξη τεχνικης. Απο εκει ξεκινάμε και φτανουμε στο σημειο να παιζουμε τα δικα μας, μεσα φυσικα κι απο τα θεωρητικα της μουσικης και γενικα ολα τα μαθηματα της μουσικης, ακομα και ιστορια κλπ, οχι μονο το practice. Και βασικα πρεπει να ΑΚΟΥΜΕ πολυ, καλη μουσικη ολων των ειδων. Δεν πρεπει να μενουμε και να μελεταμε ενα ειδος και ιδιαιτερα να κολλαμε σε εναν ή ελαχιστους κιθαριστες. Θα γινουμε κοπια του. Οταν παιζουμε τα δικα μας (ειτε σε μια μπαντα, ειτε αυτονομα σαν σολιστες) θα εχουμε φυσικα το δικο μας στυλ και θα το υποστηριζουμε, αλλα η μελετη ειναι διαφορετικο πραγμα και πρεπει να απλωνεται παντου. Ποτε δεν ξερεις τι θα σου ερθει κι απο που, το οποιο θα σου ανοιξει νεους οριζοντες για τη δικια σου μουσικη. Με τα covers που ανεβαζω, ισως (μαλλον σιγουρα δηλαδή), εχω δημιουργησει την εντυπωση του coverά. Εξηγω οτι, με τα covers δεν στηνω ρεπερτοριο. Τα κομματια δεν τα θυμαμαι μετα απο μερικες μερες να τα ξαναπαιξω, και συνηθως δεν τα ξαναπαιζω. Αν καποια στιγμη μετα απο καιρο θελω να τα ξαναπαιξω, θα πρεπει να κατσω να τα ξανακοιταξω. Και τοτε, παντα ανακαλυπτω νεα πραγματα μεσα τους, που δεν ειχα προσεξει αρχικα, λογω του τοτε επιπεδου μου. Ολη η δουλεια λοιπον που χρειαζομαι ως μουσικος, εχει γινει κατα την μελετη τους. Τα "χωνευω", και μου χρησιμευουν αλλου στη μουσικη μου πορεια. Και αυτο ειναι πολυ βασικο, επειδη συμμετεχω και στη δισκογραφια ως (οχι ακριβως "session"), που τις περισσοτερες φορες του ζητουν οχι απλα να παιξει μερικες νοτες απο μια παρτιτουρα, αλλα να δημιουργησει κατι νεο ή γενικα να δωσει κατι δικο του ηχητικα και παιχτικα. Ολα αυτα που ακολουθω στην πορεια μου, ετσι και τα covers, μου εχουν χρησιμευσει πολυ, ως καλη "τροφη" για το μυαλο, για να παιζω χωρις να κοπιαρω. Αν και πολλες φορες εχουμε "παραγγελιες", τυπου "βαλε λιγο Santana, ή Edge, Andy Summers, Nickelback, Pantera, Muse, Pearl jam, Soundgarden, κλπ" και φυσικα, παλι ειναι χρησιμα τα covers. Βασικά χαίρομαι οταν ακουω καποιον να αναγνωριζει το παιξιμο μου, μεσα σε τυχαια κομματια. Καποια στιγμη, Θεου... ή μαλλον χρηματος θελοντος, πρεπει να "χρησιμοποιησω" τον εαυτο μου, και προς οφελος καθαρα δικο μου, σε δικο μου cd εννοω. Μη φοβαστε τα covers λοιπον, αρκει να ειστε ανοιχτομυαλοι και δεν κανετε covers συνεχως μονο ενος ειδους μουσικης ή ενος κιθαριστα. Σπυρος Δελτα
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου