Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      11.680


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      9.351


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 18/02/2020 σε όλα

  1. καπως ετσι παιζονται τα blues!!
    3 βαθμοί
  2. Καλησπερα-Καλημερα σε ολους. Μολις εγραψα αλλο ενα κομματακι. Οποιαδηποτε κριτικη και συμβουλες...καλοδεχουμενες!!!
    3 βαθμοί
  3. Να πως παίζεται το Sweet home Alabama σωστά. Αξιολάτρευτος ο Ed King που μας άφησε σχεδόν ένα χρόνο μετά τη συνέντευξη, μιλάει για τη σχέση του με τους Lynyrd Skynyrd και τις κιθάρες του.
    3 βαθμοί
  4. Ο καθένας ακούει διαφορετικά. Παράδειγμα τον Valvestate που σκέφτεσαι εγώ δεν τον αντέχω, τουλάχιστον τη πρώτη γενιά που είχα ακούσει όταν είχαν κυκλοφορήσει. Έχει καλή φήμη για σκληρά είδη μουσικής αλλά δε μου αρέσει ούτε για αυτά. Τον Katana τον θεωρώ ολοκληρωμένο ενισχυτή για να παίξεις όλα τα είδη μουσικής χωρίς βοήθεια πεταλιών μιας και έχει καθαρά - βρώμικα - εφέ. Καλό είναι να μάθεις να χρησιμοποιείς και το software για να έχεις αρκετά περισσότερες επιλογές. Για σκληρά είδη μουσικής αν θες την ιδανική περίπτωση θα έπαιρνα το κεφάλι (ΜΚ ΙΙ) και μετά όσο μεγαλύτερη κλειστή καμπίνα μπορώ να κουβαλήσω/πληρώσω. Η τιμή του σε σχέση με το τι προσφέρει είναι γελοία, ειδικά με τις άτοκες δόσεις που κάνει ο Νάκας. Θες αρκετό καιρό για να μάθεις τι μπορεί να κάνει και ν' αρχίσεις να εκμεταλλεύεσαι ότι προσφέρει, από κει πέρα είναι δικό σου θέμα αν μπορείς να βγάλεις τον ήχο που θες, ο ενισχυτής πάντως σου δίνει τη δυνατότητα. Αφού αναφέρεις home studio προτείνω να μη δώσεις πολλά (ή καθόλου) χρήματα σε ενισχυτή αλλά σε υπολογιστή - περιφερειακά. Για μένα το είδος της μουσικής που θες να παίξεις δεν είναι απαιτητικό, ο όγκος βγαίνει στο δωμάτιο από ένταση και κατάλληλη καμπίνα και σε ηχογράφηση από τη μέθοδο ηχογράφησης. Και με software και πεταλιέρες μπορείς να βγάλεις καλό ήχο αλλά θες καλά μόνιτορς με μεγάλα μεγάφωνα για να φτιάχνεσαι. Ανεβαίνει αρκετά το budget οπότε φτιάξε πλάνο με τις προτεραιότητες σου και ακολούθησε το. Οι αγορές θέλουν σκέψη, χρόνο και το σημαντικότερο χρήμα.
    3 βαθμοί
  5. Το GIGGITY της voodoo lab είναι μια από τις σχετικά τελευταίες μου ανακαλύψεις στην πράξη. Ηξερα εδώ και καιρό ότι με αυτό παίζει ο Eric Johnson, ο Sonny Landreth και πολλοί ακόμα, αλλά δεν είχε τύχει να το έχω και να το χρησιμοποιήσω στο rig μου, μέχρι πρόσφατα. Αρκετά βίντεο υπάρχουν στο youtube, αλλά είναι με κιθάρες που δεν με αφορούν ή είναι δείγματα με μία μόνο κιθάρα. Η δουλειά που κάνει το GIGGITY είναι στην ουσία η αλλαγή του βασικού χαρακτήρα της κιθάρας σου, ή να το πω καλύτερα του μαγνήτη που φορά η κιθάρα, με πολύ απλό και αποτελεσματικό τρόπο. Ετσι μπορείς να τοποθετήσεις το πετάλι στην αρχή της αλυσίδας σου, μεταβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο την χροιά της κιθάρας σου απλά επιλέγοντας ή όχι το πετάλι (on - off), ή να το τοποθετήσεις στο τέλος της αλυσίδας κάνοντάς το στην ουσία ένα mastering equalizer! Η χρήση του είναι πολύ απλή με δύο κουμπιά (body και air) που μεταβάλουν τον όγκο και το presence και έναν τετραθέσιο επιλογέα που λειτουργεί επιπρόσθετα στα προηγούμενα, με την 1η θέση να ονομάζεται sun (bright) και την τελευταία moon (dark). Επίσης εκτός του master, υπάρχει και το κουμπί loudness που στην ουσία είναι ένα gain που ανοίγοντάς το, υπεροδηγεί το σήμα κάτι σαν tube overdrive. Tο μεγάλο ατού του πεταλιού είναι ότι με πολύ εύκολο και γρήγορο τρόπο μπορείς να κάνεις έναν μονοπήνιο να ακούγεται σαν humbucker αλλά και το αντίθετο. Επίσης μπορείς κάποια 'τζιτζικοειδή' overdrives-distortions να τα κάνεις να ακούγονται ευχάριστα. Μέχρι εδώ όλα καλά και αναμενόμενα, η έκπληξη ήταν όταν το δοκίμασα στην Martin που φορά Fishman aura piezo και παρ' ότι είναι ένα καλό σύστημα δεν παύει να έχει αυτό το χαρακτηριστικό του piezo, που ενοχλεί όσο ανεβαίνουν οι εντάσεις. Κι εδώ το GIGGITY βοήθησε πολύ να φύγει αυτό που ενοχλούσε στο piezo σύστημα. Στο review που ακολουθεί θα ακούσετε τρείς κιθάρες. Μια Les Paul, μια stratocaster και την Martin που προανέφερα. Οι ρυθμίσεις του GIGGITY αναγράφονται πάνω αριστερά και φαίνονται στο ίδιο το πετάλι. Δυστυχώς έχω κάνει μόνο κάποιες βασικές ρυθμίσεις για να φανούν διαφορές, αλλά κάποιος μπορεί να βρεί το sweet spot του GIGGITY παίζοντας λίγο παραπάνω στα settings!
    2 βαθμοί
  6. μένω και σε σπηλιά αρκεί να είναι δικιά μου
    2 βαθμοί
  7. Το τραγικό είναι ότι ούτε το 1 τοις χιλίοις των Ελλήνων δεν έχουν καταλάβει ότι κατοικούν σε πολυκατοικίες που έχουν.... λήξει. Η maximum τυπική αντοχή ενός κτιρίου από μπετόν είναι 50 έτη....(άντε να τα κάνεις 70 στην Αθήνα που δεν έχει υγρασία στο κέντρο και να δώσεις και άλλα δέκα στις πολυκατοικίες στο Παγκράτι, Κολωνάκι,Ιλίσια και Ζωγράφου και Πεντέλη που είναι χτισμένα σε φυσικό αντισεισμικό έδαφος... Αντίστοιχα θα μειώσεις 20 έτη σε όσους είναι κοντά στη θάλασσα η έχουν υγρασία και σε μπαζωμενα μέρη όπως τα δυτικά , ανατολικά και βόρεια προάστια που είναι το έδαφος σαθρό. Και αντί να τα συντηρήσουν μπας και αντέξουν δεν ανάβουν καν τα καλοριφέρ...(σε αυτό που νοικιαζα ειχε να ανάψει καλοριφέρ από το 2009 όλα τα ΖΩΑ χρησιμοποιουσαν κλιματιστικά... αυτό τη στιγμή που ηταν η μοναδική πολυκατοικία στη γειτονιά που δεν ειχε φυσικό αέριο,μια και η κεντρική γραμμή απέχει 50 ΠΟΝΤΟΥΣ από την είσοδο...) Τραγικό...
    2 βαθμοί
  8. Μια φοβερή εκτέλεση του Purple rain! Λεπτομέρεια: επειδή είναι γραμμένο silent και είναι όλοι με ακουστικά, ο τραγουδιστής - μπασίστας στέκεται πάνω σε μια πλατφόρμα https://www.eich-amps.com/bassboardl που μεταφέρει δονήσεις για να έχει καλύτερη αίσθηση του μπάσου.
    2 βαθμοί
  9. Γεια σας αλάνια παλίο jam με φίλο μπασίστα, ακόμα δεν ξέραμε τι κάναμε (production, mixing) etc έχει ενδιαφέρον όμως και είπα να το μοιραστώ Enjoy
    2 βαθμοί
  10. Εδώ θα σταθώ εγώ. Λείπει η φωνή (που θα ταίριαζε και πάρα πολύ). Όπως είναι τώρα θα έπρεπε να χώνεις σόλο, ή κάποιες ανταποκρίσεις από την αρχή σχεδόν. Μη μένεις μόνο με ρυθμικά μέχρι να έρθει η γέφυρα. Εννοείται οτί είναι πολύ καλό!
    2 βαθμοί
  11. Βάλε το bias software να κάνεις την δουλειά σου πολύ καλύτερα. Εναλλακτικά, υπάρχουν πολλοί modeling ενισχυτές με πολύ καλό ήχο.
    2 βαθμοί
  12. Όταν ο George Orwell συνάντησε τους Pink Floyd...
    2 βαθμοί
  13. Μου έφερε ένας φίλος ενα Rickenbacker για σεταρισμα και παίζοντας μου βγήκε αΦτο
    2 βαθμοί
  14. Το rotary speed τρέχει αυτόματα με το Modulation του MIDI πλήκτρου σου. Στο 0 είναι κλειστό, στο + είναι fast mode και στο - είναι slow mode. Αν κάνεις δεξί κλικ με το ποντίκι σου πάνω στον διακόπτη επέλεξε MIDI LEARN cc , και πάτησε τον ποδοδιακόπτη. Βέβαια εδώ ο διακόπτης θα είναι στο off Οn. Δεν ξέρω αν σε βολεύει. Συνήθως χρειάζεται volume/expression πετάλι.
    1 βαθμός
  15. έως

    Εκπληκτική φωνή η Μάγδα και ωραία αισθητική και συνθέσεις.
    1 βαθμός
  16. Ευχαριστώ!! Δεν μου ήταν ορατό το πεδίο time signature δίπλα από το πεδίο tempo. Τώρα εμφανίστηκε Νάσαι καλά!
    1 βαθμός
  17. δε γίνεται έτσι. Αυτό από μόνο του βάζει 4/4 και 120 bpm πάτα f2 και άλλαξέ το σε 3/4
    1 βαθμός
  18. 1 βαθμός
  19. Συμφωνώ με τον @KostasP σχετικά με το τελευταίο κομμάτι (home studio-PC-monitors). Αν δε θέλεις να ακολουθήσεις αυτό το δρόμο, τσίμπα έναν Marshall DSL Combo μεταχειρισμένο, boostαρε τον με ένα οποιοδήποτε Tubescreamer, βάλε μπάσα-πρίμα στο 7 και μεσαία στο 3-4 και θα είσαι super.
    1 βαθμός
  20. Ναι σε κείνο το γιοφύρι,δεν βαστάει απο μόνο του,είτε 2 μέτρα,είτε κάτι να το κάνει πιο ενδιαφέρον.
    1 βαθμός
  21. αυτό που λες το έζησα. Είναι η χειρότερη ώρα να κλείνεις κομμάτι. Εκείνη την ώρα ακόμα και τα καλά σβήνεις και περνάς την τελευταία στιγμή ό,τι σου γιάλισε. Το ez drummer II είναι καλό, αλλά όχι όπως έρχεται. Θέλει πολύ κοψε ράψε. Για το 2. ζήτημα να είναι 2 νότες.
    1 βαθμός
  22. 1. o ήχος της μπότας θέλει αλλαγή. Χτες. Ακούγεται σαν τον πρώτο που έχει το ez drummer II 2. όταν γίνεται εισαγωγή με μπάσο και μάλιστα τέτοιου είδους δεν πρέπει να φεύγει ούτε σε 32ο αξία. Φεύγουν κανα δυό 3. εμπλουτισμό στα τύμπανα. Επαναλαμβάνεται πολύ το sample 4. 3.20 με 3.40...όντως επαναλαμβάνονται πολύ τα μέτρα της αλλαγής. 5. Κατα τα άλλα δεμένο, του λείπουν κάτι φωνητικά ή εξαιρετικός εμπλουτισμός ώστε να μείνει instrumental
    1 βαθμός
  23. Στο πρωτότυπο παίζει ο Gadd. Αλλά δεν με χαλάει καθόλου κι ο Jeff
    1 βαθμός
  24. Εγώ παλεύω ακόμα να μάθω κάποιους λαμπάτους με τρία knobs....
    1 βαθμός
  25. 1 βαθμός
  26. το boss me-25 , ένα παιγνιδάκι των 100 ευρώ, βασισμένο σε COSM της Roland (μια τεχνολογία παρωχημένη πλέον), για να το μάθω μου πήρε πολύ καιρό, και ακόμα δεν μπορώ να πω οτι το κατέχω φουλ. Εσύ ένα ενισχυτή τερατάκι σαν τον katana τον έμαθες σε μιση-μία ώρα? Επίσης με τι κιθάρα τον δοκίμασες? Οχι οτι εχω εμπειρία απο τον εν λόγω ενισχυτή απλά μου φάνηκε βιαστικό το συμπέρασμα.
    1 βαθμός
  27. Ωραίος, Στο 3.20 με 3.40 δεν μου έκατσε καλά,σαν να έκανε κοιλιά εκεί. Θα μου πεις τώρα,"¨τι λες ρε φίλε,απο 5 λεπτά κομμάτι,20 δεύτερα βρήκες να παραπονεθείς?" Θα έχεις δίκιο
    1 βαθμός
  28. Το έκανα και σωθηκα, επειδή έχω και φυσικό αέριο συμφέρει μια και η έκπτωση είναι μεγάλη. Επειδή μισώ με πάθος το κάθε τι δημόσιο σε αυτή τη χώρα νοιώθω και πολύ χαρούμενος που σε αυτό το κομμάτι δεν το έχω πλέον ανάγκη ειδικά την χρεοκοπημένη και απαράδεκτη σε θέματα customer service ΔΕΗ...μόνο και μόνο που δεν σκέφτομαι ότι τα λεφτά μου πάνε στους Φωτοπουλαιους κοιμάμαι πιο ελαφριά πλεον
    1 βαθμός
  29. Κι εγώ έχω αλλάξει εδώ κι έναν χρόνο και είμαι ικανοποιημένος. Όπως λέει και ο @qesh βρες τις κιλοβατόρες σου, πάρε τιμοκαταλόγους από τις εταιρείες και σύγκρινε. Εγώ πέρσυ που έβαλα προτέργια ήταν η πιο οικονομική. Το οικονομική το κοιτάς συνδυαστικά "KWH" + "Πάγιο" +" Έκπτωση για εμπρόθεσμη πληρωμή". Κάποιοι δίνουν και έκπτωση για πάγια ενολή στην τράπεζα.. Νομίζω ότι αξίζει να το ψάξεις.
    1 βαθμός
  30. Συγκρινε τις τιμες ανα KWH που εχουν ολες οι εταιρεις στα site τους.Η ΔΕΗ πχ χρησιμοποιει ακομα κλιμακωτη χρεωση αναλογα με την καταναλωση (παλια ειχε περισοτερες κλιμακες, τωρα μονο δυο), ενω αλλες εταιρειες εχουν flat rate.Βρες λοιπον τις χρεωσεις αυτες, κανε τους πολαπλασιασμους και δες τις διαφορες που προκυπτουν συμφωνα με την καταναλωση σου.Συνυπολογισε και τα παγια που αλλοι χρεωνουν ενω αλλοι οχι, και κατι ψιλοεκπτωσεις συνεπειας που αλλοι εχουν και αλλοι δεν εχουν, και θα βγαλεις ακρη. Εγω πχ που τους χειμερινους μηνες καιω πολλες KWH γιατι για θερμανση εχω αντλια θερμοτητας, βλεπω μεγαλη διαφορα με την flat rate χρεωση. Εννοειται οτι κατι ρυθμιζομενες χρεωσεις, κατι πρασινες αηδιες, και κατι αλλα χαρατσια του λογαριασμου συν δημο, ΕΡΤ κλπ, τα πληρωνεις το ιδιο, ανεξαρτητως παροχου
    1 βαθμός
  31. Μια αποπειρα στο Poor Boy Long Ways from Home του John Fahey. Ειναι απο τους αγαπημενους μου κιθαριστες εδω και χρονια αλλα μολις προσφατα αρχισα να προσπαθω να παιξω σε αυτο το ειδος ακουστικου fingerstyle με μεταλικα fingerpicks, τα οποια ακομα πασχιζω να συνηθισω για να πω την αληθεια. Θα ακουσετε και τα χρατςχρουτς στην ηχογραφηση, προσπαθησα να τα εξουδετερωσω σε ενα βαθμο αλλα ειναι αρκετα δυσκολο και ισως αξιζει δικο του θεμα συζητησης διοτι εχω ακουσει για διαφορες πατεντες με de-esser κλπ...I digress. Η κιθαρα ειναι μια Sigma JM-SG45 (J-45 copy δηλαδη) με (ψιλοψοφιες) nickel bronze χορδες και η ηχογραφηση εγινε με ενα stereo pair απο Superlux Hi-10 (small condenser). Λιγο eq και λιγο reverb μετα στο Sonar/Cakewalk/πωςτολενεαυτεςτιςμερες. Poor Boy.mp3
    1 βαθμός
  32. 'Calm Words' is a track of jazz music. It was created using various jazz sounds and was written in 2006. If you like this track, you may visit my website and download 8 hours of FREE John Tzinieris music: www.johntzinieris.com Enjoy the music!
    1 βαθμός
  33. Απο τους τρεις, θα επαιρνα κατανα. Ισως και τον 50αρη για να γλιτωσω χρημα. Εχει πολλους ηχους, πολλα εφε, και παιζει αριστα σε χαμηλες εντασεις.
    1 βαθμός
  34. Λοιπόν να εξηγηθώ. Εγώ το φαντάζομαι με πιάνο, σαξόφωνο, άταστο μπάσο (ή και όρθιο) και .... ίσως κανένα τσέλο. Αν αλλάξει λίγο ρυθμικά σε κάποια σημεία, γίνει λίγο πιο αφαιρετικό στα ακκόρντα, κρατήσει σχεδόν όπως είναι την μπασογραμμή, και αλλάζοντας τα voicing των ακκόρντων .....
    1 βαθμός
  35. Συμφωνώ απόλυτα. Εσείς μπορεί να ακούτε ροκ ενορχήστρωση, αλλά εγώ ακούω άλλα. Πολύ ωραία μελωδία by the way.
    1 βαθμός
  36. Χαιρετώ τα πλήθη! Εχω μια ιδέα για ένα ροκ κομμάτι με φωνή που με γυροφέρνει μέρες τώρα και δεν έχω καταφέρει ακόμα να το φτιάξω. Είπα λοιπόν να ετοιμάσω μια πιάνο έκδοση μέχρι να κατασταλάξω πως ακριβώς θα το καταφέρω και τι να ζητήσω απο τους συμφορουμίτες να παίξουν όταν έρθει η ώρα. Στο πιάνο παίζουν 3 χέρια ουσιαστικά μιας και έβαλα μπασονοτες(και πολύ midi διόρθωση) για να γεμίσει το κομμάτι. Στράτε ευχαριστώ ματαξανά!!
    1 βαθμός
  37. εσύ πιό πολύ σετάρεις παρά παίζεις...
    1 βαθμός
  38. Συνεχίζοντας τις ηχογραφήσεις... αυτό είναι το κομμάτι μας με τίτλο "Refugee". H κιθάρα είναι οδηγός για να γράψουν οι άλλοι από πάνω - λογικά θα εμπλουτιστεί το σόλο και κάποιοι τονισμοί στο ρεφραίν. Και όπως πάντα ο μπασίστας μας είναι για τα μπάζα (όχι για τα μπάσα). Βρήκαμε άλλον και δουλεύουμε πλέον με αυτόν... Κριτικές ευπρόσδεκτες - το ξέρω ότι σε φάσεις θυμίζει Τρύπες, αλλά είχα οργισμένη διάθεση όταν το γραψα.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου