Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      6.212


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      11.666


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 23/02/2020 σε όλα

  1. Παιδια το πηγαμε αλλου. Για να δουμε το θεμα στη βαση του, ειναι να δουμε εστω εναν απλο οδηγο απο το κομματι του θεματος. Το κομματι το εχω παιξει μερικες χιλιαδες φορες και απεξω δεν το θυμαμαι. Ολο και καποιο λαθος θα κανω αν προσπαθησω να το παιξω απεξω. Το θεμα ειναι λοιπον να μην παιζουν οι μουσικοι (αν θελουν να θεωρουνται αξιοπρεπεις και οχι καλαμπορτζαίοι και πανηγυρτζηδες) στο γαμο του καραγκιοζη, ή με οποια εκτελεση εχει μαθει ο καθενας και ΑΝ την θυμαται κι αυτη απεξω. Του θεμα του .... feeling και αν κατεχει καποιος μουσικος το ειδος που καλειται να παιξει, ερχεται στη σειρα μετα απο το θεμα να παιξει τουλαχιστον σωστα τις συχγορδιες. Παραδειγμα αν παιζω εγω απεξω ακομα και ολοσωστα την 1η εκτελεση.... .... και οι υπολοιποι την 2η εκτελεση, ας παμε για ψαρεμα καλυτερα.
    5 βαθμοί
  2. Ετσ' έτσ'... πείραζε τις γεννήτριες και ανεβοκατέβαζε το VCF και θα κάτσει, που θα πάει. Ασε ρε με τους πληκτράδες... τι να μας πουν κι αυτοί. Κάνουν τους μάγκες με τα preset . Αν είχαν preset τα πεταλάκια...
    2 βαθμοί
  3. Οδηγος του ποδαριου ειναι. Οχι και υπερπολυτελειας. Κανονικα θελεις και ολες τις μελωδιες που παιζονται. Ακομα και τα μπουζουκια (ναι υπαρχουν μπουζουκτσηδες που διαβαζουν) γιατι παιζει και το θεμα των διφωνιων αλλα και το μοιρασμα των μελωδιων στα σολιστικα οργανα. Φυσικα και το bassline (τουλαχιστον τα πρωτα μετρα για να παρει το feel ο μπασιστας, αλλα και οπου υπαρχει διαφοροποιηση στα patterns). Πολλες φορες χρειαζεται και set για τα drums. Η γνωμη μου ειναι οταν οταν πας σε μια δουλεια, μαθαινεις πρωτα τι συνθηκες επικρατουν (εκτος των αλλων και για το θεμα των οδηγων) και αναλογα αποφασιζεις αν θα δεχτεις να πας. Εγω σιγουρα δεν θα κατσω να γραψω για μενα οδηγο, γιατι τσαμπα θα το γραψω. Κατα πασα πιθανοτητα, άλλα θα παιζω εγω και αλλα οι αλλοι. Οποτε τσαμπα κοπος. (Οσο για να το μοιρασω και στους αλλους "αφου το 'γραψα που το 'γραψα" ... ΟΧΙ. Ο τσαμπας πεθανε.) Προσωπικα εχω αρνηθει δουλεια με μεγαλο ονομα, που επαιζαν χωρις οδηγους. Πολυ ψυχοφθορο ολο αυτο το κυνηγι της σωστης συγχορδιας ολο το βραδι. Και επειδη για να επιβιωσω ολα αυτα τα χρονια στη δουλεια, μολις τελειωνα τη βραδια, παταγα format στο σκληρο μου, και την αλλη μερα δεν θυμομουν τιποτα, δεν θα επιανε το κολπο να παω μερικες μερες "συντηρητικά" μεχρι να τα μαθω απεξω.
    2 βαθμοί
  4. Λογιστή-φοροτεχνικό. Είναι πολλές οι παράμετροι και πολλές οι πληροφορίες που θα πρέπει να μοιραστείς για να πάρεις απαντήσεις που είναι πολύ πιθανό να είναι λάθος ή βασισμένες σε παλιότερα στοιχεία.
    2 βαθμοί
  5. Λοιπόν για να μιλήσω σοβαρά ... Δεν συμφωνώ ότι "Ολα γράφονται και όλα διαβάζονται." Να εξηγηθώ. Το πεντάγραμμο φτιάχτηκε σε μια μουσική περίοδο που όντως εξυπηρετούσε τις τότε ανάγκες μουσικής επικοινωνίας. Φτιάχτηκε πάνω σε δομές οριζόμενες από αυτό που λέμε κλασσική μουσική. Δεν εξυπηρετεί τα πάντα προφανώς (πχ μόρια). Αν δώσεις μια παρτιτούρα σε 10 διαφορετικούς μουσικούς που ξέρουν να διαβάζουν καλά αλλά δεν γνωρίζουν το ιδίωμα του κομματιού, θα ακούσεις 10 διαφορετικές εκτελέσεις. Η παρτιτούρα δεν είναι εύκολο να καλύψει λαϊκά ιδιώματα από την άποψη του παιξίματος και της έκφρασης. Αν βάλεις έναν υπερυπολογιστή να γράψει σε παρτιτούρα τις πραγματικές αξίες (και όχι να τις στρογγυλοποιήσει συμβατικά) που παίζονται πχ σ' ένα σόλο λαϊκού ιδιώματος, αυτή θα είναι γεμάτη κουκίδες που θα είναι σχεδόν αδύνατο να παιχτούν ακριβώς όπως είναι γραμμένες. Δεν μπορεί επίσης να καλύψει θέματα όπως groove (όλα σωστά παίζονται από όλους αλλά δεν τσουλάει το κομμάτι), παίξιμο λίγο πίσω ή λίγο μπροστά από το beat, τρόπος χτυπήματος νότας, κλπ. Γι αυτό βλέπουμε τα "play with a swing feel", "ελεύθερο", κλπ γραμμένα πάνω στην παρτιτούρα. Από εκεί και πέρα όμως έχουμε και τα εξής. Στις κλασσικές σπουδές γίνεται πολύ δυνατό ear training (σολφέζ), και μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι κάποιος που έχει τέτοια εκπαίδευση δεν μπορεί να "ακούσει" τρία ακκόρντα και ζητάει παρτιτούρα. Αλλά .... η παρτιτούρα εκτός από το τι θα παίξει κάποιος και πώς θα το παίξει, γράφει και το πότε θα το παίξει. Σε μια μπάντα, ακόμα και αν σου πούνε ή καταλάβεις τα ακκόρντα, αν δεν ξέρεις το είδος, δεν ξέρεις πώς και πότε να παίξεις. Μια παρτιτούρα σίγουρα σε βοηθάει να βρεις τον σωστό τρόπο. Απλά ήταν λίγες σκέψεις αραδιασμένες σ' ένα ποστ.
    2 βαθμοί
  6. εύκολο θα στην κάνω εγώ
    1 βαθμός
  7. Το τέλειωσα, σχεδόν...., τώρα όμως αρχίζουν τα δύσκολα γιατί μένει μια ρομποτική φωνή. Καλά κάτσε να μπει ο Cos και τα λέμε.... τς πτάνας θα γίνει εδώ μέσα!
    1 βαθμός
  8. Καλά μιλάμε εάν συνεχίσω λίγο ακόμη το "φροντιστήριο" βλέποντας βίντεο, κάνοντας "πειράματα" με τα κουμπάκια και έχοντας μάθει πλέον τις ορολογίες και το τι κάνουν όλα αυτά τα "παράξενα" (μέχρι πρότινος για μένα...) πάνω στα πάνελ των synths, τρέμε Cos_dr......
    1 βαθμός
  9. Α, όλα κι όλα. Ο ηχολήπτης πρέπει να έχει επιλογές. Βάζουμε τώρα μικρόφωνα και στο κάτω δέρμα και γράφουμε.
    1 βαθμός
  10. Πες μας τι ψάχνεις. pads, bass, lead; Αυτό εδω έχει τα βασικά της αφαιρετικής σύνθεσης σε ένα κλασικό interface και αν το έχεις σκοπό, είναι ένα καλό εργαλείο για να μάθεις προγραμματισμό. Ισως να έκανα ένα σχετικό άρθρο όταν τελειώσω με τις αγγελίες. http://www.blaukraut.info/
    1 βαθμός
  11. επιμένω ότι η μπασογραμμή τουλάχιστον μέχρι τη μέση πρέπει να περάσει σε ένα sequencer. Τα άλλα φαίνεται να διορθώθηκαν. Εκτός από ένα κλικ που ακούγεται όταν αλλάζεις ...δεν ξέρω τι και το λεω αυτό εκ πείρας. Σε αρκετά δικά μου ενώ ήμουν γενικά ευχαριστημένος από το μπάσο μου το έβγαλα και το ξαναέφτιαξα με midi.
    1 βαθμός
  12. Μάλιστα. Σκέψεις αριθμημένες αλλά όχι και σε σειρά: 1) Αν η παρτιτούρα (Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΑ) ήταν η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ του ήχου, (σαν midi ένα πράγμα), δεν θα υπήρχαν διαφορετικές εκτελέσεις. Θα υπήρχε η μία [1] σωστή εκτέλεση και οι άλλες θα ήσαν αιρέσεις. Δεν είναι, και δόξα τω θεώ. Όσο πιο πίσω πάμε, τόσο καλύτερα φαίνεται. Βλέπε κοντσέρτα του Vivaldi για τσέλλο που είναι γραμμένη η γραμμή του cello και το δοσμένο μπάσσο. Η υλοποίηση επαφιόταν στον κοντινουίστα. Βλέπε σουίτες Μπαχ για τσέλλο, που είναι οι νότες μόνες σκόρπιες στα πρωτότυπα, και σε μοντέρνες επανεκδόσεις έχει λεγκάτα, στακκάτα, sul G, D κτπ. κτπ. 2) Παρτιτούρα μέτρο μέτρο για το Μερτικό, το φύγε να ησυχάσω, το καήκαμε κι απόψε καήκαμε δεν νοείται. Είναι σπατάλη. Μπορείς να γράψεις έναν οδηγό μια εισαγωγή 8 μέτρα να τη θυμάσαι, άντε και τίποτα ακκόρντα, που θα αλλάζουν μαζί με τους στίχοι. 3) Ο παίζων εκτός έδρας οφείλει να κάνει τα κουμάντα του αν θέλει να είναι παίζων. Κι εγώ αν δεν ξέρω κομμάτια κάθομαι και βγάζω οδηγούς, για ιδιωτική χρήση. Δεν είναι δουλειά του κουμανταδόρου/δουλιτσοκλείστη να μου δώσει παρτιτούρες. Αν είναι μαγαζί ΑΑΑ θα έχει "μαέστρο" που θα έχει κάνει ενορχηστρώσεις με τρόπους διάφορους. Είτε πάρτες, είτε οδηγούς είτε και στο μιλητό. 4) Άλλο La Campanella άλλο τα καμπανέλια. Ότι ξέρεις να παρκάρεις σκάνια με καρότσα σε χώρο που παρκάρει σμαρτ, δε σημαίνει ότι ξέρεις να κάνεις πατίνι. Είναι άλλο πράγμα. Ότι μια παρτιτούρα είναι 4/4 και δεν έχει οπλισμό κι έχει απάνω νότες διάφορες δε σημαίνει ότι θα βγει αμα τη εκτελέσει αγριοτσιφτέτελο μι ουσακ. Ο εκτελών προξενεί το αγριοτσιφτέτελο, κι ουχί η καταγραφή. Αντιστρόφως. Φαντάσου ότι πας στον μπουζουξή και του λες: ΦΑ# τα μινόρια. Παίξε μου Ντο-σι-λα-λα-σολ-φα-μι-φα-σολ-ντο-ντο-ρε-ντο-σι-λα-λα-σολ-φα-μι-φα-σολ κτπκτπ με τα ενδιάμεσα ντο#. Θα βγει la campanella ή τα καμπανέλια; Ο παίχτης το κάνει όχι η πληροφορία. 5) Γιατί να υπάρχουν φταίχτες σε όλα; Πήγα κάπου, μου είπε έτσι, εγώ ξέρω αλλιώς. Τέλος. Δεν τα βρήκαμε. Πώς να το κάνουμε. Πρέπει να είμαστε όλοι το ίδιο σ' αυτόν τον κόσμο, ο Κάιν με τον Άβελ αγκαλιά και να έχουμε την ίδια γνώμη; Όχι. Να σκοτωθούμε κιόλας όμως για τη γνώμη; Όχι. Κλάιν. Παρακάτω.
    1 βαθμός
  13. στα windows μπορείς να επιλέξεις μια αναπαραγωγική συσκευή κάθε φορά... από την στιγμή που επιλέξεις την πεταλιέρα σου (που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως audio interface) δρομολογούν μέσω αυτής οποιοδήποτε ήχο παράγεται στον υπολογιστή σου... οπότε η ηχομπάρα σου δεν μπορεί πλέον να παράγει ήχο αφού δεν λαμβάνει σήμα μέσω του pc... αφού λοιπόν έχεις ένδειξη ότι το σήμα "φεύγει" απλά σύνδεσε τα δύο line out της πεταλιέρας σου με το aux της ηχομπάρας σου με ένα καλώδιο stereo mini jack που καταλήγει σε 2 mono jack (1/4") όπως αυτό: και εν κατακλείδι έχοντας ήδη επιλέξει την πεταλιέρα σου στα windows, επιλέγεις και την είσοδο aux στην ηχομπάρα σου και έτοιμος...
    1 βαθμός
  14. Αν εξαιρεσεις το μπασο που,για τα γουστα μου παντα,ειναι παραφορτωμενο,ειναι πολυ καλο. Βελτιωνεσαι συνεχως και μπραβο.
    1 βαθμός
  15. Ωχ τώρα γλέπω και phantom ομοιότητες
    1 βαθμός
  16. Το δοκίμασα αλλά τίποτα ... φαίνεται να παίρνει σήμα στον μεικτη ήχου των windows αλλά δε βγαίνει ήχος από τα ηχεία ... μάλλον κάποια ρύθμιση μέσα από το boss tone studio ίσως ... τι να πω ... ευχαριστώ πάντως !
    1 βαθμός
  17. Γράψε σε παρτιτούρα αυτό και βάλε το στον Λεωνίδα Καβάκο να το παίξει. Εξακολουθώ να θεωρώ πως τσάμπα παρεξηγιέται ο φίλος σου. Εγώ αντί να παρεξηγούμαι, θα σήκωνα τα μανίκια και θα έπιανα δουλειά για να ανταπεξέλθω στις απαιτήσεις του συγκεκριμένου χώρου που καλούμαι να υπηρετήσω, έστω και περιστασιακά, έστω και χωρίς καλλιτεχνικό κίνητρο. Ένας μουσικός δεν κρίνεται μόνο από τις θεωρητικές, τις τεχνικές ή ακόμη-ακόμη τις ιστορικές γνώσεις πάνω σε ένα αντικείμενο. Ούτε καν από την αγάπη του προς αυτό.
    1 βαθμός
  18. εγώ μια φορά είδα έναν τύπο που έπαιζε τζαζ και τεχνικό μέταλ ταυτόχρονα και η φάση ήταν δεν είχε κώλο, τα πόδια ήταν attached απευθείας στα νεφρά
    1 βαθμός
  19. Αυτό που δεν παύει ποτέ να μου κάνει εντύπωση είναι η ευκολία με την οποία κάποιος εκφράζει άποψη ειδήμονα χωρίς να έχει ιδέα για τι μιλάει. Προσωπικώς δικαιολογώ οποιαδήποτε ανοησία μέχρι και τα middle 20s όπου το μυαλό δουλεύει υπερωρίες ειδικά για να σκέφτεται χαζομάρες. Από εκεί και πέρα είσαι απολύτως υπεύθυνος για την κάθε βλακεία που εκφράζεις.
    1 βαθμός
  20. Σίγουρα. "Όλα" ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ όμως, τουλάχιστον πειστικά. Πριν από χρόνια στο Berklee ήρθε να παίξει σε "clinic" o Albert Collins. Tην προηγούμενη έπαιζε ο John Scofield. Μας είπε λοιπόν ,ο Scofield: "Tomorrow A.C will PLAY THE BLUES, with him will be some white guys from the school PLAYING BLUES SCALES" Κάτι τέτοιο μάλλον σου λένε και δεν το καταλαβαίνεις.
    1 βαθμός
  21. Δεν υπάρχει λόγος για συγκρίσεις. Είναι πάμπολλα τα παραδείγματα μουσικών με άρτιες θεωρητικές και τεχνικές γνώσεις που σε context εκτός μουσικού κειμένου όχι μόνο αισθάνονται άβολα, αλλά και γυμνοί. Το ίδιο κι από την άλλη, όπως λες, μουσικοί που επειδή-θεωρητικά- είναι περιζήτητοι λόγω εμπειρίας/γνωριμιών/πλασαρίσματος/τσαγανού, θεωρούν εαυτόν αυθεντία, natural talent κλπ και οτιδήποτε εκτός δικής τους οπτικής ως προς τι είναι καλός μουσικός έχει στενέψει επικίνδυνα σε αλλαζονικό επίπεδο. Η αλήθεια είναι ότι ούτε ένας folk-λαϊκός μουσικός μπορεί να παίξει κλασσικά έργα, αλλά ούτε και ένας κλασσικός μουσικός να παίξει το ρεπερτόριο άλλου ιδιώματος χωρίς να το κατέχει-όση παρτιτούρα και να του δώσουν. Δεν είναι μόνο η εκτέλεση παρτιτούρας, στη συγκεκριμένη περίπτωση. Οπότε η παρεξήγηση αφορά τον όρο καλός μουσικός-μη καλός μουσικός ο οποίος-παραδόξως- είναι εύστοχος και στις δύο περιπτώσεις. Νομίζω είναι περισσότερο παρεξήγηση λόγου παρά έργου.
    1 βαθμός
  22. Εγώ παλεύω ακόμα να μάθω κάποιους λαμπάτους με τρία knobs....
    1 βαθμός
  23. yamaha montage 8 από 4.150 μόνο 1.299, έκπτωση 60%
    1 βαθμός
  24. να στο στειλω ρε.... τσάμπα δουλειά
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου