Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Nestoras

    Nestoras

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      8.133


  2. Ledge

    Ledge

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      513


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      9.334


  4. KostasP

    KostasP

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      910


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 25/02/2020 σε όλα

  1. Οι Αμερικάνοι είναι πιο παλιό κράτος από εμάς και περισσότερο πατριώτες. Η παράδοση δεν είναι κάτι κακό. Σημαίνει παίρνεις κάτι από το παρελθόν και το παραδίδεις στους επόμενους, προσθέτοντας τα δικά σου στοιχεία. Προσωπικά, δε βλέπω κάποια προσήλωση στη δεκαετία του '50. Υπερβολικά γενικό ακούγεται κάτι τέτοιο. Όχι, γιατί δεν έχει να κάνει με τη χρηστικότητα του οργάνου, αλλά με τη συλλεκτική του αξία. Οι τιμές διαμορφώνονται από τον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης σε όλα τα προϊόντα. Γιατί; Στις δημοπρασίες έργων τέχνης αγοράζουν πίνακες μόνο ζωγράφοι; Αυτό είναι εξαιρετικό παράδειγμα παθολογίας, και μού θυμίζει τη χαιρεκακία που απολαμβάνει ο μέσος Έλληνας στο να καταστρέφει ό,τι περνάει από το χέρι του με αλαζονεία, και να μην εκτιμάει τίποτα λόγω της "ανωτερότητας" του απέναντι στους άλλους. Είναι σαν να παίρνεις μια Rolls Royce και να βάζεις αεροτομή. Σημαίνει το λιγότερο ότι δεν αναγνωρίζεις την αξία και την ποιότητα μιας Rolls Royce, μια παράδοση γενικότερα.
    4 βαθμοί
  2. Τελικά πρέπει να είμαι ο μόνος εδώ μέσα που μ' αρέσουν τα Boss.
    3 βαθμοί
  3. πριν κάνεις εγχείριση δες και άλλο γιατρό Περαστικά
    3 βαθμοί
  4. Οι τιμές είναι αποτέλεσμα της μαλάκυνσης που έφεραν οι συλλέκτες και αποδέχονται οι κιθαρίστες γιατί μη ξεχνάμε μπορεί να έχεις τα φράγκα και τις κιθάρες αλλά να μη πιάνεις ακόρντο. Υπάρχουν και τέτοιοι συλλέκτες. Μπα...κότα είναι και ο συγκεκριμένος, ούτε τάστα δεν αλλάζει αν και η κιθάρα τα χρειάζεται. Έτσι και ήμουν πολυεκατομυριούχος, να είχα λεφτά για πέταμα δηλαδή, θα έπαιρνα μία απ' αυτές και θα έκανα live streaming στο YouTube σπάζοντας τις original κολλήσεις με πολυκάμερο να δώσω πόνο σε όλους τους κολλημένους. Θα έβαζα και δύο EMG 81 να δω αν θα προκαλούσα περισσότερους θανάτους απ' όταν η Βραζιλία χάνει σε τελικό Μουντιάλ. Κι εγώ δε βλέπω τον λόγο να κάνεις μη αναστρέψιμες μόντες σε μια τέτοιας αξίας κιθάρα όταν τη σημερινή εποχή υπάρχουν αξιόλογα όργανα χαμηλής τιμής. Όταν όμως η κιθάρα χάνει αξία χωρίς τις original κολλήσεις ή να μην αλλάζεις ποτενσιόμετρα, τάστα κλπ όχι απλά είναι εκτός λογικής, είναι τελείως ηλίθιο. Θυμάμαι TGP post όταν κάποιος άνοιξε θέμα για το αν πρέπει ν' αλλάξει τάστα σε '81 LPC που ήταν 50'ς επανέκδοση με χαμηλά τάστα. Βρέθηκε άτομο που του είπε να την αφήσει όπως είναι γιατί ελάχιστες έχουν μείνει original και ήταν δείγμα της Αμερικάνικης κληρονομιάς. Του είπε να τη πουλήσει και να πάρει άλλη που τον βολεύει!!! Οι Αμερικανοί που είναι σχετικά νέο κράτος έχουν μια βλακώδη προσκόλληση στο παρελθόν και στις παραδώσεις με αποτέλεσμα να μολύνουν και τους υπόλοιπους, παράδειγμα η παγκόσμια ηλίθια προσήλωση των κιθαριστών στη δεκαετία του 50.
    3 βαθμοί
  5. Ήγγικεν η ώρα 20 χρόνια μετά η πολυαγαπημένη HI synthesis του TRITON να μας έρθει και σε vst! Korg Triton is available through Jan 16, 2020 with an intro price of $199 USD, or as part of Korg Collection. See the Korg site for details. Features: Complete reproduction of TRITON’s HI (Hyper Integrated) synthesis system. Includes eight-part multi-timbre combis, a large collection of PCM samples, five IFX, and two MFX. Supervised by original TRITON developers Over 4,000 sound programs Includes all of the expansion library EXB-PCM cards Features a new sound browser for quickly searching by instrument/character Includes an ‘Easy’ mode that gives you instant access to important parameters 307 dual arpeggiator patterns A free demo version is also available http://www.synthtopia.com/content/2019/12/26/korg-triton-now-available-as-soft-synth-for-macos-windows/?fbclid=IwAR3aOc12qnen8l3lU_2xS9Fue9unJE3l2l0Xq0DoE5mUY4R_S7Jw58VU9Pw
    1 βαθμός
  6. Καλησπέρα φίλοι νοιζαδες! Θέλω να σας ενημερώσω αλλά και να απαντήσω σε τυχόν απορίες για ένα workshop που ετοιμάσαμε και παρουσιάζουμε στο studio aspiotis στις 13&14/3 Το σεμινάριο είναι εξάωρο και επαναλαμβάνεται σε διαφορετικές ώρες την Παρασκευή (απόγευμα) και το Σάββατο (πρωί) ώστε να βολεψει περισσότερο κόσμο. Λίγα λόγια για το περιεχόμενο: "Analog vs Digital: The analogue factor and how to get it" Σε αυτό το αέναο debate ανάμεσα στο αναλογικό και ψηφιακό περιβάλλον στην μουσική παραγωγή και τεχνολογία ηχογραφήσεων ήρθε η ώρα να βάλουμε τα πράγματα σε μία πιο αντικειμενική και χρηστική θεώρηση... Τι είναι επιτέλους ο αναλογικός ήχος και ποια τα χαρακτηριστικά που τον διέπουν? Γιατί μας αρέσει και μας ελκύει τόσο πολύ? Όντως μας αρέσει? Και αν ναι γιατί και πως μπορούμε να μεταφράσουμε αυτή την γοητεία και ιδιαιτερότητα σε αμιγώς τεχνική ορολογία και προσέγγιση? Πως μπορούμε να μεταφέρουμε όλα αυτά σε ένα σημερινό ψηφιακό περιβάλλον επεξεργασίας? Αυτά και πολλά ακόμη πραγματεύεται το συγκεκριμένο workshop... Από την ενδελεχή ανάλυση του αναλογικού ήχου και της επεξεργαστικής αλυσίδας από την εμφάνιση του ως την τελειοποίηση του, την μεθοδολογία και το workflow που επιτάσσει, την επίδραση και καταλυτική παρουσία αναλογικών συσκευών καταγραφής και επεξεργασίας, την ανάλυση βασικών αρχών που διέπουν τον αναλογικό ήχο, την αισθητική μορφοποίηση που εκούσια ή ακούσια επιβάλει κλπ ως φυσικά το πώς όλα αυτά μεταφράζονται και υλοποιούνται σε ένα αμιγώς ψηφιακό περιβάλλον! Είμαστε λάτρεις του analogue και δεν φοβόμαστε να το παραδεχτούμε... ταυτόχρονα όμως είμαστε και λάτρεις της αντικειμενικότητας, της προόδου και φυσικά ζούμε στο 2020! Αυτό λοιπόν που θέλουμε είναι η γνώση, η κατανόηση και η εναρμόνιση τους με το σήμερα προς ώφελος της μουσικής παραγωγής. Μια ενδεικτική αναφορά στον κορμό και το πρόγραμμα του workshop: Παρασκευή 13/3 1) analogue vs digital A (17:30 - 18:30) Περιγραφή και διαφοροποιήσεις, βασικές αρχές, ιστορική αναδρομή 2) analogue vs digital B (18:30 - 19:30) Dynamic range, freq response & harmonic alterations in the analogue domain Analogue mixing desk topology & signal alterations Spatial processing and stereo imaging Analogue recording and reproduction formats Saturation and magnetic components Harmonic distortion and clipping point 3) analogue vs digital C (19:30 - 20:30) Μεθοδολογία και αισθητική προσέγγιση, ιστορική αναδρομή και ανάλυση (multitracking, fx processing, mixing κλπ) Διάλειμμα 20:30 - 20:45 4) The analogue factor and how to get it in the box (20:45 - 22:45) Προτάσεις και παραδείγματα σε περιβάλλον ηχογράφησης ( mic and preamp choices, micing techniques, gain staging, processing prior to recording κλπ) Προτάσεις και παραδείγματα σε περιβάλλον daw (routing techniques, dynamics, eq, bus processing, fx processing, stereo imaging κλπ) Hybrid mixing 5. Σκέψεις, προτάσεις και προσέγγιση γύρω από το workflow και την μεθοδολογία - Συζήτηση (22:45 - 23:30) Σάββατο 14/3 1) analogue vs digital A (10:00 - 11:00) Περιγραφή και διαφοροποιήσεις, βασικές αρχές, ιστορική αναδρομή 2) analogue vs digital B (11:00 - 12:00) Dynamic range, freq response & harmonic alterations in the analogue domain Analogue mixing desk topology & signal alterations Spatial processing and stereo imaging Analogue recording and reproduction formats Saturation and magnetic components Harmonic distortion and clipping point 3) analogue vs digital C (12:00 - 13:00) Μεθοδολογία και αισθητική προσέγγιση, ιστορική αναδρομή και ανάλυση (multitracking, fx processing, mixing κλπ) Διάλειμμα 13:00 - 13:15 4) The analogue factor and how to get it in the box (13:15 - 15:15) Προτάσεις και παραδείγματα σε περιβάλλον ηχογράφησης ( mic and preamp choices, micing techniques, gain staging, processing prior to recording κλπ) Προτάσεις και παραδείγματα σε περιβάλλον daw (routing techniques, dynamics, eq, bus processing, fx processing, stereo imaging κλπ) Hybrid mixing 5. Σκέψεις, προτάσεις και προσέγγιση γύρω από το workflow και την μεθοδολογία - Συζήτηση (13:15 - 16:00) Για οποιαδήποτε πληροφορία, κρατήσεις, τιμές, διαθεσιμότητα κλπ επικοινωνήστε με το studio aspiotis Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με το περιεχόμενο, απορίες κλπ μπορείτε να μου στείλετε μνμ εδώ. Thanks for reading!
    1 βαθμός
  7. Άστα Στράτο,δε τον σώνει τίποτα! Sepultura!
    1 βαθμός
  8. θα έχεις χωρίς να ξέρεις. Είναι χαρακτηριστικός ήχος. Γενικά δεν είναι εύκολο. Αλλο θες, άλλο βγαίνει. Μην ξεχνάς ότι τους camel τους έμαθες πρόσφατα. Δεν μπαίνει έτσι κάτι στο πετσί σου αμέσως. Ιδίως όταν δεν ξέρεις πως να εκφραστείς συνθετικά. Εχεις χρόνο.
    1 βαθμός
  9. διακόπτης στο 1.34, 2.43, 2.51. Οι παράξενες νότες έχουν ένα θεματάκι. Αντε η πρώτη στο 4.02, μετά όμως πέφτουν άλλες ενώ το μπάσο και το ακόρντο μένει ουσιαστικά στα ιδια. Πρέπει εκεί από 4.02 - 4.05 να πέσουν άλλα ακόρντα που να ενσωματώσουν τα παράξενα. Βέβαια είναι δικό σου θέμα να τα κρατήσεις (πχ πάνω κάτω τα ίδια λέω και εγώ σε ανάλογες παρατηρήσεις στο τελευταίο κομμάτι). Γενικά θυμίζει εισαγωγικά και στο γ μέρος αντίστοιχα floyd και procol harum και μάλιστα κακοκοπιαρισμένα. Το β μέρος με την γκιλμουρική κιθάρα είναι το καλύτερο.
    1 βαθμός
  10. Στα ηχεια μου ακουγεται οκ. Σε ακουστικα χαλια. Βγαλε ακρη.... Οι "παραξενες" νοτες ειναι επιτηδευμενες. Στα τυμπανα δεν εδωσα πολυ βαρος. Ηθελα να ειναι σχετικα απλα. Για ποιους διακοπτες μιλας?
    1 βαθμός
  11. 'Ο,τι γράφει ο προλαλήσας συν ορισμένα πραγματάκια με τα τύμπανα, διακόπτες που ανοιγοκλείνουν κλπ. Ο ήχος της κιθάρας και το ύφος του σόλου σε καλό επίπεδο.
    1 βαθμός
  12. 1 βαθμός
  13. Εισαγωγή pink floyd στυλ μου άρεσε,η επιλογή με τα πιατίνια για να μπείς στο θέμα ήσαν κάπως άγαρμπα στα αυτιά μου. Το θέμα ωραίο. Στο 4.02 περίπου μου βαράς κάτι περίεργες νότες,να το τσεκάρεις,εκτός και αν είναι άποψη οπότε πάω πάσο
    1 βαθμός
  14. όντως 6:50 -> 7:00 π.χ. δεν είναι απο τα καλύτερα σόλο που έχω ακούσει , σαν να σκέφτεται ο κιθαρίστας τι θα παίξει παρακάτω, να αργεί στην απόφασή του και τελικά να παίζει μια "ατυχή" νότα.
    1 βαθμός
  15. Για άνω χείρα οι πιο καλοί γιατροί κατεμε είναι στο Ασκληπείο Βούλας. Εκεί έλυσαν το πρόβλημα με το καταγμα σκαφοειδούς που με ταλαιπωρούσε 4 μήνες χωρίς να κολάει.
    1 βαθμός
  16. 1) Γιατί μ' ενδιαφέρει και την ακούω με μεγάλη ευχαρίστηση. Πολλές φορές εισπράττω και την έκπληξη, σαν ν' ακούω δίσκο του Zappa. 2) Είναι περάσματα και καταλήξεις που δεν μ' άρεσαν.
    1 βαθμός
  17. Παρε και δευτερη αποψη. Οι ορθοπεδικοι δεν ειναι και οι πιο αξιοπιστοι στις διαγνωσεις τους.
    1 βαθμός
  18. Καλησπέρα φίλε, λυπάμαι πολύ και εύχομαι περαστικά. Είναι μία πολύ δύσκολη πάθηση, η οποία στον καθένα εξελίσσεται διαφορετικά. Κάνε υπομονή γιατί δε μιλάμε για υπόθεση 1-2 μηνών. Αν παίζεις και πολύ γρήγορη-τεχνική μουσική τότε τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα. Για αρχή ξεκουράσου, κάνε ΠΟΛΛΕΣ φυσικοθεραπείες, ΣΟΒΑΡΗ αποκατάσταση και μετά βλέπουμε.
    1 βαθμός
  19. Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με τα λεγόμενά σου αλλά για να είμαι ειλικρινής, μου έχει περάσει από το μυαλό κι εμένα, όχι να καταστρέψω μια συλλεκτική αξία που κατά τη γνώμη μου είναι ένα κατασκεύασμα εκμετάλλευσης, μεταξύ άλλων, αλλά να, κοιτάξτε, αυτό δεν είναι τίποτα άλλο απο τρία κομμάτια ξύλο και πηνία που κάνει μουσική. Και το να φτάνει να κοστίζει μισό εκατομμύριο είναι μια κάποια ύβρις. Ας μείνουν αυτά τα ρελικς σε ντουλάπια Τσέων κι ας παίζουμε εμείς τη μουσική μας. Παρ' όλα αυτά όντως αυτή η βιντατζολαγνεία μας έχει οδηγήσει όλους όσους έχουμε όργανα σε ένα κάποιο σύνδρομο χρηματιστηριακής αξίας και αυταπάτης συλλεκτικής ιδιοκτησίας. "πόσο είχε η Τελε μου του '89?", πόσο έχει μια τέλε τώρα? πόσες φτιάχτηκαν τότε? είναι κάπως σπάνια, δεν μπορεί. Θα την πουλήσω χίλια ευρώ. Να, 800 ευρω την πουλάνε στο ριβέρπ" κλπ κλπ. Ο νόμος προσφοράς και ζήτησης δεν είναι και εντελώς αθώος. Δημιουργούνται "φτιαχτά" ρεύματα. Πχ, Γιαπωνέζες (lawsuit) δεκαετίας 70/80. Οκ, ναι, καλές αλλά σε λίγο θα φτάνουν να ξεπερνούν σε αξία μια καινούργια αντίστοιχη Γιαπωνέζα ή Αμερικάνα- με καλύτερες προδιαγραφές. Λαϊκές κιθάρες/κιθαρόνια χωρίς διαπιστευτήρια, με αόριστες ημερομηνίες κατασκευής, με γ διαλογής υλικά, με αλλαγμένα μέρη και με κακές αναπαλαιώσεις που πωλούνται σε "ειδήμονες" προς 2 και 3 χιλιάρικα Οι "καλές" Gibson της δεκαετίας '90... (έλεος) Εκατομμύρια Boss πετάλια δεκαετίας 80/αρχές 90 γιαπωνέζικα "καλύτερα". Μερικά παραδείγματα
    1 βαθμός
  20. Για πες μου, γιατί γράφεις τόσο ενδιαφέρουσα μουσική; Υ.Γ. και μη νομίσεις ότι ανταλλάσσω γλύκες μαζί σου. έχω να σου πω πως υπήρχαν ατυχή μέρη στη fuzzy κιθάρα.
    1 βαθμός
  21. Πολύ καλό!! Φαίνεται ότι έχεις ρίξει τρελή δουλειά για να βγει όλο αυτό στην εντέλεια. Άξιζε τον κόπο.
    1 βαθμός
  22. έκοψε δυο χιλιάρικα από τα 250.000 ,δε βγαίνει αλλιώς μάνα μου, τι να κάνει να τη σκοτώσει για ένα κομμάτι ψωμέ;
    1 βαθμός
  23. Για πέστε μου ρε παιδιά: ποιες είναι αυτές οι τρομερές ηχογραφήσεις των 60's που προσπαθούμε να αντιγράψουμε και παίρνουμε vintage ηχογραφικά μηχανήματα; Οχι τίποτα άλλο, αλλά να τις βάλουμε δίπλα σε αντίστοιχες σημερινές για να συγκρίνουμε και να ξέρουμε για τι μιλάμε.
    1 βαθμός
  24. 59άρα είχε ο Κιουρτσόγλου των Πελόμα. Μάλλον αυτός είναι.
    1 βαθμός
  25. 1. Όθωνα εδώ διαφωνώ κάθετα. Εγώ πιστεύω ότι όσο καλύτερος είναι ο ενισχυτής, τόσο φαίνονται περισσότερο οι διαφορές ανάμεσα στα όργανα. 2. Εδώ μου δίνεις μια πολύ ωραία αφορμή να γράψω δύο λόγια περί καλής/κακής κιθάρας, και καλού/κακού ήχου. Έχουμε μια πολύ καλή κιθάρα και μια "κακή" κιθάρα πάνω σε ένα stand. Τις βάζουμε και τις δύο στον ενισχυτή, και βαράμε ανοιχτές χορδές και στις δύο. Μετά πατάμε ένα τάστο (ή ένα μπαρεδάκι) και στις δύο και ξαναχτυπάμε χορδές. Ακούμε. Αυτή είναι η διαφορά που έχουν στον ήχο, μεταξύ τους τα δύο όργανα. Υπάρχει άραγε καλός ή κακός ήχος εδώ? Υπάρχει ήχος που μας αρέσει και ήχος που δεν μας αρέσει, αυτό ναι. Υπάρχει ακριβός και φθηνός ήχος? Αυτό είναι ο ήχος του κάθε οργάνου έτσι όπως είναι στημένο, με τα χαρακτηριστικά του, τους μαγνήτες του, την γέφυρά του, τα ξύλα του, κλπ, σε έναν ενισχυτή. Ναι, αλλά το όργανο δεν παίζει μόνο του. Το χρησιμοποιεί κάποιος για να βγάλει μουσική. Εδώ αρχίζουν τα υποκειμενιλίκια. Ο τρόπος που θα χρησιμοποιηθεί κάθε όργανο από κάθε παίχτη, είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, μη μετρήσιμων, που έχουν να κάνουν με τον ίδιο τον παίκτη, το όργανο, και την σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ τους. Το αποτέλεσμα του τρόπου που θα παιχτεί το όργανο από τον παίκτη, είναι η μουσική που θα παραχθεί, και εξαρτάται από όλα τα παραπάνω, και τα χίλια μύρια όσα ακόμα. Παίζουν ρόλο η αισθητική, η φαντασία, το feedback ηχητικού αποτελέσματος (αλλιώς παίζω όταν με ακούω με άλλο ήχο), η σωματική σχέση με το όργανο, ο τρόπος που θα χτυπήσω την πένα, το πώς πατάω την χορδή, κλπ. Σίγουρα ένα καλοφτιαγμένο και καλοσεταρισμένο πάνω μου όργανο, θα λειτουργήσει διαφορετικά από ένα κακοφτιαγμένο όργανο με το οποίο δεν θα αναπτύξω την ίδια καλή σχέση για άπειρους λόγους, όμως δεν είναι θέμα ήχου αυτό τόσο πολύ, όσο "διαφημίζεται". Λέτε πολλοί για blind tests, ηχητικά όμως. Για μένα το blind test, δεν είναι ηχητικό, είναι αυτό που δένουν τα μάτια, και σου δίνουν να παίξεις (όχι να τα ακούσεις από κάποιον άλλο) και τα δύο όργανα χωρίς να τα βλέπεις. Αν παίξεις κάποια ώρα με κάθε ένα "στα τυφλά", θα καταλάβεις την διαφορά, αλλά την δική σου διαφορά, δεν θα σε νοιάζει ούτε η μάρκα, ούτε το μοντέλο, ούτε η τιμή. Σχωράτε με για το κατωσέντονο, τα έχω ξαναγράψει αυτά το ξέρω, αλλά πήρα την αφορμή από το νήμα αυτό να τα ξαναματαπώ.
    1 βαθμός
  26. Οι φτηνές έχουν διάφορα προβληματάκια που αργά ή γρήγορα πρέπει να τα φτιάξεις, ενδεικτικά: 1. Τα ξύλα είναι ότι ναναι και αυτό δημιουργεί πρόβλημα απο τη μηχανική του οργάνου μέχρι την αισθητική 2. Τα τάστα πολλές φορές δεν έχουν τοποθετηθεί μέχει μέσα, δεν έχουν τριφτει/λειανθεί στις ακρες κλπ Συνέπεια των παραπάνω είναι αρκετές φορές να εξέχουν και να κόβουν στις άκρες και να μην μπορείς να πετύχεις κανένα σωστό action. 3. Ηλεκτρικά, hardware, nut κλπ είναι της πλάκας Συνεπώς μια τέτοια κιθάρα θέλει άλλα 100-200 ευρώ να έρθει στα ίσα της. Αλλα και πάλι για όσους ακουν/πιστευουν στα ξύλα τότε θα καταλάβουν ότι και πάλι και δεν πάει καλά. προσωπικά θεωρώ ότι τα καλύτερα deal είναι οι μεταχειρισμένες κιθάρες με αρχική αξία κοντα στο 1000ρικο +/- με ποιοτικό hardware κλπ οι οποίες σε μεταχειρισμένες κινούνται στα 400-700. Και δεν μπορω να κρατηθω, θα το πω, με μεταλλο/ροκ/shredοκίθαρο αυτές οι Jackson DK2 που βρίσκεις με 300-400 ευρώ παίζει να είναι ότι πιο value for money υπαρχει. Ειναι off topic αλλα έπρεπε να το βγάλω απο μέσα μου
    1 βαθμός
  27. Αφού έγιναν όλα αυτά, ήρθε η ώρα για νέο levelling στα τάστα. Αφαίρεσα το zero fret για πιο σωστή δουλειά. Επειδή η κιθάρα ήρθε στα ίσια της με την κόλληση σχεδόν με τρεις χεριές φάνηκε να ισιώνουν όλα. Με λίγη επιμονή, διορθώθηκαν μικροατέλειες υψών των τάστων και ήρθε η ώρα για crowning και γενικότερο fret dress. Το zero fret ξανακολλήθηκε με τη βοήθεια του εργαλείου jaws του stew mac. Με το βραβευμένο fret rocker του Έλληνα GMI ελέγχονται τα τάστα και περνούν και αυτόν τον έλεγχο. Ώρα για χορδές, σφίξιμο truss rod και πέρασμα χορδών. Ο ήχος μου άρεσε πολύ! Στρογγυλότατος!! Πάρτε μια ιδέα μέσα από έναν Marshall Class 5! O SF την παρέλαβε μετά από ένα playdate των παιδιών μας και νοϊζοκαφέ οπότε παραλαμβάνει και τη σκυτάλη για να μας πει πώς του φάνηκε , να δώσει κλιψ κλπ!! Πάντως , αν δεν είχαν ξεφύγει τόσο σε τιμή άνετα έψαχνα το ebay για να πάρω και εγώ μία! Σκέφτομαι να την αντιγράψω έστω! Σίγουρα πήρα ιδέες γι την oddball που ετοιμάζω!!
    1 βαθμός
  28. Καλά σου είπαν, εννοώ λίγα. Μπορείς να πας και αλλού αλλά καλύτερα bon studio στα σίγουρα.
    1 βαθμός
  29. έχεις ρε μπαγάσα ένα χαρακτηριστικό να στεναχωρείς τον κόσμο είτε κάνεις κριτική είτε σου κάνουν
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου