Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 27/02/2020 σε όλα

  1. 4 points
  2. 2 points
    Το βινυλιο δεν ήταν μόνο τρόπος να ακους μουσική. Ειχε και το artwork του cover και πολυ βασικό επίσης πληροφορίες για το album. Ποιοι μουσικοί έπαιξαν, εξοπλισμό πολλες φορές, παραγωγούς συνθέτες. . Φωτογραφικό υλικό. Μαθαινες πράγματα που σε εκείνη την εποχή δεν είχες αλλον τρόπο. Προσωπικά ακομα και τώρα προτιμώ πως ακούγεται το βινυλιο οταν το γραψω σε κασέτα. ...με τα ντολμπι μου κσι αζιμουθια μου και τα tape bias μου.
  3. 2 points
    Στο τηλέφωνο αλλιώς μου ακούστηκε....
  4. 2 points
    Δυνατη μελωδια,οντως θυμιζουν τα πληκτρα Procol Harum,γενικα ωραιες κιθαρες,μου αρεσε και το σολο που προσετεθη στο τελος. Για τα γουστα μου παντα θα ηθελε καποια σκαμπανεβασματα που να το κανουν ακομα πιο ενδιαφερον. Να μην ειναι δηλ.τοσο ισιο σε δυναμικες. Καθε προσπαθεια σου παντως ειναι περισσοτερο ενδιαφερουσα απο την προηγουμενη κι αυτο μονο μονο καλο ειναι. Και ηχητικα μου ακουγεται πολυ καλο. Μπραβο ρε φιλε.
  5. 2 points
    Ένα διαφορετικό κομματάκι απ'τα συνηθισμένα μου... Είπα να θυμηθώ τα νιάτα μου, παρ'όλο που ποτέ μου δεν άκουσα την συγκεκριμένη μουσική, αλλά για να βγάλεις τότενες (80's..) κοπέλα έπρεπε να επισκέπτεσαι συχνά τις ντίσκο, τουλάχιστον στην πόλη μου. Η μίξη, το ξέρω, φωνάζει για αναθεώρηση και αλλαγή... το ίδιο όμως και το λάπτοπ μου που με τόοοοσα vsti's δεν τα βγάζει πέρα. Κολλούσε απελπιστικά οπότε δεν μπορούσα να μιξάρω με όλα τα tracks ενεργά. Τώρα πως έβγαλα και αυτή την μίξη, εγώ και ένας Θεός το ξέρει! Όλες οι γνώμες δεκτές (εννοείτε..), αλλά όσον αφορά την μίξη (και ίσως το τελευταίο σόλο) να είστε επιεικείς... Υ,Γ. Το μπάσο το κατευχαριστήθηκα!!! Edit: To track αλλάχθηκε με άλλη βέρσιον. Προσπάθησα να ακολουθήσω τις συμβουλές του Admin, όσο μπόρεσα..... Edit No2...: Τελικά έκανα φορμάτ στο λάπτοπ και όλα καλά! Επιτέλους άκουσα στον μίκτη του Reaper όλα τα τρακς ενεργά... Έτσι λοιπόν έκανα μια τελική μίξη, άλλαξα την μπότα, τα vst's στο track της φωνής, έκοψα σε κάποια και έδωσα σε άλλα όργανα συχνότητες, άλλαξα κάποιες εντάσεις και βουαλά.....
  6. 1 point
    Αγοράζω πάντα δίσκους για μπάντες που με ενδιαφέρουν, κυρίως για να στηρίξω οικονομικά και να δω και artwork, credits, κλπ. Παρ'όλα αυτά το CD δε μπαίνει ποτέ σε κάποιο player, πάλι από Spotify τους ακούω. Η τελευταία μου αγορά.
  7. 1 point
    λογικό μου ακούγεται, αφού δεν έζησες ποτέ το να είναι το βινύλιο ο μοναδικός τρόπος για να αγοράσεις και να έχεις δική σου μουσική στο σπίτι.
  8. 1 point
    Noiz. Εδώ μπορείτε να συνωστίζεστε χωρίς φόβο. Διαδώστε το.
  9. 1 point
    δεν με καλύπτει η ποικιλία του tidal. Ούτε έχω την πολυτέλεια για 2 πακέτα streaming. Όταν λέω ότι η ποιότητα του spotify ηχητικά είναι υποδεέστερη από τη δική μου δισκοθήκη που εδώ και πανω από 10 χρόνια είναι ριπαρισμένη σε σκληρό, εννοώ ακριβώς αυτό. Είναι υποδεέστερη αλλά για τον σκοπό που το πληρώνω μου αρκεί. Πλέον έχω απομακρυνθεί από το κυνήγι της υψηλής πιστότητας, καθώς περισσότερο χρόνο αφιερώνω στην παραγωγή δικής μου μουσικής παρά στην ακρόαση. Από την άλλη δεν μπορώ να αποχωριστώ όλα τα μέσα που συγκέντρωσα μια ολόκληρη ζωή. Ας φροντίσει άλλος γι αυτό. για να καταλήξω κι όλας, θεωρώ ότι η επιλογή του streaming από τις εταιρείες και αναγκαστικά και από το κοινό έναντι της αυτής καθ εαυτής κτήσης και υλικής κατοχής της μουσικής είναι πολλά βήματα πίσω από πολλές απόψεις εκτός από την καθαρά ηχητική. Νομίζω είναι φανερό γιατί. Τώρα για το ηχητικό, σίγουρα ακούγοντας σήμερα spotify ακούς πολύ καλύτερα από ό,τι άκουγε ένας μέσος ακροατής το 1970 ή το 1980 με πολύ περισσότερα χρήματα. Αλλά όχι σε σύγκριση με το σύστημα που θέλει και μπορεί εφ όσον μπορεί να έχει.
  10. 1 point
    Αμε! Και μετά για να το γιορτάσω τρώω εργολάβους και καριόκες στο Μητροπολιτικόν
  11. 1 point
    Να είστε καλά .. σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας και το ενδιαφέρον ... όντως δοκίμασα την σύνδεση κατευθείαν με την ηχομπαρα και δούλεψε ... ευχαριστώ πολύ !!!
  12. 1 point
    ΚΑΙ με τα δυο (original αμερικανικο βινυλιο αγοραΖμενο τη χρονια που κυκλοφορησε & remastered του 2014 (νομιζω μπορει να ειναι και του 2015) που μου εφερε ο ξαδερΦος μου απο την Ουασινγκτονα πριν 5 χρονια ) ειναι απο τους αγαπημένους μου δισκους τον εχω σε οτι εκδοση μπορεις να φανταστεις ...ακομα και σε ΚΑΣΣΕΤΑ...
  13. 1 point
    Ευχαριστω Χαρη και Γιωργη! Το επομενο κομματι θα βασιστει σε καποια χσρακτηριστικη μελωδια. Ολες σας οι συμβουλες και παρατηρησεις ειναι οδηγος για μενα.
  14. 1 point
    Γιατί δεν δοκιμάζεις να βγάλεις πρώτα ένα χαρακτηριστικό μουσικό θέμα που να επαναλαμβάνεται - όσο και όπου χρειάζεται - και μετά να το εναρμονίσεις, χτίζοντας πάνω σε αυτό το κομμάτι. Όπως είπε και ο συνάδελφος pipityri, η διαμόρφωση της δομής είναι πολύ σημαντική - και συχνά, pain in the ass θα πρόσθετα - και θέλει χρόνο, τριβή και πολλά ακούσματα μέχρι να αρχίσεις να 'κατέχεις' τη διαδικασία αρκετά ώστε να πηγαίνεις τις συνθέσεις σου εκεί που θέλεις και όχι εκεί που σε πάνε.
  15. 1 point
    https://www.guitarworld.com/news/footage-of-david-gilmour-pete-townshend-kirk-hammett-and-more-rehearsing-for-peter-green-tribute-concert-released
  16. 1 point
    Το ξέρω βρε Στράτο ότι υπάρχουν έτοιμες φωνές στο νετ, έχω χρησιμοποιήσει κιόλας κάποιες σε 2-3 κομμάτια μου παλαιότερα, αλλά φοβήθηκα ότι θα παραφορτώσω το άσμα γι'αυτό και δεν έβαλα. Δεν ήθελα να φτιάξω ένα αμιγώς ντίσκο κομμάτι, απλά να μοιάζει με ντίσκο... Θα μου ήταν ευκολότερο να κάνω αυτό... ....να ρέει το κομμάτι πιο smooth, πιο "στρωτά" αλλά προτίμησα την πιο ροκ εκδοχή.....οι καταβολές και οι επιρροές δεν ξεχνιούνται εύκολα!
  17. 1 point
    Είναι που φόραγα μάσκα για τον ιό ασούμε.
  18. 1 point
    Ρε μπαγάσα Γιώργαρε, αυτή είναι μια από τις παρατηρήσεις που θα έκανα σήμερα. Αλλά όχι μόνο στο κλείσιμο. Σε όλο το κομμάτι. Ξέρεις κυρ Φώτη μου, ότι υπάρχουν vst με φωνές (χορωδία εννοώ), ακόμα και samples. Αυτό είναι το ένα που θα έλεγα. Ένα δεύτερο, είναι ότι αν θέλεις να είσαι "πιστός" στο ύφος, θα έπρεπε να αλλάξεις κάποιους χρόνους στο παίξιμο. Η ντίσκο, δεν είναι ροκ να περνάνε τα λεγκάτα ασούμε άνετα και ωραία. Η ντίσκο θέλει ατάκα, και όχι πολλούς ενδιάμεσους χρόνους. Πχ. 4:16 - 4:19 Επίσης στο θέμα (0:10 - 0:11 και όπου αλλού υπάρχει αυτό το ρυθμικό σχήμα), και τα ρυθμικά και φυσικά τα μελωδικά μέρη σου, παίζουν θέση - θέση - - - Θέση - άρση - θέση. Θα το ήθελα ανάποδα θέση - θέση - - - άρση - θέση - άρση (λίγο νωρίτερα οι τρεις τελευταίες νότες). Πολύ πιο φάνκ και groovy θα γινόταν. Η μπασογραμμή σ' αυτό το σημείο είναι όλα τα λ7.
  19. 1 point
    Αυτος δεν κανει,εχει βαρια φωνη,αντρικη.
  20. 1 point
    Σας ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια!
  21. 1 point
    Διαφωνώ, και είμαι σίγουρος ότι το 55,95% (μην πω 55,96% δηλαδή και με θεωρήσεις υπερβολικό) το έχεις άνετα.
  22. 1 point
  23. 1 point
    Τώρα, για να πω την αμαρτία μου, θα προτιμούσα να δω ένα τέτοιο αφιέρωμα μόνο με τον Rick Vito, δεν πραζ όμως... Αληθινά αναρωτιέμαι όμως, ο Peter Green θα είναι παρών; Έστω ως επίτιμος καλεσμένος στο κοινό... Άσε που σκέφτομαι: "που πάτε ωρέ χωρίς τον Snowy White?"
  24. 1 point
    Ζήτημα πρωταρχικής σημασίας, η δομή. Πολλά μπορούν να ειπωθούν, όλα καταλήγουν στο εξής...βρες ένα κομμάτι που σου αρέσει. Περιέγραψε στον εαυτό σου τα μέρη του. Γράψε ένα ίδιο. Και μετά ξανακάντο. Και μετά ξανακάντο... Στο συγκεκριμένο, θα κρατούσα το πολύ ωραίο κιθαριστικό θέμα, μέχρι περίπου το 2ο λεπτό. Το υπόλοιπο της κιθάρας, στο σημείο που είναι, πλατιάζει.
  25. 1 point
    1. Φαίνεται 2. Είναι εμφανές 3. Ήμουν σχεδόν σίγουρος, ειδικά λόγω των 1. και 2. Γιώργο είναι ακόμα νωρίς ίσως, αλλά νομίζω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να πω την γνώμη μου για το πώς χτίζεται ένα τέτοιου είδους (ροκ, ποπ, κλπ) κομμάτι, και μάλιστα instrumental. Η δική μου άποψη λοιπόν, είναι η εξής. Λες ότι βρήκες τις συγχορδίες, εντάξει. Μετά σόλαρες πάνω σ' αυτές με δύο διαφορετικά όργανα. Εμένα ξέρεις τι μου λείπει? ΘΕΜΑ, ένα θέμα, ριφ, κάτι τέλος πάντων που να μην δίνει την εντύπωση της τυχαιότητας (σόλο), να επαναλαμβάνεται, να παραλλάσσεται, να φεύγει και να έρχεται, κλπ. Αφού μιλήσατε για floyd, να σου δώσω ένα απλό παράδειγμα. Τι κάνει το shine on you ... να είναι πραγματικό κομμάτι? Τέσσερεις νότες όλες κι όλες. Αυτές από το 3:39 μέχρι το 3:42. Υπάρχει κάτι τέτοιο στο κομμάτι σου, αλλά είναι παιγμένο με τρόπο που δεν θυμίζει θέμα, αλλά μάλλον σόλο, παρ'όλα αυτά είναι καλό. Αυτό ισχύει και για τα δύο όργανα που χρησιμοποίησες για σόλο. Ακούγοντας λοιπόν εσύ ο ίδιος το κομμάτι, και αντιλαμβανόμενος ότι κάτι λείπει για να το κάνει ενότητα, πραγματικό κομμάτι και όχι ακκόρντα και σόλο από πάνω, σκέφτηκες να βάλεις εισαγωγή να προετοιμάσει το κύριο μέρος, να φτιάξεις μια δομή που να κάνει την δουλειά του θέματος (κι εγώ έτσι θα λειτουργούσα), να το κάνει πραγματικό κομμάτι, και όχι ένα ωραίο σόλο πάνω από κάποια ακκόρντα. Όλα αυτά ασυνείδητα βέβαια, όχι επίτηδες. Δική μου πρόταση είναι η εξής. Συνέχισε αυτό που κάνεις. Σόλαρε πάνω στα κομμάτια σου, αλλά μετά άκουσέ τα. Επειδή τα σόλο σου έχουν μελωδίες και μάλιστα ωραίες, είμαι σίγουρος ότι κάποια από αυτές θα βρεις μέσα στο σόλο σου να την αναδείξεις, και να την κάνεις το βασικό θέμα. Μου αρέσει ο ήχος σου, και ο τρόπος που παίζεις, και μου αρέσει επίσης το πώς γεννάς μελωδίες (κρίνοντας από τα σόλο σου). Όλα αυτά φυσικά είναι απλά η δική μου άποψη. Δεν έχω γράψει σε όλα που έχεις ανεβάσει, αλλά τα ακούω όλα. Γράφω όπου νομίζω ότι έχω κάτι να πω.
  26. 1 point
    στα windows μπορείς να επιλέξεις μια αναπαραγωγική συσκευή κάθε φορά... από την στιγμή που επιλέξεις την πεταλιέρα σου (που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως audio interface) δρομολογούν μέσω αυτής οποιοδήποτε ήχο παράγεται στον υπολογιστή σου... οπότε η ηχομπάρα σου δεν μπορεί πλέον να παράγει ήχο αφού δεν λαμβάνει σήμα μέσω του pc... αφού λοιπόν έχεις ένδειξη ότι το σήμα "φεύγει" απλά σύνδεσε τα δύο line out της πεταλιέρας σου με το aux της ηχομπάρας σου με ένα καλώδιο stereo mini jack που καταλήγει σε 2 mono jack (1/4") όπως αυτό: και εν κατακλείδι έχοντας ήδη επιλέξει την πεταλιέρα σου στα windows, επιλέγεις και την είσοδο aux στην ηχομπάρα σου και έτοιμος...
  27. 1 point
    Λοιπόν, να τα πάρουμε από την αρχή. Έχεις περάσει drivers. Έχεις ρυθμίσει αναπαραγωγή. Κατέβασε ένα "δωρεάν" DAW, όπως αυτό .... https://www.reaper.fm/download.php το οποίο αν και λέει ότι έχει 60 μέρες ως evaluation period μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και μετά τις 60 μέρες (απλά σου πετάει ένα popup και πρέπει να περιμένεις λίγο όταν το ανοίγεις) αν δεν κάνω λάθος (δεν το έχω). Κάνε του εγκατάσταση. Ρύθμισε σε αυτό να χρησιμοποιεί τους drivers της gt-100 για audio input και output. Άνοιξε ένα κανάλι audio. Παίξε μπάλα.
  28. 1 point
    Στην πρώτη φωτό που είναι αναπαραγωγή (έξοδος όπως λες) δεν υπάρχει η επιλογή GT-100? Αν υπάρχει, αυτήν θα επιλέξεις. Στην δεύτερη φωτό που την έχεις επιλέξει, είναι στην καρτέλα "εγγραφή". Τα windows δηλαδή θα χρησιμοποιούν την gt για εγγραφή ήχου, εσύ θέλεις να την χρησιμοποιούν για αναπαραγωγή.
  29. 1 point
    Εάν δεν την είδαν τα Windows τότε κάτι τρέχει με το pc σου ή την πεταλιέρα σου.
  30. 1 point
    Πηγαινε στην επιλογη συσκευης αναπαραγωγης και επελεξε ΒOSS GT 100 και εισαι οκ
  31. 1 point
    Καλοριζικα! Χωρις να γνωριζω ακριβως τις προδιαγραφες της πεταλιερας, θα σου ελεγα το εξης απλο. Μπορεις να συνδεσεις απευθειας το ηχειο με την πεταλιερα (χρησιμοποιωντας την εξοδο ακουστικων ή line out), ή εαν εχεις εξωτερικη καρτα ηχου μπορεις να συνδεσεις εκει το line out της boss. Ετσι κανεις και εγγραφες εαν θες. Το να συνδεεις την πεταλιερα με usb ειναι λιγο βαβουρα. Εαν το software ειναι απλα για παραμετροποιηση της πεταλιερα, τοτε το ξεχνας μεσω αυτου. Εαν ο υπολογιστης την αναγνωριζει την πεταλιερα ως καρτα ηχου, τοτε λογικα θα πρεπει να συνδεσεις τα ηχεια πανω της. Μπερδεμα... Προτιμησε τις πρωτες λυσεις. Τι χρωμα πηρες την prs??
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.