Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. argytar

    argytar

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3.214


  4. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      13.088


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/04/2020 σε όλα

  1. Ανεβάζω το ...άσμα καθώς έχω κουραστεί να το παιδεύω, και θέλω ένα break επειγόντως. Για την ιστορία, ως είθισται, πρόκειται ένα από τα original oldies των a priori, που έχει ρίζες πίσω στην δεκαετία του 70. Το παρουσίασα ξανα στο παλιό νόιζ πριν 4 χρόνια. Εκτοτε είμαι σε θέση πλέον να μπορώ να κάνω πολλά περισσότερα για να αναδειχτεί όπως θα έπρεπε το κομμάτι. Ετσι τις τελευταίες μέρες το κούρασα αρκετά και μπορώ να πω ότι σταματώ για την ώρα. Αν ακούσετε κάτι που σας παραξενεύει αρμονικά ή μη, μην αναρωτιέστε, έτσι είναι φτιαγμένο για να παραξενεύει. Όπως κι ο τίτλος. Είναι η άποψη που λενε. Μια άποψη που μετά από τόσα χρόνια δεν αλλάζει. Μάλιστα στην έκδοση αυτή ίσως κάποιες παραξενιές να τονίστηκαν λίγο περισσότερο από διακριτικά.
    4 βαθμοί
  2. Αποφάσισα σε αυτό το thread να βάζω έτσι άναρχα κανα κομμάτι, ότι, όποτε και αν κάνω μέχρι να τελειώσει η καραντίνα. Όποιος θέλει με ακούει, αν δεν θελει ας μην με ακούει, αν θέλει να πει κατι ας το λέει, οτι θέλει. Ότι να ναι θα βάζω, μπορεί όχι και ολόκληρα κομμάτια, μπορεί και ασυναρτησίες στην πορεία, πείτε οτι να ναι. να κάνουμε και παρέα. Να πίνουμε και καμια μπυρίτσα. Ε? χαχαχαχαχαχαχχαχαχα Εδώ μαζί θα πήξουμε, στο αγαπημένο μας NOIZ. Ξεκινάω με αυτό. Τώρα μια δυο μέρες παίζω λίγο με πραγματική κιθάρα, προσπαθώ δηλαδή εκει ότι μπορώ γιατι δεν ξέρω χριστό, στα πλήκτρα είμαι θεός, όλοι το ξέρουν, αλλα στην κιθαρα δεν σκαμπάζω μία και είπα ε, ας προσπαθω εκει και ότι γίνει. Ετσι έγραψα πάνω στο τελευταίο μου κομμάτι, έκανα μια προσπάθεια για κανα σόλο, κανα ριφ εκει να περάσει η ώρα, πρόχειρα. Με την κιθάρα και ένα preset του guitar rig. Κάθε σχόλι ευπρόσδεκτο και στο επανείδεν σύντροφοι. FOL REAL GTR COS.mp3
    3 βαθμοί
  3. ABBA εννοείς φαντάζομαι ....
    3 βαθμοί
  4. 2 βαθμοί
  5. Το αντίθετο ισχύει. Η οθόνη πρέπει να είναι σε κάποιο υπερυψωμένο σημείο (μέτωπο στο ύψος της κορυφής της οθόνης) για να βοηθάει αυχένα και μέση.
    2 βαθμοί
  6. https://smart.noiz.gr/details.php?id=431218 https://www.thomann.de/gr/studio_furniture.html?ls=100&oa=pra
    2 βαθμοί
  7. Καλησπέρα και καλό κουράγιο σε όλους με σύνεση γιατί έχουμε δρόμο μπροστά μας!! Αυτόν τον καιρό το τηλέφωνο σπάει αλλά οι μετακινήσεις μου έχουν ελαχιατοποιηθεί. Αυτό με έφερε πιο κοντά στο κιθαροεργαστήρι μου. Πριν την καραντίνα μια Τετάρτη πρωί πριν πάω στο ΑΧΕΠΑ πέρασα από Πνοή και Νύξη headquarters για γενικότερο κους κους και κιθαροκάψιμο. Ο Φάνης έβγαλε τη firebird VII που έχει και τζάμαρα θαυμάζοντας το σκάσιμο, το ωραίο μαέστρο τρέμολο και γενικότερα τον τρόπο που καθόταν πάνω μου αυτή η offset. Μετά απο λίγο, κλείσαν τα σχολεία και άρχισε να με τριβελίζει η σκέψη μιας ανάλογης κατασκευής, με κάποια δικά μου mods. O Reverend EZ έχει την one-piece Korina Special που είχα φτιάξει προ αμνημονεύτων (αν θυμάστε το thread θα έχει καμιά δεκαετία). Οπότε, μιας και οι firebird είναι neck through κατασκευές, είπα να την κάνω one-piece για να νιώσω ξανά αυτό το sustain. Δεν είχα Κορίνα στην άκρη όπως θα προτιμούσα, αλλά είχα αρκετό αγιούζ ή obeche οπότε άρχισε η κατασκευή σιγά- σιγά. Ήθελα να βάλω πάνω τον συνδυασμό του Neil Young στην old black, οπότε θα έχουμε έναν Nick Silver Blue Moonlight p90 alnico II στη neck θέση και στη bridge έναν Seymour Duncan SM2-B που πήρα σε άψογη τιμή από το noiz και καθόταν στην άκρη. Αυτός ο συνδυασμός μου αρέσει γιατί ο neck δεν μπουκώνει, βγάζει τη φεντερίλα που θέλω, η μεσαία θέση είναι να την πιεις στο ποτήρι για surf και ο bridge wide open θα δίνει από hard rock μέχρι heavy blues. (Johnny Winter - Allen Collins?) Μια άλλη αλλαγή που θα κάνω, γιατί μου δίνεται η δυνατότητα, είναι να κάνω πιο εύκολη την πρόσβαση στα τελευταία τάστα σχηματοποιώντας αναλόγως το σώμα. Επίσης διαφοροποίησα λίγο το headstock για να μην είναι εντελώς κλώνος Gibson. Θα βάλω τα steiberger tuners γιατί είναι πιο ελαφριά και θα αποφευχθεί έτσι το neck dive που όπως με πληροφόρησε ο Noe13 είναι ένα ξενερωτικό πρόβλημα. To χρώμα θα είναι πράσινο μεταλλιζέ για να είναι ακόμα πιο custom το πρότζεκτ. Όλο νίτρο. Ίσως συμβεί και κάποιο μικρό ρέλικ, θα δούμε. Τέλος θα βάλω πάνω το κομμένο Β5 Bigsby που είχα στη Danae αλλά έχω κρατήσει το bar που μπορώ πλέον να το τοποθετήσω βιδωτά όπου θέλω και σε όποιο ύψος θέλω ώστε να ρυθμίσω τη γωνία πίσω από την tune-o-matic και να έχω πιο σταθερό κούρδισμα και πιο μαλακό action στο τρέμολο... Ξεκινώντας λοιπόν, βρήκα το τεράστιο μαδέρι από πανάλαφρο και ξερό αγιούζ και με τη σέγα έκλεψα από κει μέσα ολόκληρη την κιθάρα με μια κοψιά! Το κσύλο αυτό είναι υπερπανάλφρο και υπολογίζω η κιθάρα να ζυγίζει περίπου 2700 , ούτε καν τρία κιλά με όλα πάνω!
    1 βαθμός
  8. Ένα τραγούδι που έγραψα πάνω στο υπέροχο ποίημα του Κωστή Παλαμά. Παραγωγή και mixing George Loukissas
    1 βαθμός
  9. Ωραίο, παιχνιδιάρικο, με ρυθμό.. Πολύ καλό το συνολικό αποτέλεσμα και ο ήχος! (Τόσο καλό που) μου φέρνει λίγο και σε soundtrack για παλιά ελληνική ταινία με τον Τσιβιλίκα να κάνει τον χίπι
    1 βαθμός
  10. Μα δεν είναι μίνιο!!! Μίνιο βάζουν στα σίδερα ή στα καΐκια!! Μοιάζει λόγω χρώματος αυτό το δέχομαι!! θενξ! Είναι πολύ κοντά σε αυτό που είχα στο νου!! Χαίρομαι! Νομίζω είναι το πιο ταιριαστό από αυτά που δοκίμασα!! Θα περάσω λεπτά στρώματα και νίτρο από πάνω και πιστεύω να ρελικάρει λιιιιιγο γιατί τα χαρντγουερ είναι λίγο θαμπά τα έχω καιρό και θα ταιριάξει ένα faded look! Άρα θέλει παίξιμο!
    1 βαθμός
  11. Νίκο, δεν έφτιαξα ακριβώς, γιατί το κομμάτι είναι παλιό (δεν γράφω από πότε), άρχισα να το ηχογραφώ μόνος μου πριν 10 χρόνια για να το "σώσω", και το παρουσίασα εδώ πριν 4. Τις τελευταίες 2-3 εβδομάδες έγινε ένα γενικό χτένισμα, καθώς υπήρχαν tracks δεκαετίας, με όλα τα κουσούρια τους (καθώς τότε ούτε τα μέσα είχα, ούτε νοιαζόμουν τόσο) και ορισμένα πράγματα που τα ήθελα πιό προσεγμένα. Δεν κρύβω ότι μια παλιά κριτική ήταν του Φώτη που ήθελε πιό πολλές ακουστικές (όπως και εγώ) και του έκανα το χατήρι. Όπως επίσης για χάρη του έβγαλα ένα δικό μου σόλο που ήταν χάλια. Οι ακουστικές μου φάγανε...μια εβδομάδα. Το αποτέλεσμα είναι οτι παραφορτώθηκε και μετά είχα θέματα παραγωγής, πως δηλαδή να κάνω όλα αυτά τα όργανα να ακουστούν χωρίς να πατάνε το ένα το άλλο. Το κομμάτι φυσικά φέρνει ωραίες αναμνήσεις καθώς ήταν αληθινό πανηγύρι όταν το παίζαμε, έξω από το πνεύμα του γκρουπ, και συνήθως ήταν φινάλε και πραγματικά ο κόσμος χόρευε...
    1 βαθμός
  12. Το μίνιο εννοούσα! Ναι βρε το σκουρο πρασινο, εμενα προσωπικα μου αρεσει!
    1 βαθμός
  13. Σωστά έγραψες ανακλινόμενα, εγώ έκανα λάθος στη λέξη. ο λόγος που δεν θα εμπιστευόμουν μια φτηνή καρέκλα με ανακλινόμενα μπράτσα είναι ο εξής: Η πλάτη της καρέκλας δέχεται αρκετή πίεση απο το σώμα (φυσικά όχι όσο το κάθισμα). αυτή η πίεση μεγαλώνει αν είναι σε ανάκληση. Αν τα μπράτσα είναι όπως στη φωτό που έστειλες, τότε όλο τη πίεση την "τρώει" η ενωση καθίσματος - πλάτης. Εδώ είναι ο προβληματισμός μου, ότι η φτηνή καρέκλα θα χαλάσει πολύ γρήγορα. Ξέρω ότι φαίνεται ασήμαντο αυτό το που γράφω, αλλά παίζει το ρόλο του σε βάθος χρόνου. Εύλογα θα μου πεις "ωραία τα λες μαν μου, αλλά δεν έχω να σκάσω 300-400 για μια καρέκλα με ανακλινόμενα μπράτσα" Οπότε η αποψάρα μου είναι: 1. Οπωσδήποτε δοκιμασε τη καρέκλα που θα πάρεις ανεξαρτήτως τιμής και τσέκαρε το μέγιστο ύψος της 2. Αν θες με ανακλινόμενα μπράτσα (είναι κ@υλα εδώ που τα λέμε για εμάς τους κιθαρίστες) αλλά δεν μπορείς να ξεφύγεις στα χρήματα, τότε κινήσου σε πιο φτηνή λύση, ποιος ξέρει μπορεί να είναι σαν τις κιθαρες harley benton που κάποιες είναι εξαιρετικές..
    1 βαθμός
  14. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Η αλήθεια είναι ότι στη δουλειά τις 2 όθονες που χρησιμοποιώ τις έχω σηκώσει. Αλλά οχι και 20 πόντους που από ό,τι βλέπω τόσο είναι το πάνω ράφι (4U rack). Την είδα αυτή την αγγελία. Φαίνεται καλή περίπτωση. Μου φαίνεται να το παίρνω απόφαση η οθόνη να είναι πάνω σε ράφι. Από Thomann αυτό είναι το μοναδικό που μου κίνησε τον ενδιαφερόν. Σίγουρα! Φαντασία να έχεις και να πιάνει λίγο το χέρι σου.. Ο τύπος στο παρακάτω link έχει κάνει ωραία δουλειά με υλικά απο ΙΚΕΑ.....το συρτάρι για το keyboard δυστυχώς λείπει. https://promusicproducers.com/how-to-build-a-studio-desk/ Αυτή (σε μαύρο) την είχα κάποτε για 5-6 χρόνια. Αλλά την είχα με μπράτσα. Καλή καρεκλα. Έχεις δίκο για τα χρήματα. Μια καλή επένδυση στην καρέκλα δεν θα πάει χαμένη. Έχω κακές εμπειρίες με φτήνες κάρεκλες που δεν άντεξασν στο χρόνο. Όσο για τα μπράτσα, είχα στο μυαλό μου πτυσσόμενα (ανακλινόμενα?) και όχι αποσπώμενα. Κάτι σαν αυτή: https://www.sioutishomecare.gr/el/01-0101.html
    1 βαθμός
  15. Τα τραπέζια/γραφεία έχουν σταθερό ύψος στα 75 εκ. Σύμφωνα με το βιβλίο "Architect's data" των Ernst & Peter Neufert, το ύψος ενός τραπεζιού εργασίας (μελέτης, γραφής, κλπ) πρέπει να είναι μεταξύ 0,75-0.80 μέτρα και το ύψος του καθίσματος 0.45-0.48 μέτρα.
    1 βαθμός
  16. Ευχαριστώ για τον χρόνο σου και το σχόλιο.
    1 βαθμός
  17. +1.000.000 Σχετικά με τη καρέκλα, επειδή έψαχνα παλιότερα: Πρέπει οπωσδηποτε να τη δοκιμάσεις και να ελέγξεις ποιο ύψος βολεύει τα πόδια σου* Ισχύει πάρα πολύ το ότι πληρώνεις παίρνεις, ακόμα και μια βολική φτηνή καρέκλα είναι πολύ πιθανόν: 1. Να χαλάσουν οι μηχανισμοί της 2. Να ξεφτύσουν/χαλάσουν τα υφάσματα της 3. Να σπάσει κάποιο μεταλλικό μέρος στη βάση γιατί θα είναι φτηνό/μη ανθεκτικό το μέταλλο 4. *Να μην έχει το σωστό ύψος και να το έχεις παραβλέψει όταν την αγόρασες Bonus: Ειδικά τα φτηνά μοντέλα, με αποσπώμενη χειρολαβή για να μπορείς να παίξεις κιθάρα, είναι τραγικά κακά. Οι χειρολαβές βοηθάνε στη "Σταθερότητα" (στατικότητα;) της καρέκλας, αν είναι αποσπώμενες τότε αυτό πάει περίπατο και σε συνδυασμό με τα 1 και 3 που έγραψα πριν, θα καταλήξεις να την πετάξεις μέσα σε 1-2 χρόνια. Για να κλείσω, υπολόγισε τουλάχιστον 200-300 ευρώ για μια σοβαρή καρέκλα που θα σε βγάλει πολλά χρόνια.
    1 βαθμός
  18. Για καρέκλα έχω γνώμη: είχα πάρει παλιότερα μια καλής κατασκευής από το ΙΚΕΑ (μοιάζει με αυτή του λινκ) με κριτήριο να είναι γερή και να είναι αρκετά ρυθμιζόμενη (με πολλούς τρόπους, όπως ένα σωστό κάθισμα αυτοκινήτου). Δεν έβαλα πότε τα μπράτσα γιατί δε βρίσκω λογο να υπάρχουν αν παίζεις κιθάρα. Τώρα βλέπω ότι τα πουλάνε ξεχωριστά. https://www.ikea.gr/proioda/karekles-skabo-pagoi/karekles-grafeiou/karekles-me-rodakia/jarvfjallet-peristrefomeni-karekla/70419952
    1 βαθμός
  19. Πολυ καλο το κομματι. Μου αρεσει ιδιαιτερα το mood που βγαζει. Και η φωνη ταιριαζει γαντι. Συμφωνω για την μιξη και για τα τυμπανα. Τα τελευταια μπορουσαν να ειναι καλυτερα. Εννοειται πως διαφωνω. Να λες τη γνωμη σου.
    1 βαθμός
  20. Αυτό (και πολή καλη τιμη). https://www.thomann.de/gr/glorious_workbench_black.htm?glp=1&gclid=CjwKCAjw4KD0BRBUEiwA7MFNTQG600kQsppx1thaJsp-9hNLEt-L7cdoeuhDu4J215Gahgkkr1jh2BoCGzgQAvD_BwE Δεν σε υποχρεώνει κανεις να βαλεις την οθόνη στο πάνω ραφι.
    1 βαθμός
  21. Εγώ θα πέρναγα και μια βόλτα από το ΙΚΕΑ, να δω αν μπορώ να διαμορφώσω ένα γραφείο στα γούστα μου από ξεχωριστά parts.
    1 βαθμός
  22. Δεν ειναι βεβαια οπως τα παλια, δεν εχει κατι ιδιαιτερο, αλλα .. not bad
    1 βαθμός
  23. Δυστυχώς (ή ευτυχώς ) είναι η τελική μείξη του κομματιού..να σου πω την αλήθεια, ούτε η μπάντα ούτε ο ηχολήπτης είμαστε φίλοι του πριμαριστού ήχου (προσωπικά, είμαι οπαδός του μπασομεσαίου)..οπότε, ίσως αυτό να ευθύνεται για τη "μουντάδα", που αναφέρεις.
    1 βαθμός
  24. Pro work οπωσδηποτε αλλα η συγκεκριμενη μιξη δεν μου ακουγεται καλα, πολυ μουντη πως να το πω, αλλα αυτο δε λει τιποτα ειναι κατι που φτιαχνεται ευκολα .
    1 βαθμός
  25. Εντάξει μωρέ δεν είναι και χάλια. Έχω ακούσει και πολύ 'χειρότερους' σε κομμάτια που τα θεωρώ αριστουργήματα. Αν η σύνθεση αξίζει και ο ήχος είναι τουλάχιστον αξιοπρεπής, δεν το ψειρίζω.
    1 βαθμός
  26. Θα μας κολλησεις τιποτα με αυτα που ανεβαζεις. Παρατα τα πληκτρα και πιασε την κιθαρα!
    1 βαθμός
  27. Ψάχνεις για librarian. Επειδή μπορεί να μην βρείς καλώδιο άμεσης σύνδεσης με υπολογιστή, μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποιο midi interface. Αυτό σε περίπτωση που θέλεις να χρησιμοποιήσεις κάποιο librarian που βρείς γι'αυτή τη δουλειά. Διαφορετικά επιλέγεις όλους τους ήχους μέσω Bank Select & Program Change, τόσο απλά. Αρκεί το μηχάνημα από το οποίο θα επιλέξεις τους ήχους να έχει αυτή τη δυνατότητα.
    1 βαθμός
  28. Εμένα μου άρεσε. Στριμάδια!
    1 βαθμός
  29. Δακρυσα .... από την βαρεμάρα.
    1 βαθμός
  30. Είναι στο γνωστό ύφος των Skynyrd της "after crash" εποχής. Συμπαθές, ακούγεται ευχάριστα στο ραδιόφωνο την ώρα της οδήγησης αλλά καμία σχέση με τα κομμάτια που έγραφαν μέχρι το 1977 και το τελευταίο άλμπουμ της αρχικής σύνθεσης. Το παράδοξο είναι ότι τα μέλη που σήκωναν το κυρίως βάρος του γραψίματος των κομματιών, δεν ήταν στο ατύχημα και συνέχισαν να γράφουν και για τους μετέπειτα δίσκους (με πάμπολλες και πολύ συχνές αλλαγές στη σύνθεση της μπάντας βέβαια και χωρίς τον τεράστιο Allen Collins ο οποίος μας άφησε το 1990), αλλά το "γλυκό" δεν κατάφερε ποτέ να ξαναδέσει όπως τα πρώτα χρόνια. Όπως και να 'χει, μεγάλη μπάντα.
    1 βαθμός
  31. Ορίστε και το link στο soundcloud του "Chase me" από το άλμπουμ "The Mighty Fall", για λίγο καλύτερη ποιότητα αναπαραγωγής από y/t. Μέσα στο soundcloud μπορεί, όποιος θέλει, να ακούσει το σύνολο του άλμπουμ.
    1 βαθμός
  32. Ισως οι αγαπημενες μου vintage teles (εχω ακριβως την ιδια στο...χρηματοκιβωτιο φυσικα out of harms way....)
    1 βαθμός
  33. Έφτιαξα ένα τεμπλεητ από πηχάκια και έσκαψα για τη βάση του control plate. Μετά έφτιαξα το control plate από πλέξιγκλας. Έπειτα άρχισα να περνάω σιγά-σιγά shellac sealer για να κλείσουν οι πόροι. Έκοψα αυλάκια στο κοκκάλινο nut με το jig του Χάρη. GMI Halon. Έκατσε πολύ καλά στο αυλάκι. Περισσότερο shellac και τελειωμένο νεκ προφίλ και βολούτι για σταθερότητα. ...τρύπησα για τα Steinberger κλειδιά. Τέλος, έκανα τα χαρακτηριστικά αυλάκια για να μοιάζει με firebird headstock χωρίς να είναι βέβαια ολόιδιο. Αυτά μέχρι στιγμής!! Ξεκινάω να τη βάφω σιγά- σιγά..
    1 βαθμός
  34. Αποφάσισα να βάλω τραντίσιοναλ ροντ με maple καπάκι σε καμπύλη όπως κάναν παλιά. Πρώτα έκοψα τη βέργα στο σωστό μέγεθος και δημιούργησα τα πάσα με τη φιλιέρα. Έπειτα έσκαψα με το ρούτερ και τελικά με το σκαρπέλο σε βάθος 8 χιλ στις άκρες και 17 χιλ στο κέντρο του καναλιού. Δημιούργησα και ένα washer με φαγωμένη τη μία πλευρά για να κρατάει το nut της βέργας και να έχει καλύτερη δράση. Για το κανάλι έγινε πολλή δουλειά στο χέρι με μέτρηση και ξανά μανα μέτρηση με το παχύμετρο για το σωστό βάθος και το αποτέλεσμα ήταν ένα κοίλο κανάλι που δέχτηκε ωραία το truss rod. Αυτό όλο τώρα έπρεπε να καπακωθεί με maple και να πλανιστεί. Αντέγραψα την καμπύλη στο maple , το έβαλα στο spindle sander και με λίγη κόλλα το τοποθέτησα χωρίς να το σφίξω παραπάνω από κει που τερμάτιζε. Μετά με την πλάνη το έφερα στα ίσια με το μανίκι.
    1 βαθμός
  35. Μπαα. Το point-to-point / turret board κύκλωμα (αν και όποιος έχει δει από μέσα λαμπάτο tube tester, σίγουρα θα έχει πανικοβληθεί) επισκευάζεται πιο εύκολα σχετικά με τα smd on board ψηφιακά κυκλώματα. Ναι, μπορεί να θέλουν αλλαγή πυκνωτές και λάμπες (αν θέλει ο μετασχηματιστής δεν αξίζει η αγορά εκτός κι αν είναι χώμα) αλλά ένας έμπειρος ηλεκτρονικός, μπορεί να τα συμμαζέψει σχετικά εύκολα. Τα κυκλώματα βρίσκονται στο internet πλέον. To vintage όργανο αξίζει ως αγορά, εφόσον 1) γνωρίζουμε τι ακριβώς παίρνουμε και το αγοράζουμε με την επένδυση στο μυαλό μας (Fender/Gibson είναι σκληρά νομίσματα στην εποχή μας ;D), 2) μας φτιάχνει να το βλέπουμε και να το παίζουμε και βέβαια 3) να μην είναι κούτσουρο για τζάκι αλλά να παίζει. Το 1 και το 3 προϋποθέτουν εμπειρία βέβαια... ;)
    1 βαθμός
  36. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια διάκριση στην ηλεκτρική κιθαριστική ορολογία (η γενικότερα στον μουσικό εξοπλισμό), αλλά με τον όρο “vintage” χαρακτηρίζεται κάτι κατ’ αρχήν «παλαιό». Αν αυτή η παλαιότητα ορίζεται τουλάχιστον στα 30 ή 40 ή 50 χρόνια, δεν είναι σαφές και ποικίλει. Ποιοτικά στοιχεία για τον χαρακτηρισμό ενός αντικειμένου ως vintage (π.χ. να μην έχουν πειραχθεί τα original parts) σαφώς παίζουν ρόλο, αλλά δεν νομίζω πως η σπανιότητα είναι ένα στοιχείο που υφίσταται ως προϋπόθεση για να χαρακτηριστεί κάτι ως ‘vintage”. Φυσικά η σπανιότητα ανεβάζει την τιμή, αλλά δεν είναι η βασική προϋπόθεση για τον χαρακτηρισμό, δεδομένου άλλωστε ότι η παλαιότητα εν μέρει συμβαδίζει με την σπανιότητα τόσο στο μέτρο που είναι «σπάνιο/ δύσκολο» να βρεις κάτι παλαιό (δεν υπάρχει στην «κανονική» αγορά), όσο και στο ότι το να καταστραφεί/ εκλείψει κάτι παλαιό (άρα να περιοριστεί σε αριθμό από την αρχική παραγωγή) λόγω χρόνου είναι φυσικό επακόλουθο.
    1 βαθμός
  37. Σεβαστά αυτά που λες και ως έναν βαθμό κατανοητά... Αλλά έχω ένα πολύ απλό ερώτημα (γενικής φύσεως και όχι προσωπικό). Πόσοι έχουν πιάσει στα χέρια τους vintage όργανα- από αυτούς που εκφέρουν άποψη στο εν λόγω «νήμα»; Θα απαντήσω θετικά για αυτούς που γνωρίζω ότι είναι μεγαλύτερης ηλικίας- κάποιους τους ξέρω προσωπικά- και η άποψη τους κουβαλά το «βάρος» της εμπειρίας τους αναφορικά με το θέμα που συζητάμε, Οι απόψεις τους IMHO είναι σεβαστές και στο υπέρ και στο κατά. Όμως θα μου επιτρέψεις να μην βάλω σε καμία περίπτωση στο ίδιο ζύγι, (την καθ' όλα φυσικά δικαιωματική), άποψη του οποιουδήποτε που δεν έχει καμία τριβή με το αντικείμενο- αλλά έτσι απλά εκφέρει μια άποψη. Κάποιοι εδώ μέσα, την άποψη μας την έχουμε χρυσοπληρώσει, οπότε θα ήταν θεάρεστο να μην αμολάμε μια «άποψη» επειδή κάπου διαβάσαμε κάτι, κάποιος μας είπε κάτι κλπ... Θα σου επαναλάβω εντελώς φιλικά, ότι δεν σου απευθύνω προσωπική μομφή, αλλά κάνω μια γενική παρατήρηση.
    1 βαθμός
  38. καθόλου αν δεις καλά την δεύτερη εικόνα (και την πρώτη) το τραπέζι είναι πολύ χαμηλό και περίπου έρχεται σ αυτό που λέω. Εδώ και δυό χρόνια έχω γλυτώσει με τον βραχίονα που ουσιαστικά με φέρνει σε μια κατάσταση σαν της δεύτερης εικόνας, ενώ επί χρόνια είχα το αποτέλεσμα μιας τρίτης εικόνας που το κεφάλι έγερνε προς τα πάνω. Η πρώτη εικόνα είναι εξαιρετικά παραμορφωμένη για να δείξει αυτό που θέλει (με τον λάθος τρόπο)
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου