Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      1.713


  2. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      6.273


  3. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      11.680


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/05/2020 σε όλα

  1. Σιγά το δύσκολο task, έχουμε αναγάγει τη διαδικασία περίθαλψης (γιατί περί αυτού πρόκειται) απόρων συμπολιτών μας σε μια γιγάντια αρένα επισημάνσεων του τί είναι και τι δεν είναι επαγγελματίας μουσικός (λες και μόνο οι μουσικοί ασχολουνται επαγγελματικά με την τέχνη). Η μπανανία μας, όσο και να την κατηγορούμε, έχει ένα αξιοπρεπές ηλεκτρονικό αρχείο/σύστημα διακυβέρνησης και τα τελευταία 10 χρόνια λειτουργεί, όσο γίνεται, χωρίς να χρειάζεται εκτενείς γραφειοκρατικές διαδικασίες. Πιο γραφειοκρατικά νιώθω ότι με αντιμετωπίζουν μερικοί ιδιώτες (βλ. τραπεζες, τηλεπικοινωνίες) παρά το κράτος. Λοιπόν, μέσα σε αυτό το δημόσιο υπήρξαν άνθρωποι άξιοι(αυτοί οι λίγοι ευτυχώς είναι ικανοί να πάνε τον κόσμο μας παρα πέρα)που δούλεψαν για να μπορεί ο κάθε οργανοπαίχτης που εμφανίζεται κάπου να ασφαλίζεται (να έχει ένσημο δηλ.) και ανα πάσα στιγμή το ίδιο το κράτος ξέρει τι έσοδα και τι εισφορές είχε το κάθε ΑΦΜ. Το ίδιο και για τους ελεύθερους επαγγελματίες μουσικούς/καλλιτέχνες. Οπότε το αγαπητό μας κράτος ξέρει ακριβώς ποιοι είναι αυτοί που έχουν "εργαστεί στις τέχνες" αλλα επιμένει να κάνει παράξενους διαχωρισμους (πχ ελευθερος επαγγελματίας μόνος δεν δικαιούται βοήθημα, αλλά ελευθερος επαγγελματίας με 1-5 υπαλλήλους δικαιούται. Με έξι όχι. 7 το 7 αποκλείεται που λέγαν και οι pythons). Και σε αυτούς τους διαχωρισμούς τσιμπάμε κι εμείς και τρωγώμαστε με τα ρούχα μας. Και στο ΕΡΓΑΝΗ, και στο ΕΦΚΑ και στην ΑΑΔΕ υπάρχουν όλα. Ακόμη και οι "ερασιτέχνες" μουσικοί έχουν ένσημα και τους ξέρει το κράτος. Ξέρει πόσα έβγαλε από τη μουσική κσι πόσα από την πρωινή του δουλειά και κάνει τη σούμα. Ζούμε μια έκτακτη κατάσταση όπου όλοι ανεξαιρέτως χρήζουν βοήθειας. Κάποιοι πιο ανεξαιρέτως. Πολυ εύκολα θα μπορουσε να ειχε διευθετηθεί το ζήτημα και θεωρώ ότι θα γίνει και αυτό, έστω και με καθυστέρηση. Δεν κατανοώ αυτό το αλληλοφάγωμα πάντως, δεν ξέρω τι είδους πικρίες και φθόνους αντικατοπτρίζει. Με υγεία, όλοι ξανά στην επιβίωση (μερική ή ολική) μέσω της τέχνης, γιατί αυτή, όπως είδαμε δεν κάνει διακρίσεις οικονομικού, συντεχνιακού τύπου. Ζούμε σε μια εποχη όπου και το διαδίκτυο πάίζει ρόλο και μπορεί να διαμορφώσει καταστάσεις (δείτε τι έγινε με την ιστορία των επιμορφώσεων των επιστημόνων), μπορεί να γνωστοποιήσει και να πιέσει για επανεξετάσεις ζητημάτων από το κράτος. Μακάρι να βρεθεί λύση για όλους τους συμπολίτες μας. Έρχονται δύσκολες μέρες και χρειαζόμαστε το αίσθημα προνοιακού κράτους έστω για να (ξαναματα)σηκώσουμε τα μανίκια και να προχωρήσουμε στις ζωές μας. Έρχονται δύσκολες μέρες, μην τις κάνουμε δυσκολότερες. Παιχτε (μουσική) πανκ, το χρειαζόμαστε. Καλή δύναμη και keep staying safe!
    7 βαθμοί
  2. Ελα απλο είναι. Απαγορεύεται να μη δε φοράς προαιρετικά μάσκα
    6 βαθμοί
  3. Δεν πρόλαβα να διαβάσω όλες τις σελίδες παρόλα αυτά έχω μερικές μικρές παρατηρήσεις - απορίες που ελπίζω να μην έχουν εκφραστεί από άλλο: 1. Ουδέποτε εφαρμόστηκε φιλελευθερισμός στην Ελλάδα. Αντίθετα εφαρμόζεται ένα μείγμα σοσιαλσιμού και φιλελευθερισμού, ανάλογα με όποιον μπορεί να το εφαρμόσει και ο καθένας το αξιολογεί με βάση την τσέπη του: Αν είσαι μουσικός του δρόμου και τα τσεπώνεις όλα χωρίς να χρειαστεί να νοικιάζεις την θέση ή να δηλώνεις κάποιο εισόδημα, μια χαρά είναι ο φιλελευθερισμός, αν γίνεται lockdown τότε χρειαζόμαστε σοσιαλιστική φροντίδα. Δεν κρίνω ποιό είναι το σωστό ή πιο όχι, τα πάντα είναι θέμα προοπτικής αλλά μην έχετε αυταπάτες ότι ο σοσιαλισμός θα μας σώσει. 2. Τα καλλιτεχνικά επαγγέλματα είναι κάπως αόριστα ως εκ τούτου δεν ξέρω πως μπορούν να ενταχθούν σε νομοθετικό πλάισιο. Ακόμα όμως και έτσι αρκετός κόσμος δηλώνει "artist" σε facebook και instagram και πουλάει από εκεί το προϊόν του, φυσικά όλα μάύρα.Θυμάμαι αρκετούς γνωστούς εικαστικούς, ζωγράφους κ.α. που στήνουν πάγκο, αν τους πεις να δηλώσουν εισόδημα τότε βγάζουν σπυριά. Νομίζετε ότι δεν θα γίνει και αυτό με μουσικούς; Και για να φέρω ένα παράδειγμα, αν πχ εγώ έχω μια μπάντα με άλλα δύο άτομα και δίνουμε κανένα live το μήνα για την φάση μας + μερικά μπλουζάκια και CD τι ακριβώς πρέπει να δηλώνω και πού; Και νομίζετε ότι δεν θα τσινήσουν μερικοί; Το ίδιο και για ηθοποιούς, ζωγράφους κ.α. 3. Το ότι δεν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο ή αν είναι ανεπαρκές φταίει σε μεγάλο ποσοστό το κράτος αλλά εξίσου φταίνε και οι απανταχού καλλιτέχνες που δεν θέλουν "νταβατζή πάνω από το κεφάλι τους", αρκετοί εκ των οποίων θα αντιδράσουν αν γίνει προσπάθεια χειραγώγησης της αγοράς!\ 4. Μέσα σε όλα αυτά μπαίνουν και οι καμπάνιες του face όπου βλέπεις άτομα που δεν έχουν πληρώσει μισό cent για να αγοράσουν το προΙόν κάποιου καλλιτέχνη (είτε είναι δίσκος, είτε βιβλίο, είτε ταινία, είται πίνακας) ξαφνικά είναι υπέρμαχοι των δικαιωμάτων τους, ξεχνώντας βέβαια ότι τα likes δεν φέρνουν φαγητό στο τραπέζι. Αυτά από εμένα σε αυτή την άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση. Υ.Γ. αν φένεται το ύφος του post επιθετικό είναι επειδή δεν μπορούν να περάσουν στο γραπτό λόγο τα νιαουρίασματα!!
    5 βαθμοί
  4. Δεν μπορούν να μπουν στην ίδια κλίμακα μερικά επαγγέλματα με βάση τα μεροκαματα. Ο οικοδόμος οσα δουλέψει τόσα φαίνονται. Με την ισχύουσα κατασταση, ένας μουσικός φαίνεται να έχει 30 εργάσιμες και στην πραγματικότητα να έχει δουλέψει 100, εφόσον για να καταγράψει 30 εργασιμες/ένσημα, μπορεί να είναι από 3 διαφορετικές παραστάσεις που χρειάστηκαν 10-20 πρόβες για την κάθε μια. Με το ισχύον λοιπόν σύστημα ένας μουσικός που χωρίς πρόβες σε μια ταβέρνα, μπορει και καταγράφει 200 εργάσιμες με 20 ευρώ μεροκάματο και σύνολο αποδοχών 4000 ευρω, είναι επαγγελματίας, παίρνει εποχικό επίδομα και έχει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, ενώ ένας άλλος που κάνει 10 διαφορετικές παραστάσεις στο Ηρωδειο, που χρειαζονται 20 προβες η καθε μια, καταγράφει 10 εργάσιμες με 400 ευρώ μεροκάματο και σύνολο αποδοχών 4000 ευρω, δεν είναι επαγγελματίας, δεν παίρνει εποχικό επίδομα και δεν έχει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Κι όλα αυτά χωρίς να υπολογίσουμε την προεργασία που χρειάζεται κάποιος πριν φτάσει στις πρόβες, για να είναι σε θέση να παίξει στην ταβέρνα και στο Ηρωδειο.
    4 βαθμοί
  5. Αυτοσχεδιασμός είναι, έχει τα λαθάκια του. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την ακρόαση
    3 βαθμοί
  6. Μανώλη τις προτεραιότητες μιας επιχείρισης πρέπει να τις ορίζει ο επιχειρηματίας εφόσον τηρεί τους νόμους και όχι το κρατος. Ποιός θα σου πει εσένα πως για να έχεις κατάστημα μουσικών στην Χ. Τρικούπη πρέπει απαραίτητα να έχεις και 2 τεχνικούς. Ενα ηλεκτρονικό και ένα οργανοποιό. Μπορείς να το αντέξεις; Και γιατι να επιλέξει πιανιστα και όχι dj ο ξενοδόχος όταν του φέρνει περισσότερο κόσμο; Και μη ξεχνάς πως περνούν τα χρόνια και αλλάζει το κοινό και οι ηλικίες τους. Αυτο δεν είναι κανενός άλλου δουλειά να κρίνει παρα του εργοδότη. Βέβαια πότε δεν ξέρεις, μπορεί το Χιλτον που θελει το ποιοτικό πλεονέκτημα να το προτιμήσει. Αυτές τις τακτικές τις δημιούργησαν εις βάρος των ίδιων των εργαζομένων οι κομματικές συντεχνίες με κοντόφθαλμη και εκδικητική πολιτική, αφου είτε μειώθηκαν τα μαγαζιά, είτε βρέθηκαν εναλλακτικοί τρόποι. Για παράδειγμα στους ραδιοφωνικούς σταθμούς επεβλήθη απο τα συνδικάτα να έχουν στην δούλεψη τους τουλάχιστον 6 ηχολήπτες, την στιγμή που αποδεδειγμένα παγκοσμίως δεν υπάρχει ανάγκη, μιας και δουλεύει το σύστημα με self operation απο τον dj ή automation εδω και δεκαετίες. Ξέρετε απο DAW και ακόμα απλούστερα απο media players και είστε σε θέση να καταλάβετε. Δεν χρειάζονται ηχολήπτες δηλαδη να κάθονται και να επιβλέπουν τον dj όπως στην ΕΡΤ και μάλιστα 6. Και το λέω σαν πρωην ραδιοφωνικός ηχολήπτης. Και επιβαρύνουν τους σταθμούς, που πολλοί απο αυτούς δεν άντεξαν αλλά και όσοι έμειναν, βρήκαν παραθυράκι και νοικιάζουν νέους ηχολήπτες που μόλις αποφοίτησαν, μπιρ παρά. Και τι μένει στον με το ζόρι εργαζόμενο; Μια άρνηση να συνειδητοποιήσει πως δεν υπάρχει πραγματική δουλειά. Μπορούν όμως να εξελιχθούν αυτα τα παιδιά σε κάτι άλλο παρεμφερές και χρήσιμο ή να κανουν αυτοί εκπομπές σαν dj (με την απαραιτητη τεχνογνωσία φυσικά) αντι να τους τρώει η άρνηση και να γίνονται κακόμοιροι, ανασφαλείς εργαζόμενοι που αναπόφευκτα θα γίνουν πρώην. Ζητώ συγγνώμη που μακρηγορώ αλλά το κάνω για να υποστηρίξω το υγιές μέλλον που προτείνει ο Σπύρος, μακρυά απο το χθες. Οσο δύσκολο κι ακατόρθωτο φαίνεται σήμερα.
    3 βαθμοί
  7. Θα εχετε ακουσει οι επαγγελματιες μουσικοι για το "κινημα" Support Art Workers. Τα ζητηματα που θιγονται ειναι https://www.facebook.com/notes/support-art-workers/εμείς/115608540134173/ Ολο αυτο το πραγμα λοιπον γινεται για το επιδομα των 800 ευρω και να γινουν συναυλιες το καλοκαιρι. Ειμαστε ΟΚ δλδ κατα τα αλλα. Καλα ελεγε ο παππους μου. Μουσικος ναι, αλλα τι δουλεια θα κανεις? Ειμαι στο επαγγελμα απο το 1987 και δεν εχω δει να γινεται τιποτα. Και οπως φαινεται ουτε τωρα θα γινει, που θα ηταν ευκαιρια για συσπείρωση και οργανωση. Θα παρουν μερικοι το χαρτζηλικι τους και ολα καλα. Τα σωματεια θα επιστρεψουν στο ... ξυσιμο και οι καλλιτεχνες θα επιστρεψουν στο σπορ πως να βγαλεις το ματι του συναδελφου και να του κλεψεις τη δουλεια με μικροτερο μεροκαματο. Καλο καλοκαιρι. ΥΓ @yameth ειχες παραπονο. Καλα δεν σου ειπα? αστο καλυτερα. Nα περναμε τουλαχιστον καλα εδω περα. .
    2 βαθμοί
  8. Δημήτρη αλλά και Στράτο και άλλοι πολλοί καλοί φίλοι μου αυτο θα ήταν ευχής έργο να τα λέγαμε. απο κοντά. Πιστεϋω όταν θα τα "κονομήσουν απο τίς μάσκες και τα plexi glass οι άρχοντες του τόπου θα μας επιτρέψουν να βρεθοϋμε και πάλι... (Λέγε με noiz jam "2021?).... Το εϋχομαι.
    2 βαθμοί
  9. Δεν ξέρω αν στήν μουσική μπορούμε να μιλάμε με το καλός,πιο καλος κτλ γιατι πάντα υπάρχει κάποιος καλϋτερος απο τον άλλον και η μουσική εξυπηρετεϊ αλλα πράγματα μεταξϋ μας αλλά και μέσα μας. Πολλοι και σπουδαίοι οι μουσικοϊ στο noiz πράγματι. Απλά στήν περϊπτωση του Δημήτρη σίγουρα μου αρέσει ο τροπος που αντιλαμβάνεται και αναλύει ενα θέμα και γενικά χωρίς να εχω fbook του κάνω ενα καλο like!
    2 βαθμοί
  10. Δεν ξερω αν βγαινω off topic ή αν σας παρηγορεί αυτό, αλλά μικρη σημασία έχουν όλα αυτά. Πλέον ΟΛΟΙ....... τον ήπιαμε.
    2 βαθμοί
  11. Να αγιάσει ο στόμας σου αφεντικό. Και να το πάω και παραπέρα? Μειώθηκαν οι δουλειές, και ποιοι δούλευαν? Όσοι είχαν άκρες σε αυτές τις κομματικές συντεχνίες, αλληλοσπαραγμός κανονικός. Άσχετο αλλά το αναφέρω χάριν της κουβέντας. Στην περίοδο των παχέων αγελάδων, σε μεγάλο μαγαζί στην παραλιακή, δούλευαν τρεις κιθαρίστες. Ο ένας, δεν ήταν καν πλαγκαρισμένος σε ενισχυτή, αν αυτό σας λέει κάτι.
    2 βαθμοί
  12. ενα τζαμαρισμα σε backing track..
    2 βαθμοί
  13. Πολλά θέματα έχουν λυθεί σε άλλες χώρες, με άλλες κοινωνικές δομές. Εμείς μιλάμε για εδώ. Αν ήταν έτσι απλό να αντιγράψουμε συστήματα, καλά θα ήταν. Θα είχαμε λύσει τα θέματα της παιδείας, της υγείας, κλπ. Να σου πω όμως και κάτι άλλο, που το αναφέρεις κι εσύ ο ίδιος στο πρώτο σου ποστ. Ακόμα κι αν φέρουμε συστήματα άλλων χωρών, δεν μπορούμε τόσο εύκολα να απεμπολήσουμε νοοτροπίες, κουλτούρες και συνήθειες όπως το αλληλοσφάξιμο συναδέρφων για συμφέρον, τις διαπροσωπικές σχέσεις πελατείας (μου έδωσε δουλειά να του δώσω, έχω έναν γνωστό μου διώξε αυτόν να τον πάρουμε, κλπ), την υπευθυνότητα απέναντι στο τι και πώς πρέπει να κάνουμε (πώς θα δηλώσει εργοδότης εργαζόμενο, με τι αποδοχές, κλπ).
    2 βαθμοί
  14. Επι της ευκαιριας εδω μερικα θεματα που ειχα θιξει, μερικες μερες πριν την "επανασταση" του suppport Ας γραψει οποιος θελει και τις δικες του ιδεες. Κυριοι συναδελφοι (θα μιλησω για την ειδικευση μου τουλαχιστον) το θεμα δεν ειναι το επιδομα και οι συναυλιες του καλοκαιρου, ουτε η επιστροφη στην ... "κανονικοτητα", που πραγματευεται το ψηφισμα του Support Art Workers. Το θεμα ειναι οι λογοι που δεν μπορουν να παρουν οσοι δικαιουνται ενα επιδομα οπως και αλλα προφανη δικαιωματα. Και οι λογοι πανε βαθεια στο χρονο. Πρεπει να διορθωθουν πραγματα. Προχειρα γραφω τα εξης : 1. Να κατοχυρωθει το επαγγελμα και οι επαγγελματιες μουσικοι. Επαγγελματιες να θεωρουνται ολοι οσοι εχουν εσοδα απο τη μουσικη τους (ακομα κι αν παιζουν στο δρομο) και φορολογουνται για αυτα με αναλογο κωδικο. 2. Εργασιμες να μη θεωρουνται μονο οι μερες των παραστασεων αλλα και οι προβες για αυτες. 3. Να δηλωνεται η πραγματικη αμοιβη των μουσικων στην εφορια και στον ασφαλιστικο φορεα (και να ειναι αναλογη των εργασιμων ημερων δηλαδη παραστασεων και προβων). 4. Το κρατος να προβει σε ρυθμιση των εισφορων σε λογικα επιπεδα για να μην αναγκαζονται ολοι να παρανομουν ετσι ωστε να γινει βιωσιμη η δραστηριοτητα σε ολους τους καλλιτεχνικους τομεις. 5. Το εποχικο επιδομα (και οποιοδηποτε επιδομα) να δινεται πρωτα σε αυτους που το χρειαζονται πραγματικα και αυτοι ειναι αυτοι που εχουν κατω απο 50 ενσημα, αφου ως γνωστον για να συμπληρωσει μουσικος 50 εργασιμες πρεπει να γινει θαυμα. (εφοσον ομως μετρησουν και οι προβες ως εργασιμες μπορει να γινει πιο σωστη αναθεωρηση). 6. Να υπαρχει νοσοκομειακη και φαρμακευτικη περιθαλψη για τους μουσικους με λιγοτερα ενσημα απο 50 (ισχυει το ιδιο και εδω, αν μετρανε και οι προβες) 7. Τα σωματεια να γινουν σωματεια με λογο υπαρξης. . Ουτε εγω ξερω
    2 βαθμοί
  15. Αφιερωμένο σε όσους κρυβόμαστε, αναπαυτικά μουδιασμένοι, πίσω από τον τοίχο μας. #ComfortablyNumb #SapiesHordes Υποσημειωση : Ο Koch βρισκεται εκει για να μη φαινεται η ηλεκτρικη σκουπα που βαζω στη γωνια. Με Line6 HD500 ηχογραφησα
    1 βαθμός
  16. Ειναι απλο νομιζα. Ο μουσικος που παιζει σε επιλεγμενες "ποιοτικες"* μουσικες παραστασεις που απαιτουν και μεγαλη προετοιμασια (το "Ηρωδειο" εννοουσε κατι τετοιο γενικοτερα) θα αναγκαστει, ειτε να αλλαξει τελειως επαγγελμα γιατι δεν ... συμπληρωνει ενσημα (και ολα τα παρελκομενα) και τελικα να μη θεωρειται και αντιμετωπιζεται ως επαγγελματιας, ειτε να παει να παιζει μονο "προχειρα" μουσικη, απλα για να συνοδευει καποιος τη γουρουνοπουλα του (η "ταβερνα" κατι τετοιο περιεγραφε) και ηδη το κανουν πολλοι (και μενουν καποιοι οντως μη επαγγελματιες, να ασχολουνται με τις "ποιοτικες" παραστασεις). Οταν λοιπον ο φιλος @JimmyPap λεει "τότε καλό είναι να αλλάξεις επάγγελμα", καλο μπορει να ειναι για μενα που θα αλλαξω επαγγελμα, αλλα πρεπει να σκεφτεσαι αν ειναι και καλο για ολο το κοινο. *Βαζω εισαγωγικα σε καποιες λεξεις, διοτι δεν θελω να απαξιωσω καποιο ειδος μουσικη. Ολα ειναι απαραιτητα και αποδεκτα για μενα. .
    1 βαθμός
  17. Η εντύπωση μου είναι πως συμβαίνει as we speak και εκμεταλλεύονται την φάση κάποιοι που εμφανίζονται ως αυτοί που ασχολούνται με το "πρόβλημα," χωρίς βιώσιμη λύση.
    1 βαθμός
  18. Είναι ενδιαφέρουσα η συζήτηση. Βέβαια πέρα από τους μουσικούς η συζήτηση για τις επιπτώσεις του οικονομικού λοκνταουν μπορεί να επεκταθεί σε βοηθούς οδοντιάτρου, σερβιτόρους, μάγειρες, ελαιοχρωματιστές, αεροσυνοδούς, αλουμινάδες και ένα σωρό άλλους. Κατά τη γνώμη μου λοιπόν η επίλυση του υπαρκτού προβλήματος (της θέσπισης κανόνων για την εργασία του μουσικού) δεν μπορεί να γίνει υπό το καθεστώς του σημερινού Αρμαγεδδώνα. Κάθε κλαδικό αίτημα σήμερα κινδυνεύει να θεωρηθεί ότι κινείται στη λεπτή γραμμή ανάμεσα στο "στη βράση κολλάει το σίδερο" και το "ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται". Δεν αναφέρομαι στην μεταβατική βοήθεια/επίδομα που ασφαλώς πρέπει να λάβουν όσοι πλήττονται.
    1 βαθμός
  19. Microtonal Blues Scales p.9 [E7#9 – E7b10 & the "Neutral" scale] Σε αυτό το τελευταίο επεισόδιο της σειράς διαλέξεων για τις Μπλουζ Κλίμακες θα μιλήσουμε για τη “Συγχορδία του Hendrix” και τις χρήσεις της. Επίσης θα παρουσιάσω την “Ουδέτερη” Μπλουζ Κλίμακα η οποία έχει “Ουδέτερη” 3η. Στο τέλος του επεισοδίου συνοψίζω τις διαφορετικές αποχρώσεις της 3ης βαθμίδας της Μπλουζ Κλίμακας και τις χρήσεις της στην Μπλουζ μουσική. *Αν έχετε κάποια παρατήρηση, απορία, σχόλιο κλπ σχετικά με το θέμα που πραγματεύεται αυτή η σειρά και τη προσέγγιση μου, θα χαρώ να το συζητήσουμε.
    1 βαθμός
  20. στο cubase φτιάξε instrument track με το vst που θέλεις και εκεί αντέγραψε τα δεδομένα του midi track. Μετά δεν χρειάζεσαι το midi track. το Instrument track συμπεριφέρεται σχεδόν όπως το midi (όσον αφορά τα δεδομένα) και έχει audio χαρακτηριστικά. Παίζει κανονικά και βγάζει έξοδο στο stereo out όπως και τα audio εντάξει μπορει να βγάλει και αλλού εκτός του stereo out αλλά βασικά εκεί θεωρητικά
    1 βαθμός
  21. δεν ξέρω τι συνθέσατε και πόσα μέρη (...πια) παίξατε, αλλά σήμερα με ένα σύγχρονο daw μπορείς εύκολα να βγάλεις και παρτιτούρα. Εγώ προσπαθώ τα κομμάτια που έχω φτιάξει να τα έχω σε χαρτί, έτσι για να βρίσκονται (μήπως κάποια μέρα βρεθούν κάποιοι που θα μπορούν να τα παίξουν) και σίγουρα πιστεύω ότι σε όποιον ασχολείται σοβαρά με τη σύνθεση και θελει να το πάει επαγγελματικά πρέπει να έχει και την έγγραφη κατοχύρωση.
    1 βαθμός
  22. άρα... αθώος λόγω αμφιβολιών
    1 βαθμός
  23. εγώ γιατι νομίζω ότι άκουσα underbend?
    1 βαθμός
  24. και γιατί δεν γράφετε? δεν σας φτάνει ότι είναι στο soundlcoud πριν 7 χρόνια? θα βρεθεί κανείς με ημερομηνία πριν 8 χρόνια?
    1 βαθμός
  25. δεν είστε συνεννοημένοι (σύμφωνοι για το τι κάνετε)?
    1 βαθμός
  26. άλλο αΦτο (στο οποιο συμφωνω & όπου εξάλλου ΗΔΗ γινονται οσα ειναι ΟΝΤΩΣ δυνατά με δεδομενη την δομη της ελληνικης οικονομιας και οικονομιας) και άλλο ΜΟΝΙΜΑ να προσλαμβανει το κρατος μουσικους στα ξενοδοχεια επιβαρυνοντας τους ...ξενοδοχους... το τελειο θα ηταν αυτο που ΟΝΤΩΣ ζητατε ΟΛΟΙ εδω μεσα δηλ. αυτο που γινεται ΤΩΡΑ σε ολη την "καπιταλΗστικη" βόρεια ΕΕ δηλ. να ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΠΛΗΡΩΣ με βαση της ΔΗΛΩΜΕΝΕΣ αποδοχες του ο εργαζομενος που εχασε την δουλεια του (εχω φιλο στην Γερμανια που επαιρνε 10.000 ευρω/μηνα μισθο και τωρα παιρνει 8.000 ευρω/μηνα απο το κρατος "καθήμενος" ) και να υπαρχει και ενα ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ για ΟΛΟΥΣ τους "αναξιοπαθουντες" και, γιατι οχι, και για τους κατ'επαγγελμα "τεμπεληδες" (αν το αντεχει η οικονομια,τα δημοσιονομικα & βεβαια και ο αυτοσεβασμος του "λαμβανοντος") αυτο ομως προυποθέτει ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ,ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΥΨΗΛΗΣ ΥΠΕΡΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΟΥ, ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ & ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ. Αυτα ΔΕΝ τα εχουμε στην Ελλαδα παρα ΜΟΝΟ για τους κρατικους υπαλληλους και τους ζωντες αμεσα απο το κρατος. Υπαρχουν ετσι κι αλλιως ΤΡΑΓΙΚΕΣ καταστασεις (στις ΗΠΑ το 1/5 ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ειναι ΑΝΕΡΓΟ και με ΑΣΤΕΙΟ διχτυ προστασιας) ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ οποτε αυτα που θα δουμε τουλαχιστον για το 2020 & 2021 θα ειναι ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ....
    1 βαθμός
  27. Τις οποίες 7-χορδες οι ρώσσοι ειχαν επινοήσει καπου στον 18ο αιώνα : https://ru.wikipedia.org/wiki/Русская_семиструнная_гитара#История
    1 βαθμός
  28. ...και με την υποχρεωτικη χρηση μάσκας θα έλεγα.
    1 βαθμός
  29. I'll drink to that, κι ας είναι πρωί.
    1 βαθμός
  30. Διαβασε ΤΙ γραφεις. Σοβαρα μιλαω και επαναλαμβανω: Διαβασε ΤΙ γραφεις. Τα πράγματα είναι εξαιρετικά απλά. ΚΑΝΕΝΑ επάγγελμα ,με εξαίρεση αυτά τα σχετικά με την υγεία και την ασφάλεια,δεν είναι ΙΕΡΟ και κανένα επάγγελμα δεν ΠΡΈΠΕΙ πάση θυσία να "ΥΠΆΡΧΕΙ". Το ΜΟΝΟ που καθορίζει την ΥΠΑΡΞΗ του είναι η αντίστοιχη ΖΗΤΗΣΗ για αυτό. Αν δεν υπάρχει αυτή η ζήτηση δεν υπάρχει και το επάγγελμα. ΟΤΙΔΉΠΟΤΕ άλλο είναι προστατευτισμός, κρατισμός και μη ελεύθερη οικονομία... Αλλά είναι τόσο ΒΑΘΙΑ αποτυπωμένο στο DNA των Ελλήνων εδώ και χρόνια από το 1980 και μετα αυτό που απλά όντως οι περισσότεροι το θεωρούν ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΌ. Μα δεν ΥΠΑΡΧΕΙ και ΑΛΛΟ κριτηριο. Αλλιως δηλώνω και εγω ΗΘΟΠΟΙΟΣ/ΖΩΓΡΑΦΟΣ/ΖΟΓΚΛΕΡ/ΜΠΑΛΑΡΙΝΑ και παιρνω επιδομα ανεργιας....μονιμα..... Μπορει να ειμαι ΜΟΥΣΙΚΟΣ (δηλ. να παιζω καποιο οργανο φανταστικα,να γραφω καλυτερα και απο τον Ζαμπετα αλλα αν δεν ΖΩ απο αυτο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ & ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ δεν ειμαι μουσικος) Τα εσοδα απο ενοικια φορολογουνται διαφορετικα και δεν δινουν επαγγελματικη ΙΔΙΟΤΗΤΑ σε αυτον που τα εισπρατει,αλλοιως οι ΜΙΣΟΙ Ελληνες και βαλε που εχουν καποιο ακινητο και το ενοικιαζουν θα ηταν "εισοδηματιες" )
    1 βαθμός
  31. Ναι, αλλά αν υποαπασχολείται? Ξέρεις πώς είναι αυτά τα πράγματα. Επίδομα ανεργίας για ένα χρόνο, μην ξεχνιόμαστε, μετά αν δεν χτυπήσει το τηλέφωνο, είναι δύσκολα τα πράγματα. Για μένα μουσικός (με την επαγγελματική έννοια του όρου) είναι όποιος έχει ως βασική βιοποριστική δραστηριότητα την μουσική άσχετα με το ύψος των ετήσιων αποδοχών του.
    1 βαθμός
  32. Που σημαίνει ότι ο άνεργος μουσικός, ή ο μουσικός που δεν έχει σοβαρό εισόδημα δεν είναι μουσικός? Καταλαβαίνω το πνεύμα σου, αλλά τα κριτήριά σου νομίζω ότι πάσχουν.
    1 βαθμός
  33. Αυτα που αναφέρεις είναι ελεγχόμενη αγορά και μόλις πριν λίγο καιρό έγινε η προσπάθεια απελευθέρωσης των επαγγελμάτων αν θυμάσαι, που επιβλήθηκε απο την Ε.Ε με την τρόικα - θεσμούς. Είναι αναχρονιστικά και κλικαδόρικα. Απο αυτά προσπαθούμε να ξεκολλήσουμε, γιατί αυτά δημιούργησαν τις παθογένειες που ανέφερε ο Σπύρος στα αρχικά του ποστ. Ηρθε ο καιρός να οργανωθούν οι μουσικοί έξω απο κομματικά καπελώματα των σωματείων και να κοιτάξουν πως θα συμμετάσχουν στο επαγγελματικό γίγνεσθαι καλά πληροφορημένοι και όχι σαν ανειδίκευτοι εργάτες με εργόσημα κ.α. αλλά να ασφαλιστούν, να έχουν περίθαλψη και υπόσταση, χωρίς να περιμένουν επιδόματα με ψίχουλα καθε χρόνο. Διαχρονικά ο μουσικός στην πλειοψηφία δεν ήταν πλούσιος και υπέφερε αλλά σήμερα είμαστε αλλού και υπάρχουν κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα που επιβάλλονται απο την ΕΕ αλλά και υποχρεώσεις που πρέπει να τηρούνται, για να μπορέσει να ζήσει μια οικογένεια με αξιοπρέπεια, τουλάχιστον. Θέλει προσπάθεια και οργάνωση απο καθαρά μυαλά και χέρια, με ανιδιοτέλεια και αυταπάρνηση. Υ.Γ. Επεσε τσεκούρι στα off-topic posts. Παρακαλώ αν δεν έχετε να προσθέσετε κάτι σε αυτό που αφορά τους επαγγελματίες αλλά και αυτούς που θέλουν να γίνουν, μην χαλάτε το θέμα με θόρυβο. Ευχαριστώ για την κατανόηση.
    1 βαθμός
  34. Άντε βρε sir, γίναμε τρεις οι ευτυχισμένοι τώρα.
    1 βαθμός
  35. Δεν χρειαζεται να ανακαλυψουμε τον τροχο. Υπαρχουν χωρες που τα εχουν λυσει αυτα τα θεματα, και μπορουμε να αντιγραψουμε πολλα.
    1 βαθμός
  36. Σπύρο μου εγώ συμφωνώ με το ποστ σου, αλλά υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες στην πραγματοποίηση κάποιων από τα παραπάνω. 1. Συμφωνώ απόλυτα, αλλά οι μουσικοί του δρόμου πόσα έσοδα έχουν? Όσα δηλώσουν? Πώς θα γίνεται αντικειμενικός προσδιορισμός τους? Κόβουν αποδείξεις? Μήπως θα τους χώσουν "ελάχιστο εισόδημα" και θα τους φορολογούν με βάση αυτό όσα κι αν βγάζουν (βλέπε άλλους κλάδους)? 3. Όταν αρχίσει να δηλώνεται η πραγματική αμοιβή των εργαζόμενων σε καφετέριες, μπαράκια, ψιλικατζίδικα, η πραγματική αμοιβή των γιατρών, κλπ, τότε ίσως γίνει και αυτό 4. Όταν το κράτος προβεί σε ρύθμιση των εισφορών όλων των ελεύθερων επαγγελματιών σε λογικά επίπεδα, τότε .... φυσικά. Δεν είναι ότι δεν συμφωνώ. Συμφωνώ. Αλλά σε λάθος δομές, δεν μπορεί να λειτουργήσει τίποτα σωστά.
    1 βαθμός
  37. Ίσως αλλά... Τότε δεν υπήρχαν σύντροφοι. Τότε υπήρχε σεβασμός. Τότε για να παίξεις κάπου έπρεπε να είσαι μουσικός. Τότε δεν έπαιζες ό,τι θες και όπως θες. Τότε το κοινό που σε άκουγε είχε διαφορετική παιδεία και κρίση.
    1 βαθμός
  38. Εγω και τα ακουω και δεν τα ακουω. Ο ακροατης του Σρέντιγκερ
    1 βαθμός
  39. Καλημερα σε ολους.Αφου ευχηθω καλο μηνα και καλα ξεμπερδεματα με τα lockdown ,αναστολες και λοιπες καταστασεις,θελω να γραψω τα εξης: α) συμφωνω σε ολα τα σημεια με τον Σπυρο(1,2,3,4,5,6,7) στο post του . β) να συμπληρωσω δε τα κατωθι 1.να απαγορευτει σε μη επαγγελματιες μουσικους να εργαζονται χωρις αμοιβη σε διαφορα μπαρακια & live stages (δηλαδη να υπαρχει υποχρεωτικη αμοιβη και ταυτοχρονη δηλωση στην εφορια για τετοιου ειδους εμφανισεις.) Τελευταια αυτο συνεβαινε αλλα σε πολλες περιπτωσεις καταστρατηγειτο. 2.Επαγγελματιας μουσικος θα πρεπει να εχει καποιες προδιαγραφες για να αποκτησει αδεια εξασκησεως επαγγελματος. 3.,Να γινει υποχρεωτικη η προσληψη μουσικων ( 4 κατ'ελαχιστον ) σε μεγαλες ξενοδοχειακες μοναδες με 200 κρεββατια και ανω (Π.Χ Hilton ,Caravel ,Divani .Lagonisi resort κλπ) Αν βαλετε και τα μεγαλα νησια παμε για 200 ξενοδοχεια που καθε σαιζον (5-7 μηνες) θα απασχολουν 800-1000 μουσικους minimum.με υποχρεωτικα μεροκαματα (νυκτοκαματα κατ'εμε) 80 ανα σαιζον . 4.Να περικοπει η απασχοληση των DJ σε τετοιες μοναδες και να λειτουργει ως συμπληρωματικη παροχη . 5.ΟΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ μουσικοι θα μπορουν να εργαζονται μονον αν ειναι δηλωμενοι σαν ημιεπαγγελματιες και κανουν συμπληρωματικη δηλωση στην εφορια για τα εισοδηματα που απεκτησαν απο αυτην την συμπληρωματικη ενασχοληση. 6.Τα σωματεια να κανουν πραγματικη δουλεια και οχι να ''κ@λ@ βαρανε . 7.Σε προγραμματα που απαιτουν προβες να θεωρουνται εργασιμες ημερες.(δεν μιλαμε για αρπαχτες).Παλια οι προβες πληρωνονταν 8.Οι επαγγελματιες μουσικοι παντα εθεωρουσαν εαυτον'' μαγκα'' αφου ποτε δεν δηλωναν τα πραγματικα εισοδηματα τους και αφαλιζοντουσαν για το ελαχιστο αποδεκτο μεροκαματο .Πολλοι δε εβολευοντο και με τα ''μαθηματα '' σε διαφορα ωδεια αλλα και ιδιαιτερα μαθηματα που ηταν και αυτα μαυρα. Και τωρα γκρινιαζουν και εχουν βαλει και διαφορους ''αριστερους'' καλλιτεχνες (αριστεροι στην νοοτροπια και δεξιοι στην τσεπη) να βγαινουν και να παρακαλανε κλαιγοντας για τον υποτιθεμενο ''κλαδο'' οτι αδικειται.ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ. Αυτη η συντεχνια δεν παιζεται με τιποτα .Ηταν απο τους λογους που απο επαγγελματιας εγινα ημιεπαγγελματιας . Εχει βρει '' Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΤΟΝ ΝΑΘΑΝΑΗΛ '' και συμβαινουν ολα αυτα κανενας δεν ειναι αμοιρος των ευθυνων του. Τελευταιο παραδειγμα : Παλια τα αφεντικα των νυκτερινων μαγαζιων ηταν Κυριοι.(ετσι και δεν επαιρνες την καρτελλα με τα κολλημενα ενσημα σε επαιρνε στο τηλεφωνο και σε απειλουσε να περασεις να τα παρεις ).Τα καινουργια -νεα αφεντικα ειναι οτι χειροτερο υπαρχει στην αγορα εργασιας σαν εργοδοτες,συμεριλαμβανομενων και διαφορων ''αντζεντηδων ''που σε στελνουν να δουλεψεις στο αγνωστο αφεντικο (σαν τον αγνωστο στρατιωτη χαριτολογωντας ).Μακρια και αλαργα . Επιτελους να κοπει η ''πορτα '' στην αμοιβη του μουσικου ( τοσοι μπηκαν τοσα σου αναλογουν να παρεις ) Καθε φορα που θα κανεις live πρεπει να φερεις το σοι σου ,τους φιλους σου κλπ .Για ποιο λογο : για να παρεις τι : ,το κανεις για την τεχνη ,την ψωρα σου η για κρατας ανοιχτα τα διαφορου ειδους μπαρακια και σκηνες.Ρε δε δεν πατε για ''βρουβες'' .!!!
    1 βαθμός
  40. Αυτά μας τα έχουν ξαναπεί στα 80s... (και μετά τις πουλούσαν δύο + 1 δώρο και με τον ενισχυτή, δύο βρακιά ΣΠΑΝΤΕΞ , 1 σεσουάρ για το mullet και τις πΣηφιακες "φέτες" extra δώρο αν έπαιρνες παραπάνω απο 4 στα καλάθια στο Μοναστηράκι που τις πουλοντουστασανε)
    1 βαθμός
  41. Μένουμε σπίτι για λίγο ακόμα και μοιραζόμαστε μαζί σας ένα κομμάτι που αγαπάμε πολύ να παίζουμε στα live. To clip δεν θα μπορούσε να γίνει χωρίς τους αγαπημένους μας φίλους. Σας ευχαριστούμε όλους πολύ που μοιραστήκατε στιγμές από την καραντίνα σας και χορέψατε το Κάστρο μας! Youtube Subscribe Perfume: http://bit.ly/2DDxCOO Perfume - Κάστρο | Quarantine Video Clip Ακολουθήστε τους Perfume στα Social Media: Facebook: http://bit.ly/2UPMcIM Instagram: http://bit.ly/2DErpSJ Στίχοι: Perfume Μουσική: Perfume/ Στέλιος Στυλιανίδης Μοντάζ: Ηλίας Κοντοκλώτσης.
    1 βαθμός
  42. Thanx! ΑΝ λειτουργει το λινκ, ειναι αυτο: Απλα κανε skip στο 15:00 γιατι δεν ελεγε να λειτουργησει το DAW-audio output και αναγκαστηκα να το κανω απο το μικροφωνο. Σημερα ομως το βρηκα το κολπο!
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου