Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      9.299


  2. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      11.666


  3. blue

    blue

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      5.562


  4. pipityri

    pipityri

    Guru


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1.426


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 08/05/2020 σε όλα

  1. Κι εγώ με easeus έκανα κλωνοποιηση. Ήμουν προετοιμασμένος για ξενύχτι και όταν έγινε η δουλειά σωστά δεν ήξερα τι να κάνω.
    4 βαθμοί
  2. Βρήκα πρόσφατα το εισιτήριο,ήταν το 95.Καταπληκτική συναυλία, πραγματικά. Και το σεμινάριο επίσης. Χορταστικότατο, κράτησε κανα τρίωρο. Δύο 90ρες κασέτες γράψαμε. Είχαμε και τετράδιο να σημειώσουμε, το μόνο που έγραψα ήταν το...forget scales, find those chord tones!...Είχαμε γράψει και το live, τουλάχιστον ένα μεγάλο μέρος του. Ακουγόμαστε με τον Στράτο να κάνουμε διάφορα σχόλια....σ΄ένα σόλο του Willis και οι δύο εν χορώ...Pat Martino!..ή σε κάποιο άλλο του Henderson...πολύυυυ pentatonic!.... Για να είμαι ειλικρινής, τότε κατάλαβα πραγματικά τι μπαντάρα είναι. Η ένταση στο live, δεν είχα ακούσει κάτι τέτοιο από τους δίσκους. Θυμάμαι πως γυρνώντας σπίτι εκείνο το βράδυ, σκεφτόμουν πως επρόκειτο για πραγματική ηλεκτρική τζαζ.
    3 βαθμοί
  3. Γενικα, το να περασουμε απο το βαλκανικο ρεσιταλ αθλιοτητας σε μια πραγματικοτητα ευρωπαικου τυπου, ειναι κατι που απαιτει τεραστια προσπαθεια και πολυ χρονο. Και ειναι δυσκολο να γινει υπο συνθηκες οπως αυτες που ζησαμε τα τελευταια χρονια, η οπως αυτες που ερχονται.. Ξαναλεω, ειναι εντελως ενδεικτικη η γνωμη των ελληνων, πολιτων και κρατους, για τον πολιτισμο. Δεν ειναι η οικονομικη μας συμπεριφορα που μας κατεστρεψε.
    3 βαθμοί
  4. Πρώτη προσπάθεια για Stoner...
    3 βαθμοί
  5. Για να βάλω και λίγο φωτιά (flame) ένα από τα πράγματα που έτυχε να προσέξω σ' αυτό το live, ήταν η διαφορά μεταξύ Henderson (πολύ αγαπημένος) και του Gary Willis του μπασίστα, σχετικά με την θέση του αντίχειρα. Λοιπόν ο αντίχειρας του Willis ήταν μόνιμα πίσω από το μπράτσο (δεν τον έβλεπες καν), ενώ του Henderson, ήταν πάνω από την ταστιέρα φόρα παρτίδα σχεδόν μόνιμα. Τι να λέει θα μου πείτε. Απλά ο Willis είναι τέρας τεχνικής, ενώ ο Scotty, είναι πιο ροκ άποψης. Ακριβώς τα ίδια ισχύουν και για μένα. Εδώ ο ΦΑΣΙΟΝ με τον Scotty
    2 βαθμοί
  6. Ήμουν κι εγω εκεί! Κάποια στιγμή ήρθε στο τραπέζι μας (δεν θυμάμαι πως...) και μου λέει - "Are you having a good time?" Τι να του πω του ανθρώπου... Μου βγήκε αυθόρμητα ένα - "Υou are a terrorist my friend. You terrorize poor unsuspecting guitarists." Και ξεράθηκε στο γέλιο. Εγώ καθόλου. Το έλεγα σοβαρά.
    2 βαθμοί
  7. Αμα δεν είχα δει την αναφορά που έκανε ο φούζιος στο κομμάτι του δε θα τους ήξερα ακόμα.......και κακώς, αλλά κάλλιο αργά.... Μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση αυτό το λαιβ η χημεία μεταξύ τους και το πόσο πολυδιάστατοι και ευέλικτοι ήταν οι τύποι (ας μη μιλήσουμε για τεχνικό επίπεδο....) Το παρακολουθείς όλο νεράκι!
    2 βαθμοί
  8. Ωραίο.Σηκώνει φωνή.
    1 βαθμός
  9. Oντως σαν κατι ακομα να θελει αλλα δεν ξερω τι. Απο την αλλη αν το ακουγα ως outro σε δισκο μπαντας τετοιου υφους,ετσι οπως ακριβως ειναι εδω,θα γουσταρα. Οποτε μαλλον κανω λαθος. Δυνατος κι ωραιος.
    1 βαθμός
  10. Δες το και ετσι, τα μετρητα εχουν μεγαλυτερη αξια απο το ειδος. Μετρητα στην διδω 750, αλλα αξιζει για 1000. Αλλα εαν θες να μου δωσεις ενα σκασμο πεταλια και μικροφωνα για να την παρεις, θα πρεπει να αξιζουν 1000 ευρω. Εαν δεν θες, πουλα τα και δωσε 750. Σου μενουν και στην τσεπη χρηματα....
    1 βαθμός
  11. Αυτό που μου αρέσει στον Henderson είναι,ότι δέν είναι<<αποστειρωμένος>>. Βγάζει αλητεία το παιξιμό του.
    1 βαθμός
  12. Καλό είναι κ το trackitonline.ru το ρώσικο, εχει κ μεταφραση στ αγγλικα. Γενικά θέλει υπομονή το AliExpress, πλεον ειναι λαχειο τι θα έρθει και τι όχι.
    1 βαθμός
  13. Μην ξεχάσω, να πάρεις όλα τα partitions στην μεταφορά. Ειδικά στην περίπτωση λάπτοπ.
    1 βαθμός
  14. Κι εγώ το ίδιο. Μάλλον πρόκειται για το καλύτερο σεμινάριο αυτού του είδους που έχω παρακολουθήσει. Εκτός από μεγάλος παίχτης είναι και εξαιρετικός δάσκαλος, απολύτως ακομπλεξάριστος και σοβαρός γνώστης του αντικειμένου. Επιπλέον, έχει έναν ενθουσιασμό που είναι μεταδοτικός.
    1 βαθμός
  15. Είναι κι αυτό το totalmix... ποτέ μου δεν το σκέφτομαι να το αναφέρω, γιατί το θεωρώ τόσο δεδομένο πια, λες και το έχουν όλες οι κάρτες. Δεν είναι μόνο το loopback, είναι ελεύθερη ανάθεση ΟΛΩΝ των εισόδων και εξόδων της κάρτας. Οποιοδήποτε σενάριο δρομολόγησης σκεφτείς, με το totalmix γίνεται. Σώζεις και snapshots, τα ανακαλείς, μεγάλη δουλειά. Φοβερό ατού. Για την ποιότητα στις εξόδους και τα specs δεν μπορώ να έχω γνώμη. Ούτε έχω αυτιά ελέφαντα να συγκρίνω αν ακούω το θόρυβο στα -91 dBFS έναντι των -93, ούτε και τα ηχεία, ούτε και την τεχνική γνώση. Για προενισχυτές όμως... Εκεί υπάρχουν διαφορές. Η rme έχει τους πιο καθαρούς κατ' εμέ. Πολλές φορές νιώθω ότι είναι τόσο καθαροί, που σε μερικά κομμάτια κάτι πρέπει να κάνω στο σήμα για να το βρωμίσω βρε αδερφέ. Η motu 8pre, έχει αισθητότερα πιο μουντές προενισχύσεις, πιο ζεστές. Η Sapphire 26i/o πάλι έχει αυτό το απαστράπτον της focusrite (του σπάρκλι). Και οι δύο έχουν αισθητό θόρυβο σε σχέση με την RME. Εγώ όλα τους αυτά τα χαρακτηριστικά τα θέλω, ανάλογα την περίσταση. Αλλά αν μου έλεγες κράτα ένα, θα κράταγα την RME (που την είχα πάρει και πρώτη) για να έχω όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πιστότητα, και το χρώμα και τον χαρακτήρα ας τον παλέψω στο DAW. Είναι μετά και τα μικρόφωνα, ποιά παντρεύονται όμορφα με ποια κάρτα, είναι πολλά, και σχεδόν όλα για εμένα υποκειμενικά. Και ο θόρυβος. (Αν και τη σήμερον ημέρα είναι περιττή αυτή η κουβέντα με τα 24bit και το επίπεδο των προενισχυτών) Αν έχεις θόρυβο, σε ένα τρακ δε φαίνεται. Σε 20, θα αρχίσει σιγά σιγά να την κάνει τη δουλίτσα του, ύπουλα. Γι' αυτό και κυνηγούν πολλοί το πιο χαμηλό κατώφλι. Για εμένα, και κρίνοντας νηφάλια το επίπεδό μου μουσικά, ηχοληπτικά και παραγωγικά, είναι πολύυυυ ψιλά γράμματα. Χίλια πράγματα μπορώ να βελτιώσω στις εγγραφές μου πριν μου φταίξει ο θόρυβος του εξοπλισμού μου. Όμως, ξέρεις τι γίνεται; Είναι σαν τα όργανα αυτά τα μαραφέτια καμιά φορά. Το καλό το όργανο σε εμπνέει, και δεν το σκέφτεσαι καν ότι υπάρχει ως υλικό. Το έχεις, το παίζεις σαν επέκταση του εαυτού σου, και το ξεχνάς. Μόνο όταν σου λείψει νιώθεις την απουσία του. Αυτά. Πολλά έγραψα πάλι. Δε χρειάζεται να με ευχαριστείς. Νιώθω και λίγο άβολα γιατί δε μιλάει και κανένας άλλος να προτείνει, και νιώθω σαν το διάβολο που έχει έρθει δίπλα και σου ψιθυρίζει στο αυτί "Πάρε coca-cola, πάρε coca-cola."
    1 βαθμός
  16. Όντως δεν έχει breakout. Είχα μείνει στο παλιό! Δεν είμαι αρνητικός ως προς το εργαλείο. Μια χαρά είναι. Απλά δεν τα πάω καλά με αυτά τα υπερφορητά φορμάτ εγώ προσωπικά, μπλέκω τα καλώδια, φεύγουν αριστερά, πίσω, δεξιά, ένας χαμός όπου θα το έβαζα. Κι αν έβαζα και μια επέκταση δίπλα... θα αυτοκτονούσα. Εδώ για το fireface έχω πάρει αυτιά και το έχω ρακάρει. Ως προς την τιμή. Κι εγώ όταν την είχα πάρει... επί ΠΑΣΟΚ, τα 900 μου φάνηκαν λες και έπαιρνα οικόπεδο, αλλά με το που την έβαλα πάνω και είδα πόσο απροβλημάτιστη έγινε η ζωή μου, μου πέρασε αμέσως. Κι όσο σκέφτομαι ότι 18 χρόνια τώρα το μόνο που άλλαξα ήταν ένα τροφοδοτικό, (που πήγε η καρδιά μου στην Κούλουρη όταν είδα ότι δεν άναβε και μέχρι να καταλάβω ότι ψόφησε το τροφοδοτικό) και μια επισκευούλα φέτος στο knob που μου έσπασε από ηλίθιο ατύχημα, νομίζω ότι τα άξιζε τα λεφτά της, και δεν μετανιώνω ούτε κατ' ελάχιστον. Αν εσένα σε εμπνέει αυτή η σχεδίαση, και θεωρείς ότι βολεύει εργονομικά, δεν έχεις τίποτα άλλο να σκεφτείς. Tα DSP εμένα μου φαίνονται λίγο περιττά (εξάλλου τα daw τώρα πια έχουν κάποια plug-in με zero latency [δεν προσθέτουν ΕΞΤΡΑ latency από αυτό που ήδη έχεις]) οπότε UCX δεν θα κοίταζα έτσι κι αλλιώς. Το audient έχει απλά 4 αντί για δύο προενισχυτές, και άλλη μια αράδα ADAT. Και ελκυστικότερη τιμή. Δύσκολη απόφαση. Νομίζω ότι θα πρέπει να κάνεις αυτό που σε κάνει και να νιώσεις καλύτερα, να πάρεις αυτό που το γουστάρεις δηλαδή και που το βλέπεις μόνο.
    1 βαθμός
  17. Α4. Digiface + Clarett OCTOpre https://www.thomann.de/gr/focusrite_clarett_octopre.htm 359+629=988 Οι προενισχυτές μικροφώνων θα παίξουν καθοριστικό ρόλο. Αν χρειάζονται, ναι στα 8κάναλα. Αν πάλι όχι, καλύτερα κατηγορία B. 2 υπερκαθαροί προενισχυτές, δυνατό interface, 8 καλά αναλογικά out.
    1 βαθμός
  18. Καλoς ο ηχος της κιθάρας. Η μποτα εχει πολυ μπασο και ειναι πολυ "clicky". Προσπαθησε να ακουγεται πιο πολυ "φτουπ" και οχι "μπλουπ". Επισης θα ηθελα το snare λιγο πιο επιθετικο.
    1 βαθμός
  19. Καλούτσικος είσαι και εσύ μωρέ
    1 βαθμός
  20. Έχεις δίκιο. Τον είχα δει στην υπερμπάντα με τον Paquito D'Rivera, π οποίος φώναζε fuego, fuego στον Λυκαβηττό, όταν έπιασαν φωτιά τα καλώδια. Και ο Scott φορούσε κάτι λουλουδένια πουκάμισα κάποτε, αλλά αυτά εμένα με παραπέμπανε στην Φλόριντα. Αν κλείσω τα μάτια, έχω όλη αυτή την σκηνή μπροστά μου. Με φοβερούς μουσικούς, με πρωτόγνωρες εμπειρίες για μένα, με "παράξενο" ντύσιμο (σκέψου τον Metheny με το ριγέ μπλουζάκι). Μια ρημαδοπαρέα ήταν όλοι αυτοί τότε (ή σχεδόν μια παρέα), και εμείς από κάτω ..... παραληρούσαμε.
    1 βαθμός
  21. Είναι καποιοι στη γη, πολύ λίγοι βέβαια, που απλά κλείνεις τα μάτια και απολαμβάνεις το μοναδικό τους ταλέντο. Οσο κιτς κι αν νομίζεις πως είναι κάτι επάνω τους. Π.χ ο αγαπημένος μου Arturo Sandoval. Τον εχω δει 3-4 φορές εκ των οποίων στις 2, ήταν ντυμένος λες κι είχε ξεφορτώσει ένα Ντατσουν καρπούζια πριν. Αλλά έπαιζε ρε φιλε παραδεισένια! Και καμια φορά αναρωτιέμαι τι σχέση έχει το γούστο εμφάνισης και μουσικότητας σε έναν άνθρωπο. Δεν έχει; Αλλά είπαμε: όπως και ο Σκοτ, αυτοί δεν είναι άνθρωποι.
    1 βαθμός
  22. Εγω δεν έκανα το clinic (αφού τα ξέρω, ρε συ ) και στη συναυλία δεν μου έκανε καμία αρνητική εντύπωση, ούτε ο ήχος ούτε η ένταση. Ηταν απλά όμορφα. Ακόμα και τα μαλλιά του.
    1 βαθμός
  23. Έχω μια απίστευτη βαρεμάρα. Ξήλωσα το σόλο, έγραψα 2-3 ριφακια, τα πέταξα όλα μες τη κατσαρόλα, λίγο αλάτι, λίγο πιπεράκι, ελαφρύ ανακάτεμα και τέλος. Το επόμενο που θα φτιάξω θα είμαι πιο διαβασμένος. Πάντως, ενώ αρχικά ήθελα να το κάνω πιο γρήγορο στην μέση, εν τέλει το έκανα λίγο πιο αργό. Τα τύμπανα με περιόρισαν πάρα πολύ. Έψαχνα και δεν έβρισκα κατάλληλα και διαφορετικά. Όχι ότι ήξερα ακριβώς τι ψάχνω, αλλά λέμε τώρα. Εάν οι ηχογραφήσεις μου έφαγαν μισή ώρα και η μίξη μία, τα τύμπανα μου έφαγαν τρεις. Καλά το λες, μόνο που είναι τα τύμπανα δεν είναι εκτός χρόνου. είναι πάνω στο μετρονόμο ακριβώς. Όλο μπάσο είναι είναι ένα κλικ δεξιά. Ίσως φταίει το latency (σε κάποια σημεία είχα ψηλά την ρύθμιση για να μην κολλά) ή απλώς έκανα καμιά πατάτα με τον κομπρέσσορα και το attack. Πάντως δεν είναι 100% συγχρονισμένα. Τώρα που το άκουσα και από το extracted Mp3, είναι πολύ πιο έντονο. Δεν ξέρω γιατί. Στο daw μέσα ακούγεται ελάχιστα.
    1 βαθμός
  24. Σήμερα ανακοινώθηκαν τα άμεσα μέτρα υποστήριξης των εργαζομένων στον κλάδο απο το Υπουργείο Πολιτισμού, για την σημερινή κατάσταση. Ειδικότερα θα βρείτε στο συνημμένο pdf. Πρόβες και κινηματογραφικά γυρίσματα μπορούν να ξεκινήσουν από 18 Μαΐου. Σε κλειστούς χώρους θα πρέπει να εξασφαλίζεται επαρκής αερισμός και εξαερισμός, όπου αυτό είναι δυνατόν (επιτρέπονται κλιματιστικά μόνο ανοικτού κυκλώματος). Στους κλειστούς χώρους πρέπει να γίνονται απολυμάνσεις (διάλυμα χλωρίνης 10:1) πριν και μετά το τέλος κάθε πρόβας / γυρίσματος. Τα περισσότερα μικρά προβάδικα που έχω πάει, έχουν κλειστά κυκλώματα κλιματισμού και είναι ότι χειρότερο για την μετάδοση ιών. Ζωντανά θεάματα - Δρώμενα θα ξεκινήσουν μετά τις 15 Ιουλίου, μόνο σε ανοικτούς χώρους Τα άτομα –με μη ιατρική μάσκα- που μπορούν να βρίσκονται στη σκηνή πρέπει να τηρούν τις ενδεδειγμένες αποστάσεις τουλάχιστον 1,5 μέτρου μεταξύ τους Οριο πληρότητας 40%, ώστε να τηρούνται οι ανάλογες αποστάσεις Η σκηνή θα πρέπει να απέχει τουλάχιστον 3 μέτρα από την πρώτη σειρά καθισμάτων Σε περίπτωση εκδήλωσης όπου το κοινό είναι όρθιο θα πρέπει να τηρείται η απόσταση του 1,5 μέτρου Σύσταση χρήσης προστατευτικής μάσκας και αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος για το κοινό Καλλιτεχνική εκπαίδευση 11 Μαίου Ανώτερος κύκλος Ωδείων & Μουσικών Σχολών 4ο-5ο έτος Σχολών Βυζαντινής Μουσικής 24 Μαίου - Λειτουργία λοιπών εκπαιδευτικών δομών καλλιτεχνικής εκπαίδευσης για σπουδαστές άνω των 12 ετών. Παράλληλα προβλέπονται μεσο - μακροπρόθεσμα μέτρα ανάπτυξης για να αντιμετωπιστούν προβλήματα όπως: Μητρώο Καλλιτεχνών και Δημιουργών για την καταγραφή των πραγματικών δυνάμεων του πολιτισμού με διαφάνεια έτσι ώστε να είναι ευκολότερη και αποτελεσματικότερη η συγκρότηση πολιτικών και χρηματοδοτικών εργαλείων. Προστασία Πνευματικών Δικαιωμάτων Δημιουργών - Άμεση ψήφιση διατάξεων κατά της πειρατείας (dynamic site blocking) και άλλα που δεν μας αφορούν άμεσα ως μουσικούς. metra-gia-politismo.pdf
    1 βαθμός
  25. Σήμερα στην χαμηλότερη κατηγορία ΕΦΚΑ (ΤΕΒΕ/ΟΑΕΕ έχουν ενσωματωθεί εκεί πλέον) η εισφορά είναι 220 ευρώ τον μήνα. Επίσης φορολογούμαστε ως εξής: εισόδημα 0-10.000 ευρώ 9%, απο 10.001-20.000 22% και 20.001-30.000 28% κλπ κλπ. Συν 650 ευρώ τέλος επιτηδεύματος χρόνια τώρα, όσοι επιλέγουμε να είμαστε ελεύθεροι επαγγελματίες. Αυτα όμως δεν ισχύουν μονο για μουσικούς αλλά για όλα τα επαγγέλματα. Και λογικά εδω έρχεται ο Jimmypap και σου λέει "αν δεν "βγαίνεις" δεν μπορείς να συνεχίσεις αυτή τη δουλειά αν θες να ζήσεις την οικογένεια σου. Αμ δεν στο λέει ο καημένος ο Jimmypap, το ίδιο το κράτος στο λέει. Αν δεν κάνεις ένα Χ τζίρο, δεν σε συμφέρει να εργάζεσαι σαν αφεντικό του εαυτού σου. Με ανάλογα επακόλουθα στην επιχειρηματικότητα φυσικά. Μέχρι πέρσι δεν υπήρχε και ο χαμηλός φόρος 9% στα χαμηλά εισοδήματα! Οπότε αν έχει εισόδημα εως 10.000 ευρώ ενας μουσικός έχει καλώς πλέον. Οι υποχρεώσεις ενος επιχειρηματία για εισοδήματα πάνω απο 10,000 είναι 22% τουλάχιστον φόρος (συν 100% προκαταβολή για τον επόμενο χρόνο), περίπου 20% ΕΦΚΑ (ή 2.640 στην μικρή κατηγορία), τέλος επιτηδεύματος 650 ευρώ κ.α. πλάγιοι φόροι. Και φτάνεις αισίως το 70% των εσόδων σου σε φόρους και εισφορές! Και να πως πάει η επιχειρηματικότητα κατα διαόλου! Και να γιατί αυξάνεται η μαύρη εργασία και να γιατί βρισκόμαστε να το συζητάμε σήμερα. Υ.Γ. Ας με διορθώσει κάποιος πιο ειδικός, αν έχω ξεχάσει κάτι.
    1 βαθμός
  26. Άρχισε επιτέλους το τρίψιμο του βερνικιού με ντουκόχαρτα πριν το τελικό γυάλλισμα με buffing wheel!
    1 βαθμός
  27. Χίλια ευχαριστώ ειλικρινά. Προσπάθησα να παίξω με τους κανόνες που ήταν σαφείς,οι ήχοι πρέπει να ακούγονται ευκρινώς και να αποτελέσουν κ έμπνευση. Το έκανα για πλάκα σίγουρα (εξού κ το live streaming) αλλά δε θα πω όχι σε κάποιο έπαθλο,μιας κ όπως είδατε κ στο βίντεο έχω όλα κ όλα 10 VST instruments κ 5 kontakt libraries,αμαρτία δεν είναι;;; Σίγουρα η εμπειρία ήταν τέλεια πάντως!
    1 βαθμός
  28. stoner.mp3 Άκουγα χθες λίγο sleep και μου μπήκε η ιδέα να κάνω κάτι σαν stoner. Και συνηθίζω να ανεβάζω τη ιδέα μου σε κάθε τι κανούργιο. Την εισαγωγή, στο περίπου, έφτιαξα. Χρησιμοποίησα μόνο fuzz, ακόμη και στο μπάσο. Θα το συνεχίσω αλλάζοντας tempo, ή απλά χρησιμοποιώντας 4α για να γίνει λίγο πιο γρήγορο, και μετά λέω πάλι να επανέλθω στο ίδιο τέμπο με την εισαγωγή. Ακόμα το ψάχνω. Το σολάκι είναι ίσα για να γεμίσει τα κενά. Σκεφτομαι να μην κάνω σόλο στην εισαγωγή, αλλά να παίζω διάφορους συνοδευτικούς ήχους, με πολύ ριφ, και με λίγη απλή μελωδία (αντί φωνητικά). Και το τέλος να ρίξω ένα μεγάλο σόλο. Πως είναι ο ήχος και η ιδέα γενικότερα?
    1 βαθμός
  29. Hmmm πιο σκούρο δεν είναι αυτό??? Να μια φαηαρμπερντ σε μπριτις ρεησιν γκρην Δεν ξέρω και το μπλε με αρέζει εδώ, τι λέτε?
    1 βαθμός
  30. Γενικα οτιδηποτε εκτος ΕΕ που δεν ειναι συστημενο ειναι 50%-50% να χαθει....εγω απο τελη Φεβρουαριου εχω χασει 5 δεματα και εχω παραλαβει 2....ευτυχως ολα μικρης αξιας και (με εξαιρεση 3 πακετα χορδες απο Strings & Beyond) οι πωλητες (ΕΒΑΥ) μου εδωσαν πισω τα χρηματα,εχει βγει "βρωμα" οτι τα βουτανε ή τα πετανε στα σκουπιδια επειδη βαρΓιουνται να τα παραδωσουν/εκτελωνισουν στο τελωνειο/ταχυδρομειο οι υπαλληλοι αλλα who knows......
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου