Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. panorios

    panorios

    Μέλος


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      1.200


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      46.938


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. argytar

    argytar

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      3.214


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 25/05/2020 σε όλα

  1. Ο πατριώτης τα λέει σωστά. Πολύ τον συμπαθώ τον Παναγιώτη.
    6 βαθμοί
  2. Σαν το σαφλ του εντι δεν υπαρχει και θα γραψω το βραδακι με στοιχεια. Το I'm the one ειναι αγαπημενο και το εχω προσπαθησει και εγω σε κοβερ αλλα υπαρχει αλλο κομματι που ειναι τοσο γρηγορο το σαφλ του, που οι περισσοτεροι νομιζουν οτι παιζει ογδοα. Σε αργη ταχυτητα μονο, καταλαβαινεις ποσο ακριβεις ειναι οι αξιες του.
    3 βαθμοί
  3. Better call tone! Πού να ολοκληρωθεί και με τα σωστά pots knobs κλπ!! Για τα γούστα μου είναι ό,τι πρέπει!
    3 βαθμοί
  4. Δεν υπάρχει πρόβλημα στην κιθάρα σου. Αυτό που ακούγεται είναι διακρότημα (δηλ. παλμός) που δημιουργείται από τα συγκεκριμένα διαστήματα, σε άλλα σημεία πιο έντονο, σε άλλα λιγότερο. Η κιθάρα ειναι ενα όργανο φύσει ακούρδιστο, δηλ. οι αποστάσεις των νοτών είναι συμβιβασμένες ωστε να ακούγονται όσο γινεται πιο σωστά σε όλο το εύρος της ταστιέρας. Οι τόνοι παραμόρφωσης και το -υπέρ του δέοντος- δυνατό πάτημα του δακτύλου, μεγεθύνουν κατά πολύ αυτό το θέμα. Με τον καιρό μαθαίνεις να τα κοντρολάρεις και τα δύο ή να τα αγνοείς δεόντως, χρησιμοποιωντας το κατάλληλο λεβελ παραμόρφωσης για κάθε περίπτωση. Το ευχάριστο ειναι ότι ήδη εχεις εύλογες και εύστοχες απορίες και ανακαλύπτεις τους περιορισμούς του οργάνου και του ήχου σου, οπότε από μόνο του αυτό είναι μια καλή αρχή.
    2 βαθμοί
  5. μην του πεις τι πετάλια ήτανε και που τα πέταξες.............. να πάει να αγοράσει
    2 βαθμοί
  6. Επειδή έχουμε πολύ ησυχία σε αυτό το thread τις τελευταίες ημέρες, ανεβάζω ένα καινούργιο για να ανάψω λίγο τα αίματα Στίχοι Τρικυμία Στο Μυαλό (Verse 1) Γιατρέ το παιδί έχει σκίσει τα βιβλία Καπνό ξεφυσά τι να θέλει να μας πει;;; Και όλα αυτά δεν είναι «χρόνια αγαμία» είκοσι δύο χρονών κάτι σκαμπάζει απ’ αυτά (Chorus 1) Τρελαίνεται γι αυτό Μη ζητάς, μη ρωτάς , μη μιλήσεις σκόρπια είναι όλα στο Μυαλό Τρελαίνεται γι αυτό μυστικό θα σου πω να κρατήσεις άγρια τρικυμία στο Μυαλό (Verse 2) Γιατρέ ξαφνικά τέρμα ανοίγει τα ηχεία Το Jack αρπάζει και τους φίλους του καλεί Επιτέλους πρωί, μπας και φύγουν τα θηρία Παιδί μου που πας; Έχεις εξεταστική!!!!! (Chorus 2) Τρελαίνεται γι αυτό Μη ζητάς, μη ρωτάς , μη μιλήσεις σκόρπια είναι όλα στο Μυαλό Τρελαίνεται γι αυτό μυστικό θα σου πω να κρατήσεις άγρια τρικυμία στο Μυαλό (Βridge) Πες μου που θα πας;;; Δεν σε νοιάζει για μας!!??!!
    2 βαθμοί
  7. Το μόνο πρόβλημα που έχω μαζί του είναι ότι είναι 54 ετών και δείχνει 15 χρόνια μικρότερος από εμένα που είμαι 52.
    2 βαθμοί
  8. Μπα , απλά δεν έχεις ακούσει και τα 864 κομμάτια μου
    2 βαθμοί
  9. τι bends είναι αυτά ρεεεεεε !!!
    2 βαθμοί
  10. Hello everyone! Εν μεσω καραντίνας, είπαμε να μαζευτούμε μερικοί φίλοι - γνωστοί και να διασκευάσουμε το Square Hammer των Ghost! Ρίξτε μια 'αυτιά' αν θέλετε! Cheers!
    1 βαθμός
  11. Mega Amp review (part 1) Κατά την διάρκεια της καραντίνας εξ' αιτίας του covid19, ο χρόνος περίσσευε κι έτσι είχα την ευκαιρία να πραγματοποιήσω αυτό που εδώ και μήνες σκεπτόμουν! Ενα review με όσο το δυνατόν περισσότερους ενισχυτές κιθάρας και κάποιες εικονικές κιθάρες που θ' ακούγονταν μέσω αυτών. Το 1ο μέρος είναι λοιπόν έτοιμο και παρουσιάζεται εδώ, με πρωταγωνιστή την Gibson Les Paul Standard! Η έμφαση εδώ έχει δωθεί στα καθαρά -πως αλλιώς- και όλοι οι ενισχυτές έχουν τα tone controls στο κέντρο, όπως επίσης τα volume και tone controls της κιθάρας είναι full open. Το μικρόφωνο που χρησιμοποιήθηκε είναι ένα SHURE sm57, τοποθετημένο off center δύο εκατοστά από την γρίλλια του ενισχυτή. Ανοίξτε ηχεία και monitors, φορέστε τα ακουστικά σας και κάνετε μια 1η ακρόαση. Φυσικά μια ακρόαση δεν φτάνει και θα παρατηρήσετε ότι σιγά σιγά ακούγοντας προσεκτικά, ο ενισχυτής είναι καθοριστικό στοιχείο του ήχου μας, τόσο όσο και η επιλογή της κιθάρας. Με χαρά περιμένω ν' ακούσω σχόλια και φυσικά θα επανέλθω με παρατηρήσεις, προτιμήσεις κλπ.
    1 βαθμός
  12. Λοιπον ακουστε το σαφλ στο hot for teacher στο 100% και μετα ακουστε στο 75% ποσο καθαρα και γκρουβατα το παιζει. Just walking in the park Van Halen - Hot For Teacher intro 100%.mp3 Van Halen - Hot For Teacher intro 75%.mp3 (Δεν ξερω γιατι δεν βγαζει Player)
    1 βαθμός
  13. Να παραδώσεις τα στοιχεία στον LK, για να αποφανθούν οι ένορκοι.
    1 βαθμός
  14. δεν βλέπω πρόβλημα μ αυτό που έχεις
    1 βαθμός
  15. Καλως την κοπελια! 1. Πριν το σεταπ πρεπει να εξηγησεις στον μαστορα τι ακριβως θελεις απο την νεα σου κιθαρα. Και μετα το σεταπ πρεπει να ελεγξεις οτι οι εργασιες που εγιναν καλυπτουν τις αναγκες σου. Εαν θελει καποια επιπλεον ρυθμιση, να την ξαναπας. 2. Δοκιμασε να βαρας πιο μαλακα τις χορδες. Οταν παιζουμε σκληρα, ολες οι κιθαρες τριζουν. 3. Δεν μπορεις να ακουσεις κανενα τριξιμο οταν εισαο συνδεδεμενη με ενισχυτη και παιζεις με φουλ γκαζια. Τα τριξιματα γινονται αισθητα χωρις να συνδεσεις κιθαρα σε ενισχυτη. Καποια απο αυτα περνουν στον ενισχυτη και τα αντιλαμβανεσαι μονο σε καθαρο καναλι. 4. Δεν ειναι κακο ενα αθωο τριξιματακι εδω και εκει. Μερος του ηχου της κιθαρας ειναι και αυτο.
    1 βαθμός
  16. Παγκοίνως γνωστόν και πανθομολογούμενον.
    1 βαθμός
  17. Είσαι του εμπορικού κινηματογράφου εσύ
    1 βαθμός
  18. Το ιδιο ακριβως ισχυει και για μενα, και γι αυτο εχω τσιμενταρει τα volume & tone controls στο 10.Βεβαια επειδη δεν παιζω σε stages κραταω μια επιφυλαξη οτι ισως στις μεγαλες εντασεις (δεν εννοω αρενες, ακομα και σε ενα Club με 150 ατομα), εκει δηλαδη που εχεις πολυ ψηλη εξοδο απο τον ενισχυτη, το κοντρολαρισμα μεσω των pots να αποκταει νοημα Τωρα εγω εχω εναν ταπεινο fender supersonic 22 που δεν ειναι handwired βεβαια, και σε χαμηλες εντασεις δεν μπορεσα να βρω καλυτερη ρυθμιση για το EQ απο το "ολα στην μεση".Κανα δυο φορες που τον εχω τσιτωσει επισης το ολα στο 10 δουλευε καλα-καλυτερα απο οποιονδηποτε αλλο συνδυασμο μεταξυ τους
    1 βαθμός
  19. Ήρθε το τέλος. Σας έπρηξα με τις αναμνήσεις μου. Τελευταίο για σήμερα ...
    1 βαθμός
  20. Ίσως άσχετο, αλλά για μένα σχετικό, ίσως έχει να κάνει και με προσωπικά βιώματα. Πήγα στον θείο Ted ...
    1 βαθμός
  21. Φοβερό βίντεο, ακόμα κι εγώ που δεν είμαι ο πιο φανατικός VH fan το απόλαυσα. Τρομερά επίσης και τα βίντεό του που μιλάει για τα διάσημα sessions που έχει κάνει.
    1 βαθμός
  22. Κοίτα τώρα πώς έρχονται τα πράγματα καμιά φορά. Τα παραπάνω με πήγαν για κάποιο λόγο εδώ ... Και καλά ο Trower, αλλά ... τι φανταστικός τραγουδιστής και μπασίστας είναι αυτός ο Dewar!
    1 βαθμός
  23. +1000 Έχω "κόψει" με όλους τους ενισχυτές με παραπάνω από ένα μεγάφωνο εδώ και χρόνια για αυτόν ακριβώς τον λόγο στο στούντιο. Το ίδιο ισχύει και στα live (για τον ήχο που περνάει από την κονσόλα και βγαίνει στον κόσμο). Ο μόνος που... ακούει "καλύτερα" (βασικά δεν ακούει καλύτερα...ΝΟΜΙΖΕΙ ότι ακούει καλύτερα στην πραγματικότητα πιο ΔΥΝΑΤΑ ακούει...) με παραπάνω από ένα μεγάφωνο είναι ο..... κιθαρίστας (αν δεν φοράει in ear και είναι και πολύ κοντά στον ενισχυτή)... πράγμα που ελάχιστα ενδιαφέρει :)...μια και τίποτα από αυτό που ακούει ο κιθαρίστας δεν περνάει "κάτω" ή στην ηχογράφηση. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως ακόμα και σε πολύ βαρΓια είδη μουσικής τα stacks είναι πάνω στη σκηνή για "μούρη" και αυτό που ακούει ο κόσμος κάτω είναι σχεδόν πάντα μια 1Χ12 καμπίνα σε isolation booth κάτω από την σκηνή. Το μικρόφωνο στην ουσία έτσι κι αλλιώς τα 5 τετραγωνικά εκατοστά από το μεγάφωνο θα "μεταδώσει" (στο close miking που είναι και η πλέον συνηθισμένη περίπτωση στην ηχοληψία) όσα μεγάφωνα και να έχει και όσο τεράστια και να είναι η καμπίνα σε όγκο. Θα μου πεις υπάρχει και το room miking στο στούντιο, αλλά αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς πιο πολύ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ τεχνική είναι ,άσε που συνήθως γίνεται για... ψυχολογικούς λόγους και σπάνια βλέπει την τελική μίξη....(κάτι σαν το μικρόφωνο στον ενισχυτή μπάσου δηλαδή ) η συντριπτική πλειοψηφία των κλασικών ηχογραφήσεων κιθάρας που ακούμε με ένα ταπεινό δυναμικό (άντε και κανά ribbon στην περίπτωση του Hendrix ή σε συνδυασμό από τοτενες που βγήκαν τα Royer) κολλημένο στη γριλια έχουν γίνει.. Προσωπικά ο focused ήχος του 1Χ12 ή 1Χ10 μου αρέσει και στον χώρο σε σχέση με τον πιο "απλωμένο" των πολλών μεγαφώνων και γλυτώνεις και τη βαβούρα και πάνω από όλα τα ΆΧΡΗΣΤΑ και εξαιρετικά ενοχλητικά ΜΠΑΣΑ που έτσι κι αλλιώς θα τα φάει το high pass στη μίξη.
    1 βαθμός
  24. Μ΄έβαλε ο Αργύρης (argytar) στην πρίζα ... Φυσικό επακόλουθο το παρακάτω ...
    1 βαθμός
  25. Εννοείς με απλό stop tail? Περίπου 300 γρ αν μιλάμε για αλουμίνιο ή κάπου στα 230 αν μιλάμε για brass steel zamak κλπ... Δεν το λες και λίγο. Το ήθελα όμως το bigsby για πολλούς λόγους πρώτον και κύριον γιατί το γουστάρω τρελά. Έπειτα ήθελα να μην είναι neck heavy. Αυτή τη στιγμή ζυγιάζει άψογα!
    1 βαθμός
  26. Όταν έγραψα ότι προτιμω τους ενισχυτές με ένα μεγάφωνο εννοούσα πως παρα το γεγονός πως ηχογράφησες σε όλους το ένα μεγάφωνο, είναι έντονη για τα δικά μου αυτιά η διαφορά φάσης που προκύπτει απο τον ήχο του δεύτερου όσο χαμηλά κι αν περνάει στο τελικό αποτέλεσμα. Και ναι φυσικά και έχεις δίκιο πως αδικούνται έτσι οι twin καμπίνες που προσφέρουν όγκο και σώμα όταν παίζεις live. Τωρα για το flat, νομίζω πως όλοι καταλαβαίνουμε πως είναι η απόκριση ενός κυκλώματος χωρίς ισοστάθμιση. Οταν ισοσταθμίζεται είτε διορθώνει, είτε αλλοιώνει. Γι αυτό στο hifi υπάρχει και το eq bypass που το αφαιρεί απο το κύκλωμα με ένα κουμπί.
    1 βαθμός
  27. Δεν ξέρω, πως, μια μέρα ήρθε μήνυμα αν θέλω να γίνω beta tester. Το θέμα είναι ότι κανείς δεν ξέρει την δουλειά του σαν τον νοικοκύρη. Ακόμα και στην περίπτωση που εσύ ο ίδιος διαλέγεις plugin και τα κάνεις όλα μόνος σου πάλι συνήθως το plugin κάνεις πράγματα που δεν ελέγχεις. Ο καλύτερος τρόπος είναι σίγουρα ένα mix όπως το θες και στη συνέχεια να εφαρμόσεις εργαλεία που σου αφήνουν το 100% του ελέγχου στα χέρια σου. Φυσικά για να το κάνεις πρέπει σίγουρα να περάσεις από έναν μακρύ δρόμο είτε χρησιμοποιώντας έτοιμα εργαλεία με κάποιο έλεγχο ή να κάνει τη δουλειά κάποιος άλλος.
    1 βαθμός
  28. 1 βαθμός
  29. Μαγικο, ταξιδιαρικο.Μυρισε Ανοιξη
    1 βαθμός
  30. Μια παμπάλαια "ιχνηλασία" με κλασική και ακουστική κιθάρα. Η κλασική ήταν μια (μάλλον) Fender, πασπαρτού, και η ακουστική ίσως κάποιο σοβιετικό πείραμα με ύποπτης προέλευσης laminates, απευθείας απ' τα μπουντρούμια του μετρ Αφουξενίδη. Ένα take μια κι έξω, ένα μονοφωνικό raw track... και σε δεύτερο χρόνο οι σωτήριες επεμβάσεις του φίλτατου @longshadow μας φέρνουν σε αυτό που ακούτε. Στην κλασική, αλλά και στο μεγαλύτερο μέρος της σύνθεσης, ο Ορέστης Τσίναλης. Στην ακουστική εμού του ιδίου.
    1 βαθμός
  31. Πολύ καλό θα έλεγα. Και σίγουρα αρκετά έξω από την γνωστή συνταγή που φυσικά είναι πολύ δύσκολο να την κρύψεις. Λίγο το μινόρε, λίγο οι καινούργιοι ήχοι, η διαφορετική εισαγωγή και ...πάνω από 5 λεπτά και ωραίο break στη μέση...Δεν μας συνήθισες σε τέτοια.
    1 βαθμός
  32. Ονομα και πραμα γεφυρα. Βαλε κανα προχειρο pickguard, αν εχεις, και με photoshop αλλαζεις ο,τι χρωμα θες. Θα παρεις ιδεες.
    1 βαθμός
  33. Εμένα μ' αρέσουν αυτά που τραγουδάει η κα Δούκα.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου