Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. argytar

    argytar

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      3.214


  3. Αετός

    Αετός

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1.810


  4. gmoukou

    gmoukou

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      1.409


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 28/06/2020 σε όλα

  1. Να μην ξεχνάμε την παράδοση. Τη Δημοτική ...αλλά και τη Ροκ. Με μπόλικη χρήση IVA (βλέπε άλλη ανάρτησή μου).
    2 βαθμοί
  2. Κακώς. Για να συμμετάσχεις θα έπρεπε να αγοράσεις και ένα εισιτήριο διαρκείας της ΑΕΚ για την νέα σεζόν. Να δεις μετά πώς βγαίνει τσάμπα στον Μελισσανίδη η αγορά του Σιμάνσκι, που έτσι όπως πάμε μπορεί να τον χάσουμε τον παιχταρά.
    2 βαθμοί
  3. Σκοτωνει απο καθε αποψη. Εφτιαχθην πολυ ασχημα,ειναι απολυτως γουστου μου. Ε-ΞΑΙ-ΡΕ-ΤΙ-ΚΟΝ. Να περιμενουμε και ενα ακομα στα ιδια "κολπα"?
    2 βαθμοί
  4. Σήμερα είχε session express, με @alderbody. Έφερε μια σακούλα γεμάτη τσίπς για να δοκιμάσουμε να αλλάξουμε λίγο το μονάκριβο και μοναδικό μου OMG (OCD).
    2 βαθμοί
  5. Τι συμβαίνει όταν ενας εκ Θεσσαλονικης ορμώμενος βιρτουόζος κιθαριστας και γενικά μουσικαρας….συναντα έναν πολυτεχνιτη & ερημοσπιτη …συνθετη,στιχουργο,παραγωγο,ηχολήπτη, κιθαριστα, πληκτρα,μπασίστα και ντράμερ (της πλακας τα 5 τελευταια ,ισως και όλα... ) και μάγειρα, από το ΠαΝγκρατι? Μα …φυσικά μια διασκευη σε ένα υπέροχο κομμάτι των Los Zafiros (το οποίο έγινε ευρύτερα γνωστό από τον εκπληκτικό δίσκο Mambo Sinuendo που έκανε η μεγαλοφυΐα της κιθαρας Manuel Galban με τον Ry Cooder το 2003 στην Κούβα). Φτιάξαμε και ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ (πολυμελές,αΦτος και εγω ) Ο αγαπητός συμφορουμίτης , φίλος και παιχταρας Matawan με τον οποίο μοιραζόμαστε το κοινό πάθος για twang ,σκυλάδικα τραγούδια διαμάντια, FARFISA και ορχηστρική “slow rock” μουσική , μου έκανε την τιμή να παίξει τα περισσότερα lead parts στην κιθαρα (θα τα διακρίνετε εύκολα από τα….αλμπανικα δικά μου) και τον ευχαριστώ από καρδιάς. Για τους gearholics χρησιμοποιήθηκαν οι εξής κιθάρες & ενισχυτες: Matawan: Lead: Gretsch Silver Falcon σε προσομοίωση Deluxe Reverb (GR) SF: Ρυθμικά: Thinline telecaster copy partscaster σε tweed deluxe ηχογραφημενη με RODE NT1 (& στα ρεφραιν επιπλεον μια «335» YAMAHA AS1200s στον Marshall 1974x ηχογραφημενη με Senheisser E906) Lead: 1966 Telecaster copy partscaster σε Marshall 1974x ηχογραφημενη με Senheisser E906 Επιπλέον «ομορφιες» στο αριστερό σας ηχειο : 1991 Strat Plus σε tweed deluxe με RODE NT1
    1 βαθμός
  6. 40 ξεκίνησα και εγω με δυο παιδιά το θέμα δεν είναι η ηλικία άλλα να το αγαπήσει και να παίζει να μπει στο DNA του .Στα 8 χρόνια που παιζω εχω αλλάξει 8 κιθάρες και 4 ενισχυτές....και πολλούς μαγνήτες για να καταλήξω τη θέλω. Εαν πρέπει να πω μια κιθάρα θα έλεγα μια μεταχειρισμένη stratocaster απο τις αγγελίες που εαν ασχοληθεί δύσκολα θα αποφασίσει να την πούληση και εαν τα παρατήσει θα παρει τα λεφτά του πίσω ..ολα.
    1 βαθμός
  7. Η προσπάθεια είναι ΟΜΑΔΙΚΗ χωρίς τον @matawan δεν παίζει η ομάδα, οπότε θα μας μιλάτε ...στον ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΌ Καλά και μετά κΣυπνησες
    1 βαθμός
  8. καταλαβαίνω ότι κάποια πράγματα μπορεί να φαίνονται υποτονικά, ιδίως με μια ακρόαση, αλλά με κάποια επεξήγηση και επανάληψη ίσως μπορεί κάποιος να μπεί στο νόημα. Θα μου πεις ο θεατής θα το δει μια δυό φορές, και θα του μείνει αυτό. Δεν φτιάχνεις όμως κάτι για να το ακούσει μια ή δυό φορές. Ετσι χάνεις από χέρι. Φτιάχνεις κάτι που μπορεί να μείνει και έτσι πρέπει να το φτιάχνεις, ιδίως όταν εχεις χρόνο να αφιερώσεις. Λοιπόν Όλα έχουν ένα συγκεκριμένο "ηχητικό σενάριο" έτσι ώστε να ξέρει ο θεατής ανα πάσα στιγμή που βρίσκεται ή έστω να τονίζεται κάθε στήσιμο με το ανάλογο πάντα μουσικό υπόβαθρο. Ετσι γενικά στις σκηνές που βλέπουμε μέσα στο αυτοκίνητο υπάρχει ένα low pass filter ώστε το βασικό ριφ να υπάρχει μεν διότι είναι το βασικό τεμπο που διατηρείται αυστηρά μέχρι το τέλος, αλλά...μπουκωμένο. Ετσι το ακούς μεν, διατηρείς τον ρυθμό αλλά μπορείς να δίνεις περισσότερη σημασία και να συμμετέχεις και συ στο "κλειστό" και "απομονωμένο" καβούκι τους με τους διαλόγους "Is this standard issue", τον οπλισμό του πυροβόλου κλπ. Κάθε στιγμή που βγαίνει έξω από το αυτοκίνητο ή βλέπουμε κάτι έξω, το low pass φεύγει. Όλο το σκορ έχει 3 θέματα. Το πρώτο το βασικό επαναλαμβάνεται και παραλλάσσεται συνολικά 7 φορές όπως πιστεύω ταιριάζει σε ένα σωστό σκορ. Φυσικά είναι δοσμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να μην γίνεται μια φτηνή copy paste καραμέλλα. Ερχεται πρώτη φορά στο 0.16 και επαναλαμβάνεται στο 0.50 παραλλαγμένο με ένα άλλο να το κοντράρει, στο 1.15 με το πιάνο, ξανά στο 1.21, πολύ περισσότερο αλλοιωμένο στο 1.40 στο σπάσιμο του παραθύρου, στο 1.52 και στο 3.49 στην τελική έκρηξη. Στο 1.35 έχουμε περαστικό σε ανύποπτο χρόνο (αλλά για πρώτη γεύση) το ακόρντο της έκρηξης Dmin/maj7/9. Γενικά με την ένταση και την δυναμική του σκορ. Δεν ήθελα να γίνει το σκορ τύπου "γκα γκαν γκα γκαν". Ήθελα να υπάρχουν μουσικά μικρά θέματα που να τονίζουν τις σκηνές με αυτά που θα παίζουν και ανάλογα με τα όργανα που θα μπαίνουν στο προσκήνιο. Η αλλαγή και επιτάχυνση τέμπο απορρίφθηκε, καθώς επιλέχτηκε από την αρχή σταθερό τέμπο και φτιάχτηκε click track έστω στο 90% Από τη στιγμή που προετοιμαζόμαστε για την πρώτη έκρηξη στο 1.58 ξεκινάει το 2ο βασικό και αγαπημένο μου θεμα, με τα βιολιά αντιστικτικά πιό πίσω να ανεβάζουν ένταση και να δίνουν περισσότερο ρυθμό καθώς παίζουν double time. Στο 2.20 έρχεται το 3ο θέμα να δώσει περισσότερο suspense που φυσικά τονίζεται κι άλλο από τα βιολιά που κορυφώνονται μέχρι την έκρηξη. Φυσικά η όλη σκηνή με το βλήμα επειδή είναι απο ψηλά έχει πάλι το low pass filter. Και πάλι πριν την κορύφωση της έκρηξης υπάρχει πρόγευση του ακόρντου που έρχεται από μακρυά ηχογραφημένο ανάποδα (2.48-2.50) και από τη στιγμή της έκρηξης και πάλι κανονικά. Εδώ τώρα υπάρχει συνειδητή επιλογή καθώς και οι δυό εκρήξεις έχουν με το παραπάνω τα ηχητικά εφέ, θεώρησα ότι δεν πρέπει να τονίζω και εγώ τη στιγμή αυτή. Αλλά να υπάρχουν ελάχιστα ή μόνο ένα όργανο και να μένει ένας αντίλαλος που να αντικατοπτρίζει το impact που δέχεται ο πρωταγωνιστής, και ουσιαστικά η έκρηξη να λειτουργεί μόνο για το αισθητήριο της όρασης και όντας πολύ δυνατή να υπερκαλύπτει τον ήχο και να φέρνει την σιωπή που να έχει ως μόνη έμφαση το σβήσιμο του ακόρντου. Φυσικά επειδή απευθυνόμαστε στο Hollywood θεώρησα επίσης απαραίτητο να γίνει μια τουλάχιστον συγκαλυμμένη αναφορά σε διάσημα σκορ, εξ ου και η επιλογή του Dmin/maj7/9 που είναι το κλείσιμο της μουσικής επένδυσης του Dr No. Τωρα η αύξηση της έντασης της επένδυσης συνεχίζεται στο 3.05 με διαφοροποίηση σε πιό "μηχανικό" ήχο του ριφ με την εμφάνισης της μοτοσυκλέτας, ενώ όλες οι διαταγές "accelarate more" συνοδεύονται με μια ας πούμε cadenza στα βιολιά που ανεβαίνουν συνέχεια στο πεντάγραμμο μέχρι τη στιγμή της εντολής "stop". (Και εδώ προτιμήθηκε να ανέβουν άλλη μια οκτάβα σχεδόν τα θέματα από το να γίνει πχ μια ράμπα στο τέμπο). Μετά το stop προφανώς υπάρχει εκεί από τον σκηνοθέτη η αίσθηση της προσμονής, καθώς σταματάνε και "κάτι" περιμένουν που όλοι το ξέρουμε. Ηθελα και εγώ να σταματήσουν όλα, και τονίσω την αίσθηση αυτή περισσότερο, μια μόνη σκηνή σε εντελώς άδειο σκηνικό, οπότε πάλι έχουμε το υπόβαθρο της εισαγωγής, το ριφ της μοτοσυκλέτας είναι σχεδόν εξαφανισμένο διότι δεν υπάρχει στο σκηνικό (όμως διατηρείται πολύ χαμηλά για το τέμπο που είπαμε) και τονίζεται πάλι τη στιγμή που έρχεται στο προσκήνιο από αριστερά και πέφτει στο αυτοκίνητο. Ακολουθώντας την ίδια συνταγή με την πρώτη έκρηξη το οπτικό συναίσθημα που αποτυπώνεται εξαιρετικά στο πρόσωπο του πρωταγωνιστή καλύπτει όλες τις άλλες αισθήσεις και μένει πάλι ο ήχος του πιάνου και το βασικό πρώτο θέμα. Εδώ έχει γίνει αρκετή επέμβαση στις αξίες του θέματος ώστε να ταιριάξει με τις χαρακτηριστικές φάσεις της σκηνής αλλά να διατηρείται η ανάμνησή του όπως παίχτηκε ήδη 6 φορές πιό πριν. Ετσι η πρώτη νότα του θέματος ταυτίζεται με την έκρηξη με τις άλλες 4 να συμβαδίζουν με τις κινήσεις και την πτώση του αυτοκινήτου και οι 3 τελευταίες στο λογότυπο του WIII με ανεπαίσθητη κατάληξη στο ακόρντο (να μην το παρακάνουμε κι όλας!). Αυτά τα λίγα, λίγες γραμμές για κάτι που ασχολήθηκα σχεδόν 20 μέρες, το θεωρώ ίσως ανάμεσα στα 2-3 καλύτερα που έχω κάνει στα χρόνια αυτά που ασχολούμαι με τη μουσική. Εχουν μείνει κι άλλα ενδιαφέροντα που δοκίμασα και εφάρμοσα, αλλά όπως είπα ίσως φτιάξω ένα βίντεο. Όποιος θέλει ας δει ξανά το βίντεο με τις παραπάνω σημειώσεις παράλληλα. Ίσως μπει στο νόημα.
    1 βαθμός
  9. 1 βαθμός
  10. Μήπως εκείνη την ώρα έπαιζε κανένα τραγούδι των OPA?(mp) go go go Κόμπολόι! κι άλλα σέσσχια! Με ασφάλεια οφ κωρς
    1 βαθμός
  11. Γέφυρα στο 3:05 Γέφυρα στο 3:05 Γέφυρα στο 2:38 Γέφυρα στο 2:07
    1 βαθμός
  12. Μelodías mágicas... Πολύ ωραίο, συγχαρητήρια!
    1 βαθμός
  13. Αυτό τώρα το πρόσεξα. Κι εγώ έμεινα στο captain morgans με cohiba και ριζότο με γαρίδες ... Κουφαλίτσες, καλά περάσατε έτσι? Το ελπίζω, σοβαρά τώρα Νίκο σταμάτα ότι έγραφες μέχρι τώρα και πιάσε τέτοια. Σου πάει στο στυλ. έχει twang που σου αρέσει και ΣΚΟΤΩ. Μόνο τέτοια να γράφεις πλέον. Και δικά σου σε αυτό το στυλ.
    1 βαθμός
  14. Ξέρει κανείς ποιοι είναι αυτοί οι ταβερνιάρηδες που σπέρνουν? gypsy.zip
    1 βαθμός
  15. 1 βαθμός
  16. Crunch έχουν καλό για τουάνγκ δεν ξέρω!!
    1 βαθμός
  17. Τι λε ρε φίλος. Κάνουνε κράτς, έχουνε τουάνγκ.
    1 βαθμός
  18. Δεν ξέρω ο ήχος τους είναι λίγο αλμυρός!
    1 βαθμός
  19. Τσακίρης φυσικά. Είναι τα καλύτερα.
    1 βαθμός
  20. του'κανε τ'άντερα κολιέ! αναμένουμε ηχητικά (αν υπάρχουν)
    1 βαθμός
  21. Και μετά και μετά; Πού καταλήξατε; Σε τι τσιψ;;;
    1 βαθμός
  22. Εντάξει ρε φίλε, μίλα μας και μην μας αγαπάς ... Αρκεί να ξεκολλήσεις από τις Αιόλιαν, Ντόριαν, Βλεννόρροιαν για λίγο, και να σκεφτείς αν το Amin (ΛΑ μινόρε) έχει τις νότες F, ή F#. Άντε, κρίμα είναι να τρέχουμε τον npap άδικα. Μόνο που θα σε κλείσει καμιά εβδομάδα τιμωρία να ξέρεις. Α, και δεν θα σου πάρει και παγωτό ....
    1 βαθμός
  23. Ρε δεν θα γίνω πλούσιος και διάσημος μουσουργός, θα γίνω! Ούτε στα pm's σας θα απαντάω...θα με παρακαλάτε και θα κάνω πως δεν σας ξέρω.... Θα δείτε τι θα πάθετε...
    1 βαθμός
  24. Λοιπόν, να επεκταθώ πάνω σε κάτι που ανέφερα νωρίτερα-και ρώτησε σχετικά ο @gmoukou .Αρχικά, να πω πως υπάρχουν πολλές διαφορετικές προσεγγίσεις στο ζήτημα και όλες είναι σωστές και ενδιαφέρουσες. Το οποίο ζήτημα είναι, πως κουλαντρίζουμε ανεπτυγμένη αρμονία(δηλαδή, ακόρντα με προεκτάσεις, αλλοιώσεις κλπ) στην κιθάρα, που εκ των πραγμάτων δεν μπορούμε να παίξουμε, ας πούμε 7φωνα ακόρντα-αλλά και αλλού όταν η οικονομία είναι κάτι επιθυμητό-που συνήθως είναι. Μια προφανής λύση είναι να βρει κανείς βιβλία με voicings κλπ και να μάθει από εκεί-με ζωγραφίτσες κλπ.Μια χαρά. Δεν χρειάζεται να εμβαθύνει παραπέρα-ή μπορεί να το κάνει αργότερα. Πάμε παρακάτω. Κάτι που μαθαίνουν όσοι μελετούν jazz arranging, είναι ακριβώς πως να παράγουν ανεπτυγμένα ακόρντα, δηλαδή 9ης, 11ης και 13ης μόνο με τις 4 φωνές ενός βασικού section πνευστών. Εδώ λοιπον, έχουμε κάποιες βασικές αρχές: -Η 9η εισάγεται σε ένα βασικό 4φωνο voicing (δηλαδή ένα voicing που περιέχει τις 1-3-5-7 του ακόρντου) αντικαθιστώντας την 1η, -Η 11η αντικαθιστώντας την 3-ή την 5η αν είναι αυξημένη, -Η 13η, αντικαθιστώντας την 5η. Έτσι, πχ ένα απλό, 4φωνο G7, στις 4 χορδές από την Ρε προς την Μι, παιγμένο FBDG, μπορεί να πάρει τις εξής μορφές, -FBDA, με 9 αντί για 1, -FCDG, με 11 αντι για 3 -FBEG, με 13 αντί για 5 Φυσικά, μπορούν να συνυπάρξουν περισσότερες προεκτάσεις, πχ -FBEA, με 9 για 1 και 13 για 5 κλπ ..ή ακόμα και αλλοιώσεις των προεκτάσεων αυτών, πχ -FBEbA#, με #9 για 1 και b13 για 5 κλπ, κλπ. Τώρα, προσεχτική ματιά στα voicings που προκύπτουν, αποκαλύπτει πως έχουμε στην πραγματικότητα άλλα γνωστά 4φωνα ακόρντα, τα οποία όταν τα τοποθετούμε πάνω στην συγκεκριμένη τονική, παράγουν ανεπτυγμένη αρμονία. Πχ. το πρώτο παράδειγμα -FBDA, με 9 για 1, στην πραγματικότητα είναι ένα Bm7b5.Άρα, αν κάποιος ξέρει ήδη τις αναστροφές και τα διαφορετικά voicings του Bm7b5, τότε μπορεί ωραιότατα να παίξει άλλες τόσες αναστροφές και voicings για το G9, και, εξάγοντας έναν απλό κανόνα, για κάθε Dom9. Ο κανόνας είναι, στην προκειμένη περίπτωση, -Για ένα ακόρντο Dom9, παίζω ένα m7b5 από την 3η του. Για G9, είναι Bm7b5. Για Α9, είναι C#m7b5.κλπ κλπ. Αυτή η λογική, δίνει χρήσιμα voicings για κάθε ποιότητα ακόρντου και για κάθε προέκταση/αλλοίωση και συνδυασμό τους. Προυποθέτει, φυσικά, να ξέρει κανείς αναστροφές και voicings για τα βασικά 4φωνα ακόρντα. Αν δεν ξέρει, να μάθει.
    1 βαθμός
  25. Μετά από αρκετές μέρες προετοιμασία, ολοκληρώθηκε και ανέβηκε η συμμετοχή μου για τον εν λόγω διαγωνισμό. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι καθώς ήταν η πρώτη μου προσπάθεια για μουσική επένδυση σε βίντεο υπήρξε μια ιδιαίτερα εποικοδομητική εμπειρία από την οποία τουλάχιστον το μόνο που θα μείνει σίγουρα θα είναι τα δικά σας σχόλια τα οποία και περιμένω.
    1 βαθμός
  26. Έχω πολύ καιρό να ανεβάσω και είπα να επανέλθω με 3 βιντεακια. Αυτό είναι το πρώτο.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου