Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      9.352


  2. ez

    ez

    Guru


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      1.786


  3. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      6.273


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/09/2020 σε Αναρτήσεις

  1. Προφανώς όχι. Ο έλεγχος του βρώμικου ήχου δεν είναι απλό πράγμα. Βέβαια αν δεν έχει παίξει κάποιος με βρώμικο ήχο κι εννοώ βρώμικο, όχι λίγο ντραιβακι, δεν το καταλαβαίνει αυτό.
    6 βαθμοί
  2. Μεγάλη συζήτηση...γεγονός είναι πως οι διπλοί μαγνήτες κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των κιθαριστών, ειδικά όσων παίζουν με μεγάλες εντάσεις και χρησιμοποιούν πολύ παραμόρφωση. Και οι 3 έχουν παρόμοια προσέγγιση στο πεδίο αυτό, θέλουν τον "μεγάλο ήχο" να υποβόσκει και νάναι διαθέσιμος όταν και όσο τον ζητήσουν (σφυρίγματα, κράτημα νότας κλπ.). Χειρίζονται πολύ τα ποτς για να καθαρίσουν τον ήχο η να τον εκτοξεύσουν σε στρατοσφαιρικά κρατήματα/"δαγκώματα", επίσης έμαθαν να παίζουν τσιτώνοντας τους ενισχυτές για "ζουμί", άντε και χρησιμοποιώντας ένα rangemaster - tone bender (τα πετάλια κατέκλυσαν το σύμπαν αργότερα), αυτοί είναι εκείνοι που θα ενοχληθούν απο τους θορύβους των μονοπήνιων στο πάλκο, τους έχουν μέσα στ αυτιά τους, όχι εμείς που θα κριτικάρουμε "εκ του ασφαλούς" δουλεμένες και προσεγμένες ηχογραφήσεις εκ των υστέρων. Με παρόμοιο τρόπο παίζει και ο Σαντάνα, τον δρόμο τον έδειξε - άνοιξε ο Κλάπτον στο "Μπήνο", ακολούθησε πανστρατιά. Ήταν δίκαιο κι έγινε πράξη . Φυσικά και υπάρχουν εξαιρέσεις, όμως νομίζω πως κάπως έτσι διαμορφώθηκαν τα πράγματα.
    4 βαθμοί
  3. Ναι λάθος μου, παράλειψη... μιλούσα για κανονικούς κιθαρίστες κι όχι για τζαζίστες...
    2 βαθμοί
  4. Με μια γρηγορη ματια δεν φαινεται ποια τελευταια ποστ ειναι αδιαβαστα. Χρειαζεται προσεκτικοτερη ματια, και ειναι σχετικα κουραστικο. Εαν ειναι κατι που βελτιωνεται, καλοδεχουμενη η βελτιωση. Αλλιως, ολα καλα...
    2 βαθμοί
  5. Είπαμε, μεγάλη συζήτηση! Δεν διαφωνώ με όσα λες, αν και έχω την αίσθηση πως καλύπτουν σύγχρονες εκδοχές και αντιλήψεις, εγώ είμαι δεινόσαυρος old school, απο μέταλ δε σκαμπάζω...πάντως scooped vintage μαγνήτες κομματάκι δύσκολο να βρείς. Α! Το "εύκολη" πήγαινε καθαρά σε ζητήματα θορύβων κλπ., όχι ήχου.
    2 βαθμοί
  6. Ανατριχιαστικά ωραία εκτέλεση.
    2 βαθμοί
  7. Αν θέλετε αντικειμενική, υπερκομματικη, έγκυρη ενημέρωση, δείτε μόνο το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ, με τη ΣΊΑ ΚΟΣΙΩΝΗ, τη συζυγό του Δημάρχου Αθηναίων, ανηψιου του Πρωθυπουργού. Χαχαχαχαχα
    2 βαθμοί
  8. Είναι το καλύτερο σόλο που έχω ακούσει; Πιθανόν.
    1 βαθμός
  9. Είναι το phrasing. Ο τρόπος δηλαδή που εκφέρεις μουσικό λόγο. Το πώς σχηματίζεις φράσεις, πώς τις "προφέρεις", οι τονισμοί σου, το χτύπημά σου, οι χρόνοι σου, τα υλικά που χρησιμοποιείς, και ο τρόπος που τα χρησιμοποιείς για τον σχηματισμό φράσεων. Κατά την γνώμη μου είναι το σημαντικότερο "συστατικό" σε έναν μουσικό, και δίνει την προσωπική του ταυτότητα. EDIT: Για να το καταλάβεις καλύτερα, θα σου δώσω δύο παραδείγματα. 1. Δώσε σε 10 διαφορετικούς μουσικούς (ασχέτως οργάνου) τις ίδιες νότες (άσχετα από χρόνους) και άφησέ τους να τις παίξουν. Θα ακούσεις 10 διαφορετικές εκδοχές αντιμετώπισης φράσεων. 2. Ο Scott Henderson κατά την γνώμη μου είναι ένας από τους μάγους του phrasing. Λέγεται καθ' υπερβολήν, ότι αν του δώσεις 4 νότες, μπορεί να παίζει όλο το βράδυ μόνο με αυτές, χωρίς να καταλάβεις ότι παίζει μόνο 4 νότες, ή να βαρεθείς.
    1 βαθμός
  10. scooped mids λέγεται, metallica, exodus, slayer, anthrax, και ακόμα πιο έντονα και επιτυχημένα οι Pantera, και όλοι οι μεταγενέστεροι είχαν αυτον τον ήχο. μήπως (ΦΡΑΣΗ) φρασρισμα, ελληνιστί, απο το phrase=φρέιζ-->φραζάρισμα
    1 βαθμός
  11. Είναι πολύ δύσκολος. Εγώ πάντως δεν τα κατάφερα ακόμα. Θα το λέω και θα το φωνάζω. Άλλη μελέτη κάνεις για το καθαρό παίξιμο, και άλλη για το βρώμικο. Διαφορετικό φραζάρισμα πρώτα απ' όλα. Είναι σαν δύο διαφορετικά όργανα.
    1 βαθμός
  12. Διαφωνώ, και προσθέτω ότι μιλάω για ρυθμικά (εκεί που θέλεις big sound), όχι για σόλο (που θέλεις fat sound).
    1 βαθμός
  13. αν είχα στον νού μου τον ακροατή απο τότε που έπιασα την κιθάρα, δεν ήμανε σήμερα εδώ να ανεβάζω κομμάτια για 10 κιθαρίστες στο νόιζ. Θα είχα κάνει τη μπάζα μου και άντε γειά.
    1 βαθμός
  14. Πέρα από την προσωπική ευχαρίστηση..., όλοι μας, μα όλοι μας..., όταν πιάσαμε το όργανο αλλά και μετέπειτα μέχρι και τα τώρα, τον ακροατή και τις ακροάτριες είχαμε στο νου μας...
    1 βαθμός
  15. εξαρτάται τι εννοεί κανείς καλύτερο. Ως κιθαρά που ξεβρακώνει τον παίκτη διαλέγω την τελε. Ως κιθάρα που καλύπτει τον παίκτη διαλέγω λπ. Για ακροατή διαλέγω λπ. Για ικανοποίηση παίκτη τελε. Για γκάζια (αν τα θες) λπ Για καθαρά (αν τα θες) τελε. Διαλεξε το δικό σου. να στο κάνω απλό. Αν ήθελα να κάνω audition έναν παίκτη θα του έδινα τελε και θα τον έβαζα να παίξει καθαρά. Αν τα έπαιζε προφανώς θα μπορούσε να παίξει και τα βρώμικα.
    1 βαθμός
  16. Είναι ακριβως οι ίδιες ρυθμίσεις (αντίστροφα) με το default θεμα και κατα τη γνώμη μου φαίνεται καλύτερα η ώρα και το ποιός αντέδρασε. Πέρα απο την γνώμη μου όμως, δεν νομίζω πως μπορεί να αλλάξει κάτι χωρίς συνέπειες στο υπόλοιπο site.
    1 βαθμός
  17. Στο κινητο, το μονο σπαστικο που δεν συνηθιζεται, ειναι οτι δεν ξεκαθαριζω ευκολα εαν υπαρχουν νεα ποστ. Τα bold γραμματα δεν καλοφαινονται, και πρεπει να κοιταξω εαν αλλαξε ο τελευταιος ποστερ, ή να δω την χρονικη ενδειξη αριστερα. Εαν απο γαλαζια γινονταν πχ κιτρινα bold, τοτε θα ηταν αψογο.
    1 βαθμός
  18. Αυτο που αναφερεις δεν αναιρει αυτο που λεω. Συμφωνω οτι οι μονοι χρειαζονται πολυ περισσοτερη μεαστρια, και επισης οτι οι μονοι διδουν πιο χαρακτηριστικο τονο. Εξακολουθω να πιστευω, ταυτοχρονα, οτι με paf ειναι πολυ πιο ευκολο να πετυχεις εναν wow fat ηχο.
    1 βαθμός
  19. θα συμφωνήσω 100% σχεδόν με το πρώτο. Οι διπλοί ισοπεδώνουν τους κιθαρίστες. Όσοι έλαμψαν με το ύφος τους θα έλεγα ότι το έκαναν με μονούς. Εκεί φαίνεται ο χαρακτήρας του καθενός. Τώρα για τα 3 και μόνο ονόματα που αναφέρθηκαν ο santana έγινε γνωστός και καθιερώθηκε την εποχή που έπαιζε με Ρ90. Καμία σχέση ο τότε (1969) με τον απαίσιο των PRS. Σε ένα δυό κομμάτια στο Santana IV παίζει και με στρατ. ο Clapton πέρασε από 100 ήχους για να φτάσει σ αυτό που λέμε σήμερα Clapton που κακά τα ψέμματα είναι strat 4η θέση. Είχε ολόκληρες περιόδους με lp, 335, sg, firebird και δε συμμαζεύεται. Ο Latimer πάλι είχε δυό βασικές κιθάρες lp, strat στην καλύτερη περίοδό του που τις έκανε φυσικά να παίζουν σχεδόν ίδια.
    1 βαθμός
  20. 1. Πρώτο λάθος 2. Δεύτερο λάθος Πρόσεξε, μην τριτώσεις τα λάθη με τις Tele. Αυτοί πάλι ποιοι είναι? Όλο καινούρια πράγματα μου λέτε.
    1 βαθμός
  21. όταν ήμουν 16 χρονών και άκουσα το snowgoose νόμιζα ότι ήταν στρατ.... από τότε τις συμπάθησα
    1 βαθμός
  22. Παντως αυτοι οι παιχταραδες και με banjo να επαιζαν, παλι ιδιο ηχο θα ειχαν. Ο latimer με στρατ ακουγεται το ιδιο. Ο gilmour με lp, παρομοιως.
    1 βαθμός
  23. Και αφού ο Δήμαρχος είναι παιδί του αδερφού του Πρωθυπουργού, έτσι θα λέγεται και ο Πρωθυπουργός. Σίας ή Κοσιώνης?
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου