Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. blue

    blue

    Solist


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      5.562


  2. gmoukou

    gmoukou

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1.410


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      9.334


  4. John Goumis

    John Goumis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      1.924


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 04/09/2020 σε Αναρτήσεις

  1. Η άποψη μου έχει αλλάξει 500 φορές. Είναι κλισέ αλλά όλα είναι θέμα συνθηκών: Στις κιθάρες αν δεν παίζεις "έξω" σε λάιβ ή δεν γράφεις για δίσκους δεν υπάρχει λόγος να καταλάβεις ποτέ γιατί υπάρχουν αναβαθμισμένα εργαλεία, από ενισχυτές μέχρι καλώδια και ποτς. Στο χαλαρό παίξιμο για την ηρεμία μου περνάω σούπερ με τον φτηνό ενισχυτακο μου και δεν τον αλλάζω με τίποτα. Και η ακουστική μου έχει καταλήξει να είναι μια φτηνή παρλορ. Αράζω ώρες αλλά σπάνια κρατάω τρακς που έχω ηχογραφήσει με αυτά. Το κριτήριο μου για το αν ένα όργανο είναι καλό είναι μόνο να είναι κουρδισμενο και να γράφεται ωραία (μεγάλη κουβέντα). Σε άλλα ηλεκτρονικά όργανα όποτε ανεβαίνω κατηγορία τιμής αποζημιώνομαι στο έπακρο, εκεί υπάρχει σοβαρός διαχωρισμός σε παιχνίδια και όργανα. Το ίδιο για εξοπλισμό ηχογράφησης (φυσικά). Όμοια με άλλους, τα λεφτά που έχω μετανιώσει είναι πετάλια για tone shaping (με όσα έχω δώσει θα μπορούσα να είχα πάρει τοπ ενισχυτη) ή "περίεργα" πετάλια που ψευτοκανουν αυτό που κάνει καλά το φτηνότερο συνθ ή δωρεάν vst. Δε μετάνιωσα λεφτά που χάλασα σε πετάλια που μου έφτιαχναν το σήμα όταν έπαιζα λάιβ, αλλά όταν σταμάτησα να παίζω τα πούλησα γιατί δεν είχαν καμία χρήση σε home studio καταστάσεις. Άρα το ερώτημα αν κάνεις τη δουλειά σου με φτηνά πράγματα απαντιεται με την ερώτηση "ποια ακριβώς είναι η δουλειά σου?"
    6 βαθμοί
  2. Προσωπικά απάντησα στο thread νομίζοντας ότι μιλάμε για ακριβό εξοπλισμό ο οποίος απεδείχθη μη-λειτουργικός - είχε θέματα στην πορεία και η τιμή του δεν δικαιολογούσε το να έχει αυτά τα θέματα. Τώρα το να ''απομυθοποιήσουμε'' ένα π.χ. πιστοποιημένο, custom shop όργανο και να λέμε αν και κατά πόσο τα πιο φθηνά είναι κοντά σε αυτό, δεν έχει νόημα. Αυτός που παίρνει ένα custom shop όργανο με τα AAAAA flame καπάκια, τα σερτίφικεϊτς, τα βραζιλιάνικα ξύλα κτλ δεν το παίρνει γιατί πιστεύει ότι είναι 5 φορές καλύτερο από το standard ή 20 φορές καλύτερο από το αντίστοιχο κινέζικο, αλλά το παίρνει γιατί έτσι. Επίσης, ειπώθηκε πριν, απομυθοποίηση είναι να σου χαρίζουν ένα από τα δυο και εσύ να επιλέγεις το κινέζικο. Άλλωστε, τα περισσότερα από τα όργανα που έχουμε είναι αποτέλεσμα επιθυμίας και όχι ανάγκης(δεν γνωρίζω κανέναν προσωπικά που να λέει ''ωχ ρε γμτ, έχω ΑΝΑΓΚΗ το τάδε custom shop όργανο αλλιώς δεν μπορώ να βγάλω το λάιβ...). Συνοψίζοντας, δεν υπάρχει κάτι να απομυθοποιήσεις σε τέτοιες περιπτώσεις, το ακριβό πάντα (σχεδόν) θα είναι κάτι προσεγμένο και ανώτερο (έστω και υπερτιμολογημένο), και είναι για κάποιον που το επιθυμεί έτσι και καλά κάνει να το επιθυμεί...
    5 βαθμοί
  3. Νομίζω οτι ακόμα ισχύει ο κανονισμός που απαγορεύει τα εριστικά ή αγενή σχόλια μεταξύ των μελών. Μήπως θα ήταν πιο υγιής μια απάντηση/συμβουλή/καθοδήγηση (αν έχεις άποψη) στην ερώτηση του θέματος;
    5 βαθμοί
  4. Όπως σου εξηγησα εχω και κιθαρα έπιπλο και κιθάρα εργαλείο. Όσο λιγοτερο συναισθηματικο δέσιμο υπάρχει τοσο πιο πολυ θα ειναι εργαλείο. Το ίδιο ισχυει και με το αυτοκινητο η τη μοτοσυκλετα. Ανθρωποι παροπλιζουν κιθαρες απο τουρ και τις εχουν μόνιμα σε θηκες η σε βιτρινες για αυτο το λογο.Αλλοι τις βλεπουν σαν εργαλεία και αλλοι σαν "παιδια" τους. Σημασια εχει να μην αφήσεις καποια κιθαρα να σου γίνει "αδιάφορη". Οσο την εχεις ειτε για εργαλειο ειτε για έπιπλο... Εχει ψυχή.
    2 βαθμοί
  5. σε αυτό το παλιότερο θέμα, θα βρεις πολύτιμες πληροφορίες που τεκμηριωμένα θα σε βοηθήσουν ενδεχομένως να λύσεις αρκετές απορίες σου...
    2 βαθμοί
  6. κυρίως απολύσεις. τα μουσικα όργανα είναι εργαλεία. όπως και τα αυτοκίνητα, ένας οδηγός αγώνων (στα πλαίσια των επιτρεπομένων προδιαγραφών) δεν θα διαλέξει ποτέ ένα "έπιπλο" θα διαλέξει αυτο που θα του βγάλει τον αγώνα έστω και με ιδρωτα και μικροβλάβες.
    2 βαθμοί
  7. Συμφωνώ με το παραπάνω. Δεν απαντω επι του θεματος αν και γνωρίζω οπως και ο φιλος gmoukou την απαντηση. Προτιμω να κουοταρω μονο διοτι κάποια πραγματα ειναι πιο σημαντικα απο αλλα
    2 βαθμοί
  8. Υπαρχει ρυθμιση για το latency στα setting σε καθε daw, απ' οσο γνωριζω. Στα 512 και κατω το εχω και δεν εχω καθυστερησεις. Στο 0.30 τσεκαρε. Αλλα τσεκαρε, επισης, μηπως υπαρχει κανα plugin που στο προκαλει. Δοκιμασε αυτα: 1) open a new project (with no plugins whatsoever); 2) insert just one low-latency instrument VST (e.g., HALion Sonic SE); 3) load a patch with a fast attack (e.g., a piano); and 4) hit a key on your MIDI keyboard. If this solves the problem, start loading in the plugins you usually use (one at a time) and repeat the test until you find the one that's causing the delay. Cheers... Πηγη: https://www.steinberg.net/forums/viewtopic.php?t=78444
    2 βαθμοί
  9. Για εναν επαγγελματια ειναι περισσοτερο "εργαλεια". Για εναν μερακλη ερασιτεχνη ειναι περισσοτερο "οικογενεια".
    1 βαθμός
  10. Φυσικα και υπαρχουν! Αλλα ΣΥΝΗΘΩΣ δεν συμβαίνει!Τα οικονομικα του ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥ ΚΟΣΜΟΥ τον αναγκαζουν να εξεταζει τη σχέση ΑΝΑΓΚΗΣ/ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ(δηλαδή κόστους) Οσοι εχουν τη δυνατοτητα να μη λάβουν οψη αυτή τη σχεση αγοραζουν το κατι παραπανω απο τις αναγκες τους... Εγω ειμαι ένας απ αυτους καθώς εχω κιθαρες πολύ ακριβές για το επίπεδο μου και για τα οικονομικα μου.... αλλα ΣΥΝΗΘΩΣ δεν συμβαινει
    1 βαθμός
  11. Η μαγική λεξη είναι το "ΣΥΝΗΘΩΣ". Συνήθως ο επαγγελματίας θα παρει Makitta για να καλυψει τις αναγκες του και συνήθως ο ερασιτέχνης θα παρει parkside για να καλυψει μια χαρα τις δικες του.
    1 βαθμός
  12. Μια κιθαρα ειναι εργαλειο οσο και ενα αυτοκινητο ή μια μοτοσυκλετα.
    1 βαθμός
  13. Eπετρεψε μου να διαφωνησω. Δεν είναι απολυτο οτι όλοι βλεπουν το μουσικό οργανο σαν εργαλείο. Ο καθενας τα βλέπει τα μουσικά οργανα απο τη δική του οπτκη κυριως αναλογως τη χρήση για την οποια προοριζονται. Για κάποιον πραγματι είναι εργαλειο αλλά πιθανοτατα αυτό ισχυει για κάποιον EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ η τελοσπαντων για καποιον που βγαζει χρηματα με αυτο το οργανο ο οποιος δε θελει να χαλασει την ωρα του live και να γινει ρομπα (οπως και ο οδηγος αγωνων δεν τον πολυνοιαζει να γρατσουνιστει το αμαξι αρκει να μη χαλασει και χασει τον αγωνα... Η Σκοτωθει ) Για καποιον bedroom player που δεν εχει τέτοιες ανησυχιες κυριαρχει το "συναισθηματικό δεσιμο" με το όργανο. Προσωπικα έχω παμφθηνη κιθαρα squier affinity του 1995.... Ειναι η πρωτη μου κιθάρα. Κουτσουρο τελειως. Κουρδισμα δεν κρατουσε με τιποτα.... Μαγνητες σφυριζαν... Τα ηλεκτρια ΟΛΑ κάναν χρατς χρουτς... Πλαστικό nut της πλακας κτλ... Και γενικά δεν ηταν για παραεξω. Σε αυτη έμαθα όμως. Της τραβηξα ενα γερο restoration και refinish μαζι με τον πατερα μου πριν λιγα χρονια και της εριξα και καμια 300ρια γιουργια αν θυμαμαι καλα καθώς αλλαξα τα παντα!!!! Το όργανο πλεον (φυσικά δεν θα γίνω γραφικος να πω " 'καλα ε... αλακισμένο το κιθαρονι παταει κατω ολες τις αμερικανικες φεντερ λέμε ε;;;;Κατάληψηηηηη παραμ παραμ παμ περομ περομ!!!!!) στεκεται αξιοπρεπεστατα.Όμως πλεον αυτή η κιθάρα ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΛΟ.Έχει γραψει πολλά χιλιόμετρα το κοντέρ της και έχει να διηγηθεί πολλες ιστορίες . Απο την αλλη έχω και μια Gibson led paul classic custom AN του 2011 με την οποία βγάζω όλα τα live μου αισθανομαι σιγουρια και δεν με έχει προδώσει ποτε. Αυτή ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ. Αν επαιρνε φωτια το σπιτι και αναγκαζομουν να σωσω μονο μια απο τις 7 κιθερες μου αυτη θα ηταν η squier και θα ξεκινουσα το jurney απο την αρχη.Απο προσωπικη εμπειρία θα συμφωνησω με τον SpyrosDelta σχετικα με το σημερινο vfm. Για την ιστορια.... Η squier affinity πριν και μετα.
    1 βαθμός
  14. Σωστα. Είτε ως εργαλεία, είτε ως πηγή έμπνευσης, είτε ως μέσο επιβράβευσης για την μουσική μας εξέλιξη θα πρέπει κυριως να τα χαιρόμαστε... Απλώς το μεταφέρω σαν κάτι που με έχει απασχολήσει και καλό θα ήταν να το'χει κάποιος κατά νου όταν αγοράζει ακριβό εξοπλισμό.
    1 βαθμός
  15. Κατάλαβα ! Θα το δω ! Ισως με ξεγελάει η ένταση !
    1 βαθμός
  16. Μάλλον είμαι εντάξει. Σύμφωνα με το video παραπάνω έβαλα το buffer size στην τιμή small (έχει τις επιλογές small, middle, large). Ήταν στην τιμή large πριν. Βλέπω διαφορά! Ευχαριστώ
    1 βαθμός
  17. οταν έστησα το Ardour σε linux είχε 2 προτάσεις / συμβουλές, είτε τρεχεις με realtime low-latency kernel, είτε βάζεις κάτι του τύπου : https://manual.ardour.org/setting-up-your-system/platform-specifics/ubuntu-linux/ αλλα κυρίως για το θεωρητκό του πράγματος (ισχύει και για mac, ms windows) https://manual.ardour.org/synchronization/latency-and-latency-compensation/
    1 βαθμός
  18. Αν δεν έχεις χρωματίσει τον ήχο με κάποιον τρόπο (ίσως και άθελά σου), τότε πιθανόν να είναι η ιδέα σου (μη ξεχνάς ότι το λίγο δυνατότερο μερικές φορές μας φαίνεται και καλύτερο).
    1 βαθμός
  19. Απο τα 10 ποστ σου, τα 9 εχουν μια εντονη δοση ειρωνιας, σε ενοχλητικο βαθμο. Θα σου συστηνα να εισαι λιιιγο πιο ευχαριστος προς τους αλλπυς, και να παραμενεις οσο μπορεις εντος θεματος (περι μουσικης δλδ), οπου φαινεται οτι το κατεχεις.
    1 βαθμός
  20. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις ! Αρχικά δε χρειάζεται να υπάρχουν διαμάχες ούτε ειρωνικά σχόλια ! Για τα προγράμματα τώρα βάζω τα ίδια πχ τύμπανα χωρίς κανενα εφέ κλπ ! με ίδιες σχετικά εντάσεις και κου φαίνεται λίγο πιο καθαρός ο ήχος στο cubase αλλά πραγματικά μπορεί να είναι η ιδέα μου Γι αυτό και ρώτησα μήπως το χει παρατηρήσει κάποιος στην audio engine διαφορά !
    1 βαθμός
  21. Παλιά είχα κάνει ένα αντίστοιχο είδος "τεστ ποιότητας ήχου" μεταξύ των Sonar 2 και Cubase SX 2 (παλιά προϊόντα). Ο ήχος που έβγαινε από τα VST instruments ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ (οι ίδιοι δυαδικοί αριθμοί στην κυματομορφή). Πάντως μεταξύ των διαφόρων DAW πρέπει να παίζουν ρόλο: - τα bits στα οποία λειτουργεί εσωτερικά η μηχανή ήχου (συνήθως είναι 64 bit τώρα πια - πάντως σε απλά project η διαφορά 64bit και 32bit στην audio engine δεν είναι μεγάλη). - η ποιότητα των διαφόρων εφέ (π.χ. στα reverb μπορείς να βρεις μεγάλες διαφορές στην ποιότητα ήχου και στην παραμετροποίηση) - διάφορες δυνατότητες και πώς είναι υλοποιημένες (dithering, μετατροπές bit, μετατροπές Hz, normalize κλπ.) και διάφορα προφανή πράγματα όπως π.χ. η ποιότητα των δειγμάτων αν υπάρχουν, οι δυνατότητες και οι επεξεργασίες στο bus της εφαρμογής, midi harmonizer και διάφορα άλλα που παλιά μπορεί να μην υπήρχαν κιόλας.. Σίγουρα με κάθε αξιόλογο DAW που κυκλοφορεί σήμερα μπορείς να γράψεις για πλάκα περίπλοκη συμφωνική μουσική ή κάτι αντίστοιχης δυσκολίας και - μέχρι ενός σημείου - να κάνεις και την παραγωγή.. update: όταν διάβασα εγώ το post δεν είδα κάτι περίεργο..
    1 βαθμός
  22. Ισχυει το ΔΕΥΤΕΡΟ. Ολα τα daw έχουν τον ιδιο "ηχο". Προφανως κανεις κατι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ σε ενα απο τα δυο (gain staging,fx use,plug in use κτλ.) ή ακόμα πιο πιθανο ξερεις να δουλευεις το ενα ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο το αλλο.
    1 βαθμός
  23. Γεια και χαρά σε όλους. Bedroom rocker εδώ. Από τα χέρια μου έχουν περάσει κάμποσα όργανα κι αρκετός εξοπλισμός. Καλώς ή κακώς δεν είχα εξ αρχής την δυνατότητα να αλλάζω συχνά κιθάρες και πριν κάνω οποιαδήποτε αγορά το έψαχνα (κι ακόμα το κάνω). Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι τελικά είμαι έρμαιο της συνήθειας. Ξεκίνησα με μία vintage v6 και με τα χρόνια της άλλαζα ότι δεν μου άρεσε πάνω της. Σιγά σιγά πέρασα από fender (μεξικάνες κι αμερικάνες), χειροποίητες strat κτλ αλλά πάντα μετά από λίγο καιρό κατέληγα να μελετάω και πάλι με την vintage. Έτσι έσπρωχνα το οποιοδήποτε άλλο όργανο είχα προσφάτως αποκτήσει και παρέμενα με την αρχική μου επιλογή. Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι η αρχική μου επιλογή ήταν η καλύτερη, απλώς την έχω συνηθίσει και μου κάνει. Με ταν καιρό επίσης συνάντησα το εξής πρόβλημα. Τα σουπερ boutique όργανα δεν τα βγάζω συχνά έξω από την θήκη τους. Ναι, ωραία φάση το brazilian rosewοod, το αερο παλαιωμένο μαόνι και 1000 x A flame mapple αλλά αν μου γρατζουνιστεί κάπου θα κλαίω όπως τότε στη β δημοτικού που ο κολλητός μου, μου έκανε άσχημο τάκλιν (m@l@k@ Βάγγο, δεν το'χω ξεχάσει). Οπότε από ένα σημείο και μετά δεν το αντιμετωπίζω ως όργανο αλλά ως έπιπλο. Μην παρεξηγηθώ, δεν μετανιώνω την οποιαδήποτε ακριβή αγορά μου, απλώς λέω σε κάποιον που σκέφτεται να το επιχειρήσει ότι το να έχεις ένα top self όργανο θέλει μια διαφορετική φροντίδα και αυτό σε αποτρέπει από το να ασχολείσαι διαρκώς μαζί του. Για ενισχυτές πηγαίνοντας προς τα πάνω μόνο θετική εξέλιξη είναι. Σίγουρα όμως θεωρώ οτι σπατάλησα αδίκως χρήματα για πολλά πεταλάκια τα οποία τα αγόρασα επειδή τα είδα σε ένα ωραίο βιντεάκι στο youtube ή τα άκουσα σε rig φίλου κάποια στιγμή ενώ στην ουσία ΔΕΝ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ!!! Πιο έξυπνο θα 'ηταν αυτά τα χρήματα να τα είχα επενδύσει σε μαθήματα μουσικής. Στερνή μου γνώση, να σ'είχα πρώτα!!
    1 βαθμός
  24. Η απομυθοποίηση ακριβού εξοπλισμού έρχεται μόνο όταν σου δωθεί η ευκαιρία να πληρώσεις τα ίδια λεφτά για μια αμερικάνικη και μια κινέζικη strat πχ. κι εσύ διαλέγεις την κινέζικη. Επίσης, τι ειναι ακριβό; Για ρωτήστε έναν πιανίστα, έναν κοντραμπασίστα ή έναν φαγκοτίστα. Η ρε ξεκουρδίζει περισσότερο απο τη σολ στις Gibson. Αλλα υπάρχει ενα πραγμα που λέγεται προκατάληψη και όλοι αναφέρουμε τη σολ. Περιμενουμε επισης από ένα όργανο που εχει φτιαχτεί στην άλλη άκρη του κοσμου, και ίσως για πολύ καιρό ΔΕΝ εχει συντηρηθεί να ειναι τσίτα. Όλες οι 3+3 κιθάρες ξεκουρδίζουν λόγω γεωμετρίας. Με λίγη εξτρα φροντίδα στρώνει. (Δεν μπορεί εκατομμύρια κιθαριστες σε όλο τον κοσμο να είναι λάθος) Ο καθένας πορεύεται και βολεύεται ανάλογα με τις οικονομικοκοινωνικες προτεραιότητές του και καλώς πράττει. Τώρα όλα αυτα περί απομυθοποίησης περισσότερο περσινά ξινά σταφυλια μου φαινεται, αλλά αν έβρισκα κάτι να πω αυτό είναι το απίστευτο hype αλλά και το "καπέλο" που διέπει τα κιθαριστικα παρελκόμενα με κατι πυκνωτές των 50€, κάτι fossil mammoth ivory κόκκαλα, κάτι brazilian κσύλα, κάτι nitro και δε συμμαζεύεται, πράγματα δηλ. που αγγίζουν τα όρια της ανοησίας. Προσωπικα δεν έχω αγοράσει ποτέ πολύ ακριβή κιθάρα, ταβάνι ήταν η US std Τele, not much of a guitar όταν ούτως η άλλως δεν υπήρχαν many guitars. Ό,τι ακριβό έχω παίξει άξιζε τα λεφτά του το καθένα για τους δικούς του λόγους.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου