Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      15

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. loucas

    loucas

    Μέλος


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      892


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      46.942


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 13/09/2020 σε όλα

  1. Καλησπέρα. Χθές πάτησα το rec . Νο edits at all. Κάποιες φορές ας υπάρχουν ατέλειες αν υπάρχει λιγο αυθορμητισμός .
    9 βαθμοί
  2. Σας παρουσιάζω την Dela. Γεννήθηκε το βράδυ της 30/8 κάνοντας διάφορες σκέψεις για την επόμενη μέρα. Ήταν να αποτελέσει τη βάση για κάτι που θα ερχότανε, ή απλά ένας πειραματισμός σε ένα άλλο είδος και εξοπλισμό. Οι προσπάθειες για edit πήγαιναν βουρ για να το καταστρέψουν. Μετά από αρκετές μέρες αποφάσισα να το αφήσω ως έχει, με τα λάθη του και το αρχικό του ύφος. Μια κι όξω....
    7 βαθμοί
  3. Οι TWANG ATTACK χτυπάνε ξανά! Μετά την διεθνή επιτυχία “La Luna En Tu Mirada” που ξετινακΣε τα τσαρτ(Σ) σε όλη την νοτιοανατολική Ασία (θα την βρειτε στο soundcloud page μας) επιστρέφουν με μία ακόμα διασκευή στο αριστούργημα του γίγαντα Γιάννη Σπανού «Σ’αναζητώ». Οι ηχογραφήσεις του Superfunk (drums,bass,keyboards,rhythm & lead guitars) έγιναν στα AμΠa RoadS στούντιο στο Παγκράτι ενώ οι lead κιθάρες του Matawan έγιναν στα νέα υπερσύγχρονα στούντιο του στη Θεσσαλονίκη, εντελως αναλογικά φυσικά στο έτοιμο να τινάξει τα πέταλα “Mac καλό για μέταλ» του. Για τους gearheads (όλους εδώ μέσα δηλαδή) χρησιμοποιηθηκαν: Matawan: Lead Guitar: (0.43-1.22) Fender Johnny Marr Jaguar,(2.42-3.29) Fender Jazzmaster Amp:80s Fender Concert (miked w/ Thomann ribbon mike) Superfunk: Lead guitar (2.00-2.37) : Fender 8502 Telecaster (amp: Tweed deluxe miked with Rhode NT1) rhythm: Yamaha SA1200S (amp: Marshall 1974x miked with Sennheiser E906) additional: 1991 Fender strat plus (amp: Tweed deluxe miked with Rhode NT1)
    5 βαθμοί
  4. Τον τελευταίο καιρό σκαλίζω τους παλιούς swing κιθαρίστες. Ένας από αυτούς που μου άρεσε πολύ μεταξύ άλλων είναι ο Pee Wee Crayton. Το transcription έγινε πάνω στο "Bounce Pee Wee" ένα δικό του instrumental που το έγραψε το 1949. Αυτή τη φορά είπα να χρησιμοποιήσω το σκάφος να δώσει λίγη από τη φινέτσα του... Η εγγραφή έγινε κλασικά μέσω Reaper 6, με Amplitube 3.
    4 βαθμοί
  5. Θενκς guys. Eτσι έπαιζα πριν από ... 30 χρόνια. Τώρα παίζω χειρότερα!
    3 βαθμοί
  6. 9,5/10. Ο μόνος λόγος που δεν παίρνει το απόλυτο άριστα είναι γιατί ο σωστός τίτλος είναι In A minor state.
    3 βαθμοί
  7. μια "χαλαρη-καθημερινη" προβα του elvis και της υπερ-μπαντας του!!
    2 βαθμοί
  8. Εδω μέσα πάσχετε από την αρρώστια της μετριοφροσύνης και κάποια μέρα θα πάρω μια σανίδα και θα αρχίσω να βαράω στα τυφλά
    2 βαθμοί
  9. Πάνε 12 χρόνια. Το ημερολόγιο έδειχνε 13 Σεπτεμβρίου 2008 ....
    2 βαθμοί
  10. Ωραϊες γραμμές το πιανο. Ωραιες και οι κιθαρες. Ωραίες οι συνεργασιες. Αναμένουμε και άλλες.
    2 βαθμοί
  11. Σαφώς ,το cd είναι τραγικά ΚΑΛΎΤΕΡΟ από την παπαριά το βινύλιο. Είχα περίπου 3000 βινύλια,τα περισσότερα αμερικανικά , τα χάρισα σε έναν φίλο μου DJ που χοροπηδαγε από τη χαρά του. Γιατί; Ακόμα δεν το έχω καταλάβει. Μου έχει μείνει ακόμα το πλατώ ,ένα Micro Seiki του 78 που κάνει για κάποιον ανεξήγητο λόγο όσο ένα αυτοκίνητο... Θα το σκοτώσω κάποια στιγμή. Τώρα θα χαρίσω και τα περίπου 1500 cd μου μια και ακούω πλέον μόνο Flac. Γενικά οτιδήποτε απαιτεί ΚΟΠΟ (άνοιξε κλείσε την σιντιερα,βάλε βγάλε το βινύλιο από το sleeve, άλλαξε ΠομπΙνες στη βλακεία το Studer που έχεις δωΚει και μια περιουσία για calibration ) μου προκαλεί δυσφορία και καρδιακή ανεπάρκεια Digital 4 the win!
    2 βαθμοί
  12. Το πρωτοάκουσα σε μια κασέτα που μου είχε γράψει ο Στράτος, εξακολουθεί να είναι μάλλον το αγαπημένο μου σόλο από Henderson. Υποδειγματικό χτίσιμο, motivic development για ενήλικες, blues φραζάρισμα πάνω σε αρμονία από άλλο ανέκδοτο, timing εύπλαστο σαν πλαστελίνη. Σίγουρα, το κομμάτι από Tribal Tech που θα είχε μια θέση στο mix tape του ερημονησίου.
    2 βαθμοί
  13. Μα.......... έχουμε ξεκαθαρίσει πλέον πως το ασυμπίεστο ψηφιακό φορμάτ δεν έχει διαφορά με το βινύλιο. Δεν ακούγεται καλύτερα το βινύλιο. Ακόμα και το μερικώς συμπιεσμένο ψηφιακό format. Τώρα αν την εποχή του βινυλίου έφτιαχναν αλλιώς τον ήχο και στην ψηφιακή εποχή ο ήχος στις παραγωγές έχει άλλα χαρακτηριστικά, αυτό είναι άλλο θέμα.
    2 βαθμοί
  14. Ένα classic από μένα. Το πολυαγαπημένο μου Kagemusha του Akira Kurosawa, με την μουσική να υπογράφει ο τεράστιος Shin'ichirō Ikebe.
    2 βαθμοί
  15. Blast from the past, η μπάντα μου πριν από 30 χρόνια, mid '90s πρέπει να ήταν o δίσκος που δεν κάναμε χεχ
    2 βαθμοί
  16. Παλαι ποτε και αλλοτε μαζευομασταν με τους καλους συμφορουμιτες αλλα κυριως αγαπημενους φιλους Terry RoscoeBeck5 και Φασιον(ενας ειναι ο Φασιον) και τρωγοντας κοψιδια και πινοντας μπυρες γραφαμε κανα κομματακι. Μετα στενεψαν τα κολπα για διαφορους λογους και ειναι δυσκολο να βρεθουμε. Ενεκα των περιστασεων λοιπον,μια και μου εχει λειψει η φαση,πηρα κατι μπυρες με λουκανικα παρεα και εκανα ενα μιξαζ στο αποπανω. Εβαλα και μια φωνη. Ενα ροκενρολ κομματακι που ειχαμε φτιαξει τοτε. Στο πιανο ο εξ Αυστριας πολυ καλος φιλος και εξαιρετος πιανιστας Ορεστης Βαβιτσας.
    2 βαθμοί
  17. Ευχαριστώ παιδιά!!! @gvour Φίλε Γιώργο ας είναι καλά το wiki και το YouTube, το χω ρίξει στο ψάξιμο τον τελευταίο καιρό και έχει πολύ "ψωμί" το πράμα. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι εκτός του Pee Wee Crayton έχω ανακαλύψει τον Pete "guitar" Lewis (έπαιζε στη μπάντα του Johnny Otis), Lafayette Thomas στους πιο blues-αδες και από τη jazz σκηνή της εποχής George Barnes και Tiny Grimes. Διαμάντια!!!! P.s. τα πουκάμισα είναι μια τάση, θα μου περάσει @fusiongtr Το έχω ξαναχρησιμοποιήσει το σκάφος σε ένα παλιό transcription που είχα κάνει στο All Blues του Chet Baker. Έχει ωραίο ήχο, αλλά όπως έχω πει και παλιότερα προσπαθώ για εξάσκηση να κάνω τη strat να βγάλει και άλλα ηχοχρώματα από το "φυσικό"? της. Κάποιες φορές πετυχημένα, άλλες όχι τόσο, όμως μαθαίνω πράγματα για το όργανο με αυτόν τον τρόπο . Βοηθά βέβαια αρκετά ότι παίζω μέσω amplitube που σε αυτόν το τομέα σου δίνει πολλές επιλογές, αν είχα ξερό ενισχυτή τα πράγματα θα ήταν πιο περιορισμένα στο τι θα μπορούσα να κάνω, ανάλογα με τον χαρακτήρα του ενισχυτή.
    1 βαθμός
  18. Μπράβο σας ρε μάγκες. Όντως λίγο μετά το 1:40 κάτι, ακούγονται περίεργα χρονικά τα πλήκτρα, αλλά νομίζω ότι το κομμάτι είναι έτσι.
    1 βαθμός
  19. Απο το άνοιγμα μου θυμισε το υφος του in a silent way . Πολύ ωραίο χωρίς να έχει αλλάγες τονων. Απο τα. πράγματα που με στεναχωροϋν εϊναι το ότι δεν μπορώ να τζαμαρω με πολλούς απο εδω μέσα απο κοντά.......
    1 βαθμός
  20. Η Αν Λόμπεργκ πότε εμφανίζεται; Καλό, ... δεν μ' αρεσε το τελευταίο lead solo.
    1 βαθμός
  21. όταν έρθεις κατα ΄δω, θύμησε μου να σε κεράσω εκείνες τις μπύρες
    1 βαθμός
  22. Για μια φορά ακόμη αποδεικνύεται, ότι είσαι μουσικός με γούστο.
    1 βαθμός
  23. Μπράβο σου. Ώστε έχεις και σκαφάκι. 'Ελεγα κι εγώ ... Εσύ έχει κάνει την strat να ακούγεται σαν σκάφος, πώς και δεν έχεις ένα. Ταμάμ σου πάει.
    1 βαθμός
  24. Μπίλυ για πολλά ξεκίνησε, αλλά προτίμησα να μείνει ως έχει. Ιδίως οι 2 dropped χορδές με πιάσανε αδιάβαστο με τον αντίχειρα και λίγο κάπου φεύγει από τον τόνο, αλλά οποιαδήποτε παρέμβαση μου χαλούσε την διάθεση. Οπότε ας μείνει έτσι. Αυτόν τον καιρό πειραματίζομαι αρκετά με τα delays, φυσικά είναι εκτός daw και πληρως παραμετροποιήσιμα on the fly, και μου άρεσε η ιδέα ας πούμε της λούπας. Αλλα αφού τέλειωσε, δεν ήξερα καν αν θα ασχοληθώ κι άλλο ή όχι, οπότε ...το πήρε το ποτάμι.
    1 βαθμός
  25. Μετά από ένα χρόνο χρήσης θα έλεγα τα εξής: Όποιος θέλει να το πάρει για ΣΟΒΑΡΗ χρήση θα πρέπει να το ξανασκεφτεί. Σαν μικρόφωνο είναι πολύ καλό. Η βαση είναι απλώς ένα μπόνους και γενικά ανάλογα με το τι αράχνη έχει κανεις μεταφέρει θορύβους στο μικρόφωνο. Επίσης είναι μια εντελώς απλή βάση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να μην είναι πχ ένας γερανός συνέχεια στα πόδια σου ή μια επιτραπέζια βάση μπροστά στο πληκτρολόγιο. Θέλει πολύ γερό σφίξιμο στις βίδες για μικρόφωνα λίγο βαρύτερα του δικού της, έχει τζόγο στην υποδοχή της βάσης και στο τραπέζι που θα βάλετε τη βάση του σφιχτήρα θέλει γερό καργάρισμα και αν το τραπέζι είναι πχ ικέα θα υποχωρήσει. Χρησιμοποιείστε κάποιους αποστάτες μεταλλικούς ή ξύλινους για να μεγαλώσετε την επιφάνεια του σφιχτήρα. Όλα αυτά για ερασιτεχνικη χρήση είναι ουσιαστικά αμελητέα. Αλλά σίγουρα επαγγελματική βάση δεν θεωρείται. Φυσικά για 29 ευρώ και άλλα κουσούρια να είχε, για ερασιτέχνη είναι δώρο.
    1 βαθμός
  26. Πολύ καλό! Θα μπορούσε άνετα να είναι intro ή outro track σε ambient guitar album.
    1 βαθμός
  27. Περα απο το παιξιμο σου που,οπως παντα,ειναι εξαιρετο μου αρεσουν πολυ και οι επιλογες των κομματιων. Επισης,το πουκαμισακι ταιριαζει κουτι με το σκαφος.Κι αυτο καλο. Εφτιαχθην.
    1 βαθμός
  28. 1 βαθμός
  29. Ωραία σύνθεση και πολύ όμορφος ήχος! Μου άρεσε πολύ το σόλο της κιθάρας, μπράβο!
    1 βαθμός
  30. Συμφωνώ απολύτως. Ηχάρα!
    1 βαθμός
  31. Ωραίο και minimal. My cup of tea.
    1 βαθμός
  32. 1 βαθμός
  33. 1 βαθμός
  34. δεν την γνωρίζω την κυρία
    1 βαθμός
  35. βάλσαμο στην ψυχή μας μέσα στο Κυριακάτικο πρωινο. Αυτό που ονειρεύεται κάθε μουσικός να έχει δίπλα του. Να ανοίγει τους δρόμους που έχει χαράξει στο μυαλό του το όνειρο της χτεσινής νύχτας, να δίνει ιδέες και λύσεις εκεί που η βαρεμέρα σου φωνάζει "παράτα τα, κλείστα και άνοιξε να δεις τιβί"... Προσλαμβάνεσθε άμεσα
    1 βαθμός
  36. Όπως είπε κι ο Γιάννης, Skynyrd με τον Dr. John στο πιάνο και τη φωνή. Εξαιρετίκ.
    1 βαθμός
  37. Μου αρεσει πολυ η εξελιξη που εχει. Μια πολυ ομορφη ιστορια με ενδιαφερουσα πλοκη, και εξαιρετικο παιξιμο.
    1 βαθμός
  38. αΦτα αγόρι μου είναι για εσάς τους πληβείους κομμουνισταί αν γίνουν αΦτα που λες εγώ ως ELITE απλά θα ανοίξω ένα θεϊκό Fritz Haag Mosel του 2008 που έχω καβαντζα,θα ανάψω και ένα μεγαλειώδες Partagas Serie D και αφού τα τελειώσω θα δώκω μια από το μπαλκόνι ,υπό τους ήχους του Murder Ballads του Nick Cave (από το κινητό μου που θα του έχει μείνει λίγη μπαταρία) , και από εδώ παν' και οι άλλοι... ΚατΣετε εσείς οι αναλογικοί με τΣι μπαγλαμαδες να σας τρωΓει η ραδιενέργεια
    1 βαθμός
  39. Και από τα δικά μου αγαπημένα. Να προσθέσω στα όσα είπες, τον υπέροχο ήχο του Henderson, που αλλάζει σταδιακά υποστηρίζοντας το phrasing, και το σχόλιο του ίδιου του Henderson για το κομμάτι ....
    1 βαθμός
  40. Ωραίος. Μπράβο και για το transcription.
    1 βαθμός
  41. Θα έπρεπε να υπάρχει γραμμή υποστήριξης για ibanezo-τρεμολο-πληκτους... μιλάμε σέταρα φλόιντ για 25 χρόνια αλλά όταν έπιασα την 7-χορδη universe μου με edge zero ii-7, ξέχασα και αυτά που ήξερα, η επιτομή της ΜΗ σταθερότητας... τεσπα... με την παροδο των χρόνων τελικά έστρωσε το τρεμολάκι, αλλά ακόμα και τώρα την αποφράδα ημέρα (2 φορες τον χρόνο) που θα αλλάξω χορδές (ευλαβικά daddario 9-54) παω στον νακα σαν την βρεγμενη γατα..
    1 βαθμός
  42. Ξαναείδα τις προάλλες το Ο βασιλιάς (2002) του Νίκου Γραμματικού σε μουσική Θανάση Παπακωνσταντίνου και δε μπόρεσα να μη το παραθέσω εδώ γιατί είναι ένα μοναδικό διαμάντι.
    1 βαθμός
  43. Ποσα ωραια κομματια σαν αυτο δεν βρηκαν το κοινο τους εξαιτιας τον χαρτογιακαδων στις δισκογραφικες τοτε.Ευτυχως σημερα με το ιντερνετ εχουμε τη δυνατοτητα απο μονοι μας να δειξουμε τη δουλεια μας χωρις να εχουμε αναγκη κανεναν.
    1 βαθμός
  44. Μετά από χρήση της κιθάρας (σε live πχ) το πρώτα πράγμα που κάνω είναι να σκουπίσω με πανί καλά τις χορδές,το πίσω μέρος του neck και το πίσω μέρος του σώματος πριν την βάλω στην θήκη. Στην συνέχεια, όταν φτάσω σπίτι (ή την επόμενη μέρα) ''καθαρίζω'' τα spots και τις κηλίδες που δημιουργούνται πάνω στην κιθάρα από τον ιδρώτα, τα οποία συνήθως βρίσκονται πάνω στο καπάκι της κιθάρας και στα πλάγια. Αυτό το κάνω χρησιμοποιώντας το ίδιο πανί και λίγο σάλιο. Καμιά φορά το χρόνο θα χρησιμοποιήσω το restoration kit της Gibson, δηλαδή αυτό το υγρό με νάφθα, το lemon oil, το υγρό για καθάρισμα του μεταλλικού hardware κτλ. Όσον αφορά τις χορδές, χρησιμοποιώ fast fret πριν και μετά το παίξιμο, και τις σκουπίζω καλά. Το να βάλω WD40 στις χορδές δεν με ενθουσιάζει και πολύ ως ιδέα.
    1 βαθμός
  45. Πολύ ωραίο, αλλά ρε σεις, δεν είπαμε να μην τα ανεβάζετε μισά? Που είναι η απαγγελία οεο, οεο? Κομμάτι φτιαγμένο γι' αυτό είναι, και αφήσατε το βασικότερο απόξω? Βρε ουστ. Και να σας πω και κάτι. Τα κομμάτια που φτιάχνετε, έχουν και μια αρκετά εμπορική όψη, δηλαδή έχουν αυτό το κάτι που πιάνει και το ευρύ κοινό. Αν βρείτε έναν μπασίστα και έναν ντράμερ, ειλικρινά, πάτε για μπάντα που θα ακουστεί πολύ. Και εγώ θα περιμένω ακόμα την ολοκλήρωση του κομματιού. Με την απαγγελία βέβαια.
    1 βαθμός
  46. Να είχε και ΗΧΟ και intonation καινούργιας θα ήταν τέλεια ...
    1 βαθμός
  47. Δεν ισχύουν έτσι ακριβώς αυτά που λες. Αν εννοείς "θραύση" το ότι υπάρχει ένα niche market με κάτι περισσότερο από ανύπαρκτες πωλήσεις συγκριτικά με digital stream services, τότε ναι. Αλλά σε συγκρίσεις 1:1 δεν υπάρχει πουθενά ούτε το βινύλιο, ούτε το GameBoy, ούτε τίποτα από αυτά. Οι εποχές που αυτά τα μέσα ήταν mainstream έχουν περάσει ανεπιστρεπτί, ναι μεν υπάρχει μια αναγέννηση υπό την έννοια ότι υπάρχουν κάτι ελάχιστοι hipsters/φασαίοι ή 40-50άρηδες που ακουμπάνε χρήματα εκεί, αλλά από εκεί σε πραγματικό market domination (=θραύση) υπάρχει απόσταση. Θραύση κάνει το Spotify, το PlayStation 5, το Fortnite και η pop/trap. Καλώς ή κακώς.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου