Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Πόντοι

      15

    • Αναρτήσεις

      10.218


  2. loucas

    loucas

    Μέλος


    • Πόντοι

      14

    • Αναρτήσεις

      378


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Μέλος


    • Πόντοι

      12

    • Αναρτήσεις

      11.217


  4. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Πόντοι

      10

    • Αναρτήσεις

      40.765



Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 13/09/2020 σε όλα

  1. 9 πόντοι
    Καλησπέρα. Χθές πάτησα το rec . Νο edits at all. Κάποιες φορές ας υπάρχουν ατέλειες αν υπάρχει λιγο αυθορμητισμός .
  2. 7 πόντοι
    Σας παρουσιάζω την Dela. Γεννήθηκε το βράδυ της 30/8 κάνοντας διάφορες σκέψεις για την επόμενη μέρα. Ήταν να αποτελέσει τη βάση για κάτι που θα ερχότανε, ή απλά ένας πειραματισμός σε ένα άλλο είδος και εξοπλισμό. Οι προσπάθειες για edit πήγαιναν βουρ για να το καταστρέψουν. Μετά από αρκετές μέρες αποφάσισα να το αφήσω ως έχει, με τα λάθη του και το αρχικό του ύφος. Μια κι όξω....
  3. 5 πόντοι
    Οι TWANG ATTACK χτυπάνε ξανά! Μετά την διεθνή επιτυχία “La Luna En Tu Mirada” που ξετινακΣε τα τσαρτ(Σ) σε όλη την νοτιοανατολική Ασία (θα την βρειτε στο soundcloud page μας) επιστρέφουν με μία ακόμα διασκευή στο αριστούργημα του γίγαντα Γιάννη Σπανού «Σ’αναζητώ». Οι ηχογραφήσεις του Superfunk (drums,bass,keyboards,rhythm & lead guitars) έγιναν στα AμΠa RoadS στούντιο στο Παγκράτι ενώ οι lead κιθάρες του Matawan έγιναν στα νέα υπερσύγχρονα στούντιο του στη Θεσσαλονίκη, εντελως αναλογικά φυσικά στο έτοιμο να τινάξει τα πέταλα “Mac καλό για μέταλ» του. Για τους gearheads (όλους εδώ μέσα δηλαδή) χρησιμοποιηθηκαν: Matawan: Lead Guitar: (0.43-1.22) Fender Johnny Marr Jaguar,(2.42-3.29) Fender Jazzmaster Amp:80s Fender Concert (miked w/ Thomann ribbon mike) Superfunk: Lead guitar (2.00-2.37) : Fender 8502 Telecaster (amp: Tweed deluxe miked with Rhode NT1) rhythm: Yamaha SA1200S (amp: Marshall 1974x miked with Sennheiser E906) additional: 1991 Fender strat plus (amp: Tweed deluxe miked with Rhode NT1)
  4. 4 πόντοι
    Τον τελευταίο καιρό σκαλίζω τους παλιούς swing κιθαρίστες. Ένας από αυτούς που μου άρεσε πολύ μεταξύ άλλων είναι ο Pee Wee Crayton. Το transcription έγινε πάνω στο "Bounce Pee Wee" ένα δικό του instrumental που το έγραψε το 1949. Αυτή τη φορά είπα να χρησιμοποιήσω το σκάφος να δώσει λίγη από τη φινέτσα του... Η εγγραφή έγινε κλασικά μέσω Reaper 6, με Amplitube 3.
  5. 3 πόντοι
    μια "χαλαρη-καθημερινη" προβα του elvis και της υπερ-μπαντας του!!
  6. 3 πόντοι
    Θενκς guys. Eτσι έπαιζα πριν από ... 30 χρόνια. Τώρα παίζω χειρότερα!
  7. 3 πόντοι
    9,5/10. Ο μόνος λόγος που δεν παίρνει το απόλυτο άριστα είναι γιατί ο σωστός τίτλος είναι In A minor state.
  8. 3 πόντοι
    Πάνε 12 χρόνια. Το ημερολόγιο έδειχνε 13 Σεπτεμβρίου 2008 ....
  9. 3 πόντοι
  10. 2 πόντοι
    Εδω μέσα πάσχετε από την αρρώστια της μετριοφροσύνης και κάποια μέρα θα πάρω μια σανίδα και θα αρχίσω να βαράω στα τυφλά
  11. 2 πόντοι
    Ωραϊες γραμμές το πιανο. Ωραιες και οι κιθαρες. Ωραίες οι συνεργασιες. Αναμένουμε και άλλες.
  12. 2 πόντοι
    Σαφώς ,το cd είναι τραγικά ΚΑΛΎΤΕΡΟ από την παπαριά το βινύλιο. Είχα περίπου 3000 βινύλια,τα περισσότερα αμερικανικά , τα χάρισα σε έναν φίλο μου DJ που χοροπηδαγε από τη χαρά του. Γιατί; Ακόμα δεν το έχω καταλάβει. Μου έχει μείνει ακόμα το πλατώ ,ένα Micro Seiki του 78 που κάνει για κάποιον ανεξήγητο λόγο όσο ένα αυτοκίνητο... Θα το σκοτώσω κάποια στιγμή. Τώρα θα χαρίσω και τα περίπου 1500 cd μου μια και ακούω πλέον μόνο Flac. Γενικά οτιδήποτε απαιτεί ΚΟΠΟ (άνοιξε κλείσε την σιντιερα,βάλε βγάλε το βινύλιο από το sleeve, άλλαξε ΠομπΙνες στη βλακεία το Studer που έχεις δωΚει και μια περιουσία για calibration ) μου προκαλεί δυσφορία και καρδιακή ανεπάρκεια Digital 4 the win!
  13. 2 πόντοι
    Το πρωτοάκουσα σε μια κασέτα που μου είχε γράψει ο Στράτος, εξακολουθεί να είναι μάλλον το αγαπημένο μου σόλο από Henderson. Υποδειγματικό χτίσιμο, motivic development για ενήλικες, blues φραζάρισμα πάνω σε αρμονία από άλλο ανέκδοτο, timing εύπλαστο σαν πλαστελίνη. Σίγουρα, το κομμάτι από Tribal Tech που θα είχε μια θέση στο mix tape του ερημονησίου.
  14. 2 πόντοι
    Μα.......... έχουμε ξεκαθαρίσει πλέον πως το ασυμπίεστο ψηφιακό φορμάτ δεν έχει διαφορά με το βινύλιο. Δεν ακούγεται καλύτερα το βινύλιο. Ακόμα και το μερικώς συμπιεσμένο ψηφιακό format. Τώρα αν την εποχή του βινυλίου έφτιαχναν αλλιώς τον ήχο και στην ψηφιακή εποχή ο ήχος στις παραγωγές έχει άλλα χαρακτηριστικά, αυτό είναι άλλο θέμα.
  15. 2 πόντοι
    Ένα classic από μένα. Το πολυαγαπημένο μου Kagemusha του Akira Kurosawa, με την μουσική να υπογράφει ο τεράστιος Shin'ichirō Ikebe.
  16. 2 πόντοι
    Blast from the past, η μπάντα μου πριν από 30 χρόνια, mid '90s πρέπει να ήταν o δίσκος που δεν κάναμε χεχ
  17. 2 πόντοι
    Παλαι ποτε και αλλοτε μαζευομασταν με τους καλους συμφορουμιτες αλλα κυριως αγαπημενους φιλους Terry RoscoeBeck5 και Φασιον(ενας ειναι ο Φασιον) και τρωγοντας κοψιδια και πινοντας μπυρες γραφαμε κανα κομματακι. Μετα στενεψαν τα κολπα για διαφορους λογους και ειναι δυσκολο να βρεθουμε. Ενεκα των περιστασεων λοιπον,μια και μου εχει λειψει η φαση,πηρα κατι μπυρες με λουκανικα παρεα και εκανα ενα μιξαζ στο αποπανω. Εβαλα και μια φωνη. Ενα ροκενρολ κομματακι που ειχαμε φτιαξει τοτε. Στο πιανο ο εξ Αυστριας πολυ καλος φιλος και εξαιρετος πιανιστας Ορεστης Βαβιτσας.
  18. 1 πόντος
    Ευχαριστώ παιδιά!!! @gvour Φίλε Γιώργο ας είναι καλά το wiki και το YouTube, το χω ρίξει στο ψάξιμο τον τελευταίο καιρό και έχει πολύ "ψωμί" το πράμα. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι εκτός του Pee Wee Crayton έχω ανακαλύψει τον Pete "guitar" Lewis (έπαιζε στη μπάντα του Johnny Otis), Lafayette Thomas στους πιο blues-αδες και από τη jazz σκηνή της εποχής George Barnes και Tiny Grimes. Διαμάντια!!!! P.s. τα πουκάμισα είναι μια τάση, θα μου περάσει @fusiongtr Το έχω ξαναχρησιμοποιήσει το σκάφος σε ένα παλιό transcription που είχα κάνει στο All Blues του Chet Baker. Έχει ωραίο ήχο, αλλά όπως έχω πει και παλιότερα προσπαθώ για εξάσκηση να κάνω τη strat να βγάλει και άλλα ηχοχρώματα από το "φυσικό"? της. Κάποιες φορές πετυχημένα, άλλες όχι τόσο, όμως μαθαίνω πράγματα για το όργανο με αυτόν τον τρόπο . Βοηθά βέβαια αρκετά ότι παίζω μέσω amplitube που σε αυτόν το τομέα σου δίνει πολλές επιλογές, αν είχα ξερό ενισχυτή τα πράγματα θα ήταν πιο περιορισμένα στο τι θα μπορούσα να κάνω, ανάλογα με τον χαρακτήρα του ενισχυτή.
  19. 1 πόντος
    Μπράβο σας ρε μάγκες. Όντως λίγο μετά το 1:40 κάτι, ακούγονται περίεργα χρονικά τα πλήκτρα, αλλά νομίζω ότι το κομμάτι είναι έτσι.
  20. 1 πόντος
  21. 1 πόντος
    Η Αν Λόμπεργκ πότε εμφανίζεται; Καλό, ... δεν μ' αρεσε το τελευταίο lead solo.
  22. 1 πόντος
    όταν έρθεις κατα ΄δω, θύμησε μου να σε κεράσω εκείνες τις μπύρες
  23. 1 πόντος
    Για μια φορά ακόμη αποδεικνύεται, ότι είσαι μουσικός με γούστο.
  24. 1 πόντος
    Μπράβο σου. Ώστε έχεις και σκαφάκι. 'Ελεγα κι εγώ ... Εσύ έχει κάνει την strat να ακούγεται σαν σκάφος, πώς και δεν έχεις ένα. Ταμάμ σου πάει.
  25. 1 πόντος
    Μπίλυ για πολλά ξεκίνησε, αλλά προτίμησα να μείνει ως έχει. Ιδίως οι 2 dropped χορδές με πιάσανε αδιάβαστο με τον αντίχειρα και λίγο κάπου φεύγει από τον τόνο, αλλά οποιαδήποτε παρέμβαση μου χαλούσε την διάθεση. Οπότε ας μείνει έτσι. Αυτόν τον καιρό πειραματίζομαι αρκετά με τα delays, φυσικά είναι εκτός daw και πληρως παραμετροποιήσιμα on the fly, και μου άρεσε η ιδέα ας πούμε της λούπας. Αλλα αφού τέλειωσε, δεν ήξερα καν αν θα ασχοληθώ κι άλλο ή όχι, οπότε ...το πήρε το ποτάμι.
  26. 1 πόντος
    Μετά από ένα χρόνο χρήσης θα έλεγα τα εξής: Όποιος θέλει να το πάρει για ΣΟΒΑΡΗ χρήση θα πρέπει να το ξανασκεφτεί. Σαν μικρόφωνο είναι πολύ καλό. Η βαση είναι απλώς ένα μπόνους και γενικά ανάλογα με το τι αράχνη έχει κανεις μεταφέρει θορύβους στο μικρόφωνο. Επίσης είναι μια εντελώς απλή βάση που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να μην είναι πχ ένας γερανός συνέχεια στα πόδια σου ή μια επιτραπέζια βάση μπροστά στο πληκτρολόγιο. Θέλει πολύ γερό σφίξιμο στις βίδες για μικρόφωνα λίγο βαρύτερα του δικού της, έχει τζόγο στην υποδοχή της βάσης και στο τραπέζι που θα βάλετε τη βάση του σφιχτήρα θέλει γερό καργάρισμα και αν το τραπέζι είναι πχ ικέα θα υποχωρήσει. Χρησιμοποιείστε κάποιους αποστάτες μεταλλικούς ή ξύλινους για να μεγαλώσετε την επιφάνεια του σφιχτήρα. Όλα αυτά για ερασιτεχνικη χρήση είναι ουσιαστικά αμελητέα. Αλλά σίγουρα επαγγελματική βάση δεν θεωρείται. Φυσικά για 29 ευρώ και άλλα κουσούρια να είχε, για ερασιτέχνη είναι δώρο.
  27. 1 πόντος
    Πολύ καλό! Θα μπορούσε άνετα να είναι intro ή outro track σε ambient guitar album.
  28. 1 πόντος
    Περα απο το παιξιμο σου που,οπως παντα,ειναι εξαιρετο μου αρεσουν πολυ και οι επιλογες των κομματιων. Επισης,το πουκαμισακι ταιριαζει κουτι με το σκαφος.Κι αυτο καλο. Εφτιαχθην.
  29. 1 πόντος
  30. 1 πόντος
    Προσφορα και παλι στα 29 ευρω. https://www.e-shop.gr/tracer-studio-pro-microphone-set-tramic46163-p-PER.580557
  31. 1 πόντος
    Χαχαχαχα δεν λες τίποτα.Εντωμεταξύ ο superfunk πήρε την μπάλα και έφυγε,με έκανε λέει ignore.Σαν παιδί κάνει.Θα πάω από κάτω από το μπαλκόνι και θα του φωνάζω,έλα βγες να πάμε στην αλάνα με τα plugins να παίξουμε και δεν θα έρχετε.
  32. 1 πόντος
    Υπέροχο! Σύνθεση και παιξιματα!
  33. 1 πόντος
    Φυσικά το θυμάμαι. Υπάρχουν δύο βιβλία με κομμάτια των Tech. Το βιβλίο είναι αυτό http://www.scotthenderson.net/book2.htm
  34. 1 πόντος
    Βασικη επιρροήJarrett και Corea εϊναι ο Evans.
  35. 1 πόντος
    Διορθώθηκε! Πάνε 33 χρόνια απο το lower του Palso....
  36. 1 πόντος
  37. 1 πόντος
    Συμφωνώ απολύτως. Ηχάρα!
  38. 1 πόντος
  39. 1 πόντος
  40. 1 πόντος
  41. 1 πόντος
    δεν την γνωρίζω την κυρία
  42. 1 πόντος
    αΦτα αγόρι μου είναι για εσάς τους πληβείους κομμουνισταί αν γίνουν αΦτα που λες εγώ ως ELITE απλά θα ανοίξω ένα θεϊκό Fritz Haag Mosel του 2008 που έχω καβαντζα,θα ανάψω και ένα μεγαλειώδες Partagas Serie D και αφού τα τελειώσω θα δώκω μια από το μπαλκόνι ,υπό τους ήχους του Murder Ballads του Nick Cave (από το κινητό μου που θα του έχει μείνει λίγη μπαταρία) , και από εδώ παν' και οι άλλοι... ΚατΣετε εσείς οι αναλογικοί με τΣι μπαγλαμαδες να σας τρωΓει η ραδιενέργεια
  43. 1 πόντος
    Και από τα δικά μου αγαπημένα. Να προσθέσω στα όσα είπες, τον υπέροχο ήχο του Henderson, που αλλάζει σταδιακά υποστηρίζοντας το phrasing, και το σχόλιο του ίδιου του Henderson για το κομμάτι ....
  44. 1 πόντος
    Αν αναφέρουμε ότι και στο bandcamp η κασέτα είναι το πρώτο μέσο σε πωλήσεις αρκετά χρόνια τώρα είμαστε σε καλό δρόμο.Πιστεύω Superfunk την διαφορά του δίσκου με το cd να την ακούμε έτσι?Μην έχουμε πάλι τα ίδια σαν την άλλη φορά με τα plugins.Περιλαμβάνω και τα cd αναφοράς.John Tzinieris τα cd που αναφέρονταν σε ηλεκτρονική μουσική δημιουργούσαν μια αίσθηση παραμορφωμένου loundness(με την χρήση Squeeze limiting χωρίς νόημα)αφού τα ψιλά τρυπούσαν,οι μεσαίες ξύριζαν και τα χαμηλά ψοφούσαν.Αρκούσε να βάλεις ένα 12" βινύλιο με π.χ pryda - illusions (original mix) για να μπει το kick (σε φαινομενικά μικρότερο peak)να παίξει μια στο στήθος σε όσους νόμιζαν ότι μέχρι εκείνη την στιγμή άκουγαν μουσική και μετά που θα έφτιαχναν το χαλασμένο τους τσουλούφι καταλαβαίνανε ότι τελικά το "δυνατό" δεν σημαίνει και "γεμάτο".Αρκετοί στα βινύλια στην διαδικασία του mastering κρατάν περισσότερες δυναμικές και ορισμένοι όπως ο από πάνω που ανάφερα,(σε αντίθεση με ότι γινόταν παλαιότερα),αφήνουν τις χαμηλές έως και τα 20hz.Σίγουρα δεν τις ακούς,αλλά σε ένα τεράστιο ηχοσύστημα τις νιώθεις.
  45. 1 πόντος
    Θα έπρεπε να υπάρχει γραμμή υποστήριξης για ibanezo-τρεμολο-πληκτους... μιλάμε σέταρα φλόιντ για 25 χρόνια αλλά όταν έπιασα την 7-χορδη universe μου με edge zero ii-7, ξέχασα και αυτά που ήξερα, η επιτομή της ΜΗ σταθερότητας... τεσπα... με την παροδο των χρόνων τελικά έστρωσε το τρεμολάκι, αλλά ακόμα και τώρα την αποφράδα ημέρα (2 φορες τον χρόνο) που θα αλλάξω χορδές (ευλαβικά daddario 9-54) παω στον νακα σαν την βρεγμενη γατα..
  46. 1 πόντος
    Μια ακόμη συνεργασία μας, από μακρυά, με τον Γιώργο και τον Νίκο. Ένα instrumental αυτή τη φορά με ανάμεικτα συναισθήματα...... Edit: Όχι δεν θα το άλλαζα....! Καινούρια μίξη παντού.
  47. 1 πόντος
    Ξαναείδα τις προάλλες το Ο βασιλιάς (2002) του Νίκου Γραμματικού σε μουσική Θανάση Παπακωνσταντίνου και δε μπόρεσα να μη το παραθέσω εδώ γιατί είναι ένα μοναδικό διαμάντι.
  48. 1 πόντος
    Καλημέρα σε όλους! Αυτό είναι ένα απο τα τελευταία κομμάτια που έχω γράψει. Το θέμα του το συνέθεσα όταν έπαιζα με τα πληκτράκια μου πάνω σε ήχους Hammond Β-3. Ελπίζω να σας αρέσει. Καλή ακρόαση!
  49. 1 πόντος
    bill frissel - valentine https://music.youtube.com/playlist?list=OLAK5uy_k0QTMAYE9P3sKANG3775cdo7IUkojmrNw
  50. 1 πόντος
    Δηλώνω φαν των παραμυθένιων και ολίγον τι σουρεάλ ταινιών του Wes Anderson που πάντα συνοδεύονται με ποιοτική και ταιριαστή μουσική (απο το 2009 και μετά τη μουσική στις ταινίες του επιμελείται ο Alexander Desplat που απ'οτι φαίνεται τακιμιάσανε) (ανευ Desplat) The Life Aquatic with Steve Zissou (2004) (με Desplat) Moonrise Kingdom (2012) The Grand Budapest Hotel (2014)
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.