Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Πόντοι

      13

    • Αναρτήσεις

      4.601


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Μέλος


    • Πόντοι

      10

    • Αναρτήσεις

      11.212


  3. Nikos Aravanis

    Nikos Aravanis

    Μέλος


    • Πόντοι

      6

    • Αναρτήσεις

      893


  4. argytar

    argytar

    Μέλος


    • Πόντοι

      5

    • Αναρτήσεις

      2.779



Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 14/09/2020 σε όλα

  1. 5 πόντοι
    Προχθές άκουγα μερικά παλιά μου κομμάτια (ναι το ξέρω ότι είμαι μαζόχας...) και άκουσα κι αυτό. Παρ''όλο που είναι ενός χρόνου μίξη μου απογοητέυτικα, τζάμπα τα παιξίματα του Gvour και του Nikos Aravanis.... Το κομμάτι είναι του Αραβανή με σόλα του Γιώργου-Gvour (εκτός του τελευταίου σολακίου) και η μίξη κ.τ.λ δικά μου. Κρίμας ήταν να πήγαινε "χαμένο" με την τότε απαράδεκτη μίξη και τα τύμπανα που ακούγονταν, το λιγότερο, παράταιρα με το όλον! Edit: Μετά από την επισήμανση του Σπύρου-pipityri, το κομμάτι αλλάχθηκε με αλλαγμένα hi-hat (και λίιιγο την μπότα και το μπάσο) στο 1ο μέρος για να "μοιάζει" με 12/8... Edit No2: Ανέβασα λίγο το πιάνο και έκανα κάποιες πολύ μικρές αλλαγές σε κάποια σημεία εδώ κι εκεί στο άσμα που φυσικά ξαναλλάχθηκε...
  2. 3 πόντοι
  3. 3 πόντοι
    Το έχω κάνει εγώ σε κομμάτι του gvour - Τέρυ. Όταν τους πρότεινα να γράψουν 3 μπάσα σε κάποιο σημείο (το ένα μπασογραμμή, το άλλο αρμονικές, και το τρίτο μελωδία) με αγριοκοίταξαν και δεν ξαναμίλησα. Και αφού δεν ξαναμίλησα, βγήκε μια χαρά το κομμάτι.
  4. 3 πόντοι
    Καλημέρες, η Corona Bird κέρδισε τον διαγωνισμό “guitar of the month” του Project guitar! http://www.projectguitar.com/guitar_of_the_month/august-2020-r112/
  5. 2 πόντοι
  6. 2 πόντοι
  7. 2 πόντοι
    Ψάχνεις για κομπλιμέντα πουλάκι μου εσύ? Σε λίγο θα μας πείς οτι δεν ξέρεις να φτιάχνεις μουσική.
  8. 2 πόντοι
    O Pilichowski είναι γνωστή αξία στην Ευρωπαϊκή σκηνή. Κάθε χρόνο ήταν στην Messe και έβγαζε τα μάτια κάποιου μπάσου, πρέπει να έχω ανεβάσει και βίντεο του παλαιότερα και οι μουσικοί που ήταν μαζί του ήταν πάντα κορυφαίοι.
  9. 2 πόντοι
  10. 2 πόντοι
    Σας παρουσιάζω την Dela. Γεννήθηκε το βράδυ της 30/8 κάνοντας διάφορες σκέψεις για την επόμενη μέρα. Ήταν να αποτελέσει τη βάση για κάτι που θα ερχότανε, ή απλά ένας πειραματισμός σε ένα άλλο είδος και εξοπλισμό. Οι προσπάθειες για edit πήγαιναν βουρ για να το καταστρέψουν. Μετά από αρκετές μέρες αποφάσισα να το αφήσω ως έχει, με τα λάθη του και το αρχικό του ύφος. Μια κι όξω....
  11. 2 πόντοι
    Καλησπέρα. Χθές πάτησα το rec . Νο edits at all. Κάποιες φορές ας υπάρχουν ατέλειες αν υπάρχει λιγο αυθορμητισμός .
  12. 2 πόντοι
    Περασανε 20 χρονια και οι χορδες ηταν (και ειναι) πανω στην κιθαρα. Την χρειαστηκα να γραψω ριφς για καμμια 200αρια κομματια, συν τα σολα. Ειναι μια Ibanez RG570 με ενα βλαμμενο συστημα τρεμολο, το οποιο μου εβγαζε την Παναγια, καθε φορα που αλλαζα χορδες. Οποτε λεω, τι κανω; Παιρνω ενα WD40 και τις πλακωνω στο ...πλυσιμο. Χωρις πλακα. οι χορδες εγιναν σαν καινουργιες. Με ελαστικοτητα, χωρις τριψιματα, ωραια αισθηση αφης και ηχος που ακουγεται,ανετα. Δεν ηθελα τιποτα αλλο. Την δουλεια μου την εκανα μια χαρα. Καποια στιγμη θα την ακουσετε. Υ.Γ λυση αναγκης + βαρεμαρας
  13. 1 πόντος
    Νίκο και τα δυο έχουν την χάρη τους.... Καληνύχτα και σεμνά!!
  14. 1 πόντος
    Άστο 10 φορές πήγα... πάει το ταμεϊο.... καμιά προκοπή!
  15. 1 πόντος
  16. 1 πόντος
    Γειά και χαρά σε όλους! Παρακάτω θα βρείτε ένα video από την καθημερινή μελέτη πάνω σε φρασεολογία με shred στοιχεία εδώ και εκεί. Ελπίζω να σας αρέσει!
  17. 1 πόντος
    Γιώργο ευχαριστώ πολυ. Εχει πολλές ατέλειες αλλά ας κρατάμε την μεγάλη εικονα.Το τι αισθάνομαι. (Αντέ να δοϋμε πότε θα τζαμάρουμε με τα κορώνια που μπλέξαμε!) Στράτο θα σου πώ : Απο το Loucas καλϋτερο το Luke που θυμίζει Star Wars! Luke με έλεγε και κάποια στο Bali .....κάποτε........ Υπάρχει κια το Loo που μου αρεσει πιο πολυ αλλά σημαινει....w.c.....οποτε μένουμε στο Luke που είναι μεση λϋση
  18. 1 πόντος
    Λατρεμένος. Κάποιοι από τους δίσκους του είναι ανάμεσα στους πιο αγαπημένους μου ever. Ευτυχώς πρόλαβα να τον δω live. One of a kind.
  19. 1 πόντος
    Είναι από τα κομμάτια που "πνίξαμε" Γιώργο. Εγώ το πήγα τέρμα ρομαντικά ενώ σου είχα πει να ξεσπάσεις με την κιθάρα σου και δεν μπορούσες λόγω της δομής του τραγουδιού/πιάνου και ο Φώτης κάπου ενδιάμεσα να παλεύει να τα πιάσει όλα. Ισως κάποια στιγμή να το επισκεφτούμε πάλι αν βρούμε την όρεξη.
  20. 1 πόντος
    πολύ μεγάλη επιρροή στο υποσυνείδητο
  21. 1 πόντος
    Δεν το θυμομουν καν,τελικα ομως κατι μου ειπε. Τωρα που το ακουω παλι,πασχει απο υπερβολικη δοση ανεμπνευστης κιθαρας(της δικης μου εννοω). Δεν παει πουθενα το παιξιμο και δεν εχει λογο υπαρξης. Σκορπιο,σε ζαλιζει. Και παρακαλω θερμα να μην αρχισουμε αυτη τη συζητηση,ξερω δε θα βγει ακρη. Το λεω οπως ακριβως το ακουω και το σκεφτομαι. Οποιος και να επαιζε την ιδια γευση θα μου αφηνε. Νομιζω οτι βαση του κομματιου θα επρεπε να ειναι αυτο το σημειο στος τελος(4,15) με το πιανο και τη μια κιθαρα που ακουγεται τοσο ομορφο και ξεκουραστο. Και παλι δε θυμομουν πως εκλεινε αλλα μολις επεσε και μπηκε το πιανο ανατριχιασα και με εφτιασε. Θα μου αρεσε να ειναι χτισμενο γυρω απο εκει. Ομως,δεν εχει σημασια,ειναι ωραιο και δημιουργικο που γραφουμε εστω και εξ αποστασεως και πολυ μου αρεσε η φαση.Σας φχαριστω παλικαρια.
  22. 1 πόντος
    Ένα θέμα του Michel Legrand, από την ταινία, Summer of 42. Το αποδίδει μαγικά, ο Yamandu Costa.
  23. 1 πόντος
    Μάλλον δεν κάνεις γι' αυτή τη δουλειά
  24. 1 πόντος
    Your browser does not support the HTML5 audio tag. tracer test.mp3 2 MB · 8 downloads Ο ηχος ειναι πολυ ωραιος απο μονος του, αν κολλαει και στο κοντεξτ της ηχογραφησης σου τοτε εισαι μια χαρα.
  25. 1 πόντος
    Γι' αυτό χρειάζεται ένας παραγωγός, ένας άνθρωπος εκτός μπάντας που να κρατάει τα πράγματα σε ισορροπία. Ίσως θα ήταν καλή ιδέα να κάνει κάποιος τον παραγωγό/ενορχηστρωτή σε κάποιο πρότζεκτ εδώ μέσα χωρίς να παίξει ούτε μία νότα όμως. Αυτή τη δουλειά να την κάνουν άλλοι.
  26. 1 πόντος
    Μα δεν με ρώτησες...καλά να πάθεις
  27. 1 πόντος
  28. 1 πόντος
  29. 1 πόντος
    Μια χαρά παίζεις, με ευαισθησία και όμορφες ιδέες. Απλά, πρέπει να βρεις τους χώρους σου σε ένα σύνολο, πράγμα που μάλλον προυποθέτει να παίζεις λιγότερα αλλά πιο σίγουρα. Θα μου πεις..."μ΄αφήνει ο άλλος ο πορωμένος που πρέπει ντε και καλά να γράψει 42 layers με κιθάρες που κάνουν αρπισμούς...?.." και θα' χεις και δίκιο.
  30. 1 πόντος
  31. 1 πόντος
    Δεν το είπα εγώ...., ο Νικολαΐδης το είπε...!
  32. 1 πόντος
    Πάρα πάρα πολύ ωραίος! Keep it up!! υγ: εμένα μου θύμησε ένα δίσκο Michel Camilo & Tomatito που είχα ακούσει κάποια στιγμή, θαρρώ Spain λεγόταν.
  33. 1 πόντος
    Αν και επί της ουσίας συμφωνώ-φυσικά και μιλάω, τελικά, μέσα από την δική μου οπτική-νομίζω πως κάπου με έχεις παρεξηγήσει. Δεν έχω πρόβλημα με "άλλες" φόρμες κλπ και σε καμιά περίπτωση-και για κανέναν λόγο-δεν θα διατυπώσω δημόσια κριτική για την "καλλιτεχνική άποψη" κάποιου. Όπως έχω ξαναπεί, ακούω πολλές φορές τα κομμάτια που προτίθεμαι να σχολιάσω και ένας λόγος που το κάνω αυτό είναι ακριβώς για να βγάλω από την μέση το "μου αρέσει-δεν μου αρέσει". Αλίμονο, δεν μπορώ να ισχυριστώ πως το πετυχαίνω πάντα ή 100%, αλλά στον βαθμό που το πετυχαίνω καταθέτω μία άποψη που μπορεί να είναι χρήσιμη για όποιον ενδιαφέρεται. Και στο διαταύτα, θεωρώ πως το συγκεκριμένο κομμάτι δεν έχει ενορχηστρωθεί όπως θα έπρεπε ώστε να αναδειχθεί ως δημιούργημα των συγκεκριμένων φίλων-όχι δικό μου. Και αναγνωρίζω-ως παθών πρωτίστως- πως συχνά κάνουμε τα πράγματα με έναν τρόπο, όχι από "καλλιτεχνική άποψη" αλλά από συνήθεια.
  34. 1 πόντος
    Να το κοιτάξεις αυτό Τραμπαρίφα..... Το ψιλοσυμμάζεψα βρε... εντάξει ντράμερ δεν είμαι, ούτε μπασίστας... εννοείτε ότι τα κομμάτια μου "πάσχουν" στα εν λόγω όργανα...που εδώ που τα λέμε είναι και τα βασικά, αλλά προσπαθώ.
  35. 1 πόντος
    Οι μεγαλύτεροι καλλιτέχνες ήταν ερασιτέχνες. Δεν το΄πα εγώ, ο Satie το΄πε. Σχετικά με το θέμα της προσδοκίας...επειδή είσαι αισθηματίας και διαβασμένος, θα προσπαθήσω να εξηγήσω τι εννοώ, με το εξής παράδειγμα. Αυτή είναι η πρώτη παράγραφος του Οργισμένου Βαλκάνιου: Ήρθε και στάθηκε πάνω απ΄την αστραφτερή Machules. Με νωχελικές κινήσεις πέρασε στα χέρια του ένα ζευγάρι μαύρα γάντια κεντημένα όλο μ΄ασημόκαρφα. Μετά φόρεσε τα γυαλιά του....Κοιτάχτηκε στο καθρεφτάκι. -Δεν καταλαβαίνω κανέναν, μουρμούρισε μέσ΄απ΄τα δόντια του και σήκωσε αργά το πόδι του, το ζύγισε και το τίναξε με δύναμη πάνω στο πεντάλ καθώς τα γαντοφορεμένα χέρια του πέταξαν και άρπαξαν το στριφτοκέρατο τιμόνι. Μαρσάρισε σκληρά ώσπου ένα σύννεφο σκόνης ξεσηκώθηκε και τον τύλιξε. Μετά, πάντα χωρίς να βιάζεται, καβάλησε τη μοτοσυκλέτα. Κοίταξε δεξιά, αριστερά, κι ύστερα σφίγγοντας τη Machules μες στα σκέλια του, έδωσε όλο το γκάζι κι αναδύθηκε μέσα απ΄το γαλανό σύννεφο της εξάτμισης σαν μαύρος άγγελος εκδικητής, ιππεύοντας τα εκατόν είκοσι βρυχώμενα μίλια της και χάθηκε στην άσφαλτο, χαράζοντας μιαν ασημένια λάμψη μες στ΄απομεσήμερο. Κι αυτή είναι η τελευταία: Φόρεσε τα γυαλιά του και κοιτάχτηκε στο καθρεφτάκι. Η Τερέζα τον αγκάλιασε σφιχτά απ΄τη μέση και κόλλησε πάνω του.Η μηχανή έτρεμε ολόκληρη και της έφερνε ένα γλυκό μούδιασμα σ΄όλο της το κορμί. -Εντάξει? της φώναξε. Η Τερέζα σφίχτηκε κι άλλο πάνω του. -Δρόμο, ξαναφώναξε και μαρσάρισε σκληρά ώσπου ένα σύννεφο σκόνης ξεσηκώθηκε και τον τύλιξε. Κοίταξε δεξιά, αριστερά, κι ύστερα σφίγγοντας τη Machules μες στα σκέλια του, έδωσε όλο το γκάζι κι αναδύθηκε μέσα απ΄το γαλανό σύννεφο της εξάτμισης σαν μαύρος άγγελος εκδικητής, ιππεύοντας τα εκατόν είκοσι βρυχώμενα μίλια της και χάθηκε στην άσφαλτο, χαράζοντας μιαν ασημένια λάμψη μες στ΄απομεσήμερο... Ελπίζω να έγινα σαφής.
  36. 1 πόντος
    Θα μπορούσα να πω διάφορα, αλλά σχετίζονται με αυτά που αποκαλείς "λεπτομέρειες", και με τα οποία-όπως λες-δεν ασχολείσαι. Πράγμα οξύμωρο, γιατί οι ενορχηστρώσεις σου έχουν πολλές τέτοιες "λεπτομέρειες" , τις οποίες, όμως, τις χειρίζεσαι εσφαλμένα και χωρίς καμία αίσθηση οικονομίας. Με απλά λόγια, έχεις παίξει όλα σου τα χαρτιά πριν το κομμάτι(και αυτό και άλλα) φτάσει στην μέση. Αυτό καταστρέφει οποιαδήποτε προσδοκία-η προσδοκία για ένα πράγμα δημιουργείται από την έλλειψη του. Αυτό, καμία μίξη δεν θα στο διορθώσει. Οκ, ξέρω. Λεπτομέρειες. Ενα δύο πράγματα, -Ο Νίκος θα πρέπει να σκεφτεί πάνω στο θέμα " παίζω πιάνο σε μπάντα". Πολλές ωραίες ιδέες, αλλά σκόρπιες και πλαδαρά τοποθετημένες εδώ κι εκεί. Επιπλέον, εσύ θα πρέπει να σκεφτείς πάνω στο θέμα " δίνω χώρο στο πιάνο". -Θέλει θράσος-και μια κάποια άγνοια κινδύνου- ώστε να κάνεις σόλο μετά τον Γιώργο- ο οποίος σκίζει, φυσικά-αλλά εδώ όντως στάθηκες στο ύψος των περιστάσεων. Το σόλο στο τέλος είναι πολύ ωραία κορύφωση και μπράβο. Πάει στράφι όμως, ακριβώς λόγω των χειρισμών σου νωρίτερα. -Όλα τα παραπάνω μπορείς να τα αγνοήσεις και να πορευτείς όπως συνηθίζεις.Αλλά, ρε φίλε, τα γαμημένα τα τύμπανα στο βασικό θέμα παίζουν 4/4 ενώ το θέμα είναι 12/8. Το ίδιο κάνατε και σε ένα πρόσφατο με τον άλλο Γιώργο, κανείς δεν το ανέφερε και αυτό είναι ο λόγος που το κάνω τώρα. Μας βλέπουν και μικρά παιδιά. -Το κομμάτι, σαν σύνθεση, είναι όντως πολύ ωραίο. Μπράβο Νίκο.
  37. 1 πόντος
  38. 1 πόντος
    Ευχαριστώ παιδιά!!! @gvour Φίλε Γιώργο ας είναι καλά το wiki και το YouTube, το χω ρίξει στο ψάξιμο τον τελευταίο καιρό και έχει πολύ "ψωμί" το πράμα. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι εκτός του Pee Wee Crayton έχω ανακαλύψει τον Pete "guitar" Lewis (έπαιζε στη μπάντα του Johnny Otis), Lafayette Thomas στους πιο blues-αδες και από τη jazz σκηνή της εποχής George Barnes και Tiny Grimes. Διαμάντια!!!! P.s. τα πουκάμισα είναι μια τάση, θα μου περάσει @fusiongtr Το έχω ξαναχρησιμοποιήσει το σκάφος σε ένα παλιό transcription που είχα κάνει στο All Blues του Chet Baker. Έχει ωραίο ήχο, αλλά όπως έχω πει και παλιότερα προσπαθώ για εξάσκηση να κάνω τη strat να βγάλει και άλλα ηχοχρώματα από το "φυσικό"? της. Κάποιες φορές πετυχημένα, άλλες όχι τόσο, όμως μαθαίνω πράγματα για το όργανο με αυτόν τον τρόπο . Βοηθά βέβαια αρκετά ότι παίζω μέσω amplitube που σε αυτόν το τομέα σου δίνει πολλές επιλογές, αν είχα ξερό ενισχυτή τα πράγματα θα ήταν πιο περιορισμένα στο τι θα μπορούσα να κάνω, ανάλογα με τον χαρακτήρα του ενισχυτή.
  39. 1 πόντος
    Πολλά χρόνια έχω να ακούσω εγώ προσωπικά μπάντα που να με ενθουσιάσει τόσο.
  40. 1 πόντος
  41. 1 πόντος
    Άμα παίζεις με tele, τι ήχο να έχεις .... Σοβαρά τώρα, γι' αυτά που παίζει, μια χαρά μου αρέσει ο ήχος του.
  42. 1 πόντος
    Δεν τους ήξερα, είναι Πολωνοί. Τι ΜΠΑΝΤΑΡΑ είναι αυτή ρε παιδιά! Τι γκρούβα, τι κομματάρα ... Και ο πιτσιρικάς (παιδαρέλι φαίνεται) ο κιθαρίστας .... Sco στα νιάτα του. Απολαύστε ...
  43. 1 πόντος
    Fender ουτε ΜΙΑ (ουτε Custom Shop) ,Gibson μονο οσες εχουν γινει Plecked ,Gretsch σχεδον ολες,Rickenbacker/PRS (USA) /SUHR/YAMAHA (ακριβα μοντελα & ΟΛΑ τα 70s,80s)/IBANEZ (ακριβα μοντελα & ΟΛΑ τα 70s,80s) ολες.....το καλυτερο...fret leveling & crowning παντως απο ΟΛΕΣ τις κιθαρες που ειχα (μιλαμε...για πολλες....) το εχει μια EASTWOOD TUXEDO των 700 ευρω κορεατικη (εχει εντελως μηδενικο relief και action 1 χιλιοστο στο 12ο και δεν τριζει πουθενα ουτε με 9αρες) Τα παραπανω ισχυουν και για το CROWNING (άλλη πικρα και αυτη...)
  44. 1 πόντος
    Δεν ηθελα να γραψω 25, γιατι ντρεπομουν.
  45. 1 πόντος
    Αυτό μου φτάνει, για να καταλάβω ότι είσαι μερακλής.
  46. 1 πόντος
    Μια χαρά τα λες. Να δείτε ότι σε καμιά τριανταριά χρόνια, ο Sin Boy θα θεωρείται classic.
  47. 1 πόντος
    Βέβαια αυτό το "5" δεν ισχύει για όλους τους ενισχυτές. Σε άλλους το Sweet spot μπορεί να είναι το 3 ή το 7. Σε ένα παλιό fender μου, το καλύτερο clean, το βγάζει στο 2.8 (έχει υποστεί modifications βέβαια).
  48. 1 πόντος
    Πλέον που λέτε έχουμε μπόλικες επιλογές να παίζουμε δημιουργούμε διάφορες κιθάρες ακριβώς (ή περίπου ακριβώς) στα μέτρα μας με διάφορους guitar generators στο διαδίκτυο. Εξαιρετικά χρήσιμα αλλά και διασκεδαστικά πραγματάκια, καθώς πέραν του γνωστού παιχνιδιού "κοίτα τι καστομιά έκανα σήμερα", κάποιος που όντως θέλει μια custom κιθάρα μπορεί να βγάλει τι θέλει και να το παρουσιάσει στον Χ οργανοποιό και τσουπ, έτοιμος. Παραθέτω λοιπόν αυτούς που έχω βρει με μια μικρή σύνοψη για τον καθένα. Fender: http://www2.fender.com/american-design/ Ξεκινάω με τα πιο απλά. Το συγκεκριμένο είναι της fender, και δίνει επιλογές παραμετροποίησης κιθαρών και μπάσσων απ'τα γνωστά, κλασσικά και δοκιμασμένα. Τίποτα εξεζητημένο ή εκτενές, αλλά χρήσιμο σε φάσεις τύπου "άσπρο ή tortoise pickguard για την baja μου;". Sandberg Configurator http://www.configurator.sandberg-guitars.de/ Άλλο ένα απ'τα σχετικά απλά, και φυσικά περιορισμένο σε σχέδια της Sandberg. Προφανώς μιλάμε για μπάσσα αυτή την φορά. Καθόλου άσχημο αν και μάλλον όχι και τέρμα χρήσιμο. Still fun! G&L Guitar Generator http://www.glguitarsgenerator.com/ Άλλο ένα με μοντέλα της αντίστοιχης εταιρίας. Σχετικά περιορισμένες παραμετροποιήσεις αλλά καθόλου άσχημα. Ειδικά δε αν ψήνεται κάποιος για custom shop G&L! Περιλαμβάνει επιλογές και για μπάσσα. Moniker Guitars Configurator https://monikerguitars.com/guitar-configurator/ Εδώ πάμε στα ελαφρώς διαφορετικά. Διάφορες επιλογές σωμάτων, καλή παραμετροποίηση και έχει επιλογές και για μπάσσα. Halo Guitars Configurator & Norita Guitars https://www.haloguitars.com/store/custom-guitars.html http://noritaguitars.jipijopo.com/design.html Βάζω αυτά τα δύο μαζί γιατί είναι ουσιαστικά η ίδια πλατφόρμα, με ελάχιστες αλλαγές. Σίγουρα τα καλύτερα όσον αφορά την παραμετροποίηση με σχεδόν κάθε σχέδιο κιθάρας διαθέσιμο, συν την επιλογή προσθήκης γραφικού από εικόνα. Έχουν επιλογές και για μπάσσα. Τα πιο fun, και όπως είπαμε, πιθανώς και πιο χρήσιμα. Frank Montag SC Guitar Editor http://www.frankmontag.com/editors.htm Το άφησα τελευταίο γιατί νομίζω πως είναι το πρώτο που βγήκε. Πολύ καλό, πολλή παραμετροποίηση για την παραμικρή λεπτομέρεια κι αυτό αλλά περιορίζεται σε τρία σχήματα: LP, SG και PRS-style (ξέχωρα ως generator των Walter Guitars). Αν είσετ του... χόμπυ, τσεκάρετέ το οπωσδήποτε. Αυτά προς το παρόν. Υπάρχουν μερικά που δεν ανέφερα επίτηδες γιατί δεν είναι σε καμία περίπτωση στο ίδιο επίπεδο με τα προαναφερθέντα. Αν κάποιος ξέρει κάποιο άλλο ας συμπληρώσει! Enjoy! :)
  49. 1 πόντος
    Να και το βίντεο Αυτή τη φορά έγραψα με μικρόφωνο στον υπολογιστή, πιστεύω ότι η ποιότητα ήχου είναι πολύ πιο υψηλή έτσι. Ελπίζω να σας άρεσε, θα γράψω και την flying V το συντομότερο.
  50. 1 πόντος
    Ωραία! Το δούλεψα λίγο και βρήκα κάτι για logo λίγο αφαιρετικό που θα απεικονίζει το Silver Onion. Το έσκαψα με το δρεμελ στο pickguard και πέρασα ασημί μεταλιζέ νίτρο. Οπότε σιλβερ όνιον όνομα και πράμα. Ακολουθεί φωτορεπορτάζ με την ΤΕΛΙΚΗ μορφή της κιθάρας. Να υπενθυμίσω τα specs: 1-piece obeche/ayouz body and neck construction Bigsby B5 vibrato black reflector knobs Black plastic pickguard with Silver Onion logo black plastic truss rod cover enscripted «The Corona Bird» Traditional 1-way curved truss rod with maple cap Switchcraft 3-way toggle switch Switchcraft long jack Belden/ vintage pushback guitar wire Emerson Pro 500k long split shaft pots Orange drop .022μF capacitors Seymour Duncan SM-2b bridge minihum Nick Silver Blue Moonlight alnico 2 neck p90 “Elias Zaikos” model. GMI - Halon guitars 1060 steel bridge with self-lubricating brass saddles GMI/ Halonsteel bridge posts GMI/ Halon heavy knurled brass thumbwheels Hand - selected by tap tone Indian Rosewood fretboard white plastic fretboard binding black plastic side dot markers Pearl dot markers 7mm Dunlop aluminum strap holders 24.625” scale 12” radius Bone nut Steinberger tuners (Οδύσσεια!) Nitro finish “hammerite green metallic” light relic Pyramid .10-.38 pure Nickel strings!!! Έρχεται και το κλιπάκι , ελπίζω να σας άρεσε!!
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.