Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      11.663


  2. stavros_d80

    stavros_d80

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      1.810


  3. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      3

    • Αναρτήσεις

      7.492


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      2

    • Αναρτήσεις

      9.294


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 18/09/2020 σε όλα

  1. Rainy roads, long roads, blues roads..... σπάνια να γράψω blues αλλά όταν εiμαι στο mood πιάνω την κιθ... εεε το πλήκτρο....
    4 βαθμοί
  2. 4 βαθμοί
  3. Το μεγαλύτερο μυστικό για να ηχογραφήσουμε μια καλή ηλεκτρική κιθάρα, είναι ο ίδιος ο ήχος που βγαίνει από το ηχείο του ενισχυτή μας. Δηλαδή ο συνδυασμός της κιθάρας, του ενισχυτή και των χεριών του κιθαρίστα. Πέρα απο αυτό όμως είναι πολύ σημαντικές κάποιες βασικές γνώσεις ηχοληψίας, για την σωστή αποτύπωση του ήχου αυτού, όπως τα παρακάτω. 1. Τοποθέτηση μικροφώνων Συνήθως ένα Shure SM57 ή κάποιο δυναμικό μικρόφωνο φωνής κοντά στο ηχείο, στοχεύοντας στο κέντρο του μεγαφώνου στα 5-10εκ. περίπου, με κλίση 45 μοιρών ή εναλλακτικά 90 μοίρες στην μέση απόσταση του κώνου απο την περιφέρεια. Η κλίση ως προς το μεγάφωνο είναι σημαντική. Μη ξεχνάτε ότι ο ακροατής δεν ακούει μπροστά στο μεγάφωνο αλλά υπό γωνία και αν πειραματιστείτε φορώντας ακουστικά, θα βρείτε τον ήχο που έρχεται στ' αυτιά σας. Οσο μεγαλύτερη η κλίση τόσο πιο μαλακά τα πρίμα. Σκεφτείτε πως ρυθμίζετε το equalizer μετακινώντας το μικρόφωνο. Αν θέλουμε περιπέτεια, ένα πυκνωτικό μικρόφωνο (Neuman U87, AKG 414) μπορεί να ακολουθήσει σε απόσταση ενός μέτρου, στο ίδιο ύψος, περιμετρικά, (ακόμα και πίσω απο την καμπίνα) στοχεύοντας προς το μεγάφωνο. Αν θέλουμε να το παρακάνουμε; Άλλο ένα πυκνωτικό μικρόφωνο στη τριπλάσια απόσταση από το προηγούμενο. (δηλ. στα 2,5 - 3 μέτρα ) και στο ύψος των αυτιών μας λειτουργεί άψογα σε συνδυασμό. Με αυτό το στήσιμο έχουμε 3 πηγές που μπορούμε να γράψουμε σε τρία διαφορετικά κανάλια και να μειξάρουμε κατά βούληση αργότερα, για να πετύχουμε τον δικό μας ήχο. Προϋπόθεση για τα μακρινά μικρόφωνα είναι ο σωστός χώρος. Ένας καλός ροκ ήχος επιτυγχάνεται συνήθως με το κοντινό μικρόφωνο, περασμένο σε κάποιο compressor (από το insert της κονσόλας) με ratio 4:1 και λίγο βάθος - reverb. Πολλοί καταξιωμένοι κιθαρίστες με μαγάλη δισκογραφία δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία περισσότερων μικροφώνων. 2. Διαφορά φάσης Λάβετε όμως υπ' όψη ότι με τις “περιπέτειες” έρχονται και τα προβλήματα. Αυτά είναι διαφορές φάσης μεταξύ των μικροφώνων, δηλαδή οι πηγές δεν φτάνουν ταυτόχρονα στο μέσο ηχογράφησης με αποτέλεσμα η μία πηγή ήχου να ακυρώνει την άλλη. Ετσι το αποτέλεσμα είναι αναιμικό και συνήθως ο ήχος εξαφανίζεται όταν κάποιος ακούσει την μείξη μονοφωνικά. Γενικός κανόνας τοποθέτησης για την αποφυγή τετοιων φαινομένων, είναι η σχέση απόστασης των μικροφώνων μεταξύ τους να είναι 3 προς 1. Δηλαδή το μικρόφωνο που ακολουθεί τοποθετείται 3 φορές την απόσταση του πρώτου από την πηγή. 3. Τα μικρόφωνα σαν EQ Aν θέλουμε να μπούμε στις “περιπέτειες” που λέγαμε παραπάνω και γράψουμε με περισσότερα μικρόφωνα, στη μείξη μπορούμε να προσθέσουμε σιγά – σιγά στο κοντινό και μέχρι την επιθυμητή ισορροπία, τον ήχο από τα άλλα μικρόφωνα. Θα έχουμε τη λεπτομέρεια του κοντινού, με τον γεμάτο ήχο του χώρου από το δεύτερο, ενώ το τρίτο θα προσθέσει μπάσα λόγω της απόστασης. Μπορούμε να δώσουμε όγκο και πλάτος με panning δεξιά – αριστερά. Πειραματιστείτε με τη σχέση των τριών μικροφώνων για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Κανόνας δεν υπάρχει. Δοκιμάστε κάθε πιθανή τοποθέτηση μικροφώνου. Πίσω από την ανοιχτή καμπίνα, με κλίσεις κάποιων μοιρών ως προς το μεγάφωνο για πιό μαλακά πρίμα, κλπ. κλπ. 4. Προσοχή στο βάθος! Είναι προτιμότερο να γράψουμε “ξερά / στεγνά” και να προσθέσουμε αργότερα στη μείξη stereo βάθος, παρά να έχουμε το mono spring reverb του ενισχυτή και να μη μπορούμε να το αφαιρέσουμε στη συνέχεια. 5. Πειραματιστείτε Επίσης μπορείτε να γράψετε παράλληλα και ήχο από το speaker emulation ή recording-out του ενισχυτή (εφ' όσον υπάρχει). Μπορείτε να προσθέσετε κάποιο Vst εφέ μετά ή να χρησιμοποιήσετε κάποια κιθαριστική σουίτα preamp/fx και να το μειξάρετε με τα μικρόφωνα. 6. Διόρθωση Το σημαντικότερο είναι ο ήχος να είναι σωστός από την πηγή του. Αν όμως θέλουμε να διορθώσουμε κάτι, οι ύποπτες συχνότητες που επηρεάζουν την κιθάρα, είναι τα 300-500hz, τα 700hz για πιό “ξύλινο” ήχο, τα 1000hz για να ξεχωρίσει, τα 3000hz για περισσότερο bite, ενώ τα 5, 8 και 10khz θα την πριμάρουν. Προσωπικά ούτε αυτόν τον άτυπο "κανόνα" δεν ακολουθώ. Απλά ψάχνω κάθε φορά την ύποπτη συχνότητα που θέλει συνήθως υποτονισμό. Αυτά τα ολίγα αλλά σημαντικά αν ακολουθηθούν σωστά και έχετε όρεξη, θα βοηθήσουν πολύ να αποτυπώσετε τον ήχο της κιθάρας σας σε μια ηχογράφηση. Υ.Γ. Να σημειώσω εδώ πως τα παραπάνω μικρόφωνα είναι τα πιο συνηθισμένα, όμως πέρα απο τις εναλλακτικές προτάσεις άλλων εταιρειών Sennheiser, AKG στα δυναμικά και τις δεκάδες επιλογές πυκνωτικών απο παραδοσιακούς κατασκευαστες όπως Rode, Beyer και μυριάδες καλά και κακά κινέζικα, πολλοί ηχολήπτες προτιμούν κατασκευές Ribbon όπως τα Royer Labs R-121, Beyerdynamic M160 και Coles 4038 μεταξύ άλλων για τον χαρακτηριστικό τους ήχο.
    3 βαθμοί
  4. 50 χρόνια σήμερα απο τον θάνατο του Jimmy Hendrix. Ίσως η μεγαλύτερη επιρροή για εκατομμύρια κιθαρίστες.
    2 βαθμοί
  5. Μου έστειλαν ένα κομμάτι (ο Θεός να το κάνει...) ο Αραβανής με τον Gvour. Ό πρώτος το έγραψε, τα πάντα όλα και ο δεύτερος πρόσθεσε ένα θέμα, κάποια σόλο και κάτι άλλα περίεργα με την κιθάρα του. Το έβαλα στο Reaper, έκοψα, έραψα, άλλαξα κάποια (πολλά...) πράγματα, το συμμόρφωσα, διόρθωσα τα (πολλά...) λάθη των παραπάνω άμουσων συμφορουμιτών, πρόσθεσα ένα κανάλι με μια δικιά μου Θεϊκή φανκέ κιθάρα και ένα ακόμη με μια θεσπέσια παραμορφωμένη. Το αποτέλεσμα, εν συγκρίσει με αυτό που μου έστειλαν (κι όχι μόνο...) νομίζω ότι με δικαιώνει ως Αρχιμαέστρου, Αρχιμουσικού, Αρχιμηχανικού ήχου και εν τέλει Αρχιμιξερά-Αρχιμαστερά....τέλος πάντως ότι αρχίζει από Αρχι.... Απολαύστε υπεύθυνα χωρίς ενοχές και κανονιστικές δεσμεύσεις! Edit: Μετά από 4 χρόνια είπα να ασχοληθώ ξανά με το κομματάκι, έκανα κάποιες αλλαγές (μπάσο, τύμπανα και ειδικά σε μίξη - παραγωγή) και το ποστάρω πάλι.
    1 βαθμός
  6. Προχθές άκουγα μερικά παλιά μου κομμάτια (ναι το ξέρω ότι είμαι μαζόχας...) και άκουσα κι αυτό. Παρ''όλο που είναι ενός χρόνου μίξη μου απογοητέυτικα, τζάμπα τα παιξίματα του Gvour και του Nikos Aravanis.... Το κομμάτι είναι του Αραβανή με σόλα του Γιώργου-Gvour (εκτός του τελευταίου σολακίου) και η μίξη κ.τ.λ δικά μου. Κρίμας ήταν να πήγαινε "χαμένο" με την τότε απαράδεκτη μίξη και τα τύμπανα που ακούγονταν, το λιγότερο, παράταιρα με το όλον! Edit: Μετά από την επισήμανση του Σπύρου-pipityri, το κομμάτι αλλάχθηκε με αλλαγμένα hi-hat (και λίιιγο την μπότα και το μπάσο) στο 1ο μέρος για να "μοιάζει" με 12/8... Edit No2: Ανέβασα λίγο το πιάνο και έκανα κάποιες πολύ μικρές αλλαγές σε κάποια σημεία εδώ κι εκεί στο άσμα που φυσικά ξαναλλάχθηκε...
    1 βαθμός
  7. Ο μέγας Τζώνης Βαβούρας, προ αμνημονεύτων, σε μια τρας εκπομπή ούτε θυμάμαι ποιου καναλιού και καθήμενος πάνω σε ένα πάκο σανό είχε αναφωνήσει στον παρουσιαστή "και σανότερα".
    1 βαθμός
  8. 1 βαθμός
  9. Εξαιρετικό και πολύ του γούστου μου. Θα ήσουν πολύ καλός κιθαρίστας...
    1 βαθμός
  10. Ξεχάστε τις μικροσκοπικές οθόνες LCD, τα πολλά μενού και υπο-μενού, τις πολύπλοκες λειτουργίες που πρέπει να θυμάστε και αφεθείτε στη χαρά της άμεσης δημιουργίας και σύνθεσης ήχων. Το PolyBrute της Arturia μας επιστρέφει στο μαγικό κόσμο των αναλογικών synthesizer. Το καθαρά αναλογικό PolyBrute 6 φωνών βασίζεται στη βραβευμένη τεχνολογία και τον ήχο, για να προσφέρει το polysynth που περιμένατε. Το PolyBrute διαθέτει μια εκτεταμένη αρχιτεκτονική μορφοποίησης και μια συμπαγή, εκφραστική σειρά 61 πλήκτρων που θα μεταφέρει τον ήχο σας όπου κανένα άλλο synth δε μπόρεσε. Ο πίνακας του PolyBrute διαθέτει κουμπιά και διακόπτες που παρέχουν την άμεση ικανοποίηση του ελέγχου αφής σε πραγματικό χρόνο σε ολόκληρο τον αναλογικό τομέα σας. Κάθε καθαρή αναλογική φωνή είναι ένα ηχητικό ηλεκτρικό εργαλείο που διαθέτει δύο εξαιρετικά ευπροσάρμοστες VCOs Brute waveshaping, μια γεννήτρια θορύβου πλήρους φάσματος, ένα ενισχυμένο φίλτρο πολλαπλών τρόπων Steiner, ένα προσαρμοσμένο φίλτρο κλίμακας χαμηλής διέλευσης, 3 LFO, 3 Envelope Generators και πολλά άλλα. Όλα συναντιούνται στο Matrix για να σας προσφέρουν ευελιξία patching, που συνήθως προορίζεται για αρθρωτά συστήματα. Φανταστείτε να μπορείτε να σαρώσετε ομαλά όλες τις παραμέτρους ταυτόχρονα. Το PolyBrute προχωρά ακόμη περισσότερο, με κάθε προεπιλογή να υπάρχει ταυτόχρονα σε δύο καταστάσεις - και ένα ειδικό κουμπί Morph που σας επιτρέπει να μεταμορφώνετε απρόσκοπτα μεταξύ τους, αποκαλύπτοντας συνεχώς εμπνευσμένους νέους ήχους. Στη λειτουργία Mods, το πλέγμα κουμπιών Matrix είναι ένα ψηφιακό patchbay, επιτρέποντάς σας να δρομολογήσετε εύκολα οποιαδήποτε από τις πηγές διαμόρφωσης και τους ελεγκτές σας για να επηρεάσετε οποιαδήποτε παράμετρο μπορείτε να σκεφτείτε. Με 64 συνδέσεις και έως και 32 προορισμούς διαμόρφωσης, είστε πλήρως εξουσιοδοτημένοι για μαγικά πράγματα. Στη λειτουργία Sequencer, το Matrix γίνεται μια οπτική διεπαφή που παρουσιάζει όλα όσα χρειάζεστε για να δημιουργήσετε πολυφωνικές ακολουθίες, arpeggios και υβρίδια. Εκτός από τα notes, μπορείτε επίσης να εγγράψετε και να επαναλάβετε τις αλλαγές των παραμέτρων synth, μετατρέποντας το Sequencer σε μια εντελώς νέα πηγή διαμόρφωσης για να δίνετε ενέργεια στα κομμάτια και τις παραστάσεις σας. Γενικά χαρακτηριστικά του PolyBrute > 6-voice analog morphing polysynth. > 61 πλήκτρα, ευαίσθητα στην πίεση. > 2 ταλαντωτές κυματομορφής Brute ανά φωνή. > Γεννήτρια θορύβου από κόκκινο έως λευκό θόρυβο. > Σχεδίαση διπλού φίλτρου: Steiner multimode και 24db Ladder του Dr. Bob Moog. > Κεντρικός έλεγχος φίλτρου και φίλτρο FM. > 3 LFOs και 3 Envelope Generators. > Matrix interface για διαμόρφωση, sequencing και έλεγχο προκαθορισμένων ρυθμίσεων. > 64 σημεία Matrix για patching αρθρωτού τύπου. > Κάθε προεπιλογή έχει 2 καταστάσεις και αναμειγνύεται άψογα με τον έλεγχο Morph. > Δυνατότητα επιλογής λειτουργίας: Poly, Mono ή Unison για το keyboard. > Επαναστατικός ελεγκτής Morphee 3 αξόνων για πραγματική έκφραση αφής σε πραγματικό χρόνο. > Ρυθμιζόμενος ελεγκτής κορδέλας πάνω από το πληκτρολόγιο. > Pitch wheel και ρυθμιζόμενο πολλαπλών λειτουργιών mod wheel. > Sequencer 64 βημάτων με συσκευή εγγραφής κίνησης και αυτοματισμό. > Πολυλειτουργικό σύνθετο arpeggiator. > Ενσωματωμένα στερεοφωνικά ψηφιακά εφέ, όπως reverb, chorus και delay. > Αριστερά και δεξιά unbalanced βύσματα εξόδου 1/4 ". > Συνδεσιμότητα MIDI In, Out και Thru DIN, καθώς και USB MIDI. > Λογισμικό PolyBrute Connect για Mac / PC για εύκολη διαχείριση βιβλιοθηκών και ροών εργασίας. > Προαιρετικά ξύλινα πόδια. Περιλαμβάνεται το λογισμικό > PolyBrute Connect. > Arturia MIDI Control Center. Περισσότερα: ΕΛΙΝΑ
    1 βαθμός
  11. Πολύ καλό... όχι ότι περίμενα κάτι άλλο από σένα! Ότι έχεις ανεβάσει εδώ είναι άρτια ενορχηστρωμένο και παιγμένο, για να μην μιλήσω για τις μελωδίες..... Να πω όμως και την μαλακίτσα μου.... ίσως, λέω ίσως και κατά την προσωπική μου γνώμη και γούστο.., μήπως θα ακούγονταν καλύτερα το άσμα με κάποιες αλλαγές ήχων (ή και άλλο όργανο) στο κύριο όργανο; Ας πούμε στο 1:24 και στο 1:49. Και κάτι ακόμα, πάρε βρε και καμιά "ανάσα" να ακουστεί και το πολύ ωραίο χαλί από κάτω....
    1 βαθμός
  12. Για μενα ησουν σχεδον ξεκαθαρος. Αλλα, οπως ελεγε και η γιαγια μου, "την υγεια μας να 'χουμε..." και ολα τα αλλα ειναι περαστικα. Cheer up!
    1 βαθμός
  13. Ίσως είναι χρήσιμο κάποιες φορές να λέμε/γράφουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ αυτό που θέλουμε να πούμε. Μπορεί αν ΔΕΝ το κάνουμε να μην γίνουμε κατανοητοί από το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε ή ακόμα χειρότερα να παρεξηγηθούμε. Ας πούμε το >μη έχοντας λύσει βασικά προβλήματα όπως της στέγασης και της διατροφής για να κάνουμε sex με την σύντροφο μας πρέπει να φοράμε μάσκα η μάνα σκέφτεται να φιλήσει το παιδί της μετά το σχολείο συγχαρητήρια και ης ανώτερα< μπορεί ΕΥΚΟΛΑ να μεταφραστεί σε >δεν φτανει που μενουμε στο δρομο και δεν εχουμε να φαμε απο τα ΜΝΗΜΟΝΙΑ της λεΣχης Μπιλντερμπεργκ ουτε να πηδηξουμε δεν μας αφήνουν οι μΠΙΛΓΚΕΪΤΙΔΕς με τα ΤΣΙΠΑΚΙΑ τους και μας εχουν απαγορεύσει να αγκαλιαζουμε και τα παιδια μας τα νεοφιλελευθερα γΚουρουνια για να πουλησουν εμβολια και μασκες και μπραβο μας< ΥΓ. ΕΓΩ δεν εχω καταλάβει ΚΑΘΟΛΟΥ τι ακριβως θες να πεις ακομα. Αν θες μου εξηγεις.
    1 βαθμός
  14. Εχεις δίκιο αλλά είναι πολύ ποιητικό το κείμενο σου και με πολλές ερμηνείες.
    1 βαθμός
  15. H καλύτερη strat που έχω πιάσει ποτέ στα χέρια μου είναι η δική μου (δεν έχω πιάσει και πάρα πολλές, αλλά καμιά 15ρια σίγουρα), μια custom shop '66. Στοίχισε περί τα 2000 ευρώ, το 2009. Φυσικά και δεν μετανιώνω ποτέ που την πήρα.
    1 βαθμός
  16. Και άλλα τόσα ανθρώπινης βλακίας.
    1 βαθμός
  17. 1 βαθμός
  18. Να αλλάξει παρακαλώ το Sir...σε βρωμιάρης!
    1 βαθμός
  19. Ενα μικρο κομματακι που φτιαξαμε με τον καλο φιλο και συν-φορουμιτη Νικο Αραβανη.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου