Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 28/09/2020 σε όλα

  1. 7 πόντοι
    Εισαγωγή (και κατιτίς ακόμα) αφορμή γι αυτό το θέμα μια κουβεντούλα περί mastering (μια από τις πολλές διαχρονικά) που έγινε το καλοκαίρι… τότε λόγω του ότι όπως είχα πει την συγκεκριμένη στιγμή το μόνο mastering που με ενδιέφερε ήταν αυτό του ούζου στο mix του γαλέου σκορδαλιά με το χταποδάκι, δεν συμμετείχα (αν και με έτρωγε) και είχα επιφυλαχθεί για ένα ανάλογο τεστάκι όταν με το καλό γυρίσω (ντάξει έχω γυρίσει καιρό αλλά δεν ήταν και το πιο εύκολο να το κάνω τουλάχιστον όπως ήθελα οπότε συγχωράτε με και κάλιο αργά κλπ κλπ)… σε εκείνη την κουβεντούλα λοιπόν ( Mastering θέματα... ) όπως εξελίχθηκε, ειπώθηκαν πολλά και για τον εν γένει ρόλο του mastering και για την φύση του και για τον λόγο που κάποτε ξεκίνησε σαν διαδικασία και πιστεύω ότι θα λύθηκαν αρκετές απορίες στους μη μυημένους… βεβαίως βεβαίως (σιγά μη δεν γινόταν), στα περί τρόπου διεκπεραίωσης η κουβέντα γρήγορα πέρασε τηρουμένων των αναλογιών και στο ποιος είναι στους αιώνες των αιώνων ο «NBA goat»… o Μichael Jordan ή ο Lebron James (στα καθ ημάς ο πάλαι ποτέ MJ το analog gear και ο σύγχρονος LJ το digital)… analog vs digital λοιπόν… ok!... μεγάαααλο ζήτημα… καθώς πάει πρώτα θα λυθεί το μεσανατολικό και κατόπιν βλέπομεν και γι αυτό… δυστυχώς οι υποστηρικτές του πρώτου (που κατά κανόνα είναι και «οπαδοί») εμμένουν στην υποκειμενικότητα της ακουστικής αντίληψης και παραβλέπουν (χωρίς κακή πρόθεση θέλω να πιστεύω) την έννοια της «πιστότητας» ως κριτήριο, προκρίνοντας την τέρψη… η οποία όμως δυστυχώς (ή και ευτυχώς κατά περίπτωση) δεν έχει «σταθερές» ως reference point (απαραίτητα στοιχεία για αντικειμενικές συγκρίσεις)… το όλο πράγμα δεν είναι φυσικά καθόλου περίεργο και λόγω αυτής καθαυτής της ιδιαίτερης ατομικής προσλαμβάνουσας που βάζει στην άκρη την αντικειμενικότητα, οι επιστήμες της Ακουστικής και της Ψυχολογίας (κυρίως γιατί εμπλέκονται και άλλες), έχουν αναπτύξει τον σημαντικό κλάδο της Ψυχοακουστικής… τες πα… δεν αντιλέγω (και έχω απολαύσει προσωπικά κατά κόρον ως πάλαι ποτέ κακό παιδί του hi end) τα κατά περίπτωση (ειδικά σε ακριβές υλοποιήσεις) ευάκουστα στην πράξη αποτελέσματα που παράγουν τα artifacts των αναλογικών συστημάτων εγγραφής επεξεργασίας και κατ επέκταση αναπαραγωγής… όμως δεν μπόρεσα ποτέ να παραβλέψω το ότι ναι μεν η φύση στο επίπεδο που μπορούμε (αυτή τη στιγμή) να αντιληφθούμε είναι «αναλογική» αλλά ένα από τα μεγαλύτερα εργονομικά (και όχι μόνο) δώρα που μας έχει κάνει, είναι η δυνατότητα να μπορούμε πλέον να την «ψηφιοποιούμε»… και ναι οι πηγές μας είναι αναλογικές… και ναι μέχρι το στάδιο του A/D κονβέρτορα ο αναλογικός εξοπλισμός ως «αρχή» είναι το ήμισυ του παντός… από την στιγμή όμως που το «σωστά παραγόμενο» σήμα θα μετατραπεί σε ψηφία και θα αναπαραχθεί ως ψηφιακό αρχείο πλέον, ποτέ δεν κατάλαβα την λογική να το «υποβιβάσουμε» σώνει και καλά προσθέτοντάς του αρμονικές παραμορφώσεις και λοιπές εν δυνάμει αναλογικές αμαρτίες (εννοείται ότι και στο στάδιο της ψηφιακής επεξεργασίας μπορούμε να κάνουμε τα ίδια και χειρότερα με κάποιους κακούς αλγορίθμους αν δεν προσέξουμε)… το περιβόητο «αναλογικό χρώμα» (πρέπει να) δίδεται εξ αρχής (άντε και υβριδικά με επιμέρους outboard παρεμβάσεις) κατά το mix… ο κανόνας του SISO (shit In, shit out) ούτε εδώ συγχωρεί οποιαδήποτε αβάσταχτη (ακόμα και κατ ανάγκη) ελαφρότητα στο είναι… καλώς ή κακώς το mastering (πλέον των ειδικών περιπτώσεων που απαιτείται λόγω συνθηκών και μέσων μια οριζόντια επέμβαση) λίγα πράγματα μπορεί να κάνει ως προς την «ποιότητα» σε μια παραγωγή… να κάνει μια κακή λιγότερο κακή?... μια καλή λίγο καλύτερη?... ναι… μια άριστη όμως?... περισσότερες πιθανότητες έχει να την χαλάσει (ειδικά αν ο εκτελών δεν είναι ανάλογα άριστος ώστε να ξέρει καλά κυρίως το τι να μην κάνει κι όχι το αντίθετο)… είμαι από τους τυχερούς (μπα μάλλον άτυχους) που έχουν βιώσει τον «βιασμό» master tapes κατά την μεταφορά τους στο ελληνικό βινύλιο… τσι καημέναι… τύφλα ναχει το loundnes war από τους κατοπινούς ψηφιακούς δολοφόνους σήματος… γιατί έχομεν κι από δαύτους μπόλικους στην πολύπαθη audio ιστορία (χωρίς να με εξαιρώ εννοείται γιατί όλοι έχουμε βάλει το χεράκι μας)… anyway… προσωπικά σέβομαι την αισθητική του καθενός (κυρίως γιατί απαιτώ να σέβονται ανάλογα και την δική μου) αλλά δεν μπορώ το να θυσιάζουν εύκολα στον βωμό της, την αντικειμενικότητα (στο όποιο επίπεδο αυτή μπορεί να αποδεικνύεται πέραν της απλής θεώρησης-εκτίμησης-επιθυμίας)… Κυρίως Θέμα (ξέρω ξέρω επιτέλους) ντάξει καλό το μπλα μπλα (ειδικά γι αυτόν που το ξερνά εκτονωτικά όπως ο υποφαινόμενος) αλλά πάμε και επί του πρακτέου… συνήθως στις παρέες (όπως θεωρώ ότι είμαστε κι εμείς εδώ) αρεσκόμαστε στο να συζητάμε υπερβατικά ως προς την καθημερινότητα μας… π.χ. παρκάρουμε όπως μπορούμε τα φιατάκια μας έξω από την συνοικιακή μπυραρία και μπαίνουμε μέσα για να μιλήσουμε με πάθος (και ρομαντισμό ενίοτε) για απρόσιτα σούπερ καρς!!!... θεμιτό και εκτονωτικό ενίοτε δε λέω, αλλά εν προκειμένω με θεωρώ πιο χρήσιμο στην ομήγυρη όποτε μιλάω για «φιατάκια» παρότι έτυχε να έχω «οδηγήσει» και αρκετά «σουπερ καρς»… έτσι αποφάσισα να παρουσιάσω εδώ όσες ολοκληρωμένες (το δυνατόν) mastering suites μπόρεσα να βρω… κριτήρια?... κυρίως η ευκολία χρήσης και οι όποιοι αυτοματισμοί καθώς και η πληθώρα presets (ως βάση εκκίνησης) που θα εξισορροπούσαν σε ένα βαθμό την έλλειψη εμπειρίας του κάθε μέσου μουσικού που θα καλεστεί να τις χρησιμοποιήσει στο προσωπικό του studio… οι διαφορές τους χρηστικά είναι αρκετές (άλλες είναι standalone, άλλες λειτουργούν και ως Vst, άλλες είναι μόνο online, άλλες λειτουργούν μόνο αυτόματα, άλλες με reference αρχεία και πολλές άλλες μικρότερης ή μεγαλύτερης σημασίας στην πράξη) αλλά το σίγουρο είναι ότι κάποιες μπορούν όντως να παράγουν ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα χωρίς να χρειάζονται μια ιδιαίτερη σπουδή που θα σας αποπροσανατολίσει από την μουσική σας (που πάντα πρέπει να παραμένει στην πρώτη γραμμή)… Συνθήκες Θα μου πείτε κι εσείς με την σειρά σας τώρα: - -Καλά ρε θείο… προς τι το «τεστ»?... γιατί δεν μας τις ανέφερες ονομαστικά (απλά να μην ψάχνουμε) και να βαζες και κάποια από τα ηχητικά δείγματα που θα διέθεταν ως demo?... τι το κούρασες το πράμα?... Χμ!!!... ναι αλλά όχι… τα αποτελέσματα της σύγκρισης θάταν τελείως αποπροσανατολιστικά χωρίς κάποια κοινά reference points για όλες… απόλυτα συμπεράσματα έτσι κι αλλιώς δεν μπορούν να εξαχθούν λόγω της φύσης του εγχειρήματος αλλά προσπάθησα το δυνατόν να μην αδικήσω καμία (έτσι κι αλλιώς ο τυχόν ενδιαφερόμενος να αποκτήσει κάποια θα κάνει και μια πιο εμπεριστατωμένη έρευνα πριν)… έτσι έκανα mix σε δύο επιτηδευμένα διαφορετικά κομμάτια και ακολούθως ένα υποτυπώδες “mastering” στα 14Lufs με κάθε μία από αυτές, με χρήση eq, comp, limiting και ελαφρύ imaging όπου δινόταν η δυνατότητα… στις «αυτόματες» χρησιμοποιήθηκαν τα βασικά τους reference στις υπόλοιπες το δυνατόν κοινές επιμέρους ρυθμίσεις… προσπαθώντας να εξομοιώσω τις καθημερινές συνθήκες του μέσου μουσικού «προς το χειρότερο» (για να εξισορροπήσω και μια τυχόν μεγαλύτερη μου εμπειρία από κάποιους νέους φίλους μας) το mix έγινε αυστηρά σε διάρκεια 2 ωρών για το καθένα χρησιμοποιώντας την onboard κάρτα του υπολογιστή μου πάνω στα 4ιντσα Roland MA-15D για μόνιτορ (απόκριση αισιόδοξα μέχρι τα 70hz), βραδινές ώρες και σε εντάσεις που υπολείπονται δραματικά από τις ιδανικές για μίξη (αυτές άλλωστε έτσι κι αλλιώς θαταν σίγουρα αιτία διαζυγίου και σας αγαπώ πολύ δε λέω, αλλά λιγότερο από την Σοφία)… το αυτό και για τα υποτιθέμενα «mastering» με την διαφορά ότι ο χρόνος για την κάθε σουίτα περιορίστηκε στα 15 λεπτά περίπου (1-2 λεπτά πάνω κάτω)… προηγήθηκε μια διερευνητική μέρα όπου ασχολήθηκα με όλες μαζί από λίγο ώστε να γνωρίσω τις βασικές τους λειτουργίες για να μην ψάχνομαι εις βάρος κάποιας την στιγμή του τεστ… τέλος το καθένα από όλα έγινε διαφορετική μέρα για την αποφυγή αδικίας λόγω ακουστικής κόπωσης (ένας από τους λόγους της αργοπορίας μου)… Mastering suites (άντε και το ζουμί) να σημειώσω πριν ότι οι δύο πρώτες πέραν της διαχείρισης της δυναμικής περιοχής και της συχνοτικής επέμβασης προσφέρουν και διάφορες άλλες δυνατότητες που δεν είναι του παρόντος να αναφερθώ αλλά μπορείτε όσοι ενδιαφερθείτε περαιτέρω να δείτε στα official sites τους που παραθέτω… Finalizer (stand alone) βασισμένη στο κλασικό πλέον mastering hardware της tc electronic που έφερε «επανάσταση» στον χώρο στα τέλη της δεκαετίας του 90… -αρκετές δυνατότητες -αρκετές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση -πολύ καλή εργονομία -πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους https://finalizer.com Ozone 9 (stand alone και Vst) κλασική στο είδος της και η σουίτα της iZotope στην ένατη της έκδοση από το 2003… την χρησιμοποιούν πολλοί επαγγελματίες… -πολλές δυνατότητες -πολλές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση -καλή εργονομία -σχετικά εύκολη για τους πιο άπειρους https://www.izotope.com/en/products/ozone.html Lurssen Mastering Console (stand alone και Vst) Η νέα σουίτα της IK Multimedia (και με free version για IOS που μπορεί να χρησιμοποιηθεί επικουρικά)… -μέτριες δυνατότητες με ελλείψεις στο metering -ελάχιστες ρυθμίσεις -αρκετά presets ως βάση -πολύ καλή εργονομία -πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους (σε όσα προσφέρει) https://www.ikmultimedia.com/products/lurssen/index.php?p=info AAMS (Automatic Audio Mastering System) (stand alone) σουίτα με παρωχημένης αισθητικής περιβάλλον, που προσφέρει (υποτίθεται) αυτοματοποιημένο mastering βασισμένο σε μια βάση δεδομένων που αποτελείται από πρότυπα αναφοράς διάφορων μουσικών ειδών (σε δικού της τύπου αρχεία αλλά μπορείς να φτιάξεις και δικά σου)… -ελάχιστες δυνατότητες (στην auto λειτουργία), πολλές σε manual -ελάχιστες ρυθμίσεις (στην auto λειτουργία), πολλές σε manual -πολλά presets ως βάση, σε μορφή reference styles -κακή εργονομία (δεν είναι καν real time) -πολύ εύκολη για αρχάριους (σε όσα προσφέρει σε auto mode), δυσνόητη και μη λειτουργική (προσωπική εκτίμηση) σε manual -παραγόμενα αρχεία με true peaks -λάθος οι εντάσεις σε σχέση με τον στόχο BandLab (online) διαδικτυακή πλατφόρμα για μουσικούς και όχι μόνο, που προσφέρει και δωρεάν online auto mastering… από την εταιρεία που έχει αγοράσει την Cakewalk και διανέμει πια δωρεάν το αγαπητό μου Sonar… -3 presets ως βάση χωρίς δυνατότητα περαιτέρω επέμβασης -πολύ καλή εργονομία -πάρα πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους (σε όσα προσφέρει) -παραγόμενα αρχεία με true peaks -χωρίς δυνατότητα στόχου έντασης -bug κατά την εξαγωγή του audio αρχείου (το παράγει σωστά χωρίς όμως την επέκταση που δηλώνει το είδος του και πρέπει να την συμπληρώσεις πληκτρολογώντας, πχ .wav) SCHNALZ (online) δωρεάν (με προεραιτικό donate) διαδικτυακή υπηρεσία online auto mastering… -ελάχιστες επιλογές χωρίς ρύθμιση (bass, treble, wide κλπ) -6 styles χωρίς δυνατότητα περαιτέρω επέμβασης τους -πολύ καλή εργονομία -πάρα πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους -export master wav μόνο στα 44Khz/16bit -χωρίς δυνατότητα στόχου έντασης Various Vst (VST plugins) εδώ έχουμε να κάνουμε με διάφορα plugins που είναι ψηλά στις προτιμήσεις μου τελευταία και που χρησιμοποίησα ενδεικτικά ως μικτή σουίτα σύμφωνα με τους παραπάνω κανόνες και στους χρόνους των υπολοίπων, για λόγους σύγκρισης… FabFilter Pro-Q 3 ως EQ, https://www.fabfilter.com/products/pro-q-3-equalizer-plug-in FabFilter Pro-C 2 ως compressor με M/S για imaging control κατά περίπτωση https://www.fabfilter.com/products/pro-c-2-compressor-plug-in u-he Presswerk ως compressor https://u-he.com/products/presswerk/ FabFilter Pro-L 2 ως limiter https://www.fabfilter.com/products/pro-l-2-limiter-plug-in DMGAUDIO DUALism ως σύστημα signal analysis… https://dmgaudio.com/products_dualism.php -πάρα πολλές δυνατότητες συνδυαστικά -πάρα πολλές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση για τα περισσότερα ατομικά αλλά που δυστυχώς όπως είναι φυσικό κανένα συνδυαστικό για όλα -καλή εργονομία γενικά -σχετικά δύσκολη για τους πιο άπειρους Επίλογος (παρά του λόγου του παράλογου) Αυτό ήταν λοιπόν… ξέρω ότι μάλλον σας κούρασα αλλά περιμένω με ενδιαφέρον την γνώμη σας… δώστε προσοχή στο πως η κάθε μία σουίτα αντιμετώπισε το αρχικό mix… δεν είναι απαραίτητο να σας αρέσει (δεν κρίνεται αυτό και άλλωστε ο καθένας σας θα το έκανε διαφορετικό και πολλοί καλύτερο)… το θέμα είναι αν η διαδικασία ανέδειξε θετικά κάποια στοιχεία του (και ποια σουίτα το έκανε συγκριτικά καλύτερα) χωρίς να αλλοιώσει τον χαρακτήρα των βασικών αρχικών επιλογών πέραν της έντασης… ΥΓ1 και για μια πιο εργονομική διαδικασία κατά την σύγκριση εδώ όλα τα tracks συγκεντρωμένα: NPap noiz test - All SoundCloud Tracks ΥΓ2 Το SoundCloud συμπιέζει πλέον το σήμα σε AAC στα 256… σίγουρα τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα ηχητικά από παλιότερα αλλά αν θέλετε να είστε περισσότερο αντικειμενικοί (και φυσικά αν πρόκειται να ακούσετε από ένα σύστημα αναπαραγωγής που θα μπορεί να αναδείξει την διαφορά), ανέβασα τα αρχεία εδώ σε 96Khz/24bit για download… Corina WAVs 24-96 JB song WAVs 24-96
  2. 6 πόντοι
    Ασχολήθηκα λίγο με την αγαπημένη μου Epiphone Zephyr Regent χτες. Την καθάρισα καλά και έβαλα Dogal R40 flatwound 12-52 χορδές. Είναι χειροποίητες και κάνουν τα τριπλάσια απο τις κοινές αλλά αξίζουν και διατηρούνται for ever. Μεχρι στιγμής το μπράτσο ακούνητο. Φοραγε δεκάρες χορδές και περίμενα η πρόσθετη τάση να το τραβήξει. Ίδωμεν. Παίζει πανέμορφα και φυσικά χωρίς ενισχυτή.
  3. 3 πόντοι
    Όταν το 2018 ολοκληρώσαμε τη μίξη του άλμπουμ του Δημήτρη "Περιπέτεια", του πρότεινα να παίξει σε κάτι δικό μου που είχα τότε under construction..
  4. 2 πόντοι
    Eχει αυτο το μπλουζυ feel που μου αρεσει,εχει την απαγγελια του Φωτη που μου αρεσει ακομα περισσοτερο,εχει και τις πενιες του Γιωργου που σκοτωνουν(ο ηχος του επισης).Τα πληκτρα δινουν πολυ. Το μονο που με ξενισε λιγο ειναι ο τροπος που μπαινει το σολο απο μινορε στο ματζορε. Μπραβο σας.
  5. 2 πόντοι
    Το έχω λιβανίσει και εγώ αρκετά αυτό το θέμα στο φόρουμ, ξεκίνησα να μάθω να γράφω παρτιτούρα (που σημαίνει να μάθω να μετράω, που δεν είχα ιδέα) μόνο και μόνο για να κάνω μια συμβολαιογραφική πράξη με ότι έχω έτοιμο, και παραδέχομαι ότι μου περνάει συχνά από το μυαλό η ρήση ''πολύ κακό για το τίποτα'' ΟΜΩΣ τα καθαρογραμμένα κομμάτια μου στο χαρτί και η επισημότητα με ικανοποιούν και με κάνουν να νιώθω ότι δεν είμαι χομπίστας (και ας είμαι σόλο μέσα κάσα καπίκια) Χωρίς πλάκα αξίζουν τα 50-100 ευρώ που στοιχίζει ένα επίσημο χαρτί, τόσα είμαι διατεθειμένος να διαθέσω για την καριέρα μου, αλλά πάνω από όλα η γνώση που αποκτάς μέχρι να φτάσεις εκεί...
  6. 2 πόντοι
    Συμφωνώ με όλα.....1000%. Προς νέους καλλιτέχνες. Βγάλτε τη δουλεία σας, δεν σας αμφισβητώ καλλιτεχνικά , αλλά μην συμπεριφέρεστε σαν να βγάλατε το νέο Stairway to Heaven (τουλάχιστον μέχρι να το βγάλετε). To youtube, αυτή τη στιγμή που μιλάμε, ξέρω ότι πληρώνει , αν κάτι έχει views. (για τις άλλες πλατφόρμες δεν ξέρω). Πολλοί το έχουν και για full time job....και όχι μόνο μουσικοί. Αν το συνδυάσεις με τον σχεδόν θάνατο του live (λόγω covid)....και την παγκοσμιοποίηση.....οι πλατφόρμες αυτές είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ, και για να σας μάθουν και για να βγάλετε κάνα $. Αν ξεκινάτε κακόπιστα .....το τριβελίζετε πολύ.....και μάλλον εσείς θα χάσετε. Ξεκινήστε καλόπιστα, και ΑΝ στραβώσει κάτι, το αντιμετωπίζετε τότε. Ακόμα και αυτό που λέει ο OP, με όλον τον σεβασμό, να έχει έναν ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ δικηγόρο να τρέχει από πίσω του, είναι οικονομικά ασύμφορο....μέσα θα μπει. Φοβάστε ότι θα σας κλέψουν; Μπορεί. Καλλίτερα το 50% στο κάτι, παρά από το 100% στο τίποτα.
  7. 2 πόντοι
    1, Στο youtube μπορείς να τους γράψεις στο description. 2, Υπάρχουν, 3. Αρα σε αυτην την περίπτωση δεν ερίζουν για τον τίτλο, αλλά για τη μουσική. Αν υπάρχει ακόμα η πλατφόρμα που εχει ανεβάσει το 2018 κάποιος το "απο την πόλη έρχομαι" ευκολα γιενται η ταυτοποίηση. ΑΝ ΔΕΝ υπάρχει, και η μόνη απόδειξη του ήταν το Upload σε εκείνη την πλατφόρμα...ναι δεν μπορει να το αποδείξει. Επρεπε να είχε σκεφτεί και κάποιον άλλο τρόπο "ταυτοποίησης". Για να μην ξεφύγουμε απο το θέμα. Εγω αυτό που θα συμβουλευα στον OP, για την βεβαια χρονολογία, αν ερχόταν στο γραφείο μου, ως πιο φθηνη λύση. Να πάει σε εναν συμβολαιογράφο το έργο του, π.χ. ενα τραγούδι του, σε όσσα πιο πολλά αποδεικτικά μπορεί. Σε audio cd, σε multitrack.....σε παρτιτούρα......σε ότι αλλο μπορει να σκεφτεί. Να κάνει τη σχετική πράξη ο συμβολαιογράφος, και αυτη την πράξη ας την μεταφράσει ΕΠΙΣΗΜΑ, στα Αγγλικά, Γερμανικά....Γαλλικά. Αυτο που θα του συμβούλευα για τους όρους της πλατφορμας που θελει να το ανεβασει: Να διαβάσει καλά τους όρους, ό,τι δεν κατανοει να ρωτησει δικηγόρο, και αν τελικα συμφωνει , να δοσει την διανομη εκει που επιθυμεί.
  8. 2 πόντοι
    παιδες συγγνωμη για την καθυστέρηση, το κομμάτι είναι πολύ πολύ καλό. Μια παρατήρηση, πριν το ωραίο 1ο σόλο, το ματζόρε ακόρντο να ακουστει πριν την 1η νότα του σόλο του Γιώργου gkourmoul, ωστε να προϊδεάσει για ένα χαρούμενο γεμάτο ελπίδα πέρασμα. Το τέλος του σολο που μπαίνει το χάμμοντ του Νικ, τέλειο.... και οι κιθαριές πολυ ωραίες. Πολυ πολυ όμορφο και μπράβο σας, θα το κατεβάσω να το ακουω στο αυτοκίνητο καθε μερα που παω στην δουλια.... ειδικά στο τέλος είναι πολυ καλό! πάντα τέτοια!
  9. 2 πόντοι
    LK μου έδωσες ιδέα. Πάω να βγάλω cd με ημερομηνία 1970 (τριών χρονών ήμανε τότενες), να το μοιράσω σε μερικούς φίλους. Θα έχει μέσα το thriller, το like a virgin, το stairway to heaven, και ένα σωρό άλλες μεγάλες επιτυχίες. Για να μάθει ο κόσμος δηλαδής τι μπορεί να συνθέσει ένα ταλέντο τριών χρονών. Και μετά θα συνεργαστούμε για τις αγωγές που θα στέλνουμε. Και θα περιμένω μετά τις καραβιές με τα φράγκα να συνωστίζονται στην τράπεζα. Γατάκια, σας έχω!
  10. 2 πόντοι
    O Leo το εφηύρε κι αυτό, το 1958 με την Jazzmaster. Εν μέρει. Και ο Steinberger με το KB tremolo (απίστευτα δύσχρηστος και πολύπλοκος μηχανισμός, πάλι οι σχεδιαστές δημιουργούσαν λύσεις σε προβλήματα που δεν υπήρχαν, προσθέτοντας περισσότερα προβλήματα.) Υπήρχε και μια βεντούζα κάποτε, που κούμπωνε το tremolo arm κι έτσι ακινητοποιούνταν όλος ο μηχανισμός. Για το thermal processing τηρώ επιφυλάξεις, καθώς θεωρώ πως είναι λίγο πιο πολύπλοκο από τον απλό οικιακό φούρνο και τα αποτελέσματα αυτού. Οι Φινλανδοί και ο Juha Ruokangas έχουν πολλά χρόνια στην έρευνα για θερμική επεξεργασία και μόλις προσφατα δημοσιοποιησαν και στοιχεία αλλά και...οδηγίες κατασκευής ενός τέτοιου φούρνου. Ως μηχανικός, νομίζω θα το λατρέψεις Νίκο! Thermally-Aged-Tonewood-2020 (1).pdf
  11. 1 πόντος
    ΟΚ ο τίτλος ειναι παραφραση του : "All men are created equal" is part of the U.S. Declaration of Independence, which Thomas Jefferson penned in 1776 during the beginning of the American Revolution. The phrase was present in Jefferson's original draft of the declaration. Source WIKIPEDIA Μιας και δεν έχω φτιάξει καμια telecaster, είπα να φτιάξω (άλλη) μια για εναν πολύ καλό φιλο και εξαίρετο χαρακτήρα! H tely θα ειναι thinline και τα specs απο ξυλα ειναι: 1.Mahogany body 2.6mm maple top 3.Roasted figure maple neck with double action truss rod . 4.Nitro Varnish.
  12. 1 πόντος
    τις μέρες που διανύουμε, προσευχή για τους λαούς του Καυκάσου που τους χτύπησε το απολυτο κακό η πιο φονική ανθρώπινη ασθένεια = ο πόλεμος .
  13. 1 πόντος
    Στο 2,45. Ηθελε κατι τι πριν μπει το σηκωμα-η πρωτη νοτα εννοω-στο σολο για να κατσει πιο ωραια η αλλαγη. Ετσι νομιζω τουλαχιστον.
  14. 1 πόντος
  15. 1 πόντος
    Η γνωμη μου ειναι οτι τοσο το pickup height, οσο και το pole pieces height (στο οποιο δεν εχω ιδία εμπειρια), εξαρταται καθαρα απο το αυτι σου. Χαμηλωνεις και ψηλωνεις αναλογα με το που σου αρεσει ο ηχος. Δεν νομιζω να υπαρχει καποιος κανονας ιδιαιτερος. Υπαρχουν και αρκετα βιντεο στο youtube για να παρεις μια ιδεα.
  16. 1 πόντος
    Φρέσκο BOC. Μου άρεσε και το κομμάτι και η φωνή του αρκουδιάρη
  17. 1 πόντος
    να μην αρχίσω να σου αραδιάζω τώρα πόσους παιδιάσανε στα 85 τους.... Εχεις καιρό μπροστά σου. Πάντως η συζήτηση δεν τελειώνει και είναι κουραστικό να γράφεις στο πληκτρολόγιο. Καλύτερα να πιούμε μια μπύρα καμια μέρα που θα είσαι downtown
  18. 1 πόντος
  19. 1 πόντος
    Αυτό είναι το θέμα; Κάνουμε όλη αυτη τη συζήτηση , πως θα κατοχυρώσουμε ένα τραγούδι, γιατι ανυσηχουμε για τους κληρoνόμους μας; Αυτό φοβόμαστε; Μήπως ανεβάσουμε κάτι στο youtube το 2020......και δεν υπαρχει το youtube το 2025.....και χάσουμε τα δικαιώματα. Αν είναι να γίνει κάτι επιτυχία, θα γίνει άμεσα......εκτός αν πονταρουμε στην φάση Elvis και "A little less conversation".....δηλαδή να ξεθάψει κάποιος κάτι δικό μας....μερικες δεκαετίες μετά. Αφήστε στις συζύγους σας καμια συνταξη ....στα τεκνα κάνα ακίνητο (αν και με τον ΕΝΦΙΑ....μπελάς είναι)......και χαλαρωστε
  20. 1 πόντος
    Που είναι το τρίτο? Καλόπαιχτος!
  21. 1 πόντος
    Επηρεάζεσαι υπερβολικά απο τα είδωλα σου. Απο τη μια ο Lenon δεν ζει και απο την άλλη ο McCartney μονο στην ψάθα δεν είναι. Και σε τελική ανάλυση τίποτα δεν είναι μόνιμο. Αν κλείσει το Youtube, iTunes, Spotify ή το Noiz που ακόμα κι αυτό είναι εδω 20 χρόνια, ελπίζω να είμαστε ζωντανοί να το δούμε και να το αντιμετωπίσουμε τότε. Ηξερε κανείς πως η Minos ή η Λύρα θα είναι ακόμα εδω όταν υπογράφανε όλοι; Αλλά ποιος ήξερε για τα παγκόσμια δικαιώματα τότε και ποιος αναρωτιόταν τι γινότανε κάθε χρόνο στο MIDEM των Κανών όπου γίνονταν οι αγοραπωλησίες δικαιωμάτων μεταξύ εταιριών άλλων χωρών. Πόσα έχανε γιατί η εταιρία του δεν τον έσπρωχνε εκεί ή γιατί κάποιοι πιο επιτήδειοι έκαναν μια μικρή περιουσία με instrumental δίσκους που στην Ελλάδα ούτε για αστείο δεν υπήρχε περίπτωση να τους υπογράψει κανείς. Ποιος σου εγγυάται ότι κάτι που θα υπογράψεις στην τοπική σου νομοθεσία (με κρατικό οργανισμό που φαντάζομαι θεωρείς αδιάβλητο και αέναο για κάποιο λόγο) θα γίνει σεβαστό στη Γουαδελούπη ή το Youtube; Ποιος θα ασχοληθεί με τα δικαιώματα σου εκτός Ελλάδας; Νομίζω πως πιο πολλά θα χάσεις παρα θα κερδίσεις αν έχεις ένα εμπορεύσιμο προϊόν και το λιβανίζεις. Αντι να βρεις τη λύση που σε εξυπηρετεί καλύτερα, ασχολείσαι περισσότερο με το what if. Είναι νεο τοπίο στη μουσική βιομηχανία και πλεον τα oultlets μουσικής δεν είναι ελληνικά και βρισκόμαστε να θελουμε να διαφυλάξουμε κάτι που δισκογραφικές επι δεκαετίες δεν έκαναν με δικο τους νομικό τμήμα. Στα καλά καθούμενα άσχετος και με πολλές επιλογές καλείσαι να βρεις το σωστό και συμφέρον. Πολύ δύσκολο αλλά εφικτό και υπάρχουν αρκετες σοβαρές προτάσεις. Πάντως συνεχίζεις να μπερδεύεις δυο διαφορετικά θέματα σε ότι έχει να κάνει με το copyright, όπως το τι αντιμετωπίζουν αυτοι που θα παίζουν την σύνθεση σου χωρίς την άδεια σου. Κι αν δεν σου λέει κάτι το ότι ακόμα και ο Beato και ο Sklar έχει πρόβλημα, τότε μάλλον πρέπει να αναρωτηθείς αν πρέπει να... αναρωτιέσαι κατα πόσο διαφυλάσσονται τελικά τα δικαιώματα του δημιουργού. Παράλληλα πρέπει να βάζεις και το απαραίτητο αλατοπίπερο στο πως λειτουργούν όλα στον πλανήτη, μιας και δεν είναι όλα αγγελικά πλασμένα όπως μας έμαθε η σχεδόν σεβάσμια ηλικία μας. Κάνω λάθος;
  22. 1 πόντος
    Πριν ξεκινησει το σολο, παιζω τη Ab με το μπασο στο κατεβασμα που κανω, και καπως προϊδαζω οτι θα ακολουθησει E major. Ισως ηθελε λιγο παραπανω τονισμα και με κιθαρα. Αυτο ακριβως ηθελα να δωσω στο ματζορε μερος. Το καλυτερο κομπλιμαν.... Το αγαπημενο μου, και πιο μεθυστικο σημειο, ειναι η τελευταια προζα του Φωτη και το περασμα στο σολο.
  23. 1 πόντος
    Look no further https://www.thomann.de/gr/audient_id22.htm
  24. 1 πόντος
    Θα άρχισε να φτερνίζεται ο gvour....
  25. 1 πόντος
    Δομικά έ; "χαίρω πολύ - είμαι καλλιτέχνης που αξίζει να με ακούσεις..." έ; χα χα χα... Όχι βρε Φάνη δεν είναι αυτό, η έπαρση του κιθαρίστα είναι! Άν και εδώ και καιρό τώρα σαν να μου φεύγει σιγά σιγά.....
  26. 1 πόντος
    Πολυ καλο οπως παντα με την παρέα αυτη.
  27. 1 πόντος
    Τι θες ακριβώς; Πες μας εδώ ή είναι άκρως απόρρητον; Αν είναι για δικαστήριο δεν κατεβαίνω νότια , πιο κατω από Λαρισσα και ανατολικά, πιο πέρα από Θεσσαλονίκη.....εκτός αν είσαι ο Ray Parker και μαλώνεις με τον Huey lewis.
  28. 1 πόντος
    Εμενα ακουνε οτι ακουω εγω αλλα ακουνε και τα δικα τους!Λιγο απ ολα!Το καλο ειναι οτι τους αρεσει να τραγουδουν.Απο Metallica μεχρι Οικονομοπουλο ξερουν τα λογια απ εξω!!!
  29. 1 πόντος
    To maple μετα την θερμική κατεργασία. Ξέχασα να γράψω οτι το εν λόγω μπρατο θα είναι one piece με double action truss rod.
  30. 1 πόντος
    Του αρέσει να ακούει συγκεκριμένα παιδικά κυρίως από τεμπέλη δράκο κλπ. συναφή (κοντευει τα 6). Εκτονώνεται με rock n roll και soul/funk αλλά δεν είναι κάτι που θα το ζητήσει, μόνο αν ακουσει εμένα ή τυχαια κάπου. Πάντως το πατρονάρισμα (άκου αυτό, ακου εδώ το πιάνο κλπ.) λειτουργεί ανασταλτικά. Και το κατάλαβα όταν μου είπε ότι είναι ΠΑΟΚ, παρά τον ήπιο προσηλυτισμό στον αντίποδα. Τον αφήνω να ακούει ό,τι τον ενδιαφέρει, δινοντάς του απλά το ερεθισμα. Θα ήθελα ομως καποια στιγμή να κανω μια οπτικοακουστική βιβλιοθήκη ευκολα προσβάσιμη σε αυτόν, ΜΕ ΚΑΛΟ ΗΧΟ, με πολλα διαφορετικά πράγματα, εύπεπτα για την ηλικία του, όπου θα έχει αυτός τον έλεγχο και την επιλογή της μουσικής και που θα παρατηρώ εντυπώσεις. Και καθε τοσο θα εμπλουτίζεται. Σε ένα σύμπαν όπου δουλευουμε 8ωρο-5ημερο και εχουμε χρόνο για όλες αυτές τις πολυτέλειες.
  31. 1 πόντος
    Eδω ειναι και μια φωτο απο ενα roasted μπρατσο που ειχα φτιαξει το 2014 για μια στρατ, στο λινκ απο πανω εχει περισσοτερες φωτο, enjoy!
  32. 1 πόντος
    Kαποτε,λυκειοπαις,τον ακουγα και δεν την παλευα με τιποτα. Μολις ειχε βγαλει τα μεγαλα του χιτ,never gonna give you up κλπ. Ειδικα η φωνη του,ενρινη και μου ακουγοταν οτι τραγουδουσε "ψευτικα". Προσφατως,πριν κατι μηνες, ακουσα αυτο και με εστειλε. Αναιρεσα,για μια ακομα φορα οτι πιστευα και καταλαβα την ανοησια που με δερνει. Εξαιρετο σοουλατο κομματι,τοσο ωραιο τραγουδισμα και τι να λεμε .....γιγας ο ανθρωπος.
  33. 1 πόντος
  34. 1 πόντος
    Καλησπέρα,σας παραθέτω ένα κομμάτι απο τον 4ο δίσκο μου που κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες .Όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα...καλή ακρόαση! All music and lyrics composed/arranged by Nikos Togaridis Violin and Viola by Jess Townsend (aerialist,summer in her heart) Cello by Tom Mccluskey (whale song,summer in her heart) Vocals by Panos Togaridis Artwork (spotify) by Lawrence Yang titled "heart" ,visit his site here: www.suckatlife.com "Summer in her heart" is dedicated in loving memory of my grandmother,Irini.(Βased on Prelude in C Minor - Agustin Barrios) Mixed,mastered at "21" studio,Athens Special thanks to Marco Rizo and Cun Tuncel. Photo by Sasha Freemind,edited by Nikos. Available on Spotify and all streaming platforms September 1st 2020. released September 1, 2020
  35. 1 πόντος
    Ένα concept album τύπου soundtrack χωρισμένο σε 7 κομμάτια.
  36. 1 πόντος
    Τι συμβαίνει όταν ενας εκ Θεσσαλονικης ορμώμενος βιρτουόζος κιθαριστας και γενικά μουσικαρας….συναντα έναν πολυτεχνιτη & ερημοσπιτη …συνθετη,στιχουργο,παραγωγο,ηχολήπτη, κιθαριστα, πληκτρα,μπασίστα και ντράμερ (της πλακας τα 5 τελευταια ,ισως και όλα... ) και μάγειρα, από το ΠαΝγκρατι? Μα …φυσικά μια διασκευη σε ένα υπέροχο κομμάτι των Los Zafiros (το οποίο έγινε ευρύτερα γνωστό από τον εκπληκτικό δίσκο Mambo Sinuendo που έκανε η μεγαλοφυΐα της κιθαρας Manuel Galban με τον Ry Cooder το 2003 στην Κούβα). Φτιάξαμε και ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ (πολυμελές,αΦτος και εγω ) Ο αγαπητός συμφορουμίτης , φίλος και παιχταρας Matawan με τον οποίο μοιραζόμαστε το κοινό πάθος για twang ,σκυλάδικα τραγούδια διαμάντια, FARFISA και ορχηστρική “slow rock” μουσική , μου έκανε την τιμή να παίξει τα περισσότερα lead parts στην κιθαρα (θα τα διακρίνετε εύκολα από τα….αλμπανικα δικά μου) και τον ευχαριστώ από καρδιάς. Για τους gearholics χρησιμοποιήθηκαν οι εξής κιθάρες & ενισχυτες: Matawan: Lead: Gretsch Silver Falcon σε προσομοίωση Deluxe Reverb (GR) SF: Ρυθμικά: Thinline telecaster copy partscaster σε tweed deluxe ηχογραφημενη με RODE NT1 (& στα ρεφραιν επιπλεον μια «335» YAMAHA AS1200s στον Marshall 1974x ηχογραφημενη με Senheisser E906) Lead: 1966 Telecaster copy partscaster σε Marshall 1974x ηχογραφημενη με Senheisser E906 Επιπλέον «ομορφιες» στο αριστερό σας ηχειο : 1991 Strat Plus σε tweed deluxe με RODE NT1
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00


×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Κανονισμοί της σελίδας.