Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. npap

    npap

    Guru


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      4.467


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      13.180


  3. LK

    LK

    Moderator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      11.918


  4. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      11.677


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 29/09/2020 σε όλα

  1. Εισαγωγή (και κατιτίς ακόμα) αφορμή γι αυτό το θέμα μια κουβεντούλα περί mastering (μια από τις πολλές διαχρονικά) που έγινε το καλοκαίρι… τότε λόγω του ότι όπως είχα πει την συγκεκριμένη στιγμή το μόνο mastering που με ενδιέφερε ήταν αυτό του ούζου στο mix του γαλέου σκορδαλιά με το χταποδάκι, δεν συμμετείχα (αν και με έτρωγε) και είχα επιφυλαχθεί για ένα ανάλογο τεστάκι όταν με το καλό γυρίσω (ντάξει έχω γυρίσει καιρό αλλά δεν ήταν και το πιο εύκολο να το κάνω τουλάχιστον όπως ήθελα οπότε συγχωράτε με και κάλιο αργά κλπ κλπ)… σε εκείνη την κουβεντούλα λοιπόν ( Mastering θέματα... ) όπως εξελίχθηκε, ειπώθηκαν πολλά και για τον εν γένει ρόλο του mastering και για την φύση του και για τον λόγο που κάποτε ξεκίνησε σαν διαδικασία και πιστεύω ότι θα λύθηκαν αρκετές απορίες στους μη μυημένους… βεβαίως βεβαίως (σιγά μη δεν γινόταν), στα περί τρόπου διεκπεραίωσης η κουβέντα γρήγορα πέρασε τηρουμένων των αναλογιών και στο ποιος είναι στους αιώνες των αιώνων ο «NBA goat»… o Μichael Jordan ή ο Lebron James (στα καθ ημάς ο πάλαι ποτέ MJ το analog gear και ο σύγχρονος LJ το digital)… analog vs digital λοιπόν… ok!... μεγάαααλο ζήτημα… καθώς πάει πρώτα θα λυθεί το μεσανατολικό και κατόπιν βλέπομεν και γι αυτό… δυστυχώς οι υποστηρικτές του πρώτου (που κατά κανόνα είναι και «οπαδοί») εμμένουν στην υποκειμενικότητα της ακουστικής αντίληψης και παραβλέπουν (χωρίς κακή πρόθεση θέλω να πιστεύω) την έννοια της «πιστότητας» ως κριτήριο, προκρίνοντας την τέρψη… η οποία όμως δυστυχώς (ή και ευτυχώς κατά περίπτωση) δεν έχει «σταθερές» ως reference point (απαραίτητα στοιχεία για αντικειμενικές συγκρίσεις)… το όλο πράγμα δεν είναι φυσικά καθόλου περίεργο και λόγω αυτής καθαυτής της ιδιαίτερης ατομικής προσλαμβάνουσας που βάζει στην άκρη την αντικειμενικότητα, οι επιστήμες της Ακουστικής και της Ψυχολογίας (κυρίως γιατί εμπλέκονται και άλλες), έχουν αναπτύξει τον σημαντικό κλάδο της Ψυχοακουστικής… τες πα… δεν αντιλέγω (και έχω απολαύσει προσωπικά κατά κόρον ως πάλαι ποτέ κακό παιδί του hi end) τα κατά περίπτωση (ειδικά σε ακριβές υλοποιήσεις) ευάκουστα στην πράξη αποτελέσματα που παράγουν τα artifacts των αναλογικών συστημάτων εγγραφής επεξεργασίας και κατ επέκταση αναπαραγωγής… όμως δεν μπόρεσα ποτέ να παραβλέψω το ότι ναι μεν η φύση στο επίπεδο που μπορούμε (αυτή τη στιγμή) να αντιληφθούμε είναι «αναλογική» αλλά ένα από τα μεγαλύτερα εργονομικά (και όχι μόνο) δώρα που μας έχει κάνει, είναι η δυνατότητα να μπορούμε πλέον να την «ψηφιοποιούμε»… και ναι οι πηγές μας είναι αναλογικές… και ναι μέχρι το στάδιο του A/D κονβέρτορα ο αναλογικός εξοπλισμός ως «αρχή» είναι το ήμισυ του παντός… από την στιγμή όμως που το «σωστά παραγόμενο» σήμα θα μετατραπεί σε ψηφία και θα αναπαραχθεί ως ψηφιακό αρχείο πλέον, ποτέ δεν κατάλαβα την λογική να το «υποβιβάσουμε» σώνει και καλά προσθέτοντάς του αρμονικές παραμορφώσεις και λοιπές εν δυνάμει αναλογικές αμαρτίες (εννοείται ότι και στο στάδιο της ψηφιακής επεξεργασίας μπορούμε να κάνουμε τα ίδια και χειρότερα με κάποιους κακούς αλγορίθμους αν δεν προσέξουμε)… το περιβόητο «αναλογικό χρώμα» (πρέπει να) δίδεται εξ αρχής (άντε και υβριδικά με επιμέρους outboard παρεμβάσεις) κατά το mix… ο κανόνας του SISO (shit In, shit out) ούτε εδώ συγχωρεί οποιαδήποτε αβάσταχτη (ακόμα και κατ ανάγκη) ελαφρότητα στο είναι… καλώς ή κακώς το mastering (πλέον των ειδικών περιπτώσεων που απαιτείται λόγω συνθηκών και μέσων μια οριζόντια επέμβαση) λίγα πράγματα μπορεί να κάνει ως προς την «ποιότητα» σε μια παραγωγή… να κάνει μια κακή λιγότερο κακή?... μια καλή λίγο καλύτερη?... ναι… μια άριστη όμως?... περισσότερες πιθανότητες έχει να την χαλάσει (ειδικά αν ο εκτελών δεν είναι ανάλογα άριστος ώστε να ξέρει καλά κυρίως το τι να μην κάνει κι όχι το αντίθετο)… είμαι από τους τυχερούς (μπα μάλλον άτυχους) που έχουν βιώσει τον «βιασμό» master tapes κατά την μεταφορά τους στο ελληνικό βινύλιο… τσι καημέναι… τύφλα ναχει το loundnes war από τους κατοπινούς ψηφιακούς δολοφόνους σήματος… γιατί έχομεν κι από δαύτους μπόλικους στην πολύπαθη audio ιστορία (χωρίς να με εξαιρώ εννοείται γιατί όλοι έχουμε βάλει το χεράκι μας)… anyway… προσωπικά σέβομαι την αισθητική του καθενός (κυρίως γιατί απαιτώ να σέβονται ανάλογα και την δική μου) αλλά δεν μπορώ το να θυσιάζουν εύκολα στον βωμό της, την αντικειμενικότητα (στο όποιο επίπεδο αυτή μπορεί να αποδεικνύεται πέραν της απλής θεώρησης-εκτίμησης-επιθυμίας)… Κυρίως Θέμα (ξέρω ξέρω επιτέλους) ντάξει καλό το μπλα μπλα (ειδικά γι αυτόν που το ξερνά εκτονωτικά όπως ο υποφαινόμενος) αλλά πάμε και επί του πρακτέου… συνήθως στις παρέες (όπως θεωρώ ότι είμαστε κι εμείς εδώ) αρεσκόμαστε στο να συζητάμε υπερβατικά ως προς την καθημερινότητα μας… π.χ. παρκάρουμε όπως μπορούμε τα φιατάκια μας έξω από την συνοικιακή μπυραρία και μπαίνουμε μέσα για να μιλήσουμε με πάθος (και ρομαντισμό ενίοτε) για απρόσιτα σούπερ καρς!!!... θεμιτό και εκτονωτικό ενίοτε δε λέω, αλλά εν προκειμένω με θεωρώ πιο χρήσιμο στην ομήγυρη όποτε μιλάω για «φιατάκια» παρότι έτυχε να έχω «οδηγήσει» και αρκετά «σουπερ καρς»… έτσι αποφάσισα να παρουσιάσω εδώ όσες ολοκληρωμένες (το δυνατόν) mastering suites μπόρεσα να βρω… κριτήρια?... κυρίως η ευκολία χρήσης και οι όποιοι αυτοματισμοί καθώς και η πληθώρα presets (ως βάση εκκίνησης) που θα εξισορροπούσαν σε ένα βαθμό την έλλειψη εμπειρίας του κάθε μέσου μουσικού που θα καλεστεί να τις χρησιμοποιήσει στο προσωπικό του studio… οι διαφορές τους χρηστικά είναι αρκετές (άλλες είναι standalone, άλλες λειτουργούν και ως Vst, άλλες είναι μόνο online, άλλες λειτουργούν μόνο αυτόματα, άλλες με reference αρχεία και πολλές άλλες μικρότερης ή μεγαλύτερης σημασίας στην πράξη) αλλά το σίγουρο είναι ότι κάποιες μπορούν όντως να παράγουν ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα χωρίς να χρειάζονται μια ιδιαίτερη σπουδή που θα σας αποπροσανατολίσει από την μουσική σας (που πάντα πρέπει να παραμένει στην πρώτη γραμμή)… Συνθήκες Θα μου πείτε κι εσείς με την σειρά σας τώρα: - -Καλά ρε θείο… προς τι το «τεστ»?... γιατί δεν μας τις ανέφερες ονομαστικά (απλά να μην ψάχνουμε) και να βαζες και κάποια από τα ηχητικά δείγματα που θα διέθεταν ως demo?... τι το κούρασες το πράμα?... Χμ!!!... ναι αλλά όχι… τα αποτελέσματα της σύγκρισης θάταν τελείως αποπροσανατολιστικά χωρίς κάποια κοινά reference points για όλες… απόλυτα συμπεράσματα έτσι κι αλλιώς δεν μπορούν να εξαχθούν λόγω της φύσης του εγχειρήματος αλλά προσπάθησα το δυνατόν να μην αδικήσω καμία (έτσι κι αλλιώς ο τυχόν ενδιαφερόμενος να αποκτήσει κάποια θα κάνει και μια πιο εμπεριστατωμένη έρευνα πριν)… έτσι έκανα mix σε δύο επιτηδευμένα διαφορετικά κομμάτια και ακολούθως ένα υποτυπώδες “mastering” στα 14Lufs με κάθε μία από αυτές, με χρήση eq, comp, limiting και ελαφρύ imaging όπου δινόταν η δυνατότητα… στις «αυτόματες» χρησιμοποιήθηκαν τα βασικά τους reference στις υπόλοιπες το δυνατόν κοινές επιμέρους ρυθμίσεις… προσπαθώντας να εξομοιώσω τις καθημερινές συνθήκες του μέσου μουσικού «προς το χειρότερο» (για να εξισορροπήσω και μια τυχόν μεγαλύτερη μου εμπειρία από κάποιους νέους φίλους μας) το mix έγινε αυστηρά σε διάρκεια 2 ωρών για το καθένα χρησιμοποιώντας την onboard κάρτα του υπολογιστή μου πάνω στα 4ιντσα Roland MA-15D για μόνιτορ (απόκριση αισιόδοξα μέχρι τα 70hz), βραδινές ώρες και σε εντάσεις που υπολείπονται δραματικά από τις ιδανικές για μίξη (αυτές άλλωστε έτσι κι αλλιώς θαταν σίγουρα αιτία διαζυγίου και σας αγαπώ πολύ δε λέω, αλλά λιγότερο από την Σοφία)… το αυτό και για τα υποτιθέμενα «mastering» με την διαφορά ότι ο χρόνος για την κάθε σουίτα περιορίστηκε στα 15 λεπτά περίπου (1-2 λεπτά πάνω κάτω)… προηγήθηκε μια διερευνητική μέρα όπου ασχολήθηκα με όλες μαζί από λίγο ώστε να γνωρίσω τις βασικές τους λειτουργίες για να μην ψάχνομαι εις βάρος κάποιας την στιγμή του τεστ… τέλος το καθένα από όλα έγινε διαφορετική μέρα για την αποφυγή αδικίας λόγω ακουστικής κόπωσης (ένας από τους λόγους της αργοπορίας μου)… Mastering suites (άντε και το ζουμί) να σημειώσω πριν ότι οι δύο πρώτες πέραν της διαχείρισης της δυναμικής περιοχής και της συχνοτικής επέμβασης προσφέρουν και διάφορες άλλες δυνατότητες που δεν είναι του παρόντος να αναφερθώ αλλά μπορείτε όσοι ενδιαφερθείτε περαιτέρω να δείτε στα official sites τους που παραθέτω… Finalizer (stand alone) βασισμένη στο κλασικό πλέον mastering hardware της tc electronic που έφερε «επανάσταση» στον χώρο στα τέλη της δεκαετίας του 90… -αρκετές δυνατότητες -αρκετές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση -πολύ καλή εργονομία -πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους https://finalizer.com Ozone 9 (stand alone και Vst) κλασική στο είδος της και η σουίτα της iZotope στην ένατη της έκδοση από το 2003… την χρησιμοποιούν πολλοί επαγγελματίες… -πολλές δυνατότητες -πολλές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση -καλή εργονομία -σχετικά εύκολη για τους πιο άπειρους https://www.izotope.com/en/products/ozone.html Lurssen Mastering Console (stand alone και Vst) Η νέα σουίτα της IK Multimedia (και με free version για IOS που μπορεί να χρησιμοποιηθεί επικουρικά)… -μέτριες δυνατότητες με ελλείψεις στο metering -ελάχιστες ρυθμίσεις -αρκετά presets ως βάση -πολύ καλή εργονομία -πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους (σε όσα προσφέρει) https://www.ikmultimedia.com/products/lurssen/index.php?p=info AAMS (Automatic Audio Mastering System) (stand alone) σουίτα με παρωχημένης αισθητικής περιβάλλον, που προσφέρει (υποτίθεται) αυτοματοποιημένο mastering βασισμένο σε μια βάση δεδομένων που αποτελείται από πρότυπα αναφοράς διάφορων μουσικών ειδών (σε δικού της τύπου αρχεία αλλά μπορείς να φτιάξεις και δικά σου)… -ελάχιστες δυνατότητες (στην auto λειτουργία), πολλές σε manual -ελάχιστες ρυθμίσεις (στην auto λειτουργία), πολλές σε manual -πολλά presets ως βάση, σε μορφή reference styles -κακή εργονομία (δεν είναι καν real time) -πολύ εύκολη για αρχάριους (σε όσα προσφέρει σε auto mode), δυσνόητη και μη λειτουργική (προσωπική εκτίμηση) σε manual -παραγόμενα αρχεία με true peaks -λάθος οι εντάσεις σε σχέση με τον στόχο BandLab (online) διαδικτυακή πλατφόρμα για μουσικούς και όχι μόνο, που προσφέρει και δωρεάν online auto mastering… από την εταιρεία που έχει αγοράσει την Cakewalk και διανέμει πια δωρεάν το αγαπητό μου Sonar… -3 presets ως βάση χωρίς δυνατότητα περαιτέρω επέμβασης -πολύ καλή εργονομία -πάρα πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους (σε όσα προσφέρει) -παραγόμενα αρχεία με true peaks -χωρίς δυνατότητα στόχου έντασης -bug κατά την εξαγωγή του audio αρχείου (το παράγει σωστά χωρίς όμως την επέκταση που δηλώνει το είδος του και πρέπει να την συμπληρώσεις πληκτρολογώντας, πχ .wav) SCHNALZ (online) δωρεάν (με προεραιτικό donate) διαδικτυακή υπηρεσία online auto mastering… -ελάχιστες επιλογές χωρίς ρύθμιση (bass, treble, wide κλπ) -6 styles χωρίς δυνατότητα περαιτέρω επέμβασης τους -πολύ καλή εργονομία -πάρα πολύ εύκολη για τους πιο άπειρους -export master wav μόνο στα 44Khz/16bit -χωρίς δυνατότητα στόχου έντασης Various Vst (VST plugins) εδώ έχουμε να κάνουμε με διάφορα plugins που είναι ψηλά στις προτιμήσεις μου τελευταία και που χρησιμοποίησα ενδεικτικά ως μικτή σουίτα σύμφωνα με τους παραπάνω κανόνες και στους χρόνους των υπολοίπων, για λόγους σύγκρισης… FabFilter Pro-Q 3 ως EQ, https://www.fabfilter.com/products/pro-q-3-equalizer-plug-in FabFilter Pro-C 2 ως compressor με M/S για imaging control κατά περίπτωση https://www.fabfilter.com/products/pro-c-2-compressor-plug-in u-he Presswerk ως compressor https://u-he.com/products/presswerk/ FabFilter Pro-L 2 ως limiter https://www.fabfilter.com/products/pro-l-2-limiter-plug-in DMGAUDIO DUALism ως σύστημα signal analysis… https://dmgaudio.com/products_dualism.php -πάρα πολλές δυνατότητες συνδυαστικά -πάρα πολλές ρυθμίσεις -πολλά presets ως βάση για τα περισσότερα ατομικά αλλά που δυστυχώς όπως είναι φυσικό κανένα συνδυαστικό για όλα -καλή εργονομία γενικά -σχετικά δύσκολη για τους πιο άπειρους Επίλογος (παρά του λόγου του παράλογου) Αυτό ήταν λοιπόν… ξέρω ότι μάλλον σας κούρασα αλλά περιμένω με ενδιαφέρον την γνώμη σας… δώστε προσοχή στο πως η κάθε μία σουίτα αντιμετώπισε το αρχικό mix… δεν είναι απαραίτητο να σας αρέσει (δεν κρίνεται αυτό και άλλωστε ο καθένας σας θα το έκανε διαφορετικό και πολλοί καλύτερο)… το θέμα είναι αν η διαδικασία ανέδειξε θετικά κάποια στοιχεία του (και ποια σουίτα το έκανε συγκριτικά καλύτερα) χωρίς να αλλοιώσει τον χαρακτήρα των βασικών αρχικών επιλογών πέραν της έντασης… ΥΓ1 και για μια πιο εργονομική διαδικασία κατά την σύγκριση εδώ όλα τα tracks συγκεντρωμένα: NPap noiz test - All SoundCloud Tracks ΥΓ2 Το SoundCloud συμπιέζει πλέον το σήμα σε AAC στα 256… σίγουρα τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα ηχητικά από παλιότερα αλλά αν θέλετε να είστε περισσότερο αντικειμενικοί (και φυσικά αν πρόκειται να ακούσετε από ένα σύστημα αναπαραγωγής που θα μπορεί να αναδείξει την διαφορά), ανέβασα τα αρχεία εδώ σε 96Khz/24bit για download… Corina WAVs 24-96 JB song WAVs 24-96
    5 βαθμοί
  2. “There is geometry in the humming of the strings. There is music in the spacing of the spheres. ” Pythagoras H σειρά των αρμονικών μιας νότας Η ακτινογραφία ένός όστρακου
    3 βαθμοί
  3. Ρε παιδιά μπράβο. Είστε για άλλη μια φορά καταπληκτικοί. Τι να πω. Τίποτα δεν θα πω. Μπράβο και εύγε.
    3 βαθμοί
  4. Ο κύριος αυτός παρουσιάζει τις εξαιρετικά ευρείες μουσικές δυνατότητες του Linux. Σήμερα δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να δουλεύει κανείς ένα υπολογιστή με κλεμμένα - σπασμένα προγράμματα. Μια εγκατάσταση Linux ακόμα και σε ένα παλαιότερο υπολογιστή θα δώσει πολλές ωρες ξέγνοιαστης δουλειάς ή διασκέδασης. Ακόμα και στα μουσικά προγράμματα. Αρκεί να στρώσεις κώλο και να μάθεις τι και πως κάνει το κάθε εργαλείο τη δουλειά του. Πράγμα που δεν έχει να κάνει με το Linux αλλά τις ηχοληπτικές - music production γνώσεις σου. Δείτε το όλο, είναι αναλυτικό και προτείνει DAW, FX Plugins, Instruments. Άψογο!
    2 βαθμοί
  5. Καλλιτέχνη, το γούστο σου είναι αδιαφιλονίκητο......
    2 βαθμοί
  6. Μια ροκ μπαλαντίτσα.... Στίχοι/Απαγγελία: Φώτης Τσίγγος Πλήκτρα: Νίκος Αραβανής Παραγωγή: Γιώργος Κουρμούλης Στίχοι: Στο διπλανό μου σπίτι τα φώτα σβήνουνε στις δέκα αμίλητοι ο άντρας κι η γυναίκα σηκώνονται νωρίς, για την δουλειά γυρίζουν στην φωλιά τους, το σούρουπο αργά βλέμματα θλιμένα, όνειρα χαμένα και πάλι εκεί στις δέκα, όλα σκοτεινά. Έχουν δυο παιδιά, δυο ήσυχα παιδιά που τους 'δώσαν την δική τους την σκιά αόρατα κι αυτά σε έναν κόσμο εικονικό κοινός για όλους κι αυτό είναι βολικό. Κάποιες στιγμές, το νιώθω, πνίγονται θέλουνε να βγούνε από την θλίψη να αρχίσουνε να λύνονται πριν η ημερομηνία λήξει κάποιες στιγμές, την βλέπω , στα μάτια τους μια λάμψη ίσως διαρκεί για λίγο, μα είναι η αρχή και υπάρχει. Κι εγώ εδώ πίσω απ'τα στόρια παρέα με τα κομμάτια μου τα σκόρπια μόνος σ'ένα δωμάτιο σκοτεινό έχοντας πολλά να φοβηθώ. Ξημερώνει,πρέπει να ετοιμάσω πρωινό να πλυθώ και να ντυθώ να μην αργήσω στην δουλειά, μια ζωή που ξεψυχά.
    1 βαθμός
  7. Τα ΕΛΤΑ είναι Ελληνικον Δημόσιο. Οχι βέβαια χρονολογία μπορεί να αποδείξει η σφραγίδα τους αλλά ως ιερή αγελάδα αποδεικνύει και τι γινεται μετά θάνατον . Εδω για το εμπρόθεσμο κατάθεσης δικαιολογητικων στο ΑΣΕΠ απαιτούσαν σφραγίδα ταχυδρομείου. Εγώ πιστεύω οτι καλλίτερη αποδειξη στην Ελλάδα για βέβαια χρονολογία είναι να κανει ευχέλαιο στο σι ντι ο μητροπολίτης. Πλεον το ΑΣΕΠ αρχισε να δέχεται και η μειλ....τα κτεο να γίνονται ιδιωτικά. ....και τα φαξ καταργήθηκαν με εγκυκλιο στο δημοσιο το 2020.
    1 βαθμός
  8. για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι ειπώθηκε ότι η συμβολαιογραφική πράξη είναι το καλύτερο για Ελλάδα
    1 βαθμός
  9. Έχω διαβάσει το άρθρο επιγραμματικά. Δεν το έχω μελετήσει σε βάθος, θέλω να βρω χρόνο και ησυχία για να ακούσω με προσοχή, να εμβαθύνω, να του δώσω δηλαδή τον χρόνο που του αρμόζει σαν άρθρο και σαν παρουσίαση. Χαιρετίζω κι εγώ αυτή την πρωτοβουλία. Προκαταβολικά δίνω συγχαρητήρια. Και αν έχω κάποια γνώμη, θα την αναφέρω.
    1 βαθμός
  10. όπως είπα πιό πάνω το ξανασυζητήσαμε παλιότερα επισταμένα και είχαμε καταλήξει ότι είναι μεν ένας τρόπος αλλά όχι ισχυρός
    1 βαθμός
  11. Σημερα παρελαβα ενα δευτερο σετ για telecaster, ωστε να αντικαταστησω τους wilkinson μαγνητες της V52. Με τους τελευταιους ειχα θεμα στην θεση neck, καθως ηταν πολυυυ ψοφιος ο ηχος, ενω o bridge ηταν οκ για τα γουστα, τιποτα ιδιαιτερο. Το νεο σετ ειναι alnico 5 (8k bridge, 6,2k neck), με baseplate και flat poles. Ο ηχος ειναι wow στα αυτια μου. Γεματος και με πολυ περιεχομενο. Και φυσικα, ο neck δεν υστερει σε σχεση με τον bridge. Ο τελευταιος αρκετα πιο bright σε σχεση με τον alnico 2 του αλλου μου σετ, αλλα εξισου ισορροπημενος και κοντα ηχητικα. Κοστος....88 ευρω μαζι με τα μεταφορικα. https://reverb.com/item/5678629-telecaster-custom-a5-guitar-pickups-set-bridge-neck-hand-wound-fits-fender-by-q-pickups Και ενα συντομο κλιπ σε marshall origin 20. (Οι χορδες ειναι 6μηνου+...) qpickups.mp3
    1 βαθμός
  12. Πω πω ρε φίλε, τι φοβερό εργαλείο είναι αυτό! Να το πάρεις, και να του κοτσάρεις ένα Floyd rose και ένα midi σύστημα εσωτερικά, να κάνεις παπάδες λέμε ......
    1 βαθμός
  13. ΤΙΜΗ. Αν και οι μαγνητες του Q δεν εχουν πραγματικα να ζηλεψουν σε τιποτα ακομα και απο τους ακριβοτερους μπουτικαδες.
    1 βαθμός
  14. Είναι βρόγχος γειώσεων δεν υπάρχει συνταγή, ίσως τον προκαλεί ο 220/110 που ειναι αυτομετασχηματιστής άλλαξε την πολικότητα στο εφέ σου αφού δεν γίνεται στον ενισχυτή ίσως χρειαστεί να βρείς μετασχηματιστή 220/110 που να μην ειναι αυτομετασχηματιστής καλορίζικος πρέπει να ειναι σούπερ!
    1 βαθμός
  15. Για όποιον θέλει να αρχειοθετήσει οποιαδήποτε σελίδα του web υπάρχει το wayback machine https://archive.org/web/ Συνήθως δεν αρκεί σε ένα δικαστήριο αλλά είναι καλύτερο απο το τίποτα και σε συνδιασμό με μια παρτιτούρα μπορεί να βοηθήσει. Είναι σίγουρα καλύτερο απο ένα screenshot . Γενικά το βρίσκω υπερβολικό αλλά το παραθέτω για αρχειακούς λόγους.
    1 βαθμός
  16. Πώς μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι ...... EDIT: Μην γελάς, εννοούσα αυτό .... "EQ Matching και έλεγα μήπως έχει να δώσει αυτό το soft κάτι νέο (κυρίως εύκολα αξιοποιήσιμο) αλλά φευ... πάντως να μια καλή ιδέα για ένα μελλοντικό τεστάκι μια και έχουν βγει αρκετοί του χώρου και "πουλάνε" ανάλογες δυνατότητες ..." Άμανείναι να μας κάνεις και EQ matching software review .... τεμενάδες θα σου κάμνομεν ..... EDIT_1: Όσον αφορά στα plugins, συμφωνώ ότι η fabfilter είναι κορυφή.
    1 βαθμός
  17. ... όπως βλέπεις αυτό το είχα αναφέρει γιατί είχα φτιάξει ήδη ένα δικό μου για να δοκιμάσω και μάλιστα από κάποιο audiophile jazz και το εφάρμοσα στο Corina... ε εκεί σταμάτησα και να ασχολούμαι περαιτέρω... δυστυχώς το αποτέλεσμα παρέμεινε το ίδιο κακό (χωρίς βέβαια περαιτέρω επέμβαση)... αν θυμάσαι παλιά είχαμε κάνει μια κουβέντα στο noiz περί EQ Matching και έλεγα μήπως έχει να δώσει αυτό το soft κάτι νέο (κυρίως εύκολα αξιοποιήσιμο) αλλά φευ... πάντως να μια καλή ιδέα για ένα μελλοντικό τεστάκι μια και έχουν βγει αρκετοί του χώρου και "πουλάνε" ανάλογες δυνατότητες ...
    1 βαθμός
  18. .... και συγκεκριμένα σ' αυτά .... -ελάχιστες δυνατότητες (ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ) -ελάχιστες ρυθμίσεις (ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ) -πολλά presets ως βάση, σε μορφή reference styles (ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ) -κακή εργονομία (δεν είναι καν real time) (ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ) -πολύ εύκολη για αρχάριους (σε όσα προσφέρει, but!!!) (ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ αν χρησιμοποιήσει κανείς μόνο την λειτουργία αυτόματου mastering) -παραγόμενα αρχεία με true peaks (ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ) -λάθος οι εντάσεις σε σχέση με τον στόχο (ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ) Να αιτιολογήσω τις διαφωνίες μου. Το συγκεκριμένο software (υποτίθεται ότι) μαστεράρει με βάση κάποιο (ή κάποια) reference tracks, τα οποία αναλύει, σου δείχνει τα αποτελέσματα της ανάλυσης και φυσικά τις διαφορές (σε αρκετές μεταβλητές) σε σχέση με το track που θέλεις να μαστεράρεις. Από εκεί και πέρα έχεις την δυνατότητα να πειράξεις οποιαδήποτε μεταβλητή όπως θέλεις, και να γίνει αργότερα η διαδικασία, σύμφωνα με τις παραμέτρους που εσύ έχεις ορίσει. Αν δεν είσαι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα, μπορείς να μεταβάλεις οτιδήποτε θέλεις από τις παραμέτρους, και να ξανακάνεις την διαδικασία. Θέλω να πω, ότι έχει πάρα πολλές δυνατότητες και ρυθμίσεις, ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ, και δεν μείνει μόνο στο διαφημιζόμενο αυτοματοποιημένο mastering. Όπως και να έχει .... ΤΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΟΥ ΣΕΒΗ και ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! Στράτο μου σε ευχαριστώ για την παρέμβαση και διόρθωση... θα ρίξω μια ματιά αύριο και θα το διορθώσω... για την κουβέντα τώρα προσωπικά δεν νομίζω ότι θα αλλάξω ιδιαίτερα την άποψη που ήδη έχω σχηματίσει... απογοητεύτηκα τόσο πολύ από το κακό αποτέλεσμα από όσα styles δοκίμασα και την κακή εργονομία "του περίμενε", βάλε και το πρωτόγονο interface και φυσικά το "απαγορευτικό χρήσης" των true peaks που δεν μπήκα στον κόπο για περισσότερο ψάξιμο μιας και αυτό που διαφήμιζε και "πούλαγε" ήταν ο απόλυτος αυτοματισμός... ΥΓ. εννοείται ότι όσα έγραψα δεν αποτελούν θέσφατο... είναι οι διαπιστώσεις μου στις συγκεκριμένες συνθήκες και χρόνο που ασχολήθηκα... είναι μια αφορμή για εποικοδομητική κουβέντα και για μένα (δεν σταματάω να μαθαίνω) και θαταν ιδανικό όλοι όσοι έχουν κάτι να προσθέσουν ή να διορθώσουν για τη συγκεκριμένη ή κάποια άλλη να βοηθήσουν την προσπάθεια...
    1 βαθμός
  19. Φανταστική δουλειά πραγματικά, κόσμημα για το forum. Μόλις ξαναβρεθώ σε διαδικασία Mastering θα επανέλθω να το ξαναδιαβάσω.
    1 βαθμός
  20. Νίκο υποκλίνομαι στην δουλειά που έριξες, στην παρουσίαση που έκανες, και σε ΥΠΕΡΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. Έχω μόνο μια ένσταση στο παρακάτω .... .... και συγκεκριμένα σ' αυτά .... -ελάχιστες δυνατότητες (ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ) -ελάχιστες ρυθμίσεις (ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ) -πολλά presets ως βάση, σε μορφή reference styles (ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ) -κακή εργονομία (δεν είναι καν real time) (ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ) -πολύ εύκολη για αρχάριους (σε όσα προσφέρει, but!!!) (ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ αν χρησιμοποιήσει κανείς μόνο την λειτουργία αυτόματου mastering) -παραγόμενα αρχεία με true peaks (ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ) -λάθος οι εντάσεις σε σχέση με τον στόχο (ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ) Να αιτιολογήσω τις διαφωνίες μου. Το συγκεκριμένο software (υποτίθεται ότι) μαστεράρει με βάση κάποιο (ή κάποια) reference tracks, τα οποία αναλύει, σου δείχνει τα αποτελέσματα της ανάλυσης και φυσικά τις διαφορές (σε αρκετές μεταβλητές) σε σχέση με το track που θέλεις να μαστεράρεις. Από εκεί και πέρα έχεις την δυνατότητα να πειράξεις οποιαδήποτε μεταβλητή όπως θέλεις, και να γίνει αργότερα η διαδικασία, σύμφωνα με τις παραμέτρους που εσύ έχεις ορίσει. Αν δεν είσαι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα, μπορείς να μεταβάλεις οτιδήποτε θέλεις από τις παραμέτρους, και να ξανακάνεις την διαδικασία. Θέλω να πω, ότι έχει πάρα πολλές δυνατότητες και ρυθμίσεις, ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ, και δεν μείνει μόνο στο διαφημιζόμενο αυτοματοποιημένο mastering. Όπως και να έχει .... ΤΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΟΥ ΣΕΒΗ και ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!
    1 βαθμός
  21. 1000%. Οπότε χαλάρωσε, ξεπέρασέ το....και απόλαυσέ τα. Εσυ τουλάχιστον έχεις και κατιόντες α' βαθμού Ωρα είναι να ανησυχώ και εγώ που θα πάνε τα vintage μηχανήματα μου, όταν πεθάνω που μαι και άκληρος.
    1 βαθμός
  22. Αυτό είναι το θέμα; Κάνουμε όλη αυτη τη συζήτηση , πως θα κατοχυρώσουμε ένα τραγούδι, γιατι ανυσηχουμε για τους κληρoνόμους μας; Αυτό φοβόμαστε; Μήπως ανεβάσουμε κάτι στο youtube το 2020......και δεν υπαρχει το youtube το 2025.....και χάσουμε τα δικαιώματα. Αν είναι να γίνει κάτι επιτυχία, θα γίνει άμεσα......εκτός αν πονταρουμε στην φάση Elvis και "A little less conversation".....δηλαδή να ξεθάψει κάποιος κάτι δικό μας....μερικες δεκαετίες μετά. Αφήστε στις συζύγους σας καμια συνταξη ....στα τεκνα κάνα ακίνητο (αν και με τον ΕΝΦΙΑ....μπελάς είναι)......και χαλαρωστε
    1 βαθμός
  23. Ασχολήθηκα λίγο με την αγαπημένη μου Epiphone Zephyr Regent χτες. Την καθάρισα καλά και έβαλα Dogal R40 flatwound 12-52 χορδές. Είναι χειροποίητες και κάνουν τα τριπλάσια απο τις κοινές αλλά αξίζουν και διατηρούνται for ever. Μεχρι στιγμής το μπράτσο ακούνητο. Φοραγε δεκάρες χορδές και περίμενα η πρόσθετη τάση να το τραβήξει. Ίδωμεν. Παίζει πανέμορφα και φυσικά χωρίς ενισχυτή.
    1 βαθμός
  24. Αυτό εξαρτάται απο το ισχύον δίκαιο της καθε (τρίτης ) χωρας , το οποίο (προφανώς) δεν το γνωρίζω. Σε ευρωπαϊκά πλαίσια, δεν έχεις θέμα. Το όλο θέμα με την πνευματική ιδιοκτησία (σε περίπτωση σύγκρουσης) είναι ποιο απο τα δυο έργα δημιουργηθηκε πρώτο (αρα ειναι και το original). Άρα είναι θεμα να αποκτήσεις βέβαια χρονολογία για το έργο σου προκειμένου να μπορείς να αντιτάξεις και να αποδείξεις το οτι αυτο (το εργο σου) προηγείτο χρονικά απο το "αντίπαλο" . Ενας τρόπος απόκτησης "βεβαίας χρονολογίας " στην Ελλάδα ειναι π.χ. η συμβολαιογραφική πράξη. Δεν γνωρίζω π.χ. αν στην Ινδία υπάρχει ο θεσμός του συμβολαιογραφου , αν συμπίπτει με τον Ελληνικό, αν εχουν τις ίδιες "εξουσίες" ....κ.ο.κ.
    1 βαθμός
  25. Truss Rod channel και το μπρατσακι κομμενο στις τελικές του διατάσεις.
    1 βαθμός
  26. Strat με τέρμα γκάζια στον origin. Φανταστικός ήχος, για τα γούστα μου. Trower all the way. orstratdirty.mp3
    1 βαθμός
  27. - Τα λεφτά είναι πολλά! - Οι σημειώσεις αργούν αρκετά να δοθούν στους μαθητές (ίσως να έχει αλλάξει αυτό γιατί τότε είχαν γίνει πολλά παράπονα περί του θέματος) - Οι σημειώσεις που θα σου δώσουν υπάρχουν x1000 στο Internet (απλά δεν είναι στα Ελληνικά) Γενικά έχει πολύ θεωρία και θέλει πολύ διάβασμα. Η θεωρία αυτή, χωρίς πράξη και ψάξιμο από την μεριά σου, είναι άχρηστη. Υπάρχουν αξιόλογοι καθηγητές αλλά και 1-2 που.... άστα (αλλά ίσως και να μην είναι ακόμα εκεί). Στο νέο κτίριο υπάρχουν εξαιρετικές αίθουσες... και studio με αρκετά καλή ακουστική και σοβαρά μηχανήματα. (που πάλι είναι άχρηστα άμα δεν βάλεις εσύ ο ίδιος το χεράκι σου). Εκτός το hard κομμάτι, το άλλο καλό με την ιστορία αυτή είναι ότι θα έχεις την ευκαιρία να 'μάθεις' (πάλι στο χέρι σου) ΠΟΛΛΑ προγράμματα (περνάς από protools-cubase-logic-ableton) ώστε να σχηματίσεις μια άποψη και να καταλήξεις σε αυτό που σε βολεύει. Ότι κουφό περνάει από το κεφάλι σου και ότι πρόβλημα έχεις με τον ήχο σου θα μπορείς να το συζητάς οποιαδήποτε στιγμή (και εκτός τις ώρες διδασκαλίας και studio). Από εκεί θα βγεις ηχολήπτης (αν βγεις) από μόνος σου, δεν θα σε κάνει η σαε... Γενικά θα σου λένε από που να πηγαίνεις... αλλά όχι πως θα πηγαίνεις... Κάτι τελευταίο επειδή ακούγονται διάφορα για τα ιδιωτικά. Το χαρτί στη σαε δεν το έχεις καθόλου σίγουρο... το παίρνουν πολύ λίγοι.
    1 βαθμός
  28. Νόμιζα ότι αναφέρεσαι στην δικιά σου ανάρτηση, δηλαδή το να δημοσιεύσεις κάτι πρωτότυπο σε μια σελίδα που επιτρέπει crawlers και να πας να το κασάρεις μόνος σου στο internet archive... όχι δεν είναι υπερβολικό αυτό, είναι ένα minimum
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου