Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      13.174


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. leon7pap

    leon7pap

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      1.567


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      9.334


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 03/10/2020 σε όλα

  1. Καλησπέρα. Έχω φάει τώρα τελευταία ένα κόλλημα με αυτό το shallow, δεν έχω ιδιαίτερο λόγο, έτσι μου κόλλησε, ξαναείδα πρόσφατα και την ταινία που η gaga τα δίνει όλα και παίζει και φοβερά, είναι αστέρι και στην υποκριτική, τρομερή. Καθόμουν τώρα, βαριόμουν και δοκίμαζα να το παίξω λίγο σε πιάνο. Το έβγαλα, όχι τέλεια, έχει έξυπνες αλλαγές και παίρνει παίξιμο ωραίο, αλλά έτσι πρόχειρα έπαιζα και λέω...... Και δεν το τραγουδάω κιόλας, αφού το σιγομουρμουρίζω εδώ και δύο εβδομάδες, να γελάσουμε. Πάρτε το να γελάσετε κι εσείς. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Ακούω απόψης. χαχαχαχαχαχαχα Shallow lady gaga cover by cos.mp3
    6 βαθμοί
  2. Θελει λιγη δουλεια ακομα....(κυριως στα τυμπανα) Οι στιχοι ειναι καθ οδον...στο θεμα του τιτλου! Ελπιζω να σας αρεσει. Oποιαδηποτε κριτικη καλοδεχουμενη!
    4 βαθμοί
  3. Έτσι. Χωρίς φτιασίδια και φρου φρου. Ωμός και ΑΠΟΓΥΜΝΩΜΕΝΟΣ...χαχαχα Η κατέντζα στο τέλος ήταν όλα τα λεφτά. Από Κηθ Τζάρετ μέχρι Korkolis....τους έχεις. ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ!!!! Να σαι καλά ρε Κώστα. Μου΄φτιαξες τη μέρα.
    2 βαθμοί
  4. Ουυυυ, η ειδικότητά μου ...
    2 βαθμοί
  5. Ειναι μπαντες που τις ακους διοτι ειναι απροβλεπτες και περιμενεις με αγωνια να δεις τι θα βγαλουν. Υπαρχουν κι αυτες που,λογω του οτι ειναι εντελως προβλεψιμες,περιμενεις με ακομα μεγαλυτερη αγωνια να δεις αν θα ειναι αυτο που ξερεις τοσα χρονια και γουσταρεις ακομα πιο πολυ. Ολοι οι ντραμερς που εχουν περασει ειναι εξαιρετοι και δυνατα ονοματα αλλα με Phil Rudd ξανα πισω ......ποσο πιο πολυ να γκρουβαρεις. Και δεν ειναι ιδεα μου οτι σε κουνανε αλλιως. Και,κουφος-ξεκουφος,ο Τζονσον ειναι αλλη κλαση. Πισω κι αυτος παλι. Ας μην τον ξανακουσω λαιβ,μου φτανουν τα στουντια. Ανατριχιασα και συγκινηθηκα σε μολις 30''. Ξερω οτι δεν ειμαι αντικειμενικος,ποιο fanboy ειναι αλλωστε,αλλα τι μπαντα ρε π@στμου. Περιμενω να βγει το αλμπουμ,να παρω ενα κasονι μπυρες,να φωναξω Φασιανο,ογκολιθο και λοιπους συγγενεις,να headbangαρουμε και να τα σπασομε. Αυτο ακριβως,τιποτε αλλο. Cheeeers!!!
    2 βαθμοί
  6. στο δεύτερο ερώτημα δεν έχει πολλαπλή επιλογή? Θέλω να διαλέξω πολλά. Και εξαρτάται.
    2 βαθμοί
  7. Είπα σήμερα, που είχα λίγο όρεξη, να προσπαθήσω τραγουδήσω κάποια μέρη από το κομμάτι που φτιάξαμε με τα παιδιά. Ο αγγλικός στίχος υπήρχε έτοιμος (μεταφρασμένος ο ελληνικός) και είπα να δοκιμάσω. Δεν είναι στίχος για τραγούδι, αλλά για απαγγελία, οπότε το έφερα στα μέτρα μου όπως μπορούσα. Ήταν μια "ελευθέρη" μελοποίηση (μπαμ και κάτω), χωρίς να δουλέψω κάποια μελωδία. Η ηχογράφηση του Φώτη έγινε κατά την αρχική μας προσπάθεια να το αποδώσουμε στα αγγλικά. Glimpse of Hope 2.mp3
    2 βαθμοί
  8. Νέο κομματάκι με την συμμετοχή του Φώτη.... Ερμηνεία: Φώτης Τσίγγος Μουσική/παραγωγή: Γιώργος Κουρμούλης Οι στίχοι είναι από τον Λιβανέζο ποιητή Χαλίλ Γκιμπράν, το ποιήμα του ""Όταν η αγάπη σε καλεί"" Όταν η αγάπη σε καλεί, ακολούθησε την, παρ'όλο που τα μονοπάτια της είναι τραχιά και απότομα. Κι όταν τα φτερά της σε αγκαλιάσουν, παραδώσου, μόλο που το σπαθί που είναι κρυμμένο ανάμεσα στις φτερούγες της μπορεί να σε πληγώσει. Κι όταν σου μιλήσει, πίστεψέ την, μόλο που η φωνή της μπορεί να σκορπίσει τα όνειρα σου σαν το βοριά, που ερημώνει τον κήπο. Γιατί όπως η αγάπη σε στεφανώνει, έτσι και θα σε σταυρώσει. Κι όπως είναι για το μεγάλωμα σου, είναι και για το κλάδεμα σου. Κι όπως ανεβαίνει ως την κορυφή σου και χαϊδεύει τα πιο τρυφερά κλαδιά σου, που τρεμοσαλεύουν στον ήλιο, έτσι κατεβαίνει και ως τις ρίζες σου και ταράζει την προσκόλληση τους στο χώμα.
    1 βαθμός
  9. Ο Μεγάλος Καλλιτέχνης, Συνθεταράς, Μαστεράς και άπαικτος παιχταράς των Synth, ο Άρχοντας του Variphrase....................................... Ξανάνοιξε τα συστήματα εχθές και ξεμούδιασε με ένα κομματάκι. Διόρθωσα το preview που είχα βάλει σε ένα πόστ, το έστρωσα λίγο καλύτερα και επειδή δεν νομίζω να αξίζει να ασχοληθώ περισσότερο μαζί του, για ζέσταμα καλό ήταν το βάζω εδώ να υπάρχει, αποκλειστικά στο noiz, για πάρτη μας. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και πάρτε προμήθειες για το επόμενο lockdown. Το έφτιαξα με το V-Synth και το Omnisphere. Μιξαρίστηκε στο Sonar Μαστεραρίστηκε με το emastered Όποιος θέλει φυσικά, ακούω απόψης. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα EDIT. Έκανα κατι παρεμβάσεις σε ένα sweep effect που με ενοχλούσε και μπουκωνε σε καποια σημεία τη φωνή και την lead. Δεν άντεξα τον πειρασμό. Και ελάχιστο χαμήλωμα το μπασο που μάλλον δεν ειναι το κατάλληλο, αλλά δεν έχω ριξει κατι vst μπάσα καλά που έχω για τέτοιες περιπτώσεις μετά απο το φορματ χαχαχαχαχαχα Έστρωσε ακόμα καλύτερα. EDIT 2: Μια αφαιρετική παρέμβαση στο μέσο του κομματιού γιατί μπούκωνε με τους αρπισμούς της κιθάρας στο σημείο.
    1 βαθμός
  10. Λίγο δυνατούτσικα τα τύμπανα, όχι; (ειδικά στην αρχή). Πολλές επαναλήψεις στα μοτίβα (για τα γούστα μου). Ωραίο είναι πάντως..
    1 βαθμός
  11. Πολύ καλό! Η συνοδεία ίσως μπορούσε να έχει μεγαλύτερη ποικιλία (πιστεύω θα το απογείωνε). Τραγουδιστό και όχι μιλητό πιστεύω θα ήταν καλύτερα, αλλά αυτά είναι και λίγο θέματα γούστου..
    1 βαθμός
  12. Λοιπόν, μπροστά σου ανοίγονται δύο δρόμοι: 1.ο δρόμος του φιλελευθερισμού: Με τέτοια ΦΩΝΗ και τέτοια ΕΚΤΕΛΕΣΗ σε προσλαΒαινει ο Κούλης και μέσα σε μια εβδομάδα από σήμερα έχεις διώξει όλα τα ΠΙΘΗΚΙΑ που κάνουν καταλήψεις από όλα τα σχολεία,από 15 δευτερόλεπτα έξω από κάθε σχολείο με καλή μικροφωνικη έχει βγει από το σχολείο ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΣ και ο πλέον σκληροπυρηνικος 16χρονος ΚΝΙΤΗΣ/ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ . ΜΑΤ και αηδιες... Μετά απλά θα σε φορτώσουν σε μια φρεγάτα θα σε πάνε στο Καστελόριζο και με μια μικροφωνικη δέκα χιλιάδες βαττ ΠΑΕΙ και ο Ερντογάν.... ΉΡΩΑΣ ο Κωνσταντίνος ο ΤΟΥΡΚΟΦΆΓΟΣ... Μετά δεν μένει παρά η εξολόθρευση του κορονοΓιου...και καθάρισες για πάντα. 2.Ο δρόμος του κομμουνισμου: Στην επόμενη κυβέρνηση τΣιριζα με τέτοια ΑΓΓΛΙΚΆ και ειδικά με τέτοια ΠΡΟΦΟΡΑ ανωΜαραθωνιτικη αναλαμβάνεις υπουργός εξωτερικών και με τέτοια ΦΩΝΑΡΑ ταυτόχρονα διευθυντής στην ΚΡΑΤΙΚΗ όπερα της λαϊκής Δημοκρατίας της Ελλάδας. Αν κρύψεις δε ότι έχεις τελειώσει και το ΔΗΜΟΤΙΚΟ (ώστε να μην έχεις υποπέσει στο αδίκημα της αριστείας) μέχρι και ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ σε γΓλεπω. Σε κάθε περίπτωση το μέλλον σου προβλέπεται λαμπρό και μη μας ξεχάσεις...ρίξε και κανένα ξεροκομΑτο προς τη μεριά μας ,όπως έκανε και το είδωλο σου ο ανΤρεας.
    1 βαθμός
  13. Ρε τι τραβάμε κι εμείς οι χορεύτριες .....
    1 βαθμός
  14. Εγώ πάντως δεν άντεξα από την ζήλεια μου. Πήγα και πήρα κι εγώ εξοχικό.
    1 βαθμός
  15. Το τρίτο θα το φτιάξω όταν με ψηφίσετε.
    1 βαθμός
  16. Αυτο που κανω τωρα ειναι στο 3¨10....μετα την μεγαλη παυση....αντι να μπει τελευταιο ρεφραιν γινεται αλλος ενας κυκλος....δηλαδη μπαινει το αρχικο ριφφ που ειναι μερος του ρεφραιν....μετα πανω απο τις ρυθμικες του κουπλε αντι για λογια να εχει το σολο που θα οδηγει κετευθειαν στο τελευταιο ρεφραιν.Μολις το τελειωσω θα το ανεβασω....δε θα το ζορισω πολυ....με καλυπτυει η γεφυρα μια χαρα στο 2'30...προτιμω να ειναι straight forward το κομματι παρα να το ζορισω να του βαλω ντε και καλα σολο και να κουρασει.Ας ειναι πιο ευθύ και focused και ας μην εχει σολο...δεν ειμαστε δα και στα 80ς!!!!!!
    1 βαθμός
  17. Προς το 2.30 φαινεται να ταιριαζει.
    1 βαθμός
  18. Μήπως με βάλουν κάποια στιγμή να τραγουδήσω τραγούδι σε νέα ταινία του Τζέμις Μπόντ.
    1 βαθμός
  19. Ψόφησα στο γέλιο με το μπινελίκι. Θέλουμε δεύτερες από Δήμητρα Λιανη (ποια λαίδη γκαγκα τώρα...) ΠΑΣΟΚ θα λέμε και θα κλαίμε ρεεεε
    1 βαθμός
  20. Μαστορικα ριφ και όμορφα δεμένο . Βέβαια αν δεν ακούσω φωνή και μελωδία δεν μπορώ να εκφέρω τελική γνώμη. Τα τύμπανα μια χαρά είναι.
    1 βαθμός
  21. Αυτά που μου αρέσουν τα ακούω ξανά και ξανά, κάποια και για πολύ καιρό μετά από την ανάρτηση τους. Αυτά για τα οποία σκοπεύω να γράψω κάποιο σχόλιο ή κριτική επίσης τα ακούω πολλές φορές, προκειμένου να βγάλω από την μέση το όλο θέμα του γούστου και να εστιάσω με μεγαλύτερη ακρίβεια-και σοβαρότητα-στα σημεία που θεωρώ πως πρέπει-εποικοδομητικά-να σχολιαστούν. Σε γενικές γραμμές, ακούω σχεδόν ό,τι θα ανέβει, έστω και ένα μέρος του, αν πρόκειται για κάτι που δεν μου αρέσει. Μερικές φορές αν έχουν υπάρξει σχόλια που περιγράφουν κάτι που δεν έχω αντιληφθεί, ακούω ξανά μήπως βρω αυτό που έχασα στο πρώτο άκουσμα. Συνήθως δεν το βρίσκω.
    1 βαθμός
  22. Μολις ανεβαζει καποιος κλιπ που εχει κερδισει τον σεβασμο μου ειτε για τις γνωσεις του ειτε γιατι εχουμε κανει ολα αυτα τα χρονια εδω μια πολιτισμενη κουβεντα θα μπω και θα ακουσω.Αν μου αρεσει θα ξανακουσω.Αν ξερω οτι το ειδος που ανεβαζει καποιος ομως δεν μου αρεσει δεν θα μπω να ακουσω.Αν μου κανει κλικ ο τιτλος θα ακουσω.Τωρα για ποιο λογο....για τον ιδιο λογο που ανοιγω το ραδιοφωνο...η πιανω την κιθαρα απο το ρακ εστω και για δεκα λεπτα....γιατι γουσταρω τη μουσικη οπως ολοι μας προφανως.Αν παραυτα ακουσω και κατι "καινουριο" η μαθω κατι απο τα σχολια (υπαρχουν ανθρωποι εδω μεσα με μεγαλη εμπειρια που αξιζει να φιλτραρεις και να κρατησεις καποιες απο τις γνωσεις τους) αυτο ειναι μπόνους... δεν ειναι ομως αυτοσκοπος.
    1 βαθμός
  23. Υπάρχει ΜΌΝΟ ένα μεγάφωνο για τους Mesa Boogie ειδικά τους εκατοσταρηδες https://www.thomann.de/gr/ev_evm_12l_classic_8_ohm.htm Εναλλακτικά παίζει και αυτό https://www.thomann.de/gr/eminence_delta_12.htm Όλα τα άλλα είναι ημίμετρα
    1 βαθμός
  24. Εύκολο είναι, απλά δεν το χρησιμοποιούμε συχνά. Το "νέο noiz" έχει πολλές δυνατότητες.
    1 βαθμός
  25. ωραία δεμένο. Μου άρεσε πολύ.
    1 βαθμός
  26. Καιρο ειχαμε να σε ακουσουμε. Πολυ δυνατα ριφ. Σε κρατουν απο το ξεκινημα. Αναμενω και τα φωνητικα.
    1 βαθμός
  27. 1 βαθμός
  28. Εγώ λέω να κάθεται ανάποδα στην καρέκλα που έχει φάτσα τα ηχεία. Από το να πειράζεις καλώδια ασούμε, πιο βολικό το βρίσκω.
    1 βαθμός
  29. Πόσες φορές άκουσες τα clips ?
    1 βαθμός
  30. 1 βαθμός
  31. Καλησπέρα. Μια ιδέα με κα να δυο γραμμές που εδώ και ένα χρόνο μου ζάλισε το μυαλό και ως εκ τούτου είπα να το βγάλω όπως να είναι . Παίρνει πολλές βελτιώσεις και ανάπτυξη του θέματος ίσως όμως σε μελλοντικό χρόνο γιατί δεν υπάρχει χρόνος για επεξεργασία . Η τεχνολογία δεν έφτασε ακόμα σπίτι μου ( cubase κτλ.)και το βγάζω από την κονσόλα χωρίς επεξεργασία ήχου ,διορθώσεις και eq . κτλ. Δεν έβαλα ηλεκτρικά όργανα για να αποδοθεί λίγο πιο αρμονικά . Τα τύμπανα παίχτηκαν με τις παλάμες και ένα πυκνωτικό overhead , λίγο acoustic bass ,λίγο bandoneon και λίγο πιάνο. Ανεβάστε λίγο την ένταση γιατί βγήκε χαμηλό λίγο το σήμα . It is what it is λοιπόν . Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
    1 βαθμός
  32. Ολα όσα θέλετε να ξέρετε για τον COVID-19. Προέλευση, προφύλαξη, εμβόλιο, θεραπεία απο την πιο έγκυρη πηγή, τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.
    1 βαθμός
  33. Hey all! Μολις γυρισα εναν αυτοσχεδιασμο πανω σε μια στιγμιαια εμπνευση.. ελπιζω να σας αρεσει!
    1 βαθμός
  34. Το μεγαλύτερο μυστικό για να ηχογραφήσουμε μια καλή ηλεκτρική κιθάρα, είναι ο ίδιος ο ήχος που βγαίνει από το ηχείο του ενισχυτή μας. Δηλαδή ο συνδυασμός της κιθάρας, του ενισχυτή και των χεριών του κιθαρίστα. Πέρα απο αυτό όμως είναι πολύ σημαντικές κάποιες βασικές γνώσεις ηχοληψίας, για την σωστή αποτύπωση του ήχου αυτού, όπως τα παρακάτω. 1. Τοποθέτηση μικροφώνων Συνήθως ένα Shure SM57 ή κάποιο δυναμικό μικρόφωνο φωνής κοντά στο ηχείο, στοχεύοντας στο κέντρο του μεγαφώνου στα 5-10εκ. περίπου, με κλίση 45 μοιρών ή εναλλακτικά 90 μοίρες στην μέση απόσταση του κώνου απο την περιφέρεια. Η κλίση ως προς το μεγάφωνο είναι σημαντική. Μη ξεχνάτε ότι ο ακροατής δεν ακούει μπροστά στο μεγάφωνο αλλά υπό γωνία και αν πειραματιστείτε φορώντας ακουστικά, θα βρείτε τον ήχο που έρχεται στ' αυτιά σας. Οσο μεγαλύτερη η κλίση τόσο πιο μαλακά τα πρίμα. Σκεφτείτε πως ρυθμίζετε το equalizer μετακινώντας το μικρόφωνο. Αν θέλουμε περιπέτεια, ένα πυκνωτικό μικρόφωνο (Neuman U87, AKG 414) μπορεί να ακολουθήσει σε απόσταση ενός μέτρου, στο ίδιο ύψος, περιμετρικά, (ακόμα και πίσω απο την καμπίνα) στοχεύοντας προς το μεγάφωνο. Αν θέλουμε να το παρακάνουμε; Άλλο ένα πυκνωτικό μικρόφωνο στη τριπλάσια απόσταση από το προηγούμενο. (δηλ. στα 2,5 - 3 μέτρα ) και στο ύψος των αυτιών μας λειτουργεί άψογα σε συνδυασμό. Με αυτό το στήσιμο έχουμε 3 πηγές που μπορούμε να γράψουμε σε τρία διαφορετικά κανάλια και να μειξάρουμε κατά βούληση αργότερα, για να πετύχουμε τον δικό μας ήχο. Προϋπόθεση για τα μακρινά μικρόφωνα είναι ο σωστός χώρος. Ένας καλός ροκ ήχος επιτυγχάνεται συνήθως με το κοντινό μικρόφωνο, περασμένο σε κάποιο compressor (από το insert της κονσόλας) με ratio 4:1 και λίγο βάθος - reverb. Πολλοί καταξιωμένοι κιθαρίστες με μαγάλη δισκογραφία δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία περισσότερων μικροφώνων. 2. Διαφορά φάσης Λάβετε όμως υπ' όψη ότι με τις “περιπέτειες” έρχονται και τα προβλήματα. Αυτά είναι διαφορές φάσης μεταξύ των μικροφώνων, δηλαδή οι πηγές δεν φτάνουν ταυτόχρονα στο μέσο ηχογράφησης με αποτέλεσμα η μία πηγή ήχου να ακυρώνει την άλλη. Ετσι το αποτέλεσμα είναι αναιμικό και συνήθως ο ήχος εξαφανίζεται όταν κάποιος ακούσει την μείξη μονοφωνικά. Γενικός κανόνας τοποθέτησης για την αποφυγή τετοιων φαινομένων, είναι η σχέση απόστασης των μικροφώνων μεταξύ τους να είναι 3 προς 1. Δηλαδή το μικρόφωνο που ακολουθεί τοποθετείται 3 φορές την απόσταση του πρώτου από την πηγή. 3. Τα μικρόφωνα σαν EQ Aν θέλουμε να μπούμε στις “περιπέτειες” που λέγαμε παραπάνω και γράψουμε με περισσότερα μικρόφωνα, στη μείξη μπορούμε να προσθέσουμε σιγά – σιγά στο κοντινό και μέχρι την επιθυμητή ισορροπία, τον ήχο από τα άλλα μικρόφωνα. Θα έχουμε τη λεπτομέρεια του κοντινού, με τον γεμάτο ήχο του χώρου από το δεύτερο, ενώ το τρίτο θα προσθέσει μπάσα λόγω της απόστασης. Μπορούμε να δώσουμε όγκο και πλάτος με panning δεξιά – αριστερά. Πειραματιστείτε με τη σχέση των τριών μικροφώνων για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Κανόνας δεν υπάρχει. Δοκιμάστε κάθε πιθανή τοποθέτηση μικροφώνου. Πίσω από την ανοιχτή καμπίνα, με κλίσεις κάποιων μοιρών ως προς το μεγάφωνο για πιό μαλακά πρίμα, κλπ. κλπ. 4. Προσοχή στο βάθος! Είναι προτιμότερο να γράψουμε “ξερά / στεγνά” και να προσθέσουμε αργότερα στη μείξη stereo βάθος, παρά να έχουμε το mono spring reverb του ενισχυτή και να μη μπορούμε να το αφαιρέσουμε στη συνέχεια. 5. Πειραματιστείτε Επίσης μπορείτε να γράψετε παράλληλα και ήχο από το speaker emulation ή recording-out του ενισχυτή (εφ' όσον υπάρχει). Μπορείτε να προσθέσετε κάποιο Vst εφέ μετά ή να χρησιμοποιήσετε κάποια κιθαριστική σουίτα preamp/fx και να το μειξάρετε με τα μικρόφωνα. 6. Διόρθωση Το σημαντικότερο είναι ο ήχος να είναι σωστός από την πηγή του. Αν όμως θέλουμε να διορθώσουμε κάτι, οι ύποπτες συχνότητες που επηρεάζουν την κιθάρα, είναι τα 300-500hz, τα 700hz για πιό “ξύλινο” ήχο, τα 1000hz για να ξεχωρίσει, τα 3000hz για περισσότερο bite, ενώ τα 5, 8 και 10khz θα την πριμάρουν. Προσωπικά ούτε αυτόν τον άτυπο "κανόνα" δεν ακολουθώ. Απλά ψάχνω κάθε φορά την ύποπτη συχνότητα που θέλει συνήθως υποτονισμό. Αυτά τα ολίγα αλλά σημαντικά αν ακολουθηθούν σωστά και έχετε όρεξη, θα βοηθήσουν πολύ να αποτυπώσετε τον ήχο της κιθάρας σας σε μια ηχογράφηση. Υ.Γ. Να σημειώσω εδώ πως τα παραπάνω μικρόφωνα είναι τα πιο συνηθισμένα, όμως πέρα απο τις εναλλακτικές προτάσεις άλλων εταιρειών Sennheiser, AKG στα δυναμικά και τις δεκάδες επιλογές πυκνωτικών απο παραδοσιακούς κατασκευαστες όπως Rode, Beyer και μυριάδες καλά και κακά κινέζικα, πολλοί ηχολήπτες προτιμούν κατασκευές Ribbon όπως τα Royer Labs R-121, Beyerdynamic M160 και Coles 4038 μεταξύ άλλων για τον χαρακτηριστικό τους ήχο.
    1 βαθμός
  35. Τι άλλη περιγραφή ; Ο τίτλος αρκεί...
    1 βαθμός
  36. To επόμενο λέω να είναι μια διασκευή (μην πω και cover...) του "Emma's Wedding"..... Θα βάλω και στίχοι!!!! Superhit θα γίνει... θα μας μάθει όλος ο κόσμος!
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου