Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      15

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      46.836


  3. TamTam

    TamTam

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      2.626


  4. John Tzinieris

    John Tzinieris

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      635


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 18/10/2020 σε όλα

  1. Εδω και λίγο καιρό χρησιμοποιώ το εν λόγω sim. https://www.scuffhamamps.com/product/s-gear Είχα ακούσει κάποια πράγματα εδώ σποραδικά, το είχα τσεκάρει και ήταν όντως καλό. Για κάποιο λόγο όμως είχα κάποιες δωρεάν εκδόσεις των bias fx και amplitube που μου είχαν αρέσει και που και πού τα χρησιμοποιούσα. Γενικά με τα demo δεν τα πήγαινα καλά. Το amplitube ήταν καλό αλλά χανόσουν στα μενού, στις 10άδες ενισχυτές, διπλούς ενισχυτές, προ, καμπίνες, πετάλια πριν, ρακ μετά και ήταν εξαιρετικά κουραστικό για να κάνεις κάτι δικό σου. Μέχρι που σκέφτηκα να δοκιμάσω το demo του s-gear. Ποτέ δεν περίμενα ότι μπορεί να υπάρξει τέτοιο software. 1. λίγοι ενισχυτές σε no-nonsense προσέγγιση. 5 όλοι κι όλοι 2. λίγα εφέ, ΑΛΛΑ ουσιαστικά 3. λίγες καμπίνες με ό,τι παραμετροποίηση θες. 4. ήχος απίστευτα κοντά σε ονόματα, κι αν όχι πάλι εξαιρετικός. 5. Καθάρισμα του ήχου με κατέβασμα του ποτ και άμεση ανταπόκριση στο δάχτυλο ή την πένα σε καθαρό βρώμικο. 6. IR loader 7. Τιμή σκότωμα. 8. Μικρή εταιρεία σχεδόν προσωπική από παλιό μηχανικό της Marshall, με μεγάλη εμπειρία που ξέρει τι κάνει και τι θέλει. 9. Ελάχιστο latency σχεδόν ασήμαντο Ενα 10ήμερο άκουσμα νομίζω θα πείσει τους πάντες. Τα presets που υπάρχουν είναι ό,τι πρέπει να ξεκινήσει κανείς, είναι μοιρασμένα 50-50 σε καθαρά βρώμικα, τα βρώμικα ξέρετε δεν μου αρέσουν (αλλά αυτά μου άρεσαν), εγώ το πήρα για τα καθαρά. Enjoy και πιείτε μια μπύρα στην υγειά μου.
    7 βαθμοί
  2. Είδα ένα όνειρο προχτές. Ήταν πολύ έντονο, τόσο που δεν ήξερα αν ζούσα σε άλλη εποχή ή στο σήμερα. Κράτησε κανα δεκάλεπτο...και τέλειωσε κι απότομα. Σκέτος εφιάλτης. Ετσι αποφάσισα να μεταφέρω την αίσθησή του με μουσική...
    6 βαθμοί
  3. Πήρα μεταχειρισμένο αυτό το μηχανηματάκι της Marshall, το Regenerator, και είπα να πειραματιστώ με το step phaser που έχει. Τα εφέ που χρησιμοποιήθηκαν (όχι όλα συγχρόνως) είναι: Marshall Regenarator -> TC electronic Shaker mini -> Digitech Bad Monkey (Mixer output) -> ΕΗΧ Freeze -> ΕΗΧ POG-2 -> ΤC electronic Alter ego V1 -> Solid Gold FX Stutter lite tremolo -> EQD - Dispatch Master. Το αποτέλεσμα είναι ό,τι ηχογράφηαε ένα Digitech jamman stereo looper και αυτό που ακούτε είναι δυο layers (δυο κιθάρες).
    5 βαθμοί
  4. "Dark Days: Triumph Conquest No 1" is a track of cinema music. It was created using organ sounds and was finished in 2009. If you like this track, you may visit my website and download 8 hours of FREE John Tzinieris music: www.johntzinieris.com Enjoy the music!
    5 βαθμοί
  5. Έπαιζα Among Us με την παρέα, και συνειδητοποίησα ότι δεν έχει κάποιο soundtrack, αλλά έχει πολύ ωραία in-game sound effects. Βασισμένος σε αυτά, έφτιαξα αυτό το κομμάτι.
    3 βαθμοί
  6. Σαν το Χρώμα της Καρδιάς Βαρύς ο χειμώνας μα ακόμα στον κήπο ανθίζει μιας βροχής το λουλούδι θα γύρει για πάντα εκεί Καυτό καλοκαίρι μα ο ήλιος την πλάτη γυρίζει κάψε τσιγάρο μου στάχτη στα μάτια μου εσύ Χρώμα να μη δώσεις στα όνειρά μου, στα όνειρά μου μαύρο σαν το χρώμα της καρδιάς Ο κόσμος κι αν φωνάζει δεν θα αλλάξω , δεν θα αλλάξω χρώμα σαν το μαύρο της καρδιάς Υγρός ο Σεπτέμβρης σχολεία που ανοίγουν θυμίζει η πρώτη αγάπη κλεισμένη σ' ένα άδειο κουτί. Αν η Άνοιξη έρθει και η ελπίδα την πλάση γεμίζει κλείσε τα μάτια σου τραγούδα σαν να μουν εκεί Χρώμα να μη δώσεις στα όνειρά μου, στα όνειρά μου μαύρο σαν το χρώμα της καρδιάς. Ο κόσμος κι αν φωνάζει δεν θα αλλάξω , δεν θα αλλάξω χρώμα σαν το μαύρο της καρδιάς
    2 βαθμοί
  7. Εξαιρετικό. Εμένα μου θύμισε τραγούδια των ΘΗΡΙΩΝ. Δηλαδή του Αττίκ και του Γούναρη. Μπράβο φίλε και το είπες και ωραία. Βέβαια κατά τη γνώμη μου με μια βαρβατη ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ φωνή θα πήγαινε για πλάκα νούμερο ένα,είναι πολύ ευαίσθητο τραγούδι για αντρική φωνή.
    2 βαθμοί
  8. Υπάρχουν πετάλια με ΚΑΛΑ buffer (π.χ. Boss,Truetone ) και πετάλια με μέτρια/κακά buffer /bypass... Τέλος υπάρχουν τα true bypass πετάλια που δεν έχουν buffer και που δεν επηρεάζουν το σήμα της κιθάρας αλλά ούτε το ενισχύουν ώστε να "επιβιώνει" μέσα από μακριά καλώδια και συνδέσεις. Ένα δύο buffered pedals χρειάζονται κατά τη γνώμη μου πάντα, σίγουρα στην αρχή και το τέλος της αλυσίδας και αν αυτή είναι μεγάλη και στη μέση. Επίσης καλό είναι να γνωρίζεις ότι αν έχεις ένα πετάλι ΟΝ λειτουργεί αυτόματα σαν buffer οπότε αν έχεις κάποιο πετάλι μόνιμα ανοιχτό λειτουργεί σαν τέτοιο.
    2 βαθμοί
  9. Καλημέρα σας αγαπητοί συνάδελφοι. Κάμω ποδαρικό/δοκιμή στην κατηγορία κλιψ του νέου φόρουμ με ένα πρόσφατο κομμάτι που πήγαινε για τραγούδι αλλά δε μου έκατσε τελικά και το άφησα ως ινστρουμένταλ. Δεν ξέρω αν έχω συμπληρώσει τα πεδία σωστά και δε βλέπω να υπάρχει προεπισκόπηση πια οπότε θα δείξει.
    1 βαθμός
  10. Αφορμή ο Burzum τον οποίο σκάλισα για να συνεισφέρω στο θέμα ''μουσικοί μύθοι'' και έπεσα επάνω στον εξοστρακισμό του από το youtube Πολύ κακώς κατέστρεψε κτίρια και σκότωσε μεν τιμωρήθηκε όμως δε, από εκεί και πέρα για εμένα μιλάμε για επιβολή των δικών ΣΑΣ κοσμοθεωριών. Οι επιλογές είναι πάλι ''χρωματισμένες'' με τις αντιλήψεις μου, αν δεν σας κάνουν μπορείτε να το κάνετε και κειμενάκι, ελπίζω να βρείτε το θέμα ενδιαφέρον
    1 βαθμός
  11. Ασυνήθιστο και μου αρεσε .Απο Bach εως Doors.
    1 βαθμός
  12. Προηγμένα πράγματα. Λιγο τα χρονικά παιχνιδια σε λιγα σημεία να εφάπτονται καλυτερα . Μένω στο τελικο σκοπο και αποτέλεσμα : Πανεμορφο. Εγω ϊσως τοο 2090 θα φτασω εκει...
    1 βαθμός
  13. Πω ρε φιλε τι εισαγωγη ηταν αυτη μιλαμε χεστηκα πανω μου!!!Εξισου καλη συνεχεια πολυ μου αρεσε και σημερα κατεβασα να παιξω το Amnesia: A Machine for Pigs που αν και δεν ειμαι φαν των horror games ειπα να δω τι τρεχει και το γουσταρουν τοσο.Θα βαλω και το κομματι σου να παιζει παραλληλα και μια πανα βρακακι καλου κακου
    1 βαθμός
  14. Αλήθεια? Ευχαριστώ! Νομίζω η παραγωγή (και ιδιαίτερα το mixing) είναι το χειρότερο σημείο μου, αλλά προσπαθώ και το δουλεύω... Θα ήθελα πολύ να κάνω ένα τέτοιο αφιέρωμα αλλά δε μπορώ ότι έχω αρκετή γνώση προς το παρόν. Το δουλεύω! Δυο τρεις δουλίτσες έχω κάνει αλλά δε με λέω επαγγελματία, τουλάχιστον όχι ακόμα. Το κυνηγώ όμως και το θέλω πολύ!
    1 βαθμός
  15. Το deep dive στην ιστορία είναι απαραίτητο για όσους θέλουν πραγματικά να είναι σε θέση να εξηγήσουν πράγματα στον εαυτό τους. Απαραίτητη γνώση όμως είναι και η συνέχεια της ιστορίας με τις συνέπειες της για να αποκομίσουμε ασφαλή συμεράσματα. Η επιλεκτική και εκτός context αναφορά σε ιστορικά αποκόματα εντυπωσιάζει μόνο όσους δεν έχουν κάνει τα παραπάνω.
    1 βαθμός
  16. οι καλημέρες κομμένες !
    1 βαθμός
  17. Πιστευω οτι ο ενισχυτης δεν βοηθησε να αναδειχθει ο ηχος της κιθαρας. Ενας πιο dark american sounding ενισχυτης θα ταιριαζε περισσοτερο. Ο origin ειναι πολυ στεγνος, ξερος, και πριματος. Το σεταπ και οι μαγνητες που φορα η τελε, το ιδιο. Δυσκολο να βγαλει σωστο ηχο, χωρις να σας ξεκουφανει.
    1 βαθμός
  18. Να μαντεψω ποιος ηταν ο εφιαλτης? Ησουν πανω στη σκηνη μαζι με ιερα τερατα της jazz, και μολις ειχε ερθει η σειρα σου να παιξεις σολο, ξαφνικα εμφσνιστηκε ο hendrix και αρχισε να σολαρει με τα δοντια... Εξαιρετικη εμπνευση και πολυ ωραιος ηχος.
    1 βαθμός
  19. Πρεπει να σε ταραξε πολυ το συγκεκριμενο ονειρο αλλα απο την αλλη σου εδωσε εμπνευση και το αποτυπωσες αφογα στο κομματι.ΠαρΑ ΠαρΑ ΠαρΑ πολυ καλο
    1 βαθμός
  20. Έχω και το παλιό ts-9 και το dd-2. Είναι μια χαρά δεν θα έχεις απώλεια στο σήμα. Το cry baby όμως ειδικά αν είναι παλιό πιθανόν να τρώει σήμα στο bypass.
    1 βαθμός
  21. Το αγαπημένο μου plugin για οτιδήποτε πέρα από metal. Το συστήνω σε όλους ανεπιφύλακτα. Αν θέλει κάποιος clips να μου πει να ετοιμάσω τίποτα αφότου δώσω ένα μάθημα την Παρασκευή.
    1 βαθμός
  22. Πάρα πολύ καλό. Σε πρώτη φάση μια καλύτερη ηχογράφηση της φωνής με πιό σωστό βάθος θα ήταν απαραίτητη. Μετά ίσως να βρεθεί μια γυναικεία φωνή, όχι ότι η δική σου δεν είναι καλή, αλλά όπως είπα η ηχογράφηση δεν βοηθάει. Ενα ακορντεόν ή μια φυσαρμόνικα επίσης νομίζω είναι απαραίτητη. Περιττό να πω ότι περιμένουμε κι άλλα.
    1 βαθμός
  23. ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ Κι έλεγα τι στο καλό μου θυμίζει. Τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ Αττίκ.
    1 βαθμός
  24. Το κομμάτι σου είναι υπέροχο. Σίγουρα θυμίζει την εποχή,του "νέου κύματος". Συμφωνώ με τον @Superfunk για τη γυναικεία φωνή. Βρές κάποιο τρόπο,να το στείλεις, στη Γιώτα Νέγκα.
    1 βαθμός
  25. Εξαιρετικό. Εμένα μου θύμισε τραγούδια των ΘΗΡΙΩΝ. Δηλαδή του Αττίκ και του Γούναρη. Μπράβο φίλε και το είπες και ωραία. Βέβαια κατά τη γνώμη μου με μια βαρβατη ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ φωνή θα πήγαινε για πλάκα νούμερο ένα,αν βέβαια υπήρχε κάτι τέτοιο,είναι πολύ ευαίσθητο τραγούδι για αντρική φωνή.
    1 βαθμός
  26. Εντάξει, κατάλαβα ρε φίλε ..... Σκέψου μόνο ότι δουλεύω ακόμα με xp......
    1 βαθμός
  27. Με βλέπεις ν' αγχώνομαι? Αν βάλω vst στο πισί που δουλεύω, θα εκραγεί.
    1 βαθμός
  28. Σπύρο μου μην αγχώνεσαι για την πρόθεση. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει ούτε μια περίπτωση να μην είναι ξεκάθαρη, το ίδιο ισχύει και για την σύνθεση/γράψιμο. Όμως ειλικρινά δεν χρειάζεται να φτάσεις στο σημείο να νοικιάσεις ορχήστρα. Υπάρχουν (και το ξέρεις) πολλοί (virtual) τρόποι να ακουστεί το αποτέλεσμα κάτι παραπάνω από αξιοπρεπές. Δεν ξέρω τι προβλήματα αντιμετωπίζεις με το hardware, αλλά θα σου πρότεινα να το ψάξεις λίγο περισσότερο με τα vsti. Εκτός και αν δεν τα αντέχει ο πισίς σου, οπότε πάω τεράστιο πάσο, καθότι έχω το ίδιο πρόβλημα. Εσύ συνέχισε να ανεβάζεις πράμα. Είμαστε κάποιοι που περιμένουμε ....
    1 βαθμός
  29. Στράτο, ευχαριστώ για το προσεκτικό άκουσμα και για τα, όπως πάντα ακριβή, σχόλια. Το μοτίβο, φυσικά, αναπαράγεται με διάφορες μορφές και, όπως είπα και πιο πάνω, στην πραγματικότητα ποτέ δεν εμφανίζεται στην πρωτότυπη εκδοχή του. Το κομμάτι αρχικά επρόκειτο να είναι μίνιμαλ, με την μορφή που εύστοχα περιγράφεις, στην πορεία με πήγε ελαφρώς αλλού. Για το ζήτημα του ήχου, όπως έχω ξαναπεί, καθώς αντιμετωπίζω προβλήματα με το hardware , έχω βάλει σε σειρά τις προτεραιότητες μου. Αυτό που με ενδιαφέρει πρωτίστως είναι να γίνεται κατανοητή η πρόθεση πίσω από το κάθε κομμάτι, άρα ασχολούμαι με τα ζητήματα μέχρι εκεί. Επίσης με ενδιαφέρει να φαίνεται το κατά πόσο ένα κομμάτι είναι καλογραμμένο, αν είναι, ή όχι, αν δεν είναι. Φυσικά, για να μοιράζομαι κάτι θεωρώ πως αυτό το κάτι και είναι καλογραμμένο και έχει ξεκάθαρη πρόθεση-ούτε είμαι 18 χρονών πια ούτε κάνω την πλάκα μου. Αν τα ζητήματα του ήχου δημιουργούν αμφιβολίες πάνω στους δύο συγκεκριμένους τομείς, θα το λάβω πολύ σοβαρά υπόψη μου. Αν όχι, θα περιμένουμε μαζί την ώρα που θα μπορώ να μουνοικιάσω μια ορχηστρούλα να τα παίξει όπως πρέπει.
    1 βαθμός
  30. Να με πάλι. Το ξανάκουσα με χρονική απόσταση από το πρώτο άκουσμα. Μίνιμαλ του κιαρατά. Ναι, ένα το μοτίβο, αλλά ..... πειραγμένο κάθε φορά που υπερτίθεται το ένα πάνω στο άλλο. Λείπουν χρόνοι, λείπουν φθόγγοι .... Είναι σχεδόν μαγικό το μουσικό αποτέλεσμα αυτού του παιγνιδιού φθόγγων και χρόνων το ένα πάνω στο άλλο. Όμως Σπύρο μου, χώρια από το μουσικό, κάτι πρέπει να κάνεις και με το ηχητικό του πράγματος, και δεν μιλάω μόνο γι' αυτό το έργο, μιλάω γενικά. Ο Γιάννης (yameth) έχει απόλυτο δίκιο, ακούγεται όπως κάποια παλιά σύνθια, που δεν είχαν την δυνατότητα χρήσης περισσότερων εκφραστικών χαρακτηριστικών των οργάνων που προσομοίωναν. Και είναι κρίμα, γιατί αυτό κατά κάποιον τρόπο υπονομεύει το αισθητικό αποτέλεσμα της σύνθεσης. Το κομμάτι πάντως, όπως σχεδόν τα περισσότερα minimal κομμάτια, στοχεύει άμεσα στο υποσυνείδητο, και τα καταφέρνει περίφημα. Δεν ξέρω πώς το ήθελες να είναι, αλλά θα σου πω πώς είναι τώρα, στα αυτιά ενός όχι ιδιαίτερα εκπαιδευμένου ακροατή. Έχει τύχει ποτέ να βρεθείς δίπλα σε ποτάμι και απλά να χαζεύεις την ροή του νερού? Ακίνητο βλέμμα σε κάποιο σημείο, να βλέπει την ροή του νερού πάνω από τις πέτρες. Μετά από λίγο χάνεσαι, δεν υπάρχει χρόνος, όλα είναι μια "στατική ροή". Ε ρε μπαγάσα, το πέτυχες.
    1 βαθμός
  31. Τα MXR είναι ότι χειρότερο... ειδικά τα 70s + 80s
    1 βαθμός
  32. Ψάχνω να βρω το σχόλιο μου που έγραφα ότι "στις ΗΠΑ αυτή τη στιγμή υπάρχει ελευθερία της έκφρασης παρά την πολιτική ορθότητα". Δεν διαφωνω λοιπόν σε αυτό που λες. διαφωνώ στο ότι κατόπιν έμπλεξες, καταπίεση, στάλιν, διάρκεια καταπίεσης και νεκρούς για να αποδείξεις κάτι που ούτε μετριέται ούτε υπόκειται σε ποιοτική/ποσοτική διαφορά: ποιος είναι πιο καταπιεσμένος και ποιος κάνει/έκανε τις περισσότερες απανθρωπιές. Δεν υπάρχει απάντηση σε αυτό, όσο και να επιμένεις. Και προσωπικά, δεν μπορώ να βάλω στο ζύγι αν είναι χειρότερο να σε δολοφονήσουν μπάτσοι επειδή είσαι μαύρος στην Αμερική του τραμπ ή ομοφυλόφιλος στη Ρωσία του Πούτιν. Εσύ βγάζεις και πόρισμα -σαλάτα, μπερδεύοντας τα πάντα. Είναι οφ τόπικ όμως και το ξέρεις. Διότι εδώ (θα έπρεπε να) μιλάμε μόνο για τη λογοκρισία - που εμμέσως ή άμεσα υπάρχει πάντού, από τα Αραβικά Εμιράτα μέχρι το κουλιστάν. Και σε αυτό έχω συμφωνήσει εξαρχής: ότι στην Αμερική η ελευθερία της έκφρασης υφίσταται, σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό απ' ότι σε άλλες χώρες - θα έλεγα ακόμη και από την Ελλάδα αυτή τη στιγμή (προσμετρώντας όλο το πλέγμα θρησκείας, κρατικής εξουσίας, εκπαίδευσης κλπ).
    1 βαθμός
  33. Είχα βρει στο Malmo ένα original MXR Distortion+, script logo σε καλή κατάσταση (ένα καλωδιάκι χρειάστηκε να κολλήσω) το οποίο όταν έπαιζε on ήταν καταπληκτικό και στο bypass δράμα.
    1 βαθμός
  34. 1 βαθμός
  35. @Alex Raptakis Φοβερή τοποθέτηση! Με αφορμή το παρακάτω σήμερα στις ειδήσεις υπάρχει αυτό: https://www.bbc.com/news/technology-54571630 Το Βρετανικό Competition and Markets Authority (CMA) επιβάλει στο Instagram να ΕΠΙΒΑΛΕΙ τους ήδη υπάρχοντες κανονισμούς του, ώστε να αναφέρεται πότε κάποιος διαφημίζει έναντι αμοιβής ένα προιόν. Τα 3/4 των ίνφλουενσερς (ο θεός να τους κάνει...) κάνουν γκρίζα διαφήμιση. Στόχος είναι το περιεχόμενο να μπορεί να μιλήσει και πάλι απο μόνο του και οι επηρεαστές να ασχοληθούν με τη δημιουργία αναρτήσεων που είναι πολύτιμες και σχετικές, ανεξάρτητα από το έσοδο. Διότι το ένα φέρνει το άλλο. Οταν γίνει αυτό θα ισχύσει και για τις υπόλοιπες χώρες (έρμαια, ξέφραγα αμπέλια, κλπ) του κόσμου. Βέβαια άλλες προσπάθειες επιβολής του νόμου, απο υπερβολικό τακτ έχουν φτάσει στο αντίθετο άκρο, όπως είπατε παραπάνω. Π.χ. τα cookies και GDPR. Δημιουργήθηκε τόσο πολύ clutter (θόρυβος) με τα κουτάκια που πρέπει να συνενουμε όταν πηγαινουμε σε νεα site, που πλέον δεν τα διαβάζουμε. Διοτι ένα κουτι είναι για τα cookies και λεω ναί κι ενα άλλο είναι για τις ειδοποιήσεις και τα πατάω και τα δύο μηχανικά. Και φυσικά περαν της δυσφορίας που δημιουργεί η διαδικασία, δεν ξερουμε και σε τι συνενούμε μιας και δεν τα διαβάζουμε. Ενας στους χίλιους μπορεί να γραφει στο τελος των cookies, "και θα περασουμε απο το σπίτι σου να μας χαρίσεις το αμάξι σου" ... ή πιο πιθανά "θα εκμεταλλευθούμε τα δεδομένα σου όπως νομίζουμε". Κάποιοι χαρτογιακάδες που έχουν τόση σχέση με το browsing όσο εγω με την κομμωτική, βρήκαν αυτή ως σωστότερη λύση. Ελπίζω να το συνειδητοποιησουν σχετικά σύντομα και να μην πάμε στο άλλο άκρο.
    1 βαθμός
  36. Στίχοι/απαγγελία: Φώτης Τσίγγος Πλήκτρα: Κωνσταντίνος Δρίτσας Μουσική/φωνητικά/παραγωγή: Γιώργος Κουρμούλης Στίχοι: Εγώ, μπροστά στου σαλονιού μου την οθόνη παρουσιάστριες μιλούν, κριτές και πόρνοι ήχοι και χρώματα ζεστά, πανάκριβα τα σκηνικά μάτια σκληρά, μάτια υγρά, πουλούν ότι πουλά. Mισθωμένοι από αυτούς, που ξέρουνε καλά πως να ντυθούνε στα γκαλά, πως να ψωνίζουνε τεκνά. Ξέρουνε καλά, να ζωγραφίζουν στον καμβά τις ζωές παιδιών, όνειρα πλαστά να χειραγωγούν, να κόβουνε φτερά κι όλα αυτά, όχι μόνο για λεφτά. Κοπελίτσες κι αγοράκια που όνειρο τους έχουν όλοι να τους λατρέψουν κι όλοι να τους ζηλεύουν παγκόσμια αστέρια, να γίνουν κάποια μέρα βασίλισα και βασιλιάς, πάνω στην σκακιέρα. Δεν θέλουνε ν'ακούσουν, της λογικής φωνές είναι κολλημένοι, στις δικές τους εμμονές. Κι όλοι τους εκεί, με την tv στην διαπασών η μοίρα τους κοινή, μ'αυτή των ναυαγών που ψάχνουνε νησί, μήπως και σωθούν η'ελπίδα έχει χαθεί, κι όλοι τους σιωπούν
    1 βαθμός
  37. Εγω ήμΑνε αριστερος απο το ΚολΩνακι αγωνες πολλους εδωΚα στο τεννις και στο σκακι Και ο μΠαμπας μου αγορασε μια μερα ενα τσιμπουκι και τοτε εγω του ζητησα λαπτοπ και φεϊςμπουκι Μου πηρε τοτε ενα ΜΑΚ και εδωΚε ενα ΜΥΡΙΟ τοτε ειχαμε βλεπεις ΔΡΑΧΜΗ και οχι ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΡΙΟ και με το ΜΑΚ μου ανοιξα acoount στο φεϊσμπουΚΙ μηπως και βγαλω γκοΜινα και νοιωσω τι ειν' ......%$#%^$ ομως γΛηγορα ανακαλυψα οτι οι γκομεναρες αδιαφορουνε για τον ΤΣΕ και θενε αμαξαρες Ετσι ειπα στον μΠαμπακα μου αμακΣι να μου παρει πεντε χιλιαδες κυβικα να φευγει στο φαναρι Οπως οι ΧΙΤΕΣ εφευγαν μπρος στην θωριά του ΑΡΗ που ειχε σθενος και ορμη και μακρουλο παπαρΙ Και τους φασιστες τσακιζε και τσι αρχοντοχωριατες αμα δεν του τα σκαγανε επλακωνε στις φαπες Και ετσι μου πηρε μια ΜπεΜβε που ειχε πολλες τις χαρες και μου εκατσε μια γκοΜΙνα με πλαστικες βυζαρες Και μαμησα ο Χριστιανος πρωτη φορα στα τριαντα και ετσι εξεκαΒλωσα και εκανα στην Μπαντα Τα αριστερα πιστεβΩ μου το διΚηο του ΕργαΤη και με τα φραγκα του ΜΠΑΜΠΑ το'ριξα στο ραχατι Μα το φειμπούκ με μπαναρε γιατι ημΑνε ΛΙΓΟΥΡΗΣ και ετσι τωρα ξεμεινα μοναχος και καψουρΗς
    1 βαθμός
  38. Τελέψαμε! Μπήκαν και τα σαφώς καλύτερα Gotoh locking SG381 mg t τώρα είμαστε cool για clip
    1 βαθμός
  39. Υποτιμάς πολύ το άλλο άκρο όμως και το βαθμό της επιρροής του, και για να μην λέω για μακριά που όντως γνωρίζω μόνο πράγματα που δημοσιεύονται, στα εδώ, εμένα προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου που διαχωρίζονται οι εγκληματίες σε απλούς εγκληματίες (νεοναζί, άνθρωποι της νύχτας κτλ) και σε περίπλοκους εγκληματίες (αριστερούς μόνο) ακόμα και αν οι ποινές είναι ανάλογες ή βαρύτερες... είναι σαν να τους ηρωοποιείς γιαυτο και δεν μπορώ να χειροκροτήσω για τις πρόσφατες αποφάσεις της δικαιοσύνης σχετικά με την άκρα δεξιά καθώς πρόκειται για μισές δουλειές https://www.iefimerida.gr/news/128798/δύο-νεκροί-χρυσαυγίτες-ποιοι-ήθελαν-αντίποινα-για-τη-δολοφονία-φύσσα
    1 βαθμός
  40. Ξεχάστε τις μικροσκοπικές οθόνες LCD, τα πολλά μενού και υπο-μενού, τις πολύπλοκες λειτουργίες που πρέπει να θυμάστε και αφεθείτε στη χαρά της άμεσης δημιουργίας και σύνθεσης ήχων. Το PolyBrute της Arturia μας επιστρέφει στο μαγικό κόσμο των αναλογικών synthesizer. Το καθαρά αναλογικό PolyBrute 6 φωνών βασίζεται στη βραβευμένη τεχνολογία και τον ήχο, για να προσφέρει το polysynth που περιμένατε. Το PolyBrute διαθέτει μια εκτεταμένη αρχιτεκτονική μορφοποίησης και μια συμπαγή, εκφραστική σειρά 61 πλήκτρων που θα μεταφέρει τον ήχο σας όπου κανένα άλλο synth δε μπόρεσε. Ο πίνακας του PolyBrute διαθέτει κουμπιά και διακόπτες που παρέχουν την άμεση ικανοποίηση του ελέγχου αφής σε πραγματικό χρόνο σε ολόκληρο τον αναλογικό τομέα σας. Κάθε καθαρή αναλογική φωνή είναι ένα ηχητικό ηλεκτρικό εργαλείο που διαθέτει δύο εξαιρετικά ευπροσάρμοστες VCOs Brute waveshaping, μια γεννήτρια θορύβου πλήρους φάσματος, ένα ενισχυμένο φίλτρο πολλαπλών τρόπων Steiner, ένα προσαρμοσμένο φίλτρο κλίμακας χαμηλής διέλευσης, 3 LFO, 3 Envelope Generators και πολλά άλλα. Όλα συναντιούνται στο Matrix για να σας προσφέρουν ευελιξία patching, που συνήθως προορίζεται για αρθρωτά συστήματα. Φανταστείτε να μπορείτε να σαρώσετε ομαλά όλες τις παραμέτρους ταυτόχρονα. Το PolyBrute προχωρά ακόμη περισσότερο, με κάθε προεπιλογή να υπάρχει ταυτόχρονα σε δύο καταστάσεις - και ένα ειδικό κουμπί Morph που σας επιτρέπει να μεταμορφώνετε απρόσκοπτα μεταξύ τους, αποκαλύπτοντας συνεχώς εμπνευσμένους νέους ήχους. Στη λειτουργία Mods, το πλέγμα κουμπιών Matrix είναι ένα ψηφιακό patchbay, επιτρέποντάς σας να δρομολογήσετε εύκολα οποιαδήποτε από τις πηγές διαμόρφωσης και τους ελεγκτές σας για να επηρεάσετε οποιαδήποτε παράμετρο μπορείτε να σκεφτείτε. Με 64 συνδέσεις και έως και 32 προορισμούς διαμόρφωσης, είστε πλήρως εξουσιοδοτημένοι για μαγικά πράγματα. Στη λειτουργία Sequencer, το Matrix γίνεται μια οπτική διεπαφή που παρουσιάζει όλα όσα χρειάζεστε για να δημιουργήσετε πολυφωνικές ακολουθίες, arpeggios και υβρίδια. Εκτός από τα notes, μπορείτε επίσης να εγγράψετε και να επαναλάβετε τις αλλαγές των παραμέτρων synth, μετατρέποντας το Sequencer σε μια εντελώς νέα πηγή διαμόρφωσης για να δίνετε ενέργεια στα κομμάτια και τις παραστάσεις σας. Γενικά χαρακτηριστικά του PolyBrute > 6-voice analog morphing polysynth. > 61 πλήκτρα, ευαίσθητα στην πίεση. > 2 ταλαντωτές κυματομορφής Brute ανά φωνή. > Γεννήτρια θορύβου από κόκκινο έως λευκό θόρυβο. > Σχεδίαση διπλού φίλτρου: Steiner multimode και 24db Ladder του Dr. Bob Moog. > Κεντρικός έλεγχος φίλτρου και φίλτρο FM. > 3 LFOs και 3 Envelope Generators. > Matrix interface για διαμόρφωση, sequencing και έλεγχο προκαθορισμένων ρυθμίσεων. > 64 σημεία Matrix για patching αρθρωτού τύπου. > Κάθε προεπιλογή έχει 2 καταστάσεις και αναμειγνύεται άψογα με τον έλεγχο Morph. > Δυνατότητα επιλογής λειτουργίας: Poly, Mono ή Unison για το keyboard. > Επαναστατικός ελεγκτής Morphee 3 αξόνων για πραγματική έκφραση αφής σε πραγματικό χρόνο. > Ρυθμιζόμενος ελεγκτής κορδέλας πάνω από το πληκτρολόγιο. > Pitch wheel και ρυθμιζόμενο πολλαπλών λειτουργιών mod wheel. > Sequencer 64 βημάτων με συσκευή εγγραφής κίνησης και αυτοματισμό. > Πολυλειτουργικό σύνθετο arpeggiator. > Ενσωματωμένα στερεοφωνικά ψηφιακά εφέ, όπως reverb, chorus και delay. > Αριστερά και δεξιά unbalanced βύσματα εξόδου 1/4 ". > Συνδεσιμότητα MIDI In, Out και Thru DIN, καθώς και USB MIDI. > Λογισμικό PolyBrute Connect για Mac / PC για εύκολη διαχείριση βιβλιοθηκών και ροών εργασίας. > Προαιρετικά ξύλινα πόδια. Περιλαμβάνεται το λογισμικό > PolyBrute Connect. > Arturia MIDI Control Center. Περισσότερα: ΕΛΙΝΑ
    1 βαθμός
  41. Ελευθερία του λόγου, ελευθερία της έκφρασης, ελευθερία της άποψης, ελευθερία του αυτοπροσδιορισμού!!! Χωρίς ΦΟΒΟ!!! Χωρίς ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ!!!!! Χωρίς ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ!!!!! Εκλογές ΕΔΩ και ΤΩΡΑ!!!!!!!!
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου