Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      20.926


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      46.836


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. Alex Raptakis

    Alex Raptakis

    Μέλος


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      1.802


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 19/10/2020 σε όλα

  1. Έπαιζα Among Us με την παρέα, και συνειδητοποίησα ότι δεν έχει κάποιο soundtrack, αλλά έχει πολύ ωραία in-game sound effects. Βασισμένος σε αυτά, έφτιαξα αυτό το κομμάτι.
    4 βαθμοί
  2. με τη συνδρομή του superfunk ανεβάζω άλλη μια έκδοση. Ο Νίκος έβαλε τα δικά του όσο μπορούσε πάνω κάτω στο δικό μου ύφος. Λείπουν βασικά δικά μου γεμίσματα, εφε, reverb, flanger όπου είχα και τα ήθελα, αλλά...ΟΚ... Για την ώρα είναι αυτό, και θα δω πως θα εξελίξω.
    3 βαθμοί
  3. Χίλια "μπράβο". Παρακαλώ όλους σας να ακούσετε την ανάπτυξη και την ενορχήστρωση (αν και ηλεκτρονική μουσική, δεν έχει σημασία) ανά μέρος του θέματος. Για σεμινάριο είσαι ρε παλικάρι. Φοβερός!
    3 βαθμοί
  4. Ρε παιδιά, πλάκα κάνετε έτσι? Άλλαξε εντελώς αισθητική, και ...... με αυτή την αισθητική της γερμανικής ψυχεδελο-prog σκηνής, η επανάληψη που χθες μου φαινόταν ότι έχριζε αλλαγής, τώρα μου φαίνεται εντελώς φυσιολογική. Δεν ξέρω αν άλλαξαν μόνο τα τύμπανα, αλλά αυτό εδώ είναι άλλο κομμάτι. Πολύ πιο ωραίο από το χθεσινό.
    2 βαθμοί
  5. Δεν έχουν εξαφανιστεί αυτά τώρα με iTunes, Spotify και τα σχετικά? To self-publishing κυριαρχεί και νομίζω είναι για καλό. Αν θες δες και το Bandcamp που ανεβάζεις ότι θες, στην τιμή που εσύ θες, είτε ανα album, είτε ανα κομμάτι. Μπορείς και να το προσαρμώσεις στα γούστα σου, να βάλεις τις πληροφορίες σου, και όλα τα σχετικά. Για παράδειγμα, μπορείς να δεις το δικό μου που ανέβασα ένα album τον Αύγουστο: alexraptakis.bandcamp.com. Θα δεις βέβαια και άλλα άπειρα παραδείγματα εκεί. Βέβαια, στο self-publishing παίζει ρόλο το δικό σου "κοινό", καθώς δύσκολα θα σε ανακαλύψουν νέοι ακροατές. Γίνεται που και που, αλλά δε μπορείς να βασιστείς σε αυτό.
    2 βαθμοί
  6. Είδα ένα όνειρο προχτές. Ήταν πολύ έντονο, τόσο που δεν ήξερα αν ζούσα σε άλλη εποχή ή στο σήμερα. Κράτησε κανα δεκάλεπτο...και τέλειωσε κι απότομα. Σκέτος εφιάλτης. Ετσι αποφάσισα να μεταφέρω την αίσθησή του με μουσική...
    2 βαθμοί
  7. Δεν μπορούν να συνηθίσουν τις 10-38 λένε, να τους την αφησω δυο βδομάδες;;
    2 βαθμοί
  8. Αυτά παθαίνεις όταν είσαι exil Berliner σαν και εμένα
    1 βαθμός
  9. αυτό ακριβώς είπα και στο Νίκο, σαν πρώτη εντύπωση. Ξεκαθάρισαν τα όργανα και πήραν ανάσα. Για κάποιο λόγο ήταν μασκαρισμένα από τα τύμπανα. Φυσικά κάποια πράγματα πρέπει να επανέλθουν γιατί ήταν κρίσιμα δομικά στοιχεία, αλλά το πως θα γίνει, δεν το έχω σκεφτεί ακόμα. Το πιό πιθανό είναι ότι θα έρθει και 3η έκδοση.
    1 βαθμός
  10. Το σετ ήταν καπιταΛηστικο. Ακούγοντας το ορίτζιναλ κομμάτι με τα drums στυλ Metallica , είναι πολύ μόδα στο ΝΟΙΖ και τα ακούς σε κομμάτια που κυμαίνονται από έντεχνα έως μπλουζ , είπα "τι κρίμα" Αμέσως μου ήρθε μπροστά μου το ΣΩΣΤΟ σετ που θα αναδείκνυε το ασΘμα: 18Χ16 Ayotte bass drum , ανοιχτή χωρίς μπροστινό δέρμα για 70ιλα περασμένη από ένα neve channel strip και ηχογραφημένη με τρία μικρόφωνα,το ένα sub,ένα vented 7αρι snare με μεσαίο κουρδισμα και με distortion στο πανω mic και παλιακο chamber reverb στο κάτω , βαρΓια 10φυλλα τομ Pearl με pinstripes για να κόβουν στο μιξ και delay στο ένα τομ και σπηλαιωδες reverb στο 18αρι βαθύ ,17αρια hi hat Istanbul και 24αρι Paiste 2002 ride (όλα περασμένα από αντίστοιχα SSL channel strips με ελαφρύ/μεσαίο compression βασικό eq , τίποτα το περίεργο, και με την μπότα και το snare σε ένα επιπλέον parallel bus με τόνους compression και τσιμπημενα τα πρίμα) Τώρα το παίξιμο: απλό και εξελισσόμενο σε πολυπλοκότητα αλλά με ξεκάθαρες διάφορες μεταξύ των μερών... πάνω από όλα ΟΧΙ crash , δεν ταιριάζει σε τέτοια κομμάτια όπως και οι κόντρες ,τα τουΤια και οι αλλαγές. Ωραία και νοικοκυρεμενα
    1 βαθμός
  11. λες πολλά εσύ. Έχεις στοχοποιηθεί. χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  12. Εντάξει δε ΧΡΕΩΝΩ και πολλά πάντως να ξέρεις θα τα βρούμε..... Απλά στους παλαιοΧορδιτες χρεώνω διπλή ταρίφα να ξέρεις Νομίζω ότι μόνο τα τύμπανα άλλαξαν,παικτικα και ηχητικά, αλλά με τρόπο που τα υπόλοιπα όργανα αναδεικνύονται στο επίπεδο που τους αξίζει.
    1 βαθμός
  13. Καλά αυτό είναι σίγουρο ,τα 45 λεπτά που δούλεψα όντως είναι λίγα .... αλλά μαγείρευα και ταυτόχρονα γιαπωνέζικο καρρυ γιατί ο μικρός πεινούσε και δεν είχα παραπάνω χρόνο το κομμάτι είναι φοβερό πάντως ως σύνθεση και σύλληψη και το μπάσο στα όρια της μεγαλοφυΐας όσο "απλό" και αν ακούγεται.
    1 βαθμός
  14. ναι αλλά ΜΕ λείπουν πράγματα που τα συνήθισε ο εγκέφαλός μου καθώς τα προγραμμάτιζα δυο εβδομάδες. Πχ η εισαγωγή τώρα δηλαδή το pattern ΑΒΑΑΒ στο πρώτο μέρος, χωρίς θέμα, ακούγεται εξαιρετικά μονότονο, καθώς το διαφοροποιούσαν τα τύμπανα. Για να το έκανες θα έπρεπε να ασχοληθείς πολύ περισσότερο και να ήμουν και μέσα στο κεφάλι σου. Δυό είναι οι λύσεις. Ή θα φέρω ηχητικά τα δικά μου στα δικά σου ή θα χρησιμοποιήσω τα δικά σου σαν βάση και θα προσθέσω σε κρίσμα σημεία τα δικά μου. δεν ξέρω, αυτός είναι ικανός να τα έστειλε στον Aronoff. Εγώ απλώς τα έστειλα, μετά...δεν ξέρω αυτά να τα πεις στον άλλον τον νυκτόβιο που βρίσκει ευκαιρία να μας κάνει κριτική όταν κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου !
    1 βαθμός
  15. Και το πρώτο καλό αν και εγώ ήθελα κάποια πράγματα, αλλά το δεύτερο πολύ καλύτερο, πολύ ενδιαφέρον, πολύ έμπειρο, ακούγεται εξαιρετικά και πολύ ωραία θέματα στην κιθάρα πολύ άρτια εκτελεσμένα. Όλα είναι άρτια εκτελεσμένα. Το δεύτερο δεν το βαριέσαι καθόλου. Όντως έδεσαν και τα ντράμς καλά. Αυτός ο @Superfunk τα έπαιξε που τα έχει με τους κομμουνιστές? χαχαχαχαχαχαχχαχα Μπράβο σας πραγματικά, είναι τιμή μου να είμαι συμφορουμίτης με τόσο καλούς μουσικούς που δεν κρύβω πως με εμπνέουν όλα αυτά τα χρόνια και εμένα να ασχολούμαι μουσικά. άντε και περισσότερες συνεργασίες σας εύχομαι, να ακούμε ωραία πράματα, πράματα και θαύματα!!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!! SUPER!!!!!! Εγώ είδα ένα ωραίο όνειρο πως άγω τον κόσμο προς την ελευθερία του ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ και με λάτρευαν!!!! Αλλά δεν νιώθω ικανός να αποτυπώσω μουσικά ένα τόσο υπέροχο όνειρο. Ίσως μια μέρα, που θα γίνω Πρωθυπουργός. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Α, ναι και το τελείωμα ήταν όλα τα λεφτά. Πολύ ωραίο εφέ, πολύ ρεαλιστικό. Εύγε!!! ΠΑΣΟΚ!!!!!
    1 βαθμός
  16. Εξαιρετικό ως συνήθως. Ωραίες μελωδίες, εναλλαγές, ατμόσφαιρα και η παραγωγή μια χαρά. Τρομερό επίπεδο μουσικότητας και αντιλήψης του μουσικού χώρου και χρόνου.
    1 βαθμός
  17. Γιατί τα τύμπανα είναι το Α και το Ω στις παραγωγές Sir! Είναι το make or break δυστυχώς ή ευτυχώς....
    1 βαθμός
  18. Πολύ ωραία κάθισαν στη μίξη τα τύμπανα που σου έστειλα Δημήτρη. Και πολύ ωραία μιξαρες τα υπόλοιπα οργανα σε σχέση με αυτά ώστε να "ομογενοποιηθούν" με το κομμάτι. Ανεπνευσε όλο το ασΘμα! Εύγε! Που να ήταν και wav αντί για mp3 το drum track
    1 βαθμός
  19. Σπυρο μαλλον ειχα αδικο.Σημερα τα ακουω οκ.... Πρεπει να ημουν σε διάθεση " αρσης" χθες.... Υ.Γ Παντως ενας φιλος παππους σημερα και μεγαλος πιανιστας μυο έλεγε οτι ανάλογα την διαθεση ακουμε λιγοτερα η περισσότερα ανα μερα.
    1 βαθμός
  20. Εννοείται ότι έδωσα προσοχή. Δεν είναι ότι "δεν μου αρέσει". Επίσης ίσως η λέξη "ενορχήστρωση" που χρησιμοποίησα να μην ήταν η κατάλληλη γι' αυτό που ήθελα να πω (αν και εγώ έτσι θα το χαρακτήριζα). Λοιπόν τι εννοώ (όσο μπορώ να το περιγράψω γραπτά). Υπάρχει ένα αρχικό ριφ, το οποίο βρίσκεται σε 1ο ακουστικό επίπεδο 5 λεπτά και κάτι, από εκεί και μετά υπάρχει ακόμα, αλλά περνάει σε 2ο πλάνο. Αυτό θεωρώ ως θέμα. Τα single lines που αρχίζουν περίπου από το 2ο λεπτό, δημιουργούν ένα "θέμα πάνω στο θέμα". Όταν έγραψα λοιπόν για ενορχήστρωση, εννοούσα ότι το αρχικό ριφ είναι συνέχεια με τον ίδιο τρόπο στο 1ο επίπεδο προσοχής του ακροατή, ακόμα και όταν μπαίνουν τα single lines με τα εφέ. Αυτό που γίνεται λίγο μετά το 5ο λεπτό με το ριφ, (που ενώ υπάρχει, δεν είναι πια μέσα στην μούρη του ακροατή γιατί αλλάζει ο συνδυασμός οργάνων που το παίζουν), θα μπορούσε να έχει γίνει πολύ νωρίτερα και αρκετές φορές στο κομμάτι. Now you see me now you don't φάση, κρύβε το και εμφάνιζέ το. Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι η δική μου άποψη, και δεν σημαίνει αυτό ότι είναι και σωστή. Θεωρούσα όμως όταν έγραφα χθες, ότι δεν θα χρειζόταν να το κάνω τόσο πενηνταράκια, και ότι θα γινόταν κατανοητό το πνεύμα του ποστ μου, ειδικά από σένα που και ξέρεις πώς σκέφτομαι, αλλά έχεις και την εμπειρία να αξιολογείς κάποια πράγματα.
    1 βαθμός
  21. Η κιθάρα ξεβιδώθηκε και το πακέτο εστάλλη!
    1 βαθμός
  22. Εντάξει υπερβολές. 30 χρονών είμαι και το ξέρω το lp . Οι σημερινοί 20ρηδες όμως παίζει πράγματι να μην έχουν ιδέα
    1 βαθμός
  23. Διόρθωσα λίγο τον τίτλο. Εξ άλλου πόσα παιδιά γνωρίζουν τον όρο LP. Λουκά παλιοσειρά...
    1 βαθμός
  24. Ωραία εισαγωγή αν και έπρεπε να είναι η μισή σε διάρκεια, μου θύμισε διασκευή Birthday party απο ΜαχαβΥζνου αρκεστρα Ωραία και τα Σύνθια και οι μελωδίες στις κιθάρες. ο ήχος των ντραμΖ κακός και εκτός κλίματος ,ρε σεις τι κόλλημα ινε αΦτο με τον μέταλ ήχο;
    1 βαθμός
  25. Φοβερός! Φανταστική δουλειά! Ξεκίνησα κι εγώ πολύ πρόσφατα να ασχολούμαι με orchestration, πήρα έμπνευση από τη δουλειά σου.
    1 βαθμός
  26. Συγγνώμη, διάβασα τον τίτλο, και σκέφτηκα ότι είναι κάποιο μηχάνημα που "στρώνει" τον ντράμερ όταν δεν παίζει καλά το beat.
    1 βαθμός
  27. Δημήτρη ωραϊα παραγωγη και πολυ καλά εκανες και το αποτυπωσες.
    1 βαθμός
  28. και εγώ την ίδια αίσθηση είχα. Τόσο που έκλεισα ραντεβού να πάω στον ΑΡγύρη
    1 βαθμός
  29. Μου άρεσε ο ήχος σου! Καθαρός και όλα τα όργανα τοποθετημένα εκεί που πρέπει! Πες μας όμως για το όνειρο, είδες/θυμασαι και το τέλος του; Ρωτάω γιατί όταν βλέπω όνειρα, όταν ξυπνάω δεν καταφέρνω ποτέ να θυμηθώ πως τελειώνουν!
    1 βαθμός
  30. Πάρα πολύ καλό! Μου άρεσε πολύ! Μεταξύ άλλων, μου έκανε πολύ θετική εντύπωση η παραγωγή και η ένταση που είναι πραγματικά πολύ δυνατή!
    1 βαθμός
  31. Κανένα buffer δεν θα σε σώσει αν υπάρχει στην αλυσίδα ένα παλιό MXR, μόνη λύση ένα looper ώστε να μπορείς να τα απομονώσεις όταν είναι off. Από αυτά τα πετάλια μόνο το cb έχει πρόβλημα.
    1 βαθμός
  32. Ωραίο το μοτίβο αλλά αρχίζει και γίνεται βαρετό μετά απο λίγο,μιας και παραμένει στην ίδια περίπου κατάσταση για την διάρκεια του.
    1 βαθμός
  33. μια χαρά ακούγεται. Βέβαια η διαδοχή των ακόρντων και το ύφος και το μπητ θυμίζουν πάρα πολλά, αλλά γενικά έχει ευχάριστο άκουσμα. Εχε υπόψη ότι γενικά οι κιθάρες χωρίς να μπεί το μπάσο ακούγονται πολύ ενοχλητικές. Κάτι θα πρέπει να πειράξεις στο eq τους με automation όταν είναι σκέτες
    1 βαθμός
  34. τη μασκα τη συνηθισαν ...οι χορδες τους πειραξαν....
    1 βαθμός
  35. Αγαπητοί φίλοι, ένα καινούριο ορχηστρικό τεμάχιο. Ελαφρώς μεγαλύτερο το σύνολο σε σχέση με τα πιο πρόσφατα.
    1 βαθμός
  36. Τι απέμεινε; Να βρω πού έβαλα το νατ και να περάσω 10-38 χορδές. Τα ηλεκτρικά δουλεύουν χάρμα και δεν είναι κακό που η μεσαία θέση είναι χαμ κάνσελιν
    1 βαθμός
  37. Το μεγαλύτερο μυστικό για να ηχογραφήσουμε μια καλή ηλεκτρική κιθάρα, είναι ο ίδιος ο ήχος που βγαίνει από το ηχείο του ενισχυτή μας. Δηλαδή ο συνδυασμός της κιθάρας, του ενισχυτή και των χεριών του κιθαρίστα. Πέρα απο αυτό όμως είναι πολύ σημαντικές κάποιες βασικές γνώσεις ηχοληψίας, για την σωστή αποτύπωση του ήχου αυτού, όπως τα παρακάτω. 1. Τοποθέτηση μικροφώνων Συνήθως ένα Shure SM57 ή κάποιο δυναμικό μικρόφωνο φωνής κοντά στο ηχείο, στοχεύοντας στο κέντρο του μεγαφώνου στα 5-10εκ. περίπου, με κλίση 45 μοιρών ή εναλλακτικά 90 μοίρες στην μέση απόσταση του κώνου απο την περιφέρεια. Η κλίση ως προς το μεγάφωνο είναι σημαντική. Μη ξεχνάτε ότι ο ακροατής δεν ακούει μπροστά στο μεγάφωνο αλλά υπό γωνία και αν πειραματιστείτε φορώντας ακουστικά, θα βρείτε τον ήχο που έρχεται στ' αυτιά σας. Οσο μεγαλύτερη η κλίση τόσο πιο μαλακά τα πρίμα. Σκεφτείτε πως ρυθμίζετε το equalizer μετακινώντας το μικρόφωνο. Αν θέλουμε περιπέτεια, ένα πυκνωτικό μικρόφωνο (Neuman U87, AKG 414) μπορεί να ακολουθήσει σε απόσταση ενός μέτρου, στο ίδιο ύψος, περιμετρικά, (ακόμα και πίσω απο την καμπίνα) στοχεύοντας προς το μεγάφωνο. Αν θέλουμε να το παρακάνουμε; Άλλο ένα πυκνωτικό μικρόφωνο στη τριπλάσια απόσταση από το προηγούμενο. (δηλ. στα 2,5 - 3 μέτρα ) και στο ύψος των αυτιών μας λειτουργεί άψογα σε συνδυασμό. Με αυτό το στήσιμο έχουμε 3 πηγές που μπορούμε να γράψουμε σε τρία διαφορετικά κανάλια και να μειξάρουμε κατά βούληση αργότερα, για να πετύχουμε τον δικό μας ήχο. Προϋπόθεση για τα μακρινά μικρόφωνα είναι ο σωστός χώρος. Ένας καλός ροκ ήχος επιτυγχάνεται συνήθως με το κοντινό μικρόφωνο, περασμένο σε κάποιο compressor (από το insert της κονσόλας) με ratio 4:1 και λίγο βάθος - reverb. Πολλοί καταξιωμένοι κιθαρίστες με μαγάλη δισκογραφία δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία περισσότερων μικροφώνων. 2. Διαφορά φάσης Λάβετε όμως υπ' όψη ότι με τις “περιπέτειες” έρχονται και τα προβλήματα. Αυτά είναι διαφορές φάσης μεταξύ των μικροφώνων, δηλαδή οι πηγές δεν φτάνουν ταυτόχρονα στο μέσο ηχογράφησης με αποτέλεσμα η μία πηγή ήχου να ακυρώνει την άλλη. Ετσι το αποτέλεσμα είναι αναιμικό και συνήθως ο ήχος εξαφανίζεται όταν κάποιος ακούσει την μείξη μονοφωνικά. Γενικός κανόνας τοποθέτησης για την αποφυγή τετοιων φαινομένων, είναι η σχέση απόστασης των μικροφώνων μεταξύ τους να είναι 3 προς 1. Δηλαδή το μικρόφωνο που ακολουθεί τοποθετείται 3 φορές την απόσταση του πρώτου από την πηγή. 3. Τα μικρόφωνα σαν EQ Aν θέλουμε να μπούμε στις “περιπέτειες” που λέγαμε παραπάνω και γράψουμε με περισσότερα μικρόφωνα, στη μείξη μπορούμε να προσθέσουμε σιγά – σιγά στο κοντινό και μέχρι την επιθυμητή ισορροπία, τον ήχο από τα άλλα μικρόφωνα. Θα έχουμε τη λεπτομέρεια του κοντινού, με τον γεμάτο ήχο του χώρου από το δεύτερο, ενώ το τρίτο θα προσθέσει μπάσα λόγω της απόστασης. Μπορούμε να δώσουμε όγκο και πλάτος με panning δεξιά – αριστερά. Πειραματιστείτε με τη σχέση των τριών μικροφώνων για το επιθυμητό αποτέλεσμα. Κανόνας δεν υπάρχει. Δοκιμάστε κάθε πιθανή τοποθέτηση μικροφώνου. Πίσω από την ανοιχτή καμπίνα, με κλίσεις κάποιων μοιρών ως προς το μεγάφωνο για πιό μαλακά πρίμα, κλπ. κλπ. 4. Προσοχή στο βάθος! Είναι προτιμότερο να γράψουμε “ξερά / στεγνά” και να προσθέσουμε αργότερα στη μείξη stereo βάθος, παρά να έχουμε το mono spring reverb του ενισχυτή και να μη μπορούμε να το αφαιρέσουμε στη συνέχεια. 5. Πειραματιστείτε Επίσης μπορείτε να γράψετε παράλληλα και ήχο από το speaker emulation ή recording-out του ενισχυτή (εφ' όσον υπάρχει). Μπορείτε να προσθέσετε κάποιο Vst εφέ μετά ή να χρησιμοποιήσετε κάποια κιθαριστική σουίτα preamp/fx και να το μειξάρετε με τα μικρόφωνα. 6. Διόρθωση Το σημαντικότερο είναι ο ήχος να είναι σωστός από την πηγή του. Αν όμως θέλουμε να διορθώσουμε κάτι, οι ύποπτες συχνότητες που επηρεάζουν την κιθάρα, είναι τα 300-500hz, τα 700hz για πιό “ξύλινο” ήχο, τα 1000hz για να ξεχωρίσει, τα 3000hz για περισσότερο bite, ενώ τα 5, 8 και 10khz θα την πριμάρουν. Προσωπικά ούτε αυτόν τον άτυπο "κανόνα" δεν ακολουθώ. Απλά ψάχνω κάθε φορά την ύποπτη συχνότητα που θέλει συνήθως υποτονισμό. Αυτά τα ολίγα αλλά σημαντικά αν ακολουθηθούν σωστά και έχετε όρεξη, θα βοηθήσουν πολύ να αποτυπώσετε τον ήχο της κιθάρας σας σε μια ηχογράφηση. Υ.Γ. Να σημειώσω εδώ πως τα παραπάνω μικρόφωνα είναι τα πιο συνηθισμένα, όμως πέρα απο τις εναλλακτικές προτάσεις άλλων εταιρειών Sennheiser, AKG στα δυναμικά και τις δεκάδες επιλογές πυκνωτικών απο παραδοσιακούς κατασκευαστες όπως Rode, Beyer και μυριάδες καλά και κακά κινέζικα, πολλοί ηχολήπτες προτιμούν κατασκευές Ribbon όπως τα Royer Labs R-121, Beyerdynamic M160 και Coles 4038 μεταξύ άλλων για τον χαρακτηριστικό τους ήχο.
    1 βαθμός
  38. Κυρ dim μου, έχω γράψει κι εγώ κομμάτι αμέσως μετά από εφιάλτη και σε καταλαβαίνω. Και το δικό μου, έχει ένα επαναλαμβανόμενο θέμα σε όλο το κομμάτι (είτε σε πρώτο είτε σε δεύτερο πλάνο). Θα έλεγα εδώ ότι η ενορχήστρωση πάσχει. Το κύριο θέμα είναι πάντα στο "ίδιο πλάνο", ούτε πιο πίσω, ούτε πιο μπροστά ανά μέρη του κομματιού. Ωραίο είναι, αλλά νομίζω ότι μπορεί να γίνει πολύ καλύτερο.
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου