Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. pipityri

    pipityri

    Guru


    • Βαθμοί

      15

    • Αναρτήσεις

      1.426


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      46.815


  4. Spyros Delta

    Spyros Delta

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      6.199


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 26/10/2020 σε Αναρτήσεις

  1. Οι μπάντες δεν φτιάχνονται από αγγελίες ,οι μπάντες φτιάχνονται από ΦΙΛΟΥΣ.
    5 βαθμοί
  2. Λοιπόν εγώ έφτιαξα τον ήχο καλύτερο στην έκδοσή μου και αυτό είναι το καλύτερο. Τέλος, μου ζήτησε ο νίκος να το σοβαρέψω στο τέλος και θα το κάνω γιατί μου αρέσει, αλλά την άλλη εβδομάδα, βαριέμαι τώρα να σκέφτομαι. Έκανα τον χαβαλέ μου, γεια σας. Το πιάνο και σκέτο είναι πολύ ωραίο, μπράβο πάλι Νίκο, και εις ανώτερα και περισσότερα κομμάτια. Σκίζεις. Ακούστε και το master μου nikos cos_dr master X.mp3
    4 βαθμοί
  3. Κλέβω τον τίτλο από ένα κομμάτι του Bird για να μοιραστώ κάτι που έχει πλάκα και ίσως για κάποιους είναι ενδιαφέρον. Αφορά το πως μπορεί κανείς να ενσωματώσει ένα νέο στοιχείο στο παίξιμο του-line, lick, concept-με τρόπο που βοηθάει-πιστεύω-να περάσει σχετικά γρήγορα από την άβολη φάση του...α, να ένα lick, να τώρα ένα άλλο κι ένα ακόμα...που, φαντάζομαι, όλοι έχουμε περάσει. Πρόκειται, επί της ουσίας, για έναν τρόπο να ενσωματώσουμε νέα στοιχεία στην ήδη υπάρχουσα ροή του παιξίματος μας. Σαν παράδειγμα χρησιμοποιώ τα βήματα που ακολούθησα τις τελευταίες δύο μέρες για να μάθω ένα σχήμα που μου προέκυψε όσο αυτοσχεδίαζα και μου τράβηξε την προσοχή. Αυτή τη φορά ανεβάζω μόνο ηχητικό υλικό, θεωρώ πως είναι αρκετά σαφές. Αυτά που θα ακούσετε είναι τα εξής: -Στην αρχή παίζω το εν λόγω σχήμα δύο φορές-μία αργά και μία double time. Η βασική ιδέα εδώ είναι να δημιουργούμε τρόπους εισόδου και εξόδου από το νέο στοιχείο. Πράγματα που είναι στοκ για τον καθένα μας, είναι ιδανικά γιατί τα κάνουμε ήδη με κάποια φυσικότητα. Στη συνέχεια λοιπόν, -παίζω αργά το συνεκτικό στοιχείο που θα με εισάγει στο καινούριο, μία στοκ-για μένα-μελωδική κίνηση πάνω στην σκάλα (Α Dorian) -και αμέσως μετά παίζω ό,τι έχω μέχρι τώρα -ύστερα παίζω μια blues φράση που θα χρησιμοποιήσω στην έξοδο από το νέο στοιχείο -και μετά όλο μαζί -μία ακόμα στοκ πεντατονική φράση που οδηγεί στο αρχικό συνεκτικό στοιχείο, άρα το αρχικό σχήμα προεκτείνεται κι άλλο προς την αρχ'η του -και όλο μαζί.( δύο φορές, η πρώτη είναι λίγο sloppy, σόρυ) Στη συνέχεια, αντικαθιστώ την προηγούμενη πεντατονική φράση με ένα άλλο σχήμα και, σταδιακά, την blues φράση εξόδου και αυτήν με ένα άλλο σχήμα που οδηγεί σε κάτι που δεν το εξηγώ αλλά είναι ένα καλό παράδειγμα για το πως λειτουργεί αυτός ο τρόπος, δηλαδή, το ένα οδηγεί στο άλλο με τρόπο φυσικό και οικείο. Στο τελικό παράδειγμα, το νέο στοιχείο είναι κάπου στην μέση ενός μεγάλου line, πλήρως ενσωματωμένο, ένα ακόμα building block που αργότερα θα συνδυαστεί, ως κάτι παλιό πια, με νέα στοιχεία. Warming Up A Riff.wav
    3 βαθμοί
  4. και γω σας πάω. Φιλιά. (ευχαριστω για τις ευχές)
    3 βαθμοί
  5. Συνηθως (εκ πειρας) οι καλοι διαβαστες ειναι ... Finale. (γιατι προερχονται συνηθως απο κλασσικη). Να μην αρχισω να λεω ιστοριες. Ακομα και για τα αλλα οργανα, οταν πανε σε πριμα βιστα δεν υπαρχει εκφραση. Αν θελεις ακομα και απο πιανιστα να παρεις εκφραση, θα του το δωσεις το κομματι να το "κοιταξει" με την ανεση του. Ποσο μαλλον στη ηλ κιθαρα που μια νοτα μπορει να παιχτει με 100 τροπους και 1000 ηχους. Σαφως και η προτιμοτερη επιλογη ειναι να παρεις και παιχταρα και να διαβαζει. Πχ τον Lucather που αναφερθηκε πιο πανω Επειδη ομως δεν ειναι πολλοι διαθεσιμοι, αλλα και επειδη ως επι των πλειστων δεν εχουν ολοι το μπατζετ για να πληρωνουν τετοιους μουσικους, θα ηταν προτιμοτερο (για ροκ ηλ κιθαριστα) να παιρνουν καποιον που παιζει περισσοτερο και διαβαζει λιγοτερο. Γενικοτερα, για μενα η παρτιτουρα ειναι μονο για υπενθυμιση και οχι για να παιζεις απο μεσα. ,
    3 βαθμοί
  6. Επειδή θα πλύνεις την θήκη?
    3 βαθμοί
  7. Νομίζω τα έγραψα. Τα γραμμένα για την κιθάρα, είναι συνήθως πράγματα που μπορεί να παίξει και ένα midi instrument, χωρίς να δωσει κάτι ιδιαίτερο όπως θα έκανε ένας χαρισματικός παίχτης (άσχετα αν ξέρει ή όχι να διαβάζει) και που θα μπορούσε αυτός να δώσει κι άλλα πράγματα ... που δεν γράφονται. Ενα παράδειγμα. Ας παίξει κάποιος Hendrix, από παρτιτούρα. Ακόμα και ας έχει αναλυτικοτατο tab, θα ακουστεί κάτι άλλο και όχι Hendrix. Υπενθυμίζω οτι μιλάω πάντα για ηλεκτρική κιθάρα και ως επί των πλείστων για rock . Πχ για μένα, το να παίξει κάποιος το giant steps στην ηλ κιθάρα ... δεν είναι ηλ κιθάρα, αλλά το giant steps με ήχο ηλ κιθαρας. Εκεί ναι, είναι χρήσιμο το διάβασμα. Και πάλι όμως όχι απαραίτητο. Για να γίνει ακόμα πιο κατανοητό. Όσες φορές κλήθηκα στη δουλειά να παίξω από παρτιτούρα ένα κομμάτι (για εισαγωγές ή σόλο κυρίως μιλάω και όχι για tutti κλπ) και ακολούθησα πίστα τις "οδηγίες" .... δεν ήταν αυτό το κομμάτι. Ήταν σαν να το έπαιζε ο πιανίστας στο πιάνο. Ας φανταστεί πχ κάποιος το purple haze στο πιάνο. .
    3 βαθμοί
  8. μη μπερδευτεις και ανεβασεις το enigma και μας πανε μεσα κλεισουν και το σαιτ κανα 3μηνο... κ ερχεται κ καραντινα...
    2 βαθμοί
  9. Γι΄αυτό είσαι Sir. Άλλο level.
    2 βαθμοί
  10. Τότε να τον κακίσω κι εγώ. Αύριο όμως γιατί σήμερα γιορτάζει.
    2 βαθμοί
  11. Εντάξει, είπαμε να πλύνει την θήκη, μη τον βάλεις να πλύνει και την κιθάρα ....
    2 βαθμοί
  12. Αν θες, κάνω κι ένα για αρπισμούς.
    2 βαθμοί
  13. Ευχαριστώ, αλλά τα παραλές.
    2 βαθμοί
  14. Έχετε καταντήσει αρκουδέηδες.. Ούτε οι ''οπαδοί'' των pistols δεν κάνουν έτσι, που προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι ήταν σοβαρή μπάντα.
    2 βαθμοί
  15. δεν υπήρξε ποτέ το δίλημμα. Παρα μόνο στα παιδικά χρόνια της ανωριμότητας.
    2 βαθμοί
  16. Αυτοι παντως ηταν ΚΟΛΛΗΤΟΙ και πολυ φίλοι ,άλλωστε το πρώτο μεγαλο hit των Ι wanna be your man ο Paul & o John το έγραψαν... Τώρα πΓιος ηταν ο πιο σπουδαίος δεν υπαρχει contest ....ο ΙΔΙΟΣ ο Keith στην βιογραφία του λεει οτι απλα ο Paul "δεν υπαρχει" και οτι ολοι ειναι ΓΑΤΑΚΙΑ μπροστα του ως μουσικοι και συνθετες Εμένα μου αρέσουν το ΙΔΙΟ, αλλα ενδομυχα αναγνωριζω πως η αρχη των ΠΑΝΤΩΝ ειναι οι Beatles.... ενταξει εσυ τωρα συγκρινεις τον Μεσι με τον μΠαμπακουλα
    2 βαθμοί
  17. Πολύ ωραίο το συνολικό λικ Σπύρο. Για ευκολότερη κατανόηση των μερών θα πρότεινα να κρατήσεις τα γρήγορα parts αυστηρά για το τέλος και αφού εξαντλήσεις τα παιξίματα ένα-ένα και συνολικά σε single time.
    2 βαθμοί
  18. Η κουβέντα μοιάζει λίγο μπερδεμένη. Το αρχικό ποστ αναφέρεται σε κιθαρίστες που ανήκουν σε μια παράδοση προφορική και οι οποίοι σε κάθε περίπτωση-ή σχεδόν-έχουν δουλέψει πάνω στην τέχνη τους και, φυσικά ξέρουν μουσική. Δεν ξέρει ο Clapton ή ο Hendrix τα blues? Δεν έχουν εξασκηθεί? Ο πατέρας του έλεγε πως ο Hendrix κοιμόταν με την κιθάρα αγκαλιά. Και βέβαια ήξεραν μουσική. Αλλο η αποτύπωση της μουσικής στο χαρτί, άλλο η θεωρητική ανάλυση της. Το διάβασμα, όπως είπε και ο Δέλτα, είναι ένα συγκεκριμένο skill. Καθώς έχει δουλέψει και ξέρει την ελληνική πραγματικότητα, δεν θα διαφωνήσω σε αυτό που λέει-και η δική μου, μικρότερη, εμπειρία δείχνει το ίδιο πράγμα, δηλαδή αυτά που γράφονται για την κιθάρα στις δουλειές είναι τίποτα, βασικά περιμένουν από τον κιθαρίστα να κάνει αυτό που πρέπει. Παρόλα αυτά, αν κάποιος με ρώταγε...πες μου pipi, να μάθω να διαβάζω ή να το παίξω λίγο χύμα καθώς νοιώθω πως το χω όπως ο Τζίμι και ο Ερικ και δεν θα μου χρειαστεί γιατί θα κάνω kariera...θα έπαιρνα μια βαθιά ανάσα-ώστε να καταπιώ τα μπινελίκια-και θα έλεγα, μάθε να διαβάζεις -για να έχεις πρόσβαση σε ένα τεράστιο όγκο πληροφορίας και ρεπερτορίου -για να μπορείς να επικοινωνήσεις και με αυτόν τον τρόπο, θα σου ανοίξει πόρτες, δεν θα σου κλείσει -για να είσαι αυτάρκης και να μην χρειάζεσαι πάντα κάποιον να σου εξηγεί τι και πως, στην γνώση το ένα φέρνει τ΄άλλο και η γνώση είναι δύναμη, -δεν είναι δύσκολο, γαμώ το στανιό μου μέσα. Δεν μιλάω να γίνεις πριμαβισταράς, αλλά για έναν ευφυή ενήλικα είναι υπόθεση ενός μήνα να μπορεί να διαβάσει τα βασικά.
    2 βαθμοί
  19. Για τους νεότερους ίσως είναι λίγο έκπληξη το πόσοι μουσικοί είναι αυτοδίδακτοι, είναι όμως κάτι πολύ συνηθισμένο. Ειδικά στη χώρα μας, δεν είναι πολλά τα χρόνια που τα διάφορα ωδεία σιγά σιγά άρχισαν να αφήνουν πίσω τους αρτηριοσκληρωτικές αντιλήψεις, μαζί με μια αυστηρή προσήλωση σε θέσφατα και απαγορεύσεις. Αυτό δεν βοήθησε καθόλου στο παρελθόν και πολλοί μουσικοί ενώ ήθελαν ενδεχομένως, όχι μόνον δεν σπούδασαν αλλά οδηγήθηκαν και σε εγκατάλειψη της τέχνης αυτής καθεαυτής. Ευτυχώς σήμερα τα πράγματα είναι διαφορετικά και οι στείρες προσεγγίσεις έχουν δώσει τη θέση τους σε πιο φιλοσοφημένες αναζητήσεις, πιστεύω είναι πλέον πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο για κάποιον που ξεκινάει να φοιτά σε κάποια απο τις εξαιρετικές σχολές στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Πάντα ο δημιουργός και η προσωπικότητα του θα καθορίσουν του που και πως θα διοχετευτούν οι γνώσεις του - και όχι το αντίστροφο. Αυτό νομίζω είναι και μια παγίδα της σύγχρονης διδασκαλίας. Είναι πλέον τόσο έυκολη και γρήγορη η πρόσβαση σε αδιανόητα μεγάλο όγκο πληροφορίας που αργά η γρήγορα μπλοκάρει ο εγκέφαλος και αδυνατεί να ξεχωρίσει τα σημαντικά για τον καθένα. Αν πρώτα δεν διδαχθείς να έχεις άποψη και δημιουργική αίσθηση, ό,τι και να μάθεις δύσκολα θα σε βοηθήσει να σταθείς αξιοπρεπώς. Και αυτό χρειάζεται πολύ χρόνο, ακρόαση μουσικής και διαλογισμό. Ελάχιστοι στον σημερινό κόσμο τα διαθέτουν, σε αντίθεση με παλαιότερες περιόδους, το αποτέλεσμα κατα κανόνα δυστυχώς καταλήγει κολοβό, γεμάτο χάσματα που εμποδίζουν και την ολοκληρωμένη αντίληψη αλλά και την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης. Νομίζω επίσης πως η συσώρευση γνώσεων - για πολλούς τουλάχιστον, περισσότερο αποσκοπεί στην ανάλυση/αποκωδικοποίηση του τι παίζουν και όχι στην ώθηση και εξέλιξη κάποιου δημιουργικού ταλέντου. Τίποτε δεν τάχει όλα, σαφώς. Ο ίδιος ο μουσικός όμως πρέπει να φροντίζει την ανάπτυξη του χαρακτήρα του σφαιρικά και πολυεπίπεδα προκειμένου να είναι ικανός να επιλέγει, σε κάθε στιγμή της διαδρομής του, όσο είναι δυνατό. Τέλος, να προσθέσω στην λίστα που δημοσίευσε ο ΟΡ κι έναν ακόμα κιθαρίστα που δύσκολα θα πίστευε κάποιος πως τυγχάνει αυτοδίδακτος, τον Robben Ford.
    2 βαθμοί
  20. Τελικώς το χρωμα ήταν πολύ άσπρο κ ξαναδοκιμασαμε την τύχη μας Άντε με γεια μου!
    2 βαθμοί
  21. δεν κανω παρεες με κλασσικους... εγω γυρναω 6 απο τα σκυλαδικα και παω για πατσα (ψιλλοκομμενο).... αμα θελει κανα τσιφτετελι χιτζαζ, ζειμπεκικο νιαβεντ κανα βιολι κατι θα κανουμε.....
    1 βαθμός
  22. Όπως έλεγε και κάποιος σοφός .... Τι να πεθάνεις Σάββατο, τι Κυριακή πρωί. Δευτέρα γίνονται οι κηδείες.
    1 βαθμός
  23. Επειδή έγραψε Allan με ένα L.
    1 βαθμός
  24. Είναι πολύ καλό αυτό που άκουσα. Εκείνο που δεν κατάλαβα είναι γιατί θύμωσες με το 1ο σχόλιο του @dimsonic Ο ήχος και το feel οδηγεί σ' αυτά που κάνει ο Holdsworth. Τώρα για καρσιλάμά δεν ξέρω γιατί δεν ξέρω πως είναι το συγκεκριμένο beat.
    1 βαθμός
  25. Γιατί χαραμίζομα?ι. Είμαι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Μουσικής και της Μουσικής Τεχνολογίας. Δεν έχω να αποδείξω τίποτε πια. χαχαχαχαχαχαχαχαχα μα έχω επιλέξει. Τα έχω γράψει όλα στ @@ μου και είμαί ΔΥ με νοοτροπία ΠΑΣΟΚ. χαχαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  26. Το ξερει. Αλλα εχει κομπλαρει διοτι πολλοι τομεις, τεχνες και επιστημες διεκδικουν τη αφισιωση και μαγικο του αγγιγμα. Δεν ξερει τι να επιλεξει.... Νικο, ξηλωσε το δικο σου απο το youtube και βαλε το remix...
    1 βαθμός
  27. Οι Firewind αρχικά δραστηριοποιήθηκαν Σουηδία νομίζω και όντως δεν ήταν αποκλειστικά Έλληνες, παρόλα αυτά τα μέλη τους κάποια περίοδο ( την καλύτερη τους για μένα ) ήταν όλοι Έλληνες με ελληνοσουηδο τραγουδιστή Δεν είναι μόνο αυτα τα δύο συγκροτήματα και σε καμία περίπτωση δεν αποδέχομαι την άποψη ότι δεν έχουμε σοβαρή μουσική σκηνή . 1000mods , Rotting Christ , Septic Flesh , Suicidal Angels to name a few... Πάντως ούτε εγώ βρίσκω μπάντα. Είναι όλοι πολύ καλύτεροι και εγώ ακόμα αρχάριος που μαθαίνει . Μέχρι να είμαι ικανός να σταθώ σε μπάντα θα έχω καεί στο ζέσταμα Μου φεύγει και ο BillTrantos για τα ξένα , πφφφφ
    1 βαθμός
  28. και μια λεοπαρ ζωνη....
    1 βαθμός
  29. Και εγώ να συμπληρώσω ότι είναι πολύ καλό το review, παρόλα πάντα (στο βαθμό που είναι δυνατόν) πρέπει να ακούμε τον ενισχυτή/κιθάρα/πετάλι πριν την αγορά!
    1 βαθμός
  30. Καλά, από ιστορίες έχω κι εγώ-πολύ γέλιο. Γενικά, μαζί σου. Και βασικός λόγος που παίρνω σοβαρά την άποψη σου, είναι πως την διατυπώνει άνθρωπος που ξέρει να διαβάζει και άρα έχει ξεκάθαρη εικόνα για το τι και που-δεν κάνει απλά εικασίες. Τέλος πάντων, για μένα είναι θέμα γενικότερης παιδείας και μιας γενικότερης φιλομάθειας. Οταν ήμουν 17 μια φίλη μου είχε δώσει το score του Bolero και καθόμουν με τις ώρες και προσπαθούσα να το διαβάσω ακούγοντας το κομμάτι.Το έβαλα στόχο κάποτε να γίνω καλύτερος σ'αυτό και μπορώ να πω με απόλυτη βεβαιότητα πως στην πορεία μόνο κερδισμένος έχω βγει. Κάποιοι μοιάζουν να πιστεύουν πως το να είναι κανείς "μορφωμένος" και το να παίζει "από καρδιάς" είναι mutual exclusive, κάτι που το θεωρώ τραγικό.
    1 βαθμός
  31. Δεν πιανει, να ελεγες την δισκοθηκη του Πετριδη ή του Πολυχρονιου θα σου διναμε και master (of disaster)
    1 βαθμός
  32. ΕΜΕΝΑ θα πάρεις που κΣερω να διαβάζω αλλά θα σου παιΚω ανατρεπτική κιθάρα δικής μου εμπνεΦσης γιατί Ντεν ιμε ρωΟυκ κιθαρίστας και θα σου καΜω και το μικΣ στη μισή τιμή
    1 βαθμός
  33. διακρίνω κάποιον εκνευρισμό ? (διορθώστε με αν κάνω λάθος)
    1 βαθμός
  34. Μακράν το πειστικότερο επιχείρημά σου, μέχρι να βγάλεις το 45άρι από την θήκη.
    1 βαθμός
  35. Νομίζω πως αυτό γενικά έχει να κάνει με τον τρόπο αντίληψης και τις συνήθειες του καθενός. Εγώ πχ που είμαι της γενιάς του YouTube, του Guitar Pro και του tab, γενικά προτιμώ ένα οπτικοακουστικό πακέτο. Όχι ότι δε μπορώ να λειτουργήσω μόνο ακούγοντας ή μόνο βλέποντας, αλλά και στις 2 περιπτώσεις θα μου πάρει το διπλάσιο χρόνο. Τη μέθοδό σου θα την προσαρμόσω λίαν συντόμως, γράφω μερικά riffs που εναλλάσσονται κυκλικά, οπότε θα κάτσω να τα γράψω, να τα παίξω 1-1 και μετά να τα ενώσω όπως εσύ, μήπως και βγει όλο το take σερί και όχι με κοπτοραπτική.
    1 βαθμός
  36. Ολοι οι ασχετοι που δεν εχουν ιδεα απο μουσικη μαζευτηκαν και το διαλαλουν
    1 βαθμός
  37. Ευχαριστώ, JJ. Αυτό ακριβώς το feedback ψάχνω. Εχεις δίκιο, φυσικά. Το έκανα δικιμαστικά και ήθελα να κρατήσει λίγο.
    1 βαθμός
  38. καλιοί οι λογής λογής εκτελεσταί του άσματος δε λέω, αλλά το συναίσθημα που του δίνει ο δημιουργός που το ενεπνεύσθη, δεν...
    1 βαθμός
  39. Δεν το είχα σκεφτεί έτσι, βέβαια είμαι και τεμπέλαρος, οπότε γενικά δε μελετάω της προκοπής. Ίσως αυτή η μέθοδος με σπρώξει λιγάκι. Πολύ ενδιαφέρων τρόπος να ενσωματώσεις νέα licks.
    1 βαθμός
  40. Θα γραψεις μια αγγελια πολυ συγκεκριμενη. Θα διδεις με το κουταλι στο στομα, στον αναγνωστη, το τι ακριβως ζητας και το τι θες να αποφυγεις, ετσι ωστε να φιλτραρεις οσο γινεται τα αποτελεσματα. Επειτα, να προωθησεις την αγγελια σε οσο περισσοτερα εξειδικευμενα καναλια μπορεις.
    1 βαθμός
  41. Βλεπω στο κειμενακι να μιλανε πολυ για διαβασμα νοτων. Ο τιτλος ομως το θεματος λεει για "μουσικους που δεν έμαθαν ποτέ... μουσική" Άλλο "δεν ξερω μουσικη" (θεωρια, αρμονια - εστω και ατυπα, δλδ να μην ξερω πως λεγονται αυτα που παιζω/συνθετω) κι αλλο "δεν ξερω να διαβαζω νοτες". Το διαβασμα ειναι μια δεξιοτητα που αποκτιέται ξεχωριστα και δεν ειναι απαραιτητο προσον για ενα κιθαριστα. Ακομα και για ενα σεσιον κιθαριστα, ενα μετριο διαβασμα αρκει. Για ροκ κιθαριστα ακομα πιο ευκολα τα πραγματα. Εως καθολου διαβασμα. Αιτια Νο1. Απειροελαχιστοι "μαεστροι" (ακομα και στο εξωτερικο) ξερουν να γραφουν σωστα ηλεκτρικη κιθαρα (ιδιως rock) και περιμενουν απο τον κιθαριστα να βαλει αυτα που πρεπει στο κομματι. Αυτα που μπορουν να γραφτουν ειναι πραγματα που τα παιζει και ο καθε κιθαριστας της σειρας. Ετσι λοιπον ειναι πιο ευκολο να βρεις ενα μετριο κιθαριστα που ξερει να διαβαζει, παρα ενα καλο, γιατι εχει δωσει σε αλλα πραγματα προτεραιοτητα και χρονο. Το κειμενο ειναι μια αποδειξη. Νο2. Μπορει ο κιθαριστας με αλλους τροπους να ισοσκελισει αυτο το μειονεκτημα. .
    1 βαθμός
  42. Αυτό το κομμάτι είναι σαν ένα κομμάτι Wagyu beef με BMS 11 Το απολαμβάνεις ΣΚΕΤΟ. ΜΟΝΟ πιάνο προτείνω ως προαγωγός. Εκτός και αν πείσεις τον Σακαμοτο να σου βάλει καμμιά ΚΙΘΑΡΑ.
    1 βαθμός
  43. Προσωπικά δεν θα αφόριζα χωρίς να ρωτήσω αλλά η δυσπιστία στις αρχές είναι έμφυτο μας. Εικασίες κάνουμε όλοι και νομίζω πως όλα έχουν να κάνουν με την αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ που συνοδεύει και την ζωντανή μουσική που μας φορτίζει συναισθηματικά και μας φέρνει πιο κοντά με συνέπεια αγκαλίτσες, συνοδεία τραγουδιών και λοιπά. Το πιο σημαντικό όμως επιχείρημα κατα του ενισχυμένου ήχου θα έλεγα πως είναι η συνομιλία μεταξύ των θαμώνων που αναγκαστικά κολλάει ο ένας στο αυτί ή τη μούρη του άλλου για να ακουστεί και το σπρέι πάει σύννεφο. Αν δεν κολλήσεις εκεί που θα κολλήσεις;
    1 βαθμός
  44. Γιώργο θα το ξαναγράψω. Είσαι γεννημένος για να γράφεις reviews. Δεν έχω δει καλύτερο review για ενισχυτή ποτέ μου. Απίθανα δομημένο, με πάρα πολλές πληροφορίες όπως πρέπει και εκεί που πρέπει, με ηχητικά δείγματα, με ανάλυση χαρακτηριστικών, με, με, με ...... Μιλάω σοβαρά, θα μπορούσες να το κάνεις αυτό επαγγελματικά. Στείλε σε sites, περιοδικά, εταιρίες, κλπ τα reviews που κάνεις, ή κάνε ένα blog και "σπρώξε" το. Κρίμα είναι άλλοι να βγάζουν χρήματα με υποδεέστερα reviews, κι εσύ με τέτοια φανταστικά να είσαι στην απέξω. Το μόνο που μπορώ να πω εγώ είναι ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ, και ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
    1 βαθμός
  45. Άστην έτσι, ριχτε λιγο εκρού στο διόρθωμα και ειναι σούπερ...και κρατα και το λελουδάκι
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου