Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      20

    • Αναρτήσεις

      11.677


  2. cos_dr

    cos_dr

    Μέλος


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      13.180


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      20.926


  4. mpamps

    mpamps

    Μέλος


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      1.284


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 07/11/2020 σε Αναρτήσεις

  1. Εχω στήσει νεο υπολογιστή με Windows10 και δεν έχω μεταφέρει το Cubase 10.5 που έχω στο laptop. Αντ' αυτού κατέβασα το δημοφιλές Cakewalk και έγραψα το σχετικό θεματάκι του ΣΟΥΦΟΥ που με δυσκόλεψε μέχρι να βρω μια μελωδική γραμμή, είναι η αλήθεια. Το άκουσα χτες βράδυ και σήμερα με το lockdown είπα να ασχοληθώ με το παιχνίδι χωρίς τύψεις. Επαιξα με Les Paul Special με P90, τιμής ένεκεν του πρώην ιδιοκτήτη της, ΣΟΥΦΟΥ, καρφί στον Roland Cube 30x με προσομοίωση Tweed και απο το record out στην κάρτα SPL Creon. Πρόσθεσα compression 7:1, λίγο delay και reverb απο τα εφε του Cakewalk και voila! Ετσι την είδα εγω την ιστορία. superfunk_jam.mp3
    15 βαθμοί
  2. εεπ, πρόλαβα; warmoth, kemper με προφίλ matchless sc30, αυτά. solakiagiatonoizeho.mp3
    12 βαθμοί
  3. Ξεκινώ λέγοντας ότι νομίζω ότι έχασα το main point - δηλαδή το jam. Μην έχοντας χρόνο λόγω δουλειάς μες στην εβδομάδα να ασχοληθώ κανονικά, το μόνο που έκανα ήταν κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ (αρκετά χαλαρωτικό μπορώ να πω) να γρατζουνάω ιδέες πάνω από το backing track. Όπως είναι φυσικό το κομμάτι δουλεύτηκε παραπάνω από όσο έπρεπε για να χαρακτηριστεί jam. Αυτά στα όποια στόχεψα είναι: 1) chord tones 2) groove όπου μπορούσα να ταιριάζει με το backing 3) dynamics Ηχητικά: PRS Standard 22 με split τον bridge Kemper: Fender Princeton profile SFJam_mpamps.mp3
    12 βαθμοί
  4. Εφόσον όλα τα όργανα επιτρέπονται... Παίχτηκε με W1 + Wah (preset του Pianoteq Stage) Rob30.mp3
    10 βαθμοί
  5. Λοιπόν εφ όσον ξεμπερδέψαμε με το αμαρτωλό βίντεο ιδού το τεμάχιο. Σχετικά με την σύλληψη. Ήθελα να είναι κάτι δομημένο και ουσιαστικά χωρισμένο στα τρία. Το πρώτο εισαγωγικό ήθελα να έχει ένα hook, που έγινε με ένα ελαφρό rake με sus πάνω του, που επαναλαμβάνεται με γέμισμα ανάμεσα και ίσως πιό ενδιαφέρον σημείο το τριημιτόνιο την τρίτη φορά. Για το δεύτερο μέρος ήθελα επίσης κάτι που να μπορεί να το θυμάται ο ακροατής που προτίμησα να παιχτεί με οκτάβες, όχι κατά τον Wes τρόπο, αλλά όπως συνηθίζω τις περισσότερες φορές, δηλαδή με αντίχειρα και δείκτη ταυτόχρονα. Το τρίτο μέρος είναι καθαρά αυτοσχεδιαστικό χωρίς να δίνω βάρος ιδιαίτερα σε κλίμακες, αλλά κυρίως εκεί που με πάει αυτό που ακούω αλλά σε γενικές γραμμές είναι κάτι ανάμεσα σε μείζονα με μιξολύδια και χρωματική όπου μου φανεί βολικό. Τώρα εξοπλισμός. Χρησιμοποίησα δυό κιθάρες. Η squier tele με τον neck Bill Lawrence L280TN και στο μεσαίο μέρος η Epiphone Dot με τον Bendetto A6. Καθόλου πενα πουθενά εννοείται. Και οι δυό πέρασαν από ένα ΗΒ Dyna Compressor σε ένα Joyo American Sound (που στην περίπτωση της Dot ήταν κλειστό) σε έναν Boss CL50 Compressor-Limiter, στο Behringer V amp Pro χωρις amp sim μόνο για ένα stereo echo και από εκεί στο Lexicon MX200 για Vocal Plate Reverb στο ένα κανάλι και chorus στο άλλο και από εκεί στην RME Babyface ProFS sf solo.mp3
    9 βαθμοί
  6. Λοιπόν. Βάζω και εγώ ένα για να τιμήσω τον φίλο @Superfunk και την εξαιρετική πρωτοβουλία. Επειδής βλέπω πως θέτε και την ιστορία όπως το εξαιρετικό βίντεο που δεν το είδα όλο, απλά για να καταλάβω τι γίνεται ρε παιδί μου Έβαλα το κομμάτι στο sonar, άνοιξα το V-Synth, φόρτωσα μια καρφοκιθάρα που έχει εκεί, έπαιξα λίγο από πάνω να βρω τους δρόμους απ τα ακόρντα να ζεσταθω και τζάμαρα, δεν το επιμελήθηκα καθόλου, το τρίτο το κράτησα. Σαν ζέσταμα και τζαμάρισμα η διαδικασία πήρε πέντε λεπτά που μέσα σε αυτά ήπια και δυο τζούρες καφέ (έχω χρησιμοποιήσει και quantize, για να τελειώνω χαχαχαχα). Αν το επιμελούμουν θα έγραφα κάτι καλύτερο σίγουρα αν και στο στυλ είμαι έμπειρος στο να παίζω διασκευές πιστά με λίγη παραλλαγή π.χ. όπως όταν έπαιζα live. Δηλαδή να τα έχω μελετήσει πρώτα. Παραδόξως ακούω πολύ ροκ και έπαιζα ροκ διασκευές ξένες και ελληνικές. Αλλά επειδή δεν γράφω δεν έχω πειραματιστεί. Εγώ γράφω τα δικά μου. Είμαι του soundtrack και του epic και της κλασσικής. Όσες άλλες προσπάθειες έχω ακούσει μέχρι στιγμής, φαίνεται πως οι περισσότεροι είναι πολύ έμπειροι, κάνουν πολύ ωραία σόλο και σωστά για το είδος. textbook η πλειοψηφία. Μπράβο, εγώ συμμετείχα για το καλό. Μου επιτρέπετε τώρα να συνεχίσω να παίξω battlefield και warzone σήμερα μέχρι να ανοίξω από κάτω noiz SF contest cos_dr socialist X.mp3
    8 βαθμοί
  7. Mια tele Indio by Monoprice που παρελαβα χθες και ενα ετοιμο πρεσετ blues απο την boss gt 1 και λιγο delay.. μουσικα 5tones SF-JAM-FUNK.mp3
    6 βαθμοί
  8. Συνέχεια ενδιαφερόντων τοποθετήσεων. Επιτρέψτε μου να εκφράσω τον θαυμασμό μου για το του @yameth. @panorios μ' αρεσες.
    5 βαθμοί
  9. καλησπερα παιδια. η δικη μου εκδοχη ειναι εδω.τωρα θα ξεκινησω να ακουω τους αλλους συμφορουμιτες.εξ αρχης μπραβο σε ολους.παιζω με μια ημιτελη partcaster(vintage noiseless μαγνητες,και κααααποια στιγμη θα μπει μια πλακετα eric clapton) και μια line6 pod500(με μια προσωμοιωση fender blackface στο sweet spot κατα καποιον τροπο).στο πρωτο μισο πατησα σε νοτες των ακκορντων και στο δευτερο 5τονικη με λιγους χρωματισμους.και παλι μπραβο σε ολους. sfjam.mp3
    5 βαθμοί
  10. Να 'μαι κι εγώ, γνωστός μαϊντανός στα τζαμαρίσματα. Να 'σαι καλά Νίκο, μ' έβαλες κι έπιασα κιθάρα μετά από 10 μέρες. SF jam.mp3 Edit: Ξέχασα τα παρελκόμενα μπλα μπλα όπως ορθά παρατήρησε ο ΣΦ, οπότε έχουμε: Guitar: '57 American Vintage RI Strat (ola stock) Amp: Amplitube Deluxe Reverb Pedal: Amplitube Tubescreamer Ως γνήσιος μπλουζοσαουθερνάς, το κομμάτι εγώ το άκουσα κυρίως ως Mixolydian πλην του bridge σε A που αποφάσισα να το ακούσω ως Dorian. Παρόλα αυτά κι επειδή τα τονικά κέντρα είναι λίγο φλου (κι αυτό είναι το ωραίο) έπαιξα και λίγο "γύρω-γύρω" για να βάλω χρωματάκι. Αυτά I think.
    5 βαθμοί
  11. Λούκι Λουκ "η πόλη φάντασμα"
    4 βαθμοί
  12. Είμαι λογοτεχνικά αναλφάβητος. Διαβάζω με το ζορι όποτε το κάνω, για να μην παει χαμένο το δώρο ή ο χρόνος στη δανειστική βιβλιοθήκη. Τα περισσότερα βιβλία που ξεκίνησα να διαβάζω, έμειναν στη μεση, λογω πλήξης ή υποχρεώσεων. Είναι από τα πράγματα για τα οποία δεν ειμαι υπερήφανος. Αυτά έχω στόχο για τον επόμενο μήνα:
    4 βαθμοί
  13. Με άγχωσες ρε! Ορίστε! Η διαδικασία ήταν η εξής...άκουσα το backing μερικές φορές, ώστε να καταλάβω τα μέρη, ακόρντα κλπ. Αποφάσισα την δομή που θα έχει το σόλο, γενικά. Δηλαδή, η κορύφωση θα ήταν στο 2ο μέρος, το 1ο θα οδηγούσε σε αυτό και το 3ο θα ήταν η αποφόρτιση. Στην συνέχεια έπαιξα μερικές φορές, κυρίως για να μαρκάρω κάποιους τονισμούς του rhythm section ώστε να πέσω πάνω τους , να αποκτήσω μια αίσθηση της κίνησης της αρμονίας και για να δω αν θα μου προκύψει κάποιο μοτίβο που θα δώσει στο όλο πράμα μια ταυτότητα. Ύστερα, έκανα ένα take, μου άρεσε και το ξαναέπαιξα άλλη μία λίγο, άλλα όχι τελείως, πιο καθαρά. Γενικά, το αντιμετώπισα σαν μια δουλειά, δεν ήθελα απλά να τζαμάρω. Ως προς το αρμονικό, σκάλες κλπ, γενικά έπαιξα πάνω στα ακόρντα. Gear, η Strat και VG8. sf.mp3
    4 βαθμοί
  14. Με αφορμη το το αφεντικο @yameth το ζητησε και εγω το εκανα... Πειτε μας λοιπον την σολιστικη ιστορια σας (ΟΛΑ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ επιτρεπονται οχι μονο οι κιθαρες) πανω στο απλο αυτο τρακ. Κατεβαστε το,περαστε το στο daw σας,ΜΙΞΑΡΕΤΕ το και ανεβαστε το εδω λεγοντας μας το gear που χρησιμοποιήσατε και ...το πως και το γιατι παιξατε αΦτα που παιξατε .. solo contest.mp3
    3 βαθμοί
  15. Για πάρα πολλά χρόνια είχα βολευτεί με ένα φτηνό πεντάχορδο άταστο μπασάκι που είχα ψωνίσει από το αγγλικό ebay. Πολύ τίμιο όργανο, παρά τα λίγα προβλήματά του που χειροτέρεψαν όταν το δάνεισα σε κάποιο φίλο που προσπάθησε να γυρίσει το truss rod με λάθος κλειδί. Εκτοτε ζορίζομαι αρκετά να το φέρω, και έρχεται οριακά, αλλά θα ήθελα λίγο περισσότερο για να γίνει πιο άνετο στο παίξιμο. Παρ όλα αυτά κάνω τη δουλειά μου μια χαρά. Βρήκα εδώ και ένα λινκ, μια και βαριέμαι τώρα να το φωτογραφίζω https://www.worthpoint.com/worthopedia/harper-string-fretless-bass-1774941535 Όμως παράλληλα ήθελα ένα "συμβατικό" με τάστα, κατα προτίμηση 4άρι, καθώς το άλλο ήταν ουσιαστικά αγορά βίτσιο, και είχα αρκετά κομμάτια που περίμεναν συμβατικό μπάσο. Αλλωστε μακράν το μεγαλύτερο ποσοστό ζωντανών εμφανίσεων που έκανα ποτέ ήταν ως μπασίστας, γι αυτό και η φαγούρα όλο μεγάλωνε. Μη θέλοντας να ξοδέψω πολλά χρήματα, ξεκίνησα ψάχνοντας και δοκιμάζοντας προ lockdown κάποια προσιτά squier. Όπως affinity jazz bass, affinity precision JP και Classic Vibe Jazz bass. Είχα σχεδόν καταλήξει στο JP, οταν άλλαξα γνώμη. Προτίμησα για πρώτη φορά να ψωνίσω "γουρούνι στο σακκί" για διάφορους λόγους. α. ήθελα να δοκιμάσω την ποιότητα ΗΒ β. δεν ήθελα να δώσω έστω τη διαφορά των 70-80 ευρώ γ. ήθελα να δω πως είναι να ψωνίζεις χωρίς να δοκιμάζεις δ. το κόστος δεν θα με ένοιαζε και πολύ σε περίπτωση "αποτυχίας" ε. ήθελα να δω την ασφάλεια αποστολής οργάνου απο εξωτερικό στ. ήθελα να έχω κάτι φτηνό ως βάση για ενδεχόμενες μοντίφες Μετά από συζήτηση με τον @Spyros Delta που προηγήθηκε σε ανάλογη αγορά κατέληξα στο Harley Benton JB-75MN NA Vintage Series https://www.thomann.de/gr/harley_benton_hbb1975_na.htm Το όργανο έφτασε σχετικά γρήγορα από τον Θωμά, και όντως η συσκευασία του για όργανο ήταν σχεδόν άψογη. Πρώτες εντυπώσεις, η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, εμφανισιακά κανένα θέμα, όμορφα ξύλα, νερά, πλαστικά μέταλλα, σωστά γυαλίσματα, καλή γέφυρα, κλειδιά με εξαιρετική απόκριση, καλά ποτς, δεν προεξέχουν τα τάστα καθόλου. Τα μαύρα inlays που δεν ξέρω από τι είναι, εξ αρχής δεν μου άρεσαν, αλλά δεν έδωσα σημασία καθώς και στο squier περίπου τα ίδια ήταν στο Classic Vibe. Τα αρνητικά εξ αρχής ήταν το μεγάλο βάρος και το neck dive. Στη συνέχεια ξεκίνησα τις ηχητικές δοκιμές. Σε di γενικά έβγαινε απίστευτα πριμαριστό με αποτέλεσμα να θέλω να παίζω μονίμως τον neck και το ποτ του τόνου να είναι σχεδόν όλο κλειστό. Βέβαια η δοκιμή έφερε σιγά σιγά άλλα προβλήματα. Σίγουρα ήταν χωρίς ουσιαστικό setup, καθώς ταστάριζε σημαντικά προς τα πίσω και έπασχε ελαφρά στο Intonation. Κάποιες μικρές επεμβάσεις (θα έλεγα συντηρητικές) έδωσαν μια πρώτη λύση, αλλά γρήγορα ήρθε η απογοήτευση. Αρχικά το neck dive, μετά το ταστάρισμα συνέχιζε, οι χορδές ήταν σχετικά ψηλά. Ενα άλλο σημαντικό ήταν ότι οι βίδες του neck (τουλάχιστον η μία) ήταν εντελώς λάθος βαλμένη με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ρυθμιστεί το ύψος του. Τελος οι χορδές του (τυπικό σετ απλού μπάσου) ήταν για μένα κόλαση που είμαι συνηθισμένος σε φλατς κάτι που θα λύνονταν βέβαια με ένα 50άρι, αλλά πιθανότατα θα πήγαινε χαμένο αν το αποτέλσμα εξακολουθούσε να είναι απογοητευτικό. Για ένα μικρό διάστημα επικράτησε η σκέψη να φύγει όπως ήρθε. Τελικά επικράτησε η λογική και τα μανίκια σηκώθηκαν. Επεσαν δυό τρεις διαδοχικές επεμβάσεις σε truss rod, nut, intonation, action. Κάθε ένας κύκλος έφερνε βελτίωση και κουράγιο για άλλη μια προσπάθεια. Μετά απο όλα αυτά όμως το μπάσο ήρθε και έστρωσε κανονικά. Η αίσθησή του είναι πλέον πολύ ευχάριστη, σχεδόν μαλακή, δεν ταστάρει, δεν φαλτσάρει και ακούγεται παρα πολύ καλύτερα. Χτες μάλιστα το έβαλα στον λαμπάτο μου με την καμπίνα με το 12άρι Jensen και έπαθα πλάκα. Ξαφνικά κι οι δυό μαγνήτες έβγαλαν τον σωστό χαρακτήρα που περίμενα. Στις επόμενες μέρες θα φροντίσω να διορθώσω το θέμα με τις βίδες του neck και θα έχω να ζήσω μόνο με το neck dive (που σίγουρα είναι αρνητικό αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν θυμάμαι καθόλου τι γινόταν με τα squier που δοκίμασα). Εννοείται σε λίγο καιρό θα φύγουν και οι χορδές. Το συμπέρασμα? Όσον αφορά τους αρχικούς προβληματισμούς: α. Σε γενικές γραμμές ...έτσι κι έτσι. Ετσι κι έτσι, διότι ποιοτικά είναι πάρα πολύ καλό, αλλά αφημένο χωρίς κανένα "σοβαρό" setup. Πιστεύω είναι ό,τι σου τύχει και σίγουρα θα πρέπει να υπολογίσεις επίσκεψη σε μάστορα για setup ή θα το κάνεις μόνος. Αλλιώς....το ξεχνάς. Εντελώς. β. Σκέφτηκα αρκετές φορές καλύτερα να τα είχα δώσει. Πάλι όμως δεν ξέρω πως θα ήταν τα squier στην τελική. Από την άλλη θέλω να ασχολούμαι. Αλλος όμως δεν ξέρει τι είναι το κατσαβίδι ή δεν ξέρει γιατί δεν παίζει το όργανο και μένει με την άποψη η ΗΒ sucks. γ. Δεν θα το ξανακάνω. Και γενικά αυτό συμβούλευα πάντα, ήθελα και δοκιμή. Τα όργανα θέλου δοκιμή. ΤΕΛΕΙΑ. δ. Ισχύει. Ενα μικρό κόστος για εμπειρία πάντα είναι αποδεκτό ε. Σχεδόν άψογη είπαμε στ. Ισχύει. Πιστεύω σηκώνει ενδεχομένως και μαγνήτες ή active ή και γέφυρα, αλλά δεν το ψάχνω ακόμα. Για την ώρα είμαι ΟΚ Όσον αφορά το τελικό συμπέρασμα. Μετά από όλα όσα έφτιαξα, εχω ένα τίμιο μπασάκι στα 166 που είναι γλύκα στο παίξιμο, και θα γίνει ακόμα πιό γλύκα με τις φλατς και την ευελιξία στην ρύθμιση μαγνητών. Το neck dive....ζεις μ αυτό. Το ερώτημα είναι τι κάνει ένας που δεν γνωρίζει ? Επιβαρύνεται με τον μάστορα είναι η προφανής απάντηση. Αν δεν του κόψει, έχει ένα σχεδόν άχρηστο όργανο.
    3 βαθμοί
  16. Δυστυχώς προσπάθησα άπαξ, διαπίστωσα ότι είμαι ατάλαντος, οπότε ...
    3 βαθμοί
  17. Βασίλης Ραφαηλίδης - Στοιχειώδης αισθητική Στάθης Τσαγκαρουσιάνος - Ας φυσά τώρα, Στον παλιό καταρράκτη. Mark Lanegan - Sing backwards and weep Κωστής Παπαγιώργης-Η κόκκινη αλεπού, οι ξυλοδαρμοί Anna Burns- Ο γαλατάς
    3 βαθμοί
  18. Δεν εχει να κάνει αυτό το post τόσο με την ψύχωσή μου με τα crt monitors και εν γένει τα vintage μηχανήματα. Αυτό ειναι δικό μου πρόβλημα . Αλλά εχω ενα θέμα με το πως συμπεριφέρονται σε αυτά οι άνθρωποι . Η άποψη "δικό μου είναι, το βάζω φωτιά και το καίω", δεν εχει εφαρμογή σε εμένα. Ο σεβασμός στην τεχνολογία για εμένα είναι εκ των ων ουκ ανευ. Για να μην σας κουραζω. Στο πρωτό video, ενας τσογλανος σπάει για την πλάκα του ενα crt pc monitor. Στο δευτερο, ένας απίστευτος τύπος, μερακλης, ανασταίνει ένα crt pc monitor.....κυριολεκτικά .
    3 βαθμοί
  19. αυτός είναι μάστορας!... το τηλεφωνάκι του κανείς να τον έχομεν υπόψη?...
    3 βαθμοί
  20. πολλοί ψαγμένοι gamers προτιμούν ακόμα τα crt μονιτορς και για το refresh rate και για το latency. Το latency τους αλλά και για κάποιους το refresh rate αποδίδεται (το πρώτο συντριπτικά) πολύ καλύτερα ακόμα και με το δικό μου AOC gaming μονιτορ με το VRR και το ULLM Δεν είδα ακόμα τα βίντεο που παρατέθηκαν, έγραψα πρώτα το post και θα τα δω γιατί λατρεύω τέτοια βίντεο, βλέπω συνέχεια ως λάτρης από μικρό παιδί της τεχνολογίας (ιδιαίτερα των Η/Υ και των περιφερειακών τους) και σεβασμό για όλες τις εποχές της, ακόμα και τις προγενέστερες από εμένα. @LK Άμα θες πάμε να τον δείρω αλλά μετά θέλω να με αθωώσεις στο δικαστήριο. Αν ήμαστε και τυχεροί και πέσουμε σε εισαγγελέα και δικαστες λάτρεις της τεχνολογίας το έχουμε πιστεύω πρωτόδικα.........................................χαχαχαχαχαχαχαχα
    3 βαθμοί
  21. Μια strat,καποιο preset του guitar rig-δε θυμαμαι ποιο δυστυχως-περασμενο μεσα απο ενα booster,ενα chorus,flanger και delay. sf.mp3
    3 βαθμοί
  22. Τοποθετησε και τιποτα αλλο... Κανα κλιπ ισως....
    2 βαθμοί
  23. Περιμένουμε και το δικό σου με ενδιαφέρον. Αν θες τεχνική υποστήριξη, εδώ ειμαι.
    2 βαθμοί
  24. Είσαι ΕΡΩΤΙΚΟΣ. Btw πετα το το κιουμπεις...πΓιο καλό είναι το Sonar Λαμπρός! Να σου πω το "τζαμ" το έβαλε το αφεντικό Εγω ,για λόγους ανικανότητας ,δεν τζαμαρω ποτεΣ . Όλα τα leads μου "γραμμένα" νότα νότα είναι Έσκισες btw
    2 βαθμοί
  25. Οχι ανεβαζω φωτο με την διαδικασια Για πολλα χρονια προσπαθουσα να φτιαξω ενα jig που θα μπορουσα να τρυπισω σε γωνια 3 μοιρες απο το headstock εως το rod chanel. Αρκετες φορες μου βγηκε σωστα αλλα υπηρχαν και αστοχιες μεχρι που ανακαλυψα αυτο. Και εδω η διαδικασια με το jig ακι αυτο.
    2 βαθμοί
  26. Πραγματικά ευκαιρία για διάβασμα! Δεν έχω αφήσει manual για manual. Ειναι μεγαλή ικανοποίηση να καταλαβεις ότι μεχρι τωρα χρησιμοποιούσες την όποια συσκευή/ software στο 10 % των δυνατοτήτων της./του ....ενω τώρα την/το έφτασες στα όριά της/του........:P
    2 βαθμοί
  27. Εκοψα και ρουταρισα το headstock στα 15 χιλ.(και οχι 14 που ειναι το τελικο) και αυτο γιατι θελω να εχω 1 χιλ. αβαντα οταν το περασω στο drum sander.
    2 βαθμοί
  28. Here's my take. Eλλείψει γνώσεων και chops, σχεδόν ποτέ δεν αυτοσχεδιάζω για να βγάλω κάτι αξιοπρεπές, οπότε το παιδεύω, σύνήθως δοκιμάζοντας πράγματα πάνω στο κομμάτι. Σε αυτό το σόλο νομίζω το πλέον βασικό και ενδιαφέρον μέρος είναι τα μέτρα που παίζουν G F# E και ειχα δύο σκέψεις, είτε να τονίσω αυτήν ακριβώς τη διαφοροποίηση απλά παίζοντας ακόρντα (όπως ο SF) και εντάσσοντάς τα στο σόλο ως ατόφιο μέρος του ή να παίξω ένα lick πριν από αυτό το μέρος επαναλαμβάνοντάς το και στο πρώτο μέτρο αυτού, στην ουσία τονίζοντάς το δια της σύγκρισης. Τα υπόλοιπα είναι απλά προσλαμβάνουσες απο τις μουσικές που άκουγα παλιότερα, ενώ στο τέλος έπαιξα με ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο (μου αρέσουν τα μοτίβα γενικά). Sorry αν η ορολογία μου πάσχει, είμαι παντελώς ακατάρτιστος θεωρητικά. Έγραψα με την Epi Firebird (DiMarzio MiniHumbuckers, τον Marshall Origin 20 με ένα sm58 μπροστά του, το "transistortion" του @alderbody, phaser από τη Line6 HD500 και λίγο reverb από το DAW. Yπάρχει και βίντεο από την προσπάθεια, αλλά δεν έχω χρόνο προς το παρόν για ανέβασμα... noiz solaki.mp3
    2 βαθμοί
  29. χαίρομαι που βλέπω να επικρατεί ομόνοια μετα απο καιρό, και που η κοινή λογική είναι επιτέλους κοινή. Αυτό που παρατηρώ ζώντας στην Ολλανδία αρκετά χρόνια είναι ότι η ελληνική κυβέρνηση αντιμετωπίζει το φαινόμενο "λύκος στα προβατα". Δηλαδή θερίζει τώρα την ανυπακοή και αναξιόπιστα που εχει καλλιεργήσει ευλαβικά για δεκαετίες. Ειναι διαχρονικά τόσο αναξιόπιστη που ακομα και τωρα που κάνει κάτι αυτονόητο και σωστό, βρίσκει μπροστά της πολυ κοσμο που απλα από κεκτημένη ταχύτητα δε την εμπιστεύεται. Εν αντιθέσει, εδώ στην Ολλανδία που ο μέσος πολίτης εμπιστεύεται παρα πολυ το κράτος, ενώ η διαχείριση ηταν ίσως πολλή χειρότερη από την Ελλάδα, η μερίδα των "ψεκασμενων" ειναι μηδαμινή. Δεν εχω ακούσει ούτε έναν να μιλάει για "απλη γρίπη" ή για τους μασόνους που μας ελέγχουν με τσιπάκια. Αυτο που θέλω να πω είναι ότι όντως θα πρέπει να ακολουθούμε τις οδηγίες των ειδικών ευλαβικά (ακομα και αν δεν τα κάνουν όλα τέλεια) ΑΛΛΑ θα πρέπει επιτέλους και το πολιτικό προσωπικό (κατόπιν πανδημίας) να κοιτάξει στο καθρέφτη και να συνηδειτοποιησει ότι λίγη αξιοπιστία δε βλάπτει. Αν δε το κάνουν τότε θα έχουμε μετα βεβαιότητας ένα φαύλο κύκλο ψεκασμενων και χρυσαυγιτων. Τελος να πω πως δεν μιλώ με κανενα κομματικό γνώμονα καθότι βρίσκω τη πλειοψηφια των πολιτικων κατώτερη των περιστάσεων.
    2 βαθμοί
  30. Ενταξει ψιλοντρέπομαι ,γιατι, σε σχεση με αυτα που ελπιζω να ακολουθησουν, ειναι λιγο αστειο αλλα το ζητησε ο @dimsonic Eastwood Airline με Lolar low output P90s >TC Mojo Mojo od>Boss GE7>Ibanez ES1 analog delay>Custom Tweed deluxe w/ceramic 40W Tone Tubby speaker>Rhode NT1>Audient soundcard sf.mp3
    2 βαθμοί
  31. Στο προηγούμενο funky backing track δεν κατάφερα να γράψω. Πολύ δύσκολο. Σε αυτό παρολίγον να μην γράψω... Εν τέλει, δεν έγραψα, αλλά ζωγράφισα.... (ζορίστηκα άσχημα, λέμε!) Πρώτη φορά παίζω με τέτοια ακόρντα. Ενδιαφέρον "μάθημα". Παίζω με tele, στον HT1R, με line out, και παίρνω το overdrive από nobels odr mini. sf.mp3
    2 βαθμοί
  32. 1 βαθμός
  33. Εύκολο είναι. Όταν παίξει ο Νέστορας στο σπίτι του το σόλο, θα βγείς εσύ στο δικό σου μπαλκόνι με ένα γραφτήρι και θα τον ηχογραφήσεις. Μετά θα το περάσεις στο DAW. για να χαμηλώσεις ένταση στο track και τέλος.
    1 βαθμός
  34. Eμένα πάλι η βιβλιοθήκη μου συναγωνίζεται τη δισκοθήκη... Το μόνο που έχω να μου καταλογίσω -όπως και στη μουσική, είναι ότι άργησα πολύ να ανακαλύψω τους έλληνες πεζογράφους, ποιητές κ.λπ, γιατί παρόλο που διάβαζα από μικρός (είχα τρέλα με την αρχαιότητα, Μεγαλέξαντρους και λοιπά), από την εφηβεία μου και μετά τους σνομπάριζα. Σε φάση "τι να μας πει ο Χ Έλληνας όταν έχει υπάρξει ένας Τομ Ρόμπινς ή ένας Peter Hammill" σκεφτόμουν). Ευτυχώς αυτό έχει αλλάξει τα τελευταία (αρκετά) χρόνια, χρειάστηκε όμως να κάνω έναν μίνι αγώνα δρόμου για να ανακαλύψω σχεδόν τους πάντες συμπατριώτες - από Καζαντζάκη, Σεφέρη και Ρίτσο, Ταχτσή, Ηλία Πετρόπουλο, Μποστ, μέχρι Λένα Πλάτωνος, Θάνο Μικρούτσικο, Δημήτρη Παπαδημητρίου, Κραουνάκη, Αχιλλέα Περσίδη, Ρακόπουλο, Δημ. Ζαφειρέλη, Κοντραφούρη, Tάκη Μπαρμπέρη και τα πάντα όλα - you name it. Το φέρνω λίγο σαν αναπηρία που δεν τους είχα ανακαλύψει εν καιρώ. Για το μέγεθος της χώρας μας, έχουμε πολύ πλούσιο πολιτισμό σε όλα τα επίπεδα και είναι κρίμα που το Υπ.Πο. διαχρονικά δεν... [ λογοκρισία ]
    1 βαθμός
  35. θα ολοκληρωθεί αυτό πρώτα. Δεν θέλω να χαλάσω το event του συνάδελφου. Εχουμε καιρο 3 μηνες που θα κατσουμε μεσα χαχαχαχαχχαχα
    1 βαθμός
  36. Θενκ γιου φάσιον, τα σχόλια σου είναι πάντα βοηθητικά και του δε πόιντ. Εχω θεμα με τον ήχο μου μιας και πειραματίζομαι με κιθάρες κυρίως στα ήσυχα και unplugged αλλά δεν ηχογραφώ τίποτα καινούργιο με αποτέλεσμα να βρίσκομαι σε ένα σταυροδρόμι χωρίς καθαρό στόχο. Αν και περισσότερο distortion ήταν παλαιότερα στο μενου, τελευταία αναρωτιέμαι και αμφιταλαντεύομαι και γι αυτό παίρνω μηδέν στον τομέα. Εχω καταλήξει πως στα live αναπτύσσεται ο ήχος της κιθάρας. Στην μετα covid εποχή ελπίζω να λυθεί.
    1 βαθμός
  37. Λοιπόν, εδώ νομίζω ότι πρέπει να πω δυο λόγια παραπάνω. Γιάννη η ιστορία σου είναι τέλεια δομημένη. Έχει εμφανές θέμα, το οποίο μάλιστα ελίσσεται μέσα από την αλλαγή ακκόρντων. Ανεβαίνει λελογισμένα και φυσιολογικά στο ΛΑ μινόρε, και δίνει νύξεις εξάντλησης και τέλους στο τελευταίο μέρος. Θεωρώ ότι θα σου πήγαινε στο παίξιμο ένας λίγο διαφορετικός ήχος, όχι πολύ διαφορετικός όμως, λίγο περισσότερο τσίμπημα στα πριμομεσαία, και λίιιιιγο λιγότερα μπασομεσαία, και ίσως ένα κλικ περισσότερη παραμόρφωση (μόνο ένα κλικ) αλλά αυτό είναι θέμα γούστου. Θα έλεγα επίσης ότι το παίξιμό σου κολακεύει πολύ όμορφα την ιστορία σου. Άξιος μαθητής του Carlton. Ένα μπράβο από μένα. EDIT: Για τον pipityri, τον gvour και τον JJ, δεν γράφω τίποτα, γιατί είναι αλιήται, και κανάγιαι, και εξαιρετικοί σε ότι κάνουν, και τα λόγια περιττεύουν.
    1 βαθμός
  38. Φυσικά. Δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός Αισθαντικός όπως πάντα btw
    1 βαθμός
  39. Αηδονόπιτα - Ισίδωρος Ζουργός Ο μεγάλος μαθητής και ο μικρός δάσκαλος - Γιάννης Αγγελάκας Μουσική και φαντασία - Άαρων Κόπλαντ Μουσική ποιητική - Ιγκόρ Στραβίνσκι
    1 βαθμός
  40. Το τρυπημα το ξεκινησα με 10 mm για να κεντραρω πρωτα, μετα εβαλα εναν αλουμινενιο ανταπτορα για να τρυπησω με το 6 αρι. Χθες ανεβασα μια φωτο που διχνει το μπρατσο σχεδον ετοιμο,αλλα εχω αρκετες ακομα οποτε συνεχειζω. Κοψιμο για ταστα,τρυπημα για κλειδια,διαμορφωση του headstock. Και η κατασκευη και τοποθετηση του truss rod.
    1 βαθμός
  41. ^^^ εννοείται! αλλά η συστεμιά τα έκανε αυτα για πλάκα στα πιο χαβαλετζίδικα κομμάτια, ο λογος που εχουν αφησει εποχή ειναι γιατι στο nu-metal, alt-rock έγραψαν κατ'εμε τις καλυτερες μελωδίες στα τελευταία 20 χρόνια.
    1 βαθμός
  42. ... συνεχίζω λέγοντας ότι νομίζω ότι .... εμάμησες στεγνά, χωρίς σάλιο.
    1 βαθμός
  43. Συγκινητική η επιστροφή τους.επιτελους ενα καλό νεο
    1 βαθμός
  44. Ευχαριστω Νασο. Βρηκα 6 αρα αριδα 46 εκατοστα μηκος για αυτο που μου ελεγες.
    1 βαθμός
  45. Για το μπρατσο χρησιμοποιησα ενα κομματι maple που ειχε 31 χιλ. παχος. Ελλειψει πλανης το κατεβασα στα 26 χιλ. με αυτο το jigακι.Και μετα κοψιμο,ρουταρισμα, σκαψιμο truss rod channel.
    1 βαθμός
  46. Είναι τόσο ηλεκτρισμένη η ατμόσφαιρα εκει έξω που λίγοι αντιδρούμε ήπια πια. Είμαστε σε αχαρτογράφητα νερά και ανασφαλείς για την δική μας υγεία και αυτή των δικών μας. Για το ότι δεν ξέρουμε να συμπεριφερθούμε. Εχω να ακουμπήσω τον γιο μου ένα εξάμηνο. Για το ότι πολλοί δεν έχουμε το νοίκι ή να πάρουμε ένα δωράκι στον σύντροφο μας που γιορτάζει. Για το ότι δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει και πόσο θα κρατήσει αυτη η κατάσταση. Για το τι συμβαίνει με τους αγαπητούς μας γείτονες ανατολικά. Για το μεταναστευτικό. Για τους καταστροφικούς σεισμούς. Να μην αναφέρω για όσους παρακολουθούν τα διεθνή, τις τρομοκρατικές ενέργειες και τις εκλογές στην Αμερική που επηρεάζουν την υφήλιο. Οπότε έχουμε: Αυτούς που συνειδητοποιούν το πρόβλημα και σέβονται τον πλησίον.Τα παίρνουν όμως όταν βλέπουν ημίμετρα. Αυτούς που αμφισβητούν το πρόβλημα διασπείρουν τον ιό και υποκινούν ανυπακοή. Και οι δυο ανθρώπινες συμπεριφορές είναι σε ελεύθερες κοινωνίες θα μου πείτε αλλά τρεις είναι οι τρόποι να επιβληθεί μια κοινή πολιτική για την αντιμετώπιση του ιού απ' ότι φαίνεται: Είτε τηρούμε τις υποδείξεις των ειδικών σαν υπεύθυνοι ενήλικες. (Είναι κοινή γνώση όμως πως δεν έχουμε όλοι την ίδια συμπεριφορά.) Είτε τηρούμε τις υποδείξεις των ειδικών με την απαραίτητη εφαρμογή του νόμου στους παραβάτες.(Όποιοι κι αν είναι) Είτε να γίνει όπως Κίνα που καθάρισε χωρίς μα και μου και φυσικά χωρίς "καμία" διαφωνία. Επειδή το 1 είναι ουτοπία και το 3 απολυταρχία, διαλέγω το 2 που όμως πρέπει να σπάσει αυγά για την ομελέτα. Στη δύση κυκλοφορεί μουσική ο Van με τους γνωστούς στίχους και το αντιμετωπίζουμε σαν τροφή για σκέψη λες και ο συμπαθής κατα τ' άλλα τραγουδιστής έχει πάρει κάποιο Νόμπελ φιλοσοφίας στο παρελθόν. Αν υποθέσουμε πως διαφωνούμε γιατί ανήκουμε στις δύο πρώτες κατηγορίες, γιατί υποκινεί αντίδραση αποδεδειγμένα στην ίδια την ύπαρξη του ανθρώπινου είδους, θα το αντιμετωπίσουμε ως κοινωνικό φαινόμενο ή θα του μεταδώσουμε σαν πολιτισμένοι άνθρωποι το: Βαν είσαι παπάρας, stick to moondance; Τα γράφω αυτά γιατί ακόμα και αυτός γίνεται αφορμή για αντιπαράθεση μεταξύ συμφωνούντων σε μια ανεκτική κοινωνία. Κρίμα είναι.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου