Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      10

    • Αναρτήσεις

      46.837


  2. pipityri

    pipityri

    Guru


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      1.426


  3. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      21.934


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      9.297


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 15/11/2020 σε όλα

  1. Με τιποτένια μέσα (ένα ηλεκτρικό πιάνο, ένα παλιό laptop και λίγο audacity του οποίου τη χρήση έμαθα πριν λίγο...) αποφάσισα να το τολμήσω. Οι δύο συγχορδίες μεταξύ τους μου έβγαζαν κάτι το ψυχεδελικό και σίγουρα όχι τόσο ροκ που να με πηγαίνει σε ζόρικα σόλο κλπ. Έτσι, προσπάθησα να το κάνω πολύ ονειρικό, τόσο - εχμ...- συνθετικά όσο και ηχητικά (τρομάρα μου...). Έφτιαξα κάτι σαν θέμα που επαναλαμβάνεται και γεφύρωσα σε δύο σημεία. Μία μικρή εισαγωγή που λειτούργησε και ως φινάλε και.... έτοιμο. Πολύ καλή εμπειρία. Ελπίζω να σας αρέσει! ΥΓ βρήκα και τον τρόπο να με ακούω όσο ηχογραφώ στο Audacity αλλά με άκουγα με χρονοκαθυστέρηση (αυτό νομίζω λέγεται latency ? ). Δεν ξέρω πως αντιμετωπίζεται... CreamyDreamy.mp3
    7 βαθμοί
  2. Ορίστε και το δικό μου, "Θα έρθει ο καιρός που θα είναι σαν να παίζετε κιθάρα μα δεν θα παίζετε κιθάρα" (Ρητό - πρόβλεψη μοναχού ο οποίος επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του) RobTwoChord.mp3
    6 βαθμοί
  3. Εισαι τυχερος που αλλαξα χορδΑΙ σημεριΣ gkm.mp3
    5 βαθμοί
  4. Ρίχνω και το δικό μου, εντελώς τσαπατσούλικα, stratocaster japan-middle pickup kinman, καρφί κάρτα ήχου, αλλά: Έκανα μια άσκηση που είχα καιρό να την κάνω, ηχογράφησα παράλληλα τη φωνή για να αποφύγω να παίξω κιθαριστικά. Στην ουσία είναι ένα παιχνίδι επιβολής του μυαλού πάνω στο χέρι ή του χεριού πάνω στο μυαλό, στο τι θα παίξει. Στο τέλος που σταμάτησα τις γκαρίδες μου βγήκε κατα λάθος το lick από ένα κομμάτι που δεν θυμάμαι ποιο είναι. Reverb και compressor μόνο στο DAW. Τhanks @Jazzjoker και λοιποί, ωραία μαθηματάκια είναι αυτά τα jam. funkjam noiz.mp3
    5 βαθμοί
  5. και η δικη μου εκδοχη..αν κ εκτος των χωραφιων μου!!μπραβο σε ολους για τα παιξιματα και τις ιδεες gkjam-yannisp1.mp3
    4 βαθμοί
  6. Λοιπόν δε μου ήρθε έμπνευση αλλά θα βάλω. Yamaha Revstar - Amplitube (super reverb με ελάχιστο overdrive και αρκετό compression). Είδα κι έπαθα μέχρι να φτιάξω ήχο που να ακούγεται καλά στα ακουστικά και να μην απέχει πολύ όταν τα έβγαζα. Btw συγχαρητήρια σε όσους επέλεξαν (και) το "δυσκολάκι" που είναι το δεύτερο bt. You know who you are. Προσωπικώς μου αρέσουν όλες οι συμμετοχές και όλοι φέρνουν κάτι στο τραπέζι. Πιο κοντά στα ακούσματα/γούστα μου είναι ο Τζιβούρ που έδωσε ρέστα. JJJam.mp3
    4 βαθμοί
  7. ναι...εγώ είμαι πάλι, δύσκολα θα γλυτώσετε .... Όπως λέει και ο τίτλος εδώ είναι η νέα και (αναγκαστικά) μεγαλύτερη έκδοση του βίντεο που παρουσίασα πρόσφατα σχετικά με τη σύνθεση και την ηχογράφηση του Spaces. Το βίντεο φτιάχτηκε με "σενάριο" και βαρύ editing, για να έχει καλύτερη ροή, να μπούν οι σκέψεις σε μια σειρά και να τονιστούν αυτά που πρέπει να τονιστούν. Όποιος έχει όρεξη και υπομονή μπορεί να ρίξει ένα αυτί. Θα το εκτιμούσα.
    3 βαθμοί
  8. Ωραιο Γιαννη! Μου αρεσε που πειραματιστηκες και δεν κινηθηκες σε μπλουζ δρομους. Γενικοτερα εχει ενδιαφερον να βλεπω τις επιλογες του καθενος. Το backing track το βλεπω σαν ενα "προτζεκτ" που ξεκινησα, αλλα το σταματησα στη μεση. Και εσεις μου "δειχνετε" διαφορετικους δρομους και προσεγγισεις για την ολοκληρωση του, σε σχεση με αυτους (τους συμβατικους) που θα μπορουσα να σκεφτω και να υλοποιησω.
    3 βαθμοί
  9. Ντίμ είδα το βίντεο και συμφωνώ με του προλαλήσαντες όσον αφορά την ανάλυση των συγχορδιών κα γενικότερα της φιλοσοφίας αυτής. Ότι κάνεις κάντο όσο καλύτερα μπορείς....και λίγο παραπάνω! Έχει πάρα πολύ ενδιαφέρον (για μένα τουλάχιστον) να παρακολουθώ αναλύσεις τραγουδιών/κομματιών και να συμπεριλαμβάνονται μέσα αναλύσεις, (όχι απαραίτητα όλων των στοιχείων που απαρτίζουν το έργο, αλλά τουλάχιστον των δομικών υλικών, όπως πχ το πρωτο ακόρντο σου), ιστορικά στοιχεία, συγκρίσεις με άλλα έργα, επιρροές κλπ. Αυτά σημαίνουν γνώση και τι καλύτερο απο ένα βίντεο που σε κάνει σοφότερο; Δευτερεύουσες και πιο λειτουργικής σημασίας σκέψεις: Ισορροπίες μεταξύ της αφήγησης και του ήχου που παράγεται απο το DAW. Η φωνή σου σε πολλές περιπτώσεις είναι πολύ πιο δυνατά απο κάποιους ήχους (θαρρώ πως έχω ξαν' αναφερθεί σε αυτό) Θα μου άρεσε να είναι μεγενθυμένα τα events (και γενικότερα όλο το grid) ώστε να μπορώ να παρακολουθώ καλύτερα με τη ροή του έργου που πέφτει μια συγχορδία κλπ. Θα είναι πιο φιλικό προς το μάτι μάλλον απο το να βλέπεις το grid "πυκνό". Γενικά, πιο τακτοποιημένες και ζυγισμένες οι οπτικές πληροφορίες (πχ να μη βλέπουμε το tempo track αν δε μας αφορά ακόμα) Σε πολλά σημεία που αναφέρεσαι σε συγχορδίες θα βόλευε να είσαι μέσα στον Key editor για να βλέπουμε τη διάταξη των νοτών, θέσεις συγχορδιών κλπ (και εκεί με αρκετό zoom για να χορτάσει το μάτι) Τέλος, όπως σωστά ανέφερε και ο @fusiongtr, ωραίο θα ήταν να βλέπουμε και παρτιτούρα. Το Cubase 10 έχει ένα αναβαθμισμένο score editor, θα μπορούσες να το γυρνάς σε εκείνη την οθόνη που και που ή, ακόμα καλύτερα, να το αφήνεις ανοιχτό στη Lower zone (αυτό είναι φοβερό εργαλείο για παρουσιάσεις) Αυτά τα ολίγα. Ξαναμπράβο για το κομμάτι, η Satie αισθητική με κέρδισε απο τη πρώτη στιγμή.
    3 βαθμοί
  10. Τον φαντάζομαι σαν να είναι σε πόνους γέννας και να αναπνέει σαν μουρλός!!
    3 βαθμοί
  11. Ωραίο,έχει πλάκα και ωραία παιξίματα. Ο Lattieri είναι κάπως σοφιστικέ για το συγκεκριμένο context και θέλει άλλου τύπου rhythm section.
    3 βαθμοί
  12. Ένα take λίγο του ποδαριού, δεν έχω συμμετέχει στα υπόλοιπα jams και νιώθω άσχημα χαχα Κιθάρα καρφί στην κάρτα ήχου και από εκεί S-Gear 2. Πολύ ωραίο backing track! Edit: Έβαλα το διορθωμένο Sexy Solo.mp3
    3 βαθμοί
  13. Δυστυχώς,για άλλη μια φορά οι Αρμένιοι,ξεριζώνονται,προδομένοι από τους <<φίλους>> τους. Καίνε τα σπίτια τους,για να μην τα αφήσουν στους "Τούρκους",όπως λένε τους Αζέρους. https://www.google.com/amp/s/amp.cnn.gr/kosmos/gallery/242854/nagkorno-karampax-eikones-grothia-armenioi-egkataleipoyn-ta-spitia-toys-afinontas-kameni-gi Ένα σπαρακτικό μοιρολόι, ανατριχιαστικά ερμηνευμένο,από τον Haig Yasdjian.
    2 βαθμοί
  14. Τιτανοτεραστιος τραγουδιστής, τιτανοτεραστιο τραγούδι....
    2 βαθμοί
  15. Από το λίγο π το είδα,κ εμένα μια άλλη (ίσως λειψή ) έκδοση τ Κρόνος Μ φαινεται. Συνεχίζω να πιστεύω πως όταν λανσάρεται ένα προϊόν πρέπει να έχει κάτι καινούριο /διαφορετικό να προσφέρει. Έστω ένα UI. Ας πούμε το καινούριο της synth, opsix, δεν έχει κάτι το καινοτόμο,αλλά δίνει μια διαφορετική προσέγγιση στην fm (όχι τίποτα σπουδαίο αλλά έστω κ αυτό π δίνει). Με αυτό το workstation δεν είδα κάτι να Μ κεντρίζει το ενδιαφέρον. Εκτός αν Μ διαφεύγει κατι
    2 βαθμοί
  16. έχει περάσει από "νύχτα" ο Γιωργάκης και μας το έκρυβε?... τι μου θύμισες τώρα Στράτε... αχ πόσες φορές είχα δεχθεί και απευθύνει την ανάλογη προτροπή-εντολή σε πρόβα ή στο πάλκο (παρεμπιπτόντως κάποτε ένας μαθουσαλίξ αθίγγανος μουσικός μου είχε πει ότι η έκφραση είχε ξεκινήσει πριν από πάρα πολλά χρόνια σε πανηγύρια στην ήπειρο για μερακλίδικους αυτοσχεδιασμούς εν είδει "ταξιμιού", όχι απαραίτητα εισαγωγικά σε ένα κομμάτι)... τεράστια κουβέντα... υποκλίνομαι Σπύρο...
    2 βαθμοί
  17. Δέχομαι τον κόπο και τις ώρες και την προσπάθεια. Φυσικά. Και γι΄αυτό ασχολούμαι. Το ότι κόπιασες να κάνεις κάτι δεν το καθιστά υπεράνω άλλα άξιο κριτικής.
    2 βαθμοί
  18. Δεν ξέρω τι έκανε ο Zappa, ξέρω όμως τι κάνει ο gvour. Όποτε ήθελε να παίξει ο Τέρρυ κάποια ελεύθερη μελωδία στο μπάσο, έλεγε "εδώ παίξε μια φαντασία".
    2 βαθμοί
  19. Dim. άκουσέ με λίγο. Ο τεράστιος Allan, ο γνωστός, στο βίντεο - μάθημα που έχει κάνει (ή μάλλον του το έχουν κάνει) λέει από την αρχή ότι δεν έχει την γνώση που χρειάζεται για να μπορέσει να διδάξει άλλους. Δεν θεωρεί ότι μπορεί να μάθει κάτι σε κάποιον, γιατί δεν ξέρει ούτε ο ίδιος τι κάνει. Λέει επίσης, ότι επειδή δεν έχει κανονική (ωδειακή) μουσική εκπαίδευση, χρησιμοποιεί δικής του έμπνευσης σύμβολα για τις διάφορες κλίμακες. Όμως .... όταν παίζει πχ ένα ακκόρντο, ξέρει τι έπαιξε και μπορεί να σου το πει (όχι με σύμβολα, αλλά με νότες), καθώς και πώς σκέφτηκε για να το φτιάξει, και πώς το χρησιμοποιεί, κλπ. Πιάνεις εσύ ο θεατής το πώς σκέφτεται για να φτιάξει ακκόρντα και πώς τα χρησιμοποιεί. Πες λοιπόν πχ τις νότες των ακκόρντων που έπαιξες, πώς τα σκέφτηκες, πώς τα χρησιμοποιείς και γιατί, και ο θεατής θα δώσει την δική του ερμηνεία, δεν σε νοιάζει πώς θα το εκλάβει αυτό. Πχ, "εδώ παίζω A, D ,G, F. Το αντιλαμβάνομαι σαν Asus κάτι. Ο καθένας μπορεί βέβαια να έχει μια δική του ερμηνεία. Μου άρεσε η μικρή 6η σε ακκόρντο που είναι βασικά sus. Μου δίνει την τάδε αίσθηση και σε συνδυασμό με το προηγούμενο και το επόμενο ακκόρντο μου ακούγεται κάπως έτσι." Δεν είναι ανάγκη να κάνεις αυστηρή αρμονική ανάλυση ωδειακού τύπου. Εκεί έξω, υπάρχει χώρος για όλους. Εκμεταλλεύσου τον δικό σου χώρο όσο καλύτερα μπορείς.
    2 βαθμοί
  20. Σαφώς βελτιωμένο. Καλύτερη ροή στον λόγο, περισσότερη πληροφορία, ωραίες οι αναφορές στις επιρροές. Θεωρώ πως, εφόσον αναφέρεσαι και στην αρμονία, πρέπει να το κάνεις με μεγαλύτερη λεπτομέρεια και ακρίβεια στην ορολογία-δεν υπάρχει χώρος για...κάτι σαν suspended...κλπ. Ακριβώς τι ακόρντο είναι-ειδικά από την στιγμή που παίζει τόσο κεντρικό ρόλο στην σύνθεση-και ακριβώς σε τι θέση/αναστροφή. Εννοείται πως όταν αναφέρεσαι σε τέτοια ζητήματα, επιβάλλεται η εμφάνιση staff notation στην οθόνη. Το μεγαλύτερο μέρος του κοινού που βλέπει τέτοια βίντεο ψάχνει τέτοια πράγματα και κάποια έλλειψη στην πληροφορία ή μια αστοχία στην ορολογία υπονομεύει την συνολική προσπάθεια. Πρέπει να πείσεις πως ξέρεις ακριβώς γιατί πράγμα μιλάς.
    2 βαθμοί
  21. 2 βαθμοί
  22. Από τους πρώτους μου ενισχυτές. 'Ηθελα έναν πολύ μικρό και ελαφρύ ενισχυτή, με καθαρό ήχο, που να μπορώ να τον βάλω πάνω στην πεταλιέρα και να μπορώ να βγάλω ένα live. Πρώτα είχα αγοράσει την ac έκδοση, η οποία και χρωμάτιζε αρκετά τα πετάλια μου. Εδώ να σημειώσω ότι βγαίνει σε πολλές ακόμα εκδόσεις ήχους marshall, dumble κ.α. Με την clean έκδοση, που αγόρασα στην συνέχεια, είχα λίγο περισσότερο headroom και πιο κλασικό fender ήχο, καλύτερο για χρήση πλατφόρμας. Τον χρησιμοποίησα σε αρκετά λαιβ με επιτυχία. Πολύ καλός ήχος, όσο δυνατός ήθελα σε εσωτερικό χώρο, και στην ουσία κουβαλούσα μονο την καμπίνα. Εκείνη την εποχή (προ 3ετίας) παίζαμε και αρκετά δυνατά. Εμφάνιση/Ποιότητα κατασκευής: Είναι αρκετά στιβαρό μηχάνημα, από ανθεκτικό πλαστικό, όπου δίδει την εντύπωση ότι θα κρατήσει για πάντα. Ζυγίζει περίπου μισό κιλό και έχει διαστάσεις 13x10x7,5εκ, καθιστώντας εφικτή την τοποθέτησή του σε κάθε pedalboad. Τα μίνι chicken knobs είναι ποιοτικά και μικρή αντίσταση κατά την περιστροφή. Εμφανισιακά ο MV50 έχει vintage καταβολές, καθώς έχει τις χαρακτηριστικές γραμμές ενός VOX AC. Βοηθά αρκετά και ο μετρητής output level στην πρόσοψη. Στην κορυφή βρίσκεται η λυχνία προενίσχυσης nutube, με το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα, που δίδει μια μοντέρνα χροιά. Αρκετά όμορφο σε γενικές γράμμές. Χαρακτηριστικά/Λειτουργίες: Στο μπρος πάνελ υπάρχουν τρία knobs, treble, bass και volume. Το eq section είναι αρκετά ευαίσθητο και η επίδραση στον ήχο είναι άμεση και αισθητή. Επίσης, υπάρχει ο "διακοσμητικός" φωτισμένος μετρητής του output. Δεν προσφέρει και πολλά στην πράξη. Ίσως να ήταν προτιμότερο να υπήρχε ο διακόπτης on/off στη θέση αυτή. Στο πίσω πάνελ υπάρχει η έξοδος για line out και ακουστικά. Το line out είναι αρκετά καλό για ηχογράφηση (δεν το έχω δοκιμάσει σε λαιβ αλλά φαίνεται να έχει αρκετά καλή προσομοίωση). Δίπλα ακριβώς βρίσκεται ο διακόπτης eco on/off, ο οποίος σβήνει αυτόματα τον ενισχυτή μετά από κάμποσα λεπτά απραξίας. Για να ξανανοίξει πρέπει να κλείσουμε και να ανοίξουμε πάλι τον power on/off διακόπτη, οποίος βρίσκεται ακριβώς δίπλα και είναι σχετικά δύσκολα προσβάσιμος, καθώς το δάκτυλο συνήθως εμποδίζεται από το καλώδιο τροφοδοσίας. Την δουλειά του την κάνει πάντως. Μετά συναντάμε τον διακόπτη eq deep switch, ο οποίος δίδει έξτρα σώμα (μπάσο) στον ήχο. Είναι χρήσιμο όταν παίζει κάποιος με μικρή καμπίνα, ώστε να έχει πιο γεμάτο ήχο. Η διαφορά στο μπάσο είναι αρκετά αισθητή. Εν συνεχεία, συναντάμε το attenuator το οποίο έχει τρεις επιλογές. Στην full επιλογή η ένταση είναι στο μέγιστο, κατάλληλη για λάιβ, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο σπίτι, καθώς έχει πολύ καλή διαβάθμιση της έντασης. Η επιλογή 1/10 είναι ιδανική για εξάσκηση στο σπίτι, ή σε χαλαρή πρόβα, ενώ η επιλογή 1/100 είναι ιδανική για πιο χαμηλές εντάσεις. Η ποιότητα ήχου μειώνεται, όχι πολύ σημαντικά, με τη χρήση attenuator. Τέλος, έχουμε την έξοδο για καμπίνα. Με 4 ohm καμπίνα παίρνουμε όλα τα 50 watt της ισχύος. Με αυτή την χρήση έχουν αναφερθεί υπερθερμάνσεις από χρήστες, μέσω διαδικτύου. Στα 8 οhm παίρνουμε 25watt και στα 16 οhm παίρνουμε 12,5 watt. Η χρήση που του κάνω, προσωπικά, είναι στα 25 watt και δεν έχω παρατηρήσει κανένα ίχνος υπερθέρμανσης. Ήχος/Απόδοση: Πρόκειτα για έναν υβριδικό ενισχυτή, ο οποίος μέχρι το τέρμα της έντασης διατηρεί καθαρό τον ήχο. Με humbuckers, βέβαια, μετά την μέση αρχίζει και "σπάει" ο ήχος, ενώ στο τέρμα γίνεται ελαφρώς crunchy. Με low output single coils, στο τέρμα ο ήχος αποκτά τρίχα. "Ακούει" στο χτύπημα της πένας αρκετά καλά. Δεν έχει τις δυναμικές ενός λαμπάτου, εμφανώς, αλλά είναι αρκετά κοντά σε αίσθηση. Το μεγαλύτερο "αρνητικό" που έχω δει είναι ότι με τη μείωση του volume pot της κιθάρας, δεν καθαρίζει σε καμία περίπτωση όπως έναν λαμπάτο ενισχυτή. Καθαρίζει αρκετά καλά, αλλά δεν κάνει κρύσταλλο τον ήχο. Και αυτό γίνεται πιο εμφανές όταν λειτουργεί κάποιο overdrive πετάλι. Ενώ πχ σε έναν bugera v22 ο βρώμικος ήχος θα καθάριζε εντελώς, στον mv50 υπάρχει πολλή "τρίχα". Αλλά αυτό είναι παραξενιά δικιά μου. Την δουλειά του την κάνει σωστά, και ο ήχος καθαρίζει επαρκώς, απλά όχι σε επίπεδα λαμπάτου ενισχυτή. Με τα πετάλια είναι 100% συμβάτο, σε όλη την ένταση του. Δεν έχει παραξενιές. Και μάλιστα σχεδόν όλα ακούγονται εξαιρετικά και "γεμάτα". Fx loop, ως είναι φυσικό, δεν υπάρχει και όλα τα πετάλια μπαίνουν στο input. Εξαιρετική πλατφόρμα για τη δουλειά αυτή. Και χωρίς πετάλι ενεργό, ο καθαρός ήχος που παράγει ο mv50 είναι πάρα πολύ καλός και πλήρως αξιοποιήσιμος. Από ένταση, έχει μπολική, Με καμπινα 1x12 στα 8 ohm (άρα στα 25 watt) ο ήχος μου αρκεί για να γεμίζει ροκ χρώμα ένα μαγαζί 100 ατόμων. Σίγουρα με μεγαλύτερη καμπινα θα έχω περισσότερο headroom, κάτι που είναι φυσιολογικό. Στα καθαρά, όταν παίζω με διπλούς μαγνήτες, δεν έχω την ένταση που θέλω για funk ή ρεγκε (μιλώ για αρκετά υψηλές εντάσεις που συνηθιζα να έχω). Τον ντραμερ τον υπερκαλύπτει ο ήχος, όπως και να έχει. Εν κατακλείδι: Όποιος θέλει ένα πολύ μικρο ενισχυτή, με καθαρά που φέρνουν σε blackface, ώστα να τον βάζει στο pedalboard και μην κουβαλά combo ή κεφάλια, o MV50 είναι αυτό που ψάχνει. Δεν παίρνει δάφνες ποιότητας ήχου (σε σχέση με το real λαμπάτο thing), άλλα έχει την ένταση και αρκετή ποιότητα ώστε κάθεται άψογα στο μιξ. Κόστος περί τα 180 ευρώ. Χαρακτηριστικά: • Input/Output Jacks: INPUT x 1, LINE/PHONES x 1, SPEAKER OUT x 1• Preamp: Nutube 6P1• Output Power:Max 50W RMS@4Ω, 25W RMS@8Ω, 12.5W RMS@16Ω• Power Supply: AC adapter DC19V• Current Consumption: 3.43A• Dimensions (W x D x H): 135mm x 100mm x 75mm/5.31 x 3.94 x 2.95 in• Weight: 540g/1.19 lbs Ηχογραφημένα κλιπ: Στην ηχογράφηση έγινε χρήση μιας v100gt με P90 μαγνήτες, σε καμπίνα 1x12 με G12-35XC, και με shure SM57. Καθαρός ήχος με vol στο 3: mv50vox clean3.mp3 Καθαρός ήχος με vol στο 6: mv50vox clean6.mp3 Καθαρός ήχος με vol στο 10: mv50vox clean10.mp3 Με boss od3: mv50vox od3.mp3 Με EHX crayon: mv50vox crayon.mp3 Με xotic sl drive: mv50vox sl drive.mp3 Με ΤC dark matter: mv50vox dark matter.mp3 Με DOD carcosa fuzz: mv50vox carcosa.mp3 Ηχογράφηση με line out και χρήση tc dark matter: mv50vox di out.mp3
    1 βαθμός
  23. Ξεχασα πριν να πω βαζουμε που βαζουμε τα κομματια μας εδω γραψε και καμια πληροφορια απο κατω ,στιχους η γιατι ας πουμε το εγραψες κ.τ.λ
    1 βαθμός
  24. Εντάξει, αυτή τη φορά είπα να κάνω κάτι εντελώς διαφορετικό για το τελευταίο μου cover. Έτσι έδωσα μια "metal πινελιά" στο intro ενός από τα πιο αγαπημένα μου anime όταν ήμουν μικρός, του τεράστιου Kabamaru. Ελπίζω να σας αρέσει η διασκευή, όπως πάντα θα χαρώ να δω σχόλια και παρατηρήσεις. Cheers
    1 βαθμός
  25. Καλή προσπάθεια. Παιξτο τώρα ξανά παίζοντας το 1/10 όλων όσων έπαιξες. Miyiaki says "what you DON'T play is equally important with what you DO play''
    1 βαθμός
  26. Παιδιά εγώ από αυτά δεν ξέρω, πριν 1 βδομάδα έμαθα maj/min/dom 6 και 7, οπότε δε μπορώ να μιλήσω για αυτά. Το βίντεο μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον γιατί είδα έναν άνθρωπο να μιλά και να εξηγεί μια διεργασία σε DAW η οποία ξεπερνά τα intro-verse-chorus-verse-bridge-chorus-outro με 4/4αρια που βλέπουμε συνήθως ως παραδείγματα στο YT. Μου άρεσε που είδα πώς σκέφτεται κάποιος με το μουσικό background του @dimsonic γιατί είναι αρκετά πιο abstract από τα συνηθισμένα και είναι ενδιαφέρον το πώς αυτό "μεταφράζεται" σε ένα DAW. Στο δια ταύτα, κάποιος με τις δικές μου γνώσεις σίγουρα μπορεί να πάρει κάτι από αυτό το βίντεο και νομίζω ότι αυτό είναι αρκετό σε πρώτη φάση.
    1 βαθμός
  27. Αυτες οι δυο συγχορδιες (το ριφακι στην αρχη) ειχαν κολλησει στο μυαλο μου απο την προηγουμενη το βραδυ. Ο φταιχτης ειναι ο dim και το ψυχεδελικο του κομματι με το ρολοι και το πικαπ. Πολυ μου αρεσε αυτο που ηθελες να περασεις. Ευγε!
    1 βαθμός
  28. Το θέτεις σε μια βάση που μου είναι τελείως ξένη. Δεν το βλέπω σαν κάτι ανταγωνιστικό όπου θα έρθει κάποιος και θα το κάνει καλύτερα ή χειρότερα. Είναι απλό, βγαίνω κρατώντας ένα τσαμπί μπανάνες και λέω στον κόσμο, κύριοι, ιδού ένα τσαμπί μπανάνες. Δεν βρίσκω τον λόγο να μην το πω ή να το πω κάπως διαφορετικά ή ξέρω γω τι άλλο. Αυτό το...ντο με σολ από πάνω....μεταφράζεται σε C/G...? Και, sus χρησιμοποιούμε όταν δεν υπάρχει η 3η. Πληροφοριακά.
    1 βαθμός
  29. 1. Αυτό δεν το ξέρει αυτός που θα παρακολουθήσει το βίντεο. 2. Μοιράζεσαι μια πληροφορία με το σύμπαν, οφείλεις να την ελέγχεις ως προς την ορθότητα της. Ο σπουδαγμένος προφανώς και δεν χρειάζεται να του αναλύσεις εσύ το κομμάτι σου. Επιπλέον, θα καταλάβει και θα προσπεράσει ή θα διορθώσει τα όποια λάθη σου. Αυτόν που δεν ξέρει και στρέφεται σε σένα για να μάθει όμως, τον παίρνεις στο λαιμό σου. 3.Αυτό αναιρεί την ανάγκη ύπαρξης ενός βίντεο που εξηγεί το κομμάτι. Προφανώς το εξηγείς γιατί κάποιοι δεν το έχουν καταλάβει. 4.Δεν μίλησα για την ποσότητα της θεωρίας. Μίλησα για την ποιότητα. Όταν χρησιμοποιούμε ορολογία το κάνουμε σωστά. Διαφορετικά, υπάρχουν αυτό που ο Zappa αποκαλούσε romantic terms....Πες πως το ακόρντο αυτό είναι, ξέρω γω, μπλε ή σου θυμίζει ένα στιλέτο που ζει στη βροχή ή τον κόσμο ανάποδα κλπ. 5. Δεν έδωσες, είπες...κάτι σαν....Αυτό δεν συγκαταλέγεται σε καμία από τις γνωστές ονομασίες αυτού ή οποιουδήποτε άλλου ακόρντου. Καταλαβαίνω τα κίνητρα σου και τα σέβομαι απόλυτα. Μάλιστα, θεωρώ αξιοθαύμαστο αυτό που-πας να-κάνεις. Μπορείς να το κάνεις πολύ καλύτερα, στο ύφος , στυλ και για το κοινό που έχεις στο μυαλό σου. Το οποίο, φυσικά, αξίζει την καλύτερη εκδοχή που μπορείς να δώσεις.
    1 βαθμός
  30. Φοβεροί όλοι, δηλώνω φαν όλων. Dream team για τα γούστα μου επί της κιθάρας.
    1 βαθμός
  31. Όσο πιο μικρό το scale length τόσο ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ το tension. Oσο πιο χαμηλά κουρδισεις τόσο ΜΙΚΡΌΤΕΡΟ το tension. Προφανώς η κιθάρα σου θέλει σεταρισμα.
    1 βαθμός
  32. .... και θα είχα γυρίσει κανάλι να δω Τσάκι Τσαν.
    1 βαθμός
  33. Είναι σαν να λες ... "Έλα να σου δείξω σε βίντεο τι έκανα" και στο βίντεο να λες ... "δεν ξέρω ακριβώς τι έκανα, ίσως κάτι τέτοιο, κάπως έτσι, στο περίπου, αλλά δεν είμαι και σίγουρος"
    1 βαθμός
  34. Δημητρη, βρηκες κοινο! Γραφε αφοβα....
    1 βαθμός
  35. Εύγε στούς παίχτες. Έστειλα @gvour στο 13033 και πάω στο φαρμακείο!
    1 βαθμός
  36. Την επόμενη φορά καλύτερος wax in wax out wax in wax out was in wax out Μέχρι να δύσει ο ήλιος Σε ευχαριστώ
    1 βαθμός
  37. Κατ' αρχήν, συγκράτησε το νεανικό σου σφρίγος. Θα πρότεινα να απευθυνθείς στον μίστερ Μιγιάγκι. Αν ακολουθήσεις κατά γράμμα αυτά που λέει θα σε βοηθήσουν πολύ στο μέλλον. Πχ αυτό το "breathe in, breathe out", θα σε κάνει να εστιαστείς περισσότερο στον ρυθμό, και λιγότερο στις νότες των φράσεων. Πριν ξεκινήσεις να παίζεις κάνε ακριβώς αυτό (breathe in, breathe out) ακούγοντας το κομμάτι, αναπνέοντας με τον ρυθμό πάνω στον οποίο πρόκειται να παίξεις, αρκετές φορές. Όταν αναπνέεις πάνω του πια, τότε άρχισε να παίζεις ρυθμικά πάνω στην αναπνοή σου. Και μετά παίξε ότι θέλεις, μια χαρά θα είναι, τις νότες τις έχεις.
    1 βαθμός
  38. Έλα βρεεε, μια χαρά ήταν, πρέπει να το διορθώσω κι εγώ τώρα
    1 βαθμός
  39. Πολύ ωραίο και πολύ δύσκολο. Το να το πετύχεις στο 100% αυτό (στυλ benson) σημαίνει ουσιαστικά ότι έχεις τερματίσει το σολφέζ και το αυτί σου είναι σε πλήρη εναρμόνιση με τα χέρια σου. Εύγε.
    1 βαθμός
  40. αν σκεφτείς ότι αυτό το κομμάτι παίζονταν από ένα τρίο, αρκεί.
    1 βαθμός
  41. Σε γενικές γραμμές δεν μου αρέσουν τέτοιου είδους συνευρέσεις υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Τι εννοώ.... Όλα τα τέρατα πάνω στην σκηνή, να παίζουν στην αρχή όλοι μαζί (και να μην καταλαβαίνεις τίποτα), και μετά ένας ένας το μέρος του, προσπαθώντας να διαφοροποιηθεί από τον άλλο, να παίξει κάτι ιδιαίτερο. Μου φαίνεται σαν ένας λανθάνων ψευτοδιαγωνισμός τεράτων για το κοινό, και με έχει χάσει από ακροατή. Όμως .... ,,,, δεν παραγνωρίζω το ότι είναι δύσκολο αυτό που προσπαθούν να κάνουν, και συνάμα ένα πολύ χρήσιμο μάθημα, για το πώς μπορεί κάποιος να αναπτύξει κάτι σε σύντομο χρόνο, που ... - να έχει νόημα - να έχει ιδιαιτερότητα - να είναι ωραίο - να τον εκφράζει - να έχει αρχή - μέση - τέλος (μια ιστορία δηλαδή) - να ταιριάζει με τα συμφραζόμενα (τα πριν και τα μετά) - κλπ Ναι έχει ενδιαφέρον το πώς όλοι αυτοί οι τέρατοι το αντιμετώπισαν αυτό, πολύ ενδιαφέρον. Όλοι είναι τέρατοι, γνωστό αυτό. Εμένα πιο πολύ κλικ μου έκανε ο Andy Wood, όχι για τα φοβερά chops του (εντάξει και για αυτά), αλλά για το φανταστικό χτίσιμο της ιστορίας του, που δεν άφησε κανέναν να αναρωτιέται για το οτιδήποτε. Έπαιξε εισαγωγάρα, θεματάρα, αναπτυξάρα, και κλεισιματάρα. Και μάλλον το πήρε πιο πατριωτικά από τους υπόλοιπους. Μετά ο Lettieri βέβαια, που είχε και το πιο δύσκολο έργο κατά την γνώμη μου, γιατί μετά τον Wood είναι πολύ δύσκολος ο ρόλος του. Άλλοι πιο συμβατικά κι άλλοι λίγο πιο πιπεράτα, έκαναν την δουλειά μια χαρά. Ο πιτσιρικάς με το slide ήταν πολύ καλός κι αυτός. Πάρα πολύ καλός. Είναι στο χέρι του μια ακόμα καλύτερη συνέχεια, το έχει το πακέτο πάντως. Εν ολίγοις αυτές είναι οι απόψεις μου, και σ' ευχαριστώ πολύ Κώστα για την δυνατότητα που μου έδωσες να τις εκφράσω μέσω αυτού του βίντεο.
    1 βαθμός
  42. Όλοι εκπληκτικοί, αυτός ο Ariel Posen κάτι μου λέει ότι θα μας απασχολήσει στο μέλλον, νέο αίμα.
    1 βαθμός
  43. Eκανα μια προσπαθεια,βαρεσα κατι ψιλα. Αν και απο καποια παιξιματα που ακουσα,μου εφυγε ο τακος,μαλλον να σιωπησω ηπρεπε. Ωραιο μπακιν,πολυ του γουστου μου Σπυρε. JJ.mp3
    1 βαθμός
  44. Την ξαπαπατησες Ειπαμε δεν μιλαμε μονο για ηχογραφηση. Για παιξιμο να το φχαριστηθουμε λεμε. Οχι να σκεπαστουμε και να πεσουμε για υπνο.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου