Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/19/20 in all areas

  1. 7 points
    Ένα καινούριο κομματάκι από μας. Στίχοι Αραβανής-Φράγκος. Μελωδία-αρμονία, Φράγκος. Αλλάχθηκε το κομμάτι με άλλη βερσιόν μετά τις υποδείξεις του Yameth και του Cos_dr...
  2. 6 points
    Άρτια αφιχθείσα ... Fender Custom Shop 51 Nocaster Faded Copper Η πρώτη εντύπωση είναι εξαιρετική. Πανάλαφρη, με ωραία ατάκα, και εξαιρετικό μανίκι!
  3. 6 points
  4. 5 points
    Εν μεσω πολλων,γενικων αλλα και προσωπικων δυσκολιων το τελευταιο διαστημα,αυτο ειναι ενα μικρο,τριλεπτο,κομματακι αγαπης που φτιαξαμε με τον Νικολα(Αραβανης). Απλοικο μεν περα για περα αληθινο δε. Ξεδωμα επισης.
  5. 5 points
    Φανταστικό το Echo Boy. Αν δεν είχα τα 2 επίσης φοβερά delays της Valhalla DSP θα το χτυπούσα. Η φετινή Black Friday έχει μόνο μία αγορά. O Nolly είναι ο αγαπημένος μου producer/sound guy στη σημερινή metal σκηνή. Το plugin το άκουσα από κοντά στα μαθήματα που κάνω και τρελάθηκα. Ανώτερο από οτιδήποτε digital έχω παίξει. ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΤΣΙΜΠΗΣΑ! -50%. Αντίο ύπνος.
  6. 4 points
    Λουκά σε παρασύρανε και εσένα αυτοί οι τζαζίστες ροκαμπίλιδες???
  7. 4 points
    Ευχαριστούμε βρε Λουκά, να'σε κι εσύ καλά και πρόσεχε! Άι' ρε...! Να ξες πάντως η γνώμη μας και τα αισθήματα μας διά εσέ είναι αμοιβαία...
  8. 4 points
    Σιγά μην είναι καλά παιδιά Λουκά μου. Κωλοπαιδαράδες είναι, γι' αυτό τους γουστάρω.
  9. 4 points
    Εσυ μουσατε εχεις στο σπιτι σου κοψιδια και λουκανικα και μου γυρευεις να σου δωσω φακες αναλατες και μισοψημενες.
  10. 4 points
    Εντάξει, αλλά αυτό το echo boy ... απλά δεν υπάρχει.
  11. 4 points
    Ίσως και το καλύτερο Saturation plugin, το Decapitator.
  12. 4 points
    Τι-τά-νας. Δε θα υπάρξει άλλος σαν αυτόν (ευτυχώς γιατί δε θέλουμε άλλες απομιμήσεις). Πόσο συγκλονιστικο το being there; Το είδα τελευταίο από όλες τις τις ταινίες και έμεινα...
  13. 3 points
    Συνεννοημένοι είμαστε; Ετρωγα φακες (χυλωμενες, δάφνη, σκορδακι, γ@μ@νε) οταν μπηκα να διαβασω.
  14. 3 points
    Δεν είναι καν χιουμορακι. Είναι εμετική συμπεριφορά και ασέβεια σε χιλιάδες νεκρούς αλλά και σε ανθρώπους που παλεύουν με νύχια και δόντια να κρατήσουν στη ζωή άλλες τόσες χιλιάδες. Και όλοι αυτοί οι νεκροί και άρρωστοι οφείλονται στους "ψεκασμενους" ,ΞΕΡΟΛΕΣ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ "χιουμορίστες" και "σταρχιδιδες" που δεν τηρούν τα μέτρα και "ξέρουν καλύτερα". Αρκετά με την γελοιοτητα πλέον... τηρήστε τα μέτρα και ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΝ ΣΚΑΣΜΟ...ο κόσμος πεθαίνει ηλίθιοι. Τα θερμά μου συλλυπητήρια για τον πατέρα σου.
  15. 3 points
    Ζωή σε λόγου σου ρε Νίκο, να είστε γεροί να τον θυμάστε.
  16. 3 points
    δεν ξέρω τι λέτε εσείς φίλοι αλλά σήμερα το πρωί στην είσοδο του δημαρχείου της Αγίας Παρασκευής ήταν κάποιος (που μάλλον πληρώνουμε αδρά ως κλητήρα) που με στριφτό στο στόμα (φυσώντας τον καπνό στη μούρη όποιου προσπαθούσε να μπει) και κρατώντας ένα θερμόμετρο στο ένα χέρι (που φυσικά δεν χρησιμοποιούσε εφ’ ω ετάχθη) και με το άλλο δείχνοντας τα @ρχίδια του, έλεγε με υφάκι επηρμένου πορδόμαγκα σε μια κυρία που του έκανε παρατήρηση: ντάξει μανδάμ... μας τα κόψανε όλα θα μας τα κόψουνε κι αυτά σε λίγο (τα ποια?)... αν δεν "έπρεπε" να είμαι "κύριος" γιατί έχω χάσει τον πατέρα από την περασμένη Τρίτη και είναι ακόμα άθαφτος (λόγω του ιού που "δεν υπάρχει" κατά άλλα), θα τον είχα βάλει να φάει το θερμόμετρο αφού πρώτα του το έβαζα στον λοκώ να πάρει γεύση (κι ας μην είμαι πυγμάχος σαν τον Κώστα)... δεν λέω καλό το χιουμοράκι αλλά πλέον τα πράγματα αγριεύουν και το ψεκασμένο λούμπεν παύει να έχει την πάλαι ποτέ πλάκα... σόρυ για την παραφωνία και το οφ (?) τοπικ, συνεχίστε...
  17. 3 points
    ναι καλά... άμα του πηγαίνεις κινέζικα φθηνιάρικα τι θες να κάνει... από τα καλά να του πας, τα αμερικάνικα για να δούμε...
  18. 3 points
    Κλασσικά το ίδιο ισχύει και με μένα. Λέω εγώ το έγραψα αυτό? Αποκλείεται, αυτό είναι καλό.
  19. 2 points
    Άσε ρε μακρυμάλλη τα σάπια!! Δώσε εσύ κι εγώ ξέρω τι θα τις κάνω τις "φακές"....
  20. 2 points
    Εν τω μεταξύ στην Ελβετία Αν κάποιος ανήκει στους σκεπτικιστές ή ακόμα χειρότερα στους αρνητές του ιού να χάνει το δικαίωμα σε ένα κρεβάτι ΜΕΘ, τη στιγμή που υπάρχει τέτοια συμφόρηση. «Όποιος παραβλέπει εσκεμμένα τους κανόνες απόστασης και υγιεινής θα πρέπει να είναι υπεύθυνος για τις ενέργειές του. Προτείνω αυτά τα άτομα να καταγράφονται, τα νοσοκομεία να γνωρίζουν τα στοιχεία τους και να μην τους παρέχεται κρεβάτι εντατικής θεραπείας». https://www.e-radio.gr/post/160343/korwnoios-protasi-sok-apo-tin-elvetia?utm_source=eradio_newsfeed&utm_medium=eradio_post_samecategory&utm_campaign=eradio_ref&utm_term=13
  21. 2 points
    Για όποιον δεν το έχει πάρει χαμπάρι εδώ βρίσκουμε όλες τις προσφορές (audio) και ανανεώνονται σε πραγματικό χρόνο, μαύρες και άσπρες Παρασκευές και όλες τις μέρες του χρόνου. https://www.reddit.com/r/AudioProductionDeals/
  22. 2 points
    Και άλλα πέντε από εμένα. Άψογο και αυθεντικό.
  23. 2 points
    Έχουμε εμείς και δεν το ξέρω; Ας παίζαμε όμως μπλουζ ή τζαζ και θα σού'λεγα.... Τώρα με 2002GR και Τουρνά εν έτη 2020 που πάτε ρε Καραμήτροι.....
  24. 2 points
    Ο Νίκος είναι σοβαρό παιδί....... όχι!
  25. 2 points
    Φάνη αφού δεν σου θύμισε 2002GR πάλι καλά!!
  26. 2 points
  27. 2 points
    Σήμερα ξαναέπιασα το Project γιατί αρκετά περίμενε. Αρχικά έφτιαξα ένα ξύλινο σκαμνάκι για να κάθεται ο προενισχυτής με τα ποτενσιόμετρα κλπ Στη συνέχεια χρειάστηκε να ψηλώσει λίγο το σκαμνάκι γιατί αποφάσισα να αφαιρέσω εντελώς το κάτω καπάκι της καμπίνας και να μπεί κάτι άλλο, σε περίπτωση (απίθανη) που χρειαστεί να πουλήσω την καμπίνα να μην κάνω επάνω της τρύπες. Ετσι βρήκα ένα βολικό σελοτεξ, το οποίο είναι πλάτη από ένα παλιό κάδρο. Το πλεονέκτημα είναι ότι είναι αρκετά σκληρό και συμπαγές, δουλεύεται εύκολα και θα μπορούσα να του δώσω και ύψος ώστε σχεδόν να κλείσω την καμπίνα. Αφού την έκοψα στα μέτρα που ήθελα μαρκάρισα και έκανα τις τρύπες για το καλώδιο του ρεύματος και του προ ώστε να μπορώ να την βάλω στην τελική θέση για να μαρκάρω τις πιό κρίσιμες τρύπες. Με προσεκτικές μετρήσεις (με το μετράκι που σετάρουμε τις κιθάρες) σημάδεψα τα κέντρα και μετά με ποτηροτρύπανο έκανα τις μεγάλες και με απλό τρυπάνι τις μικρές. Μετά έβαλα τα κουμπιά από τα ποτς, ευτυχώς είχαν ελάχιστο αλλά αρκετό μήκος ακόμα στον άξονά τους ώστε να μπορέσουν να σφίξουν. Το τελικό αποτέλεσμα. Εφαγε ένα πρωινομεσημεριανό (μαζί με το απαραίτητο debuggin καθώς κάτι κόπηκε στον ομφάλιο λώρο του προ και έψαχνα κανα δυό ώρες μόνο αυτό). Για ...κλαψ θα αναμείνετε ολίγον ακόμα. Αλλωστε έχω βάλει καινούργεις χορδές στην σκιούρε αφήνεται μου μετα από χ (βάλτε ό,τι νομίζετε) μήνες, που ακόμα στρώνουν. Οι χορδές μπήκαν χτες, αρα είναι μιας μέρας και έχουν παίξει σύμφωνα με το captain's log 24 λεπτά...
  28. 2 points
    Σε ευχαριστω Μπιλ αλλα με μπερδευεις με αλλον. Ουτε ποσα ειναι τα 16 μετρα δεν ξερω να μετρησω. Κοιταξε πως εχει το θεμα..... Μπορει να κανω,οχι μονο 2,μεχρι και 6 μηνες να ολοκληρωσω κατι για δυο λογους κυριως. Ο ενας ειναι οτι δεν υπαρχει πολυς χρονος και ο αλλος οτι λογω της αμπαλοσυνης μου κολλαω και δε μου κανει τιποτα.Αρχιζω να το ψειριζω,βαριεμαι και στος τελος βγαινει κατι που σπανιως μου αρεσει εστω και λιγο. Πολλες φορες το παραταω και δεν το τελειωνω ποτε. Το αποπανω ειναι ενα απο τα ελαχιστα που δε με κουρασε καθολου. Η βαση και το ριφφ φτιαχτηκε σε κανα τεταρτο και σκοπιμως το αφησα τελειως χυμα και ψιλοξεκουρδιστο,με ολα τα λαθη,για να μην μπαγιατεψει στο μυαλο μου. Διορθωσα μονο τα σημεια που η ξεκουρδισια ηταν μεγαλη. Το ιδιο ειπα και του Νικολα,να γραψει οτι του βγει με τη μια χωρις φτιασιδια και παιδεμα. Αλλα αυτος δεν εχει αναγκη,εγραψε πιανο-μπασο με συνοπτικες. Αν προσεξεις τη φωνη ρυθμικα,δεν παταει καθολου καλα. Και?Λεω παλι "δε βαριεσαι ποιος νοιαζεται"? Τελικα ειναι πολυ καλυτερα ετσι,να τελειωνει αμεσως. Αλλα δυστυχως σπανια συμβαινει...
  29. 2 points
    Ξέρεις να γράφεις κομμάτια ρε φίλε, τέλος. Άλλοι καθόμαστε και γρατζουνάμε 2 μήνες για 16 μέτρα μουσικής κι εσύ τα πετάς έτσι. Τι να κάνουμε, έτσι είναι η ζωή. Μπράβο και στους 2, πολύ ωραίο κομμάτι!
  30. 2 points
    Χαχαχα make my day. Hail hail rock n roll! Αρρώστια και θεραπεία ταυτόχρονα. Τhanks chaps!
  31. 2 points
    Κομματάρα, ανελέητη πανκοροκιά. Θεωρώ ότι θα ήταν ακόμα καλύτερο αν το κουπλέ ήταν τραγουδισμένο μια οκτάβα πάνω. Το φαντάζομαι δηλαδή με ερμηνεία τύπου Brian Johnson ή Axl Rose.
  32. 2 points
    Ποπ και τα μυαλά στα κάγκελα ρε!!!!! Μόλις ετοιμάσουμε καμμιά 10αριά για δίσκο θα αρχίσω το ψάξιμο
  33. 2 points
    .... η οποία είναι κορυφή σε delays και reverbs.
  34. 2 points
    Ε, λογικά σε όλους θα συμβαίνει.
  35. 2 points
    Ωραια πραγματα.Παντα τετοια απλοικα οπως λες μας φτιαχνουν.Θα γινω ροκαμπίλι με σας που εμπλεξα
  36. 2 points
    Φοβερό το κομμάτι. Τη λατρεύω τη χροιά της φωνής σου! Πολύ γούσταρα με το slide!
  37. 2 points
    Σαν σήμερα, to 1966, γεννήθηκε αυτό το σπάνιο φαινόμενο. Αντιγράφω, προς συνοδεία του ηχητικού, ακριβώς όπως διάβασα: Υπάρχει μια μαγική στιγμή στην ιστορία της μουσικής, όπου ένα αγόρι με αλλόκοσμη φωνή, «πολιτογραφημένο» ως ρόκερ ερμηνεύει μια άρια από την όπερα του Χένρι Πέρσελ, «Διδώ και Αινείας». Είναι ο θρήνος της Διδούς, άρια φτιαγμένη για mezzo soprano ή για φωνή καστράτο: δεν ερμηνεύεται μονορούφι, δεν «βγαίνει» με τη μία, έχει παιδέψει πολλές και πολλούς της σύγχρονης όπερας, έχει κάψει φωνητικές χορδές στις πρόβες, είναι ένα θείο έγκλημα σε Ρε ελάσσονα. Συμβαίνουν, όμως και θαύματα. Από αυτά που δίνουν πάτημα σε πολλούς να υπερασπίζονται τις γέφυρες ανάμεσα στη ροκ και την όπερα. Σαν αυτό που συνέβη στο πλαίσιο του Metdown Festival του 1995 υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Έλβις Κοστέλο. Ο Jeff Buckley έχει εκφράσει την επιθυμία να ερμηνεύσει αυτό το μαρτύριο live, με μόνη συνοδεία ένα πιάνο, ένα βιολί και ένα τσέλο. Δεν ήταν, όμως, το μόνο δύσκολο που είχε ζητήσει για εκείνη τη διοργάνωση. Ο Κοστέλο θα θυμόταν λίγα χρόνια αργότερα ότι ο νεαρός ρόκερ είχε εκφράσει την επιθυμία να τραγουδήσει γερμανικά λίντερ, Μάλερ για την ακρίβεια. «Είχα ενθουσιαστεί μ' αυτά που μου ζητούσε, αλλά και πάλι, στα γερμανικά; Ήταν πεπεισμένος ότι επειδή λάτρευε αυτά τα κομμάτια, θα μπορούσε να τα ερμηνεύσει χωρίς πρόβα. Ήταν διαβολεμένα ατρόμητος. Ερμήνευσε πρώτα Μάλερ και άφησε για το κλείσιμο της εμφάνισης του τον Πέρσελ», θυμόταν τότε ο Κοστέλο. Θεωρούσε την επιλογή του Buckley ριψοκίνδυνη. Είναι ένα εξαιρετικά οδυνηρό τραγούδι, που οι ψηλές του νότες μπορούν να το κάνουν ακόμη οδυνηρότερο, για το κοινό κυρίως, και ειδικά αν αυτός που ερμηνεύει δεν ξέρει τι κάνει. Ο Buckley θα φτάσει αργοπορημένος, λίγο πριν την έναρξη του Φεστιβάλ, μοιάζει κατάκοπος από τις δικές του υποχρεώσεις, είναι ντυμένος στα μαύρα -μαύρο τζιν και T-shirt και μπότες- είναι εξωφρενικά αδύνατος, τόσο που τα ζυγωματικά φέγγουν στο πρόσωπο του, αχτένιστος, κάπως έξω από τα νερά του. Θα ερμηνεύσει πολλά δύσκολα εκείνο το βράδυ. Φτάνοντας προς το τέλος της εμφάνισής του, θα κομπιάσει για λίγο - ο κόσμος από κάτω είναι μαγεμένος. Η πιανίστα Κάθριν Έντουαρντς, ο βιολονίστας Ίαν Μπέλτον και στο τσέλο ο Φίλιπ Σέπαρντ τον περιμένουν με υπομονή και έναν κάποιο εκνευρισμό. Η άρια του Πέρσελ θα μπορούσε να αποδειχθεί φιάσκο για όλους. Ο 28χρονος τότε μουσικός, τραγουδοποιός και ερμηνευτής, αγχωμένος, τους ζητάει συγνώμη για την καθυστέρηση και βγάζει από το σακίδιο του ένα παιδικό σημειωματάριο. Εκεί έχει σημειωμένα τα λιμπρέτι της άριας σε μια παράξενη δική του κωδικοποίηση. Κάθε λέξη που είναι γραμμένη πιο ψηλά από τις υπόλοιπες για εκείνον σημαίνει μία άπιαστη νότα, από εκείνες που κάνουν τις σοπράνο να κλαίνε στις πρόβες. Παίρνει μια ανάσα και μετά ρωτάει κάτι που ανησυχεί τους πάντες. Σε ποια χώρα βρίσκεται; Αγγλία ή Γερμανία; Εξηγεί ψελλίζοντας ότι έχει κοιμηθεί ελάχιστα και έχει χάσει τον λογαριασμό των ταξιδιών του εκείνες τις μέρες. Προφανώς, αντιλαμβάνεται το γενικό μάγκωμα, παίρνει μια ανάσα και αρχίζει να ερμηνεύει. [το παραπάνω κομμάτι] «Όταν άρχισε να ερμηνεύει τον Θρήνο της Διδούς υπήρχαν γύρω του όλοι αυτοί οι επαγγελματίες της κλασικής μουσικής, που δεν μπορούσαν να πιστέψουν αυτό που άκουγαν. Απέναντι τους βρισκόταν ένας τύπος που ερμήνευε ένα οπερετικό τραγούδι, φτιαγμένο για άλλα είδη φωνής και μάλιστα εκπαιδευμένης. Και ήταν εκεί, το τραγουδούσε, όπως άλλοι μιλάνε. Δεν εκτελούσε απλώς ένα κομμάτι από μία όπερα, αλλά ήταν εκεί και έκανε κάτι με αυτό», δήλωνε ο Κοστέλο. Ο Buckley ήταν εκεί, σε μια μισοφωτισμένη σκηνή, να ζει την κάθε λέξη ενός σπαραγμού που είχε μελοποιηθεί πριν από περίπου 300 χρόνια, να ερμηνεύει έναν άθλο καλύτερα απ' οποιονδήποτε επαγγελματία της όπερας είχε δοκιμάσει. Υπήρξε ταλαντούχος τραγουδοποιός, έλεγε ότι γεννήθηκε για να παίζει κιθάρα, όμως, η αποκάλυψη εκείνης της μαγικής βραδιάς στο Meltdown ήταν τα όσα μπορούσαν να προκύψουν από 4 οκτάβες αναγεννησιακής αντρικής φωνής, που θύμιζε έντονα Κλάους Νόμι, αλλά υποσχόταν περισσότερα. Έναν χρόνο πριν είχε κυκλοφορήσει το άριστα δομημένο "Grace" με δείγματα της υψηλής μουσικής νοημοσύνης του να ξεδιπλώνονται μέσα από το "Hallelujah" του Leonard Cohen και άλλα υπέροχα τραγούδια. Το άλμπουμ δεν γνώρισε μεγάλη επιτυχία, ωστόσο, οι οκτάβες που έπιανε ο νεαρός άφηναν υποσχέσεις για το μέλλον της alternative rock. Δεν είδε ξανά ο Κοστέλο τον Buckley. Τον θυμάται να χαμογελάει σαν παιδάκι στο πάρτι μετά το τέλος του φεστιβάλ, να μιλάει με τους μουσικούς που προσπαθούσαν να καταλάβουν τι μόλις είχαν ακούσει, να απαντάει με χαρά σε ερωτήσεις για τη δική του μουσική, για την κιθάρα του, για τους καλλιτέχνες που αγαπούσε περισσότερο. Τους είχε γοητεύσει όλους, (τον κατηγορούν μέχρι σήμερα ότι το έκανε εσκεμμένα), ήταν ακόμη μια απόδειξη αυτού που ο Μπόνο κάποια χρόνια νωρίτερα είχε αναγκαστεί να παραδεχθεί: «Είναι καλύτερος από 'μένα. Βασικά, λυπάμαι όποιον βγαίνει στη σκηνή μετά απ' αυτόν». Δύο χρόνια μετά η είδηση του θανάτου του από πνιγμό θα κάνει τον γύρο του κόσμου. Είχε γεννηθεί στις 17 Νοεμβρίου του 1966, στην Καλιφόρνια. Ήταν από τους λίγους -όπως κι ο Freddie Mercury- που πίστευε στην αόρατη σύνδεση του ροκ με την κλασική μουσική. Λυρικός τενόρος, με έκταση κολορατούρας, ποτέ δεν θα μάθουμε τι ακόμη είχε να δώσει και στο είδος που διάλεξε εκείνος και στη φωνή που του χαρίστηκε.
  38. 2 points
    Τα ταξίδια του Καζαντζάκη δεν είναι απλά λογοτεχνία, έχει πληροφορία μέσα και πας ταξίδι κανονικά και στο χρόνο πλέον, παρέα με ένα κακεντρεχή τύπο, και σήμερα μπαν θα έτρωγε, δεν έχουμε προοδεύσει ιδιαίτερα (αν έχεις τα κόκκινα βιβλία στην αποθήκη τα αγοράζω)
  39. 2 points
  40. 1 point
    Στην σειρά ενισχυτών Nextone της BOSS, Nextone Artist και Nextone Stage, προστέθηκε και ο νέος Nextone Special. Επίσης, στην σειρά καλωδίων της BOSS, προστέθηκαν τα BPC-4 (Patch Cable), BMIDI-PB1 (MIDI Cable) και BCC-3-TRA (Interconnect Cable).
  41. 1 point
    Χαχαχα, κι εγώ φακές έχω σήμερα, και τρελαίνομαι. Χαχαχαχα, don't eat and read, χαχαχα.
  42. 1 point
    Πολλες φορες ειναι προτιμοτερο να ραβουμε το στομα, παρα να προσπαθουμε να αποφυγουμε το ταϊσμα.
  43. 1 point
    Να τις κάνεις σαλάτα με σπανάκι σωτέ, ψητά λαχανικά και μανιτάρια, με σάλτσα μουστάρδα, μέλι, και μπαλσάμικο. Άντε γεια .....
  44. 1 point
    Είναι αυτό στην δεύτερη φώτο.
  45. 1 point
    Καθαρη παραγωγή και ωραϊο τραγουδι για το εϊδος του. Νά εϊσται καλά παιδιά.
  46. 1 point
    Κύκνειο άσμα του ένα απο τα μεγάλα αριστουργήματα του κινηματογράφου, ανεπανάληπτος, μεγάλη αγάπη
  47. 1 point
    Εχεις ολο το πακετο. Διασωστης με ιδιοκτητη δομη φιλοξενιας ρετρο ηλεκτρονικων συσκευων.
  48. 1 point
    Γι' αυτό εκτός από μάσκα φοράω και καπότα.
  49. 1 point
    Στειλτα σε μενα! Μην τα ανακυκλωνετε...τα σκοτωνετε...κριμας ειναι Δες εδω ΤΙ έσωσα απο βεβαιο θάνατο!
  50. 1 point
    Είχα που λέτε κάνει το μπανάκι μου το ζεστό, έβαλα το κρασάκι μου, άραξα πίσω στην καρέκλα χαλαρά, και πάτησα ένα "ανανέωση" στο noiz, να δω μήπως έγραψε κάποιος τίποτα νέο. Βλέπω gvour νέο κομμάτι. Το ακούω. Μπύρα κατευθείαν. Πάει το μπανάκι και η χαλάρωση. Headbanging στην καρέκλα. Δεν περιγράφω άλλο .... Α. ρε διάολε gvour, είσαι τεράστιος μάστορας. Και αδερφός .... Στην υγειά σου ....
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines