Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      26

    • Αναρτήσεις

      7.492


  2. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      25

    • Αναρτήσεις

      21.934


  3. gvour

    gvour

    Μέλος


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      5.457


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 19/11/2020 σε όλα

  1. Ένα καινούριο κομματάκι από μας. Στίχοι: Αραβανής-Φράγκος. Σύνθεση: Φράγκος. Αλλάχθηκε το κομμάτι με άλλη βερσιόν μετά τις υποδείξεις του Yameth και του Cos_dr...
    7 βαθμοί
  2. Άρτια αφιχθείσα ... Fender Custom Shop 51 Nocaster Faded Copper Η πρώτη εντύπωση είναι εξαιρετική. Πανάλαφρη, με ωραία ατάκα, και εξαιρετικό μανίκι!
    5 βαθμοί
  3. Εν μεσω πολλων,γενικων αλλα και προσωπικων δυσκολιων το τελευταιο διαστημα,αυτο ειναι ενα μικρο,τριλεπτο,κομματακι αγαπης που φτιαξαμε με τον Νικολα(Αραβανης). Απλοικο μεν περα για περα αληθινο δε. Ξεδωμα επισης.
    5 βαθμοί
  4. Φανταστικό το Echo Boy. Αν δεν είχα τα 2 επίσης φοβερά delays της Valhalla DSP θα το χτυπούσα. Η φετινή Black Friday έχει μόνο μία αγορά. O Nolly είναι ο αγαπημένος μου producer/sound guy στη σημερινή metal σκηνή. Το plugin το άκουσα από κοντά στα μαθήματα που κάνω και τρελάθηκα. Ανώτερο από οτιδήποτε digital έχω παίξει. ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΤΣΙΜΠΗΣΑ! -50%. Αντίο ύπνος.
    5 βαθμοί
  5. Λουκά σε παρασύρανε και εσένα αυτοί οι τζαζίστες ροκαμπίλιδες???
    4 βαθμοί
  6. Ευχαριστούμε βρε Λουκά, να'σε κι εσύ καλά και πρόσεχε! Άι' ρε...! Να ξες πάντως η γνώμη μας και τα αισθήματα μας διά εσέ είναι αμοιβαία...
    4 βαθμοί
  7. Σιγά μην είναι καλά παιδιά Λουκά μου. Κωλοπαιδαράδες είναι, γι' αυτό τους γουστάρω.
    4 βαθμοί
  8. Εσυ μουσατε εχεις στο σπιτι σου κοψιδια και λουκανικα και μου γυρευεις να σου δωσω φακες αναλατες και μισοψημενες.
    4 βαθμοί
  9. Εντάξει, αλλά αυτό το echo boy ... απλά δεν υπάρχει.
    4 βαθμοί
  10. Ίσως και το καλύτερο Saturation plugin, το Decapitator.
    4 βαθμοί
  11. Τι-τά-νας. Δε θα υπάρξει άλλος σαν αυτόν (ευτυχώς γιατί δε θέλουμε άλλες απομιμήσεις). Πόσο συγκλονιστικο το being there; Το είδα τελευταίο από όλες τις τις ταινίες και έμεινα...
    4 βαθμοί
  12. Συνεννοημένοι είμαστε; Ετρωγα φακες (χυλωμενες, δάφνη, σκορδακι, γ@μ@νε) οταν μπηκα να διαβασω.
    3 βαθμοί
  13. Δεν είναι καν χιουμορακι. Είναι εμετική συμπεριφορά και ασέβεια σε χιλιάδες νεκρούς αλλά και σε ανθρώπους που παλεύουν με νύχια και δόντια να κρατήσουν στη ζωή άλλες τόσες χιλιάδες. Και όλοι αυτοί οι νεκροί και άρρωστοι οφείλονται στους "ψεκασμενους" ,ΞΕΡΟΛΕΣ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ "χιουμορίστες" και "σταρχιδιδες" που δεν τηρούν τα μέτρα και "ξέρουν καλύτερα". Αρκετά με την γελοιοτητα πλέον... τηρήστε τα μέτρα και ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΝ ΣΚΑΣΜΟ...ο κόσμος πεθαίνει ηλίθιοι. Τα θερμά μου συλλυπητήρια για τον πατέρα σου.
    3 βαθμοί
  14. Ζωή σε λόγου σου ρε Νίκο, να είστε γεροί να τον θυμάστε.
    3 βαθμοί
  15. ναι καλά... άμα του πηγαίνεις κινέζικα φθηνιάρικα τι θες να κάνει... από τα καλά να του πας, τα αμερικάνικα για να δούμε...
    3 βαθμοί
  16. Κλασσικά το ίδιο ισχύει και με μένα. Λέω εγώ το έγραψα αυτό? Αποκλείεται, αυτό είναι καλό.
    3 βαθμοί
  17. Άσε ρε μακρυμάλλη τα σάπια!! Δώσε εσύ κι εγώ ξέρω τι θα τις κάνω τις "φακές"....
    2 βαθμοί
  18. Για όποιον δεν το έχει πάρει χαμπάρι εδώ βρίσκουμε όλες τις προσφορές (audio) και ανανεώνονται σε πραγματικό χρόνο, μαύρες και άσπρες Παρασκευές και όλες τις μέρες του χρόνου. https://www.reddit.com/r/AudioProductionDeals/
    2 βαθμοί
  19. δεν ξέρω τι λέτε εσείς φίλοι αλλά σήμερα το πρωί στην είσοδο του δημαρχείου της Αγίας Παρασκευής ήταν κάποιος (που μάλλον πληρώνουμε αδρά ως κλητήρα) που με στριφτό στο στόμα (φυσώντας τον καπνό στη μούρη όποιου προσπαθούσε να μπει) και κρατώντας ένα θερμόμετρο στο ένα χέρι (που φυσικά δεν χρησιμοποιούσε εφ’ ω ετάχθη) και με το άλλο δείχνοντας τα @ρχίδια του, έλεγε με υφάκι επηρμένου πορδόμαγκα σε μια κυρία που του έκανε παρατήρηση: ντάξει μανδάμ... μας τα κόψανε όλα θα μας τα κόψουνε κι αυτά σε λίγο (τα ποια?)... αν δεν "έπρεπε" να είμαι "κύριος" γιατί έχω χάσει τον πατέρα από την περασμένη Τρίτη και είναι ακόμα άθαφτος (λόγω του ιού που "δεν υπάρχει" κατά άλλα), θα τον είχα βάλει να φάει το θερμόμετρο αφού πρώτα του το έβαζα στον λοκώ να πάρει γεύση (κι ας μην είμαι πυγμάχος σαν τον Κώστα)... δεν λέω καλό το χιουμοράκι αλλά πλέον τα πράγματα αγριεύουν και το ψεκασμένο λούμπεν παύει να έχει την πάλαι ποτέ πλάκα... σόρυ για την παραφωνία και το οφ (?) τοπικ, συνεχίστε...
    2 βαθμοί
  20. Και άλλα πέντε από εμένα. Άψογο και αυθεντικό.
    2 βαθμοί
  21. Έχουμε εμείς και δεν το ξέρω; Ας παίζαμε όμως μπλουζ ή τζαζ και θα σού'λεγα.... Τώρα με 2002GR και Τουρνά εν έτη 2020 που πάτε ρε Καραμήτροι.....
    2 βαθμοί
  22. Ο Νίκος είναι σοβαρό παιδί....... όχι!
    2 βαθμοί
  23. Φάνη αφού δεν σου θύμισε 2002GR πάλι καλά!!
    2 βαθμοί
  24. Σε ευχαριστω Μπιλ αλλα με μπερδευεις με αλλον. Ουτε ποσα ειναι τα 16 μετρα δεν ξερω να μετρησω. Κοιταξε πως εχει το θεμα..... Μπορει να κανω,οχι μονο 2,μεχρι και 6 μηνες να ολοκληρωσω κατι για δυο λογους κυριως. Ο ενας ειναι οτι δεν υπαρχει πολυς χρονος και ο αλλος οτι λογω της αμπαλοσυνης μου κολλαω και δε μου κανει τιποτα.Αρχιζω να το ψειριζω,βαριεμαι και στος τελος βγαινει κατι που σπανιως μου αρεσει εστω και λιγο. Πολλες φορες το παραταω και δεν το τελειωνω ποτε. Το αποπανω ειναι ενα απο τα ελαχιστα που δε με κουρασε καθολου. Η βαση και το ριφφ φτιαχτηκε σε κανα τεταρτο και σκοπιμως το αφησα τελειως χυμα και ψιλοξεκουρδιστο,με ολα τα λαθη,για να μην μπαγιατεψει στο μυαλο μου. Διορθωσα μονο τα σημεια που η ξεκουρδισια ηταν μεγαλη. Το ιδιο ειπα και του Νικολα,να γραψει οτι του βγει με τη μια χωρις φτιασιδια και παιδεμα. Αλλα αυτος δεν εχει αναγκη,εγραψε πιανο-μπασο με συνοπτικες. Αν προσεξεις τη φωνη ρυθμικα,δεν παταει καθολου καλα. Και?Λεω παλι "δε βαριεσαι ποιος νοιαζεται"? Τελικα ειναι πολυ καλυτερα ετσι,να τελειωνει αμεσως. Αλλα δυστυχως σπανια συμβαινει...
    2 βαθμοί
  25. Ξέρεις να γράφεις κομμάτια ρε φίλε, τέλος. Άλλοι καθόμαστε και γρατζουνάμε 2 μήνες για 16 μέτρα μουσικής κι εσύ τα πετάς έτσι. Τι να κάνουμε, έτσι είναι η ζωή. Μπράβο και στους 2, πολύ ωραίο κομμάτι!
    2 βαθμοί
  26. Χαχαχα make my day. Hail hail rock n roll! Αρρώστια και θεραπεία ταυτόχρονα. Τhanks chaps!
    2 βαθμοί
  27. Κομματάρα, ανελέητη πανκοροκιά. Θεωρώ ότι θα ήταν ακόμα καλύτερο αν το κουπλέ ήταν τραγουδισμένο μια οκτάβα πάνω. Το φαντάζομαι δηλαδή με ερμηνεία τύπου Brian Johnson ή Axl Rose.
    2 βαθμοί
  28. Ποπ και τα μυαλά στα κάγκελα ρε!!!!! Μόλις ετοιμάσουμε καμμιά 10αριά για δίσκο θα αρχίσω το ψάξιμο
    2 βαθμοί
  29. .... η οποία είναι κορυφή σε delays και reverbs.
    2 βαθμοί
  30. Ε, λογικά σε όλους θα συμβαίνει.
    2 βαθμοί
  31. Ωραια πραγματα.Παντα τετοια απλοικα οπως λες μας φτιαχνουν.Θα γινω ροκαμπίλι με σας που εμπλεξα
    2 βαθμοί
  32. Φοβερό το κομμάτι. Τη λατρεύω τη χροιά της φωνής σου! Πολύ γούσταρα με το slide!
    2 βαθμοί
  33. Σαν σήμερα, to 1966, γεννήθηκε αυτό το σπάνιο φαινόμενο. Αντιγράφω, προς συνοδεία του ηχητικού, ακριβώς όπως διάβασα: Υπάρχει μια μαγική στιγμή στην ιστορία της μουσικής, όπου ένα αγόρι με αλλόκοσμη φωνή, «πολιτογραφημένο» ως ρόκερ ερμηνεύει μια άρια από την όπερα του Χένρι Πέρσελ, «Διδώ και Αινείας». Είναι ο θρήνος της Διδούς, άρια φτιαγμένη για mezzo soprano ή για φωνή καστράτο: δεν ερμηνεύεται μονορούφι, δεν «βγαίνει» με τη μία, έχει παιδέψει πολλές και πολλούς της σύγχρονης όπερας, έχει κάψει φωνητικές χορδές στις πρόβες, είναι ένα θείο έγκλημα σε Ρε ελάσσονα. Συμβαίνουν, όμως και θαύματα. Από αυτά που δίνουν πάτημα σε πολλούς να υπερασπίζονται τις γέφυρες ανάμεσα στη ροκ και την όπερα. Σαν αυτό που συνέβη στο πλαίσιο του Metdown Festival του 1995 υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Έλβις Κοστέλο. Ο Jeff Buckley έχει εκφράσει την επιθυμία να ερμηνεύσει αυτό το μαρτύριο live, με μόνη συνοδεία ένα πιάνο, ένα βιολί και ένα τσέλο. Δεν ήταν, όμως, το μόνο δύσκολο που είχε ζητήσει για εκείνη τη διοργάνωση. Ο Κοστέλο θα θυμόταν λίγα χρόνια αργότερα ότι ο νεαρός ρόκερ είχε εκφράσει την επιθυμία να τραγουδήσει γερμανικά λίντερ, Μάλερ για την ακρίβεια. «Είχα ενθουσιαστεί μ' αυτά που μου ζητούσε, αλλά και πάλι, στα γερμανικά; Ήταν πεπεισμένος ότι επειδή λάτρευε αυτά τα κομμάτια, θα μπορούσε να τα ερμηνεύσει χωρίς πρόβα. Ήταν διαβολεμένα ατρόμητος. Ερμήνευσε πρώτα Μάλερ και άφησε για το κλείσιμο της εμφάνισης του τον Πέρσελ», θυμόταν τότε ο Κοστέλο. Θεωρούσε την επιλογή του Buckley ριψοκίνδυνη. Είναι ένα εξαιρετικά οδυνηρό τραγούδι, που οι ψηλές του νότες μπορούν να το κάνουν ακόμη οδυνηρότερο, για το κοινό κυρίως, και ειδικά αν αυτός που ερμηνεύει δεν ξέρει τι κάνει. Ο Buckley θα φτάσει αργοπορημένος, λίγο πριν την έναρξη του Φεστιβάλ, μοιάζει κατάκοπος από τις δικές του υποχρεώσεις, είναι ντυμένος στα μαύρα -μαύρο τζιν και T-shirt και μπότες- είναι εξωφρενικά αδύνατος, τόσο που τα ζυγωματικά φέγγουν στο πρόσωπο του, αχτένιστος, κάπως έξω από τα νερά του. Θα ερμηνεύσει πολλά δύσκολα εκείνο το βράδυ. Φτάνοντας προς το τέλος της εμφάνισής του, θα κομπιάσει για λίγο - ο κόσμος από κάτω είναι μαγεμένος. Η πιανίστα Κάθριν Έντουαρντς, ο βιολονίστας Ίαν Μπέλτον και στο τσέλο ο Φίλιπ Σέπαρντ τον περιμένουν με υπομονή και έναν κάποιο εκνευρισμό. Η άρια του Πέρσελ θα μπορούσε να αποδειχθεί φιάσκο για όλους. Ο 28χρονος τότε μουσικός, τραγουδοποιός και ερμηνευτής, αγχωμένος, τους ζητάει συγνώμη για την καθυστέρηση και βγάζει από το σακίδιο του ένα παιδικό σημειωματάριο. Εκεί έχει σημειωμένα τα λιμπρέτι της άριας σε μια παράξενη δική του κωδικοποίηση. Κάθε λέξη που είναι γραμμένη πιο ψηλά από τις υπόλοιπες για εκείνον σημαίνει μία άπιαστη νότα, από εκείνες που κάνουν τις σοπράνο να κλαίνε στις πρόβες. Παίρνει μια ανάσα και μετά ρωτάει κάτι που ανησυχεί τους πάντες. Σε ποια χώρα βρίσκεται; Αγγλία ή Γερμανία; Εξηγεί ψελλίζοντας ότι έχει κοιμηθεί ελάχιστα και έχει χάσει τον λογαριασμό των ταξιδιών του εκείνες τις μέρες. Προφανώς, αντιλαμβάνεται το γενικό μάγκωμα, παίρνει μια ανάσα και αρχίζει να ερμηνεύει. [το παραπάνω κομμάτι] «Όταν άρχισε να ερμηνεύει τον Θρήνο της Διδούς υπήρχαν γύρω του όλοι αυτοί οι επαγγελματίες της κλασικής μουσικής, που δεν μπορούσαν να πιστέψουν αυτό που άκουγαν. Απέναντι τους βρισκόταν ένας τύπος που ερμήνευε ένα οπερετικό τραγούδι, φτιαγμένο για άλλα είδη φωνής και μάλιστα εκπαιδευμένης. Και ήταν εκεί, το τραγουδούσε, όπως άλλοι μιλάνε. Δεν εκτελούσε απλώς ένα κομμάτι από μία όπερα, αλλά ήταν εκεί και έκανε κάτι με αυτό», δήλωνε ο Κοστέλο. Ο Buckley ήταν εκεί, σε μια μισοφωτισμένη σκηνή, να ζει την κάθε λέξη ενός σπαραγμού που είχε μελοποιηθεί πριν από περίπου 300 χρόνια, να ερμηνεύει έναν άθλο καλύτερα απ' οποιονδήποτε επαγγελματία της όπερας είχε δοκιμάσει. Υπήρξε ταλαντούχος τραγουδοποιός, έλεγε ότι γεννήθηκε για να παίζει κιθάρα, όμως, η αποκάλυψη εκείνης της μαγικής βραδιάς στο Meltdown ήταν τα όσα μπορούσαν να προκύψουν από 4 οκτάβες αναγεννησιακής αντρικής φωνής, που θύμιζε έντονα Κλάους Νόμι, αλλά υποσχόταν περισσότερα. Έναν χρόνο πριν είχε κυκλοφορήσει το άριστα δομημένο "Grace" με δείγματα της υψηλής μουσικής νοημοσύνης του να ξεδιπλώνονται μέσα από το "Hallelujah" του Leonard Cohen και άλλα υπέροχα τραγούδια. Το άλμπουμ δεν γνώρισε μεγάλη επιτυχία, ωστόσο, οι οκτάβες που έπιανε ο νεαρός άφηναν υποσχέσεις για το μέλλον της alternative rock. Δεν είδε ξανά ο Κοστέλο τον Buckley. Τον θυμάται να χαμογελάει σαν παιδάκι στο πάρτι μετά το τέλος του φεστιβάλ, να μιλάει με τους μουσικούς που προσπαθούσαν να καταλάβουν τι μόλις είχαν ακούσει, να απαντάει με χαρά σε ερωτήσεις για τη δική του μουσική, για την κιθάρα του, για τους καλλιτέχνες που αγαπούσε περισσότερο. Τους είχε γοητεύσει όλους, (τον κατηγορούν μέχρι σήμερα ότι το έκανε εσκεμμένα), ήταν ακόμη μια απόδειξη αυτού που ο Μπόνο κάποια χρόνια νωρίτερα είχε αναγκαστεί να παραδεχθεί: «Είναι καλύτερος από 'μένα. Βασικά, λυπάμαι όποιον βγαίνει στη σκηνή μετά απ' αυτόν». Δύο χρόνια μετά η είδηση του θανάτου του από πνιγμό θα κάνει τον γύρο του κόσμου. Είχε γεννηθεί στις 17 Νοεμβρίου του 1966, στην Καλιφόρνια. Ήταν από τους λίγους -όπως κι ο Freddie Mercury- που πίστευε στην αόρατη σύνδεση του ροκ με την κλασική μουσική. Λυρικός τενόρος, με έκταση κολορατούρας, ποτέ δεν θα μάθουμε τι ακόμη είχε να δώσει και στο είδος που διάλεξε εκείνος και στη φωνή που του χαρίστηκε.
    2 βαθμοί
  34. Τα ταξίδια του Καζαντζάκη δεν είναι απλά λογοτεχνία, έχει πληροφορία μέσα και πας ταξίδι κανονικά και στο χρόνο πλέον, παρέα με ένα κακεντρεχή τύπο, και σήμερα μπαν θα έτρωγε, δεν έχουμε προοδεύσει ιδιαίτερα (αν έχεις τα κόκκινα βιβλία στην αποθήκη τα αγοράζω)
    2 βαθμοί
  35. Ο πραγματικά μεγάλος μουσικοσυνθέτης, ο Άρχοντας του Variphrase, ο Shogun των Keyboards και υπέροχος, συγκλονιστικός άνθρωπος, ο cos_dr, μέσα από τη φυλακή του lockdown παρουσιάζει. Ένα track που ολοκλήρωσα σήμερα και το είχα αρχίσει πριν καιρό σιγά σιγά και με αυτό τελειώνω έναν κύκλο σχεδόν τριών ετών συνεχούς ενασχόλησης στον μουσικό μου χρόνο, με το Roland V-Synth. Αγαπητό V-Synth. Υπήρξες από την κυκλοφορία σου το 2003 αντικείμενο του πόθου μου γιατί ενσάρκωνες όλες τις τεχνολογίες και τις μεθόδους που αφορούν τα synthesizers, τη σύνθεση και διαμόρφωση ήχου. Οι συγκυρίες σε έφεραν σε εμένα και σου αφιέρωσα σχεδόν αποκλειστικό χρόνο στις μουσικές μου ανησυχίες και δημιουργίες. Η ιδιαιτερότητα των δυνατοτήτων σου με οδήγησε πολλές φορές σε αποτελέσματα που δεν νομίζω να τα πετύχαινα με άλλο εξοπλισμό. Δεν ξέρω τελικά αν ήταν όντως καλά κάποια κομμάτια που δημιουργήσαμε μαζί, αλλά ξέρω πως το διασκέδασα αφάνταστα όλο αυτό το διάστημα. Με τις ευκολίες και την αμεσότητα που μου παρείχες μπόρεσα να έχω αποτελέσματα που προσωπικά με κάνουν ΥΠΕΡΗΦΑΝΟ! ΑΞΙΟ! Τολμώ να πω ΜΟΝΑΔΙΚΟ Όμως νιώθω πως έχω αφήσει αδικημένο το εξαιρετικό software που έχω, μου έλειψε και λίγο το triton μου και οι arpeggiators του karma. Και θέλω να ασχοληθώ λίγο με αυτά, με τα καλούδια του KOMPLETE, με το OMNISPHERE και τα άλλα παιδιά μου. Και έτσι λοιπόν για λίγο καιρό θα σε βάλω στη θήκη και στη ντουλάπα. Να ξεκουραστείς κι εσύ, να αλλάξω μουσική διάθεση και εγώ χαλαρώνοντας πειραματιζόμενος αλλού. Είσαι ένα όργανο που πραγματικά τιμάς τα synthesizers και τους samplers με τις απαράμιλλες ιδιαίτερα στο sampling και sound shaping δυνατότητες σου. Σε αγαπώ. Θα σε σκέφτομαι. Και θα ξαναβρεθούμε σίγουρα μαζί. Ακούστε φίλοι μου το τελευταίο λοιπόν κομμάτι που δούλεψα αποκλειστικά μέσω του Roland V-Synth, με τη βοήθεια του Sonar φυσικά στο mixing και το sequencing και περιμένω απόψης. Καλό lockdown με υγεία. EDIT. Aφαιρέθηκε το bonus και δίδεται η τελική έκδοση με διορθωμένα τα φωνητικά στα τελευταία μέτρα.
    1 βαθμός
  36. Να τις κάνεις σαλάτα με σπανάκι σωτέ, ψητά λαχανικά και μανιτάρια, με σάλτσα μουστάρδα, μέλι, και μπαλσάμικο. Άντε γεια .....
    1 βαθμός
  37. Είναι αυτό στην δεύτερη φώτο.
    1 βαθμός
  38. Συλλυπητήρια σε όσους έχουν χάσει ήδη τους δικούς τους από το ''κρυολόγημα'', το διαχειρίζεστε πολύ καλά, εγώ δεν ξέρω αν θα είμαι τόσο ψύχραιμος, έχω την τάση να πηγαίνω προς τα πίσω μέχρι να βρω κάποιον να κατηγορήσω για την ''κακοτυχία'', είναι αρρώστια αυτό.
    1 βαθμός
  39. ώρες ώρες απορώ για τον λόγο υπάρξης του νήματος, έστω και ως παραστρατημένο αποπαίδι. Συνεχίστε. Νίκο καλή δύναμη για τα περαιτέρω.
    1 βαθμός
  40. Να το κρατήσεις αυτό, είναι ωραίο vst. Ξέρεις αν θα βγάλουν και παλιές τηλεοράσεις σε vst? Για τον LK το λέω, θα του αρέσει. Αλλά μάλλον αυτός θα προτιμάει το hardware από το software.
    1 βαθμός
  41. Συμφωνώ! Δοκίμασε και τo free Supermassive delay της Valhalla, πάρα πολύ decent. Βασικά για free είναι καταπληκτικό. Κατεβαίνει το Nolly suite της Neural τώρα. Δεσμεύομαι για demo.
    1 βαθμός
  42. Valhala = reverbs για μένα Τα delays από Soundtoys.
    1 βαθμός
  43. Παιδιά δεν μου αρέσει το είδος, και δεν είμαι ο καταλληλότερος για κριτική. Όμως μπορώ να πω ότι έχει όλες τις προδιαγραφές για να γίνει εμπορική επιτυχία ως τραγούδι. Ίσως αν το δίνατε σε κάποιον γνώστη του χώρου να το ετοιμάσει ειδικά για κάτι τέτοιο .... Μπράβο σας. Ότι και να λες Φώτη μου για την εμπορική επιτυχία, εγώ το βλέπω το πράγμα να τσουλάει ωραία. Ψάξτε κάποιον γνώστη του χώρου να σας σπρώξει. Θα χεστείτε στο τάλλαρο.
    1 βαθμός
  44. Πολύ καλές προσφορές από Soundtoys https://www.soundtoys.com/ Επίσης από iZotope, αν και στο site δε φαίνονται οι τιμές πριν βάλεις κάτι στο καλάθι. Μπορείτε να δείτε τις από thomann, είναι ενημερωμένες.
    1 βαθμός
  45. Γι' αυτό εκτός από μάσκα φοράω και καπότα.
    1 βαθμός
  46. Εύγε και στούς δύο. @gvourΣου στέλνω τα πρόστιμα!
    1 βαθμός
  47. Μάλιστα. Δηλαδή ένας κόσμος με βασανιστές, αλλά και με σωτήρες δεν είναι όμορφος κατά την γνώμη σου. Αν προχωρούσα σε διάγνωση, θα σε παρακαλούσα να μου πεις έναν δικό σου βασανιστή, και έναν δικό σου σωτήρα. Έναν από το καθένα. Αλλά το σταματάω εδώ, γιατί κρίνω ότι δεν πρέπει να συνεχίσω.
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου