Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      12

    • Αναρτήσεις

      7.492


  3. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      11

    • Αναρτήσεις

      9.334


  4. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      20.926


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 20/11/2020 σε Track Σχόλια

  1. Κοίτα, δεν είναι απαραίτητο. Βολευόμαστε κι μ αυτά. Αμα επιμένεις μπορούμε να γίνουμε και πιο αρνητικοί...
    4 βαθμοί
  2. Στρατο, εντοπισες συγκεκριμενα προβληματα, τα επισημανες, και εθεσες συγκεκριμενα ερωτηματα. Ο,τι κανεις παντα, και με τον τροπο που το κανεις παντα. Κανενας αρνητισμος.
    4 βαθμοί
  3. Με τρόμαξες και νόμιζα οτι δεν σου άρεσε γιατί σε έχω για καλό παιδί και λογικό
    4 βαθμοί
  4. Στις δικες μου παραγωγες, πρωτα γραφω τη ρυθμικη βαση. Βαζω τυμπανα, μπασο και στην πορεια το ντυνω με τα λοιπα οργανα. Το φορτωνω σε ολα τα μερη. Μετα αρχιζω και αφαιρω (τα εχω ολα σε 4μετρες/8μετρες λουπες) ωστε να διδω δυναμικες και διδοντας τον απαραιτητο χωρο για τα σολο (την φωνη εννουσα, σορρυ ). Εχω γραψει και τα σολο ωστοσω. Τελευταια γραφω τη φωνη, και μετα αναθεωρω/διορθωνω την ενορχηστρωση οπου κρινεται απαραιτο.
    3 βαθμοί
  5. Γιατί το λες αυτό? Ίσα ίσα, επειδή μου αρέσει μια καινούρια άποψη, προσπαθώ να διευκρινήσω τι είναι αυτό που θα μπορούσε να είναι καλύτερο στο πόνημα. Με ενδιαφέρει ο τρόπος που γράφει, και αν μπορώ να τον βοηθήσω να συμμαζέψει λίγο τις σκέψεις του, θα το προσπαθήσω. Αλλά θα ήθελα φίλε Ρομπέρτε30 που δεν είσαι Ρομπέρτος αλλά Απόστολος, να πεις με ποια σειρά γράφτηκε η φωνή. Τελευταία στο κομμάτι ή κάπου στην μέση (αν γράφτηκαν δηλαδή ή τροποποιήθηκαν σημαντικά άλλα όργανα μετά από το γράψιμο της φωνής). Έχει τεράστια σημασία αυτό κατά την γνώμη μου.
    3 βαθμοί
  6. 3 βαθμοί
  7. Ωραίος και πάλι με κάποια απροσδόκητα σημεία. Πάντα κρατάω την μεγάλη εικόνα οπότε θα σταθώ ως εκει και οτι σε αυτο που κάνεις είσαι πολυ καλός. Απο τοϋς μουσικοϋς που χρωματίζουν το Noiz όμορφα. Καλή συνεχεια.
    3 βαθμοί
  8. Απο το κινητο ακουγεται χαρμα, παντως. Ειδικα, εν μεσω ηχηρης συμπλοκης νηπιων
    3 βαθμοί
  9. Κλασσική πάθηση του ηχολήπτη / μουσικού. Γι αυτό σου πρότεινα Είναι ο μονος τρόπος για να καταλάβει κανείς. Βρες μια καλή σχετική κυκλοφορία και σύγκρινε σε τακτά διαστήματα ή τουλάχιστον πριν την τελική μείξη. Η διαφορά θα φανεί. Επίσης το εργαλειο αυτό θα βοηθήσει τα μάλα.
    3 βαθμοί
  10. Γιατί όχι? Από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία του κομματιού. Λίγο πιο πολύ προσοχή ήθελε μόνο, γιατί ακούγεται λίγο ξεκάρφωτο.
    2 βαθμοί
  11. Στην αρχή το ακκορντεόν και το πνευστό είναι λίγο out of time μεταξύ τους. Όταν μπαίνει ακκορντεόν (μαζί με το πιάνο) καλό θα ήταν το πιάνο να χαμηλώνει. Καλό θα ήταν όταν παίζουν μελωδικά ταυτόχρονα παραπάνω από ένα όργανα, να βγαίνει μπροστά το ένα μόνο (αυτό ισχύει και για την φωνή, που όταν υπάρχει, αυτή θα πρέπει να υπερισχύει μελωδικά, αν της βάλεις ανταγωνιστές άλλα όργανα, διασπάς την προσοχή του ακροατή, που δεν μπορεί να εστιαστεί στην φωνή). Σε κάποιο ρεφραίν μάλιστα (σε αυτό μετά το σόλο του πνευστού), τραγουδάς, και το πνευστό συνεχίζει και παίζει πάνω στην φωνή. Ξέρεις τι θα γινόταν αν ο τραγουδιστής ήταν φίρμα, και το έκανε αυτό ο φυσερός? Της π#%^νας. Σε γενικές γραμμές, θεωρώ ότι υπάρχουν υπερβολικά πολλές μελωδίες ταυτόχρονα, για ένα τραγούδι που περιμένει να μπει και φωνή. Υπάρχει δηλαδή η λογική του ορχηστρικού κομματιού, σε ένα τραγούδι. Γι' αυτό σου έγραψα και πιο πριν .... χαλινάρι.
    2 βαθμοί
  12. Ευχαριστώ πολύ για το Tip! Θα το εφαρμόσω! Ακολουθεί και το instrumental. Το ανεβάζω σε αρχείο MP3 γιατί το Wav ήταν μεγάλο. Η Ιθάκη Γερνά instr Mp3.mp3
    2 βαθμοί
  13. Αυτό φανταζόμουν Απόστολε, ακριβώς αυτό. Έχεις την βάση, βάζεις την φωνή, και μετά συμπληρώνεις όργανα. Πώς να μην παρασυρθείς σε ατοπήματα ενορχηστρωτικά? Σε τραγούδια, προτίμησε να βάζεις πάντα την φωνή στο τέλος. Ή τουλάχιστον, όταν ολοκληρωθεί το κομμάτι, το ακούς χωρίς φωνή πρώτα. Βλέπεις αν είναι όλα εντάξει χωρίς αυτήν, έχοντας στον νου σου, ότι το βασικό μελωδικό όργανο λείπει, και ότι ακούς μέχρι τότε, θα πρέπει να φτιάχνει το καλύτερο δυνατό φόντο, για να υποστηρίξει την φωνή. Πόσο μάλλον αν δεν είναι συνηθισμένα τραγούδια, αλλά έχουν ιδιαιτερότητες, "περίεργα"/ασυνήθιστα για το είδος όργανα με ιδιαίτερους ρόλους (πχ το πνευστό σου είναι ένα είδος δεύτερης φωνής που δεν πρέπει να ανταγωνίζεται την πρώτη, αλλά να την υποστηρίζει), και πιο σύγχρονη οπτική, όπως τα δικά σου.
    2 βαθμοί
  14. Ναι συμφωνώ κάποια όργανα "πέφτουν" το ένα πάνω στο άλλο και δεν είναι θέμα μόνο συχνοτήτων, παίζουν σχεδόν τα ίδια και θα έπρεπε να έχουν αφαιρεθεί τελείως. Αυτό είναι σίγουρα θέμα προβληματικής ενορχήστρωσης. Γράφτηκε πρώτα το πιάνο όπως πάντα και τα υπόλοιπα προστέθηκαν στην συνέχεια. Η φωνή μπήκε γύρω στην μέση της διαδικασίας. Θα το ανεβάσω σε λίγο χωρίς φωνή. Τα σχόλια σου, όπως και τα σχόλια των άλλων παιδιών του forum, με βοηθάνε πάρα πολύ γιατί δεν έχω στο περιβάλλον μου κάποιον που να ασχολείται με το αντικείμενο. Πολύ πιθανό αυτό που λες, γράφτηκε και ηχογραφήθηκε σχεδόν σε μια ημέρα. Με βοηθάνε πολύ τα σχόλια σας, γιατί δεν έχω εμπειρία και γενικά δεν ξέρω από παραγωγή και μίξη. Εδώ και ενάμιση χρόνο απέκτησα DAW και πειραματίζομαι. Γι' αυτό ανεβάζω διαφορετικά είδη μουσικής. Θα ανεβάσω και λαϊκά...Μη με πάρετε με τις ντομάτες μόνο Λουκά είναι SWAM Engine. Παρόλο που είναι audio modeling και όχι samples οι ήχοι, ακούγονται πολύ ρεαλιστικοί κατά την γνώμη μου. Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου και την διάθεση που έχεις να ακούσεις! Όχι κάθε άλλο! Με βοηθάτε πολύ! Δεν έχω τέτοια προβλήματα
    2 βαθμοί
  15. άντε να δούμε. Είμαι πολύ απαιτητικός και αυστηρός. όσο πιο καλό είναι ένα κομμάτι που ακούω, τόσο πιο απαιτητικός είμαι. ΧΙΤΛΕΡΙΑΖΩ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    2 βαθμοί
  16. Πολύ φιλόδοξη προσπάθεια και μπράβο σου. Αξιόλογο σίγουρα. Χτίζεις κάτι "έντεχνο", αλλά με μοντέρνες "αβαντγκάρντ" πινελιές, που μου αρέσουν, και αναφορές σε άλλα καλλιτεχνικά είδη που επίσης μου αρέσουν. Θα έλεγα όμως ότι κάποια πράγματα χρίζουν .... χαλιναριού. Κάποιες φορές τα όργανα δίνουν την εντύπωση ότι μαζεύτηκαν κάποιοι μουσικοί που δεν γνωρίζονται καθόλου μεταξύ τους, και παίζουν μαζί πρώτη φορά ο καθένας το μέρος του, χωρίς να πολυακούει τους υπόλοιπους. Δεν υπάρχει δέσιμο δηλαδή. Δεν υπάρχει επίσης ηχητικό δέσιμο ανάμεσα στους ήχους (όχι τα όργανα, τους ήχους από το κάθε όργανο) που επέλεξες, και σε αυτό φταίει και η ενορχήστρωση.. Τα ηχοχρώματά τους συχνοτικά, είτε είναι υπερβολικά κοντά, είτε πάρα πολύ μακριά μεταξύ τους, και αυτό έχει να κάνει με το πώς τα αντιμετώπισες, και ποιούς ήχους από κάθε όργανο επέλεξες. Θα ήθελα να μάθω πώς έγραψες το κομμάτι. Με τι σειρά δηλαδή, τι έγραψες πρώτο, τι δεύτερο, κλπ, κι αυτό για να δω πώς το άκουγες όσο εξελισσόταν. Επίσης πότε γράφτηκε η φωνή. Κάπου ανάμεσα στην εγγραφή των οργάνων, ή στο τέλος? Θα ήθελα επίσης (αν είναι δυνατόν) να ανεβάσεις το κομμάτι χωρίς την φωνή, μόνο σαν ορχηστρικό. Εκεί θα φανεί αν όντως τα όργανα δημιουργούσαν την κατάλληλη ατμόσφαιρα για την φωνή (πριν αυτή μπει στο πλάνο), ή όχι. Όλα αυτά μπορεί φυσικά να είναι λάθος, απλά εγώ έτσι το άκουσα. Σαν προσπάθεια βέβαια, είναι πολύ καλή.
    2 βαθμοί
  17. Για το σημείο 2:32-2:38 δεν "άκουσα" να λες τίποτα κι ανησυχώ....! Κάποια στιγμή βέβαια θα μπει ο fusiongtr και θα πει ότι είναι το καλύτερο μέρος του κομματιού.....
    2 βαθμοί
  18. Απόστολε άλλα όργανα δεν είχες να βάλεις κάτω απ'τα chorus...? Γίνετε ένας μικρός χαμός...Δεν μου άρεσε και η στερεοφωνία... 2:32-2:38 Γιατί; Έχεις φωνάρα, είσαι ποιητής, είσαι παιχτούρα, είσαι συνθεταράς....! Τα πιο πάνω τα έγραψα από ζήλια.... εντάξει κάπου βέβαια έχω ένα κάποιο μικρό δίκιο... Το κομμάτι είναι αισθαντικό και πολύ όμορφο!
    2 βαθμοί
  19. Για άλλη μια φορά ωραίοι στίχοι, ενδιαφέρουσα ενορχήστρωση, αλλιώτικη, πιο θαρραλέα και με άποψη, απ αυτές που δεν ακούμε συνήθως, μουσική. Αν υπήρχαν ακόμα οι μουσικοί αγώνες θα έπρεπε να τρέξεις. Ενστάσεις? Το κόρνο είναι ψηλά γενικά. Επίσης κάποιες νότες του δεν μου άρεσαν στα κλεισίματα των θεμάτων του. Θέλει λίγο περισσότερο ψάξιμο. Επίσης το κοντραμπάσο ακούγεται πιό πολύ απ όσο πρέπει και είναι αρκετά πριμαριστό και ....φλύαρο (?) Αντί να τονίζει όλα τα τέταρτα ας αφηνε κανένα με παύση. Επίσης στο 2.30 στο κρεσέντο ίσως θέλει περισσότερη προσοχή. Γενικά οι ισορροπίες των οργάνων θα ήθελαν κατ εμέ λίγη δουλειά ακόμα. Το ακκορντεόν για δικούς μου λόγους με άγγιξε. Ωραίο το φινάλε. εδιτ προσθεσα ένα δεν
    2 βαθμοί
  20. Καλά ρε ζητάς συγνώμη....; Πες κι άλλα. Δεν θα έρθω στο εργαστήρι σου, θα δεις τι θα πάθεις...!! Είμαστε τζαζ εμείς...
    2 βαθμοί
  21. Φώτη συγγνώμη μου διέφυγε σε κάθε περίπτωση είχα απαντήσει στο σχόλιο του Dim γι' αυτή την γέφυρα. Είπα ότι ήθελε ένα καλύτερο transition. Κατά τα λοιπά εμένα μου αρέσει αυτό το σημείο γιατί αλλάζει τελείως την λογική του κομματιού μέχρι αυτό να ξαναγυρίσει στο κυρίως θέμα. Λειτουργεί πραγματικά σαν γέφυρα. Είναι αλήθεια όμως ότι μπαίνει άγαρμπα.
    1 βαθμός
  22. Όχι ρε Φώτη, λυπήσου με. Ακόμα και τον cos_dr να κατεβάσω για βοήθεια, η πόντια θα μας κάνει "μια χόρτα". Είμαστε και πάνω στο άνθος της νιότης μας, κρίμα ....
    1 βαθμός
  23. μα τα ίδια του τα είπα και εγώ πιό πριν. Απλά προσπάθησα να είμαι περισσότερο θετικός.
    1 βαθμός
  24. Λες να το δείξω αυτό στην Πόντια...; Θα της πω και που μένεις...
    1 βαθμός
  25. Σιγά τα αυγά. Άμα θέλεις κι εσύ να συνεργαστείς με τον LK, πες του ότι θέλεις να πάρεις διαζύγιο.
    1 βαθμός
  26. Φαντάζομαι από διθυραμβικά... Εδώ μέχρι κι ο LK συνεργάστηκε μαζί τους.... έστω με τον τραγουδιστή τους..
    1 βαθμός
  27. Ωραία δουλειά γενικως και με " παραδοσιακο" gear. Μπραβο. Λεπτομέρεια:( Το crash στο rythm box δεν χρειαζεται).
    1 βαθμός
  28. Εντάξει δεν είπα ότι ακούγεται άσχημα. Απλά μου ακούγεται σαν ασύνδετο. Ίσως φταίνε και οι χρόνοι στους οποίους παίζουν τα όργανα, για αυτή μου την εντύπωση, που πολλές φορές δεν συμπίπτουν, αλλά ούτε και κινούνται συμπληρωματικά. Σαν να παίζει κάθε όργανο λίιιιιιγο πιο εκεί από το άλλο, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το πω. Και φυσικά, μπορεί να είμαι λάθος, εννοείται αυτό.
    1 βαθμός
  29. Μπραβο Αποστολε! Πολυ προσεγμενο το ασμα!
    1 βαθμός
  30. Δεν μου μοιάζει με Μπετόβεν καθόλου εδώ (sorry , κρύο αστείο, το χιούμορ -ακομη και το κακό- με βοηθάει μεσα σε αυτόν τον ζόφο που ζούμε). Η γοητεία είναι πραγματική πάντως, τα εισαγωγικά δεν χρειάζονται. Απλά το παρατήρησα στην πρώτη ακρόαση, χωρίς όμως να καταλαβω γιατί. Όταν έπαιξα τη συγχορδια στην κιθάρα κατάλαβα που πάει η φωνή.
    1 βαθμός
  31. Πολυ ωραιο χαλαρωτικο και το βιντεο επισης
    1 βαθμός
  32. Μου θύμισε Δυτικές Συνοικίες. Η νεανική φωνή και το ροκ ύφος κάνει γκελ σε έφηβους και φοιτητόκοσμο. Τώρα μένει το εξώφυλλο του δίσκου να έχει και τα ανάλογα πρόσωπα. Πιο προσεκτική δουλειά ήθελε η μείξη. Εχει πολλά πρίμα και ξύνει για τα γούστα μου. Δεν είναι η πρώτη ούτε η δεύτερη που κάνετε και γι αυτό γκρινιάζω. Καλό είναι να συγκρίνεται το αποτέλεσμα με μια καλή ηχογράφηση αναφοράς του ύφους κατα τη διαδικασία. Παραγωγικότατη ομάδα είστε. Μπράβο!
    1 βαθμός
  33. Καλημέρα , ναι το δοκίμασα και μου βγήκε! Χαίρομαι που αρέσει το αποτέλεσμα!
    1 βαθμός
  34. Μα τι ωραία δουλειά είναι αυτή! Μη μου πεις πως έκανες και το βίντεο;
    1 βαθμός
  35. Φωτη, ζηλευω την ορεξη σου. Ουτε να ανοιξω pc δεν ψηνομαι...
    0 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου