Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. TamTam

    TamTam

    Μέλος


    • Βαθμοί

      9

    • Αναρτήσεις

      2.626


  2. Πνοή και Νύξη

    • Βαθμοί

      8

    • Αναρτήσεις

      1.713


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      6

    • Αναρτήσεις

      46.966


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 26/11/2020 σε Αναρτήσεις

  1. Στα τέλη του 1984, ένας απεγνωσμένος πατέρας έρχεται σε επαφή με έναν ποδοσφαιριστή της Νάπολη και του ζητάει να μεταφέρει στον προπονητή και τη διοίκηση την επιθυμία του να διοργανωθεί ένας φιλικός αγώνας. Ο λόγος είναι να συγκεντρωθούν χρήματα για τον γιο του του οποίου η ζωή κινδύνευε και χρειάζονταν χειρουργική επέμβαση το συντομότερο δυνατόν. Δυστυχώς, ο τότε πρόεδρος της Νάπολη δεν συμφώνησε να διεξαχθεί ο αγώνας φοβούμενος τραυματισμό κάποιου παίκτη. Το περιστατικό έφτασε όμως στα αυτιά του κορυφαίου εκείνη την εποχή ποδοσφαιριστή στον κόσμο, Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα.Ο Αργεντινός “επαναστάτησε” εναντίον του προέδρου, πλήρωσε ρήτρα 12 εκατομμύρια ιταλικές λιρέτες στην ασφαλιστική εταιρία (Lloyd’s) που ασφάλιζε τα πόδια των παικτών της Νάπολη και είπε: «Δεν πα’ να γ@@@@ και η Lloyd’s,ο αγώνας αυτός πρέπει να γίνει» Και έτσι, χάρη στην γενναιοδωρία τoυ Marandona, ένα μικρό θαύμα συνέβηκε εκείνο το απόγευμα τον Ιανουάριο του 1985. Σε ένα γεμάτο κόσμο, λασπωμένο γήπεδο ποδοσφαίρου στα περίχωρα της Νάπολης, ένας διεθνής ποδοσφαιρικός σταρ και μελλοντικός παγκόσμιος πρωταθλητής έπαιξε εναντίον μιας τοπικής ερασιτεχνικής ομάδας, κάνοντας το απαραίτητο ζέσταμα ανάμεσα στα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, Μαζεύτηκαν πάνω από 20 εκατομμύρια λίρες ιταλικές και σώθηκε η ζωή του μικρού παιδιού. Πώς να μην τον λατρεύουν οι Ναπολιτάνοι? Από Anwar Jitou
    4 βαθμοί
  2. Αυτό που ζητάς δεν είναι συνηθισμένο σε τέτοιου είδους συναλλαγές. Παρ'όλα αυτά, έχεις όλο το δικαίωμα ως αγοραστής να ζητήσεις τέτοιο χαρτί (βεβαίωση), όπως επίσης έχει όλο το δικαίωμα ως πωλητής να μην σου δώσει τέτοιο χαρτί (βεβαίωση). Με άλλα λόγια, δεν είναι υποχρεωμένος ο πωλητής να σου δώσει τέτοιου είδους χαρτί για τέτοιου είδους συναλλαγή. Άσχετα με το τι μπορεί να λέει ο νόμος.
    3 βαθμοί
  3. 52 λεπτά ντοκιμαντέρ από τον Εμίρ Κουστουρίτσα - ελληνικοί υπότιτλοι
    3 βαθμοί
  4. Σου είχα δώσει μια συμβουλή κάποτε. Μην βιάζεσαι.
    3 βαθμοί
  5. Μπάλα=Μαραντόνα Δεν μπαίνει άλλο όνομα δίπλα του. Εγώ θα συμφωνήσω με το κείμενο του Oldboy παρακάτω. "Ζήτω ο Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα στην ολότητά του. Δεν έχει σκοτεινή και φωτεινή πλευρά, δεν έχει ακμή και παρακμή, ήταν ένα και μόνο πράγμα, παράφορο. Ο Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα ήταν η παραφορά του, ήταν το πέραν όλων των ορίων, ήταν το ατρόμητο κοίταγμα στο δέος αλλά και στο έρεβος, ήταν η ζωή ως δόξα, η ζωή ως θρίαμβος, η ζωή ως καταστροφή, η ζωή ως ζωή, ποτέ μα ποτέ η ζωή ως θάνατος. Στην εποχή που ένας πλανήτης ισχυρίζεται ότι η υγεία είναι το ύψιστο αγαθό, πέθανε ένας άνθρωπος που έδειξε ότι η ζωή είναι το ύψιστο αγαθό, η ζωή που δεν είναι αγαθό χρηστικό, η ζωή που αρχίζει εκεί που τελειώνει η χρήση κι εκεί που υπάρχει, συνταρακτικά αληθινή, άλλοτε η υπέρβαση και άλλοτε η κατάχρηση, αλλά που και οι δύο τους μαζί συνθέτουν έναν και μόνο άνθρωπο, τον Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα. Ζήτω ο Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα στην ολότητά του."
    3 βαθμοί
  6. Αγαπητέ φίλε, αν δεν είσαι ηχολήπτης από σχολείο θα σου έλεγα πως θα δυσκολευτείς πολύ για κάτι τέτοιο και το αποτέλεσμα ίσως να μην εξυπηρετεί και τον τελικό χρήστη. Διότι η ορολογία είναι δεδομένη μιας και σαν εφαρμοσμένη τέχνη, διδάσκεται. Για παράδειγμα, το track αποδίδεται ως κανάλι. Δεν χωράει άλλη έννοια. Έτσι συνεννοούνται οι ηχολήπτες. Στα αγγλικά η 24-κάναλη κονσόλα είναι 24-channel console ενώ το 24-κάναλo μαγνητόφωνο 24 track recorder. Εκείνοι τα διαχωρίζουν, εμείς όχι μιας και το ένα αντιστοιχεί στο άλλο. Κάθε κανάλι εισόδου της κονσόλας πηγαίνει σε κάποιο κανάλι ηχογράφησης. Συνέβη απο την εποχή πριν μπουν σε DAW. Στην θέση σου αν είχα τέτοια βασικά ερωτήματα θα το ξανασκεφτόμουν. Διότι σημαίνει πως ίσως να μην έχεις σφαιρική γνώση του αντικειμένου σαν επαγγελματίας και το αποτέλεσμα ίσως και να μην είναι το αναμενόμενο. Επίσης η ορολογία της ηχοληψίας είναι αγγλική. Εχουν προκύψει μεταφράσεις στο παρελθόν που τραβούσαμε τα μαλλιά μας καθως η mixing console έγινε τράπεζα μίξεως ήχου, για παράδειγμα. Πολλές φορές είναι προτιμότερο κατα την άποψη μου να παραμένει αγγλικός ο όρος παρα να μεταφράζεται π.χ. κονσόλα μίξης.
    2 βαθμοί
  7. πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση... αν μου επιτρέπεις όμως μια μικρή παρατήρηση-θέση-προσωπικό συμπέρασμα-συμβουλή ως προς το πρακτικό του θέματος... αν σε ενδιαφέρει κατά πρώτον η εργονομία του εγχειριδίου, μην μεταφράσεις ΚΑΝΕΝΑΝ τεχνικό όρο... αυτό που θα καταφέρεις (πλέον της γοητευτικής δεν αντιλέγω φιλολογικής προσέγγισης), είναι το να το κάνεις (κατά πάσα πιθανότητα) δυσνόητο μια και οι όροι ούτε μεταφράζονται εύκολα επακριβώς (ως τεχνολογικά ad hoc πολλοί από αυτούς), ούτε μπορείς εύκολα (μάλλον απίθανο και δύσκολα) να τους επιβάλεις αυθαίρετα Μπαμπινιώτη απόντος , ούτε μπορείς εύκολα να τους αλλάξεις ξαφνικά ενώ ήδη χρησιμοποιούνται (και πολλοί έχουν ενσωματωθεί) ατόφιοι και κατά κόρον, στα καθ ημάς δρώμενα, ακόμα κι αν είχες και την έγκρισή του μεγάλου... κατά την ταπεινή μου γνώμη τα παραπάνω και ελπίζω χωρίς παρεξήγηση και χωρίς να σας χαλάω την ατμόσφαιρα... για αυτό να καταθέσω και τον όβολoν μου περί του "track"... μια και στο daw είναι αντιστοίχηση των track ενός hardware πολυκάναλου εγγραφέα, εγώ θα το μετέφραζα ως "τμήμα"... ΥΓ... παρεμπιπτόντως, είχα δοκιμάσει να το κάνω για το τεχνικό βιβλίο που γράφω αυτό το καιρό και το αποτέλεσμα ήταν χειρότερο κι από "γκουγκλομετάφραση" ως προς την κατανόηση...
    2 βαθμοί
  8. Δεν είμαι ειδικός αλλά σε όλες τις αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων που έχω κάνει δεν έχω υπογράψει ή ζητήσει ποτέ κάποιο χαρτί, εκτός αυτοκινήτου και ακινήτου. Μπορείς να το ζητάς στην αρχή για να γλυτώνεις τον χρόνο και των δύο φαντάζομαι.
    2 βαθμοί
  9. Γιατί δεν είναι πετάλι ,το κάνανε με το ζόρι Σόρρυ ΦιλωΟυς τα pedalboards μου ινε αΦτα
    2 βαθμοί
  10. Η ένστασή μου ρε παιδιά, αφορά το gimmick που λεγεται blend knob σε κομπρέσορα για κιθάρα. Parallel compression σε κιθάρα; Δηλ. τεχνικές που χρησιμοποιούνται σε mastering και σε μιξεις για να δώσουν παλμό στο μιξ και δη με πολύπλοκες διαδικασίες; Πήγα και το έπαιξα. Κάπου μεγαλώνω και βρισκω οτι όλα αυτά ξεφεύγουν από τον έλεγχο. Αν δεν σου αρεσει Γιώργο ο ήχος σου χωρίς το κομπρεσορακι τοτε κάτι άλλο παει στραβά στην αλυσιδα σου. Δεν είναι δυνατόν να θέλεις transparency στον κομπρεσορα θεωρώντας οτι με το blend θα το έχεις. Αν θες να κρατήσεις την ατάκα σου, θα ρυθμισεις το attack. Δεν θα βάλεις την "dry ατάκα" σου στο μιξ θεωρώντας οτι αυτο επιτυγχάνεις. Όλοι το γνωριζουμε οτι στα κιθαρογκατζετ ειμαστε μανουλες. Οπως και στα snake oil και στους αστικούς μύθους( το blood sex sugar magik δεν βασιστηκε στο mxr, βασιστηκε στη μαεστρία του Rick Rubin και στον εγκλεισμό τεσσάρων θηρίων γεματων μουσική ενεργεια και -ίσως- καποια drugs. Είχα διαβασει ότι μονο στο Under the bridge χρησιμοποιήθηκε πετάλι compressor, κι αυτό το cs-1 ή 2. Και για τον knopfler τα ίδια. Κάπου καποτε γράφτηκε ένα orange squeezer και τρέξαμε ολοι να το πάρουμε ). Θέλω να πω και funk μπορείς να παιξεις και soul και reggae χωρίς. Αλλά και με. Αρκεί να ξέρεις γιατί το θελεις, όπως πολύ ωραία το δουλεύει και το χειρίζεται ο @Tamtam. Αυτό ειναι το pedalboard του μεγαλυτερου funk κιθαριστα στον κοσμο. Όχι μία. Όλες. Ο κομπρέσορας γιατί είναι σερνικός;
    2 βαθμοί
  11. ΕρωτηΞης: ΟΛΑ τα πετάλια είναι γένους ΟΥΔΕΤΕΡΟΥ. τΟ delay,τΟ overdrive,το ντιστιρΣιο κ.ο.κ Η fuzz γιατί είναι ΘΗΛΥΚΟΥ?
    2 βαθμοί
  12. Δεν είμαι φανατικός με το ποδόσφαιρο, παρακολουθώ βέβαια αλλά σπάνια πάω στο γήπεδο. Το 1982-3 (?) ήμουν φοιτητής στο Παρίσι και πήγαμε στο Παρκ ντε Πρινς να δούμε την πανίσχυρη (και τότε) Μπαρτσελόνα εναντίον της Παρι σαν Ζερμαιν. Κουμάντο (ποδοσφαιρικά) έκανε στη Μπάρτσα ένας παικταράς, ο Σούστερ και το ανερχόμενο αστέρι ήταν ο Μαραντόνα (πρέπει να ήταν 21 χρόνων τότε...). Η Μπάρτσα πέταγε μέσα στο γήπεδο, αλλά ο Ντιέγκο βαριόταν που ζούσε, ήταν κοντά στη σέντρα και τα έξυνε κανονικά. Μέχρι το 40, που σαν να τον τσίμπησε μια μύγα, πήρε τη μπάλα κάτω από τη σέντρα, πέρασε όποιον βρήκε μπροστά του (τον σπρώχνανε, τον κλωτσούσαν, του τραβάγαν τη φανέλα...δεν κατάλαβε Χριστό!), πέρασε και τον τερματοφύλακα, έβαλε γκολ, γύρισε μας χαιρέτησε....και βγήκε αλλαγή!!!!. 2 λεπτά μαγείας και αποθέωσης. Μοναδικέ Ντιέγκο, καλό ταξίδι. Υ.Γ. Για τα στατιστικά, η Πάρι έφαγε 4 σε αυτό το ματς.
    2 βαθμοί
  13. Εγώ θα έλεγα ο Allan Holdsworth από άποψη τεχνικής και θεάματος, ο BB.King με την έννοια του συναισθήματος, και ο Lemmy με την έννοια των καταχρήσεων και της αντιδραστικότητας.
    2 βαθμοί
  14. Ένας απίστευτα εμβληματικός καλλιτέχνης λιγότερος.
    2 βαθμοί
  15. Δεν τον πρόλαβα να παίζει, θυμάμαι όμως να βλέπω αφιερώματα στην τηλεόραση όταν ήμουν 5-6 χρόνων, είχε βγάλει μια συλλογή το France Football, εκεί είχα πάθει έρωτα με τον άλλο συγχωρεμένο, τον Cruyff. Δεν έχει καμία σημασία όμως, όταν άρχισα να παίζω μπάλα σε ομάδες μου λέγανε οι μεγαλύτεροι να ψάξω να δω τον Diego. Άκουσα ιστορίες επί ιστοριών, για έναν ήρωα βγαλμένο από κόμικ. Δεν έχει σημασία τελικά αν είσαι ο καλύτερος, αν πήρες τα περισσότερα βραβεία, αν έβαλες τα περισσότερα γκολ, αν έβγαλες τα περισσότερα λεφτά. Σημασία έχει το αποτύπωμα που αφήνεις στον κόσμο. Ο Ντιέγκο άφησε ένα τεράστιο αποτύπωμα στον κόσμο, ήταν πράγματι ένας θεός. Την αθανασία την κέρδισε με το σπαθί του, τη λατρεία του κόσμου δε σταμάτησε ποτέ να τη νιώθει και τη ζωή του την έζησε ακριβώς όπως ήθελε, χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό. Τα έφερε έτσι η ζωή και τον είδα από κοντά στο Καραϊσκάκης με τον θείο μου, πρέπει να ήταν το 2005. Αξέχαστες εικόνες και στιγμές. Αθάνατος.
    2 βαθμοί
  16. δεν θέλω σχόλια για την προφορά, την έκανα όσο πιο βραζιλιάνικη μπορούσα
    1 βαθμός
  17. Εμένα πάντως αν μου ζητούσες δεν θα σου έδινα
    1 βαθμός
  18. τα μεγάλα πνεύματα (όχι σε ηλικία, δε ντρέπεστε) συναντώνται...
    1 βαθμός
  19. Σας ευχαριστω ολους για τα αμεσα σχολια σας. Αυτο ειναι φορουμ! Να διεκρινιςω μονο οτι δεν ζητησα και καμμια συμβολαιγραφικη πραξη, ενα απλο χαρτι με στοιχεια πωλητη αγοραστη κ του οργανου.Αυτο το εχω κανει σε ολες τις αγοραπωλησιες οργανων (διψηφιο νουμερο) σε Νοιζ κ ΦΒ τα τελευταια χρονια και ποτε κανεις δεν ειχε αντιρρηση, γιαυτο μου προκαλεσε εκπληξη η τελευταια περιπτωση και εγραψα το ποςτ αυτο. Θεωρω σωςτο το σχολιο οτι επρεπε να το αναφερω νωριτερα αλλα ειλικρινα δεν περιμενα να συμβει αυτο που εγινε. Θυμηθηκα τωρα την πρωτη μου αγορα μεταχειρισμενου που αγορασα το 1989; για 80.000 δραχμες ενα TR909 απο αγγελια στο Μουςικη κ Μουςικοι (ποιος το θυμαται;) απο ενα ενα τυπο που μου ειχε μαλιςτα γραψει το χαρτι σε γραφομηχανη ! και που μαλον θα εχει στενοχωρηθει αρκετα απο την εξελιξη της τιμης του:). καλο βραδυ σας.
    1 βαθμός
  20. Επειδή η μεταβίβαση κινητών δεν απαιτεί συγκεκριμένο τύπο (πχ συμβολαιογραφικο εγγραφο), νομικά είναι έγκυρη και με απλή προφορική συμφωνία. Το καλό όμως είναι ότι στο ιδιωτικό συμφωνητικό που αναφέρεις Gianni, θα γραφτούν τα πλήρη στοιχεία των συμβαλλομένων, ονοματεπώνυμα, διευθύνσεις, αριθμοί ταυτοτητων κλπ καθώς και τα στοιχεία του αντικειμένου με αποτέλεσμα αν πάει κάτι στραβά, να δύναται ο ζημιωθείς να προσφύγει στα δικαστήρια. Αντιλαμβάνομαι όμως ότι δεν είναι συνηθισμένο σε τέτοιου είδους αγοραπωλησίες να υπογράφεται ιδιωτικό συμφωνητικό. Κατά την γνώμη μου όταν δεν υπάρχει δυνατότητα για υπογραφή ιδιωτικού συμφωνητικού θα πρέπει τουλάχιστον οι συμβαλλόμενοι να ανταλλάσσουν μεταξύ τους τα στοιχεία τους. Επίσης καλό είναι να υπάρχει κάποια έγγραφη επικοινωνία πχ με email ιδίως όταν υπάρχουν ειδικές συμφωνίες, όροι , εγγυήσεις κλπ
    1 βαθμός
  21. 1 βαθμός
  22. Είναι λογικό να θες να κατοχυρωθείς αλλά είναι κάτι που δεν μπορείς μέσω του συτήματος "χέρι χέρι" . Επίσης είναι αρκετά safe αυτού του είδους η συναλλαγή συγκριτικά πχ με αντίστοιχη απο επαρχία , που μπορεί να συμφωνηθεί μία αποστολή ενος synth και να το δέμα να περιέχει πέτρες. Υπάρχει και αυτή η περίπτωση που δε σε καλύπτει κανένας γιατί ο αποστολέας δεν έχει τη νομική μορφή του πωλητή, έχει γίνει απλά μία μεταφορά με αντικαταβολή. Αν κάποιος νομικός εδω στο site βεβαια γνωρίζει κάτι θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη του. Δεν γνωρίζω τι μπορεί να πάει στραβά με τη συναλλαγή χέρι με χέρι ωστε να μπορέσεις να καλυφθείς με μία υπεύθυνη δήλωση απο μεριάς του "πωλητή", ίσως μία απάτη που έπειτα απο τη συναλλαγή να σε περιμένει κάποιος στη γωνία και να σου πάρει το synth . Αλλά και πάλι το χαρτί δε σε βοηθάει γιατι ο "πωλητής " μπορεί να επικαλεστεί πως το γεγονός ήταν τυχαίο. Ακόμα, το οτι σου είπε πως το συνθ μπορει να είναι κλεμμενο έχει μία λογική, καθώς μπορεί να μην το έκλεψε ο ίδιος που το έχει πχ 4ο χέρι, αλλά ο προ-προκάτοχος ( 2ο) χέρι. Εσύ μετά μπορεί να το πουλήσεις στον πρώτο κάτοχο και αυτός θα διαπιστώσει πως παρέλαβε το παλιό του synthesizer που του το έκλεψαν. Θα σε κατηγορήσει και εσύ θα προσκομίσεις το χαρτί με το όνομα του (αφελούς) πωλητή σου, και θα βρεί μπελά χωρις λόγο. Αν κάνω λάθος διορθώστε με. Είναι γενικά risky η αγορά μεταχειρισμένου. Το ώφελος εγκυμονεί κινδύνους που καλούμαστε να αντιμετωπισουμε... Γενικά πιστεύω πως δίκιο είχε ο πωλητής, απλά το έχασε γιατι ώφειλε ήρεμα να σε καθοδηγήσει.
    1 βαθμός
  23. Επίσης: Ίχνος, Αυλάκι, Ράγα, Διάδρομος, Λωρίδα, Αράδα Edit: Στοίχος. Έχει περιέλθει σε σχετική αχρηστία, και νομίζω είναι ιδανική λέξη, που δεν αποσυντονίζει τον ακροατή με άλλους συνειρμούς.
    1 βαθμός
  24. Προσπαθώ να σκεφτώ απόδοση για το Track αλλά μου φαίνεται ακατόρθωτο, γιατί κυριολεκτικά δε βγάζει καθόλου νόημα. Το πιο σωστό ίσως να είναι το "κομμάτι". Όπως λέμε, music track = μουσικό κομμάτι. Στα DAW παίρνεις πολλά κομμάτια/tracks, και τα συνδιάζεις/επεξεργάζεσαι με διάφορους τρόπους, έτσι ώστε να βγάλεις ένα νέο. Ένα άλλο, πιο ποιητικό είναι το "μονοπάτι". Με αυτό ίσως υπάρχει θέμα σε άλλα εργαλεία, όπως το μονοπάτι που έχει ένα σήμα από είσοδο σε έξοδο. Το ίδιο παίζει και με το "διαδρομή". Μπορείς να το πεις ακόμα και "δρόμος" αλλά μπορεί να μπερδευτεί κάποιος με τους παραδοσιακούς δρόμους (πχ χιτζάζ). Βλέπω και ένα άλλο, πρώτη φορά το ακούω, "ατραπός", που μεταφράζεται σε pathway.
    1 βαθμός
  25. Ε αυτο λέω κι εγώ απ' την αρχή ντε. Μήπως θες ένα ζευγάρι ΚΑΛΑ ακουστικά; Δεν ξέρω σε πόσο χαμηλή ένταση δουλεύεις τον ενισχυτή αλλά για μένα το να αγορασεις κομπρέσορα για να ακους αυτό που φυσιολογικά σου λείπει λόγω έντασης μου φαίνεται λίγο overkill. Έχει μια λογική βέβαια, όπως ειχε το κουμπί loudness στα στερεοφωνικά μας. Ψιλο-για να τρώμε τον παπά. Δεν ακύρωσα τίποτα. Επισημαίνω τις ενστάσεις μου γι' αυτή τη χρήση. Προσπαθώ να σώσω έναν συμφορουμίτη από τη συμφορά μιας ασύμφορης αγοράς. Άγιος. (Λέω εγώ που έχω ανοιχτό στο Chrome ένα πεταλι από 3 διαφορετικούς νendors, περιμένοντας ποιος θα το κατεβασει πιο χαμηλά για να το χτυπήσω...) Ο Φρουσιάντες ούτε καν σε λάηβ δεν παιζει με κομπρέσορα. Το λεω γιατί εξαιτίας του τον κουβαλούσα λογο επειδη νόμιζα που ειχε κι αυτός και είχε τον ήχο αυτόνα και ότι ήταν βασικό στοιχείο του αν με καταλαβαίνεις το πνεύμα μου ασούμε. Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλ.
    1 βαθμός
  26. O Tone Press πάντως της Barber Electronics είναι από τα καλύτερα μηχανήματα parallel compressor σε πετάλι (και ο πρώτος που το έφτιαξε νομίζω). Πολύ θα ήθελα να είχα έναν... Mην ακυρώνεις όλο το innovation ανθρώπων που το παίδεψαν για να ακουγομαστε καλύτερα, επειδή εσύ δεν ορέγεσαι ένα κομπρεσοράκι! http://www.barberelectronics.com/tonepress.htm
    1 βαθμός
  27. Αφού παίζεις σπίτι δεν σε νοιάζει ο όγκος του πεταλιου. Χτύπα τον tube Blackfinger που σου πρότεινα,κάπου θα τον βρεις μεταχειριΖμενο. Θα με θυμηθείς...
    1 βαθμός
  28. Μιχαλη, ενδιαφερουσα εκδοχη, οντως. Στα λαιβ (που δεν ειναι και πολλα), προσπαθω να κρατω οσο γινεται πιο απλο το rig. Παιρνω βρωμα απο τον ενισχυτη, και ενεργοποιω μονο ενα od, για crunch και lead ηχο. Το 99% τη χρησης του θα ειναι σπιτι... Δεν τη χρειαζομαι. Θα ηθελα μια καποτε. Σιγουρα δεν μου λυνει το παρον "προβλημα", καθως θελω transpsrency.
    1 βαθμός
  29. Γιώργο δες μιαν εκδοχή, που έχει δουλέψει για μένα - βέβαια, το συγκεκριμένο rig ήταν για μια funk/soul μπάντα που επαιζα, παρόμοια όμως τον χρησιμοποιώ και στο δικό μου σχήμα που παίζουμε garage-blues. Δεν βάζω τον κομπρέσορα στην αρχή του rig, αλλά κάπου στη μέση - εδώ τον έχω πριν το drive (είναι το καφέ πεταλάκι με τα δυο knobs πριν το direct drive) . Eίναι always on, με χαμηλωμένο το κομπρεσάρισμα, ίσα ίσα για να μην αρπάζουν τα ακόρντα μου πάνω από τις δυναμικές της μπάντας και για να μπορώ να τραγουδάω χωρίς να προσέχω μη μου φύγει κανένα πιο δυνατό ακόρντο. Σετάρω δηλαδή όλο τον ήχο μου με τον κομπρέσορα πάντα αναμμένο και με χαμηλό compressing. Συνέπεια είναι πως όταν θέλω να σολάρω, τον ΚΛΕΙΝΩ, και έτσι παίρνω ένταση (τον χρησιμποιώ δηλ. και σαν limiter), ίσως πιο πολύ drive (αφού περνάει πιο πολύ σήμα στο OD), δυναμικές της πένας kai toy volume της κιθάρας, και πιο έντονα εφέ - εδώ έχω ΠΡΙΝ τον κομπρέσορα το autowah της Mooer και ένα autofilter / octaver του Tsakalis (λόγω φανκιάς!). Στο σχήμα μου, επειδή παίζω με δυο drive, τον χρησιμοποιώ και ανάμεσα στα δυο drive με αντίστοιχο τρόπο, νομίζω ότι έτσι αποκτά χρησιμότητα και σαν fat boost για το δεύτερο gain stage, και σαν limiter αν παίξω μόνο με το πρώτο drive (και κλείσω τον κομπρέσορα για να σολάρω μόνο με το πρώτο drive, όπως με το funk rig).
    1 βαθμός
  30. Μήπως χρειάζεσαι μια καλή φαζ γερμανίου;
    1 βαθμός
  31. Ντεν μου κριάζεται κομπρέσορας καρντιά μου. Ούτε στους περισσότερούς μας. Νομίζουμε ότι μας χρειάζεται. Είναι γνωστά χρόνια τώρα αυτά. Ο κομπρέσσορας για κιθάρα ήταν πετάλι που δημιουργήθηκε με αυτόν ακριβώς το σκοπό (υπόσχεση sustain και φρούδες ελπίδες στο κιθαριστικό πόπολο). Με compressor έπαιζα για πολύ καιρό επειδή ο μπατζανάκης της συννυφάδας του ξαδέρφου μου ειχε πει κάποτε ότι ο Edge και ο Mark Knopfler έπαιζαν με κομπρέσορα. (Που μπορεί να έπαιζαν, αλλά εγώ δεν ήμουν ουτε ο ένας ούτε ο άλλος). Οι μπασίστες ναι. Τον χρειάζονται. Και οι τραγουδιστές.
    1 βαθμός
  32. Ο EVH του χλοοτάπητα...
    1 βαθμός
  33. Το τελειωμα στα ταστα δεν το εκανα με λιμα 45 μοιρων αλλα με τη λιμα για crown leveling ωστε να εχω αυτη τη στρογγυλαδα.
    1 βαθμός
  34. Εμένα μου φάνηκε gimmick και στις παρουσιάσεις και στο ehx που το δοκίμασα. Δηλ. είναι σαν να κομπρεσάρεις και γυρνώντας το blend να αυτοαναιρείσαι. Θεωρώ ότι το compression είτε το έχεις (πολύ ή λίγο) είτε όχι. Δεν είναι εφέ, είναι αυτούσια διαμόρφωση του ήχου. Συμφωνώ ότι ειναι πολύ δύσκολο να βρεις αυτό που θα σου ταιριάξει, αν το βρεις ποτέ. Εγώ έπαιζα για καιρό (boss μπλε), θεωρώντας το αναπόσπαστο μέρος του ήχου. Ώσπου το έβγαλα και ανακάλυψα ότι εχω καλύτερο ήχο χωρίς (ζωντάνεψαν τα drive και ανάσανε ο ενισχυτής).
    1 βαθμός
  35. Πριν αγορασεις οτιδηποτε, προμηθευσου ενα τετοιο https://m.thomann.de/gb/rockboard_power_ace_9v_battery_plug.htm ωστε να δωσεις ρευμα, εξωτερικα, με μπαταρια. Πλεον δεν μπορεις να επεξεργαστεις το αρχικο ποστ. Μονο ενας moderator/administrator μπορει. Μολις το δει, θα το διορθωσει.
    1 βαθμός
  36. r.i.p. diego.... αυτοι που μεγαλωσαμε μαζι ΣΟΥ θα σε θυμομαστε για παντα . hasta la victoria siempre ........ DIEGO ARMANDO MARADONA ....
    1 βαθμός
  37. Ξέρεις τι κάνει εδώ ο Ντιέγκο? Περιμένει να έρθουν και οι άλλοι τέσσερεις της ομάδας του Βελγίου (έξι είναι στην φωτό) για να τους περάσει όλους. Και για τους σύγχρονους παίκτες λέμε "είναι καλός στο ένας εναντίον ενός" .... Αυτός ήταν ένας εναντίον όλων. Άλλο το ποδόσφαιρο τώρα, άλλαξε. Θέλει Σοσόνιες, και αθληταράδες. Κι εμείς αλλάξαμε ... Και τέτοια πράγματα, μάλλον ήμασταν οι τελευταίοι τυχεροί που προλάβαμε και τα απολαύσαμε.
    1 βαθμός
  38. Καλησπέρα (μετά από πολύ καιρό είναι η αλήθεια...) φίλες και φίλοι του noiz! Ελπίζω να είσαστε όλοι υγιείς Θέλω να σας ενημερώσω για τη νέα προσωπική μου ιστοσελίδα http://www.mixingnik.com Εκτός από πληροφορίες σχετικά με τη δουλειά μου, δείγματα και πολλές μουσικές στο e-shop θα υπάρχει πληθώρα από εκπαιδευτικό υλικό με τη μορφή tutorial videos & e-books, αρχής γενομένης από μια ολοκληρωμένη σειρά drum recording tutorials (από το complete drum recording που είχαμε φτιάξει στο The Sonic Ark Studio. Καινούριο υλικό θα ανεβαίνει συνέχεια... Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον! Stay safe και καλό κουράγιο σε όλους μας...
    1 βαθμός
  39. Ξεγαργαλιζα τους ηχους του origin, μαζι με πεταλια, και βρηκα μια καλη θεση στον καναπε με μπολικο sustain σε σχεδον ολες τις νοτες. Και με αρκετα καλο violin like ηχο. Σαστεην.mp3
    1 βαθμός
  40. Αν σε τσακωσουν θα λεμε,αυτο το μπρατσο εχει dots 300ων ευρω.
    1 βαθμός
  41. Update: Fender Telecaster Floral mid 90‘s Fender Stratocaster 1972 fender Telecaster Baja musicman Stingray Martin D 28 Sigma 12 string
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου