Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      3.024

    • Αναρτήσεις

      21.934


  2. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      1.709

    • Αναρτήσεις

      46.961


  3. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1.665

    • Αναρτήσεις

      20.926


  4. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      1.399

    • Αναρτήσεις

      9.351


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου από 08/12/2020 σε όλα

  1. και όχι μόνο....άφησε το πιάνο και θέλει να μας κλέψει τη δόξα, δε φτάνει που μας έκλεψε την κιθάρα των 1504 ευρώ. Αντε φτιάξτε κανα λογαριασμό στο φβ να τσιμπήσουμε κανα λαικ.... https://www.facebook.com/effiepanagiotidou/videos/3986659318025054
    22 βαθμοί
  2. Είμαι στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσω την ολοκληρωμένη διδακτορική διατριβή μου, στην οποία απονεμήθηκε ο αξιολογικός βαθμός "Άριστα", σχετικά με τον John Williams. Τίτλος της: Η κινηματογραφική μουσική του John Williams (1975-2018): μελωδία, αρμονία, μορφολογικά πρότυπα και θεματική ενότητα. Η παρούσα διατριβή στοχεύει στην σκιαγράφηση του στυλ του John Williams, όπως αυτό φαίνεται μέσα από τα κινηματογραφικά του θέματα (αναλύθηκαν 500 θέματα στον αριθμό από ένα δείγμα 71 ταινιών), και απευθύνεται κυρίως σε μουσικούς, μουσικολόγους και συνθέτες, ενώ για πρώτη φορά στην ακαδημαϊκή και γενικότερη βιβλιογραφία αναλύονται θέματα που αποτελούν μεταγραφές από τα αυθεντικά σκίτσα και παρτιτούρες του συνθέτη. https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/frontend/el/browse/2926491?fbclid=IwAR37B8e8XXsHgLUph3rVaIULsq8q0v7o9SBczlJlBKbJUJOZa3FRYzM6Bd0#contents ZACHAROPOULOS+DISSERTATION.pdf
    21 βαθμοί
  3. Μου ηταν δυσκολο να το πω με λογια,πλαγκαρα ενα κινεζικο σκαφος Keytone και επαιξα δυο πενιες χωρις πραγματικο λογο υπαρξης. Μου βγηκε καπως ετσι.
    21 βαθμοί
  4. Από το προσωπικό μου αρχείο για τους φίλους των Socrates και του Γιάννη Σπάθα, ένα λάιβ από 3/12/2005 "Στον Αέρα" Ζωντανή εμφάνιση των Socrates στο "Στον Αέρα" στις 3/12/2005 Guitar : Yannis Spathas Bass and Vocals : Antonis Tourkogiorgis Drums : Makis Gioulis Keybords : Asterios Papastamatakis Back Vocals : Markella Panagiotou 1. Born Again (from album "Breaking Through" 1981) 0:00:44 2. Stray Dogs (from album "Plaza" 1983) 0:04:05 3. No Prisoners 0:09:09 4. Queen of the Universe (from album "Phos" 1976) 0:13:40 5. Killer (from album "Phos" 1976) 0:17:23 6. Mr W.C. (from album "Waiting For Something" 1980) 0:21:18 7. Lady (from album "Waiting For Something" 1980) 0:24:44 8. Most People I Know (from album "Waiting For Something" 1980) 0:28:11 9. Time Of Pain (from album "Phos" 1976) 0:32:02 10. High Speed Ride 0:35:45 1. Living In A Hot Town (from album "Plaza" 1983) 0:39:00 12. See See Rider (from album "Taste Of Conium" 1972) (Animals) 0:42:18 13. Solo Bass 0:46:05 14. The Visitor 0:49:00 15. Jenny And Penny (from album "Breaking Through" 1981) 0:52:36 16. Solo Drums 0:56:27 17. Red House (Jimi Hendrix) 1:01:23 18. Message of Love (Jimi Hendrix) 1:07:35 19. Little story from high school 1:11:47 20. Mountains (from album "Waiting For Something" 1980) 1:12:51 21. Credits 1:19:00 22. Starvation (from album "Phos" 1976) 1:20:20 23. Sunshine Of Your Love (Cream) 1:24:45 24. Wild Thing (Jimi Hendrix) 1:27:11 .
    21 βαθμοί
  5. Καιρό είχα να τραβήξω κάνα βίντεο. Αντί για αετό, πετάμε σόλα. (49 χρόνια από την κυκλοφορία του, Μάρτης 1972)
    19 βαθμοί
  6. Ένα τραγούδι μου που καταγράφηκε χάρη στην βοήθεια των φίλων μουσικών Nikos Vargiamidis, Giorgos Smirnis και του Oleg Chaly που επιμελήθηκε την ενορχήστρωση και την παραγωγή. Μastering: Ioannis Tsougkouzidis. Ευχαριστώ θερμά.
    19 βαθμοί
  7. Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές εύχομαι, Υγεια σε ολους! Ηρθα να σας πω τα καλαντα. noiz kalanta.mp3
    19 βαθμοί
  8. Απο τη Νικαια εως τον Νεο Κοσμο,συναντα κανεις αρκετα φαναρια οδηγωντας. Ενα βραδυ γυριζοντας απο τη δουλεια με επιασαν αρκετα απο δαυτα. Απο το κοκκινο στο πρασινο εφτιαξα το μεγαλυτερο μερος των στιχων,του αποκατω. Δεν το λες και συγχρονη ποιηση αλλα δε βαριεσαι κιολας.
    18 βαθμοί
  9. Ο μόνιμος αποκλεισμός του Dim μετά τόσα χρόνια παρουσίας στο NOIZ είναι απλά ντροπή.
    15 βαθμοί
  10. Ναί και όχι. Εφόσον παίζεις σπίτι σου με software η σε στούντιο, ακόμα και ζωντανά, και περνάς το ηχητικό σήμα απο 47 εφέ, οκ. Όσο "καθαρίζει" όμως η απόσταση μεταξύ κιθάρας και ενισχυτή, τόσο πιο έντονα αντιλαμβάνεσαι την κιθάρα που κρατάς στα χέρια σου. Και δεν είναι λίγοι αυτοί που ψάχνουν απόλαυση στη δεύτερη περίπτωση. Τα ζητήματα πάντα παραμένουν δυο. Να μην είσαι αφελής και να ερευνάς ώστε να γνωρίσεις σε βάθος τον κόσμο που αγαπάς, και να προτάσσεις πάντα το αποτέλεσμα, τη μουσική, χωρίς να τυφλώνεσαι απο ανασφάλειες και ψευδαισθήσεις. Όλα παίζουν ρόλο, ανάλογα με το ποιός είσαι και τα μυαλά που κουβαλάς.
    15 βαθμοί
  11. EDITED Μια επέμβαση στο τελευταίο μέρος γιατί έπεφτε λίγο μετά το latin, δεν μου άρεσε τελικά, πρόσθεσα κάποια πράγματα για να γεμίσει και να κλείσει πιο σωστά. Νομίζω είναι καλύτερο τώρα. Δεν μπορούσα να το αφήσω έτσι. Είμαι ψυχαναγκαστικός. μιαχαχαχαχαχ Ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ των Συνθεσάιζερ, ο Ήλιος ο Ηλιάτορας ο Συνθεσαϊζεριάτορας, ο cos_dr σας παραθέτει ένα κομμάτι που έφτιαξε εχθές μεταξύ τζαμαρίσματος και εγγραφής. Το κομμάτι έχει φτιαχτεί αποκλειστικά με το Korg Triton Le Ωραία πέρασα, πλάκα είχε. Όλοι οι ήχοι είναι preset από το όργανο, τα drums του ρυθμού έχουν υποστεί μια μικρή επεξεργασία εκτός οργάνου. Όλα προγραμματισμένα και παιγμένα από τον cos_dr Πιστεύω θα μπορούσε να ήταν λίγο καλύτερο στα πιανιστικά μέρη αλλά δεν μπορώ να παίξω καλύτερα, παλιά θα το έπαιζα καλύτερα. Είναι jam η φάση και δεν είμαι στα καλύτερά μου γιατί δεν παίζω απλά. Έτσι είναι, άμα το παρατάς............... χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Πάλι καλά που παίζω κι έτσι. Αχχχχχχχχχχ Η κρίση που μας έφερε ως του γκρεμού του χείλους. Και ο cos_dr μας έκανε το Triton Le.......... Nautilus. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Απολαύστε!!!! Σχολιάστε!!!!!! Καλές Γιορτές με Υγεία!!!!!!
    15 βαθμοί
  12. Αν και εχουμε ανοιξει thread με το gear μας και την ανανεωση του εδω θέλω να παρουσιάσετε ΤΗΝ κιθαρα σας.... Ποια ειναι δηλαδη η κιθαρα που εχει "μεινει μαζι" σας μεσα στα χρονια,που ποτε δεν θα πουλήσετε και που συνήθως παιζετε με αυτη (η παιζετε σχεδον ΜΟΝΟ με αυτη και ας εχετε...πολλες....) ? Ποια ειναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ κιθαρα που θα κρατουσατε αν επρεπε να κρατήσετε μόνο μια κιθαρα απο τη συλλογη σας (άν έχετε βεβαιως συλλογή)? Ξεκινάω με την δική μου.... Είναι μια partscaster που έφτιαξα πριν 25 χρόνια περίπου από ένα ακόμα πιο παλιό (πρεπει να είναι σήμερα 35 ετων περιπου) Warmoth μπρατσο που είχα σε μια άλλη partscaster της οποιας πουλησα το σώμα και ενα σωμα Mark Jenny με τα πάντα επανω (μαγνητες,pickguard,ηλεκρονικα,γέφυρα) που αγορασα σε γελοία τιμή (νομιζω 200 δολλάρια με τα μεταφορικα από το φόρουμ των τελεκαστερακιδων στις ΗΠΑ) . Το μόνο που έχω αλλάξει πάνω της ειναι η γέφυρα πριν 3 χρόνια μια και ερωτεύτηκα τις Gotoh modern γεφυρες και πλεον τις χρησιμοποιω αποκλειστικα. Είναι η ελαφρυτερη τελε που εχω παιξει (6,6 pounds με vintage γεφυρα,6,8 με την Gotoh) και οι μαγνητες της ειναι απλά..εξωφρενικοι....twangy αλλά και γεμάτοι ,ζεστοί αλλά και bright....τα κάνουν όλα και συμφέρουν.... Απίστευτα ευέλικτη κιθάρα και φυσικά με έχει συνοδέψει σε όλα σχεδόν τα live μου τα τελευταία 25 χρόνια και έχει και την πρωτοκαθεδρία στις ηχογραφήσεις μου όταν γράφω με tele. Specs: Neck:Warmoth total vintage construction, flat-sawn maple,Boatneck (1'' all the way),7 1/4'' radius,6150 medium jumbo (21) frets,brazillian rosewood fretboard,bone nut,Kluson Tuners) Body: MJT swamp ash, thinline, full nitro relic,fiesta red finish Pickups: James LeClair ,custom wound vintage tele. Electronics: stock post 1966 tele wiring ,electrosocket jack.
    14 βαθμοί
  13. Στα πλαίσια της προετοιμασίας για τις ακαδημαϊκές σπουδές η θυγατέρα έφτιαξε αρκετά βίντεο τον τελευταίο καιρό σύμφωνα με τις απαιτήσεις των ιδρυμάτων. Ενα από αυτά είναι το γνωστό σε όλους Spain του Chick Corea (ένα κομμάτι που είχα κάνει και εγώ διασκευή ...40 σχεδόν χρόνια πριν με τους A priori). Το ενδιαφέρον είναι ότι αφ ενός η ίδια όταν το διάλεξε δεν γνώριζε το γεγονός αυτό και αφ ετέρου τις μέρες που ολοκληρώνονταν η διαδικασία έφτασε η θλιβερή είδηση για την απώλεια του μεγάλου συνθέτη.
    14 βαθμοί
  14. Δεν ηταν κακη στιγμη δικια μου αλλά του κοσμου. Επεσε ανελεητο ξυλο. Ολοι εναντιον ολων. Ειχε ομως πλακα και ανεβαζω φωτο. Η 1η φωτο ειναι μετα το λαιβ (ξημερωματα), τραβηγμενη πανω απο τη γεφυρα που περναει πανω απο την πισινα. Στη 2η και 3η κατεβαζω σταδιακα τη καμερα προς την πισινα.
    14 βαθμοί
  15. Αυτή είναι η δικιά μου. Μια Gibson R7 aged απο Tom Murphy από το 2006. Την πήρα μεταχειρισμένη στην όταν έμενα Ολλανδία. Αν και Tom Murphy aged, είχε πάνω της κάποιες μετατροπές και δεν ήταν αυτό που λέμε stock. Πάντως αν και «πειραγμένη» οι αλλαγές μου άρεσαν (όχι όλες….έκανα και εγω μερικές). Είχε πάνω: Aλλαγμένα period correct (57’) inlays από Dave Johnson Κάτι period correct πλαστικά Voodoo PAFs 58 Είχα ένα θεματάκι με τον ήχο όμως στο neck μαγνήτη και έβαλα έναν Kloppmann 58. Αφού εμπλεξα με αλλαγές, άλλαξα και τα pots με RS, και έβαλα και κάτι original vintage Sprague, PIO bumblebee caps που είχα στοκ απο ένα άλλο project. Βάρος λίγο πάνω από τα 4 κιλά, στα 4.040 Το αποτέλεσμα μου αρέσει πάρα πολύ. Είναι η βασική μου κιθάρα από το 2011 που την έχω, και αν και έχουν περάσει διάφορες από τα χέρια μου, είναι αξεπέραστη. Δεν νομίζω να τη δώσω ποτέ.
    14 βαθμοί
  16. Πέραν από το φαιδρό του θέματος, το να επανηχογραφήσεις έναν ιστορικό δίσκο όπου ερμηνείες, παιξίματα, ήχος και παραγωγή είναι μνημειώδη, είναι πραγματική συνταγή της αποτυχίας απ' όπου κι αν το δει κανείς.
    13 βαθμοί
  17. Ξεκινησα πριν καιρο να κραταω μερικες σημειωσες και λινκ σχετικα με τον John Fahey και αλλους καλλιτεχνες του American Primitive κυκλου, αρχικα για δικη μου χρηση. Τις προαλλες μπηκα στον κοπο να τις τακτοποιησω/αθροποιησω λιγο για ενα φιλο που ενδιαφεροταν να ψαξει λιγο το ειδος, και σκεφτηκα οτι ισως ενδιαφερει και κοσμο εδω, οποτε σας το παραθετω. Εχει λιγο τον ατελειωτο αλλα εχω προσπαθησει να καλυψω τον Fahey, τους υπολοιπους της Takoma καθως και την νεοτερη/συγχρονη γενια. Eλπιζω να φανει ενδιαφερον σε μερικους. INTRODUCTION American Primitive Guitar ειναι ο μυστηριωδης ορος συνωνυμος με το ιδιοσυγκρατικο στυλ μουσικης που καθιερωθηκε στις αρχες του ’60 απο τον John Fahey και τους ακολουθους του. Προκειτα για μια κατα κορον σολιστικη μουσικη για fingerstyle ακουστικη κιθαρα με ριζες στα country blues και στο ragtime. Ως εκ τουτου το ειδος συνηθως χαρακτηριζεται απο ανοικτα κουρδισματα, εντονους syncopated ρυθμους και alternating μπασα. Ξεφευγει ομως αρκετα στην δομη και αρμονια του απο τα παραδοσιακα μπλουζ, εν μερει επειδη κατα κανονα δεν λειτουργει ως συνοδια φωνης αλλα ως αυτονομη, σολιστικη μουσικη για κιθαρα. Οι μουσικες επιρροες ποικιλουν, απο το αμερικανικο folk και gospel φασμα μεχρι contemporary classical και ανατολιτικα στοιχεια . Πολυπλοκες αρμονιες, ανορθοδοξα voicings, drones, ταξιμια και ragas, dissonant συγχορδιες και αλλαγες, μεχρι και στουντιακα manipulations και field recordings – ολα στοιχεια που η APG σχολη μπλεκει μεσα στα fingerstyle blues αδιασειστα, παντα σε πνευμα expressional minimalism, δημιουργωντας ενα κατ’εμε εθιστικα ενδιαφερον μεταφυσικο φολκ κραμα. Μια μουσικη κατα κορον μελαγχωλικη και εσωστρεφης, αυτοσχεδιαστικη και σχεδον διαλογιστικη στον χαρακτηρα της, συχνα απατηλα απλοικη εκ πρωτης οψεως, αλλα με τρομερη πολυκλοτοτητα τονου και ερμηνειας κατω απο την επιφανεια. Το ονομα, coined απο τον αρχιερεα του ειδους Fahey πανω στην πλακα, ειναι αναφορα στην French Primitive Painting σχολη, ως παραλληλισμος της αυτοδιδακτης φυσης των δημιουργων αλλα και του επιφανεικου crudeness των εργων. Oι περισσοτεροι μουσικοι του χωρου τεινουν να παιζουν dreadnoughts ή jumbos, με πολυ τυπικη επισης την χρηση fingerpicks. Υπαρχουν και αρκετοι που εχουν εστερνιστει την 12χορδη κιθαρα, εν μερει λογω του γεματου, drone-like ηχου που μπορει να εχει σε τετοια μουσικα settings, ενω επισης δεν λειπει το occasional lap-steel παιξιμο, κληρονομια της country blues. Φυσικα υπαρχουν και οι ανταρτες που ενιοτε θα αρπαξουν banjo ή ηλεκτρικη κιθαρα, θα λειτουργησουν εντος ευρυτερου συνολου/μπαντας ή σε ελαχιστες περιπτωσεις θα τραγουδισουν κιολας. Θα προσπαθησω να τον John Fahey και την μουσικη του, καθως και τους αρκετους αλλους αξιολογους μουσικους αυτου του γκρουπ, απο συγχρονους του Fahey μεχρι και τη νεοτερη, σημερινη γενια. Συνοδεια προφανως αρκετων κλιπ, ευελπιστω οτι θα ειναι μια ενδιαφερουσα πορεια σε ενα niche μουσικο ειδος με τρομερο βαθος. Προφανως δεν προκειται να καλυψω τους παντες (πως θα μπορουσα αλλωστε) αλλα εχω προσπαθησει ενα balance μεταξυ προσωπικου γουστου και ειδικου βαρους. CHAPTER 1: JOHN FAHEY Σε καθε ειδος μουσικης υπαρχουν τιτανες – που θεσαν πρωτοι τα θεμελια, που καθιερωσαν υφος και δομη, που αλλαξαν την ροη των πραγματων, εξελιξαν και ανεβασαν το ειδος σε νεα επιπεδα. Eιναι πολυ δυσκολο, αδυνατον σιγουρα για ειδη που εχουν εξελιχθει σε μεγαλο βαθος χρονου και χωρου, να δαχτυλοδειξεις εναν και μονο ανθρωπο ως απολυτα υπευθυνο για του που βρισκομαστε – το American Primitive ομως ειναι ενα απο αυτα τα ελαχιστα niche ειδη οπου ισως μπορεις να το κανεις. Και δεν ειναι αλλος απο τον John Fahey. Ο John Fahey γεννηθηκε το 1939 και μεγαλωσε στην Tacoma, Maryland, ενα προαστιο της Washington D.C. Απο τις αρχες του ’50 του κεντρισε το ενδιαφερον η κιθαρα, και κυριως η μπλουζ μουσικη – ξεκινησε μαλιστα μαζι με φιλους να συλλεγει σπανιους τοτε 78rpm early blues δισκους. Σγκεκριμενα, σε ενα record hunting trip με τον φιλο του (και μετεπειτα γνωστο μουσικολογο/συλλεκτη) R. K. Spottswood ηταν που ακουσε για πρωτη φορα το “Praise God I’m Satisfied” του Blind Willie Johnson και αποφασισε να αφοσιωθει στην μπλουζ κιθαρα. Το 1959 ηχογραφει το υλικο για τον πρωτο του δισκο. Βεβαιος οτι δεν προκειται να ενδιαφερει κανεναν, και μη ξερωντας και πως να επιχειρησει να τον αναλαβει καποια δισκογραφικη, αποφασιζει να τον κυκλοφορησει ο ιδιος. Ιδρυει λοιπον την Tacoma Records και τυπωνει σε μικρο αριθμο τον πρωτο αυτο δισκο. Για εξωφυλλο ενα πολυ μινιμαλ, χιπ λουκ για την εποχη του, απλα bold μαυρα γραμματα πανω σε ενα καθαρο λευκο φοντο (επειδη οπως ειπε ο ιδιος, “We didn’t know any artists”). Στη μια πλευρα του δισκου, βαζει το ονομα του – στην αλλη, γραφει Blind Joe Death. Αλλους δισκους τους πουλαει ο ιδιος, αλλους παει και τους χωνει στα used sections απο τοπικα δισκαδικα. Ξεκιναει ετσι μια μυθικη περσονα, ενα μπλεξιμο σχετικα με το ποιος ειναι αυτος ο Blind Joe Death, και σιγα σιγα μια μουσικη καριερα για τον Fahey. John Fahey – Poor Boy, Long Ways From Home John Fahey – Sunflower River Blues John Fahey – Poor Boy Το ’63 μετακομιζει στην Καλιφορνια και ξεκιναει μεταπτυχιακες σπουδες στο Berkeley αρχικα και μετεπειτα στο UCLA, καταληγωντας να γραφει την διατριβη του πανω στον Charlie Patton. Η κιθαριστικη του ενασχοληση τον βαζει by association (και προς δυσαρεσκια του) στον κυκλο του proto-hippie folk revival που ανθιζε τοτε στην Καλιφορνια. Η ωμη και εσωστρεφης μουσικη του διαμορφωθηκε εν μερει ως αντιδραση στο folk revival και ειδικοτερα το New Age movement της εποχης, με τα οποια εβγαζε φλυκταινες και θεωρουσε ιδιαιτερα pretentious και επιφανειακα. Oπως αρεσκονταν να λεει, “Folk? Me? I’m not folk, I’m from the suburbs.” John Fahey – Requiem for John Hurt John Fahey – Red Pony John Fahey – Days Have Gone By Aπο νωρις στη δεκαετια του ’60 λοιπον η μουσικη του Fahey αρχιζει απο ιδιομορφα μεν, μπλουζ δε, να εξελισεται και να μπολιαζεται με ολα τα contemporary και ethnic στοιχεια που εχουν γινει πλεον σημα κατατεθεν του ειδους. Ο Fahey ειχε και ενα avant garde streak, επιχειρωντας ηδη ηχητικα κολαζ με επιρροες απο musique concrete απο αρκετα νωρις (για παραδειγμα το Requiem for Molly απο το δισκο Requia) και ενιοτε παραβιαζωντας την αυστηρα solo προσεγγιση (παραδειγμα το κομματι March for Martin Luther King απο το The Yellow Princess). Παραλληλα, αναβιωνει την Tacoma Records και ξεκιναει, μαζι με τον ED Denson, μια διαδικασια επαν-ανακαλυψης και ηχογραφησης υλικου απο χαμενους blues artists οπως ο Bukka White, την κυκλοφορια νεου υλικου του (και την επαναηχογραφηση του πρωτου του δισκου) αλλα και επεκτασης του καταλογου εκδιδωντας δουλειες απο συγχρονους του οπως ο Basho, o Kottke και ο Lang (more on these guys later). John Fahey - Lion John Fahey – Fare Forward Voyagers Μετα απο μια περιοδο προσωπικων δυσκολιων, φτωχειας και γενικης αφανειας κατα τη δεκαετια του ’80 ο Fahey επανηλθε στο προσκηνιο στα μεσα των ‘90ς οταν μερικα αφιερωματα στη μουσικη του σε περιοδικα οπως το Spin τον κανανε household name με την τοτε πειραματικη ροκ σκηνη, με τους Sonic Youth, τους Cul de Sac και τον Jim O’Rourke ως prominent fans. Η νεα (και τελευταια) αυτη περιοδος της καριερας του διαφερει εντονα απο την προτυτερη δουλεια του, καθως πλεον εχει κανει μια στροφη σε πιο avant-garde μονοπατια, με σχεδον ambient προσεγγιση και ηλεκτρικο συχνα ηχο. Ως αξεπεραστος μετρ του ειδους, λογικο να ειναι και ο πρωτος που κατερριψε τα ορια που ο ιδιος ειχε (ισως αθελα του) θεσει. Παραλληλα, ιδρυει μια νεα δισκογραφικη, την Revenant, οπου εστιαζει περισσοτερο σε κυκλοφοριες παλαιου ξεχασμενου φολκλορ. Η τριτη αυτη φαση της καριερας του διεκοπη δυστυχως αποτομα - το 2001 πεθαινει σε ηλικια 61 ετων στο Salem, Oregon απο καρδιακες επιπλοκες. To 2003 το Rolling Stone τον κατατασει 35ο στη λιστα του με τους 100 σημαντικοτερους κιθαριστες ολων των εποχων. Aκομα και σημερα, το ονομα του Fahey αναφερεται με reverence απο οσους κιθαριστες ειναι γνωστες του εργου του. Ειναι ευκολο ισως οταν τον ανακαλυπτει κανενας σημερα να τον προσπερασει ως αλλο ενα μπαρμπα που παιζει τα μπλουζ στην βεραντα του, αλλα με το που βουτηξεις λιγο κατω απο την επιφανεια καταλαβαινει γιατι εχει την φημη που εχει. Η μουσικη του ειναι μακραν απο απλοικη σολιστικη μουσικη κιθαρας, αλλα ταυτοχρονα εχει αμεσο αισθηματικο αντικτυπο που θα ζηλευαν μεχρι και τα αριστουργηματα της folk τραγουδοποιας, αξεπεραστο μεχρι και σημερα κατ’εμε απο οποιονδηποτε μετεπειτα. Και πρεπει να λαβουμε υποψην και το ιστορικο πλαισιο – το να κυκλοφορησει καποιος ενα δισκο με ακουστικα instrumental σημερα μπορει να μας φαινεται πολυ νορμαλ, αλλα για την εποχη του ηταν σχετικα πρωτογνωρο. Μιλαμε για μια εποχη οπου η country blues (αλλα και παλαιοτερα ειδη οπως η πρωιμη bluegrass) ειχαν σχεδον υποστει διαγραφη απο τη συλλογικη μνημη, με την πλειοψηφια της γενιας του Fahey να μην εχουν ιδεα περι αυτης της μουσικης. Mια εποχη που folk μουσικη σημαινε Kingston Trio wannabees και που η κιθαρα ειχε σχεδον αποκλειστικα ρολο συνοδευτικο φωνης ή ως ρυθμικο οργανο. Πολυ συντομα θα αλλαζε αυτο με το folk revival των ‘60ς, αλλα σκεφτειτε οτι πολλοι νεοι των ‘60ς πολυ απλα δεν ειχαν ακουσει ποτε κανεναν να παιζει, με αυτον τον τροπο μαλιστα, το ειδος μουσικης που επαιζε ο Fahey, ηταν για πολλους ενα πρωτογνωρο ακουσμα το οποιο. John Fahey - Coelecanths John Fahey – Summertime Παρεπιπτοντως, ο Fahey ειχε και ενα ταλεντο στο γραψιμο, συχνα γραφωντας μακροσκελη liner notes στους δισκους του που μπαινανε σε fiction χωραφια, συχνα παρωδωντας τις εκθεσεις ιδεων που συνοδευαν συχνα τοτε folk δισκους, αλλα και αλλα αυτονομα short stories με κοινη μυθολογια και θεματοπλασια. Αυτες οι μικρο-ιστοριες, οι οποιες κυμαινοταν απο ημι-βιογραφικες μεχρι wild, disturbing fiction επηρεασμενα απο προσωπικα του τραυματα και φαντασματα, κατεληξαν (σχεδον τυχαια) προς το τελος της ζωης του να εκδοθουν σε δυο συλλογες, How Bluegrass Music Destroyed My Life (το πρωτο πρωτο μουσικο του μικροβιο ο Fahey το κολλησε ακουγωντας πιτσιρικας τον Bill Monroe να τραγουδαει το Blue Yodel no. 7) και Vampire Vultures. Ειναι εξαιρετικο reading material και τα δυο. Bonus round: Fahey live at Varsity ‘81 Guitar geekery: Τα πρωτα χρονια της καριερας του ο Fahey επαιζε μια Gibson-made Recording King Ray Whitley model 1027 του 1939. Απο τα μεσα του ’60 ξεκινησε να χρησιμοποιει μια πανεμορφη, και πολυ σπανια Bacon & Day Senorita, η οποια καπου στα ‘70ς εξαφανιστηκε και εκτοτε ο Fahey το γυρισε σε Martin D35 (υπαρχει και μια φωτο του με μια D76, που ειναι πρακτικα το ιδιο οργανο). Slide επαιζε κυριως πανω σε μια Weissenborn (Kona Style 3). Προς το τελος της ζωης του, οπου εκανε την επανεμφανιση του και στροφη προς ηλεκτρικο ηχο επαιζε με διαφορα οργανα - μερικες Blueridge dreadnoughts, μια Fender tele με διπλους, μια neck-trhough (?) 335ish… Recommended listening: Σχεδον ολα, η εξεταση θα ειναι εφ’ολου υλης. Αλλα μπορειτε να ξεκινησετε με Death Chants, Breakdowns & Military Waltzes (1963) και The Transfiguration of Blind Joe Death (1965) για πρωιμο υλικο, Requia (1967) και Days Have Gone By (1967) για τη μεση περιοδο του, Fare Forward Voyagers (1973) για μερικα απο τα καλυτερα long-form εργα του και τελος Red Cross (2003) για τα ambient ηλεκτρικα πονηματα στο τελος της ζωης του. Further reading: Υπαρχουν παρα πολλα (και καλα) αρθρα, συνεντευξεις, obituaries αλλα και full-length βιογραφιες για τον Fahey εκει εξω που ευκολα βρισκει κανεις με ενα ψαξιμο, αλλα θα σας αφησω ενα αγαπημενο κειμενακι εδω. Eπισης γενικοτερα στην σελιδα αυτη υπαρχουν liner notes απο τους δισκους του, διαφορα αλλα γραπτα, ταμπλατουρες, σημειωσεις κλπ... https://www.johnfahey.com/pages/ac1.html CHAPTER 2: FAHEY’S TAKOMA CONTEMPORARIES Ο Fahey ειχε αναλαβει στην Takoma αρκετους συγχρονους του καλλιτεχνες, και ιδιαιτερα νεους κιθαριστες με παρομοια φιλοσοφια και στυλ στην ακουστικη κιθαρα. Eδω θα δουμε μερικους απο αυτους, και κυριως τους Robbie Basho και Leo Kottke. Robbie Basho Oποια κουβεντα του American Primitive περαν του Fahey λογικα πρεπει να ξεκινησει απο τον Basho. O Robbie Basho ηταν ευκολα ο πιο ιδιοσυνγκρατικος κιθαριστας που προηλθε ποτε απο τον χωρο του American primitive, και ισως και ο πιο γνωστος μετα τον Fahey. Γεννημενος το 1940 ξεκινησε το 1959 να ασχολειται με την ακουστικη κιθαρα, εν μερει λογω της επαφης του με τον Fahey στο κολεγιο. Το 1965 κυκλοφορει τον πρωτο του δισκο, The Seal of the Blue Lotus, μια απο τις πρωτες κυκλοφοριες της Takoma Records. Aκολουθησαν αρκετοι δισκοι στην συντομη καριερα του, με standouts τους The Falconer’s Arm I & II, Visions of the Country (προσωπικο αγαπημενο) και Art of the Acoustic Steel String Guitar 6 & 12. Ο Basho, οπως ισως προδιδει το (καλλιτεχνικο) επιθετο του ειχε μια μανια με τις Ασιατικες κουλτουρες. Αν και ινδοασιατικα στοιχεια εμφανιζονται και στις δουλειες του Fahey, ωχρειουν μπροστα στην προσεγγιση του Basho – τα κομματια του ειναι πολυ εντονα επηρεασμενα απο την ινδικη (κυριως) μουσικη κουλτουρα. Οι φορμες του ειναι πολυ πιο ελευθερες, εχωντας ξεφυγει περαν αναγνωρισης απο τα country blues, με τα κομματια να εχουν συχνα τον ατελειωτο με εντονα bursts δραστηριοτητας, με φρασεολογια μιμουμενη αυτη του sarod, σε ανορθοδοξα ανοιχτα κουρδισματα. Ολη η αντιμετωπιση του επι του οργανου ηταν σχεδον μεταφυσικη/μυστικιστικη. Επισης αξιοπροσεκτη η χρηση της 12χορδης κιθαρας, την οποια ο Fahey ουδεποτε τιμησε ιδιαιτερα ενω ο Basho χρησιμοποιησε κατα κορον κυριως λογω του droning χαρακτηριστικου της. Τελος ο Basho ηταν ενας απο τους ελαχιστους τους χωρου που παραβιασαν τον αυστηρα instrumental χαρακτηρα του ειδους, εχωντας ηχογραφησει και πιο τυπικα σε φορμα τραγουδια αλλα και ενιοτε κανωντας σποραδικα vocalisations και απαγγελιες μεσα στα long-form raga του. Robbie Basho – Green River Suite Robbie Basho – Rocky Mountain Raga Ολα αυτα σε συνδυασμο κανουν τον Basho εναν απο τους πιο ιδιαιτερους του χωρου, και τελειως cult, σε σημειο που ισως θα επρεπε να μιλαμε και για υπο-υποειδος δικο του. Η καριερα του Basho, αν και prolific διεκοπη δυστυχως αδοξα οταν πεθανε στην ηλικια των 45 σε ενα φυσιοθεραπτικο ατυχημα. Robbie Basho – Blue Crystal Fire Guitar geekery: Η κιθαρα σημα-κατατεθεν του Basho ειναι η 12χορδη που χρησιμοποιουσε σε ολη τη διαρκεια της καριερας του. Aγνωστου κατασκευαστη και ακριβους χρονολογιας, αλλα μαλλον προερχομενη εκ Μεξικου καπου στις αρχες αρχες του 20ου αιωνα ,αμεσα αναγνωρισιμη απο το 3-piece καπακι. Eνιοτε επαιζε και με μια 6χορδη Weymann απο τα late ‘20s. Recommended listening: αναφερθηκαν παραπανω αλλα Visions of the Country (1978), Venus in Cancer (1969), Falconer’s Arm I & II (1967) και Art of the Acoustic Steel String Guitar 6 & 12 (1979). Leo Kottke Αντικειμενικα, ο Kottke ειναι ισως ο πιο ευρυτερα γνωστος απο ολο τον κυκλο του American Primitive, ισως επειδη απο πολυ νωρις ξεφυγε απο την κλασσικη συνταγη. Σε αντιθεση με τον Basho που πηγε σε ολο και πιο καλτ avant-garde μονοπατια ο Kottke ανεπτυξε ενα αρκετα πιο ευκολοπεπτο στυλ (το λεω χωρις καμια διαθεση υποτιμησης), αποκτωντας και πολυ πιο ευρυ ακροατηριο και αποδοχη. Ειναι ισως ο λιγοτερο American primitive of the bunch, ειδικα τωρα πλεον, αλλα με τετοιο calibre ειναι αδυνατον να μην τον αναφερουμε μιας και απο εκει ξεκινησε. Leo Kottke – I Yell at Traffic Τρομερος υπερμαχος της 12χορδης κιθαρας, την εκανε σημα κατατεθεν του. Με πολυ ιδιαιτερο ηχο, και λογω χορδων και λογω της εντυπωσιακης τεχνικης του, κανονικο πολυβολο κατα ωρες. Συχνα επισης τραγουδαει ενω παιζει, ενα παραπτωμα (sic) που συμμεριζεται με τον Basho, αλλα οπως και ο Basho καταφερνει ωρες ωρες να ειναι αρκετα charming. Leo Kottke – Hear the Wind Howl Leo Kottke – The Ice Field Ο Kottke συνεχιζει να ειναι ενεργος και σημερα, εχωντας ξεπερασει κατα καιρο σοβαρα προβληματα με την ακοη του και με τα χερια του. Μαλιστα πολυ προσφατα ειχε και μια εμφανιση στο NPR Tiny Desk μαζι με τον Mike Gordon των Phish. Leo Kottke – The Politics of Tuning/Tribute to John Fahey Guitar geekery: Στις αρχες χρησιμοποιουσε μια Gibson B-45-12, καθως και μια Martin που ειχε υποστει του κοσμου τις αλλαγες, νομιζω μετατραπη σε 12χορδη μετα απο πολυ σοβαρη ζημια, κατι τετοιο. Ακολουθησαν αρκετες κιθαρες του Bozo Poduvanak (οπως αυτη στην παραπανω φωτο, με το κλασσικο headstock λατερνα), που ηταν ισως και το σημα κατατεθεν μεχρι και που αρχισε να παιζει με Taylor κιθαρες. Για αρκετο καιρο η Taylor εβγαζε και signature Kottke μοντελο, cutaway jumbo με μαονι back and sides σε 6χορδη και 12χορδη εκδοση. Απο παλια, και ειδικα τωρα που εχει αφησει τις Taylor απ’οσο ξερω, παιζει και με ενα στρατο απο boutique οργανα διαφορων κατασκευαστων, οποτε γινεται λιγο χαος – τελευταια κυκλοφορει με μια μικρη Muiderman. Γνωστος ανεκδοτο τελος το οτι δεν δισταζε να παρει ενα σουγια και μεσω του soundhole να αρχισει να σκαβει τα braces σε διαφορες κιθαρες του, αν θεωρουσε οτι ηταν overbraced και δεν λαλουσαν αρκετα. Recommended listening: 6- and 12-string Guitar (1969), Mudlark (1971) απο τα παλια του, αλλα δυστυχως δεν εχω ακουσει και πολλα για να εκφερω γνωμη επι του νεοτερου output του. Peter Lang Φιλος του Fahey και του Kottke, ο Peter Lang μπηκε στο ροστερ της Takoma και κυκλοφορησε το 1973 τον δισκο The Thing at the Nursery Room Window. To στυλ του πεφτει καπου αναμεσα στους προαναφερομενους Fahey και Kottke, και μαλιστα οι τρεις τους κυκλοφορησαν και ενα αρκετα αξιολογο δισκο ως τριο. Η καριερα του Lang απο το ’80 και μετα ειναι σχετικα σποραδικη, μιας και για αρκετο καιρο δεν ασχολουταν με την μουσικη full time. Peter Lang – When Kings Come Home Peter Lang – Red Meat on the Road Max Ochs Αλλος ενας απο την παρεα του Fahey (και ξαδερφος του Phil Ochs, for all that’s worth). Ο Ochs ομολογουμενως δεν ειχε καποια ιδιαιτερη καριερα την περιοδο που ηταν ενεργος ο Fahey και οι υπολοιποι της Takoma, περαν απο μια συμμετοχη του σε ενα compilation τους. Εχει βγαλει ομως τωρα στα γεραματα μερικα ενδιαφεροντα πραγματακια, στο πλαισιο του ολου revival του ειδους που ξεκινησε η Tompkins Square Records. Max Ochs – Oncones Mark Fosson O Mark Fosson ειναι αλλος ενας απο τους διασωσμενους της Tompkins Square. Στα τελη του ’70 στελνει ενα demo στον Fahey, ο οποιος ενθουσιαζεται με το παιξιμο του και τον καλει να ηχογραφησει για την Takoma. Δυστυχως η Takoma τοτε αντιμετωπιζε ηδη σημαντικες οικονομικες δυσκολιες και πανω που ο Fosson ηχογραφησε το αλμπουμ του, η δισκογραφικη βαρεσε διαλυση και ο δισκος δεν βγηκε ποτε. Ευτυχως εν τελει δεν πηγε χαμενη η δουλεια του, μιας και καταφερε με μερικες δεκαετιες καθυστερηση να κυκλοφορησει αρκετο υλικο (oρισμενο στην Tompkins), συμπεραλαμβανομενου και αυτου του πρωτου δισκου that never came to be. Και παλι καλα, γιατι εχει μερικα πολυ γουστοζικα κομματια. Mark Fosson – The Creeper Mark Fosson – Come Back John CHAPTER 3: CONTEMPORARY ΑPG Παμε λιγο να ξεφυγουμε λιγο απο τον Fahey και την παρεα του στην Takoma και να δουμε μερικους πιο συγχρονους καλλιτεχνες του ειδους. Οι δεκαετιες του ’80 και ’90 δεν εχουν και κατι τρομερο να προσφερουν στην παρουσα συζητηση, καθως η κιθαριστικη ακουστικη μουσικη της εποχης ακολουθουσε κυριως αλλα προτυπα, οπως το πιο New Age στυλ του William Ackerman και της Windham Hill Records (Αlex De Grassi, Michael Hedges κλπ). Αξιζει ισως να σημειωθει οτι ο Ackerman, αρχιτεκτονας αυτου του νεου κινηματος, συχνα μιλαει για την καταλυτικη στιγμη οπου ακουγωντας τον Fahey του ηρθε η επιφωτιση να κανει κατι αντιστοιχο, δηλαδη οχι μονο να γραφει την δικη του μουσικη αλλα και να στησει δικια του δισκογραφικη και να δημιουργησει ολοκληρη σκηνη απο ομοιδεατες του. To American Primitive Guitar, με επιστροφη στο στυλ και προσεγγιση του Fahey και της παρεας του εκανε την επανεμφανιση του μετα τα ‘00s κυριως χαρη στην επανεμφανιση του ιδιου του Fahey στα late ‘90s, σε νεους μουσικους οπως τον Jack Rose (παρακατω), καθως και στις προσπαθειες της δισκογραφικης Tompkins Square. Ιδρυθηκε το 2005 απο τον Josh Rosenthal και η πρωτη της κυκλοφορια ηταν το compilation Imaginational Anthem, ενας δισκος με συμμετοχες απο το ευρυτερο fingestyle φασμα αλλα περιεχωντας πολλους της APG σχολης, αναζοπυρωνοντας το ενδιαφερον στο ειδος. Απο τοτε η δισκογραφικη εχει κυκλοφορησει πολυ υλικο, απο περαιτερω volumes του Imaginational Anthem, νεες δουλειες απο τον APG και μη χωρο αλλα και re-releases παλαιοτερου υλικου. Δεν ειναι οι μονοι φυσικα, VHF, Strange Attractors Audio House, Three Lobed Recordings ειναι αλλα labels ενεργα στον χωρο. Jack Rose O Jack Rose ειναι περαν αμφισβητησης ο πιο διακεκριμενος της νεωτερης γενιας, και κατ’εμε το νο. 2 στοπ για οποιον ενδιαφερεται για το ειδος, μετα τον Fahey. Γεννημενος το 1971, ξεκινησε την καριερα του στα 90s ως μελος της noise punk μπαντας Pelt και συντομα αρχισε και σολο fingerstyle καριερα (ahead of the curve για την επαναβιωση του ειδους). Το 2004 κυκλοφορει τον δισκο Raag Manifestos, με το περιοδικο Wire να τον συμπεριλαμβανει στους top 50 δισκους της χρονιας, συμβαλωντας στην δημοφιλια του Rose και εκτος των US. Το 2005 ακολουθησε ο δισκος Kensington Blues, μια seminal κυκλοφορια για το χωρο οπου ο Rose εθεσε νεα standards με το κραμα country blues, ragtime και raga που κατεθεσε. Με τρομερη δεινοτητα οχι μονο στην 6χορδη αλλα και στην 12χορδη και στην lap steel κιθαρα, γρηγορα καθιερωθηκε ως household ονομα στον fingerstyle χωρο. Δυστυχως η trailblazing καριερα του ηταν συντομη – πεθανε αιφνιδια το 2009, μολις 38 χρονων. Jack Rose – Rappahanock River Rag (for William Moore) Jack Rose – Νοw that I’m a Man Full Grown Jack Rose – Cross the North Fork Guitar geekery: Taylor Dreadnoughts κυριως. H κυρια κιθαρα του ηταν μια 510 του ‘86 (exceptional και τρομερα δυνατης εντασης οργανο συμφωνα με τον Glenn Jones, απο την Lemon Grove εποχη της Taylor) και μια νεοτερη 310 για touring. Taylor ηταν και η 12χορδη που χρησιμοποιουσε συνηθως, δεν ειμαι σιγουρος τι μοντελο ηταν αλλα φαινεται Grand Concert something. Lap steel επαιζε με μια Weissenborn-style φτιαγμενη απο τον Pete Howlett. Recommended listening: Kensington Blues (2005) προφανως, Raag Manifestos (2004), Luck in the Valley (2010, posthumous release). Glenn Jones Ο Glenn Jones για μενα λειτουργει ολιγον τι ως γεφυρα μεταξυ της παλιας φρουρας και της νεας. Γεννημενος το 1953, δημιουργησε το 1990 την post-rock μπαντα Cul de Sac. Ως ενας απο τους εμπλεκομενους στην επαναφορα του Fahey στα mid-90s, το 1997 κυκλοφορει (με τους Cul de Sac) και ενα δισκο συνεργασια (τι συνεργασια, κοντευαν να παιξουν φαπες καθε τρεις και λιγο) με τον Fahey, The Epiphany of Glenn Jones. Απο το 2000 ξεκιναει και τις πρωτες σολο fingerpicking κυλοφοριες του. Koντινος φιλος του Jack Rose, ειχαν και τις εκαστοτε συνεργασιες τους οπως το The Things That We Used To Do. Πολυ evocative παικτης και βασιλιας του partial capo, που χρησιμοποιει συνεχως με πολυ εξυπνα αποτελεσματα. Glenn Jones – The Great Pacific Northwest Glenn Jones – Of it’s Own Kind Glenn Jones – Portrait of Basho as a Young Dragon Guitar geekery: Guild 6-string dreads, κυριως vintage. Ειναι γνωστος λατρης τους, και τακτικο μελος στο Let’s Talk Guild forum. Μια Brazilian rosewood D50 ηταν η main κιθαρα του για πολλα χρονια, πλεον παιζει κυριως με DV72 και D66. Recommended listening: The Wanting (2011), Against Which The Sea Continually Beats (2007). Daniel Bachman Περναμε στους πολυ νεους τωρα, με εναν απο τους πιο promising της τωρινης γενιας. Γεννημενος το 1989, στα 23 του ειχε ηδη βρεθει για set πισω απο το NPR Tiny Desk και μολις τον Γεναρη κυκλοφορησε το 11ο (νομιζω?) album του. Παιζει κατα κορον 6χορδη και lap steel, οπως ο Fahey και ο Rose, με αντιστοιχα “τσαπατσουλικο” στυλ αλλα τρομερη ορμη και παλμο. Η προ-τελευταια δουλεια του αρχιζει να παιζει λιγο και με ambient ηχητικα στοιχεια και στουντιακα manipulations, οποτε εχω πολυ ενδιαφερον να δω πως θα εξελιχθει. One to look out for, τωρα που σταματησαμε να ασχολουμαστε με πεθαμενους. Daniel Bachman – Mount Olive Cohoke Daniel Bachman – Coming Home Bonus round: Daniel Bachman – Axacan release performance Guitar geekery: Guild D-55, 1971 Martin D-18, αγνωστη Weissenborn-style για lap-steel. Recommended listening: Jesus I’m a Sinner (2013), Axacan (2021), Seven Pines (2012). Chuck Johnson Ολιγον τι αινιγματικη φιγουρα μουσικα ο Johnson, καθως ασχολειται με αρκετα διαφορετικα μουσικα ειδη, με τους δισκους τους να ειναι τελειως disparate μεταξυ τους, αναλογως με το project απο το οποιο προηλθαν (δεν ειναι πολυ του mix n match). Περαν του ακουστικου fingerstyle ασχολειται πολυ με synth based ambient μουσικη, μουσικη για εικονα καθως και experimental pedal steel σκηνικα. Στο χωρο του fingerstyle που συζηταμε τωρα ομως εχει βγαλει απο το 2011 μια τριλογια album τρομερα αξιολογη, απο τα αγαπημενα μου και τα 3 – A Strugglle not a Thought, Crows in the Basilica και Blood Moon Boulder. Chuck Johnson – Silver Teeth in the Sun Chuck Johnson – The Stars Rose Behind Us Gwenifer Raymond Εκ Ουαλιας ορμωμενη η Raymond, δεν αστειευεται καθολου. Πολυ δυνατα chops στο στυλ του Fahey, πολυ fury και ενιοτε και μερικα ιντερλουδια στο banjo. Σπαει σιγα σιγα και το καλουπι του ειδους σε white guy music, αλλη μια φωνη to look out for στο χωρο. Gwenifer Raymond – The Three Deaths of Red Spectre Gwenifer Raymond – Off to See the Hangman, Pt. II James Blackshaw Παραμενουμε στο Ηνωμενο Βασιλειο με τον Blackshaw, εναν κατ’εξοχην 12χορδο contemporary κιθαριστα. Τρομερος τεχνιτης, παιζει με τεχνικη δεξιου χεριου ξεκαθαρα βγαλμενη απο το χωρο της κλασσικης κιθαρας και με νυχια αντι για fingerpicks. Eιδικα για 12χορδη κιθαρα, εχει μια καθαροτηρα ηχου που θα την ζηλευε νομιζω και ο Kottke. Μεγαλος φαν του γεματου παιξιματος, πολλα κομματια του εχουν μια wall of sound προσεγγιση, η οποια πηγε σε extremes σε albums του οπως το The Glass Bead Game ξεφευγωντας απο τη σολο φυση του ειδους. American Primitive meets Phillip Glass σκηνικα. Eιχε περασει και απο το six dogs πριν απο καμια δεκαρια χρονια, αν τυχον τον πετυχε/θυμαται κανενας... James Blackshaw – The Cloud of Unknowing James Blackshaw – Cross Rob Noyes O Rob Noyes καλυπτει με την μουσικη του ενα middle ground μεταξυ του APG και της πολυ λιγοτερο bluesοειδους σχολης του Davy Graham, Bert Jansch κλπ (τους οποιους για ευνοητους λογους δεν αγγιξα εδω), πολυ γουστοζικο blend. Κατα κορον 12χορδος και αυτος, με ψυγματα Kottke στον ηχο του φυσικα. Δυστυχως δεν εχει πολυ υλικο διαθεσιμο online, αλλα αν βρειτε στο bandcamp τον δισκο The Feudal Spirit give it a spin, ειναι εξαιρετικος. Rob Noyes - Magic on Television / Vout / The Sniper's Dream FIN Υ.Γ. Αν υπηρχε βραβειο για το μακρυτερο ποστ νομιζω το κερδισα.
    13 βαθμοί
  18. Ένα κομματάκι καινούριο στα γνωστά μου μονοπάτια.... Άρχισα με τις καλύτερες προοπτικές (λέμε τώρα..) πριν περίπου 3 μήνες αλλά κάπου στην αρχή του χάθηκα και το παράτησα... Σήμερα με συνοπτικές διαδικασίες το τελείωσα (ξαναλέμε τώρα...)! Όχι τίποτα αλλά λυπάμαι τις ώρες που σπατάλησα με το "μολυβάκι" στο midi για το πιάνο.... Γνώμες, κρητικές, όλα ευπρόσδεκτα...!
    13 βαθμοί
  19. Ενα μπλουζ λιγο πιο γκαζωμενο,ενεκα της αυριανης.
    13 βαθμοί
  20. Καλησπέρα σε όλους τους φίλους. Αν και δεν έκανα το " μπόλι" με την αλλαγή του χρόνου είχα δυο παρενέργειες.! α } Έκανα cover μουσικού κομματιού για πρώτη φορά εδώ β } Ήταν και σε ελληνικό τραγούδι , πάλι για πρώτη φορά Αφορά ένα τραγούδια του Σουγιούλ το " Ζεχρά" που μετέπειτα λόγω του '40 έγινε το "Παιδία της Ελλάδος παιδιά " στο οποίο για κάποιο λόγο είδα χώρο για λίγα πράγματα . Όπως πάντα no edits κτλ. και οι γνωστές δικαιολογίες ...αλλά πάντα σας ευχαριστώ για το χρόνο σας
    13 βαθμοί
  21. Αισθάνομαι πολύ περήφανος που ενα δικό μας παιδί κινείται τόσο πετυχημένα σε ένα χώρο όπως αυτό των πεταλιών κιθάρας, σε παγκόσμιο επίπεδο. Tίποτα δεν είναι τυχαίο βέβαια αφού κινείται με μεγάλη προσοχή, αφοσίωση, με όραμα και δεν αυτοπεριορίζεται στον τόπο του. Μιλάω για τον Γιάννη Αναστασάκη γνωστό και ως Jam, φυσικά. Αύριο κυκλοφορεί το νέο του πετάλι σε συνεργασία με το δημοφιλές κανάλι That Pedal Show των Mick και Dan στο Youtube. Το JAM Pedals Harmonious Monk Tremolo Pedal. Πρόκειται για ένα αναλογικό κύκλωμα με δύο επιλέξιμα LFO που παρέχουν διαφορετικά επίπεδα έντασης διαμόρφωσης, διαθέσιμα σε Harmonic και Amplitude mode. Τιμή στα €249 όπως αναφέρει στη σελίδα του. Στο βίντεο οι γνωστοί παρουσιαστές ανακοίνωσαν την συνεργασία και το πως προέκυψε και παράλληλα μας δίνουν μια γεύση απο το εξαιρετικό αυτό πετάλι. Καλή επιτυχία του εύχομαι.
    13 βαθμοί
  22. Αξιότιμα μέλη, φίλοι πουρουπουπούδες, διακρίνω ένα "μούδιασμα" μετά από τις συγκλονιστικές για το forum μας εξελίξεις, που μας κατέλαβαν εξαπίνης. Ο admin μας έλαβε μια απόφαση, σίγουρα δύσκολη, αλλά αυτός ξέρει καλύτερα... Δράττομαι της ευκαιρίας για να μεταφέρω την πάνδημη ευγνωμοσύνη μας στον Γιάννη, που μας έκανε κοινότητα, μας έδωσε στέγη και κυρίως μας έφερε κοντά. Μας έδωσε τις ευκαιρίες για συνεργασίες, φιλίες, για να γίνουμε καλύτεροι, για να μοιραστούμε γνώσεις. Γιάννη, νομίζω ότι μιλάω εκ μέρους όλων, σε ευχαριστούμε για τα πάντα. Θα είσαι για πάντα ο admin μας Brand new days έρχονται λοιπόν, ας ευχηθούμε καλή αρχή στον Alex και καλό κουράγιο που ήθελε να μπλέξει με εμάς
    12 βαθμοί
  23. Καλησπέρα σε όλους . Πρόσφατα η ΕΤ2 πέρασε και απο την πόλη μας . Είπα δυο λόγια και ΄γω απο το 17: 44 εως το 23: 42 . Ελπίζω με το καλό και όταν επιτρέψουν οι συνθήκες να την επισκευτείτε να τα πούμε και να κεράσω σουβλάκι δίπλα στίς πηγές . Link https://www.ertflix.gr/ellinika-docs/apo-petra-k-xrono/apo-petra-kai-chrono-leivadia/
    12 βαθμοί
  24. Περισσότερες από όσες χρειάζομαι, και σαφώς λιγότερες από όσες θέλω.
    12 βαθμοί
  25. Αυτή. Jazzmaster AVRI με Lollar Charlie Christian για neck και επίσης κάποιον Lollar για bridge που τώρα ξεχνάω ποιος είναι. Αυτή θα μπορούσε άνετα να ειναι η μόνη κιθάρα που έχω.
    12 βαθμοί
  26. χελόου φρεντς! Το "Little song" είναι ένα κομμάτι από ένα πρότζεκτ που ξεκίνησε λίγο σαν bedroom fun φαση και μέσα σε ένα χρόνο εξελίχτηκε σε μια σχεδόν ολοκληρωμένη φάση μέ το όνομα The Do Not's και ένα άλμπουμ με 8 κομμάτια έτοιμο! Συνολικά το ντουέτο/πρότζεκτ αυτό κινείται στον χώρο του post-punk, shoegaze, indie κλπ κάποιες φορές με πιο έντονο τρόπο και κάποιες φορές πιο εσωτερικά, σχεδόν πάντα σε ασπρόμαυρα και σκοτεινά ηχοτοπία...αυτο είναι το πιο ποπ κομμάτι, πάντα στη λογική του indie/shoegaze κλπ Φωνούλα, κιθάρες και παραγωγή γιορσ τρούλι! Στο κανάλι στο YouTube μπορείτε να ακούσετε και τα υπόλοιπα...και αν δεν το κάνετε θα σας τα βάλω εδώ ούτως ή άλλως!!
    12 βαθμοί
  27. Στιχουργημένη κατάρα, κακό μίξ, meta-blues
    12 βαθμοί
  28. Σορρυ παιδες αλλα δεν το εχω το κομματι καλα. Πριν τη δοκιμη το κοιταξα λιγο.
    11 βαθμοί
  29. Δεν γινόμαστε όλοι Malmsteen ρε παίδες! Κάποιοι αρκούμαστε να περνάμε όμορφα γρατζουνώντας. Κι απο τον Νικ έχω δει βελτίωση γιατί το θέλει και προσπαθεί όσο μπορεί. Προχώρα ρε Νικ, σε θέλει όλη η χώρα. Λιγο τα ξύδια και τα γάρα να προσέξεις μόνο, γιατι δεν είναι απαραίτητα στην κιθάρα.
    11 βαθμοί
  30. Καλά Χριστούγεννα σε όλους!
    11 βαθμοί
  31. Squier Korean E series Είμαστε μαζί από το 1989 Έχουν γίνει πολλές αλλαγές βασικά μόνο το μπράτσο έχει μείνει Το οποίο είναι κ αυτό που λάτρεψα σ' αυτή την κιθάρα, έχει ένα σαν V σχημα (αλλα λεπτο),δεν το εχω δει σε καμια strat. Έχουν αλλαχτεί τα κλειδιά σε vintage kluson (ειχε Gotoh) εχει αλλαχτει το nut με κοκκαλο, το μπρατσο εχει 7,25 radius με προσφατα αλαγμενα ταστα fender narrow tall τυπου 6105 (Το καλυτερο ταστο προσωπικη αποψη) Πρόσφατα αποφάσισα να την κάνω hardtail ετσι πηρα ενα σωμα alder ελαφρυ απο guitar build, nitro χρωμα και light relic απο τον Retro 169 Μαγνήτες tonerider city limits
    11 βαθμοί
  32. Eνα κομματακι για εναν τυπο που ζει στα ορια. Εφτιαξα ενα μερος των στιχων στον δρομο απο τη δουλεια στο σπιτι σταματημενος σε φαναρια. Και εφαγα μια μεγαλοπρεπη μουτζα απο μια κυρια στο πισω αμαξι επειδη καθυστερησα να ξεκινησω σε δυο απο αυτα. Ειχε το δικιο της εδω που τα λεμε.
    11 βαθμοί
  33. Κατάφερα να ολοκληρώσω κάτι που το παίδευα πολύ καιρό. Enjoy
    11 βαθμοί
  34. Ενα μικρο κομματακι,το εφτιαξα βλεποντας εξω το χιονι να πεφτει. Οχι και κατι,κανα δυο μελωδιες.
    11 βαθμοί
  35. χελλοου νοιζ φρεντσ ένα κομμάτι που μόλι; ανεβάσαμε στο YouTube, προιόν της μανιοκαταθλιπτικής καραντινάτης πραγματικότητας που βιώνουμε...εμένα μου βγάζει όλη αυτή την δυστοπική γλυκόπικρη, μελωδικά παράφωνη αίσθηση απομόνωσης των τελευταίων μηνών...υποθέτω κατατάσεται στο γενικότερο post punk, post rock, dark wave ιδίωμα αν υπάρχει κάτι τετοιο. Hope you'like it
    11 βαθμοί
  36. Μια πολύ γνωστή σύνθεση, παμπάλαια, διασκευή παιγμένη στην Jaguar μου. Μερσί!
    11 βαθμοί
  37. Το πρόγραμμα “Μουσικά Κείμενα” είναι ένα πρόγραμμα συγγραφής Βυζαντινής Μουσικής και διατίθεται δωρεάν. Αναπτύχθηκε από τον Παπαδόπουλο Δημήτρη αρχικά για προσωπική χρήση. Επειδή το ενδιαφέρον των φίλων της Βυζαντινής Μουσικής για το πρόγραμμα ήταν και είναι μεγάλο, το πρόγραμμα εξελίχθηκε και συνεχίζει να εξελίσσεται. Η διαφορετικότητα του από τ’ άλλα προγράμματα είναι ότι ενώ το κείμενο γράφεται στο περιβάλλον του Microsoft Word ή του WPS Writer υπάρχει η δυνατότητα το ποιητικό κείμενο να στοιχίζεται αυτόματα στο μουσικό. Το περιβάλλον του προγράμματος είναι ιδιαίτερα φιλικό και εύχρηστο. Ο χρόνος συγγραφής μειώνεται αισθητά και οι δυνατότητες μορφοποίησης του κειμένου είναι πάρα πολλές. Μερικά από τα πλεονεκτήματα του ΜΚ είναι: Διατίθεται δωρεάν. Διαθέτει ένα εύχρηστο εικονικό πληκτρολόγιο για να γράφουμε με το ποντίκι χωρίς να χρειάζεται να θυμόμαστε τις αντιστοιχήσεις πλήκτρων και μουσικών χαρακτήρων. Δυνατότητα γραφής του μουσικού κειμένου με το πληκτρολόγιο, μάλιστα μπορούμε να προγραμματίσουμε το πληκτρολόγιο αντιστοιχίζοντας με όποιον τρόπο θέλουμε τα κουμπιά του πληκτρολογίου στους μουσικούς χαρακτήρες. Χρησιμοποιώντας το ΜΚclient που τρέχει σε android μετατρέπουμε οποιαδήποτε ταμπλέτα σε ένα εύχρηστο πληκτρολόγιο αφής για τη γραφή του μουσικού κειμένου. Δυνατότητα εισαγωγής μορφοποιημένου αρχιγράμματος στο μουσικό κείμενο. Γίνεται πρόβλεψη της θέσης τοποθέτησης των χαρακτήρων ποιότητος και χρόνου με ελάχιστες εξαιρέσεις. Δυνατότητα εναλλαγής της θέσης (τέσσερις εναλλακτικές) όλων των φθορών και των σημείων αλλοιώσεως με διπλό-τριπλό ή τετραπλό πάτημα του αντίστοιχου κουμπιού. Δυνατότητα αλλαγής θέσης οποιουδήποτε μουσικού χαρακτήρα με τη χρήση της "τακτοποίησης" που διαθέτει το πρόγραμμα. Γίνεται αυτόματη στοίχιση του ποιητικού κειμένου στο μουσικό παρ' όλο που γράφουμε στο περιβάλλον του Microsoft Word ή του WPS Writer (το μοναδικό πρόγραμμα με αυτή τη δυνατότητα). Δυνατότητα εξαγωγής του μουσικού κειμένου σε μορφή συμβατή με το BZQ για να ακούμε σε παραλλαγή το μουσικό κείμενο με ανθρώπινη φωνή. Διαθέτει εικονικό πληκτρολόγιο για τη γραφή σε πολυτονικό σύστημα. Διαθέτει δώδεκα προγραμματιζόμενα κουμπιά (macro) για τη γραφή ενός συνόλου μουσικών χαρακτήρων π.χ. μιας συνηθισμένης θέσης. Πάρα πολλές δυνατότητες μορφοποίησης του κειμένου από το ΜΚ. Ένα ακόμη πλεονέκτημα είναι ότι το κείμενο μας γράφετε σε έναν επαγγελματικό επεξεργαστή κειμένου (Microsoft Word ή WPS Writer) με αποτέλεσμα να έχουμε πάρα πολλές δυνατότητες μορφοποίησης αλλά και διαχείρισης του κειμένου μας (ενότητες, κεφαλίδες-υποσέλιδα, αρίθμηση σελίδων, εισαγωγή εικόνων κτλ). MKplus και ΜΚclient Από την έκδοση 5.0+ και μετά το ΜΚ περιλαμβάνει μια νέα εκπληκτική δυνατότητα. Σε συνδυασμό με την εφαρμογή MKclient που λειτουργεί σε Android ή την εφαρμογή MKwclient που λειτουργεί σε windows, μετατρέπετε την ταμπλέτα σας σε ένα εύχρηστο πληκτρολόγιο αφής στο οποίο απεικονίζονται όλοι οι μουσικοί χαρακτήρες για την γραφή του μουσικού κειμένου. Χρησιμοποιώντας το MKclient (ή το MKwclient) εκτός της ευκολίας στην πληκτρολόγηση αποκτάμε και περισσότερο χώρο στην οθόνη του υπολογιστή μας αφού μπορούμε να έχουμε ελαχιστοποιημένο το ΜΚ στο PC μας. *ιστοσελίδα του προγράμματος* *Download*
    11 βαθμοί
  38. αχ γατάκια... είστε μέλη της συνωμοσίας και δεν το ξέρετε... εδώ η απόδειξη... ο Yameth ως εκπρόσωπος του noiz στην καρδιά των γεγονότων... και μετά μου λέτε εμένα... έχουν παρεισφρήσει παντού... ζουν ανάμεσά μας... ΥΓ. όχι δεν είναι φωτοσοπιά... ΥΓ2... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Γιαννάκο μου...
    11 βαθμοί
  39. Πρέπει να ομολογήσω ότι με εντυπωσίασε η κοπέλα.... ""Από τα Γιάννενα στο Λονδίνο και από κει, με σκληρή δουλειά και επιμονή, στις σκηνές του εξωτερικού και της Ελλάδας. Η Ειρήνη Κετικίδη δείχνει τον δρόμο και σε άλλα κορίτσια να αποτινάξουν τα ταμπού και να ασχοληθούν με την ηλεκτρική κιθάρα."" https://metalworldrules.eu/arthra/ειρήνη-κετικίδη-σολάροντας-με-μια-αμα/?fbclid=IwAR2kCQd_RZVxV6YhAvGQyJT3a-Ko2-rKTSAp2XTTnTBdgH9nS-Yum_BM5LI ..εντάξει ο τίτλος ""Σολάροντας με μια Αμαζόνα"" είναι τουλάχιστον αστείος....
    11 βαθμοί
  40. Ένας αυτοσχεδιασμός του αστείρευτου, απεριόριστου, ανατρεπτικού, μεγάλου καλλιτέχνη. Του Shogun των Synthesizers, του Άρχοντα του Variphrase, του Μάστορα του Triton, του cos_dr, ποιου άλλου. Με το φιλαράκι μου τον Τρίτωνα, που μου είχε λείψει και το έσκισα αυτές τις μέρες και θα το σκίσω κι άλλο γιατί το γουστάρω. Πολύ τη βρίσκω μαζί του. Και τέρμα, πάω για ύπνο. Μέχρι να μας βγάλουν έξω γιατί δεν πάει άλλο ρε αδερφάκι μου. Μόνο πόλκα δεν έχω παίξει. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    11 βαθμοί
  41. Σας ευχαριστώ όλους, που γενικά έχετε απειρη υπομονή, για τις προτάσεις σας, για τα λόγια σας, για ολα. Fusion ευχαριστώ που μου έμαθες αυτο το κομμάτι.! Καλή ακρόαση και μην πυροβολάτε τον ..ρεσεψιονυστ! Με "υ" γιατί νυχτερινός ήμουν we will meet again.mp3
    11 βαθμοί
  42. Τα πιο πολλά "μπράβο" πάνε σε σένα Γιάννη που ήσουν εκεί, παρ' όλο που πέρασες μια σοβαρή περιπέτεια με την υγεία σου λίγες μέρες πριν.
    10 βαθμοί
  43. ΕDIT μικρές διορθώσεις στη στερεοφωνία και αφαίρεση ενός μέτρου από το organ που μπουρδούκλωνε χαχαχαχχαχ Καλησπέρα παιδιά. Ένα αυτοσχεδιαστικό, τζαμμαριστό του φίλου σας cos_dr για την εξαιρετική παρέα του NOIZ. Μαζί σας και σε αυτό το lockdown
    10 βαθμοί
  44. Ένα cover και αυτοσχεδιασμός (στο Β μερος κυρίως). samba_pa_ti.mp3 Καλημέρα!
    10 βαθμοί
  45. Solo κιθάρας: Γιώργος Κουρμούλης Ειδικές ευχαριστίες στον gkourmoul1 για το solo στην κιθάρα και την βοήθειά του στην μίξη και το mastering Πειραματισμός σε τελείως διαφορετικό ήχο και ύφος. Στίχοι: Μίλα Ρε (Verse1) Λες τη ζωή σου δεν αντέχεις ξανά νοιώθεις τα βράδια ότι το σύμπαν γυρνά και το κορμί σου το αφήνεις πίσω, νεράιδες να ζητά. Πας να ξυπνήσεις όμως νοιώθεις οικτρά σε μια πόλη που δεν πας πουθενά και το κορμί σου φυλακίζεις πάλι σε τοίχο να κοιτά. (Pre) Σπάσε τον τοίχο φύγε μακριά... Η φωνή σπάει τα δεσμά. (Chorus) Και θα μάθεις να φωνάζεις Μίλα Ρε πες το δυνατά. Και θα μάθεις να ουρλιάζεις Μίλα Ρε κάψτους τα αυτιά. (Verse2) Θες τη φωνή σου πάλι πίσω απλά μα όταν πρέπει δεν μιλάς πουθενά και τη ζωή σου μες τα χέρια τρίτων αφήνεις να περνά. Ρίξε τις πέτρες που στα χέρια κρατάς τι θα αλλάξει αν τον τοίχο κοιτάς; Τα πάνω κάτω αν δεν θες να φέρεις, δάκρυα μη χαλάς. (Verse3) Παρ' τη ζωή σου μες τα χέρια ξανά μη περιμένεις με τα πόδια ψηλά όπλο οι λέξεις που θα προφέρεις, στοχεύεις στα μυαλά. (Pre) Η φωνή σπάει τα δεσμά... (Chorus) Και θα μάθεις να φωνάζεις Μίλα Ρε πες το δυνατά. Και θα μάθεις να ουρλιάζεις Μίλα Ρε κάψτους τα αυτιά.
    10 βαθμοί
  46. να βρεθούμε εμείς οι τρεις το βράδυ να αράξουμε σε κάνα ασανσέρ
    10 βαθμοί
  47. Νταξει εμφανής η απουσία της gibson και σε κάποια σημεία του slash . Γενικά μια γνώμη εάν είναι ανεκτό ή θα φάμε κράξιμο σε live γιατί σκεφτόμαστε να το εντάξουμε σε Playlist.
    10 βαθμοί
  48. ΠΡΟΣΟΧΗ! Ακολουθεί Λαϊκό τραγούδι, ακούστε με προσωπική σας ευθύνη, ο υπογράφων σας προειδοποίησε και απεκδύεται πάσης ευθύνης. Είναι πειραματισμός σε κάτι διαφορετικό, λαϊκός δρόμος έξω από το δικό μου comfort zone. Όπως και να έχει το ευχαριστήθηκα! Της Γης Οι Αμαρτωλοί (Verse) Θα έρθει η ώρα και η στιγμή στάχτη η αλήθεια στάχτη οι δισταγμοί. Στο τσιγάρο λάμα κοφτερή. Τέλος τα λόγια ευθεία η βολή. (Chorus) Σβήσε τα μάτια λύσε το φιλί η λάμπα καίει μέχρι το πρωί. Όσοι μιλούνε στάζουνε χολή. Μα δεν ακούνε της γης οι Αμαρτωλοί (Verse2) Κάνε τώρα μια προσευχή για αμαρτίες που 'χεις σκεφτεί. Άσε να λένε οι προεστοί, όσοι αγαπάνε δεν είναι Αμαρτωλοί. (Chorus2) Σβήσε τα μάτια λύσε το φιλί η λάμπα καίει μέχρι το πρωί. Όσοι αγαπούνε είναι οι τυχεροί, να τι ζητούνε της γης οι Αμαρτωλοί
    10 βαθμοί
  49. Καλές γιορτές σε όλους. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. Με υγεία φίλοι μου.
    10 βαθμοί
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου