Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. TamTam

    TamTam

    Μέλος


    • Βαθμοί

      16

    • Αναρτήσεις

      2.626


  2. gkourmoul1

    gkourmoul1

    Μέλος


    • Βαθμοί

      15

    • Αναρτήσεις

      9.299


  3. cigaret13

    cigaret13

    Μέλος


    • Βαθμοί

      14

    • Αναρτήσεις

      7.492


  4. fusiongtr

    fusiongtr

    Solist


    • Βαθμοί

      13

    • Αναρτήσεις

      21.934


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 11/12/2020 σε όλα

  1. Στιχουργημένη κατάρα, κακό μίξ, meta-blues
    8 βαθμοί
  2. Σας το εύχομαι ολόψυχα. Εκεί θα λυθεί το πρόβλημα. Ο γείτονας δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα. Θα γυρνάει στο κρεβάτι του χωρίς να μπορεί να κοιμηθεί, από το κλάμα του μωρού, και δεν θα μπορεί να σου πει και τίποτα. Και θα παίζεις ακόμα και με φυσικά τύμπανα αν θέλεις, και δεν θα σε ακούει. Μέχρι τότε όμως, σου δίνω δύο λύσεις. - Βάλε την σύζυγο να χορεύει με τακούνια, και πες του ότι γράφτηκε σε σχολή χορού και μαθαίνει φλαμέγκο. - Αρχίστε να τσακώνεστε με την σύζυγο στα ψέμματα. Κραυγές, ουρλιαχτά, σπάστε και κανένα πιάτο που και που. Τι θα σας πει, ούτε την πόρτα δεν θα τολμάει να σας χτυπήσει. Και αν τολμήσει, άνοιξέ του εσύ αναψοκοκκινισμένος (και καλά από τον καυγά), και κλείστη του στην μούρη. Τον γείτονα (όταν είναι έτσι) τον εκπαιδεύουμε, θέλει δεν θέλει θα μάθει. Άλλος πιο εύκολα κι άλλος πιο δύσκολα. Άλλος με το καλό, άλλος με κόλπα. Αλλά θα μάθει. Εύχομαι τα καλύτερα.
    6 βαθμοί
  3. Αισθάνομαι πολύ περήφανος που ενα δικό μας παιδί κινείται τόσο πετυχημένα σε ένα χώρο όπως αυτό των πεταλιών κιθάρας, σε παγκόσμιο επίπεδο. Tίποτα δεν είναι τυχαίο βέβαια αφού κινείται με μεγάλη προσοχή, αφοσίωση, με όραμα και δεν αυτοπεριορίζεται στον τόπο του. Μιλάω για τον Γιάννη Αναστασάκη γνωστό και ως Jam, φυσικά. Αύριο κυκλοφορεί το νέο του πετάλι σε συνεργασία με το δημοφιλές κανάλι That Pedal Show των Mick και Dan στο Youtube. Το JAM Pedals Harmonious Monk Tremolo Pedal. Πρόκειται για ένα αναλογικό κύκλωμα με δύο επιλέξιμα LFO που παρέχουν διαφορετικά επίπεδα έντασης διαμόρφωσης, διαθέσιμα σε Harmonic και Amplitude mode. Τιμή στα €249 όπως αναφέρει στη σελίδα του. Στο βίντεο οι γνωστοί παρουσιαστές ανακοίνωσαν την συνεργασία και το πως προέκυψε και παράλληλα μας δίνουν μια γεύση απο το εξαιρετικό αυτό πετάλι. Καλή επιτυχία του εύχομαι.
    5 βαθμοί
  4. Αυτό σημαίνει πολεμο! Εγω θα έπαιζα κανονικά στο εξής, χωρίς να νοιάζομαι. Κι αν μου ξαναχτυπούσε την πόρτα, θα έκανα το ίδιο. Θα την άνοιγα, θα τον έβλεπα και θα του την έκλεινα στα μούτρα. Αν δεν είναι μπάτσος ή δεν έχει άκρες στη μπατσαρία, δεν θα βρει άκρη. Γιατί όποτε θα φέρνει την αστυνομία, εσύ δεν θα παίζεις, και άρα δεν θα μπορεί να αποδείξει τίποτα - εννοείται ότι δεν θα παίξεις ποτέ ώρες κοινής ησυχίας. Επειδή αντιλαμβάνομαι ότι ο ήχος που κάνουν τα ηλεκτρονικά τύμπανα είναι μικρότερος από εκείνον του να άκουγες μουσική δυνατά, γράψε τον στα αρχίδια σου χωρίς τύψεις. Επιπλέον, μπορούν να αρχίσουν να σου "πέφτουν" απότομα πράγματα, στις 11 , στις 12 τη νύχτα και γενικώς. Μια μπάλα του μπάσκετ που σκάει, ένας βώλος, μια κατσαρόλα, οτιδήποτε κάνει θόρυβο για λίγα δευτερα. Θα είναι μόνο μια φορά, αλλά αρκετή για να του κάνει τα νεύρα ταλιατέλες και επιπλέον θα του δείξεις τι σημαίνει πόλεμος. Επίσης, έχε προετοίμασε διάφορες δικαιολογίες για τους μπάτσους - διότι θα τους φέρει σίγουρα, σε αυτό ποντάρει. Μη διστάσεις να βάλεις τους μπάτσους μέσα στο σπίτι σου όταν έρθουν -ΟΧΙ αυτόν, και να τους δείξεις χτυπώντας τα pads ότι "γι' αυτόν τον θόρυβο μιλάμε" και "ποτέ σε ώρες κοινής ησυχίας". (μην καθίσεις να εξηγείς για μπότες και χάι χατ, ΜΟΝΟ τα pads θα τους δείξεις και να είσαι φιλικός) "Εξάλλου, ζω σε αυτό το σπίτι και παίζω έτσι μουσική εδώ και Χ χρόνια ", θα τους πεις (ακόμη κι αν είναι ψέμματα). "Δεν ξέρω τώρα τι τον έπιασε". Επίσης: "κανένας άλλος ένοικος δεν έχει πρόβλημα και δεν έχει παραπονεθεί ποτέ". Στο μέλλον, όποτε και να τους παίρνει τηλέφωνο, δεν θα τον παίρνουν στα σοβαρά, ή θα στέλνουν κανέναν κακόμοιρο από το αστυνομικό τμήμα, για να σου κάνει σύσταση, επειδή αυτός θα το έχει ζητήσει. Μπορείς ακόμη και να δώσεις το τηλέφωνό σου στους μπάτσους, κατ' ιδίαν, αν σου έρθουν μια δυο φορές, και καλά με κατανόηση "παιδιά, δεν χρειάζεται να τρέχετε επειδή ο τύπος δεν είανι στα καλά του, ορίστε το τηλέφωνό μου". Αν ποτέ σε πάρουν επειδή τους ειδοποίησε αυτός οτι παίζεις, απάντησε λέγοντας "μα τι λεει? Δεν είμαι καν σπίτι! Τώρα φτάνω... Ελάτε να το εξακριβώσετε αν θέλετε, σε κανένα 14λεπτο θα είμαι εκεί" και βγες μια βόλτα για λίγα λεπτά. Έχε πρόχειρο ένα κινητό για την περίπτωση που σε απειλήσει φραστικά ότι θα σου κάνει την Χ ζημιά, για να τον ηχογραφήσεις. Ακόμη και να μην τον ηχογραφήσεις όμως, αν συμβεί να σε απειλήσει, πήγαινε γραμμή στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας, ό,τι ώρα και να είναι, και ζήτα να γίνει "καταγραφή συμβάντος" : ότι απείλησε τη σωματική σου ακεραιότητα, εσένα της οικογένειάς σου, του σκύλου σου, οποιουδήποτε θέλεις να προφυλάξεις. Πες ότι σε απείλησε ΄΄οτι θα σου σπάσει το αυτοκίνητο κλπ". Δεν χρειάζεται να έχεις αποδειξη για τίποτα από αυτά, απλά να απαιτήσεις να γίνει έγγραφη καταγραφή του συμβάντος και να αναφέρεται ρητά σε αυτή (θα επιμείνεις σε αυτό) πως "οτιδήποτε συμβεί σε μένα ή στους οικείους μου, ή δολιοφθορά στο αμάξι, τη μηχανή μου κλπ, θα τον θεωρήσω υπεύθυνο". Θα δώσεις όνομα και επωνυμό του ή το τηλέφωνό του στην αστυνομία και θα ζητήσεις να του γίνει τηλεφωνική συσταση (όχι απαραίτητα την ίδια στιγμή) και να σου δώσουν ένα αντίγραφο του συμβάντος. Το παραπάνω, το έχω κάνει πηγαίνοντας στην Ευελπίδων, για γείτονά μου που απείλησε με όλα αυτα τον πατέρα μου και σήμερα του λέει καλημέρα και του προσέχει και το αυτοκίνητο. Ελπίζω να βοήθησα
    5 βαθμοί
  5. Τρίτη συνεργασία μου με τον Νίκο και τον Νίκο (τα παιδιά απ'την Πάτρα...) Στίχοι, μελωδία, αρμονία, τραγούδι από τον Φράγκο. Πλήκτρα (strings-hammond-piano) από τον Αραβανή. Το κομμάτι πέρασε από σαράντα κύματα μέχρι να ολοκληρωθεί και πρέπει να ομολογήσω ότι είμαι πολύ περήφανος για το άσμα. Λίγες φορές το έχω πει αυτό.... Τώρα όσον αφορά την μίξη-παραγωγή, είναι στα γνωστά μου μέτρια αποτελέσματα...
    4 βαθμοί
  6. Τι κακό σας έκανε ο άνθρωπος;;;;;;
    4 βαθμοί
  7. Πόσο καιρό έχεις να επισκεφτείς ΩΡΛ Απόστολε....; Να το κοιτάξεις αυτό!
    4 βαθμοί
  8. edit Και την άλλη φορά να βάλεις να παίζουν και τα backing track. Για να έχει μία σφαιρική άποψη της ενορχήστρωσης. Μήπως και τον ενοχλούν μόνο τα τύμπανα. Κι όταν σου ξαναχτυπήσει να του πεις πως θα έρθουν για πρόβα και τα υπόλοιπα άτομα του γκρουπ. Άντε τώρα...
    4 βαθμοί
  9. Πριν καμία ωρίτσα φόρεσα το χαμόγελο μου φόρεσα την μάσκα μου και χτύπησα το κουδούνι του , του είπα καλημέρα με κοίταξε μου έκλεισε την πόρτα στα μούτρα... Δεν θα αναφέρω πόσο με τάραξε , νευρίασε και πόσο έχω θυμώσει με τον εαυτό μου. Δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί του Θα κάνω ότι μπορώ να μειώσω το θόρυβο που περνάει στο διαμέρισμα του και θα προσπαθήσω να μελετήσω χωρίς την έννοια του στο κεφάλι μου.
    3 βαθμοί
  10. Μπααα, στην Κρήτη θα τον παντρέψουμε...
    3 βαθμοί
  11. Τα φέραμε από δω τα φέραμε από κει, τελικά είπα να το γυρίσω σε oddball ala Auerbach των Black Keys. Έτσι κι αλλιώς αυτός ήταν ο αρχικός στόχος. Οπότε σκέφτηκα να κάνω μια κατασκευή που να μοιάζει στην ES-330 αλλά με τους radiator cover Humbuckers, οι οποίοι έχουν ούτως ή άλλως vintage προσανατολισμό. Ο bridge είναι ένας Dimarzio Eric Johnson custom ο οποίος φτιάχτηκε ώστε να έχει ήχο filtertron (Gretsch Country Gentleman inspired) και ο neck είναι ένας παλιός Dimarzio Virtual PAF ο οποίος είναι splittable με πολύ ωραίο καθαρό ήχο. Άρχισα φτιάχνοντας καλούπι από κόντρα πλακέ με δυο μέρη που ενώνονται στη μέση. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Φάνη και τον Νάσο για τις συμβουλές επί του θέματος. Λύγισα πλαϊνά (2.5 χιλιοστά quarter sawn maple) και κόλλησα end block από Κορίνα και έπειτα το block για το nexk joint πάλι από (το μαντέψατε) Κορίνα. Οπότε όπως λέει κι ο Νάσος άρχισε να μοιάζει με κιθάρα. Ήταν ώρα για το κερφινγκ αλλά δεν ήθελα να χρησιμοποίησω αυτά που αγόρασα για ακουστικές οπότε έφτιαξα από σφενδάμι πάχους 5 χιλιοστών στο φαλτσοκούτι των τάστων. Παίρνει αρκετή ώρα οπότε μπορεί κανείς παράλληλα να βλέπει βιντεάκια στο youtube κλπ. Έπειτα το κερφ κολλάει πάνω στα πλαϊνά με τη βοήθεια από τα μανταλάκια. Η ταστιέρα θα συναντά την άκρη του σώματος στο 16ο τάστο. Δεν με ενδιαφέρει σε τέτοια κιθάρα το upper fret access. Θέλω να παίξω old school πράγματα , δε θα shredάρω κιόλας... (όχι ότι μπορώ και ιδιαίτερα!) Το headstock μάλλον θα είναι 6 in line για να τερματίσουμε την οδδμπωλίλα και φυσικά τα f holes θα είναι τύπου Trini Lopez ή κεραυνοί όπως πάνω μαζί με τα inlays της ταστιέρας... βλέπουμε! Όλα αυτά παίζει να έχει και οκτώ μήνες που τα πάω βήμα-βήμα λόγω περιορισμένου χρόνου, ειδικά μέχρι να μπεντάρω πλαϊνά χωρίς να τα σπάω πήρε πολύ trial and error...
    3 βαθμοί
  12. Δεν έχω να συνεισφέρω κάτι στην κουβέντα, απλά ήθελα να πω ότι λυπάμαι για την ταλαιπωρία που περνάς, ενώ κάνεις και ό,τι μπορείς για να μην ενοχλείς. Ελπίζω να καταφέρεις να βρεις άκρη. Εγώ παίζει να άφηνα δωράκια απ'τις γάτες μου κάθε μέρα έξω απ'την πόρτα του μέχρι να βάλει μυαλό, αλλά εγώ δεν πάω και πολύ καλά όταν έχω απέναντί μου κομπλεξικούς ανθρώπους που δε δέχονται να συζητήσουν.
    3 βαθμοί
  13. Δεν λέω για τους επαγγελματίες από τους οποίους αγοράζουμε πράγματα (τώρα που ξαναδιάβασα το σχόλιο μου βλέπω ότι δεν το διευκρινίζω καλά) λέω για τον τρόπο που λειτουργεί το ίντερνετ, για το τι μπορούμε και τι δεν μπορούμε να κάνουμε στο ίντερνετ. Η δραστηριότητα μας φυλάσσεται επιμελώς κάτω από το όνομα μας αλλά το τι μπορεί να δημοσιευτεί από αυτή τη δραστηριότητα είναι στην κρίση ιδιωτικών υπηρεσιών και χωρών μαζί (όπως λέγαμε στο άλλο θέμα), παίρνεις δηλαδή την ευθύνη των πράξεων σου στο ίντερνετ στο ακέραιο όπως και έξω στον κόσμο με την διαφορά ότι στο ίντερνετ δεν έχεις τα δικαιώματα που έχεις έξω στον κόσμο γιατί ότι και να δημοσιευτεί είναι ρευστό και στην κρίση κάποιου, και η δικαιολογία είναι ότι χρησιμοποιείς ιδιωτικές υπηρεσίες. Συγκεκριμένα στις κριτικές τις google το κορυφαίο είναι ότι παίρνουν τα καλά σχόλια και όσα από τα κακά σχόλια είναι πολιτικά ορθά για ξεκάρφωμα και το παρουσιάζουν σαν γνήσιο υλικό που έχει δημιουργηθεί από χρήστες και όχι ως διαφήμιση! αυτό είναι απάτη, το λέω ανοιχτά καθώς είμαι και ασύγκριτα πιο επώνυμος από την google χαχα γιαυτο είπα για μια υπηρεσία που θα επιτρέπει αν δημοσιεύεις επώνυμα πράγματα που κανείς δεν θέλει στο μαγαζί του, και δεν θα μπορούσε να είναι ιδιωτική - κερδοσκοπική η υπηρεσία αυτή Τι μου ήρθε τώρα καθώς γράφω, φαντάσου έναν κόσμο όπου βγαίνοντας από την πόρτα του σπιτιού σου βρίσκεσαι κατευθείαν σε ιδιωτικό χώρο, σε μαγαζί, από την εξώπορτα στο σουπερμαρκετ και μπορείς να πας μόνο από μαγαζί σε μαγαζί χωρίς δημόσιους δρόμους πλατείες παγάκια, χλωρό κλαδί τίποτα... Ε αυτό είναι το ίντερνετ αυτή τη στιγμή, εκτός από κάτι μέρη που δεν θες να επισκεφτείς με την σύνδεση του σπιτιού σου
    3 βαθμοί
  14. Το ματι ειναι πρωτο. Το χερι δευτερο. Το αυτι τριτο. Πρωτα πρεπει να σε φτιαχνει οπτικα. Επειτα πρεπει να καθεται καλα στα χερια σου. Να ειναι ανετη και ευκολοπαιχτη. Ο ηχος ειναι τριτος. Ειναι κι αλλα, βεβαια, οπως ποιοτητα κατασκευης, μεταπωληση κλπ. Αρα, σκεψου καλα τι θες, και προχωρα.
    3 βαθμοί
  15. Light ειναι το non dedicated rock Βασικα, το light απευθυνεται σε κοινο με κατωτερες μουσικες γνωσεις, με προδιαθεση στα σκυλαδικα. Βασικα, προκειται για οντα χωρις αισθητικη και χωρις γουστο. Για πλασματα ρηχα, ενος κατωτερου θεου που δεν θα νιωσουν ποτε το ριγος που αισθανοντα οι λοιποι ημιθεοι οταν βλεπουν τον χεντριξ να μασαει το χορδες σε εναν μαρσαλ με πιο πολλες λαμπες απο πολυελαιο. Σαν να βγαζεις κατεψυγμενο κοτοπουλο, να το ριχνεις στο τηγανι, σκετο, χωρις αλάτι. Σολα σκετη. Εαν θελετε συνεχιζω τις παρομοιωσεις....
    2 βαθμοί
  16. Ναι!!! Μάλιστα η σύζυγος ήταν αυτή που προέτρεψε να ασχοληθώ και πάλι μετά από τόσο καιρό
    2 βαθμοί
  17. Καλά κάνεις, αλλά κι ο άλλος αυτό το εκτιμά μόνο αν έχει ζήσει τα χειρότερα. Οπότε, δείξε καλή θέληση, προσπάθησε όσο το δυνατόν να παίζεις όσο λείπει ο λεγάμενος, αλλά όχι και μέχρι του σημείου να καταπιέζεσαι. Το ότι μπαίνεις και φτιάχνεις ένα thread να το συζητήσεις δείχνει ότι σου στοιχίζει, κι ότι σου λείπει το να μην μπορείς να παίξεις, ή ακόμα χειρότερο να παίζεις και να νιώθεις ενοχές. Καλή τύχη από εμένα, μακάρι να βρεθεί μια χρυσή τομή.
    2 βαθμοί
  18. Πες τα Απόστολε,επειδή την πατήσανε ετούτοι,κοιτάνε να με χαντακώσουνε και εμένα!!
    2 βαθμοί
  19. Ε τότε τα θέλει ο κώλος του. Θες να σου στείλω ένα τρομπονάκι έτσι να αρχίσεις να μελετάς λιγουλάκι; Επειδή την ίδια περίπτωση ακριβώς την έχω εξακριβώσει, έχοντας ηλεκτρικό σετ εγώ και ακριβώς από κάτω συγγενή, το πρόβλημα μάλλον είναι... η απουσία θορύβου. Το μόνο που περνάει είναι τα πετάλια. Κι αυτός που είναι από κάτω ακούει ένα ρυθμικό χτύπημα που τον αποσυντονίζει (άλλο να ακούσεις 5-6 βήματα και άλλα 3-4 μετά κι άλλο να ακούς ένα ρυθμικό μοτίβο σαν κάποιος να θέλει να σου τραβήξει την προσοχή [σαν να σου χτυπάνε την πόρτα]) Το ποδοβολητό είναι δηλαδή που περνάει. Ήχος από μπακέτες ή μη πλαστικό πιατίνι για ηλεκτρικό σετ, όχι δεν περνάει. ΄Έτσι όπως τα λες όμως, εγώ πιστεύω ότι πάντα θα έχεις τραβήγματα με αυτόν, ό,τι και να κάνεις. Δυστυχώς.
    2 βαθμοί
  20. Εχει μεγάλη σημασια η ΠΕΡΙΟΧΗ που μενεις. Στο κέντρο της Αθηνας που μενω δεν εχει χρειαστει σχεδον ποτε να ρυθμισω TR μια και τα μπρατσα παραμενουν οπως τα θελω (ολοϊσια με σχεδον μηδενικο relief) για χρονια . Σε περιοχες με μεγαλες μεταβολες υγρασιας και θερμοκρασιας το relief αλλάζει και μοιραια πρεπει να ρυθμιστει ξανα . Εδω θα διαφωνίσω αν μια κιθαρα την μια ημερα δεν εχει buzz & την αλλη έχει τοτε μονο μια ρυθμιση του TR μπορει να την φερει στην ΑΚΡΙΒΩΣ ιδια "παικτικη" κατασταση με την ημερα που δεν ειχε buzz. Αν σηκωσουμε το action να μεν δεν θα τριζει αλλα δεν θα εχει το ιδιο playability.
    2 βαθμοί
  21. 28 χρονια παιζω κιθαρα. Εχουν περασει απ τα χερια μου τουλαχιστον ισαριθμες κιθαρες. Δεν εχω αλλαξει ρυθμιση στο truss rod ουτε μιση φορα αφοτου για μια κ μονο φορα (κ αυτο οχι παντοτε) το πειραζα ωστε να φερω την κιθαρα στα μετρα μου παιχτικα. Επισης προς τον op το truss rod δεν ειναι φαρμακο για καθε νοσο. Καποιες φορες το buzz διορθωνεται πχ με μικρο ανεβασμα απο τα σελακια στη γεφυρα.
    2 βαθμοί
  22. Το βασικο ερώτημα είναι αν είσαι ιδιοκτήτης ή όχι. Αν είσαι τότε θα το πας σιγά σιγά και ευγενικά μαζί του γιατί παίζει να τον χρειαστείς στο μέλλον ή πιο σωστά είναι καλό να μην έχεις έναν εχθρο. Αν αυτός είναι ενοικιαστής και εσυ οτιδήποτε άλλο είναι κομπλε. Πιστεύω ότι απλώς ενοχλείται λίγο και το κάνει θέμα. Ας μη προδικάζουμε ότι είναι τρελός ή μαλακας, μπορεί όντως να ακούγεται δυνατα. εχω ένα παρόμοιο πρόβλημα με τον απο πάνω μου που πραγματικά ΔΕΝ φταίει αλλά κάνει φασαρία. Η στάνταρ τακτική που πιάνει είναι "προσπαθώ να το λύσω, να έλα να δεις τι έκανα, ασε με να ακούσω πόσο ακούγεται κλπ", δηλαδή να του δείξεις ότι καταλαβαίνεις το πρόβλημα του και προσπαθείς να το λύσεις. Λογικά όμως θα συνεχίσει να γκρινιάζει. Αν γίνει αυτό και θες να συγκρουστεις παίζεις κανονικά σε ώρες μη κοινής ησυχίας, φωνάζει την αστυνομία, δείχνεις τι πατέντες έχεις κανει για να μη τον ενοχλείς, τους λες οτι δεν συνεργάζεται κλπ και η αστυνομία δεν θα σου κάνει τίποτα, θα δει ο απο κάτω ότι δεν πετυχαίνει τίποτα και θα ηρεμήσει ή και όχι. Αν δεν θες να συγκρουστείς τότε δοκίμασε λύσεις. Αλλά σοβαρά, μπορεί να έχει άρρωστο άνθρωπο μέσα, μπορεί να περνάει ζόρια, μπορεί να είναι μαλάκας μπορεί να κάνεις όντως πολύ φασαρία, όλα παίζουν
    2 βαθμοί
  23. Να το ξεχάσεις αυτό....! Ο Αραβανής είναι δική μας μεταγραφή! Μα εμείς για το καλό του συζητάμε....
    2 βαθμοί
  24. Δεν θα μπορούσε να ήταν διαφορετικά μακρυμάλλη γίγαντα.... Ξερ'ς πολύ καλά το "γλυκανάλατο" παίξιμο μου και την light ματιά μου στις παραγωγές μου.... Και καλό παιδί..., μην το ξεχνάμε αυτό! Γι'αυτό κι εγώ ψάχνω κορασίδα εδώ στην Αλεξάνδρεια, εύμορφη και με λεφτά αισθήματα δι'αυτόν! Η φωνή του Τσίγγου δεν κάνει ούτε για τα πανηγύρια, Απόστολε μου.... Ο Νίκος ο Φράγκος είναι ο τραγουδιάρης μας! . Για τον Αραβανή απάντησα πιο πάνω....
    2 βαθμοί
  25. Αρκεί να αποδείξει ότι συνεργασία σημαίνει και άμεση λύση στο πρόβλημά του. Βοηθάει στο να λυθεί το πρόβλημα, διότι εάν νομίζει πως έτσι απλά θα σταματήσει να παίζει τύμπανα ο OP, αυτό δεν είναι βιώσιμη λύση.
    2 βαθμοί
  26. Προϋποθέτει διάθεση συνεργασίας από τον παραπονιάρη....
    2 βαθμοί
  27. Πολύ καλή σκέψη. Να βάλει έναν οποιονδήποτε να χτυπάει ενα ένα τις μποτες, πιατίνια κλπ, και να κατέβει κάτω ώστε να ακούσει και ο ίδιος ποιοι ήχοι περνάνε και ποιοι δεν περνάνε κάτω, ώστε εστιασμένα να βελτιώσει τη μόνωση.
    2 βαθμοί
  28. Η συνύπαρξη με τέτοια άτομα είναι πάντα προβληματική. Πολλές φορές αναγκάζεσαι να υποχωρήσεις. Προσπάθησε με τη λύση της μονωμένης εξέδρας, αλλά μέχρι τότε προσπάθησε να βρεις μια συμβιβαστική λύση με τον γείτονα. Πες του ξεκάθαρα ότι μελετάς για πτυχίο, ότι είναι σπουδές, ότι κάνεις πρόβες για συναυλίες ότι είναι η δουλειά σου. Εξήγησέ του ότι ΔΕΝ γίνεται να μην το κάνεις και ότι θα πρέπει να σε ανεχτεί όπως τον ανέχεσαι και συ και άλλους στην πολυκατοικία που κάνουν θόρυβο. Αλλωστε σε πολυκατοικία είστε. Ζήτησέ του να σου βρει ώρες που δεν ενοχλείται τόσο ή ώρες που θα λείπει, όπως προτάθηκε. Επίσης αν επιμένει πολύ, ζήτησέ του να στείλεις κάποιον δικό σου να ακούσει ενώ παίζεις. Στην ανάγκη αν δεις ότι δεν είναι τόσο δυνατό και είναι μυγιάγγιχτος άσε να ζορίσουν τα πράγματα, ας φέρει και την αστυνομία να δεί και η ίδια ότι παίζεις σε ώρες που επιτρέπεται και ότι δεν γίνεται θόρυβος. Συνήθως με την παρουσία των οργάνων της πολιτείας μπορεί να ζητηθεί και από τους δυο να βρεθεί μια κοινή συμβιβαστική λύση, που αυτή τη στιγμή η μαγκιά του δεν το επιτρέπει.
    2 βαθμοί
  29. Πολυ δυνατο,απο καθε αποψη. Ωραιο κομματι-δεν ειμαι του ειδους,το ξετε-δεν εχει τιποτα να ζηλεψει απο αυτα που εχω ακουσει κατα καιρους στο ραδιο και ειναι επιτυχιες. Η χροια της φωνης δε μου θυμισε Χατζηγιαννη,πιο πολυ ο τροπος που τραγουδαει ο Νικος παραπεμπει εκει. Ο Αραβανης οπως παντα "κυριος"και διακριτικος,το κομματι ειναι "Τσιγγινο"απο ακρη σε ακρη. Το σολο ...μαει,σιγουρα το καλυτερο που εχω ακουσει απο τον Φωτη. Ωραια πραματα και μπραβο σας.
    2 βαθμοί
  30. Σε ευχαριστώ εγώ λοιπόν εκ μέρους του Φώτη!
    2 βαθμοί
  31. Είναι αυτό που λέμε, she's the one. Πολύ ωραία περιγραφή!
    2 βαθμοί
  32. Να συμπληρώσω εδώ στα όσα σωστά έγραψε ο Γιώργος. Πρώτα είναι η οπτική επαφή (είτε το θέλεις είτε όχι, πρώτα θα την δεις). Μετά είναι η αίσθηση της αγκαλιάς. Την παίρνεις αγκαλιά, τι σου βγάζει (το βάρος της στο σώμα σου, η αίσθηση της επαφής, τα δάχτυλά σου στην ταστιέρα, κλπ)? Μετά κλείνεις τα μάτια και κρατώντας την αγκαλιά φαντάζεσαι .... Πώς θα δείχνει επάνω μου? Πόσο όμορφα αισθάνομαι κρατώντας την ? Πόσο θα μοιάζει με χάδι αν βάλω τα δαχτυλά μου στην ταστιέρα της? Απαλά, χωρίς πίεση. Πώς θα ακούγομαι αν χαϊδέψω τις χορδές? Μετά δοκιμάζεις να παίξεις, ακούς τον ήχο, και συγκρίνεις ασυναίσθητα με αυτόν της φαντασίας σου. Αν είναι κοντά, you got yourself a brand new baby.
    2 βαθμοί
  33. Να συμπληρώσω εδώ, ότι το σόλο σου Φώτη (και μου έκανε εντύπωση αυτό) ήταν άκρως επαγγελματικό. Σαν να είσαι έμπειρος σεσσιονάς. Ένα μοτίβο που τραγουδιέται, το ανάπτυξες με μαστοριά, μετά ένα δεύτερο μοτίβο πιο γρήγορο, αλλά κι αυτό με ανάπτυξη μέσα στο κομμάτι, χωρίς υπερβολές, πάντα to the point. Όλα όπως έπρεπε. Μπράβο σου, δεν είναι μικρό πράγμα, δείχνει πολύ καλή αίσθηση storytelling, αλλά και με γνώμονα το ύφος του κομματιού, και το κοινό στο οποίο απευθύνεται το κομμάτι.
    2 βαθμοί
  34. δεν υπάρχει πραγματική ανάγκη για κάτι τέτοιο. Η αγορά αυτορυθμίζεται. Αν ο τομαν, και κάθε τομαν, ηταν κακο μαγαζί απλα θα έχανε σταδιακά την πελατεια του. Έχει γίνει αυτό σε άπειρα μαγαζια ή εταιρίες. Κριτική πρέπει να υπάρχει φυσικά. Εμενα προσωπικά αυτο που θα με ενοχλήσει σε ενα μαγαζι είναι η εξυπνάδα. Μου έχει συμβεί να παω σε μαγαζί με κιθάρες στην Αθήνα παλιά και να σου το παίζουνε ντίβες, τυπου εγω ξερω κι εσύ είναι παπαρας. Δε λέω ότι είναι η νορμα αλλα δυστυχώς υπήρχε αυτό πολυ στην ελληνική αγορά οταν το χρήμα κυκλοφορούσε. Τώρα που τα πραματα ειναι δύσκολα (χρόνια τώρα), έχουν επιζήσει μονο οι επαγγελματίες ή αυτοί που έγιναν επαγγελματίες.
    2 βαθμοί
  35. Λευκή και με maple ταστιέρα θα σου πήγαινε τέλεια
    2 βαθμοί
  36. Εγώ θα σου πω ένα μπράβο για την προσπάθεια, που μπαίνεις στη διαδικασία να ανεβάζεις τόσα samples και ψάχνεσαι για feedback. Άλλο ένα τεράστιο μπράβο που μπορείς και παίζεις + τραγουδάς ταυτόχρονα. Θα πω και εγώ για το διάφραγμα, είναι ίσως το πιο σημαντικό για να μπορείς να έχεις διάρκεια, σωστή τοποθέτιση, σωστές αναπνοές, και το σημαντικότερο, προβολή (projection, δε ξέρω πώς αλλιώς μεταφράζεται). Το Projection λοιπόν είναι αυτό που δίνει την δύναμη στη φωνή, και την "πραγματική" σου φωνητική χροιά. Και το αναφέρω γιατί φαίνεται ότι η φωνή σου είναι λίγο αδύναμη για την ώρα. Δεν είναι μόνο το pitch - εκεί φαίνεται ότι το έχεις και το πας καλά. Με αφορμή το projection, είναι καλό να ξεκινήσεις να μαθαίνεις τους διάφορους τρόπους που μπορείς να "βγάλεις" φωνή, πχ, Ψεύτικη φωνή (falsetto ή head voice). Κάθε "είδος" φωνής μπορεί να σου δώσει διαφορετικές δυναμικές, και σίγουρα διαφορετική χροιά, μιας και χρειάζεται διαφορετική δύναμη για κάθε είδος. Τώρα για ασκήσεις, καλές οι κλίμακες, αλλά σε περιορίζουν μόνο σε 2 διαστήματα (τόνο και ημιτόνιο). Πρέπει να κάνεις εξάσκηση στα διαστήματα, είδικά στα μεγάλα (6ης, 7ης, 9ης, κτλ). Ένα καλό ξεκίνημα είναι αρπίσματα. Για τα κομμάτια που λες, να θυμάσαι να τα μεταφέρεις στο δικό σου register, για να είσαι άνετος και να μη κουράζεις τη φωνή σου στις πολύ ψηλές νότες.
    1 βαθμός
  37. 1 βαθμός
  38. OK,τελικα πηγα στην κατασκευη corian αντιγραφοντας το Tusq προσθετοντας 1 mm στο υψος. Επεται nut slotting.
    1 βαθμός
  39. Αμέσως να μας κάνεις περιθώριο ρε φίλε Κι ότι λέγαμε για drive scale :) Θενκς Τζορτζ. Και αυτό που "υποδέχεσαι" τελικά στην πρώτη ταμπουριά, είναι η εφιαλτική ακολουθία ακόρντων Dm - Em
    1 βαθμός
  40. Zappa meets Dan meets Chris Τα σέβη μου άρχοντα! Μας καθάρισες. Take no prisoners ....
    1 βαθμός
  41. Βγήκε το Vital synth. https://vital.audio/ Είναι δωρεάν (θα δείτε τις διαφορές πιο κάτω σε εικόνα σε σχέση με τις paid versions του) και έχει αφήσει γενικά πολύ καλή εντύπωση.
    1 βαθμός
  42. Και ο τραγουδιστής μας να μην τον ρίξω.
    1 βαθμός
  43. Πολύ καλό για το είδος (ξέρετε την σχέση μου μ' αυτό). Κάποιες επισημάνσεις. - Ο τραγουδιστής/συνθέτης πάει να γίνει Χατζηγιάννης στην θέση του Χατζηγιάννη. Αν το θέλει είναι σε καλό δρόμο, αν όχι, ας το ξανασκεφτεί. - Φώτη έριξες πολύ δουλειά, η οποία έπιασε τόπο. - Όμως τα δεύτερα φωνητικά στο ρεφραίν θέλουν λίγο δουλίτσα ακόμα νομίζω. - Νίκο Αραβανή (για να σας ξεχωρίζω γράφω το επώνυμο), πολύ καλό παίξιμο, όπως πρέπει, και μπράβο, σαν να αρχίζεις να αντιλαμβάνεσαι πώς μπορείς να κινηθείς, ανάλογα με το είδος και την σύνθεση μιας μπάντας. - Για τον χώρο που κινείται το κομμάτι, μου φαίνεται σχεδόν άψογο. - Ναι, μπορείτε σε σύντομο χρονικό διάστημα να εξαργυρώσετε κάποιους από τους καρπούς των κόπων σας. Είναι ένα πολύ πιασάρικο ελληνικό ποπ κομμάτι All in all, μπράβο σε όλους.
    1 βαθμός
  44. δεν βλεπω να εχει εξωτερικα ασφαλειες ... αν δεν το γνωριζεις το αθλημα καλλιτερα να το κοιταξει καποιος ειδικος
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+02:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου