Προς το περιεχόμενο

Πίνακας συμμετοχής

  1. Yannis Methenitis

    Yannis Methenitis

    Administrator


    • Βαθμοί

      7

    • Αναρτήσεις

      11.678


  2. dimsonic

    dimsonic

    Μέλος


    • Βαθμοί

      5

    • Αναρτήσεις

      20.926


  3. Superfunk

    Superfunk

    Solist


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      46.960


  4. Holystone

    Holystone

    Μέλος


    • Βαθμοί

      4

    • Αναρτήσεις

      2.175


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή δημοσφιλέστερου περιεχομένου σε 17/12/2020 σε όλα

  1. Απλά βαρέθηκα τις θεωρίες συνωμοσίας. Ουτε καν διαβάζεις τι γράφουν τα άλλα μέλη και συνεχίζεις να μοιράζεις χολή με αστήριχτα φίδια. Λες και δεν είναι αυταπόδεικτο απο το γεγονός οτι έγινε το νο 1 μαγαζι στην Ευρώπη σε δέκα χρόνια. Πως έγινε αφου είναι όπως τα λες; Ολες οι απόψεις είναι γραμμένες εδω μέσα αν ψάξεις σε παλιές συζητήσεις δεκαετίας. Απο την αρχική καχυποψία μέχρι και την κερδισμένη εμπιστοσύνη. Αν δεν άνοιγε η αγορά της Ευρώπης και δεν υπήρχαν αυτοί (ο Thomann κυρίως δηλαδή) που με καθε ευκαιρία δυσφημείς ακόμα θα ψώνιζες στη διπλή τιμή, ξεθωριασμένο στη βιτρίνα πενταετές μοντέλο. Επιστροφή; Τι λες τώρα φιλαράκι... το πήρες και του 'βγαλες τα μάτια και ζητάς και τα ρέστα; Μπήκε μια τάξη και διορθώθηκε η αγορά προς όφελος του καταναλωτή. Πάλι τα ίδια θα λέμε; Ακόμα υπάρχουν κανα διο που πουλούν φύκια για μεταξωτές κορδέλες βέβαια αλλά είναι εξαιρέσεις. Ψώνιζε εσυ απο τον γκουρού της γειτονιάς σου. Σε πίεσε κανείς για το αντίθετο; Φρόντισε μόνο να μην το κάνεις εσυ στους άλλους. Πες την εμπειρία σου. Αν έχεις, αρκεί.
    6 βαθμοί
  2. Πανω απο 10 χρονια αγοραζω απο θωμα. Η εξυπηρετηση αψογη, η επικοινωνια το ιδιο, και ισως και με δικη μου υπαιτιότητα: 1. Αγοραζω μια HB les paul lemon drop, 250 ευρω, αψογη για τα χρηματα της. Ομως μολις την παραλαμβανω, βλεπω στο headstock πισω απο το nut ραγισμα κατα μηκος του, το οποιο εκ πρωτης οψεως φαινοταν απο χτυπημα στο λουτρο μονο. Φανηκε, οτι μαζι που ειχα παρει ενα μεταλλικο slide, ειχαν γυρσει την κουτα και επεσε με δυναμη πανω στο slide και εκτονωθηκε εκει η δυναμη. Λεω, μπα, τιποτα δεν ειναι, το λουστρο μονο, μου εκατσε καλα και στο παιξιμο και σαν κιθαρα, (δεν πολυβγαζανε και lemon drop) και λεω την κραταω. Στελνω φωτο και μηνυματα και μου λενε, στειλε την πισω, χωρις εξοδα κτλ, και ξανα mail να επιμενουν. Δυστυχως το προσπερναω. Αλλαζω χορδες, πιεσω το headstock με παραπανω δυναμη και μου μενει στο χερι!!! Εγκεφαλικο! Εχουν περασει πανω απο 30 ημερες και λεω τον ηπιαμε. Στελνω κατοπιν εορτης μηνυμα, μου λενε στειλτε πισω, refund ή αλλη αγορα; Refund. Σε 1 μηνα ηταν τα λεφτα στο χερι μου. 2. Καρτα ηχου, 400 ευρω, μετα απο 1 χρονο, σχεδον αχρησιμοποιητη, στο κουτι της 2 φορες δουλεψα, παω μετα να την δουλεψω, τιποτα...Μηνυματα, κακο, στειλτε την μου λεει πισω, χωρις εξοδα. Την στελνω, αλλαζουν τα παντα μεσα, παλι πισω, καινουργια. Να σημειωσω, οτι μου ειχανε στειλει σε pdf το παραστατικο αποστολης, να μην συμπληρωσω τιποτα, ολα ετοιμα, που παω ΕΛΤΑ και δεν ξερανε τι ειναι αυτο! Αυτο για εμενα ειναι πραγματικο after sales... Το "μακρυα απο θωμα" ειναι λιγο υπερβολικο ισως...
    4 βαθμοί
  3. Ένα.... ήρεμο κομμάτι που έγραψα πρόσφατα. Έτσι για να χαλαρώνουμε και λιγάκι
    3 βαθμοί
  4. Eίναι τυχαίο, όπως είναι τυχαίες σε μεγαλο βαθμό οι ηχητικές διαφορές μεταξύ διαφορετικών οργάνων, σε σχεση με το ξύλο τους. Στο ματ βερνίκι συνήθως υπαρχει ψεκασμός μιας λεπτής στρώσης και είναι αρκετή για το αισθητικό κομμάτι, καθώς και για σχετική προστασία. Στο gloss, ψεκάζεται πιο παχιά στρώση και μετά από τρίψιμο για τη διαδικασία της στιλβωσης, αυτη λεπταίνει στα ίδια επίπεδα με ένα ματ. Δεν υπάρχει διαφορά, μόνο ψυχοακουστική του τύπου Ματ=πιο φυσική αίσθηση ξύλου άρα πιο "ξύλινος" ήχος. Προσδίδουμε ηχητικες ιδιότητες με βαση την όραση ή την αφή. Μην την ψάχνεις με τα ξύλα, το ότι ένα όργανο αναγράφει "μασίφ έλατο" ή "sitka spruce" δεν σημαίνει ότι θα έχει συγκεκριμένο ήχο. Είναι τόσο πολλές και τόσο χαώδεις οι μεταβλητές που δεν έχει καν νόημα. Διαλεγεις με βάση τη γεωμετρία, τις διαστάσεις και την αισθητική. Μια μικρή με φαρδια ταστιέρα βολευει για fingerstyle μια μεγαλη με στενή ταστιέρα βολεύει για strumming και flatpicking. Υπάρχουν όργανα με πολύ διαφορετικά ξύλα που κάνουν πχ. για bluegrass και όργανα με πολύ διαφορετικά ξύλα που κάνουν για fingerstyle/celtic folk. Θέλω να πω, δεν σημαίνει ότι το rosewood είναι για τάδε και το μαόνι για τάδε είδος. Έχε υπ' όψη ότι τα έλατα γενικά "ανοίγουν" ηχητικά με το παίξιμο και σε βάθος χρόνου. Ο κέδρος είναι αυτό που είναι εξ' αρχής. Σε δύο, φαινομενικά ίδια όργανα, το μαόνι είναι πιο "ξερό" πιο ξεκάθαρο, με πιο βασικές αρμονικές και overtones, άρα και καλυτερο note-to-note separation όταν παίζεις συγχορδίες πχ. Το rosewood είναι πιο τρισδιάστατο, πιο πλούσιο σε overtones με μεγαλύτερο complexity σε συγχορδίες. Έτσι σαν γενικός μπούσουλας.
    3 βαθμοί
  5. H μια ηχογράφηση είναι με τον HT1R στο καθαρό κανάλι, και με ένα SL drive μπροστά του, απευθείας στην κάρτα ήχου. Η άλλη ηχογράφηση είναι με τον marshall origin 20 απευθείας στην κάρτα ήχου. Μπορείτε να ξεχωρίσετε ποιος drive ήχος προέρχεται από πετάλι και ποιος από τον ενισχυτή? clip A.mp3 clip B.mp3
    1 βαθμός
  6. Ι γαιρμανι φτενε γεια ωλα. Θενε Τσι παραλίας μας. Να αγοραζαιτε μόνω άπω τιν εγχορρια ,κε γνοστι για τιν πεικιλια τις ,αγωρα. Αναθαιμα στοιν εβροπαικη ενοση κε τους εβροΠεη. Μία χαρά ιμασταν πρειν απω αΦτους,τω ιδιΩ καλά μαι τι Ρωμανία του Τσαουσέσκου. Κε Κατοι τελεφτεο : ο Τομαν ινε λεσχι Μπίλντερμπεργκ όλει τω κΣερουν. Διαδοσται
    1 βαθμός
  7. Άνετα! Πολλές φορές, κλείνω τη φωνή,και παρακολουθώ τα χέρια του.
    1 βαθμός
  8. Δε ξέρω, με τη πρώτη συνεχόμενη ακρόαση για κάποιο λόγο μου έκατσε πολύ (όχι κακώς) στο αυτί η whole tone. Μπορεί απλά να κλειδώνει εύκολα το δικό μου το αυτί εκεί, που το λές και αμύητο στην ανάλυση αυτού του είδους οπότε λογικό... Έλα ρε συ τώρα, εξωφρενικό νούμερο.... Εδώ έψαχνα το Julian Bream - The Complete RCA Album Collection, κασετίνα σενιέ πενιέ που αποτελείται απο 60 CD και 1 DVD (υπερσπάνιο πλέον) και στο ebay το βρίσκεις ένα 600αρι. Αλλά αυτό μου φάνηκε πολύ λογική τιμή για τόση μουσική!
    1 βαθμός
  9. Wholetone-άκιας ο δικός σου. Ωραιότατος. Τα τρακς Looking at you, Rubric και Passageway απλά μα-γι-κά. Το ύφος/παίξιμο που είχε σε αυτά τα κομμάτια μου άρεσε πολύ περισσότερο απο τα άλλα τα σπιντάτα. υγ: τι φάση......?
    1 βαθμός
  10. Ναι συμφωνώ μαζί σου σε όλα....απλά έτσι και αλλιώς εγώ δεν θα μπορώ να έχω αυτής της τάξης την ακρίβεια στην επιλογή μου... απλά αυτό που έχω σαν γνώμονα είναι να συγκρίνω με τα όργανα που έχω στην κατοχή μου τόσα χρόνια τώρα (που τα γνωρίζω καλα) ώστε να βρω κάτι που θα μπορεί να μου δώσει αυτό που ζητάω στην παρούσα φάση. πχ την ovation την αγόρασα 1000+ ευρώ πριν 14 χρόνια, τώρα δεν με καλύπτει πια.... δηλαδή η tanglwood που έχω ένα όργανο των 500+ ευρώ τότε..... -100€ τώρα ....είναι πιο κοντά σε αυτό που μου αρέσει πια να βγάζω σαν ήχο.Οπότε με γνώμονα αυτό θεωρώ μια κιθάρα μεχρι 2k σίγουρα θα με καλύψει, ίσως και με 1k αν είμαι τυχερός και πετύχω κάτι αξιόλογο όπως πχ η red σειρά της yamaha που ανέφερε ένας φίλος παραπάνω. Πάντως είναι πολύ βοηθητικές οι γνώμες σας.
    1 βαθμός
  11. Ω, ρε φίλε, μου άνοιξες τα μάτια. Πάω να ψωνίσω της Παναγιάς τα μάτια, όλα με αντικαταβολή. Δεν θα πληρώσω κανένα αν αργήσουν μερικές μέρες (με 6 ευρώ την ημέρα). Αν το πάρουν πίσω το δέμα .... θα βγάλω και λεφτά.
    1 βαθμός
  12. Kαι σωστά και λάθος αντιλήφθηκες. Ήχος, εμφάνιση, προδιαγραφές, ειναι πραγματα που μπορείς να τα εχεις και σε μπάτζετ οργανα σε ικανοποιητικό ή -σε σπάνιες περιπτώσεις- σε εξαιρετικό βαθμό. Η διαφορά ειναι οτι ο ήχος δεν είναι μονο θεμα "ηχου". Είναι το πώς αντιδρά ένα οργανο στα παιξίματά σου και πώς μπορεί αυτό να σε προχωρήσει στο επόμενο level εκφραστικότητας. Στο πώς αλληπεπιδρατε στο σύστημα όργανο-μουσικός. Το responsiveness, το ποσο γρήγορα, ποσο αβίαστα και πόσο αναλλοίωτα θα βγάλει ηχο η κιθάρα από το πιο ελαφρύ ακούμπημα των χορδών μέχρι το δυνατό τους χτύπημα. Πώς η νότα θα αναπτυχθεί στον χρόνο και στον χώρο. Θέλω να πω, περα από τα προφανή της πρώτης επαφής με ένα όργανο, δηλ. την ένταση και την αίσθηση του παιξίματος, ακολουθούν πάρα πολλες παράμετροι που θα διαμορφώσουν αυτό που λέμε, εμπειρία παιξίματος. Δυστυχώς αυτά θέλουν hands-on προσέγγιση και έρχονται με την εμπειρία δοκιμών και παρατήρησης.
    1 βαθμός
  13. Κάτι τέτοιο εννοούσα με το προηγούμενο post μου. Συν ότι (από την δική μου εμπειρία) ο έλατος στο καπάκι έχει μεγαλύτερο projection ηχητικά από τον κέδρο (που είναι λίγο πιο "στρογγυλός" και "εσωστρεφής" ηχητικά) και το μαόνι (που είναι όπως το περιέγραψες). Πάντα σε γενικές γραμμές αυτά και εξαρτώνται από άπειρες μεταβλητές.
    1 βαθμός
  14. Εγινε (προ)Χριστουγεννιατικο θαυμα Το προιον ελεγε παραδοση σε 1-3 εργασιμες. Το παρελαβα την 8η εργασιμη ή 10η ημερολογιακη (7/12 η παραγγελια, 17/12 η παραλαβη). Κι αυτο θαυμα ειναι. Στο tracking φαινεται καθαρα οτι το φταιξιμο ειναι της ACS. Το καταστημα ηταν αψογο, παρεδωσε την επομενη μερα της παραγγελιας το δεμα στην acs. Στα συν της ACS ομως, ειναι οτι οχι μονο χτυπησε το κουδουνι ο μεταφορεας και δεν αφησε απλα χαρτακι, αλλα με πηρε και τηλεφωνο (το ειχα βαλει στις σημειωσεις) επειδη δεν ανοιξα (ειχα βγει για λιγο εξω), και ετσι εγινε η παραδοση κανονικα. Πρεπει ομως και τα καταστηματα να αναλαβουν δραση και να πιεσουν για το προβλημα με τις εταιρειες κουριερ, Στο τελος στα καταστηματα θα μετακυλισει το προβλημα με μειωμενες πωλησεις, αρνηση παραλαβης κλπ. Ηδη εχω κανει μια ακυρωση (για καθυστερηση απο ΕΛΤΑ κουριερ) και μου εγινε αμεσα ολικη επιστρoφη χρηματων απο το καταστημα. Και λεω ολικη γιατι ενημερωσα δευτερο καταστημα οτι αν δεν παραλαβω (παλι με ΕΛΤΑ) μεχρι Παρασκευη 18/12 την παραγγελια που εγινε στις 5/12, θα ζητησω ακυρωση και επιστροφη μου το επαιξε δυσκολο και οτι δεν θα γινει επιστροφη των μεταφορικων. Δεν ειναι το θεμα τα 7-8 ευρω, ισως και τα διπλα αν υπολογιζουν και τα μεταφορικα επιστροφης, αλλα το νταβαντζιλικι. Εγω φταιω που δεν μου παρεδωσαν εγκαιρα για να πληρωσω τις οποιες ζημιες? Μολις ειπα οτι θα κανω "αρνηση παραλαβης" το γυρισαν στο θα δουμε. Εδω πληροφοριες δικαιωματα κλπ https://www.elta-courier.gr/static/pdf/-ΟΡΟΙ-ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ.pdf https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Postal/FAQ/index.html κλπ
    1 βαθμός
  15. Απίστευτη ανάλυση ...σε ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου. Οπότε αυτό που καταλαβαίνω εν κατακλείδη ότι δεν υπάρχει αντικειμενικά καλό ή κακό όργανο, πρέπει να βρω κάτι που θα μου αρέσει ο ήχος, η εμφάνιση και θα μπορώ να παίζω εύκολα....οπότε πιθανά και το όριο του μπάτζετ που έχω βάλει δεν έχει νόημα, για΄τι εγώ έχω στο μυαλό μου ότι όργανο κάτω από 1000-1500 ευρώ δεν θα αξίζει.... κάτι που μου το ανατρέπεις με αυτά που γράφεις παραπάνω...αν τα έχω αντιληφθεί σωστά.
    1 βαθμός
  16. Αθάνατο, πάντα ευαγγέλιο για μένα!
    1 βαθμός
  17. μεγαλώσαμε με κάτι τέτοια....
    1 βαθμός
  18. το εργαλείο είναι hardware και έχει fs μόνο για hold και bypass Δεν μπήκα στη λογική να ελέγξω το delay του cubase με fs... Αλλά όπως έγινε, έγινε με τη μία, και καλύτερα από όσο ήθελα και με το automation το ρυθμίζω όπως θέλω χωρίς να ζορίζομαι Live....
    1 βαθμός
  19. Ωραία, μπράβο! Πάντως, χάριν συζήτησης, αν έλεγχες το delay time με ένα expression pedal (έχοντας ορίσει επιθυμητή ελάχιστη/μέγιστη τιμή), πράγμα πανεύκολο σε ένα DAW, θα μπορούσε κάλλιστα να λειτουργήσει εξίσου σαν τα παραπάνω πετάλια. Για να μην αναφερθούμε στις δυνατότητες που ξεκλειδώνει αυτή η χρήση DAW συνδιάζοντας multiple layers, εφέ, λούπες που για να κάνεις με πεταλάκια.......καλά καλαμαράκια.
    1 βαθμός
  20. Το γυρίζεις πίσω κι επιλέγεις άλλο Ελληνικό κατάστημα. Απλά πράγματα. Έχει κατάστημα, show room, και μεγάλο μάλιστα, αλλά για όσους είναι εκεί γύρω στην περιοχή του. Για όλους τους άλλους, τους απομακρυσμένους, είναι αποθήκη και πολύ μεγάλη μάλιστα. Οι κατασκευαστές δίνουν από καθόλου έως ένα χρόνο, οι εκτός Ε.Ε. Το θέμα της εγγύησης για εμάς παίζει εντός της Ε.Ε. Δηλαδή, είναι υποχρέωση του καταστήματος πώλησης να παρέχει τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση, βάση νόμου. Τώρα όποιος θέλει, μπορεί να παρέχει και παραπάνω, όχι όμως στο λόγια ή στα χαρτιά αλλά στην πράξη. Τέλος, σχετικά με το θέμα της εγγύησης - τιμής, το μεγαλύτερο ποσοστό του Ελληνικού αγοραστικού κοινού δεν νοιάζεται τόσο για την εγγύηση όσο για την τιμή. Η πλειοψηφία ψάχνει και αγοράζει από κατάστημα με χαμηλότερη τιμή.
    1 βαθμός
  21. αυτα ειναι για τους κιθαριστες... για εμας τους πληκτραδες ειναι αχρηστα δεν κανουν.... ps αληθεια δεν κανουν αν πας απο ενα πολυ καλο keybed πχ αυτο του Korg kronos η ενα nord electro 3 σε αυτο του nektar θα σ φυγει το δαχτυλο... μαζι με το χερι εγω αντεξα 6,5 λεπτα στο nektar.... ειναι σαν να πεις σε κιθαριστα απο Fender 57 Strat SFG να παιξει σε κιθαρα jumbo.... εγω επιμενω σε 49αρι παντως τα 25 ειναι πολυ λιγα, σιγουρα το SE ειναι μια πολυ καλη επιλογη για αρχη....
    1 βαθμός
  22. Δυστυχώς το delay hold δεν δούλεψε, διότι προφανώς (έπρεπε να το φανταστώ) επαναλαμβάνει την νότα στο delay time μέχρι αύριο αλλά δεν είναι αυτό που χρειάζομαι. Ετσι αναγκάστηκα να στίψω το κεφάλι μου και το κατάφερα τελικά με τα εργαλεία του cubase (reverb, automation κλπ) με απόλυτη επιτυχία (όπως το ήθελα αρχικά) και είμαι ενθουσιασμένος. Ευχαριστώ για τις ιδέες και την συνεργασία άπαντας !
    1 βαθμός
  23. Εγώ ή το Impulse ή το komplete kontrol θα έπαιρνα.
    1 βαθμός
  24. το μόνο σίγουρο. Μπας και εκλαϊκευτεί η κουβέντα και καταλάβουμε τίποτα οι υπόλοιποι άσχετοι. Εδω σίγουρα θα πάει άπατη...
    1 βαθμός
  25. Μόλις ανακάλυψα αυτό το διαμάντι από τον φανταστικό Tim Miller. Δεν χωράνε λόγια σε τέτοια απίστευτη δουλειά. Όσοι πιστοί, απολαύστε το.
    1 βαθμός
  26. To καλυτερο ισως σολο του Αρχηγου,Εδω ειναι 48 ετων ,τα κτυπηματα στραγαλι ,δυναμικες'' γεια σας''.Στην καλυτερη ντραμιστικη του περιοδο νεος ακομα με διαρκεια στο σολο και απο φρασεις 3 φορες ΄΄γεια σας''.Ηταν οντως και ειναι ακομα ο''αρχηγος''.Βεβαια εχει και παρομοιους συμπαικτες.Καλες γιορτες σε ολα τα παιδια του noiz και ειδικα στους ντραμμερ !!!!
    1 βαθμός
  27. Ένας αυτοσχεδιασμός του αστείρευτου, απεριόριστου, ανατρεπτικού, μεγάλου καλλιτέχνη. Του Shogun των Synthesizers, του Άρχοντα του Variphrase, του Μάστορα του Triton, του cos_dr, ποιου άλλου. Με το φιλαράκι μου τον Τρίτωνα, που μου είχε λείψει και το έσκισα αυτές τις μέρες και θα το σκίσω κι άλλο γιατί το γουστάρω. Πολύ τη βρίσκω μαζί του. Και τέρμα, πάω για ύπνο. Μέχρι να μας βγάλουν έξω γιατί δεν πάει άλλο ρε αδερφάκι μου. Μόνο πόλκα δεν έχω παίξει. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    1 βαθμός
  28. Τυχεράκια.... Για σας έφεξε! Άντε καλορίζικη, σε λίγο καιρό, ή 4η παραθαλάσσια (δίπλα στο κύμα έ.., όχι 200 μέτρα μακριά απ'την θάλασσα..) βίλα! διακωμωδώ την σκατοκατάσταση των ημερών μας......
    1 βαθμός
  29. Ήμουν στην ίδια φάση με σένα 1μιση χρόνο πριν. Κατέληξα στο AKAI MPK Mini, η χειρότερη αγορά που έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου. Το λέω γιατί το συγκεκριμένο ήταν (και συνεχίζει να είναι) το #1 σε reviews. Χειρότερο γιατί τα πλήκτρα του είναι απαράδεκτα. Τα pads είναι τέλεια και τα knobs είναι οκ. Το joystic είναι κακό, σχεδόν άχρηστο. Είχα δοκιμάσει το Alesis V49 στου Νάκα, τα πλήκτρα είναι οκ για την τιμή του, αλλά τίποτα ιδιαίτερο. Μου φάνηκε σίγουρα καλύτερο από το Akai που είχα ήδη πάρει, και το μετάνιωσα κατευθείαν. Νομίζω τα Alesis έχουν ίσως την χειρότερη ποιότητα κατασκευής στην κατηγορία τους, αλλά είναι και value for money. Πολλοί λένε ότι έχουν μικρή διάρκεια ζωής, απ'όσα έχω διαβάσει. Δε ξέρω ποιο είναι το budget σου, αλλά δες αν μπορείς να πάρεις μεγαλύτερο, 49άρι. Αν θες να βάλεις 2 χέρια (πχ για να τσεκάρεις μια μελωδία πάνω σε μια-δυο συγχωρδίες), το 25άρι είναι πολύ σπαστικό. Εγώ θα σου πρότεινα το Native Instruments Komplete Kontrol A25 (ή Α49 για μεγαλύτερο). Σου δίνει και κάποιους ήχους όπως το The Gentleman Piano που είναι πολύ καλό, αλλά τίποτα άλλο τρελό. Αν θες να πας σε mini, μπορείς να δεις το Arturia MiniLab. Και τα δύο έχουν εξαιρετική ποιότητα κατασκευής. Εγώ σκοπεύω να πάρω σύντομα το Komplete Kontrol A61 πριν κάνω μεγάλο upgrade στο S88. Το Nektar Impact LX49+ που είπε ο φίλος Σταύρος, έχω ακούσει και δει reviews, και όλοι λένε ότι έχει ένα πολύ περίεργο ήχο στα πλήκτρα, που το κάνει ιδιαίτερα θορυβώδες, ειδικά στο release. Τώρα για το Software: Το Ableton είναι ένα πολύ ιδιαίτερο DAW, αρκετά διαφορετικό από τα "στάνταρ" (Logic, Cubase, Studio One, Reaper, κτλ). Είναι φτιαγμένο ξεκάθαρα για ηλεκτρονική μουσική και live performance αυτής (εξ ου και το Ableton Live). Το Xpand το έχω δοκιμάσει, έχει πολλούς, αλλά μέτριους ήχους, τίποτα ιδιαίτερο (τουλάχιστον γι αυτά που φτιάχνω εγώ). Μπορείς να κατεβάσεις πολλά free plugins, όπως τα Spitfire Labs που είναι εξαιρετικά, καθώς και αρκετά από το Pianobook.
    1 βαθμός
  30. Ναι, αυτός είναι. Δεν τον έχω στο σπίτι τον ενισχυτή, είναι στο στούντιο της πρόβας, αλλά αν τον φέρω σύντομα για κανένα μερεμετι θα βγάλω φωτογραφίες και θα ποστάρω! Ο v55 είναι ο ίδιος ενισχυτης απλά έχει δυο 6l6 στον τελικό, οπότε ισχύουν τα ίδια. Απλά δεν τον έχω δει από μέσα, ίσως είναι διαφορετική η πλακέτα του, αν και δεν το πολυπιστεύω. Το μόνο κακό με τον συγκεκριμένο (τον infinium), είναι ότι πολλά components είναι σε smd μορφή, οποτε και λίγο πιο δύσκολα στην κολληση και αποκόλληση. Αν βρω χρόνο, ίσως κάνω ένα γρήγορο tutorial για τα mods που του έκανα (όχι ότι είμαι κανένας ειδικός, αλλά τουλάχιστον όσα έμαθα πειραματιζόμενος στον Bugera)!
    1 βαθμός
  31. Το βρηκα το "G spot" του ενισχυτη, αλλα θα πρεπει να κανω υπομονη μεχρι το καλοκαιρι για το χαρω, καθως ειναι με τερμα το volume και gain στο 6... Προς το παρον το δουλευω στο 5. Στην ενταση αυτη ακουγεται πιο δυνατα απο τα κεντρικα ηχεια. Αρα ειναι και αψογο μονιτορ με φανταστικο, διαυγη, bright ηχο. Και επι τω εργω:
    1 βαθμός
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε Athens/GMT+03:00
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου